Cum sa transformi un Logan intr-un pat confortabil pentru 2 persoane

In urma cu multi ani am vazut un clip pe YouTube unde cineva transforma loganul intr-un spatiu de dormit pentru 2 persoane. Chiar ma gandeam cat de tare este ideea si chiar am incercat daca se poate face conversia. Este foarte simplu, in 5 minute ai terminat. Nu este nevoie de ceva deosebit, ai nevoie doar de doua chei, in cazul meu doar una.
Au fost vreo 2-3 ocazii in care ma gandeam sa fac modificarea ca sa dorm mai comod, dar obosit find, n-am avut niciun chef, am lasat scaunul pe spate si aia a fost.

Zilele trecute mi-am amintit de acest clip, l-am cautat si nu l-am mai gasit. Daca il gaseste cineva, rog sa ma anunte si pe mine.

12 comentarii:

  1. Mi-a fost dor de o seara de vineri cu tutoriale pentru Logan. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Apreciez cooperarea in cuplu cu privire la masini. Felicitari pentru solutie .

    RăspundețiȘtergere
  3. Ms.pentru ideje.
    Avia aştept să încerc la pescuit !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut, Cristian !!
    Apreciez foarte mult munca si efortul tau de a ne ajuta !!
    Te rog sa-mi spui, daca esti amabil... cum de nu ai incercat niciodata sa faci o conversie/adaptare ca sa ai geamuri electrice si in spate ?
    Eu asta as dori sa fac. Am un Sandero din 2011, 1.6 MPI si tin foarte mult la el, asa ca doresc sa fac acest lucru.
    Stiu ca la Sandero macaraua este asemanatoare cu Duster, nu cu Logan... dar nu am gasit pe nimeni care sa ma lamureasca cum se poate face modificarea.
    Astept raspuns, te rog.
    Multumesc !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, atat de rar am folosit acele geamuri incat nu se merita munca si investitia.
      Nu stiu care model de macara se potriveste la tine, dar stiu ca ai nevoie de: macarale, tras fire in usi, montat butoane.
      toata manevra este cam identica cu cele de pe fata, mai putin pozitionarea butoanelor. Te poti inspira de aici http://www.tutorialelogan.ro/2016/03/montat-geamuri-electrice-pe-fata.html
      Ti-as recomanda sa cumperi instalatia electrica de la un Sandero cu geamuri electrice spate, nu te duce mai mult de 100lei. Asa vei avea mufele si firele necesare. Sunt destul de sigur ca pe spate difera putin legarea firelor la buton, parca sus cu jos sunt inversate sau ceva de genul

      Ștergere
  5. Salut mia apărut martorul stop în bord de la ce este ai idee te rog scrie-mi dacă ma. Poți ajuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, știu doar că dacă se aprinde acel martor în bord, obligatoriu tragi pe dreapta, oprești motorul și de acolo mașina pleacă doar tractata sau pe platforma.
      Acel martor este comun pentru mai multe posibile probleme, doar când se pune diagnoza pe mașină se vede de la ce este problema.

      Ștergere
  6. Salut , am citit de cel putin 10 ori manualul de utilizare a masinii si la pagina 3.02 imi apare ca ar trebui sa fie posibil de montat incalzire la picioarele pasagerilor din spate , si la pagina 4.08 la rezervorul spalatorului de parbriz scrie ca " acest rezervor alimenteaza in mod egal si spalatoarele de faruri (daca vehicului este echipat cu acestea ) , am un Logan din 2007 Prestige 1.6.16V nonfacelift , cele care au venit din fabrica cu oglinzile patrate electrice si incalzire , plus alte optiuni , si as vrea sa fac cele 2 optiuni care , dupa mine , ar fi trebuit sa fie din fabrica , fiindca prestige e topul la cei de la dacia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, spălătoare de faruri nu găsești pe niciun Logan montat de fabrică.
      Încălzirea la picioare la pasagerii din spate se poate monta, este efectiv o tubulatură ce se adaugă sub mochetă. Nu am un asemenea tutorial deoarece am izolat fonic podul pedalier și este prea complicat ca să mai modific pe acolo. Dar găsești tutoriale pe net cum se face. In principiu se fac 2 găuri în blocul de aerisire și doar adaugi acea tubulatură.

      Ștergere
  7. Salut, eu eram la volan când fiica mea a scris mesajul. Loganul este pe motorină 1,5 dci . Am reparat tot sistemul de injecție fiindcă am avut probleme cu pornirea motorului. Și înainte să cadă sistemul de injecție pornea greu. Îi dădeam o cheie mai lungă ( 5- 6 secunde) după care opream motorul. La adoua cheie pornea (2- 3 secunde). Acuma tot la fel pornește.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, Loganul de la firma unde lucrez are aceiasi problema, n-am idee ce este vinovat de acest comportament. ba mami mult, la loganul de la firma s-a schimbat motorul cu tot cu pompa injectie, injectoare, ecu...

      Ștergere