Schimbat capete bara

Subiectul de astazi e o bataie in directie, in special la franare.
Dupa schimbarea capetelor de bara, bataia era tot acolo, de fapt un super mecanic a schimbat fuzetele cu cateva zile inainte si nu a strans doua suruburi, o nimica toata.
Odata cu schimbarea capetelor de bara sa schimbati neaparat si piulita! Sansele sa nu stranga ai sa se strice filetul sunt foarte, foarte mari! Am patit-o pe cand schimbam la o alta masina.
Gasesti de cumparat cam peste tot, eu unul recomand capete de bara TRW sau Lemforder. Desi eu am folosit de la Moog :)
George si-a schimbat capetele de bara vizionand acest tutorial. Cum nu avea o conexiune buna la internet, a fost destul de greu sa vada exact ce chei sunt necesare pentru aceasta operatiune. Asa ca a incropit o poza unde a notat toate dimensiunile de chei necesare




Si ca sa evitam taierea piulitei cu flexul, am experimentat 2 noi modalitati de a scoate cele doua piulite dar mai ales salvarea capatului de bara... care la mine erau praf dupa 93.600km.