Am filmat acest tutorial prin septembrie 2010 si din cauza ca nu am reusit sa aerisesc singur instalatia de franare, nu eram prea sigur daca sa-l fac public sau nu.
Avantajul e ca se pot monta si pe berlina fara nici o problema, doar sa ai discuri ventilate. O placuta de frana cu o suprafata de frecare mai mare clar este mai eficienta.
Asa ca am achizitionat o pereche de placute si etrieri noi.
Problema apare la aerisirea instalatiei de franare. Desi am incercat la 6 masini sa aerisesc, de fiecare data am avut aer pe instalatie, pedala era moale si franarea ineficienta. Am aplicat varianta de aerisire "calca pedala si tine apasat", dar drumul la aerisitor. La mine am trecut 1 litru de lichid frana prin instalatie incercand sa aerisesc rotile din fata. Desi toata instalatia nu necesita mai mult de 0.5 litri. Odata ce a urcat o bula de aer in sus, n-ai sa o cobori jos prin metoda folosita de mine. Asa ca am ajuns la service unde s-au legat cu instalatia de aerisire la paharul cu lichid de frana si au bagat 2 bar presiune. Au ridicat masina pe elevator si s-a dus pe rand la fiecare roata si au dat drumul la aerisitor. Pai la acea presiune fi sigur ca oricat aer ai avea pe instalatie, sigur o sa iasa afara.
Daca vrei sa ai o frana foarte buna, uite combinatia ce-a mai reusita(testata):
Etrierii de frana, placutele de frana si discurile de frana au fost achizitionate de pe www.daciashop.ro.
Avantajul e ca se pot monta si pe berlina fara nici o problema, doar sa ai discuri ventilate. O placuta de frana cu o suprafata de frecare mai mare clar este mai eficienta.
Asa ca am achizitionat o pereche de placute si etrieri noi.
Problema apare la aerisirea instalatiei de franare. Desi am incercat la 6 masini sa aerisesc, de fiecare data am avut aer pe instalatie, pedala era moale si franarea ineficienta. Am aplicat varianta de aerisire "calca pedala si tine apasat", dar drumul la aerisitor. La mine am trecut 1 litru de lichid frana prin instalatie incercand sa aerisesc rotile din fata. Desi toata instalatia nu necesita mai mult de 0.5 litri. Odata ce a urcat o bula de aer in sus, n-ai sa o cobori jos prin metoda folosita de mine. Asa ca am ajuns la service unde s-au legat cu instalatia de aerisire la paharul cu lichid de frana si au bagat 2 bar presiune. Au ridicat masina pe elevator si s-a dus pe rand la fiecare roata si au dat drumul la aerisitor. Pai la acea presiune fi sigur ca oricat aer ai avea pe instalatie, sigur o sa iasa afara.
Daca vrei sa ai o frana foarte buna, uite combinatia ce-a mai reusita(testata):
Etrierii de frana, placutele de frana si discurile de frana au fost achizitionate de pe www.daciashop.ro.