Schimbat cablul de acceleratie la un 1.4mpi

Imi tot spunea ca ii ramane motorul accelerat si uneori, in special cand era cald motorul, trebuia sa apese tare pe pedala ca sa se accelereze. De fapt, problema era de la Curatat motorasul pas cu pas(mpp) si corpul clapeta 1.4mpi.
Cum nu este o avere acest cablu, merita schimbat cu unul nou. Sanse foarte mari sa fie identica manevra si la 1.6mpi.

30 de comentarii:

  1. La mine dupa 3-4 ani efectiv sa desirat / rupt. Din N lite, mai erau intregi vreo 3.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut cristi, nu stiu daca e topicul corespunzator pentru problema mea. Am logan 1.5 ca al tau de 65 de cai, masina are 126000 km, in ultima saptamana a facut doua figuri. La pornire merge motorul in trepidatie, cand plec de pe loc nu se tureaza, daca reusesc sa plec calc acceleratia in treapta 1 la maxim si deabia se tureaza la 2500 rpm, ca sa ajunga la 3000 trebuie sa astept 5 secunde. Treapta a doua greu o dau, in panta imi moare motorul instant daca nu am demaraj. Ea is revine dupa 2-3 km. Prima revenire eram in treapta 1 cu pedala la fund si statea in 2500 rpm, si dupa zici ca s-a desfundat, a sarit dopu la sampanie si se tura normal in 4000-5000 rpm. A si cand sa pe loc ne turata scoate fum mult pe toba. Daca ai vreo idee sugestie ce ar fi, sau ce mi-ai recomanda Ti-as fi dator. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, am prea multe idei: valva EGR blocata, teava de admisie(ce iasa din corpul EGR) infundata, filtrul de motorina imbacsit, filtrul de aer imbacsit, catalizator infundat, posibil vreun injector blocat.
      recomand prima data sa faci o diagnoza

      Ștergere
    2. Diagnoza insemnand sa ma duc la cineva sa o puna pe tester?

      Ștergere
    3. da :)
      de regula acolo apar tot felul de erori. poate scapi doar cu o stergere de erori.

      Ștergere
    4. OK Mersi mult, succesc cu tutorialele !

      Ștergere
  3. dai un tutorial cum se face si la Diesel? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un tutorial cum se face ce la un diesel?

      Ștergere
    2. dieselul nu are cablu de acceleratie...

      Ștergere
  4. Pentru o mai buna lubrifiere, se poate introduce un pic de ulei cu siringa? Sau din contra, poate afecta materialul din care este facut cablul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e chiar indicat sa pui putin ulei cu seringa. eu nu m-am gandit la treaba asta :(

      Ștergere
    2. sau chiar spay cu vaselina d-aia care cand se usuca are textura "mucilor"

      Ștergere
    3. Asa am si facut: am introdus 5 ml de ulei de motor (conform gradatiei de pe siringa), si acum merge mult mai bine. Acceleratia functioneaza mult mai lin decat inainte, deci recomand cu incredere aceasta operatiune!

      Ștergere
  5. Salut, as vrea sa vin cu o idee preluata de la (Daniel68)
    "Pozitionezi siguranta de metal a cablului de acceleratie la primul canal dinspre clapeta de acceleratie dupa care mergi in habitaclu si apesi pedala de acc. pina la capat cu putere si astfel se autoregleaza." PEDALA :)
    Toate bune!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In felul acesta, "inveti" cablul sa treaca prin siguranta.La o apasare ulterioara,brusca, pe pedala,camasa cablului va trece prin siguranta,pedala va ajunge "la blana",si motorul nu se va accelera de loc.

      Ștergere
    2. Se poate intampla si fara sa-l "inveti".Eu i-am pus o a doua siguranta peste prima.

      Ștergere
  6. Salut.
    Dupa cate vad cablul era bun, problema e de la covorasul de la sofer. Am patit si eu, covorul aluneca in fata si ramane pedala un pic blocata.
    Daca era de la cablu s-ar fi cunoscut, dar parea perfect.
    Zbye.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur nu e din covoras. am scris si la descriere, era de la mpp

      Ștergere
  7. Cristi nu e de la cablu sau covoras , am patito si eu si alt prieten si am descoperit sursa problemei , din fabrica nu au pus si al doilea surub la corpul clapeta si cand accelerezi puternic acesta se inclina si trage aer fals ,testeaza cu motorul oprit si carcasa filtrului de aer demontata sa vezi cum iese corpul clapeta din locasul sau cand accelerezi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. faci misto de mine? este un 1.4mpi, despre ce accelerat puternic vorbim aici? :))
      in cazul lui a fost de la MPP

      Ștergere
  8. am schimbat si MPP si la fel facea pana am testat

    RăspundețiȘtergere
  9. Calcam pedala brusc pana la tabla , asta accelerare puternica, am fost si in service si mimic imi spuneau ca totul e in regula pana am testat cu carcasa filtrului de aer demontata am vazut cum iesea din locas corpul clapeta la accelerare

    RăspundețiȘtergere
  10. Va salut si va felicit pentru Site.
    Am si eu o intrebare. La Loganul meu de 1,6 din 2005 apar probleme de
    blocare a acceleratiei mai ales dupa ce se incalzeste motorul si se si
    simte in momentul apasarii pedalei cum la cativa cm apasataincepe sa
    agate, deci apare un punct la apasarea pedalei unde se simte ca apare
    o mica piedica in mersul fin al pedalei si se poate intampla ca ramane
    supraturat si pedala blocata pana . La oprirea motorului, acest
    fenomen dispare dupa cateva secunde, reaparand la o noua pornire si
    motor cald. Ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, cel mai probabil de la corpul clapeta apare problema http://www.tutorialelogan.ro/2015/09/curatat-motorasul-pas-cu-pasmpp-si.html

      Ștergere
    2. Revin cu rezultatul: într-adevăr și -a revenit, motorașul pas cu pas l-am uns după ce l-am curățat,turația în schimb a scăzut de la 8 la 500. În rest pot să afirm că puterea motorului s-a îmbunătățit. Mulțumesc pentru sfat.

      Ștergere
  11. Hello, i have this same problem. Could you please help me by translation into English so that i can fix my car

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unfortunately, i will not do it, it's too hard and it takes a long time.

      Ștergere
    2. Well, thank you Chris for your answer. I am a fan from Algeria but you are my last chance. This is my problem please help me: i have Dacia Logan 1.4 gasline year 2012 with 140 000 km. I bought a new steper motorcycle ( starter or actuator) but i couldn't configurat it. First, when i mounted it the engine started at 3000 rpm. Then, i configured it manually by pushing the metallic cap to maximum ( it work at the beginning at 700 rpm) but when shut down the engine the stepper motor goes back to bad configuration. I tried all the methods internet with no success. Please tell me in few lines what is your method ( sorry i couldn't understand the last part of you video "language problem) thank you in advance you are the BEST :)

      Ștergere
    3. hi, this movie will not fix the problem, cable is not broke.
      this will solve the problem, minute 17:04. http://www.tutorialelogan.ro/2015/09/curatat-motorasul-pas-cu-pasmpp-si.html
      after changinc stepper motor, even if was just dismounted, need to be calibrated.
      switch key ignition on(do not start engine) and wait 20 second then switch of ignition key. do that 10 times.
      another way: switch ignition on(do not start engine), push gas pedal to the floor for 20 seconds then remove foot, switch ignition key of. wait 20 seconds and then start engine. if needer, do again same procedure.

      Ștergere
    4. Thanks i will try and let you know! :)

      Ștergere