Inlocuit burduf de pe bieleta de directie

Avand ocazia sa urc masina pe elevator, am inspectat una alta pe acolo si am constatat ca unul dintre burdufele de pe bieleta casetei de directie prezenta semne de batranete, fisuri adanci.
Fiind ieftine, am decis ca trebuie schimbate.
Nu m-am gandit nicio clipa ca voi pune burdufe de la Breckner, se stie ca sunt de o calitate indoielnica. Dar am fost asigurat ca burduful de origine se pune foarte greu. Asa ca... o sa fiu cu ochii pe ele ca sa vad cum se descurca in timp.


Nici sa nu puneti asa ceva pe masina, de la Breckner zic, sunt niste gunoaie ordinare, nimic din ce fabrica ei nu este nici pe departe calitativ!

20 de comentarii:

  1. Vezi ca e rupt burdufu de la capatu de bara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel care apare la minutul 5:31?
      vezi si aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/verificat-joc-la-capat-de-bara.html

      Ștergere
    2. Salut, eu am montat de origine, tot asa, cu un pic de vaselina pe margine si tras de el cu degetele. Este chinuiala dar doar cateva zeci de secunde pana il potrivesti, a durat mai mult pana i am prins spilul cum sa il bag, fiind prima oara cand faceam asa ceva. Mentionez ca nu am avut elevator.

      Ștergere
    3. Foarte adevarat! Cele de origine ncesita chinuiala,cu sau fara vaselina!

      Ștergere
  2. Aia e o sârmă oțelită bănuiesc,ca să nu agăți burdufu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tin sa te contrazic:)) eu am avut success mult mai bun cu cele din thermoplastic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut Cristi am si eu o problema mi sa spart burduful exterior de la planetara de pe partea dreaptă în afară de burduful exterior si cel interior(cel dinspre cutie) îmi mai trb si altceva planetara este cu tripoda.Multumesc si aștept un răspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, doar burdufele iti trebuie

      Ștergere
    2. Ok mulțumesc pentru răspuns credeam că e ca cea de pe stânga mai are vreun rulment sau altceva care trebuie să-l cumpăr ms încă odată.

      Ștergere
  5. Sal fa si tu un tutorial cum montezi pe un Logan 1'4 mpi bara de torsiune ca pe unele modele din 2009 nu exista așa ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am asa ceva pe masina...
      poti viziona aceste 2 tutoriale:
      - http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/schimbat-bucsi-bara-stabilizatoare.html
      - http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/schimbat-bielete-bara-stabilizare.html
      singura diferenta este ca adaugi bara de torsiune. pe masina ai deja suruburile, mai trebuie doar cele 2 platbande ce tin bucsele.

      Ștergere
  6. Ceva gen ASAM...numa ce am luat o jojă de ulei de la ASAM și, când să o pun în gaură, nu intră, frate:))) și am mai dat și 40 de lei amboulea pe ea...Am și niște actuatoare de la ASAM montate de vreo 5 luni și încă țin, sunt curios cât:)) Nasoale rău lucrurile ieftine...

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut! Nu sunt pe acelasi topic. As avea nevoie de ajutor sa scot din compresorul de a.c. la 1.4 o sonda sau cablu ceva care intră în el. Vreau sa refac instalația electrica si nu pot sa o scot din cauza acelui conductor. Ai ceva idee cum se scoate? Nu as vrea sa il rup. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai tine? Zilele trecute le-am schimbat si eu. Am luat unele spidan cu 30 de lei bucata (cica sunt foarte bune cele de spidan). Sunt dintrun cauciuc foarte moale, cam asa se simt si cele originale, doar ca sunt mai groase in carne. Cele de la spidan au fost mult mai mici la gaura care intra pe caseta, le-am bagat destul greu. Am si unele de trw de la un opel, sunt aproape noi, sunt foarte plasticate, dar exact cum ai zis si tu sunt ceva mai largi, o sa le pun daca nu tin cele de la spidan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cele din primul clip nu au tinut 1 an. celelalte au deja 2 ani

      Ștergere
    2. A mers treaba cu geometria? La fel am făcut și eu...

      Ștergere
    3. A mers, nu a trebuit să refac

      Ștergere