Reglat culbutori 1.4mpi si 1.6mpi

Reglajul la ambele este identic, niciun fel de diferenta. Mototrul trebuie sa fie rece atunci cand faceti acest reglaj. Daca aveti GPL, se recomanda reglarea culbutorilor tot la 30.000km. La motoarele pe benzina nu stiu cand este recomandat acest reglaj.
Cand va apucati de reglaj sa va asigurati ca aveti toate sculele necesare, siliconul gasket pentru etansare capac culbutori si vreo 30-50 minute la dispozitie.


28 de comentarii:

  1. Salut Cristi, vreau sa ii reglez si eu dar am axa cu unghiul de 263 si gpl,valorile sunt la fel? 1 pe admisie si 0,30 pe evacuare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai simplu daca vrei sa stii daca e pe compresie te uiti la supapele cilindrului care trebuie reglat mai exact la supape,invarti motorul te uiti la sp de admisie si cand vezi ca se inchide supape mai invarti un pic motorul pina pistonul o sa fie sus la max, si atunci ambele supape a cilindrului respectiv o sa fie pe inchidere si poti regla ambele supape

    RăspundețiȘtergere
  3. Si asa poti regla fiecare cilindru separat

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e nevoie sa dai roata jos. Pur si simplu ridici masina pe cric pe dreapta-fata, bagi in a-5-a si invarti de roata (bineinteles cu bujiile scoase...ca altfel ai nevoie de muschi)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ung garnitura cu silicon negru imediat dupa ce o dau jos ca pana la montare sa se intareasca.Garnitura o refolosesc o singura data. Una noua este intre 40 si 50 lei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte curata chiuloasa inauntru (cati km are motorul?). Pe cand tutoriale pe modelul 2 de la Dacia? Cristi si tuturor Daciotilor Sarbatori fericite, un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, neimportant cati km avea, dupa 2 zile a ajuns la fier vechi.
      cine stie daca o sa fie tutoriale pentru logan 2.

      Ștergere
    2. Salut Cristi!Reglajul la 1,2 este la fel,banuiesc?

      Ștergere
  7. Buna, îmi pare rău că probabil nu postez in locul potrivit dar am o problema cu Loganul meu pe benzina 1.4 din 2005 acum la rece adică aproximativ -15 grade pornește dar nu sta la relantiu numai dacă îl accelerez, dacă nu accelerez trebuie sa dau 9-10 chei și abia pornește. Bateria învârte și nu are nici o problema iar senzorii au fost curățați la un mecanic însă problema persista. Oare ce ar putea fi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, sunt multe posibile probleme. benzina proasta, pompa de benzina nu asigura debitul necesar, motorasul pas cu pas, corpul clapeta murdar, lipsa reglaj culbutori, bujii uzate, filtrul de aer imbacsit sunt doar cateva din posibilele probleme

      Ștergere
    2. Daca nu tine relantiul, probabil este motorasul pas cu pas (senzor turatie). O problema destul de intalnita la Logan.

      Ștergere
  8. Cristi la ce te-ai referit cand ai spus la 1.2 16v ca este durere?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Cris, mi-am comandat de pe net fete de uși logan ph2 și mi le-au trimis fără tije. Am menționat ca dețin logan ph1 și am nevoie de tije. Va rog puteți sa-mi spuneți de unde a-și putea achiziționa un set de tije sau cum le pot monta fără tije de ph2. Multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aici esti la tutorialul gresit. ai aici raspuns la intrebarea ta http://www.tutorialelogan.ro/2013/08/montat-fete-de-usi-stalpi-carenaj-scaun.html

      Ștergere
  10. Buna mi-a venit o ideie, nu poti pune leduri in nuca schimbatorului de viteze sa lumineze? Daca da te rog raspunde, si poate faci un video ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, am inceput filmarile la acel tutorial acum vreo 2 ani in urma. inca nu l-am finalizat

      Ștergere
    2. posibil sa nici nu vina. daca nu-mi place mie cum a iesit, nu vede lumina zilei

      Ștergere
  11. Buna ziua.poate ca nu e cea mai potrivita postare,dar am o mare rugaminte.Am cumparat un logan benzinar,si este foarte murdar la culbutori,mi-am dat seama atunci cand am reglat tachetii.Intrebare? se poate spala doar sa dau baia de ulei jos si sa scurga mizeria?,mecanicul vrea sa imi dea chiulasa jos si nu as vrea asta,motorul merge perfect.130 mii km.Multumesc anticipat pentru raspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, defineste acel "foarte murdar". pentru ca este normal sa fie "murdar" din cauza uleiului si a caldurii.

      Ștergere
  12. Buna Cris meseriasul meu a reglat culbutorii la 1,4 mpi la 0,15 pe admisie 0,30 pe evacuare (gpl) dar nu prea trage, cateodata palpaie martorul motor, sa-i vina carburant prea mult ca nu este 0,1 pe admisie,parca merge in trei pistoane ,cu intreruperi, am schimbat,fise,bujii, bobina, testerul zice detonatii distructive la p4, o parere te rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, nu sunt mecanic, nu stiu sa-ti spun.

      Ștergere
  13. Vreau sa repar un Logan din 2005. Am o problema atipica, necesita imaginatie.
    0721250536 Cristi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, peobabil ar trebui sa apelezi la un mecanic auto, eu unul nu sunt

      Ștergere