Teste

Consumul in frana de motor
Cineva din Curtea de Arges sustine ca atunci cand este scoasa din viteza si o lasi sa curga, consumul nu are cum sa fie mai mare ca atunci cand esti in frana de motor. TE INSELI!

http://www.tutorialelogan.ro/2016/01/am-testat-becurile-h4-hud-xenon-light.html
Am testat becurile H4 HUD Xenon Light
Lumina degajata este alba, nu galbuie ca si becurile stoc, iar pe timp de noapte chiar ofera un plus de lumina, ceea ce este foarte bine.
Pe timp de zi, ca si pe timp de noapte, nu sunt deranjante, nu m-am simtit orbit de ele. Evident, vorbesc despre faza scurta, pe faza lunga mi-au violat ochii ambele modele de becuri.

http://www.tutorialelogan.ro/2015/01/deschiderea-capotei-portbagaj-si-motor.html
Deschiderea capotei portbagaj si motor cu un singur deget
Il stiti pe verdenpom? De ce nu? Ia va rog sa-i da-ti un Like, pentru ca merita.

http://www.tutorialelogan.ro/2015/01/test-astupat-gauri-admisie-aer-racire.html
Test astupat gauri admisie aer racire motor de pe bara fata
Testul l-am facut pe acelasi traseu si acelasi stil de condus. Singurele diferente majore fiind diferenta de 4 grade si trafic.

http://www.tutorialelogan.ro/2015/01/cum-functioneaza-bujiile-incandescente.html
Cum functioneaza bujiile incandescente
Citez "am vazut pe net, videoclipuri cold start la diesel..de ce se pune contactul de multe ori?".
Aceasta a fost intrebarea pusa de Cristi si care m-a determinat sa filmez un tutorial cum functioneaza bujiile incandescente pe Logan 1.5dci.

http://www.tutorialelogan.ro/2014/06/cum-poti-schimba-vitezele-fara-sa-calci.html
Cum poti schimba vitezele fara sa calci pedala de ambreiaj
Nu strica sa stii sa folosesti masina fara sa calci pedala de ambreiaj, nu se stie cand apare o problema si vei fi nevoit sa conduci masina in acest fel, ambreiajul fiind defect.
http://www.tutorialelogan.ro/2014/04/interfata-obdii-si-aplicatia-torque.html
Interfata OBDII si aplicatia Torque
Aplicatia Torque o gasiti pe Market, Magazin Play, Play Store sau cum ii mai spune. Gasiti varianta Lite care este gratuita sau varianta Pro care costa 16,91lei, o "avere".

http://www.tutorialelogan.ro/2013/12/test-de-franare-cu-abs-in-conditii-de.html
Test de franare cu ABS in conditii de iarna
Andrei mi-a dat sa vizionez un test de franare a unui Logan cu ABS. Initial nu mi-am seama ce vrea sa arate, dar in final mi-am dat seama. Cu o zi inainte a avut un accident din cauza ca desi a franat, masina s-a dus ca pe sanie, lipsa grava de aderenta. El a dat vina pe mâzgă.

http://www.tutorialelogan.ro/2013/12/viteza-maxima-pe-autostrada-190kmh-pe.html
Viteza maxima pe autostrada, 190km/h pe ceas, 179km/h pe GPS
De la 170 la 190km/h i-au trebuit doar 25 secunde. Daca mai aveam inca 20 secunde la dispozitie, ajungeam la acei 197km/h si asta ar fi fost genital! As fi avut dovada inregistrata :)

http://www.tutorialelogan.ro/2013/08/eroare-calculator-de-bord.html
Eroare calculator de bord
Dupa un drum de 1900km am facut niste calcule si am constatat o eroare cam mare a calculatorului de bord.
http://www.tutorialelogan.ro/2010/01/0-100-110-120-130-logan15dci-65-cai.html
0-100-110-120-130 Logan1.5dci 65 cai remapat
Eram doar curios ce timp se poate scoate la viteza afișată pe ceas. Adică timpul cu eroarea de rigoare a ceasului.
http://www.tutorialelogan.ro/2010/01/test-distanta-franare-logan-fara-abs.html
Test distanța franare Logan fara ABS
In urma trimiterii a 3 email-uri catre vocea clientului am primit si raspunsuri:
1. nu stim
2. e secret
3. tu nu stii sa testezi, noi am testat si franeaza bine
http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/0-210kmh-15dci-65cai-pe-butuci.html
0-210km/h 1.5dci 65cai, pe butuci
Am testat odata MCV-ul lui Vlad si la 200km/h ii taia alimentarea, el avand MCV 1.5dci 85cai.
De curiozitate am testat si eu si la mine, capatul de tarla este la 210km/h.

http://www.tutorialelogan.ro/2012/06/cum-scoti-un-consum-mic.html
Cum scoti un consum mic
Totul este din jocul de glezna :)