Comanda modulul Daytime Running Light (DRL)


NU mai import si comercializez aceste module.
Cu parere de rau...
 







Din cauza numeroaselor sesizari din partea clientilor ca DRL-ul se stinge cand se stationeaza la semafor sau in trafic, s-a modificat punctul de pornit/oprit al modulelor DRL.
La unele masini tensiunea de pe instalatie nu trece de 13,5V, din constructie(Toyota, VW Golf 6,  unele modele 2011-2012).
La unele masini desi tensiunea trece de 14V in mod normal, acea tensiune poate sa scada pana la 13.4V - 13,5V daca se folosesc consumatori cum ar fi  AC, ventilatia si masina stationeaza in trafic sau la semafor. Din acest motiv punctul de pornit/oprit a fost mutat la 13,15V/13,2V.
Din cauza acestei modificari, pornirea DRL-ului se face dupa 5-6 secunde iar la unele masini, stingerea poate sa varieze intre 5 si 15 secunde, in functie de cat de rapid scade tensiunea de pe instalatie, depinde de la masina la masina.


Cei cu becuri H1/H7 au oglinda construita in asa fel incat lumina degajata este in genul unui proiector, focalizata intr-un punct. Din acest motiv alimentarea cu un voltaj prea mare da impresia ca ar fi prea puternica si deranjeaza. Asa ca acum aceste module DRL vin cu voltajul scazut la 35%, aproximativ 5V.
Eu am pe masina unul din primele module care alimenteaza cu 7V si am facut o comparatie pe intre ele. Sincer sa fiu, camera nu  prea sesizeaza diferenta, dar cu ochiul liber se vede o lumina mai slaba si putin mai galbuie. Dar poate vinovat este constructia farului deoarece testul este faccut pe Logab care are becuri H4 iar lumina de pe faza lunga este imprastiata si nu focalizata cum este la cele cu becuri H1/H7. La cei 5V ma asteptam ca lumina degajata sa fie ca o lumanare :)

 
Modulul se poate achizitiona in trei variante

- cu conectica by pass pentru becurile H4 - 78 lei + taxe postale
- doar cu firele lungi pentru becurile H1, H7 si H11 - 70 lei + taxe postale
- doar cu firele lungi pentru leduri cu alimentarea pe 12V, in limita a 10A(adica multe leduri) - 78 lei + taxe postale. ATENTIE! functioneaza doar pe leduri! montat direct pe becuri se va arde aproape instant!

Ce este modulul Daytime Running Light (DRL)
- un dispozitiv inteligent, porneste numai dupa ce tensiunea de pe instalatia electrica ajunge peste 13.15V(+/- 0.05V) si se opreste automat daca tensiunea scade sub 13.2V
- porneste automat becurile la 5-6 secunde dupa pornirea motorului
- se opreste automat dupa 5-15 secunde(difera de la o masina la alta) daca se opreste motorul, stingerea becurilor se face progresiv
- va alimenta becurile la aproximativ 35% din voltajul de pe instalatie, aproximativ 5V
- in cazul modulului pentru leduri alimentarea este cu 12V, in limita a 10A. NU montati pe becuri
- nu va aprinde becurile daca motorul nu este pornit, indiferent de pozitia cheii in contact
- nu va aprinde becurile daca sunt probleme cu instalatia electrica, cum ar fi alternator defect

Avantaje
- creste durata de viata a becurilor cu pana la 70%
- nu exista riscul de descarcare a bateriei peste noapte
- consumul cu motorul oprit este foarte mic, 0.9mA. O baterie de 55A o consuma in 4ani
- nu mai exista riscul de a uita farurile aprinse dupa ce ai condus pe timp de zi
- nu mai exista riscul de a fi amendat de politie pentru condusul masinii fara lumini aprinse
- reduce consumul de carburant
- reduce uzura blocului de lumini(maneta)

Cum functioneaza
Cand motorul este oprit, voltajul pe instalatia electrica este de aproximativ 12.4V. Dupa pornirea motorului voltajul va creste incepand de la 13.4V pana la 14.8V, in functie de modelul masinii. Dupa ce voltajul depaseste 13.15V(+/- 0.05V) si se stabilizeaza, dupa 5-6 secunde modulul va incepe sa alimenteze cu jumatate din voltajul existent pe instalatie, aproximativ 5V. In cazul modulului pentru leduri, acesta va alimenta cu 12V.
La oprirea motorului, modulul sesizeaza scaderea tensiunii sub 13.2V si dupa 5-15 secunde(in functie de modelul masinii) opreste alimentarea, stingerea becurilor facandu-se progresiv.
Odata ce DRL-ul a pornit, pornirea pozitiei nu va influenta deloc modulul. La aprinderea fazei scurte DRL-ul se va opri instant. Actionarea in orice moment a blițului de faza lunga, modulul se va opri instant.

Descrierea modulului DRL pe culorile firelor(in cazul becurilor H1, H7, si H11)
- firul rosu este prevazut si cu o siguranta si se leaga direct la baterie pe plus.
- firul negru se leaga direct la baterie pe minus
- firul maro se leaga pe pinul de plus la becului care vrem sa-l alimentam la 35% din voltaj. De regula faza lunga. atentie, nu-l atingeti pe caroserie sau pe firul de masa, ardeti modulul
- firul albastru este doar de comanda si se leaga pe pinul de plus al becului, bec care va comanda stingerea DRL-ului. De regula faza scurta.


Sfaturi pentru montajul modulului

Feriti modulul de apa si de o sursa directa de caldura.
Modulul beneficiaza de o garantie de 30 zile.

Montajul pentru conectica H4


Montajul si ce reprezinta fiecare fir
1. pentru modulele cu conectica H4 este prezentat in tutorial, 2 conectori by pass, firul rosu pe plus la baterie iar firul negru pe minus la baterie
2. pentru cei care au modulele doar cu fire si modulul cu leduri:

- rosu se leaga pe borna de plus a bateriei
- negru se leaga pe borna de minus a bateriei sau undeva pe caroserie
- maro alimenteaza cu 5V respectiv 12V la modulul pentru leduri, la pornirea motorului. el se leaga pe borna de plus a becului care vrei sa se aprinda dupa pornirea motorului. atentie, nu-l atingeti pe caroserie sau pe firul de masa, ardeti modulul instant
- albastru este doar de comanda. el se leaga pe plusul becului care vrei sa opreasca modulul DRL. de exemplu firul maro se leaga pe pinul de plus al becului de faza lunga iar cel albastru pe pinul de plus al becului de faza scurta. in momentul in care se aprinde faza scurta, modulul DRL se opreste. daca legi firul albastru pe pinul de plus al becului de pozitii, cand aprinzi pozitiile modulul DRL se opreste. daca firul albastru de comanda nu il legi niciunde iar firul maro il legi pe becul de faza lunga, modulul DRL se va oprii doar cand aprinzi faza lunga/dai blitz.

3. modulele pentru leduri alimenteaza cu 12V pe firul maro si se leaga la fel ca si modulul pentru becurile H1, H7 si H11

Montajul pentru becurile H1 si H7


Pachetul contine:
- modulul DRL cu conectica H4 sau doar cu fire, dupa caz
- o siguranta de 10A. Nu este montata in soclu, deci cautati dupa ea in colet!
- doi conectori pentru fire doar la modulele doar cu fire

ATENTIE!

- Modulul NU functioneaza pe instalatii cu Xenon si becuri halogen mai mari de 60W, DRL-ul se va arde instant! Nici macar firul de comanda(albastru) sa nu il conectati la instalatia de xenon!


- Modulul functioneaza doar pe becurile standard H4 55-60W, H7 55W, H11 55W si H1 60W. La cel din urma e posibil sa trebuiasca schimbata siguranta cu una de 15A, doar in caz ca cea de 10A se arde.

- Modulul pentru leduri NU se monteaza pe becuri normale! Modulul se arde aproape instant!


- NU atingeti firul maro pe masa/caroserie, modulul se arde instant


- La unele masini tensiunea de pe instalatie nu trece de 13,5V, din constructie(Toyota, VW Golf 6,  unele modele 2011-2012). La unele masini desi tensiunea trece de 14V in mod normal, acea tensiune poate sa scada pana la 13.4V - 13,5V daca se folosesc consumatori cum ar fi  AC, ventilatia si masina stationeaza in trafic sau la semafor. Din acest motiv punctul de pornit/oprit a fost mutat la 13,15V/13,2V. Din acest motiv pornirea DRL-ului e dupa 5-6 secunde iar stingerea intre 5 si 15 secunde, in functie de cat de rapid scade tensiunea de pe instalatie, depinde de la masina la masina.


Incompatibilitati

- In timp am observat cateva incompatibilitati cum ar fi Skoda Octavia RS si Ford Focus 2008 Facelift diesel. Farul din dreapta are intensitatea luminii mai mica ca cel din stanga. Mai exact, la farul din dreapta, din cauza constructiei instalatiei electrice, tensiunea ajunge undeva la 4V in loc de 6V. Rezolvarea este simpla, de pe firul maro se trage un fir suplimentar si la farul din dreapta. In urma acestei modificari nu s-au semnalat nici un fel de probleme.
- La VW Sharan 2001 cu becuri H1/H7, legarea pe faza scurta alimenteaza si motorul de reglaj faruri, dar doar cele 5 secunde dupa oprirea motorului.
- VW Golf IV 2004 4 motion cu xenon din fabrica, se aude cum bazaie un releu pe sub bord.
- Honda Accord 2006 - CL7 care are din fabrica sistemul "ELD" Electrical Load Detector care in anumite momente in care sesizeaza consum mic de energie, face sa cada voltajul de incarcare de la 14,2 V la 12,3 V. In aceste conditii se dezactiveaza DRL-ul http://goo.gl/tBvtR.
- Ford Galaxy 1996 diesel cu becuri H4, se arde instant siguranta de la modulul DRL. 
- Alfa Romeo 147 si 156. Modulul functioneaza corect, dar in bord bazaie releul de faza lunga. 
- Toyota RAV4 2007, aici e chiar interesant, daca calci frana se stinge DRL-ul :) 
- Toyota Avensis 2006 cu xenon pe faza scurta din fabrica. Desi a functionat ok vre-o doua luni, ulterior a inceput xenonul sa palpaie. 
- Toyota Aygo se pare ca este total incompatibil, nu functioneaza deloc. Daca se fac mai multe teste, ardeti becuri si cam atat.
- Opel Vectra 2006 facelift 1.8 benzina, se aprind in bord martorii de becuri arse.
- Ford Focus 3, din cauza sistemului de incarcare cu fluctuatii. Mai multe detalii aici
- Ssangyong Kyron, e cu filetul pe stanga. Am legat DRL-ul pe firul de plus de la faza lunga iar dupa pornirea motorului s-a aprins faza scurta. Eram doi langa masina si nu ne-am prins de face asa...

- Cea mai frecventa "incompatibilitate" apare la o gama mai larga de masini. La pornirea motorului se aprinde doar becul la care s-a legat modulul. Rezolvarea este simpla, de pe firul maro se trage un fir suplimentar si la farul din dreapta. Masinile care le-am identificat pana acum: BMW cam orice versiune, Honda Civic Type R, familia VW, Audi, Skoda, Seat mai noi de 2008, Citroen C4 2007. In urma acestei modificari nu s-au semnalat nici un fel de probleme.

178 de comentarii:

  1. Functioneaza perfect si pe Dacia 1310, fara nicio modificare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca eu am deschis discutia, este normal si cinstit din partea mea sa vin si cu informatiile utile.

    DRL-ul asta lucreaza in comutatie si chiar face economie de energie. Problema e ca la anumite masini din cele cu H1+H7, aceasta tensiune e cam mare, implicit faruri prea stralucitoare, deci ar trebui redusa aceasta tensiune medie care cade pe becuri. Din considerente de fiabilitate, cel care le produce a preferat sa puna o rezistenta de valoare fixa care da factor de umplere de 50%. Din ce-am mai studiat, majoritatea celor puse stock (VAG sau alte "nemtisme") merg cam pe 35-40% din puterea nominala. Interesant este ca la valoarea asta, economia de energie este considerabila, filamentele becurilor neavand o caracteristica liniara.

    Una peste alta, Cristi, iti urez succes in "afacere" si, atata timp cat nu castigi prea multi bani din asta :), eu iti voi face publicitate. Felicitari pentru munca depusa !

    RăspundețiȘtergere
  3. dovada ca modulul functioneaza perfect :D
    http://www.youtube.com/watch?v=w_iPCkIN3-E

    RăspundețiȘtergere
  4. hihi! deci ar merge si la supernova, nu? presupun ca tot h4 [ca folosesc becuri de logan]. deci de preferat modulul pt h4. nu sunt sigur, nu am verificat, oare si la supernova un bec il comanda pe celalalt?daca nu, cum procedam? deci sunt interesat de modulul pt h4 in conditiile confirmarii bunei functionari fara modificari!!! [am stricat 2 baterii cu luminile uitate aprinse vara]

    RăspundețiȘtergere
  5. si la solenza becul din stanga comanda pe cel din dreapta.
    daca ai becuri H4, insemna ca modelul cu conectica H4 ti se potriveste

    RăspundețiȘtergere
  6. Am montat modului DRL cumparat de aici pe un Renaul Clio Symbol . Pentru inceput am comandat faza lunga si am observat in trafic ca deranja . Banuiesc ca pe Logan este alta treaba . Dupa care am modificat schema . Adica am legat firul maro pe faza scurta ( deci in functionare se comanda cu tensiune redusa faza scurta ) , si firul albastru l-am legat la faza lunga .
    Functioneaza ireprosabil .
    Pentru conectare rapida am folosit clips-uri pe care le recomand .
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  7. @Yan: Clio Symbol ala ce fel de becuri avea? H4 sau H1/H7? Cu alte cuvinte: o fi o problema specifica H1/H7 numai, dar la H4 nu ii deranjeaza pe ceilalti, sau e o problema de perceptie (e "la limita deranjului"), si atunci ar fi si mai ok ca si la H4 sa fie comandat filamentul de intalnire in locul celui pentru lumina de drum?....

    RăspundețiȘtergere
  8. idea e ca ma pun la 1m in fata farului in pozitia pup.
    cu DRL-ul aprins si direct pe retina e la limita deranjului, dar cand pune faza scurta ma dor ochii.
    deci faza lunga alimentata de DRL e mai slaba ca si lumina afzei scurte.
    diferenta de fapt o face inaltimea luminii, faza scurta e in jos iar faza scurta in sus si pare ca lumineaza mai tare.
    exact din cauza asta merg cu farurile indreptate maxim in jos, dar doar pe timp de zi cand DRL-ul este activ

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut! Am ridicat astazi coletul si i-am si facut o proba (deh, nerabdator :d). Modulul functioneaza.

    Problema este urmatoarea: Masina mea,(toyota corolla 2009) da voltajul 13,3 - 13,5 v cand e pornita, iar atunci cand e oprita am vazut ca scade pe la cca 12,6 v.

    Prin urmare, modulul DRL nu porneste decat in putinele ocazii cand tensiunea trece de 13,5 v.

    Ma intrebam daca l-ai putea ruga pe prietenul tau sa faca unul care sa porneasca la 13 v (ca sa mearga sigur, oricum cand e oprita are mai putin) si, eu stiu, daca am putea face schimbul.

    Modulul meu e practic nefolosit, nu am taiat niciun fir, nu am facut nimic.

    (P.S. E din acela doar cu firele lungi, nu cu conector pt H4)

    RăspundețiȘtergere
  10. ciudat, insemna ca masina ta nu consuma aproape deloc curent. voltajul urca normal peste 14V tocmai ca sa se incarce si bateria.
    am vorbit cu baiatul sa vedem ce se poate face. da-mi un mail ca sa te identific :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut Cristi , am montat al doilea DRL pe wv Bora si merge impecabil. Nu mai trebuie nici o modificare. Multumesc . Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bogdan spunea:
    Foarte multumit. Am primit modulul mai repede de cat ma asteptam, montat in 10 min (asta pentru ca e destul de stramp locul pe linga baterie la Fabia) si functioneaza perfect. Toata stima.

    RăspundețiȘtergere
  13. salut. am comandat un DRL din al doilea transport si a mers bine la inceput, dar acum porneste cam dupa 15-20 s dupa pornirea motorului, si se stinge daca porneste ELV. sa fie pe duca?:D

    RăspundețiȘtergere
  14. ELV? tare's convins ca ai o problema cu instalatia electrica. incarcarea sau bateria cu probleme.
    la socrumiu s-a comportat identic si dupa vre-o 2 saptamani a murit bateria.
    daca zici ca ai buna instalatia, incearca pe alta masina sau trimite la mine si testez eu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Am primit si eu un modul, merge perfect e super!
    As mai vrea si eu unul daca se poate dar acesta l-as vrea pt xenon (adica ma intereseaza la el doar partea aceeea de verificare a tensiunii la borne si temporizare, in rest poate sa scoata 12v sau cat este in acel moment pe instalatie nu are importanta asta atat timp cat tensiunea scoasa de modul este peste 12v)!
    Mai platesc inca jumatate (valoarea lui + 1/2 valoarea lui) din cat face, daca baiatul e dispus sa imi faca unul!
    10x

    RăspundețiȘtergere
  16. ma bucur ca esti multumit de modul, asa si trebuia sa fi :)
    din pacate un modul pentru instalatia de xenon e mult prea complicat de realizat si asta din cauza consumului si modului de functionare a xenonului.
    in momentul in care reuseste sa fabrice acest modul, sigur il voi scoate la vanzare.
    un mare impediment e si faptul ca omu nu are acces la o instalatie xenon pentru teste si nu cred ca cineva e dispus sa-si puna la bataie instalatia xenon pentru teste :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Am montat si eu DRL-ul pentru becuri H4, si functioneaza perfect,la fel ca si in tutorial. Singura banala problema a fost sa montez inapoi amaritul acela de capac de protectie de la becul de far,(nu mai intra la loc), pe care am rezolvat-o demontind capacelul de la mufa care vine la bec,pentru ca nici mufa originala nu avea acel capacel. Restul e...OK.

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu am pus DRL-ul (varianta H4) pe faza scurta si comanda pe faza lunga prin "rocada papucilor" de pe mufele de bypass si de far. Nu mi-a placut faptul ca faza lunga chiar si la jumatate de intensitate poate fi deranjanta pentru ceilalti, mai ales in conditii speciale (amurg, ceata). Si nu mi-a placut nici albastrul din bordul loganului :-). Pe faza scurta cu DRL-ul pornit masina este foarte vizibila si total nederanjanta.

    RăspundețiȘtergere
  19. se intampla ca tensiunea sa scada sub 13,5 din cauza amplificatoruli audio le afecteaza oare

    RăspundețiȘtergere
  20. da, daca iti ajunge tensiunea sub 13,5V, DRL-ul se stinge. daca sti ica ai aceasta problema, iti aduc personalizat cu pornirea/stingerea la 13V

    RăspundețiȘtergere
  21. Sal Cris am si eu o problema cu modul-ul, cred ca sa stricat.... acum vre-o doua zile mi sa ars becul la faza scurta, si cand am umblat sa il schimb am uitat sa scot siguranta la modul, si sa ars siguranta cand am schimbat becul,acum cand pun siguranta la modul, mi se aprinde faza lunga la intensitate maxima tu ce crezi sa dus modulul cu stima

    RăspundețiȘtergere
  22. posibil, esti primul care ai reusit aceasta performanta. da-mi un mail sa vedem cum putem rezolva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut CRIS , si eu am patit la fel ,dupa ce am schimbat siguranta de la DRL imi ramane faza scurta pornita ... indiferent de tensiune ,sta non-stop aprinsa.

      Ștergere
    2. pai n-ai patit la fel, el a schimbat becul si a facut scurt. tu doar ai schimbat siguranta la DRL si se aprinde faza scurta? pai DRL-ul alimenteaza faza lunga :)

      Ștergere
  23. salut ... am primit modulul, l-am montat pe Kia Ceed ... merge perfect !!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Sal Cris,l-am montat si merge perfect.ptr.cei ce vor sa comande s-o faca cu incredere e super tare modulul(cel putin ptr. h4).

    RăspundețiȘtergere
  25. Ieri am primit modulul, iar azi l-am montat.Merge perfect. Puteti comanda cu incredere.

    RăspundețiȘtergere
  26. Salut! Am cumparat un modul de la tine pentru o skoda octavia 2 si nu-i dau de cap cu montatu'(H7). Poti s-a ma ajuti?

    RăspundețiȘtergere
  27. n-am nici ce-a mai mica idee, desi am montat odata pe o skoda octavia 2, doar ca era noapte, in Galati si acum 3 luni.
    da-mi pe mail niste poze in care se vad firele de la becuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! De la mufa din far pornesc cate doua fire pentru fiecare bec in parte. La ambele becuri sunt culorile la fel. Unu maro si celalalt mov cu galben. Cel maro vine legat si de siguranta pentru bec. Cel mov cu galben vine legat la faza lunga in mijloc, singura mufa de care dispune becul.Eu am facut lagaturile pe cele mov cu galben.Cum masor dispozitivul sa vad daca mai este bun?

      Ștergere
    2. ai facut legaturile... ai pus ambele fire(maro si albastru) pe firul mov/galben?
      hai sa-ti zic cum sa faci:
      lasi deoparte firul albastru, nu-l legi niciunde.
      pornesti motorul si cu firul maro atingi mufa din mijloc de la bec, tii cateva secunde, asa il verifici daca e ok. daca se aprinde, opresti motorul s il capsezi cu acel clips albastru(se poate refolosi).
      pornesti din nou motorul si aprinzi pozitia si cu firul albastru atingi firul care crezi tu ca e plus de la poecul de pozitie. daca se sting emodulul cand atingi, opresti motorul si il clipsezi.

      Ștergere
    3. Salut! Am facut cum ai zis, dar inainte de a pune firul maro pe bec am masurat si aveam aceeasi valoare de curent ca la bornele bateriei, bineinteles cu motorul pornit. Asta presupune ca modulul este dus????????????

      Ștergere
    4. din pacate da, e prajit. ceva s-a legat gresit si o piesa a intrat in scurt, rezultatul fiind voltaj identic cu cel de pe masina

      Ștergere
  28. Merci .Astazi incerc si asa cum spui tu.Poate imi iese. Sper numai sa nu se fi ars DRL

    RăspundețiȘtergere
  29. legat de modulele pt led le-a folosit cineva?!

    RăspundețiȘtergere
  30. pana vede unul din cei 3 care au achizitionat modulul pentru leduri, unul l-am montat in timisoara in luna decembrie(primul de test) si inca este functional.

    RăspundețiȘtergere
  31. eu inca nu am desfacut punga :D la cel cu led-uri

    RăspundețiȘtergere
  32. Cel pt becuri cu halogen se poate folosi la led-uri?

    RăspundețiȘtergere
  33. Anonim: pai ar fi bine sa desfaci coletul, poate ai primit niste cartofi :D

    Anonim: de trei ori am scris:
    - in cazul modulului pentru leduri alimentarea este cu 12V, in limita a 10A. NU montati pe becuri!
    Acum si module pentru leduri cu alimentarea pe 12V! Doar pentru leduri!
    Modulul pentru leduri NU se monteaza pe becuri normale! Modulul se arde aproape instant!

    RăspundețiȘtergere
  34. Pentru Dacia 1310 L dein 1999 (zambetul lui Iliescu) care intre cele doua module recomandati. Dupa cum am vazut farurile sunt alimentate separat, daca scot mufa de pe farul stang, farul drept ramane aprins. Doresc sa montez si relee de protectie faruri. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  35. conteaza doar daca ai becuri H4 sau H1/H7. am montat si pe o dacie din 1976

    RăspundețiȘtergere
  36. cei care aveti module pt leduri, ati masurat tensiunea la bornele modulului drl in sarcina, ce tensiunea aveti? ca eu am atat cat am si la bornele bateriei inainte de drl nu da 12 constant

    RăspundețiȘtergere
  37. nu, sigur nu ai 12V la iesirea din drl. el doar da comanda de pornit/oprit, voltajul fiind cel de pe instalatia electrica.
    daca te gandesti ca se ard ledurile, sigur nu le arzi, o gramada de leduri sunt montate pe direct la instalatia masinii. in modulul de leduri ai rezistente care regleaza tensiunea

    RăspundețiȘtergere
  38. Salut,
    Se poate monta modulul pt becuri H7 si modulul pt leduri pe aceiasi masina?
    Eu am un Megane 3.

    RăspundețiȘtergere
  39. L-am primit (h1/h7), l-am montat; extrem de multumit.

    Durata montajului 60 de minute, dupa cum urmeaza:
    - 4 minute cautat schema de montaj
    - 1 minut trasul firelor
    - 55 de minute reparat borna de minus a masinii,cu care am ramas in mana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vai man ce te-ai julit :(. lasa ca macar era racoare afara, 37 grade la umbra, nu?

      Ștergere
  40. A fost lejer azi in cta. Nu a trecut de 30 de grade..si nici nu m-am julit... Doar spatele ma doare de la pozitia nenorocita.

    O chestie pe care am observat-o. Am montat plusul de comanda langa farul stang, si mi s-a parut ca acesta lumineaza mai putin decat ala din dreapta. Cand am masurat, pe cel stang aveam 6.6 volti, iar pe cel drept 5.9 volti; cadere de tensiune pe instalatia originala de la opel astra.
    Acum trebuie sa mai trag eu un fir de la faul stang la ala drept sa dublez instalatia originala a masinii sa scapmde caderea de tensiune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ups, a treia masina cu aceasta problema. celelalte doua fiind ford focus facelift 2008. credeam ca este problema doar la acel model de masina, acum ai aparut tu cu opel astra. am mai vandut si pentru opel astra si n-au avut probleme.
      nu este de la modul problema, ceva de pe instalatie scade voltajul la celalat bec :(

      Ștergere
    2. Si eu am zis acelasi lucru. Masina este de vina, dar se rezolva cu un fir... Nu e problema. Masini facute pe vapor...

      Ștergere
  41. Am instalat modulul(conectica H4) si ma declar foarte multumit pana acum. Recunosc ca am "coborat" putin sfintisorii din cer deoarece la inceput am desfacut piulitele de deasupra fiecarei borne a bateriei insa papucii de pe fire nu intrau pe suruburile acestea ci pe cele din lateral :).
    Chiar daca la inceput am primit alt modul in colet, totul s-a rezolvat rapid. O bila alba atat ptr. Cristi cat si pentru produs!

    RăspundețiȘtergere
  42. salutare, am montat si eu un modul DRL pe un H1 functioneaza ok , dar numai unde a fost montat ......ce-i de facut ??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut,
      nu esti singurul, au mai fost vre-o doi sau trei. probabil m-ai si sunat si ti-am spus ca rezolvarea e tragerea unui fir si la farul din dreapta.

      Ștergere
  43. Subscriu la ce a zis wbb!
    Numa' ca io' am fost mai rapid!
    Deci: uitat pe schema, montat firul de masa, tras modulul in cutia cu sigurante, conectat mufele la bec - 7 minute!
    Pus plus-ul modulului la baterie 15 minute!
    Asta pentru ca papucul ala de la modul avea gaura de 10 iar borna bateriei e de 13. Noroc ca am gasit o pila triunghiulara si l-am largit incet-incet!
    In soare, la tara, cu 39*C la umbra dar... cu un litru de BERE RECE langa mine!
    O placere!
    Apropo, modulul functioneaza impecabil!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. puteai taia papucul in capat si il cracanai putin, asa cum au facut si altii :P

      Ștergere
    2. Pai si sa stric frumusete de papuc?
      Nici gand!
      Plus ca nu aveam cu ce sa-l tai, pe urma putea sa se desprinda... alea alea :)
      Si daca-l montam repede, cum mai savuram eu berea?
      Asa, am avut ocupatie!

      Ștergere
  44. Nah ca am dat de belea... spune`mi cum sa fac ca la mine( vw touran)la faza lunga, stanga e independenta de dreapta... dupa ce am montat modulul, doar partea soferului se aprinde... acum nu stiu nu daca le-au facut nemtii astia degeaba separate, eu daca le leg impreuna ma gandesc ca nu e chiar asa de bine... Poate o dioda ceva pe firul maro al modulului sau chiar si pe plusul fazei lungi... vreo idee?:D

    RăspundețiȘtergere
  45. da, stiu. am observat ca tot ce tine de vw, audi, skoda si seat mai noi de 2008au aceasta problema. de la firul maro tragi un fir si la farul din dreapta. functioneaza ok fara nici un fel de erori,. testat deja pe seat exeo, skoda octavia rs, audi a4 si astea doar de care stiu eu

    RăspundețiȘtergere
  46. Dupa ce am citit toate postarile, pot spune ca sunt (foarte) tentat de instalarea unui modul H7/H1, dar pentru a elimina eventualul deranj ce poate fi provocat celor din sens opus, mi-ar place o variana care sa scoata 5.8-6V. Nu agreez varianta cu lasatul in jos al farurilor, duce la uzura butonului si motoraselor de raglaj faruri.
    Mihai R.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. voltajul este aproximativ 40% in acest moment, deci undeva intre 5.4-6V, depinde de tensiunea care o are respectiva masina dupa pornirea motorului. intre timp s-au mai adus mici ajustari modulului.
      farurile de pe faza lunga cu H1/H7 nu se pot regla sus/jos, sunt fixe la majoritatea masinilor

      Ștergere
    2. radu ungureanu4 iulie 2013, 13:48

      La "bubulina" mea (Peugeot 207) farurile de faza lunga sunt si ele reglabile, DAR ca sa pot regla oglinzile din far TREBUIE sa aprind faza scurta. Dupa aceea raman in pozitia aleasa.
      Eu le tin reglate in permanenta in jos, le ridic doar daca circul noaptea pe exterior; in oras imi ajunge lumina de la scurta chiar daca oglinzile sunt reglate in jos

      Ștergere
  47. cristi la cele pe leduri primesc si clipsul ala sau conectorul ala care vine pe fir?ca aici nu prea gasesc pe la mine(am comanda)si inca ceva la cel pe leduri tot asa se stinge cand aprind faza scurta?multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, primesti si acele clipsuri. stingerea modululuui DRL se poate face de la pozitie sau faza scurta, tu alegi :).

      Ștergere
  48. Cristi in norvegia toate masinile noi care sunt inscrise aici au acest sistem ca farurile sa se aprinda deaodata cu motorul si cand pui contactul si dai de cheie pana ce porneste motorul se aprind doar pozitile :) iar apoi si farurile .... bafta

    RăspundețiȘtergere
  49. Salut Cristi, cum se comporta pe masina modulul DRL ampreuna cu Follow Me Home?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu au treaba unul cu altul, modulul DRL este independent

      Ștergere
  50. Salut....Felicitari pt idee.cand o sa strang ceva bani o sa fac si eu o comanda...bineinteles..cand o sa fie pe stoc.Am doua intrebari ,care sper ca nu au mai fost puse pentru ca nu am apucat sa citesc toate commenturile(mult prea multe):Ce se intampla atunci cand motorul este pornit, DRL-ul alimenteaza faza lunga si dai totodata si flash din blocul de lumini?;Legea nu cere omologare?ca mai au sa mai ceara omologare si pe hainele soferului ca in rest....

    Salut.Iulian din Fetesti/jud. Ialomita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut Iulian, cand dai unflash, DRL-ul se opreste instant :)
      nu are omologare, dar daca te incalzeste cu ceva, lumina degajata de faza lunga este cu putin sub normele legale EU ca si daylight. oricum, pacalicii se leaga de tine cu orice

      Ștergere
  51. Ziua este foarte important sa lumineze si stopurile din spate .
    Explicatiia ca vor fi mai vizibile becurile de frana nu o consider valabila .
    Stateam ZIUA la semafor oprit de 20 de secunde si a intrat din spate in mine
    un Audi condus de un sofer obosit .Poate daca tineam piciorul pe frana cum scrie in regulament ...
    Doriti sa evitati doar amenda sau doriti sa circulati in siguranta ?
    Problema a doua : Masinile mai noi de 2008 afiseaza la bord arderea unui bec .
    Unirea cu un fir a becurilor stanga-dreapa anuleaza aceasta facilitate .
    Nu numai ca este periculos dar se altereaza facilitatea CAN-BUS a masinii .
    Ar trebui montate diode Schottky de 45 A .Ele vor necesita radiatoare .
    Tensiuena in starea ON a FETului este mai scazuta in comparatia cu caderea de tensiuen pe Schottky.Vor fi necesare radiatoare .Pretul de va mari .Radiatoarele pot topi amestecul de potting .
    Recomandare suplimentara : Montati coliere din plastic (panduiti)care sa tina firele montajului de cele existente ale masinii .
    Toate cele bune ,



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca cel din spate este obosit si nu vede masina din fata lui, ma indoiesc ca ar vedea becurile aprinse.
      vw/audi/etc care au DRL din fabrica, nu au nici un bec aprins in spate.

      Ștergere
  52. a montat cineva pe toyota avensis penultimul model t25?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am montat eu pe un avensis si nu a functionat, era ciudat cu instalatia electrica, venea tensiune pe ambele fire... nu stiu cat de nou/vechi era

      Ștergere
  53. se poate pune un intrerupator pe modulul pentru h7?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intrerupatorul se poate pune doar pe firul rosu, cel de pe borna de plus. doar ca acel fir nu trebuie sa fie mai lung de 90cm, el avand acum 90cm.
      inprincipiu pe acest modul nu se pune buton de oprit.
      o sa vine noul modul, generatia doi, care vine cu un fir suplimentar cu comanda de stingere pe masa si acela poate fi prelungit cat se vrea de mult

      Ștergere
  54. Dupa mai multe luni de search pe google, am ajuns si pe acest site. L-am studiat/citit/rasfoit aproape o luna dupa care m-am hotarat ca, varianta de aici pentru DRL, imi este cea mai la indemana.
    De astazi sunt mandrul posesor de lumini de zi pe un Peugeot 207 :)
    Despre Cristi numai cuvinte de lauda, un baiat de nota 20.
    Recomand cu incredere.
    Inca o data, multumesc Cristi si la cat mai multe realizari :)

    RăspundețiȘtergere
  55. Salut, imi cam face cu ochiul modulul drl, dar am luat de la madalin modulul ptr aprindere pozitii la deblocare usi. Tu ce zici, daca montez si drl, se bat cam in cap sau pot merge amandoua in paralel FARA sa existe probleme?Ms.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am ambele pe masina si n-au nici o treaba

      Ștergere
  56. Salut. Daca modulul DRL pentru leduri scoate 12V la 10A, adica maxim 120W, cum de se arde aproape instant daca il montezi la faruri, care consuma in total 110W ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zici tu bine ce zici, are logica, dar nu este corect. nu stiu cum sa explic ce-a zis, nicieu n-am inteles dar parea foarte sigur de explicatiile care mi le-a dat.
      l-am intrebat pe baiatul care le fabrica si m-a asigurat ca nu merge garantat pe becuri, modulul se va arde in cateva minute de functionare. in cel mai fericit caz se arde siguranta. siguranta pentru modulul cu leduri poate fi si de 7,5W, ea fiind mai mult ca sa protejeze instalatia electrica.

      Ștergere
  57. detin un peugeot 206+ benzina 1.4 75cp din 2010. am schimbat pe el muzica avand si amplificator + subwoofer aproximativ 600W (2 ohm). Bateria este de 75ah, nu fluctueaza lumina la becuri dar totusi sunt mici fluctuatii de tensiune intre 13,5 si 14,3. ce zice DLR-ul despre asta ii place au ba? merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este deloc impresionat, punctul pornit/oprit a fost coborat la 13,2V :)
      o sa functioneze fara probleme

      Ștergere
  58. ma gandeam ca la asa putere nu ar trebui sa fie probleme. inca ma decid sa vad daca vreau pe faza lunga sau pe led. tinem legatura. merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca o nelamurire. totusi la 6.6v pe faza lunga nu lumineaza prea tare becul h1 ca spre seara ar fi destul de orbitor pentru cei in trafic? la logan h4 pe faza lunga lumina nu e asa de puternica si bate putin in jos in schimb la auto care au faza lunga h1 cu oglinda separata intensitatea e mai mare si mai sus. ceva feedback de la alti utilizatori de h1?

      Ștergere
    2. parerile au fost impartite, unii spun ca lumina este prea puternica, altii ca este ok. oricum, sunt lumini de zi, nu e de mers cu ele cand incepe sa se lase seara :)
      module DRL pentru leduri am pe stoc, orice alt fel de modul o sa vina la mijlocul lunii iulie.

      Ștergere
  59. Va salut. Am montat acest modul de pun Ford Focus 2 acu cateva luni si functioneaza fara probleme. Great job!

    RăspundețiȘtergere
  60. Va salut! a montat cineva pe octavia 2fl acest modul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce insemna octavia 2fl :)
      stiu ca nu a functionat cum trebuie pe Octavia RS, a trebuit tras un fir suplimentar si la cel de-al doilea far, dar cam atat.
      am montat personal pe octavia 3, daca asta te ajuta cu ceva :)

      Ștergere
  61. Octavia 2fl= Octavia 2 facelift!(cea cu farurile mai mari cu sprinceana)
    Cum ai montat pe O3? Asta de abia a fost lansata luna asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e vina mea, aveam impresia ca era un octavia 3. probabil era octavia 2 :)

      Ștergere
  62. salut.pe un reno symbol(new model) se poate monta modulul?exista vreo posibilitate de a se monta la casuta de sigurante si nu pe fire?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca identifici firele in cutia cu sigurante, da, absolut.
      n-am testat pe noul symbol, dar ma indoiesc ca nu ar functiona :)

      Ștergere
  63. Salut, am modulul DRL de aprox. 2 ani si am observat ca uneori nu se aprinde si cand m-am uitat am vazut ca siguranta era un pic topita si am desfacut si soclul sigurantei sa vad ce s-a intamplat. Atasez imaginile mai jos. Ce parere ai, nu mai face soculul bine contact sau e siguranta prea mica si ar trebui una de 15 A?
    http://img33.imageshack.us/img33/9015/201306091238151.jpg
    http://img5.imageshack.us/img5/8886/201306091237241.jpg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel mai frecvent "defect" intalnit, sub 5%. este din cauza unui contact imperfect, in cazul de fata in patea stanga unde izolatia de pe fir este topita. chiar si cel care la fabrica a avut aceasta problema dupa aproape 2 ani de folosinta.
      baiatul inca nu a gasit solutie care sa nu implice o diferenta de aproape 2 euro in plus, gen http://goo.gl/slMcY sau http://goo.gl/nncbY
      nu a gasit un soclu care se vinde separat si sa se ataseze ulterior firele, toate aceste socluri vin cu aproximativ 5-10cm de fir pe fiecare parte gata atasat.
      in plus, desi pare ok acest soclu, in interior firele sunt tot prin matisare(nu lipte) si sansele sunt egale sa se repete problema. asa avea primul modul care l-am cumparat din Bulgaria, parea mega solid soclul... pana l-am gasit topit si curs plasticul pe baterie.
      o siguranta mai mare nu rezolva problema.
      se poate rezolva in doua feluri:
      - taiat jos soclul de siguranta, de tot, si pus firul rosu direct pe plus la baterie. nu prea e indicat
      - achizitionarea unui nou soclu de siguranta

      Ștergere
  64. am inteles, mersi....o sa cumpar alt soclu pentru siguranta
    mie imi era frica sa nu cumva sa ia foc pe acolo soclul cu siguranta

    RăspundețiȘtergere
  65. salut,pt.octavia 2 2006 ,eroarea in bord nu apare la montajul drl-ului?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noup, nu apare nici o eroare. banui ca te referi la eroare de bec ars, nu, nu apare nici o eroare

      Ștergere
  66. Salut, Cristi! Am o Skoda Superb din 2003 si as vrea sa pun DRL-ul tau pe proiector pt ca are si lupa(proiectorul este tot in far). Ce zici, ar merge?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca n-ai xenon pe proiectoare, garantat functioneaza

      Ștergere
  67. sunt pentru prima data pe aceasta pagina, si nu inteleg un lucru, poate ma poti lamuri: la modulul cu led-uri acestea NU se sting odata ce aprind faza lunga? deci practic tot ce face acest modul pt led-uri este sa le aprinda odata cu motorul. corect?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. modulul DRL are 4 fire: rosu si negru se leaga la baterie, maro la modulul de leduri iar firul albastru este comanda de stingere. acest fir albastru se leaga pe firul de plus de la pozitii. attunci cand aprinzi pozitia, DRL-ul, implicit ledurile, se sting. daca legi firul albastru pe firul de plus al fazei scurte, DRL-ul si ledurile se sting cand aprinzi faza scurta

      Ștergere
  68. Am comandat si primit în primavara un modul DRL pentru halogen. Este functional doar pe perioade scurte deoarece arde siguranta des si nu inteleg de ce. Am schimbat cel putin 5-6 sigurante pana acum. Sigurantele nu se ard imediat. Rezista cateva zile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a mai fost cineva care a avut o asemenea problema. cumva plasticul de pe siguranta este topit/defromat? poate chiar soclul de la siguranta putin deformat din cauza caldurii? ai becuri mai mari de 60W?

      Ștergere
  69. Am un Opel Astra G din 2001 cu HB3 pe faza lunga. Ai modul si pentru asa ceva? Sau pot sa-l pun doar pe faza scurta unde am H7?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. absolut, il poti pune pe orice bec care nu depaseste 60W.

      Ștergere
  70. salut, ai idee cum as putea monta acest modul fara sa afectez garantia masinii? nu am voie sa tai niciun fir.. ma gandeam la un prelungitor h7 si sa ma leg la ala, si in caz de ceva, il scot frumos si totul e ca nou.. dar ramane problema cu pozitiile, ca nu exista prelungitor pt w5w.. poti sa imi dai o idee cum as putea face? mersi..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte simplu http://youtu.be/TOlu5cBuDew
      in colet vei gasi si doi asemenea conectori ca sa faci conexiunile rapid. nu tai firul deloc, nu lipesti nimic. in caz de probleme cu mersul la garantie, dai jos cele doua clipsuri si pe fir raman doar doua urme care se vad doar daca se cauta special dupa ele, deci slabe sanse sa se lege careva de chestia asta ;)

      Ștergere
  71. Salut, pe cand un modul cornering light?

    RăspundețiȘtergere
  72. Cristi, firul care merge la siguranta m-am gandit sa-l trag in bord si sa-i pun un intrerupator. Ce zici de idee?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. firul care merge la siguranta? adica cel rosu? gresit! acel fir nu trebuie absolut deloc prelungit. daca vrei sa prelungesti un fir la care sa pui buton, acela trebuie sa fie firul maro si atat

      Ștergere
  73. salut intentionez sa folosesc modulul tau pentru drl pe led .cum procedez/ leg drl-urile la modul si apoi modulul la baterie + si - .multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. modulul pentru leduri are 4 fire:
      - rosu pe plus la baterie
      - negru pe minus la baterie
      - maro pe plus la led/leduri
      - albastru la firul de plus care vrei sa stinga ledurile. de regula pozitie sau faza scurta.
      de la led/leduri trebuie sa pui un fir de la minus la caroserie.

      Ștergere
  74. Salut as vrea sa intreb ca modul DRL este compatibila cu renault laguna 2??? si aveti pe stoc???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur merge si pe laguna 2. in stoc o sa-mi intre in aproximativ 3 saptamani

      Ștergere
  75. Salut. Am o fabia din 2007 si as vrea si eu un modul drl. Intrebarea e daca merge pus la bord si un intrerupator si pe care fir? Alta nelamurire ar fi cei 6.6v. Mi se pare cam mult. O sa masor tensiunea la bornele bateriei sa vad cat este la incarcare si o sa vad cat inseamna 40%, o sa verific si becul de faza lunga(h1) sa nu fie peste 60w, apoi o sa trimit detalii la tutorialelogan@gmail. Este ok?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se poate pune intrerupator, dar doar pe firul maro, exact cel care alimenteaza becurile.
      cate despre cei 6,6V care i-am scris sus la descriere, am dat-o grav in bara, grea matematica :)). 40% din 14,4V este 5.7V, o sa corectez.
      nici o masina nu stiu sa aiba becuri mai puternice de 60W, deci sigur este ok :)

      Ștergere
  76. ce garantie are?al meu a functionat fix 7 luni?din 7 iulie 2013 pana la inceputul lui martie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. garantia este de 30 zile. dar nu este defect modulul, 99,99% un contact imperfect ori la conectorul de pe fiul de faza lunga ori la soclul de siguranta.
      nu te-am putut identifica dupa id-ul "erteph" in lista mea de comenzi, te-as fi sunat. sper doar sa nu-l arunci pana citesti acesti mesaj

      Ștergere
    2. problema rezolvata ! firul maro nu facea contact pe plusul becului.am lipit firul maro pe plusul becului .

      Ștergere
  77. Salut. Am un Peugeot 207 cu lumini de cornering separate in blocul optic, insa nefunctionale. Pot pune acest sistem de DRL pe acele becuri H7 55w sa mearga la 100%? Va multumesc. Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, DRL-ul comercializat de mine alimenteaza becurile cu 35% din voltajul de pe instalatie, adica undeva putin peste 5V. modulul DRL care alimenteaza cu 12V, cel pentru leduri, suporta maxim un bec sa-l alimentezi la 100%, daca legi doua, se arde in cateva minute.
      deci nu, modulele mele nu alimenteaza cu voltaj 100%

      Ștergere
  78. Salut, un modul pentru Astra g este disponibil?

    RăspundețiȘtergere
  79. Salut. Pentru Mondeo 2011 cu bec h1 / h7 este modul disponibil ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, in doua saptamani imi vine urmatorul transport. mai sunt 9 bucati nerezervate din acel transport

      Ștergere
  80. Salut, mai este disponibil un modul cu conector H4 la urmatorul transport ? Daca da , imi rezervi unu si iti trimit adresa ? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut,
      am acum pe stoc cateva bucati. este ultimul import, n-am sa mai aduc.

      Ștergere
  81. un modul drl h7 mai ai si un pret te rog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este pe stoc, 70lei + taxe postale. 13 lei cu posta romana sau 27 lei cu fane curierul

      Ștergere
  82. un nr de tel. sa ti trimit adresa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am scris un comentariu cu numarul de telefon si l-am sters. sper ca l-ai primit in mail.
      ti-am scris si pe hangouts.
      ideea e ca numarul de telefon nu-l fac public, aia'mi mai trebe, sa-mi sune non stop :)

      Ștergere
  83. Modul drl pt H1 este, la ce pret?
    merge pe focus 1.4 2008?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este pe stoc, livrabil imediat, functioneaza pe focus 1.4 fara probleme, 70lei + taxe postale, 13lei cu posta romana sau 27lei cu fane curierul

      Ștergere
  84. In Timisoara pot sa il ridic personal?

    RăspundețiȘtergere
  85. Azi am primit modulul, totul este in regula. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  86. Buna ziua,
    Pentru Megane 2 de cate module este nevoie si daca mai aveti pe stoc.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  87. Buna ziua,
    Mai aveti modul drl pentru becuri H4? Ma intereseaza pentru un Renault Simbol 2010.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, stocul de module cu conectica H4 este epuizat. in acest moment mai am cateva doar cu fire

      Ștergere
    2. Cele cu fire sunt compatibile cu becurile H4? Pot face conectarea dupa regulile de la modulul pentru H7?

      Ștergere
    3. modulele sunt identice, singura diferenta fiind conectica H4. exact, modulul doar cu fire se face urmarind regulile de legare cum e la H7.
      iti pot spune exact cum sunt firele la becul H4. cum te uiti din spatele becului, pinul din stanga este masa, pinul din dreapta este faza lunga, pinul de sus este faza scurta.
      foarte posibil sa te ajute primul tutorial, cel cu modulul achizitionat din bulgaria http://www.tutorialelogan.ro/2011/02/tutorial-montaj-daytime-running-lights.html

      Ștergere
  88. Aseara am primit si eu modulul si e OK. Montajul pe Skoda Fabia 1 este simplu si rapid 5-10 min cu ajutorul conectorilor furnizati in pachet. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  89. cristi dupa atatia ani de funtioare m-a lasat modulul . am trimis mail la firma dar nu primesc raspuns . ma poti ajuta cumva sa intru in posesia unui nou modul ? raman dator .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la care firma ai trimis mail? ai cumparat de la mine.
      mi-ai mai scris pe undeva si ti-am raspuns acolo. am incercat sa te sun pe 0720.****54. acum iti dau si mail pe tl_***an@yahoo.com

      Ștergere
  90. Buna ziua,
    M-ai aveti module pentru Logan 2005.

    RăspundețiȘtergere
  91. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, am uitat sa scriu ca nu mai import acest emodule.
      cu parere de rau...

      Ștergere
    2. Salut. Am achizitionat ieri de la un prieten, care la randul lui l-a achizitionat de la tine (nu l-a folosit), un modul drl fara conectica pentru H4. Oare as gasi undeva sa cumpar cele 2 mufe sa nu sectionez firele de la instalatie? Mersi!

      Ștergere
    3. la magazinele de piese auto. mufa mama o gasesti sigur, nu stiu ce sa zic de mufa tata, sanse mari sa nu o gasesti.
      o sa caut pe acasa, poate mai am una si ti-o trimit

      Ștergere
    4. Salut. Am achizitionat si eu de pe net un modul asemanator cu cel pe care l-ai comercializat tu, insa fara acele mufe H4. Intrebarea/dilema mea e: firul albastru si maro au vreo importanta cum se leaga la mufa mama si tata H4? Daca da cum?

      Ștergere
    5. Am uitat sa precizez ca e vorba de firul maro si albastru de la modulul tau ca la al meu sunt diferite culorile :)

      Ștergere
    6. pai da, chiar conteaza care fir unde-l legi la mufa H4. in cazul modulului meu, daca atingeai firulmaro de firul de masa, se ardea instant.
      firul maro alimenteaza cu curent, daca-l pui pe faza scurta, aprinde scurta, il pui pe lunga, aprinde lunga.
      obligatoriu il pui pe lunga, celalalt fir il pui pe scurta. ideea e ca nare voie sa alimenteze simultan si scurta si lunga, se arde becul foarte repede.
      est esimplu sa verifici care fir alimenteaza cu voltaj, il masori cu un multimetru.

      Ștergere
    7. Ok. Mulțumesc mult. Încă o întrebare ca mai bine previi decât sa riști sa strici ceva...și adevărul ca nu am cunoștințele tale în domeniu. Care dintre cele 2 fire se leagă la mufa mama și care la mufa tată? Dilema mea e ca mufa mama cumpărată din comerț are 2 fire și eu am tot 2 fire libere (celelalte se leagă la baterie). Și atunci la mufa tată ce leg?

      Ștergere
    8. n-am inteles ce ma intrebi. despre ce mufa mama si tata vorbesti? tu ai o mufa care intra in bec, atat. firul care alimenteaza cu voltaj il legi pe faza lunga, cum te uiti din spate la bec, cu cei doi conectori stanga dreapta si un conector orizontal sus, in dreapta ta este faza lunga, sus orizontal faza scurta

      Ștergere
    9. Scuze...nu am fost prea explicit. Ca sa nu tai instalația originala si sa ppt sa instalez modulul ca și în tutorial am apelat la un prieten care mi-a comandat o mufa h4 male to female de pe net.

      http://www.google.ro/search?q=h4+male+to+female&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjA7uGjt8jLAhUlo3IKHduHD2AQ_AUIBygB&biw=360&bih=511&dpr=4#imgrc=kA9CgD2uN-_ZzM%3A

      Ștergere
    10. poza asta ar trebui sa te faca sa intelegi exact http://i.imgur.com/wXy3p.jpg
      privit becul din spate, sus este faza scurta(low beam), in dreaptafaza lunga (high beam), in stanga masa(ground).
      cele doua fire de la modulul tau, cel ce alimenteaza becul il legi la faza lunga, comanda de stingere legi la faza scurta.
      insemnand ca tu ai in mana acel conector de il cumperi si iti dai seama usor la care fire trebuie s ate legi.
      sau cand ai toate materialele necesare, faci o poza la toate si iti spun pe culori care unde il legi

      Ștergere
    11. Ok. Merci mult. Sa ai o seara faina!

      Ștergere
    12. Salut! Cu poza trimisa de tine a fost chiar ușor montajul. Funcționează ok. Merci de ajutor.
      Încă o intrebare: mai ai leduri pe proiectoarele de ceata? Dacă da, cum se comporta comparativ cu halogenele pe ceata și ploaie?

      Ștergere
    13. n-am avut niciodata leduri pe proiectoare, doar le-am testat pe masina altuia.

      Ștergere
  92. Mufa mama am gasit, insa tata mai caut. Daca gasesti te rog anunta-ma sa nu mai caut in van. Raman dator. Mersi mult!

    RăspundețiȘtergere
  93. http://www.aliexpress.com/item/Female-Ceramic-Headlight-Connector-Pigtail-Plug-Adapter-Socket-H4-9003-HB2/32464764098.html?spm=2114.01020208.3.167.yon44v&ws_ab_test=searchweb201556_6,searchweb201644_5_505_506_503_504_301_502_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_2,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6452&btsid=5559b6dc-5298-4261-bb5b-c5c59fb0fa9e

    gasesti pe acolo, dar trebuie sa astepti cam o luna

    RăspundețiȘtergere
  94. http://www.aliexpress.com/item/10PCS-H4-9003-male-ceramic-Headlight-Wiring-Harness-lamp-holder-socket-CONNECTOR-ADAPTER/2002403811.html?spm=2114.01020208.3.80.3xgY1Q&ws_ab_test=searchweb201556_6,searchweb201644_5_505_506_503_504_301_502_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_2,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6452&btsid=98566d92-fd35-489f-9443-cbc90e13a363

    RăspundețiȘtergere
  95. Salut, Am luat si eu un modul din alata parte, insa s-a ars siguranta in prima zi! ce as putea sa fac sa nu se mai arda, acum i am pus o siguranta de 15 A, pe asta am gasit o la un prieten. Merci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se mai intampla sa se arda siguranta de 10A, in acest caz pui una de 15A si este ok. daca se arde si aia, abia atunci sa-ti faci griji

      Ștergere
    2. Salut! Am avut și eu o problema azi cu siguranța la modul. După aproape o săptămână de la montaj siguranța de 20A s-a ars, dar nu numai ca s-a ars ci plasticul de pe ea s-a topit. In unele locuri s-a găurit și s-a mutat pe siguranță. Acum am înlocuit-o cu una de 15 de pe panoul de rezervă. Ce ar putea fi? Mulțumesc!

      Ștergere
    3. salut, in acest caz a fost vorba despre un contact imperfect, de regula atunci se intampla dinastea cu topiri

      Ștergere
  96. Salut Cristi. Știu ca nu mai comercializezi aceste module, dar nu ai vreo sugestie unde as putea găsi un astfel de modul care sa funcționeze pentru leduri H4? Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  97. Salut, am și eu o problema cu modul cumpărat de la tine acum mult timp. L-am montat pe o astra h funcționează perfect doar ca firul albastru l-am legat pe + de la poziție. Ideea ar fii ca după prima pornire și oprire îmi arde becul de poziție unde am făcut legătură. Nu am încercat sa leg la + de la faza scurta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, foarte ciudat, nu are nicio logica. Firul albastru doar detecteaza prezenta curentului.
      Incearca sa elimini functionarea drl-ului, doar scoti siguranta, si vezi cum se comporta.
      Poti incerca si pe faza scurta, daca arde becul, ar putea fi si din modul. Oricum il intreb pe baiatul care le-a fabricat daca este vreo legatura cu modulul la arderea becului

      Ștergere