De foarte mult timp vreau sa fac acest tutorial, stiind ca nu este usor de filmat. Si chiar nu a fost usor, tutorialul care-l vedeti acum este filmat a treia oara.
Inca o data multumiri lui Caius si La Multi Ani! Este si ziua lui astazi :)
Si cum am omis sa arat un mic detaliu, il pun acum
paulmagnnum: Pentru masini cu farurile pana la 850mm deasupra soselei: se accepta inclinatie de 0.5% - 2% (din fabrica vin reglate intre 1% si 1.5%). Nu are importanta distanta fata de zid, se modifica doar diensiunile masurate procetul ramanand la fel. Pe multe faruri scrie 1% insemnand ca ar trebui reglate 1% inclinatie. La 5m distanta fata de zid inseamna 5cm diferenta de nivel (inaltimea farului minus inaltimea linie de separatie a luminii). Verificati ca locul sa fie drept: unde am reglat eu farurile era diferenta de 2.5 cm, a trebuit sa compensez, altfel ii orbeam pe toti si nu vedeam nimica nici eu. Cu cat distanta este mai mare cu atat reglajul este mai precis atat timp cat terenul este perfect drept. Intre 3m si 7m e suficient zic eu.
Cat despre reglarea pe orizontala (nu stiu daca loganul are aceasta posibilitate), se admite o abatere de 0% pana la 2% inspre dreapta. Asta inseamna punctul in care lumina incepe sa o ia in sus la unghi. Acel punct nu trebuie sa fie mai in stanga decat centrul farului dar poate fi mai in dreapta cu 2%. Recomand reglarea in vecinatatea lui 0 evident. (grija mare la perpendicularitatea masinii pe perete).
Inca o data multumiri lui Caius si La Multi Ani! Este si ziua lui astazi :)
Si cum am omis sa arat un mic detaliu, il pun acum
paulmagnnum: Pentru masini cu farurile pana la 850mm deasupra soselei: se accepta inclinatie de 0.5% - 2% (din fabrica vin reglate intre 1% si 1.5%). Nu are importanta distanta fata de zid, se modifica doar diensiunile masurate procetul ramanand la fel. Pe multe faruri scrie 1% insemnand ca ar trebui reglate 1% inclinatie. La 5m distanta fata de zid inseamna 5cm diferenta de nivel (inaltimea farului minus inaltimea linie de separatie a luminii). Verificati ca locul sa fie drept: unde am reglat eu farurile era diferenta de 2.5 cm, a trebuit sa compensez, altfel ii orbeam pe toti si nu vedeam nimica nici eu. Cu cat distanta este mai mare cu atat reglajul este mai precis atat timp cat terenul este perfect drept. Intre 3m si 7m e suficient zic eu.
Cat despre reglarea pe orizontala (nu stiu daca loganul are aceasta posibilitate), se admite o abatere de 0% pana la 2% inspre dreapta. Asta inseamna punctul in care lumina incepe sa o ia in sus la unghi. Acel punct nu trebuie sa fie mai in stanga decat centrul farului dar poate fi mai in dreapta cu 2%. Recomand reglarea in vecinatatea lui 0 evident. (grija mare la perpendicularitatea masinii pe perete).