Viteza maxima pe autostrada, 190km/h pe ceas, 179km/h pe GPS

La doar o saptamana dupa un drum de 2000km, majoritatea pe autostrada, am ajuns din nou pe autostrada si cum eram singur in masina, fara bagaje, m-a mancat sa-i dau o talpa sa vad cat duce. Asta dupa ce mi-am dat seama ca masina chiar se infige foarte bine in acceleratie. Dupa ce i-am dat prima data 197km/h pe ceas, am scos telefonul si m-am pus pe filmat. Din pacate n-am mai ajuns la acea viteza din cauza conditiilor de drum. Am intrat intr-o curba larga spre stanga si din cauza drumului cu denivelari, la fiecare saritura simteam cum masina fuge spre dreapta, asa ca am luat piciorul de pe acceleratie. Ulterior n-am mai avut unde, s-a aglomerat autostrada si a inceput usor sa picure.
De la 170 la 190km/h i-au trebuit doar 25 secunde. Daca mai aveam inca 20 secunde la dispozitie, ajungeam la acei 197km/h si asta ar fi fost genital! As fi avut dovada inregistrata :)
Avand in vedere ca motorul este la baza un 1.5dci 65cai euro 3 an 2006, doar resoftata si putin umblat la wastegate, sunt multumit de rezultat.
Nu este prima data cand ii dau in gura sa vad viteza maxima care o pot obtine, am mai avut vreo doua, trei incercari. Prima data am parcurs 10km cu viteza de 170km/h pe ceas, nu s-a miscat deloc acul de acolo. Urmatoarele incercari au avut ca rezultat un 180-184km/h pe ceas si greu, a urcat foarte greu pana la acea viteza.
Acum, ca si in celelalte incercari, am folosit motorina de la MOL, cea ieftina, singura diferenta fiind un drum mai lung facut inainte de testul din urmatorul film.
Dupa cum tot spuneam, o blana la vremea ei, face cat zece femei! Aici fiind vorba despre un drum lung, toata injectia, admisia si evacuarea s-au curatat perfect ajungand la parametrii optimi de functionare. Nu mai mergeti cu masinile doar la consum, le futeti si o sa ajungeti sa plangeti. Asta pe langa faptul ca ii scad performantele.