Montat suporturi pentru scaune de Audi A3 8P, A4 B8, A5, Mercedes W211

Alex a dezvoltat a doua generatie de profile adaptoare pentru a monta pe Logan, Duster si Sandero, atat pe prima cat si pe a doua generatie, scaune de pe Audi, VW, BMW si Mercedes.
Primele versiuni au fost prezentate aici Suporturi pentru scaune de Audi, VW si BMW. Iar acum continuam cu varianta imbunatatita! Pe acestea din urma se pot monta o gama mai larga de scaune.

Fata de prima versiune unde am dat detalii legat de siguranta si calitatea pe care o ofera aceste profile, acum pot adauga si faptul ca se pot face legaturile electrice! DA! Daca aveai Airbag in scaune, acum nu mai trebuie sa renunti la el odata cu scaunele stoc, scaunele pe care le alegi sa le montezi pe masina si au airbag in ele, se pot face functionale! De altfel, toate functiile electrice de pe ele se pot pune in functie, gen reglajele pe inaltime, sus/jos, inainte/inapoi(unde este cazul), lombar. Mai putin partea de incalzire electrica, acolo inca se mai lucreaza.

Pretul si de unde se pot cumpara!? Asta daca ai ajuns sa citesti pana aici, prea putini o fac. Gasesti link-ul si pe filmare sau poti accesa mai usor intrand pe acest link www.rdagroup.ro.

Hai sa nu o mai lungim si sa incepem cu filmarile. In primul clip avem prezentarea noilor adaptoare si 4 dintre scaunele pe care le vom monta pe masina, detalii si mai ales cateva particularitati despre ele. Recomand vizionarea deoarece contine detalii importante pentru alegerea scaunuelor si despre montaj.


In cel de-al doilea clip trecem prin procedura de montare, in detaliu si va recomand sa urmariti cu atentie, sunt cateva mici detalii care ajuta la pozitionare si o montare mai usoara. Sau cum sa nu tai sau sa zdrobesti firul de la senzorul de la frana de mana.
Ca si timp de montaj, cu tot cu demontarea scaunelor originale de pe masina, n-ar trebui sa dureze mai mult de o ora jumatate, asta daca ai doua maini stangi sau nu ai urmarit manualul sau tutorialul cu montajul.


Prezentarea modelului de scaune provenite de pe Mercedes W211 va aparea ulterior.
Pe rdagroup.ro de asemena veti gasi si un mic "Ghid informational privind conversia scaunelor pe gama Dacia"

6 comentarii:

  1. Exista vreo adaptoare la instalația electrică?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, se adaptează instalația electrică că da fie funcțională.
      A nu se confunda cu improvizația, nu se improvizează nimic pe electric

      Ștergere
  2. Dacă în scaune nu se montează airbag-urile originale de X52 e improvizație, indiferent de câte mufe, refolosite sau nu utilizezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristi se refera la faptul ca nu se fac "tiganii", si e relativ spus "improvizatie",in cazul de fata sunt folosite mufele originale cu pini gold plated direct sertizati pe cablu, deci se poate spune ca este un X52 autentic deghizat, dar tinand cont ca prin improvizatie te referi la 2 sisteme ce provin de pe modele diferite, nefind de fabrica, intradevar este o improvizatie.
      P.s: daca se monteaza X52-ul in alte scaune, tot improvizatie este :)

      Ștergere
  3. Airbagul e o combinație de sac și capsă pirotehnică. Chiar dacă capsa e "văzută" corect de calculatorul de airbag în caz de declanșare rezultalele vor fi tragice, altă viteză de explodare și umflare a sacului plus altă dimensiune a sacului(geometrie și volum) și altă poziționare pe scaun = improvizație

    ps: X52 = familia Logan II (Logan, Sandero, MCV)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La baza avand aceiasi constructie si reglementari ca si ansamblu, neexistand nici un comunicator suplimentar montat pe scaune, viteza de aprindere initiala nu are voie sa fie influentata.
      Referitor la pozitionarea pe scaun a acestuia, respectiv deschiderea si directia in care se deplaseaza dupa ce are loc aprinderea, by default, acestea sunt proiectate sa se deplaseze spre zona din fata a scaunului, locul unde se afla ocupantul, aceasta find si zona care necesita protectie, iar referitor la dimensiunile sacului, acestea sunt mai mult decat minime, deoarece vorbim de masini din aceiasi clasa, iar ansamblul este proiectat in asa fel incat sa asigura exact zona cat ar putea o persoana sa o ocupe, astfel nu le putem compara de exemplu cu cele din cortina, unde acolo totul este calculat si configurat la un nivel de detaliu maxim ca si pozitionare, deschidere, capsa, sac.

      Ștergere