Curatat noroi langa rezervor apa

Peja din Serbia mi-a trimis o poza in care se vedeau depuneri de noroi langa rezervorul de apa pentru sprituitoare.
Am dat jos plasticul si am constatat aceiasi depunere si la mine, asa ca m-am pus pe treaba.
Din pacate la scoaterea rezervorului am reusit sa-l gauresc si a trebuit sa-l lipesc :(
Ma gandeam ca au rezolvat aceasta problema la PH2, dar se pare ca nu, probabil n-au fost reclamatii pe aceasta tema.

90 de comentarii:

  1. Este de ajuns sa se depuna deasupra rezervorului cateva frunze/paie si uite depunerea de noroi,deoarece gaura de scurgere se afla sub rezervor.

    RăspundețiȘtergere
  2. maine ma apuc si eu ...am o singura temere .daca tu l-ai gaurit eu sigur il rup de-a binelea.....ma tot gandesc ...sa-mi prmit sa te intreb daca ai gasit vreo solutie pentru inchiderea usilor cu turbotimer-ul mergand , sa nu-mi permit....tu ce zici.....?

    RăspundețiȘtergere
  3. s-a rupt si la ph2 ? , la mine e infundata partea stanga si se aduna apa (se scurge f ,f, f incet ), nu stiu ce sa-i fac nu stii cum pot sa curat canalul de scurgere a apei ?

    RăspundețiȘtergere
  4. dacomaniac: unele tutoriale trebuie si revazute. ia vezi aici filmul 3 http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/montat-apexi-turbo-timer-pe-logan-dci.html
    film care evident nu l-ai vizionat :))

    paiu_dragos: la PH2 a iesit fara nici un efort. ca sa desfunzi scurgerea, bagi o sarma si o freci :))

    RăspundețiȘtergere
  5. cris cred ca ai spart bidonul cand ai incercat sa il ridici nu trebuie frecat in gauta aia
    aku asta e parerea mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. cris cred ca dopul acela de scurgere din cauciuc este crestat. si unde lipsea cred ca nu au mai pus deoarece sar putea sa vina mai multa apa prin zona aia

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-am curatat si eu acuma pe acolo si la mn a iesit usor , si in partea stanga era infundata gaura aia

    RăspundețiȘtergere
  8. sofer_nebun: era fix in locul ala, nu avea deloc toleranta. nici macar sus/jos

    Anonim: din cauza asta la PH2 are ambele doape? :P

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am ambele dopuri cred ca la tine a iesit sau nush :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Cris cum il cheama pe cutu? Noul tau asistent;))

    RăspundețiȘtergere
  11. mai tare ca la mine(am ph 2)nu mai merge deloc cred ca s a ars motorasul ca,curent am pana acolo si masina re 2 ani,stiti careva cam cat e un motoras din ala sau pompita cum ii zice?

    RăspundețiȘtergere
  12. cris de ce nu iti pui si u senzo ca sa vezi cand se termina apa din bidon.

    RăspundețiȘtergere
  13. curioasa treaba, o sa ma uit si eu sa vad daca este...da' daca au toate sigur cred ca am si eu...o sa ma apus de treaba...

    ps: inca nu ti'a trecut degetu? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. mea culpa pentru inchiderea cu turbo timer.......felicitari pentru solutia gasita....cris am un mare semn de intrebare si o neliniste profunda.un amic cu un logan are o mare pata de rugina la imbinarea spoilerului spate langa roata..acolo unde este prins de caroserie...i-a mancat rugina toata caroseria,in acea zona, astfel incat surub care fixeaja spoilerul a iesit cu tot cu clips .......tot verificand am vazut clar ca acel plastic care izoleaza caroseria..are o configuratie ciudata in acea zona astfel incat toata apa pe care o arunca roata in mers ( sau la spalatorie) se duce exact pe marginea caroseriei ....nu stiu cat am fost de clar in exlicatii , insa te rog sa te uiti daca poti si tu sa vezi despre ce este vorba si eventual daca este cazul sa gasim o solutie astfel incat apa sa nu mai patrunda acolo.....

    RăspundețiȘtergere
  15. cum se poate pune senzor sa vad cand se tarmina apa din rezervor?suna interesanta ideea

    RăspundețiȘtergere
  16. cris, daca ai putea sa faci ceva sa se aprinda proiectorul dreapta cand virezi dreapta si stanga cand virezi la stanga... oare sa aive un senzor pe volan,pe caseta de directie, etc...( are un vecin un golf 6 si vazandu-l mi-a venit ideea ).

    RăspundețiȘtergere
  17. poi in primul rand trebuie sa iti cumperi de la dezmembrari un vas stropgel cu tot cu plutitor ( ex: opel omega ) si apoi sa improvizezi ceva unde sa se aprinda un martor. mai multe nu stiu :D

    RăspundețiȘtergere
  18. @Anonim (21 august 2011, 18:33)..pur si simplu e conectat proiectorul respectiv la becul de semnalizare respectiv,prin fire.Si daca mai poate folosi si proiectoarele normal,a mai pus si o dioda pe un fir,ca sa nu se aprinda si semnalizarea cand aprinde proiectoarele.Dar mie nu mi se pare deloc bine asta,ii poti orbi noaptea pe ceilalti,cand semnalizezi,pe langa ca e ilegal sa mergi cu proiectoarele cand nu e ceata...

    RăspundețiȘtergere
  19. salut cristi
    ce se mai aude de tutorialu cu senzorii de parcare

    RăspundețiȘtergere
  20. sal, de unde ai luat acele pleoape pt faruri, mi se par mai mici decat se pun de obicei sau mi se pare mie? dau foarte bine pe masina ta !

    RăspundețiȘtergere
  21. sal, pe cand tutorialu cu mecanismul de la stergatoare?

    RăspundețiȘtergere
  22. Cornel: cei 2 cocheri Tric si Trac negru si maro, husky alb cu negru Slammy, corcitura ciobanesc german maro cu negru- Kelly. ti i-am zis pe toti care-i am :))

    Anonim: http://pieseauto.bizoo.ro/vanzare/912314/Motoras-strop-gel-import-Dacia-Logan

    Anonim: senzor pentru apa poate pe viitor, momentan sunt altele in plan. pana atunci http://www.loganclub.ro/forum/senzor_lichid_spalare_parbriz-t13024.html

    dacomaniac: toate fiarele vor rugini la un moment dat. vezi, daca esti harnic si le dai jos barile macar odata pe an, pui vaselina pacolo si n-ai probleme? :)

    Anonim: daca proiectoarele de ceata saunt reglate sa bata in lateral si in jos, e ok. dar ce faci cand e ceata? la golf sunt electrice si precis se misca in functie de necesitati. prea complicat ca sa-mi bat capul.

    Anonim: nu curand senzorii de parcare, n-am gasit un loc unde sa implementez ecranul. restul montajului e simplu.

    Anonim: 10 lei de la magazinul Ciclop din Timisoara. pocnitori, le-am vopsit eu negru mat penca trecea lumina prin acel plastic, desi erau negre. sunt standard, nimic deosebit.

    Stefan: inca mai trebe sa filmez pe o masina, timpul si sincronizarea cu cineva care are masina corespunzatoare e o mare problema.

    RăspundețiȘtergere
  23. si cu ce le-ai lipit pe faruri, am auzit ca unele nu vin cu adeziv din fabrica, sau nu vin nicunele nush :D

    RăspundețiȘtergere
  24. mi-au dat la ele picatura. apai sa se pise ei pe picatura lor, eu le-am pus cu banda dublu adeziv. anual zboara si iau altele noi :)

    RăspundețiȘtergere
  25. 3:18
    corectie... nu pierde foarte mult lichid decat cand il strangi u in mana :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Parerea mea e ca dopurile alea sunt o tampenie. Eu le-am dat jos. Si au fost doua !
    Nu stiam de ce dimineata putea pur si simplu a apa statuta si chiar a mal. Cand am deschis, dopurile alea erau unfundate cu noroi, asa ca le-am scos. De atunci no problem !

    RăspundețiȘtergere
  27. la motoarele pe benzina la logan se poate spala motorul fara sa ai probleme] mai tarziu? daca da poate ne arati ce trebuie protejat de apa.

    RăspundețiȘtergere
  28. tu crezi ca e dacia 1300 sa ii speli motorul am intrebat si eu la revizie si mia zis ala k daka lam spalat pot sa ma pis pe el ca nul mai face nici draku(scz pt limbajul obscen)

    RăspundețiȘtergere
  29. corect, sambata le dau jos ( ambele spoilere) si le dau cu vaselina pana le gasesc dracii.....m-am ingrozit cand am vazut ditamai gauroiul in caroseria amicului...

    RăspundețiȘtergere
  30. Road Empire: acele doape sunt pentru diminuarea sunetului in compartimentul stergatoarelor. sunetul venind de la roti. intre compartimentul de la stergatoare si habitaclu este doar un strat de silicon de etansare si asta doar la fericitii care au, penca sunt si care n-au acel silicon. din habitaclu vezi afara prin gaura ce ramane.

    gusteru: tot ce e mufa electrica, alternator, electromotor trebuie protejat :)

    Anonim: am 35 ani, arat de 24 si ma simt de 16

    Anonim: gresit! motorul se spala, dar cu mare grija. documenteazate pe aici http://detailing-club.ro/

    RăspundețiȘtergere
  31. cris de un tutorial cu montarea unui claxon de tip trompeta nu tia trecut prin minte?
    ceva gen :http://titanic-shop.ro/uploads/produse/123-1d155b0a8826d6db85f2fa71007b72e3.jpg

    RăspundețiȘtergere
  32. salut. vei face si un tutorial cu montare xenon? mersi

    RăspundețiȘtergere
  33. nu este nici o problema la spalarea motorului de benzinar , am spalat eu acum cateva zile si nu a fost nici o problema .ba chiar a iesit super bine ,e foarte curat acum. doar partea de unde pleaca fisele la buji trebuie acoperita cu o punga de plastic.

    RăspundețiȘtergere
  34. You're the man! Iti dai seama ca n-o sa am niciodata vreun Logan, poate nici macar masina mea (Cristina stie ce dezastru sunt la volan) - dar - ma uit din cand in cand la tutorialele tale din placere.

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu am scos si in dreapta chestia aia de guma de sub bazinul de apa deoarece fara aia se scurge mai usor apa jos de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  36. Anonim: da-l dracu de ECU, ala-i neimportant, fisele la bujii trebuie neaparat protejate!

    Adriana: important e faptul ca ai carnet si ti-as recomanda ca asa din cand in cand sa mai conduci, altfel devii un fel de leguma cu carnet :))

    RăspundețiȘtergere
  37. Stelutu_Targoviste25 august 2011, 20:36

    In legatura cu spalatul motorului la benzinare,eu am tot benzinar si spal motorul frecvent,nu are nici pe dracu,il spal cu jet de apa si detergent de vase,mai precis,,Feri",diluez cat de cat intr-un vas apoi cu o pensula mai paroasa dau peste tot.Nu izolez absolut nimic,decat scot fisele de la bujii.daca nu aveti o memorie vizuala prea buna ar fi bine sa le notati cum vin sau sa le o faceti o poza.Ar fi bine sa bagati un jet de apa mai puternic pe langa bujii pentru ca in acea adancitura se strange foarte multa mizerie si in cazul in care veti schimmba bujiile inevitabil acea mizerie se va duce in capul pistoanelor ceea ce este un dezastru !Aveti grija totusi dupa ce spalati acolo sa scoateti apa de acolo cu o seringa cu ac sau o carpa uscata si surubejnita finuta.La fel trebuie sa stergeti si acea ,,bobina" de inductie unde vin infipte fisele.ar fi recomandat sa dati si cu spray de contacte in interiorul fiselor pentru a curata acel oxid.Si inca ceva...apa care se strange in spatiul acela de la spalatorul de parbriz nu se scurge spre exterior ,spre roata,cum ar fi normal zic eu...ci in spatiul motorului mai precis pe semiaripa pe interior,lonjeron si apoi pe caseta de directie...O idee pur romaneasca cred...De aceea se strange si mizerie pe acolo,,,,
    Toate cele bune si respect pentru toti loganistii si nu numai...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e stupid sa scoti apa cu seringa carpe sau alte chestii, eu dupa ce spal motorul, il usuc cu compresorul, il lasa curat ca lacrima, si eviti si riscul de a zgaria sau de a-ti ramane diferite resturi de carpe sau alti balauri.

      Ștergere
    2. doar ca folosind aer comprimat, fortezi intrarea apei pe langa garnituri si pe unde nu ar trebui sa ajunga deloc apa. deci e mai rau, chiar grav ceea ce faci tu :)

      Ștergere
  38. cris ceva nu este in regula am crezut ca este doar un accident........MASINA NU PORNESTE ACUM CU FRANA DE MANA TRASA.........cand ii pun contactul clipeste acel led rosu de atentionare....acela din centru rotund ei bine clipeste intens si nu se opreste am incercat sa pornesc masina si face exact ca dacia 1300 ai senzatia ca acum porneste dar ...nu porneste .daca las levierul de la frana de mana jos...totul revine la normal...ledul nu mai palpaie se stinge si masina porneste absolut normal .undeva e gresit banuiescca la tine porneste cu frana de mana trasa...avem exact aceleasi modificari ...a ta porneste cu frana de mana trasa? unde crezi ca este greseala.?

    RăspundețiȘtergere
  39. stelutu: momentan n-ai probleme penca garniturile din interiorul mufelor inca sunt in limitele normale de etansare. ce te faci dupa ce acel cauciuc, care desi e un fel de silicon, isi pierde din proprietati din cauza de imbatranire? mai bine previ problemele decat sa le rezolvi :)
    oricum, spalarea nu o recomand la spalatorie, spuma activa si jet de apa.

    dacomaniac: stii vorba aia "asa e toate" :))
    la mine a inceput sa futa buha din momentul in care am facut modificarea pe UCH ca sa pot inchide usile cat e turbo timerul activ.
    ce sa-i faci, chinezisme. te joci si tu cu frana de mana, mare lucru, nimic nu-ti convine :))
    legarea la frana de mana nu e intamplatoare, face parte din sistemul de siguranta, sa nu plece hotul cu masina cat timp este turbo timerul activ. se pare ca ceva nu-i convine la chinezism si tine activa imobilizarea motorului, din cauza nu mai porneste pana nu lasi frana de mana jos.

    RăspundețiȘtergere
  40. care va fi urmatorul tutorial?Sunt foarte bune tutorialele tale

    RăspundețiȘtergere
  41. Cristi , cat te-ai dus cel mai mult la viteza cu dieselu asta de 65 cp ? poate sa atinga 180?

    RăspundețiȘtergere
  42. Anonim: vei vedea maine urmatorul tutorial, maine seara

    Anonim: atinge, chiar atinge acea viteza pe ceas :)

    RăspundețiȘtergere
  43. cu modificari sau mici reglaje, eu ma refer cat atinge 1.5dci 65 cp stock si reglata cum vine ea din fabrica ?

    RăspundețiȘtergere
  44. multumesc cris macar stau linistit credeam ca este o greseala de montaj.astept urmatorul tutorial....

    RăspundețiȘtergere
  45. azi va fi postat urmatorul tutorial?Abia astept sa o vad

    RăspundețiȘtergere
  46. Asteptam tutorialu'...

    RăspundețiȘtergere
  47. vrei sa ghicesc urmatorul tutorial ? =))))

    RăspundețiȘtergere
  48. ce e borcanu ala albu din fata motorului ????

    RăspundețiȘtergere
  49. Anonim: cu modificari sau mici reglaje, tot nu schimi butia d eviteze ca sa poti atinge o viteza mai mare. la 210KM/h pe ceas e maxim ce stie cutia mea cand o ridic pe butuci.
    modificarile aduse la motor nu cresc viteza, doar scade timpul pana la acea viteza! ok, nu zic ca nu influenteaza deloc, dar cu ce te incalzeste ca in loc de 170km/h pe ceas o sa vezi 178?

    paiu: ieri am ajuns tarziu la net si oricum stiai ce tutorial o sa fie. dar ai putea ghici ce tutorial o sa fie saptamana viitoare :))

    Anonim: probabil te referi la recipientul cu lichidul pentru servo directie

    RăspundețiȘtergere
  50. Sa vezi ce mizerie e sub baterie...sub plasticul ala negru exista un canal pentru scurgere si se aduna tot felul de insecte si noroi. Normal e si un furtun acolo care duce sub masina dar nu prea isi face treaba.

    RăspundețiȘtergere
  51. daca imi dai un indiciu .... k asa poti sa-ti schimbi braduletii de la oglinda cu din aia cu gel :D =)))

    RăspundețiȘtergere
  52. Cristi: chiar sub baterie nu m-am gandit sa ma uit, dar am sa o fac :)

    paiu: multa mizerie :))

    RăspundețiȘtergere
  53. imi pare rau ca ti-am dat de munca :D

    Mai ales ca daca nu ai schimbat bateria niciodata sigur tablitza aia si surubul aferent care fixeaza bateria sunt ruginite, eu am reusit doar cu spray sa desfac surubul+ cheie tubulara cu maner .

    RăspundețiȘtergere
  54. si am patit la fel...am gaurit bidonul

    RăspundețiȘtergere
  55. salut cristi cred ca stiu o rezolvare a acestei probleme ai putea sa lipesti cu silicon o bucata de camera de cauciuc de masina sub tabla de unde vine apa astfel incat ca apa murdara sa nu cara direct pe bidon va trebui sa realizezi o cuta [un canal]din acel cauciuc poateo sa tina eu nu ap pus in aplicare aceasta operatiune

    RăspundețiȘtergere
  56. e o idee, nu m-am ganit la asta :D

    RăspundețiȘtergere
  57. Am desfacut si eu la al meu ph2 ,masina are 3 ani ,inafara de un fluture si putin praf totul era foarte curat in schimb la loganul surorii mele din 2006 era mizerabil ca in tutorial

    RăspundețiȘtergere
  58. Exista vreo modalitate de a scoate surubul de plastic de la grilaje fara sa se rupa? Eu am incercat dar m-am lasat pagubas, nu am vrut sa rup acel bradut sau surub, ce o fi.

    RăspundețiȘtergere
  59. invarti cu o surubelnita vre-o 45 grade, pana se ridica putin in sus acel cap, bagi surubelnita sub el si il ridici mai sus. daca ai posibilitatea sa prinzi cu mana, prinde cu mana si il ridici in sus, tragi pana iasa cu totul. faci niste miscari circulare in timp ce-l tragi in sus ca sa iasa mai usor.
    daca chiar se rupe, 4-7 lei bucata pe la magazin. sau poti face ca mine, nu le mai pui :))

    RăspundețiȘtergere
  60. o sa incerc chiar astazi dar partea cu gauritul bazinului mmm

    RăspundețiȘtergere
  61. stai linistit , ca nu se gaureste , cristi a avut ghinion , pt ca de la matrita , unele rezervoare au marginea aia , si la el s-a blocat , cand a tras mai tare s-a rupt :|

    RăspundețiȘtergere
  62. Anonim: sau nu incerci si te obisnuiesti cu ideea ca e plin de noroi acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  63. Locul ala e sera pentru rugina... :-ss tre sa ma uit si eu la sandel sa vad ce si cum...NEAPARAT!

    RăspundețiȘtergere
  64. Felicitari pentru toate tutorialele de pana acum. Se vede ca esti pasionat dar mai ales priceput in ceea ce faci. Referitor la noroiul de langa rezervorul de apa, eu am rezolvat problema foarte simplu. Acel tub de cauciuc de sub bidon se scoate, se rupe acea "supapa" de cauciuc ce este in interior (pentru ca bidonul datorita greutatii apei si a depunerilor de pamant se lipeste de gulerul tubului de cauciuc iar mizeria nu mai curge. Iar daca tii neaparat sa nu arunci acel tub il montezi in cealalta gaura sub motorasul stergatoarelor. Rezultat garantat.

    RăspundețiȘtergere
  65. Bravo pt film, foarte util si pt mine! Se vede ca ai mare grija de masina ta, e incredibil de curat motorul!

    RăspundețiȘtergere
  66. Interesant tutorial si util , dar daca vrei sa gasesti noroi si nisip cauta in partea de jos la aripile fata ,sub protectia de plastic din interorul aripii in zona pragului.Cred ca la cat pamant gasesti acolo poti sa umpli un ghiveci mai mic si plantezi si o floare :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate la tine, nu si la mine ;)
      e in plan si acel tutorial, n-am gasit momentul :)

      Ștergere
  67. N-am vrut sa supar pe nimeni , ma gandeam ca e utila o sugestie pt cei care inca n-au descoperit "comoara ascunsa", eu am descoperit-o cand mi-am montat aparatorile de noroi. Bafta in continuare.Si apropos de burduful planetara , ai postat tutorialul la o saptamana ;( , dupa ce specialistii (mecanici) mi-au desfacut "jumate masina" si le-am mai dat si bani pt rulmentul de la cutie scos cu dalta, asta dupa ce au mai spart si protectia din plastic care se afla in fata lui.
    Felicitari pt tutoriale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe cine-ai suparat? pe mine nu :)

      Ștergere
    2. Si eu am avut o problema cu un arc din interiorul nucii de la planetara din dreapta, care era pus invers. Batea f tare roata cand o ridicam pe cric. Am fost si eu pe la 3 sevice-uri pana s-a gasit un mecanic bun care a desfacut burduful, ceilalti ma puneau sa cumpar cap de planetara, altul ca sa mai merg asa, cand colo s-a rezolvat prin punerea acelui arc pe pozitia lui. Cocluzia, gaseste un mecanic care stie ce face, sau macar nu strica mai rau sau nu te pune sa cumperi piese aiurea.

      Ștergere
  68. Astazi am scos si eu acel bidonas, binenteles ca s-a fisurat si la mine. m-am uitat mai atent la el, si am realizat ca acolo este un defect din fabricatiea materialului plastic...deci, cred ca oricine il va scoate, se va lovi de aceasta problema. Eu am afacut curatenie si din motivul ca, am avut soricei pe acolo, la caldurica, si mi-au lasat niste cacatel......Am acoperit gaura de schurgere din partea soferului, caci sigur pe acolo urcau.

    RăspundețiȘtergere
  69. am scos si eu bidonul la al meu golan sa l curat,am ph 2,nu am gaurit bazinul la scoatere deoarece l am scos destul de usor,dar am scos f mult noroi de acolo era infundata gaura de scurgere de ceva timp(am curatat zona prima oara,masina avand putin peste 5 ani -voi curata de acum incolo la un an sau 2 maxim)
    si la mine gaura de scurgere de sub rezervor avea garnitura de cauciuc,cea de la motorasul stergatoarelor nu o avea,oare de ce asa?sa caut o garnitura sa pun si acolo,ce zici cristi oare ar fi bine?
    vazusem tutorialul de ceva timp dar nu avusesem timp sa curat
    tot de curand am montat si firul pt stergatoare;am pus in practica f multe tutoriale ale tale,fara ele sigur nu as fi stiut cum si ce sa fac,esti tare tine o tot asa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. majoritatea nu au a doua garnitura acolo. n-am gasit o logica de ce este doar intr-o parte

      Ștergere
  70. Salut! Am si eu o problema si nu stiu unde sa postez, dar aici mi se pare “cel mai aproape” de problema mea. Este vorba despre apa de ploaie, deci: de ex daca astazi ploua, maine nu misc masina de pe loc (deci teoretic apa are timp sa se scurga) si poimaine plec cu masina, la primul viraj spre dreapta apa se scurge pe la aparatoarea interioara de la roata din stanga fata, chiar langa prag. Poate ma ajuti cu o solutie… nu-mi dau seama cum este construita masina acolo si unde ar putea sa stea apa asta...
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dai jos grilajul de plastic, ambele. ma refer la grilajul de plastic care l-am dat jos sa ajung la bidonul de apa din tutorialul de mai sus.
      din alta parte n-am idee... nu-mi dau seama unde ar putea sa balteasca apa

      Ștergere
    2. ok, mersi, am sa verific sub grilaje.
      dar din cele doua gauri de scurgere, unde se duce apa? merge prin ceva tubulatura direct in exterior sau mai are ceva tavita de colectare din care apoi se scurge (ca si la AC)?

      Ștergere
    3. ar trebui sa mearga direct, nu se decanteaza. dar daca ai mizerie pe gaura de scurgere, apa nu apasa suficient ca sa se scurga. dar cand iei viraj, toata apa se duce gramada acolo, se agita si muta mizeria...

      Ștergere
    4. acum imi dau seama, citind si mai sus... poate ca si eu am garnitura doar in dreapta si e infundata, iar la balans toata apa vine in stanga (unde nu am garnitura) si se scurge pe acolo... trebuie sa verific.
      multumesc mult! :)

      Ștergere
    5. Am rezolvat si eu cu gaura din dreapta… era opturata 100% d-aia nu se mai scurge nimic pe acolo; de fapt dopul de cauciuc avea “valva” lipta cam pe 70% din circumferinta si cu putina mizerie s-a colmatat de tot.
      Si la mine (fabricatie 2011) este dopul ala de cauciuc doar in partea dreapta, sub rezervorul de apa de parbriz. Si am gasit si o explicatie: fiind gaura chiar sub rezervor, i-au pus dopul cu “valva” ca in caz ca sare vreo piatra sa nu sparga rezervorul… - parerea mea :)

      Ștergere
    6. n-au cum sa sara pietre acolo :). acel dop din cauciuc e pus acolo ca sa nu urce rozatoarele acolo. penca acolo este gura de acces aerisire habitaclu si sa-ti povesteasca cei care au gasit cuib de soareci si sobolani in blocul de aerisire ce miros aveau :D

      Ștergere
  71. salut cris am curatat si eu la fel ca tine , si am patit aceeasi problema cu vasul ,este posibil sa intre apa in interior din cauza ca a fost mizerie acolo ,am apa in masina si mentionez ca a fost parcata intr o parte pe partea dreapta si a plouat toata noaptea ,pe unde a putut intra ??? poate ma poti ajuta cu un raspuns multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, cand spui in masina te referi chiar in masina la picioare? daca da, 100% nu este din exterior, cel mai posibil din cauza de AC. http://www.tutorialelogan.ro/2014/09/desfundat-supapa-scurgere-condens-ac-la.html

      Ștergere
  72. da si o cantitate de apa mare , dar cum e posibil sa intre daca e oprita masina ..??
    o sa verific si acolo sa vedem ce gasesc .mersi pentru raspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel mai probabil ai de mult timp apa acolo

      Ștergere