Montat actuator deschidere portbagaj cu buton valet

Cei care nu au inchidere centralizata pe cheie si nu au nici buton pe capota portbagaj, obligatoriu trebuie sa foloseasca cheia ca sa-l poata deschide. Aceasta modificare este bine venita chiar si celor care au inchidere centralizata sau buton pe capota. La inceput si eu am avut un buton valet pus pe bord si atat de dependent am fost de el incat si dupa ce mi-am montat modul deschidere pe portbagaj, luni bune inca mai apasam pe el ca sa deschid portbagajul.
Pentru mai multe detalii legat de montarea actuatorului pe capota portbagaj, vizionati Montat actuator si modul deschidere pe portbagaj.
Actuator gasiti la magazinele cu profil auto iar un buton cu revenire cam pe la orice magazin cu specific electronic.


Ca sa pozitionati mai usor actuatorul, dar mai ales pentru modelarea sarmei care efectiv trebuie putin arcuita, puteti opta pentru acesta varianta.

57 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. asa,asa. desi se poate cauta pe google, nu neaparat de unde am cumparat eu

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. am pus link deasupra filmului http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/montat-actuator-si-modul-deschidere-pe.html

      Ștergere
  3. Pentru cei care au alarma montata, si daca are iesire auxiliara-majoritatea au, se poate comanda actuatorulde la aceasta prin intermediul unui releu.Se tine apasat butonul de dezarmare al alarmei doua secunde si se trimite comanda catre actuator.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ft interesant practic..mai mult s-au mai putin,motivare daca deschizi porbagajul inseamna ca ca vei pune s-au lua ceva din el ,diferenta e ca il deschizi cu cheia, investitia nu e mare in schimb cea mai grea parte mi se pare tija care trebuie sa fie destul de tare ca sa invinga incuietoarea si asta atata timp cat este functional sistemul ideiea e ca daca e prea lunga forteaza actuatorul daca e prea scurta nu descuie,spor celor care vor incerca si cat mai putini nervi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. diferenta e ca esti in masina si ai motorul pornit, dar ai vrea sa pui/iei ceva din portbagaj :)
      ce-i drept, tija iti da batai de cap, dar rezultatul final merita toata munca

      Ștergere
  5. pai la cei cu buton cum fuxezi ala acolo ca eu am phacelift?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine-i ala? actuatorul? se fixeaza la fel

      Ștergere
  6. eu am un logan *chel* si acum un an am avut un vis ca vreau si eu inchidere centralizata pe cheie..nu din butuc ca am..asa ca m-am dus la un service baieti amabili mi-au zis ca costa 500 lei...cand am auzit mi sa spulberat visu...:) asa ca am intrat pe mivarom am comanda o telecomada+receptor undeva 35 de lei +actuator..<porbagaj deschidere* si m-am apucat de treaba am ecomisit undeva la 400 de lei ...daca vrei mai multe detalii despre schema mea..poze,videoclipuri si daca Dl cristi este de acord sa pun...ma cautati..

    RăspundețiȘtergere
  7. salut, numai cu ajutorul actuatorului se si ridica portbagajul, nu doar se descuie? sau mai trebuiesc si alte tije?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai iti pare tie ca aici se ridica singura capota?
      aici se ridica singura http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/montat-telescoape-pe-capota-porbagaj-la.html

      Ștergere
  8. Salut am un renault clio 2001 si am observat ca sub carcasa de plastic de la schimbatorul de viteze am un buton valet stiti de la ce poate fi ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi incepe alarma mereu merge dezactivata sau ce sa ii fac ca urla ca naiba ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici asta nu stiu sa-ti spun. probabil este alarma defecta

      Ștergere
  10. Salut Cristi, eu am actuator si 2 telescoape de mobila de 150Newton... si mi-am pus o telecomanda separata pt. portbagaj.... actuatorul find legat la o inchidere centralizata de 40 lei. Concluzia.... cand apas butonul pe telecomanda se deschide portbagajul (se ridica automat haionul) Numai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut Cristi, de unde pot cumpara buton valet ca pe mivarom nu am gasit? O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scriam si in detaliie deasupra tutorialului ca il gaseti pe la magazinele cu specific electronic. costa intre 2 si 4lei, nu merita sa-l cumperi de pe net, ii triplezi valoarea cu transportul

      Ștergere
  12. Salut Cristi, am montat acutatorul asta pe logan, toate bune si frumoase a functionat de minune pana cand am dus masina la vopsitorie si desteptii au desfacut butucul portbagajului, iar acum numai imi deschide portbagajul (acutatorul functioneaza!) . ai idee?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. probabil nu l-au pozitionat corect sau tija nu este in pozitia corecta si nu are putere sa impinga

      Ștergere
  13. De doua zile ma chinui sa ii dau forma coresta acelei tije ( corpul metalic al unui electrod ) insa nu reusesc sub nici o forma sa o modelez astfel incat sa impinga.Desi e comandat de pe acelasi site,am impresia ca nu are forta suficienta sa impinga...! Maine o sa incerc sa pun actuatorul in dreptul siglei ,daca nici asa nu merge ,ma las pagubas...poti sa ma ajuti cu vre-o indicatie,un pont,cum sa o modelez ? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe mine m-a chinuit de fiecare data cu modelarea si am montat vreo 5 pana acum. de fiecare data mi-a luat aproape 2 ore :(

      Ștergere
    2. Ce-a de-a doua metoda ridica vre-o problema ? inafara de prinderea tijei de cea originala care pare ce-a mai grea parte...

      Ștergere
    3. mi-a trebuit cam 10 minute sa pozitionez actuatorul, atasarea si curbarea usoara a tijei si sa-l fac functional. si totusi nu sunt 2 ore, nu? :)

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. eu le pot viziona pe ambele fara probleme

      Ștergere
  15. Salut. Poti sa-mi spui si mie cum as putea demonta butonul de deschidere de pe capota spate? Cu tot cu manerul de plastic. E vorba de ph1.
    Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, daca-mi aduc aminte, este o piulita care trebuie desfiletata din interior

      Ștergere
    2. Acea piulita sub forma de potcoava? Daca o scot, iese butonul, dar acel maner(negru) ramane. Acela am vazut ca e imbricat sau nu stiu cum sa ma exprim... Mai ai vreo idee?

      Ștergere
    3. plasticul n-am idee cum se scoate, n-am studiat nicodata acea treaba

      Ștergere
  16. Salut cristi.
    Poti sa imi spui te rog unde ai pus al doilea fir de la sigurante. Ca pe cel din spate am vazut ca l-ai pus la masa. Asa ceva ai facut si cu cel de al doilea de la sigurante.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-are absolut nicio logica ce-ai scris tu acolo.

      actuatorul are 2 fire:
      - unul il legi direct pe portbagaj, minutul 3:00
      - al doilea fir il duci pana la butonul de pe bord.

      butonul de pe bord are doua picioare:
      - la primul legi firul ce vine de la actuator
      - d ela al doilea duci fir pana in spatele tabloului de sigurante unde-l lipesti la firul rosu, fix cum indic la minutul 10:10.

      Ștergere
  17. Salut. Actuatorul vine cu tot cu tija? Daca nu tu de unde ai cumparat-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uneori vine cu tija, alte ori nu. dintr-o spita de bicicleta am facut eu

      Ștergere
  18. Salut! Daca prinzi tija de cea originala, iti culiseaza? pentru ca tija originala la mine se misca doar din cheie, e blocata (daca nu invarti cheia nu se misca)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am verificat si treaba asta

      Ștergere
    2. Corect tribuie sa te duci cu tija direct in inchederea de plastic. Initial asa am patit si eu. M-a legasem direct pe tija initiala si am avut surpriza sa nu se miste daca nu e cheia in butuc, deci a trebuit sa prelungesc tija exact pana in incuietoare si merge perfect!!!! Stima si tineti-o tot asa!

      Ștergere
  19. Salutare am si eu o problema cu o alarma "GUARD" este alarma montata in reprezentanta dacia si nu stiu daca are firul pentru deschidere portbajaj. Mentionez ca acum este facut pe buton exact ca in tutorialul tau. Multumesc anticipat si scz daca intrebarea este pusa aiurea! Stima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai deja buton, inseamna ca este tras firul.

      Ștergere
  20. Telecomanda alarmei nu are un buton dedicat portbagalui, am zis k am tras eu buton pe fir plus exact sub bord pentru actuator, mersi pentru raspuns oricum! Imi trebuie o schema a alarmei! Am tot cautat si nu am gasit pe net.

    RăspundețiȘtergere
  21. Metoda 2 cu tija de la metoda 1 cea mai buna combinatie !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. actuatorul meu a venit cu o bara lata gaurita si am prinso de capota si dupa actoarul de ea fara sa mai dau sigla jos si sa gauresc capota. Corect tija sa fie ca in primul clip

      Ștergere
  22. Am rezolvat alarma are un fir violet care este un un negativ impuls la apasarea celui deal doilea buton timp de tre secunde!

    RăspundețiȘtergere
  23. Salut ! Ce grosime trebuie sa aibă firele si pe unde as putea sa găsesc cositor ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fir de 1mm este ok. cositor la magazinele electrice specializate sau online

      Ștergere
  24. salut cristi am si eu o intrebare poate ma poti ajuta . Cu ceva timp in urma mi-am cumparat un logan ph1 din 2008 si fostul propietar a taiat firul de la portbagaj care facea sa se deschida din cheie (mentionez ca are alarma cumparata MARCA:H.lucas MODEL: KB-28) am cautat pe internet o schema de instalare nu nu gasesc nimic :( cum as putea sa indentific acel fir ? si scuzama dar tiam scris de pe telefonul unei prietene .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, iti dai seama ca eu trebuie sa-mi imaginez despre ce fir vorbesti tu acolo? firul era tras de el? era un fir ce venea de la alarma? firul de pe instalatia originala a masinii?

      Ștergere
  25. Daca vreau sa fie si pe telecomanda acel buton se poate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la asta te referi? http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/montat-actuator-si-modul-deschidere-pe.html

      Ștergere