Montat actuator si modul deschidere pe portbagaj

O am de mult timp pe creier cu deschiderea din cheia originala. Am gasit pe http://www.tunezlogan.blogspot.ro modul care, zise Tudor Madalin, la a doua apasare pe butonul de deschidere usi in decursul a doua secunde, da comanda de deschidere la portbagaj.
Asa ca m-am pus pe treaba, am montat actuatorul si mi-a luat ceva timp pana l-am pozitionat, am tras firul pana in fata langa UCH, am montat modulul si a functionat perfect. Timp de lucru aproximativ o ora.



Din poze va dati seama cum sa pozitionati actuatorul pe capota. Sau cel putin cum l-am pozitionat eu.


Ca sa pozitionati mai usor actuatorul, dar mai ales pentru modelarea sarmei care efectiv trebuie putin arcuita, puteti opta pentru acesta varianta


O alternativa ne propune Robert C.:
Salut,
Pentru aceasta operatiune iti trebuie :
-1 releu de protectie cu 5 picioruse(30,85,86,87,87a) sau cu 4 dar fara (87) sar putea sa se gaseasca mai greu dar se poate folosi si cu 5 picioruse merge la fel de bine (pt siguranta pe piciorusul 87 care nu se va folosi se va izola cu un papuc fals ).Releul poate fi si de 30 A 
-1actuator cu 2 sau 5 fire(la cel cu 5 se folosesc firele albastru si verde)
-papuci sau soclu (cel mai indicat ),eu am pus papuci pt.moment.
-cablu  0,75 - 1,5 litat.
Cum se leaga:
-pinul 86 la A3(+ dupa contact) mufa PI(mufa alba UCH ).
-pinul 85 la masa (caroserie).
-pinul 87a intrare de la A1 mufa PI ( + deschidere usi) neconectat.
-pinul 30 la actuator fir verde.
-firul albastru de la actuator la masa(pe capota spate)
 
Daca legi actuatorul pe direct la A1 (+) si la masa , capota spate se va deschide intradevar din cheie la al doilea impuls, dar si din buton si asta se va intampla si cu si fara contactul pus. Daca vrei sa deblochezi usile din spate pentru coborare sau din greseala tu sau pasagerul apasa pe deschidere atunci actuatorul va primi impuls si va deschide capota in ori ce stare se va afla masina in mers sau stationata.
Releul are intre piciorusele 87a-30 legatura continua cand nu este alimentat ceea ce iti permite deschiderea din cheie la al doilea impuls atunci cand nu este pus contactul .
In momentul in care pui contactul respectiv pornesti masina releul va fi alimentat si va intrerupe continuitatea circuitului ceea ce inseamna ca nu va mai fi alimentat respectiv nu se va mai deschide din buton .
Un mic inconvenient este ca atunci cand esti parcat undeva si ai motorul oprit si vrei sa deblochezi usile din spate pt urcare / coborare prin apasarea butonului din bord se va deschide si capota spate ,lucru care nu se va intampla din butonul de pe cheie.