Curatat, reglat frana de mana si saboti spate

Initial am inceput filmarea acestui tutorial cu intentia de a schimba sabotii de frana. Dar am constatat ca sabotii mei, dupa 105.000km, inca's in stare execeptionala, doar aproape jumatate uzati.
Dar daca tot am demontat totul pe acolo, am testat un spray de curatat frane de la TRW, m-am laudat cu ultima achizitie, o cheie dinamometrica si cel mai importanat, am reglat sabotii spate care influenteaza direct functionalitatea franei si a franei de mana.
La mine, acel sistem de autoreglare este intepenit si nu mai functioneaza deloc. Acest lucru simtindu-se direct la buna functionare a franei de mana, implicit a franei de picior. Daca inainte de a face acest reglaj frana de mana se simtea pe la al treilea dinte si puteam bloca rotile spate doar daca trageam de levier pana la plafon, acum eficienta franei de mana se simte de la primul dinte, la dintele patru/cinci deja blocheaza rotile.



Si dupa vreo 5 ani si aproximativ 40.000km, in urma unei vizite la ITP unde mi-au spus ca diferenta de franare intre roti pe spate este foarte mare si frana de mana e cam degeaba, am decis sa dau jos tamburii si sa reglez din nou sabotii. Soc si groaza... Am montat la loc, am cumparat saboti noi si asta a fost, acum se simte ca franeaza diferit.