Montat duze spalare parbriz de pe Logan 2

Cu vre-o doi ani in urma va aratam avantajul duzelor spalare parbriz de Citroen C4. Trebuiau modificate ca sa potriveasca pe Logan, te chinuia putin dar in final erai multumit de rezultat.
Acum avem o noua alternativa! Noul Logan 2 si Sandero 2 vin stoc cu aceste duze tip perdea! Le-am gasit de cumparat pe DaciaShop.ro si m-am gandit ca neaparat trebuie testate. Rezultatul a fost pe masura, sunt foarte multumit de functionalitatea lor mai  ales ca nu trebuie modificate, nu trebuie reglate, usurinta cu care se monteaza, totul este plug and play.
Poate vrei sa vizionezi si cateva scene care au iesit la montaj, aici.


179 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. el e :))
      intre timp s-a cumintit, i-a pierit vocea :))

      Ștergere
    2. Sigur i-a pierit vocea si nu i-ai dat ceva sa ramana fara voce? :))

      Ștergere
  2. Imi Plac tutorialele tale dar calitatea imaginii lasa mult de dorit .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e si tu amu, intentia conteaza :)

      Ștergere
    2. fa-i si tu cadou o camera full hd daca vrei calitate

      Ștergere
    3. http://goo.gl/WGKll daca e cumva pe alese.
      nu sunt nesimtit sa spun http://goo.gl/QAIOa

      Ștergere
    4. Dupa ce ca iti arata si "mura in gura" tu mai vrei si calitate... bine zis Cris fa-i cadou o camera

      Ștergere
    5. CRiS, cum de nu iti fug ochii la un DSLR ?:))

      Ștergere
    6. asta de exemplu ? http://www.okazii.ro/aparate-foto-dslr/sony/dslr-sony-alpha-a-33-obiectiv-sam-18-55-mm-obiectiv-dt-55-250-mm-telecomanda-a123113883
      fug, fug :D

      Ștergere
    7. :D ceva de genul... Are chiar xlay16 de vanzare un DSLR

      Ștergere
    8. si totusi sper la asta http://goo.gl/QAIOa si pentru suma de 1500lei :D
      cel mai probabil prin vara

      Ștergere
  3. LA acestea,nu mai exista riscul infundarii lor?,...Ca eu m-am saturat sa tot stau cu acul, sa le curat pe astealalte, si sa le reglez....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine se infundau cele vechi dar am desfacut rezervorul sil-am curatat...in 5 ani se mai aduna ceva mizerie...oricum acestea sunt net superioare...tine-o tot asa Cristi.

      Ștergere
    2. le am de o zi si nu s-au infundat, deci sunt foarte bune!
      avand in vedere ca am loganul de 7 ani si n-am avut niciodata duzele infundate

      Ștergere
    3. Se infunda din cauza lichidelor sau a apei care se toarna in rezervor. Instalatia de la parbriz nu produce span ca la injectie :) deci aveti grija ce lichid folositi si cat lasati apa de la robinet sa se decanteze in vas. Lichidele bune de parbriz care sunt concentrate au diversi inhibitori de coroziune si solutii de neutralizare a apei dure ca sa mai reduca din problemele astea.

      Ștergere
  4. Ai putea explica sau sa faci un tutorial in care sa arati cum ajung la furtumul de apa din spate de la Sandero ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaaa... n-am sandero. furtunul trece pe langa pragul din partele soferului si urca in sus in stanga pe langa bancheta din spate

      Ștergere
  5. exact de ce aveam nevoie ! Azi s-au infundat cele vechi, deci voi incerca si eu

    RăspundețiȘtergere
  6. salut cris! cum se poate activa martorul de usi deschise la solenza? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. probabil la fel ca si la logan... n-am nici ce-a mai mica idee

      Ștergere
  7. salut,poti sa imi spui ce marime sunt stergatoarele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca le am 53 cu 53 in acest moment. la ultima zapada s-au rupt stergatoarele si am cumparat ce am gasit.
      normal folosesc 56 la sofer, 53 la pasager

      Ștergere
    2. Si nu se ating daca sunt asa mari? Sau le-ai mai reglat din bratul stergatoarelor?

      Ștergere
  8. salut,
    cared ca totusi cele de C4 stropesc mai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am precizat in clip, am uitat: gaura unde intra furtunul este mai mica la cele de logan 2, din aceasta cauza presiunea este mai mare la ele si este vizibila o diferenta.
      cele de citroen C4 avand o gaura mai mare, apa nu iasa sub forma de jet

      Ștergere
  9. salut mestere!! cum anulez imobilizatorul la un logan 1.4 MPI. 2004?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu daca il poti anula si oricum nu as divulga o asemenea informatie. chiar si hotii citesc forumuri, citesc pe aici, se uita pe youtube.

      Ștergere
    2. imo nu se poate anula. Dar daca vrei sa-ti mearga orice cheie este simplu de tot. Lipeste pe carenaje la volan emitatorul din cheia de rezerva, dupa care te duci si faci un brat de chei si poti sa pornesti cu orice cheie identica mecanic.BAFTA!!!

      Ștergere
    3. teapa Tudor Madalin ,am testat eu ,nu merge ce zici tu ,eu nu am a doua chie si am facut o copie fara cip,am bagat copia sa pornesc si cea cu cip atarna pe inel langa ia si nu a luato ,a gafait am tinuto de 3-4 ori si nu a vrut ,pana nu am pozitionat cheia cu cip cat mai langa contact ca sa pot porni cu copia nu a luato,asa ca cipu pus pe sub volan nai sanse

      Ștergere
    4. n-ai pus tu suficient de aproape de cititor, iti garantez eu ca functioneaza ;)

      Ștergere
  10. Cristi am si eu o problema cu claxonul am vrut sa salut pe un prieten si uite nu mai merge claxonul ee am fost si la o inmormantare si a ragusit masina poti sa ma ajuti ?

    sau poti sa faci tutorial cand nu iti mere claxonul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.tutorialelogan.ro/2011/03/cum-scoti-capacul-de-la-sigurante.html
      dupa ce reusesti sa scoti capacul, verifici care siguranta este arsa :)

      Ștergere
    2. asta pentru ca ai claxonat la inmormantare :)))

      Ștergere
  11. salut,
    tot de pe dacia shop le ai eu, ieri le am montat, sunt net superioare celor cu care a venit masina:)) imi plac

    merita achizitia, usor de schimbat ,....

    zi buna:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Inca un tutorial util pentru "batranul" logan1.Duzele trebuie reglate dupa montaj?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, nici asta n-am precizat... sunt fixe. le pui, bagi furtunul si dai pedala :)

      Ștergere
  13. Sal Cristi. Marian. Pe la noi prin Pitesti au aparut de ceva timp. Le-am montate de vreo doua luni si sunt ideale. Pana acum nu mi s-au infundat. Mare atentie la ce se baga in rezervorul de stropgel. Ai da cam mult pe ele. Pe aici s-au vandut si cu 20 de ron setul. SUCCES PE MAI DEPARTE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai da, dar aici vorbim de cele cumparate legal, cu acte, garantie ;)

      Ștergere
  14. apropo mi s-a reglat DRL-ul. Nu mi se mai aprinde si a doua oara.

    RăspundețiȘtergere
  15. Uf Cris! Le am montate de o saptamana si trebuie sa spun ca au niste probleme mari!
    In oras la 50-80km/h sunt perfecte!
    Pe autostrada la 120-150km/h jumatate din cantitatea de apa ajunge pe parbriz fix la baza stergatoarelor iar restul de lichid "ricoseaza" si zboara peste masina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ciudat, eu n-am observat sa se comporte asa la mine. chiar m-am uitat si pe filmarea de pe car camera si nici acolo n-am vazut sa ricoseze apa

      Ștergere
  16. tu pe calea lugojului te crezi pe A1 :))) banuiesc ca stai in zona aia .. de mereu iesi cu masina acolo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru un test facem exceptie, pe acolo nu trec de 90km/h

      Ștergere
  17. se poate face ceva din softul masinii astfel incat stergatoarele sa porneasca cu aprox 1 secunda intarziere dupa sprituire? ma gandesc ca apa ar avea timp sa se scurga si astfel stergatoarele nu ar mai pleca "pe uscat" .mentionez ca eu am activata functia de pornire a stergatoarelor dupa sprituire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pornirea se face deja dupa o secunda ;)
      foarte posibil sa se poata seta din soft mai mult

      Ștergere
  18. am cumparat sprituitoarele in decembrie, la recomandarea ta, de pe daciashop. Functioneaza exact ca si in tutorialul tau, sunt f multumit de ele si spun eu, e o modificare ultra necesara, prelungesc mult viata stergatoarelor
    Alin BUC

    RăspundețiȘtergere
  19. cam scumpe piesele pe dacia shop.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca esti obisnuit cu pretul de la piese sustrase din uzina, da, atunci poti spune ca sunt scumpe.

      Ștergere
    2. fii bre serios, cum sa coste atata doua bucati de plastic. De 40 lei cumpar 2 metri de leduri, care-s infint mai complexe decat diuzele alea

      Ștergere
    3. asa e, niste leduri meseriase iti sterg perfect parbrizul

      Ștergere
  20. Salutare domnule nu esti satul sa ne tot arati ce si cum si tot sa fi criticat la fiecare pas? baga ca nu ai imagine buna ba ca nu stiu ce, apropo de problema liniutelor de la temperatura apei nu ai aflat nimic ca pe mine ma enerveaza treaba asta ca nu am rezolvarea am schimbat si sonda si fir de masa de un cm si termostat poate stii tu care e firul de masa de la ceasuri am gasit 2 care sunt prinse in spatele lor dar nu stiu de unde vin banuiesc ca acolo ar mai putea fi ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apai trebe sa fiu si criticat. daca este pe buna dreptate, nu ma supar. daca este un mofutros care nu stie sa aprecieze ceea ce primeste gratuit, e doar problema lui :)
      din pacate nu am nici un update pentru problema liniutelor :(

      Ștergere
    2. Am mai spus-o si in alt post aici. Problema este foarte delicata si anume dvs trebuie sa luati;
      - un termostat facut pentru europa de est, cu diametrul de trecere al fluidului exact ca cel original,
      - bulbul termostatic sa deschida la aceiasi temperatura cat scrie si in specificatia masinii,
      - in general astfel de termostate se gasesc in concesiunile Dacia.
      - trebuie vazuta temperatura motorului in timpul functionarii acestuia (undeva la 95-100grade celsius)

      Ștergere
    3. Multumesc de sugestie domnule Tudor am schimbat 2 termostate pana acum in 2 ani din care unu era original ca cel montat in uzina cel montat de fabrica sa blocat deschis dupa 6 ani al doilea acelasi ca cel din uzina in a doua iarna nu mai arata liniutele probabil nu are nimic al treilea klarcax made in france este in motor a doua iarna verificat deschide si inchide am schimbat si sonda si am adaugat fir de masa intre motor si caroserie de un cm grosime deci eliminat cam toate variantele...alte cauze? ideia e ca am caldura normal la 4 linii se deschide termostatul apoi cad la 2 si raman asa pana ma opresc si stau cam 5 min cu motorul pornit pot aparea daca o tin undeva peste 3000 de ture deci o necunoscuta

      Ștergere
    4. pai si daca ai caldura ce te supara?da-le dreaq de liniute.

      Ștergere
    5. Ai dreptate nu trebuie sa ma supar pe liniute in cazul in care ECU primeste informatia temperaturi corect dar daca o primeste eronat se modifica consumul in sus am fost la test cu ia si liniutele au revenit pana cand ..nu stiu apropo testul a iesit asa ;intre 79 de grade si 90 a fost temperatura de lucru in timpul mersului in functie de tempoul de condus azi in Oradea la ora testului era cam 5 grade concluzia "totul este pe sistem"

      Ștergere
    6. la mine la dci sta la 2 liniute de cand am cumparat-o si urca la 4 doar vara cand e foarte cald si sta si ac pornit si mai e si in oras dar consumult tot de 4,6 este.

      Ștergere
  21. ATENTIE!, cristi a cam gresit, cand a infipt stropitoarele in capota, pe la 2:18, trebuia sa tina contra pe dedesupt...altfel se indoaie tablişoara de pe capota...este foarte subtire...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la asta nu m-am gandit si probabil din cauza ca atat de usor au intrat incat n-am observat sa se onduleze capota. oricum, buna observatie

      Ștergere
  22. Vaaaaai! Ce greşeala uriaşă! Eu propun să căutăm cu toţii câte o greşeală şi să facem câte o recomandare. Apropo: FELICITĂRI PENTRU TOATE TUTORIALELE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai ma nu fi rau :). are si omul câta dreptate, daca cumva intra mai greu risti sa indoi tabla

      Ștergere
  23. bravo frate lasa pe cei care te critica. Si ei sunt bineveniti. Daca nu a-r fi ei nu ai sti cat de bine este cand cineva iti zice cu adevarat BRAVO!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Salut Cris! Un tutorial de schimbat sufa ce deschide capota nu ai pe site? mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am, eu o folosesc des si nu apuca sa se strice :D

      Ștergere
  25. 100km/h pe trecerea de pietoni, interesant.
    Ai cocos american si de asta face multa galagie. Am si eu unul :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trec zilnic pe acea ruta, vizibilitate maxima si rar trec pietoni pe acolo. nu acceleram daca vedeam pietoni la orizont ;)

      Ștergere
  26. cristi merge prudent,d-asta isi permite sa mearga cu 100 pe treceri.

    RăspundețiȘtergere
  27. MIhai:

    Cris mai exact ce culoare au ceasurile tale??? cumva turcoaz??? pentru ca as vrea sa imi schimb si eu SMD-urile alea hidoase(portocali) si daca stii cam la ce pret m-ar duce cu tot cu butoanele din consola :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. turcoaz, da. m-au ajuns cu tot cu montaj pe la 120lei ceasurile si butoanele

      Ștergere
  28. pe okazii sint 25 lei duzele eu am dat 30 lei cu transport

    RăspundețiȘtergere
  29. faci un tutorial cum sa bagi lumini in aeratoare pls nu imi spune de pe tutoriale de pentru dacia solenza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de ce as pune lumini in aeratoare?

      Ștergere
    2. sa lumineze :))) hai ca e buna asta

      Ștergere
  30. Revin cu un comentariu.
    Ziceam de viteze de 130-150km/h pe o autostrada plina de mizerie pe jos cum este A3 pe care au aruncat cu nisip si care are si ceva noroi pe margini, noile stropitori sunt cam inutile.
    Practic la peste 130, nu poti sa cureti parbrizul decat daca folosesti foarte mult lichid, iar daca ai "noroc" sa ajungi un TIR - Game Over! :)
    In rest, la viteze de oras sunt excelente noile sprituitoarele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai acelasi lucru il pot spune si despre duzele originale :)

      Ștergere
  31. Eu cred ca duzele de C4 erau mai bune in sensul ca imprastiau apa pe tot parbrizul ... astea parca scuipa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gaura de admisie apa la duzele de citroen C4 este mai mare comparativ cu cele originale dacia. din acest motiv presiunea la cele de dacia este mai mare, rezultand un jet de apa. cele de citroen chiar nu au deloc presiune :)

      Ștergere
  32. duzele ca duzele, dar ai idee sau cunosti vreun caz in care s-a inlocuit motorasul (pompa) cu una mai puternica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am montat eu o pompa suplimentara pe bazinul original pentru spalatoare faruri. nu se putea un tutorial ok cu respectiva modificare, totul este improvizat

      Ștergere
    2. dar inlocuirea pompei originale cu una mai puternica, tot pt parbriz. ma gandesc ca pe langa duzele tip perdea, o presiune mai mare ar fi un mare plus.. gresesc?
      Problema o vad la compatibilitate. oare de pe ce modele s-ar potrivi pe logan?

      Ștergere
  33. salut am vazut tutorialele tale si sunt super tari
    vroiam sa te intreb de unde ti-ai pus literele D A C I A pe volan ?? si sub ce denumire o pot gasi in comert??
    Multumesc si bafta in continuare in ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=13210

      Ștergere
  34. 30655605 Volvo

    http://www.youtube.com/watch?v=8APHQu5irIw

    RăspundețiȘtergere
  35. cristi, as vrea sa-mi spui din experienta ta, in ce zone ar trebui sa izolez fonic masina pentru a nu se mai auzi motorul asa tare in mers. doar motorul ma intereseaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. capota, peretelede foc in compartimentul motor, pod pedalier

      Ștergere
  36. Salut . Sunt foarte bune aceste sprituitoare dar, insa la frig isi schimba radical comportamentul ( cel putin la mine asa fac ). Una dintre ele stropeste uniform pe parbriz insa cealalta arunca un jet cam cat jetul de la robinet. Zilele astea a fost mai "cald" si parca s-au autoadaptat la vreme:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai degraba ai mizerie pe instalatie, nicidecum de la vreme :)

      Ștergere
  37. Salut Criss cum se cheama casetofonul tau si de unde lai achizitionat???

    RăspundețiȘtergere
  38. vad ca ti a batut grindina masina sunt niste baieti la cluj care indreapta fara sa fie nevoie de revopsire si etc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce repede a vazut el tot :)
      acum vre-o doua luni cred ca a alunecat careva si s-a proptit pe capota fata sa nu pice jos. rezultatul este tabla indoita, vopsea pocnita.

      Ștergere
  39. Salut Criss!Cum se numeste casetefonul tau? si de unde l-ai achizitionat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parca este panasonic, nu mai retin model. a fost o ocazie, un baiat plin de datorii vindea tot ce avea.

      Ștergere
  40. Criss pune de INSIGNIA si o sa simti diferenta

    RăspundețiȘtergere
  41. Cele de Insignia nu merg puse pe Logan ... adica cel putin nu pe capota

    RăspundețiȘtergere
  42. cristi, pentru a vopsi bandourile laterale e necesar sa dau jos fetele de usi sau se poate si altfel?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu trebuie sa dai jos fetele de usi. deschizi usa si la unul din capete este un surub. dai jos dupa care tragi inspre... inainte sau inapoi de bandou si iasa din clipsuri

      Ștergere
  43. Cristi de unde ai izolatia de pe capota de portbagaj ca nu am mai vazut pe alte loganuri?as vrea si io ca e mult mai estetic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. unde ai vazut tu in tutorialul asta izolatia de pe capota portbagaj? :))
      nu este izolatie, doar o mocheta. nu stiu de pe unde ai mai putea cumpara zilele astea... de la silviu am cumparat eu http://goo.gl/x86xg

      Ștergere
  44. Am vazut in alte tutoriale dar am uitat sa te intreb:)oricum felicitari pentru ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  45. mestere as vrea sa ma lamuresti si pe mine cu o chestie: dupa ce am lovit tare o bordura cu roata am fost la service unde i-a schimbat bascula si bieleta acestea fiind indoite, facut geometrie, tot ce trebuie, decat sa ma urc in ea. in urma reparatiei, am vazut ca volanul statea putin virat stanga cand rotile erau drepte. chestia e ca dupa vreo 2 sapt. de mers volanul a revenit fara sa-mi dau seama la pozitia normala... acum cand rotile stau drepte sta si el drept, desi nu i-am facut nimic. ai idee de ce? s-a mai "asezat", sau cum?
    mersi de raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e ce-a mai tare chestie care o aud :))
      n-am o explicatie :)
      poate ai strambat si telescopul si in cele 2 saptamani s-a indreptat telescopul :P

      Ștergere
  46. mai mult ca sigur cand ai facut geometri nu erau rotile drepte:)....fa geometria din nou cu rotile drepte nu virate..:))

    RăspundețiȘtergere
  47. Salut Criss Am vazut ca tot ai comandat de pe site asta produse te rog spunemi cat este pretul la produsul asta ca nu vad nimica pe pagina de pret http://www.sony.ro/product/ich-usb/cdx-gt450u/specificatii-tehnice#tab

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi aici http://goo.gl/vz1Ti

      Ștergere
    2. e la fel ca al meu cas, am dat de sarbatori la oferte 370 de roni., merita toti bani,dar nu am difuri ovale pe spate ,am de 13 si fac urat la max dar duce..

      Ștergere
  48. nu stiu de ce le zici "duze perdea" ca nu prea sunt perdea.sunt un pic mai evazate ca cele clasice de logan dar sunt cu mult sub cele tip perdea cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai daca nueste jet, cum ii potispune? putin perdea?

      Ștergere
  49. Salut Cristi , am si eu o mica problema poate imi dai un sfat , la proiectorul de ceata din dreapta lumina bate mult in sus decat ar fi normal sa bata in jos pe sosea , am scos becul l am "reasazat" aceeasi situatie...ai vreo idee ce as putea sa ii fac?

    PS: tot respectul pentru ceea ce faci !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. proiectorul are reglaje. unde? nu stiu :)
      dar sigur e pe el, bagi capul sub bara si le identifici :)

      Ștergere
    2. aham deci se poate regla...mersi mult
      auzi de unde ai luat ornamentul adaugat la bara din fata la tine plasticul ala negru ca nu gasesc ...si cam ce pret?

      Ștergere
    3. te referi la prelungirea neagra de sub bara? loganul PH2 are asa ceva :)
      gasesti pe la aprox 100lei

      Ștergere
    4. da PH2 are si sandero parca are la fel

      Ștergere
    5. cel de sanero este cu 10cm mai scurt si arata urat :)

      Ștergere
    6. stii vreun site ceva de unde pot comanda ?

      Ștergere
    7. si cum se cheama mai exact...?

      Ștergere
    8. n-am idee cum este denumirea. dar o gasesti la reprezentanta dacia, pretul undeva la 100lei

      Ștergere
    9. Mersi de info , seara buna !

      Ștergere
  50. is cam scume:)) de unde as putea achizitiona mai ieftina pana la 300 de lei sa fie cu usb si cd preferabil sa fie sony? ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu te pot ajuta, intrebi persoana total gresita :)
      ce am cumparat eu avea USB pe el si aia m-a incantat, atat. ulterior l-am cautat pe net si costa 700lei iar eu am dat doar 1050 lei pe el. lucky me :)

      Ștergere
    2. sony cu usb ,merita bani
      ,la 350 roni 4*52w cu multe reglaje ,mi an luat eu ,e belea cas. se aude super detalii www.emag.ro sau http://www.emag.ro/radio-cd-auto-sony-4x52w-usb-aux-cdxgt450u-eur/pd/E1ZNDBBBM/?ref=hp_rec_1

      Ștergere
  51. te-am intrebat mai sus ceva despre izolatia fonica. n-am inteles cum trebuie sa izolez podul pedalier, ca tu in tutorialul ala cu izolatia n-ai vrut sa arati mai in detaliu acolo:)).
    trebuie si in stanga si in dreapta? si cat de sus ma duc cu materialul, trec de axul volanului?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scoti mocheta aia neagra si te prinzi tu cum trebuie pus ;)
      vezi la Dragos, el a fost mai explicit http://www.dragosmanea.ro/insono/
      doar sa nu dai si tu cu antifon cauciucat, vara miroase tare de la el

      Ștergere
  52. da am vazut si eu la daciashop 37 roni,dar nu am timp sa ma duc si poate cu ocazia asta dau si pe la baiatu su stikere e aproape de mine ,vine vara nu

    RăspundețiȘtergere
  53. Pe sub duzele de la sprituitori, in special cea de la pasager, se prelinge lichid, ce picura pe protectia (carcasa) din plastic de pe motor si se duce pe langa busonul pe unde se pune uleiul si ajunge pe injectorul 1 din stanga.Marea problema apare daca, doamne fereste, ti se duc injectoarele si trebuie scoase,ca de la atata apa ruginesc si mai degraba se rup decat sa iasa. Asa ca intreb:cu ce am putea etansa sprituitoarele(fara a le lipi de capota pentru a fi scoase la nevoie)ca sa nu mai ajunga apa pe injector?. Pentru a antelege ce spun uite la "montat cheder capota fata"minutul 0:43

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi aici la minutul 6:10 http://www.tutorialelogan.ro/2010/01/tutorial-schimb-ulei-logan-diesel.html
      se pune plasticul, se pune acea garnitura de cauciuc(cu striatiile in sus) dupa care pui busonul. acea garnitura de cauciuc pe care idiotii de la service o intorc cu fata in jos si dupa acea pun plasticul peste motor, opreste apa sa mai curga pe injectorul numarul 1.
      apa care se aduna pe acea garnitura se evapora de la temperatura motorului.
      altii au astupat gaura prin care se vede busonul si au etansat cu scotch adeziv.

      Ștergere
    2. Nu sunt convins ca ai dreptate cu garnitura de cauziuc. Esti sigur ca trebuie pusa cu stiatiile in sus? Am luat garnitura intr-o mana si busonul in cealalta si am incercat sa vad pe care parte a garniturii vine pus busonul mai bine. Am constatat ca e mai etans (e mai la locul lui) daca partea cu stiatiile e in jos, iar busonul e deasupra. George.

      Ștergere
    3. striatiile, scuze, are tastatura o pb :)

      Ștergere
    4. pai si de ce ar etansa acel cauciuc foarte bine pe buson? ca sa ce? busonul inchide deja etans sa nu intre/iasa nimic din motor.
      doar loganul dci are acel cauciuc, restul nu pentru ca nu au acel capac mare ce acopera motorul.
      mie din fabrica mi-a venit exact cum ti-am zis. dupa primele doua schimburi de ulei tot asa au pus baietii. la al treilea schimb s-au prostit si au pus cum spui tu si ala a fost ultimul schimb de ulei la reprezentanta :))
      si ca idee, eu nu incerc sa conving pe nimeni, doar imi spun parerea sustinuta de logica si argumente :)

      Ștergere
    5. daca zici ca asa era pozitionata garnitura din fabrica, e altceva. nu stiu cum era la mine pt ca nu am asistat la prima revizie, dar stiu ca la service-reprezentanta mecanicii nu scot garnitura cand toarna uleiul, scot doar busonul. initial am zis ca o sa dau capacul de la motor jos, iar in cazul asta lichidul care se prelinge o sa cada pe filtrul de aer, care e plin de striatii. o sa incerc sa pun putin silicon sub sprituitori, poate rozolv asa pb.

      Ștergere
    6. cei de la service sunt niste putori imputite, din cauza asta pun garnitura invers si dupaia busonul...
      siliconul este sfant :)

      Ștergere
  54. Salut! Ce dimensiuni au stergatoarele tale ca par destul de mari fata de cele originale?

    RăspundețiȘtergere
  55. o duze are o liniuta verde vopsita conteaza pe ce parte o pui?

    RăspundețiȘtergere
  56. mi le-am montat si eu dar la una jetul e mai puternic decat la cealalta,pe partea cu soferu nu are acelas jet e ma mic, dar sunt mult mai bune decat cele vechi

    RăspundețiȘtergere
  57. Răspunsuri
    1. si de unde gasesti 30655605 volvo ma rog? ala e codul de identificare in tec-doc sau ce?

      Ștergere
    2. http://sanekua.ru/ustanovka-veernyx-forsunok-stekloomyvatelya-ot-volvo-na-mitsubishi-lancer/

      Ștergere
    3. Le-am pus si eu acum un an dar acum s-au infundat... aveti idee cum sa le dezfund??

      Ștergere
  58. Am vazut tutorialul tau.
    Am vorbit cu cei da la reprezentanta Logan si au adus si ei.
    Le-am cumparat si, in cateva secunde, le-am montat.
    Sunt pur si simplu perfecte.
    Multumesc pentru idee.Continua, faci o treaba buna.

    RăspundețiȘtergere
  59. Cat au costat la dealer?

    RăspundețiȘtergere
  60. am gasit originale an vitan an targ la 25 roni ,abia astept sa le pun

    RăspundețiȘtergere
  61. nu ma u impresionat ,trebui presiune mai mare sa se auda fasaitul acela si sa fie perdea, nu e chiar tip perdea si sunt originale,am mai vazut si eu la alte masini de 20-30.000 de euro si e diferenta.
    pica pe sub ele ,an principal cea din dreapta(pasager) le am demontat iar sters bine si silicon transparent sub ele si gata ,problema rezolvata.
    pt schimb o sa le scot cu patentu asta e .

    RăspundețiȘtergere
  62. sant ok.singura problema este ca se prelinge apa pe capota

    RăspundețiȘtergere
  63. Mie mi s-a ifundat unul .Am incercat cu acul nicio sansa sper sa reusesc sa-l desfund cu ceva aer comprimat. (Le-am luat de la Ciclop TM 20 ron buc)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ciudat... mie nu mi s-au infundat deloc in cei 7 ani de cand am masina. probabil penca folosesc doar lichid sonax.

      Ștergere
  64. cristi cum ai facut sa steaga stergatoarele locul care il lasa sus, si cum ai facut sa plece stergatoarele cand stropesti geamul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai chiulit de la ore :)
      1. http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/cum-scapi-de-acel-v-lasat-de-stergator.html
      2. http://tutorialelogan.blogspot.com/2009/08/pornire-stergatoare-la-spritarea.html

      Ștergere
  65. Salut Cristi de vreo 1 luna am cumparat si eu aceste sprituitoare si cam de 2-3 zile una din ele a inceput sa arunce apa la baza stergatorului , pe capota ai idee cam ce ar putea fii sau ce as putea sa ii fac??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai avut mizerie in bazinul de apa sau pe furtune :(
      scoti furtunul din duza si ii dia invers presiune cu aer. daca ai noroc, iasa acea mizerie afara

      Ștergere
  66. Daca pun pe furtun intre rezervor si sprituitoare un filtru de benzina de plastic cum se punea pe dacia 1310?nu ar trebui sa filtreze mizeria din rezervor si sa previna infundarea sprituitoarelor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. maimult ca sigur, doar sa nu-ti reduca din presiunea apei.
      eu, de exemplu, folosesc doar solutie Sonax de la daciashop.ro si diluez cu apa plata cumparata din magazin. nu-ti vine a crede ce insemna sa n-ai absolut deloc mizerie

      Ștergere
  67. Hristos a Inviat. Man, dupa ce ti-am scris mai sus, in legatura cu infundarea duzelor vechi, am achizitionat un set de duze de origine tip perdea, mi-am montat acel filtru de benzina pe furtun, pt a evita viitoarele mizerii care mai vin pe furtun din bazin......si in urma mai multor teste, am constatat ca diuzele tip perdea SUNT REGLABILE pe inaltime. Se regleaza si se curata la fel ca la cele vechi.....folosind un ac fin,agrafa.....GARANTAT.

    RăspundețiȘtergere
  68. Mi-am pus si eu duze cu jet tip perde,si partea dinspre pasager arunca frumos, iar cea de la sofer cam pe la baza stergatorului.acuma,am scos si furtunul afara am suflat,si nimika.
    Adevarul e ca si cealanta duza,veche, la fel imi arunca apa la sofer jos pe linga stergator. :(
    Acuma nu stiu, ce nu fac bine? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. schimba furtunele, sigur pierzi presiune

      Ștergere
  69. cristi aceste duze se regleaza? poate se pot ridica sa bata mai sus. ai incercat sa vezi dak se poate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. initial pareau ca nu se pot regla, dar se regleaza si astea

      Ștergere
  70. dupa fix 5 zile nu mai stropesc nimic. eu chiar nu pot sa inteleg ce s-a intamplat. efectiv trebuie sa iau altele pentru ca nu mai arunca nici pe capota.

    RăspundețiȘtergere
  71. salut.imi spuneti si mie cum se regleaza aceste duze de logan 2 va rog mult de tot.
    ale mele bat prea sus.

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  72. am incercat cu acul dar nu se ridica.
    trebuie bagat acul in gaura??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine inteles ca in gaura pe unde iasa apa, nu din alta parte

      Ștergere
  73. dar nu este ca la cele clasice unde intra acul in gaura si reglam stanga -dreapta,
    Nu vad unde intra acul,cum reglez tu cum ai reglat, sa nu le stric.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bagi acul fix in gaura pe care iese apa si le reglezi sus/jos. stanga/dreapta nu merg reglate. faza-i ca unde bagi acul nu se vade gaura ca la cele care le ai avut din fabrica

      Ștergere
  74. multumesc pentru raspuns la intrebari.am sa incerc sambata sa le reglez.

    raman dator...

    RăspundețiȘtergere
  75. pentru a avea acelasi debit la ambele duze eu am pus acel teu la mijloc la distanta egala de duze rezulta presiune egala

    RăspundețiȘtergere
  76. salut.nu am reusit sa le reglez..am bagat acul in gaura dar nu se misca nimic inauntru.
    au ramas la fel.poate ale mele nu sunt de origine ,am dat 22 de lei pe set,au vopseaua acea verde pe ele.
    Ma las pagubas....multumesc

    RăspundețiȘtergere
  77. https://www.youtube.com/watch?v=TZl8pz5oUDg

    le-am instalat si eu
    7.5 lei bucata din magazin

    RăspundețiȘtergere
  78. eu le-am montat pe cele de pe dacia.shop fara probleme;functioneaza perfect !
    Tutorialele tale fac ca totul sa fie mai usor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu trebuia sa previi infundarea lor. adica incerci sa tii omu viu, nu-l lasi sa moara si dupaia-l duci la doctor.
      schimbi furtunele, dai jos si speli rezervorul de apa. pe duzele depe capota bagi aer cu presiune in sens invers, de afara inspre interior.

      Ștergere
  79. salut! duzele astea de logan 2 se regleaza? adica sus jos ca la alte modele?

    RăspundețiȘtergere