Montat tub etansare la usi, faruri si plafon

Dupa ce am montat chederele de Duster, era pacat sa nu caut o solutie sa izolez tot roata in jurul usilor. Testez pe acest tub de etansare de 3 ani si pot spune ca nu este ce-a mai ok solutie, dar este ce-a mai buna care am gasit-o pana in acest moment.
Se gaseste de cumparat pe la Praktiker, Dedeman, Hornbach... pretul fiind undeva pe la 3,5lei metrul liniar.
Cei care nu au montat chederele de Duster sau Logan 2, pot folosi acest tub cu acelasi rezultat.
Dupa ce ati pus acest tub pe masina, NU lasati usile deschise in plin soare, nici macar la umbra daca este foarte cald afara, o sa-l gasiti cazut pe jos. Ca o sa cada jos nu este o problema, dar sa cureti lipiciul ramas in urma este o mare problema, se curata foarte greu.
Daca vreti mai multe detalii cu montajul pe usi, poze. Pentru mai multe detalii cu el montat deasupra usilor, poze. Detalii cu poze unde sa NU iti montezi acest tub.

Sper sa va ajute urmatoarele informatii legat de "fiabiitatea" acestui tub.
In toamna lui 2009 am pus prima data tubul pe usi. Dupa aproximativ 3 ani, cel de pe usa spate dreapta  si la imbinarea dintre usi stanga, s-au deplasat catre interior si nu mai etansau corespunzator, nu mai erau deasupra benzii adezive si la un moment dat atarnau.
Cele din partea de jos, strat dublu, su inceput sa se dezlipeasca catre partea din fata, prin primavara lui 2013. Asta din cauza ca am gresat balamalele si tirantul iar uleiul care s-a scurs in jos pe acesl tub... Deci sa aveti grija sa nu ajunga solventi sau alte produse care dizolva lipiciul. Asa ca le-am dat jos.
In vara lui 2013 am lasat usile larg deschise in soare si dupa aproximativ o ora, ambele din partea de jos a usii erau jos pe beton. Iar cele de pe usile dreapta pe care batea soarele, au inceput sa atarne, asa ca le-am dat jos.
Dar cele de pe usile stanga au rezistat pana acum cateva luni cand le-am dat eu jos, mai exact atunci cand am filmat tutorialul cu chederele de pe Duster.
Tubul care l-am pus peste chederul care pleaca de langa aripa fata si pana sus pe plafon in spate, este sus pe masina din aprilie 2012. Si ce-i drept, este o portiune de aproximativ 10cm care s-a dezlipit, dar inca isi face treaba si etanseaza.



Exact cum spuneam si in tutorial, cel putin asa-mi amintesc ca spuneam, acest tub de etansare este foarte bun dar nu este o solutie de durata, dovada ca dupa doar 2 ani sunt cam praf si trebuie inlocuite. De inlocuit este usor, dar curatarea acelui adeziv de pe caroserie este criminal, imi este maxim de groaza sa ma apus de treaba asta...