Schimbat rulmentul de pe tamburul spate

De asta vara cand ma intorceam din concediu, am auzit cum huruie si stiam ca o sa trebuiasca schimbat un rulment.
Initial mi-a trecut prin minte sa-l schimb singur acasa. Am incercat, degeaba, am batut de m-am plictisit. La unele operatiuni nu merita sa te chinui acasa, nu pentru 40lei cat costa manopera. La service a durat cam 10 minute cu tot cu urcatul si coboratul masinii de pe elevator.
Am optat pentru rulmentul de origine, a costat 100lei, era la oferta pe google.

Montat cea de-a treia centura in spate

De mult imi doream aceasta mocheta neagra, drept e ca nici nu m-am agitat sa o gasesc. Cum avea si a treia centura la ea, am montat-o si pe aceasta.
Multmesc Marian pentru lipeala si intermediere!

Curatat radiator incalzire habitaclu

Si iarna trecuta am fost intrebat de cateva ori de ce nu mai baga masina caldura si le raspundeam ca este sigur de la termostat. Iarna asta toti cei care m-au intrebat de ce nu au caldura au verificat deja termostatul, asa ca a ramas de luat in calcul doar radiatorul de caldura habitaclu.
Daca ai verificat deja functionalitatea termostatului si este bun dar tie tot nu-ti baga caldura cum trebuie in masina, sunt sanse maxime sa ai acest radiator de incalzire habitaclu infundat cu mizerie.
Principalele motive pentru care se intampla treaba asta sunt siliconul folosit pentru etansare la schimbarea termostatului sau a pompei de apa, in loc de apa distilata s-a pus apa de la robinet, nu s-a utilizat antigelul recomandat de catre producator.
In cazul radiatorului din filmare, a avut parte de toate cele scrise mai sus.
Sa aveti grija ce radiator vreti sa cumparati, asta daca cumva va ganditi sa-l inlocuiti. Radiatorul pe origine trece de 360lei. Unul aftermarket costa undeva la 100lei si are doar 8 tuburi in loc de 12, foitele de aluminiu sunt extrem de rare comparativ cu cel de origine iar treaba asta face ca, caldura degajata in habitaclu sa nu fie deloc satisfacatoare. Un mare dezavantaj al radiatoarelor aftermarket este partea de etansare, iti rogi moartea incercand sa-l faci sa nu mai curga la imbinarea cu cele doua tevi. Nu mi punem ca atunci cand strangi surubul care fixeaza tevile pe radiator, crapa plasticul de pe radiator si atunci sa vezi distractie.


Si de la Andrei cateva poze cu ce crocobauri a gasit el in radiator


Nici Cristi M. nu a fost prea multumit de mizeria gasita in radiatorul de habitaclu. Si cum nu are filtru de polen, a gasit suficienta mizerie si pe langa el.

Am testat becurile H4 HUD Xenon Light

La Multi Ani! 2016. Incepem anul in forta cu un test de becuri H4.
Diferente sunt intre ele, dar nu enorme, desi pe ambalaj scrie 100/90W, garantat sunt doar 60/55W asa cum scrie pe ele.
Lumina degajata este alba, nu galbuie ca si becurile stoc, iar pe timp de noapte chiar ofera un plus de lumina, ceea ce este foarte bine.
Pe timp de zi, ca si pe timp de noapte, nu sunt deranjante, nu m-am simtit orbit de ele. Evident, vorbesc despre faza scurta, pe faza lunga mi-au violat ochii ambele modele de becuri.
Becurile sunt de la Denis, el stie pretul, el stie cand si cum se livreaza. Asta ca sa stiti de ce va ignor cand ma intrebati de unde puteti cumpara si care este pretul :). Opa, cica nici el nu mai stie de unde le-a cumparat si la ce bani, asta-i ce-a mai tare chestie pe care am auzit-o anul asta =)). Drept e ca au trecut doar 20 ore din noul an :D