Arcuri sport, alternativa ieftina

Dacă vrei să ai aspect, taie cu încredere! Cum se demontează? Vezi aici.




Eroul acestei filmari nu este cel cu loganul gri din filmarea de mai sus care este un 1.6 16v, ci a unui logan 1.4 mpi 2005 chel si care are doar servo directie din fabrica.
M-a tot stresat ca vrea sa coboare masina si nu are bani de arcuri, asa ca dupa mult timp in care-i tot spuneam sa nu taie din ele ca nu este ok, m-a convins sa i le tiganim. Dat jos si tatiat de pe fata o spira iar de pe spate o spira jumatate. Montat la loc si dupa cateva zile m-a sunat ca se aud sunete metalice in fata cand trece peste bump speed-uri. Ok, le-am dat jos arcurile fata, din nou, si le-am imobilizat cu bucati de tabla si suruburi. Parea ca s-a rezolvat problema, nu se mai auzeau sunete, masina era lasata si statea drept, arata minunat. Dupa ceva timp m-a sunat ca vrea sa treaca la arcurile stoc penca il scutura si cand a fost la service sa-i faca nu stiu ce, i-au ridicat masina pe elevator si a trebuit sa tina de arcurile spate sa nu-i pice jos :D.
Asa ca si-a achizitionat 4 arcuri second hand si am purces la montarea lor, dat jos cele taiate si m-am cam socat! Erau miscate de la loc cele din fata si frecau pe ici colo... Intr-un cuvant: nimic bun(stiu, sunt doua).
Baiatul cu loganul 1.6 16v gri nu s-a plans de absolut nimic, a zis ca sta ok masina, stabilitate si totul este normal.
Intre timp am aflat ca ar fi mai multe feluri de arcuri pe Logan si ca difera intre 1.4mpi la 1.6mpi, 1.6 16v si 1.5dci. Ba chiar ar fi si diferente intre aceiasimotorizare dar ani diferiti de fabricatie. Asa o fi, nu neg, nu stiu si nici nu vreau sa stiu :). Eu doar nu recomand taierea arcurilor, chiar daca am facut-o in trecut ;)


Pana si cei de la Car Throttle nu recomanda taierea arcurilor.