Montat modul ridicat geamuri la incuierea usilor, plus functie impuls

Modulul din filmare functioneaza pe Logan PH1, PH2 si Clio Symbol stanga. Pentru Logan 2 si Clio Symbol usa dreapta este un modul diferit, dar cu acelasi soft. Atunci cand comandati, trebuie doar sa precizati exact pe ce masina il montati.

Le-am achizitionat si se pot comanda de la Marian marian_ariciuc@yahoo.com(adresa de mail este buna, chiar daca este taiat peste) si desi sunt mai scumpe ca un modul care doar ridica geamurile cand incui usile, acestea iti ofera si functia de impuls pe geamul unde il montezi si asta face sa merite toti banii.Daca ai geamuri electrice si pe spate, se poate monta si acolo. Asta da confort, geamuri cu impuls pe toate 4 geamuri :)
Montajul este simplu si nu dureaza mai mult de 15-20 minute pentru doua module, trebuie doar putina atentie atunci cand se leaga firele.
Din fabrica pentru geamurile electrice fata si spate, fiecare au cate o siguranta de 30A. Este atat de mare incat cei 30A protejeaza la un scurtcircuit ferm(se aprinde pana se arde acea siguranta). Asta pentru ca protectia motoarelor macaralelor este realizata cu releu termic si acela este cel care declanseaza primul si realizeaza deschiderea circuitului(cine-i sceptic poate sa probeze: fara modul ridica geamul complet si mentine apasat sus cam 1minut. Ve-ti vedea ca nu s-a intamplat decat sa consumati curentul din baterie. De-abia dupa 2 minute va declansa releul termic. Asta-i protectie!? Oricine-si poate da seama ca e o caricatura de protectie electrica.
Cu aceste module se schimba in bine treaba:
Cand geamul ajunge la capat de cursa, alimentarea motorului este oprita deci va ramane doar consumul de stand-by al motorului, 4-8mA...
Astea fiind spuse, cu module, pentru fiecare pereche de geamuri se poate monta siguranta de 15A, protectia fiind completa de acum.
De precizat si subliniat ca o siguranta de 15-20A pentru geamurile doar din fata, pentru spate alta siguranta de 15A.

Pentru detalii mai complete de legare a geamurilor pe direct, intrati aici Legat pe plus permanent ridicare/coborare geamuri.
Atunci cand puneti firul de la siguranta de degivrare la siguranta de geamuri, conectati prima data in partea de sus la geamuri, ca nu cumva sa faceti accidental un scurt.



Si cum intotdeauna o imbunatatire poate fi optimizata, a aparut si versiunea 2.0 a acestui modul. Montajul este identic si i-au fost adaugate doua noi functii, ridicarea geamurilor la a doua apasare pe butonul de incuiere usi si actionarea motoarelor dupa ce au decuplat actuatoarele usilor.
Cei care au achizitionat prima varianta de module, il pot contacta pe Marian sa le faca update la versiunea 2.0, gratuit. Da! Gratuit! :)


Iar cum o idee buna inca mai poate fi imbunatatita, Marian a facut-o! Pe langa faptul ca ofera functia de impuls, ridica geamurile cand incui usile, la noua versiune v3.3 poti programa la cate apasari pe butonul de incuiat usi sa-ti ridice geamurile. Este optiunea de o apasare, doua sau trei. In plus, noua versiune are implementata si o functie de ridicare a geamurilor cu intarzire, tot programabila, si se poate seta la o ora, doua sau patru ore. Ba mai mult, in timp ce se ridica geamurile cand ai incuiat masina, daca mai apesi inca o data pe butonul de incuiat usi, geamurile se opresc insemnand ca poti lasa o deschizatura de aerisire cat vrei tu de mare :)
Ca sa va fie mai usor de  urmarit cu programarea, avand in vedere ca vorbesc mult aproape 5 minute, sariti direct la minutele:
4:24 calibrarea pentru motoare
6:58 programarea numarului de apasare buton pentru ridicarea geamurilor
8:23 oprirea geamului cand se ridica, din cheie
9:13 programarea ridicarii geamurilor cu intarziere

142 de comentarii:

  1. dar in celalalt tutorial zice-ai ca punem firul spre compartimentul motor 2:27 http://www.tutorialelogan.ro/2012/07/legat-pe-plus-permanent.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. error, am recitit si am inteles gresit prima data. vezi ca acolo sunt doua tutoriale. uitate si la al doilea ;)

      Ștergere
    2. Dar daca avem geamui electrice si pe spate cum mai putem pune modulele?

      Ștergere
    3. cu mana :)
      montajul este identic, sunt exact aceleasi mufe ca si la butoanele fata.
      modulele fiind mici, intra perfect acolo in spate

      Ștergere
  2. eu am alarma cristi si incui cu telecomanda de la alarma unde leg firul tot la alarma sau la uch?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca alarma iti da impuls +12V, legi la alarma, daca nu, leaga linistit la UCH...
      dar daca nu vrei batai de cap, leagat direct la UCC!
      oricum, in orice situatie, trebuie sa legi pe + permanent geamurile (modulele)

      Ștergere
    2. de obicei alarma pe iesirea suplimentara da "-"
      problema se poate rezolva cu un releu pentru a trimite "+" la module.

      Ștergere
    3. neimportant, oricum comanda de inchidere usi ajunge si la UCH, deci comanda de inchidere o primeste oricum

      Ștergere
    4. pai asta e dac leg la alarma seinchid geamurile dintelecomanda alarmei/?

      Ștergere
    5. adica sa legi firul pana la telecomanda alarmei? ar trebui sa ai un fir suficient de lung pentru asta.
      tocmai am scris ca nu este important daca este alarma sau cheia originala, comanda oricum trece prin UCH, deci modulul de geamuri va functiona

      Ștergere
    6. dar daca nu vrei si nu vrei, poti lega linistit la actuator! da, chiar in usa! actuatorul are doua fire, unul este impuls de inchidere, celalalt impuls de deschidere...
      se leaga pe rand si se face proba!
      PS: poti adauga la tutorial asta!

      Ștergere
    7. am rezolvat f simplu ca in filmare

      Ștergere
    8. @marc ghi, io pot modifica modulele si hard si soft in functie de necesitatile fiecaruia...
      daca este nevoie, se modifica pentru impuls la masa(punere la minus), totodata, cine are alarma, imi spune ce semnale ii da alarma si eu pot activa inclusiv deschiderea lor...asa ca....

      Ștergere
  3. mi-a placut replica... "da... nefiind masina mea, nu ma intereseaza " 11:20 =)) , respect :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai trebuie sa faca si el ceva, ce pana mea :)

      Ștergere
  4. Cristi, nu ti-am spus un dezavantaj, dar poate l-ai dedus singur!
    are un BUG aceasta metoda!
    atunci cand mergi cu masina cu geamurile deschise si ai functia CAR activa, iti va da un impuls de incuiere masina si automat se vor ridica geamurile...totoodata daca mergi cu geamurile deschise, si dai impuls de incuiere masina, se vor ridica geamurile...
    asta-i un dezavantaj...dar na, il deschizi inapoi ca d-aia esti in masina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, uite ca la asta nu m-am gandit :)
      dar asta sa fie ce-a mai mare problema. si nu, nu este un bug, multi nu au functia activata, deci e ok :)

      Ștergere
    2. Vara, cand vrei sa lasi geamul putin deschis, din cauza caldurii, poti?

      Ștergere
    3. nu poti, in momentul in care incui usile, geamurile se vor ridica :)
      dar poti scoate firul din tabloul de sigurante in caz ca vrei sa ramana deschise

      Ștergere
    4. @nelu!
      acum se poate!
      am modificat soful, am modificat cablajul(si il mai modific daca se vine cu idei noi), deci acum se poate ca vara, sa incui masina cu geamurile deschise ca geamurile se vor ridica la a doua apasare pe butonul de incuiere...
      sâc!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. pentru ca eu am butoanele cu impuls originale de fabrica

      Ștergere
  6. cei care avem butoane cu impuls, la ce fir ne vom lega ????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu merge sa te legi la butoanele cu impuls

      Ștergere
    2. Am si eu modul de ridicare 4 geamuri din 2007, a fost inlcus la alarma Viper cu pornire motor. Eu am legat doar la cele 2 geamuri fata. Foarte eficient si util.

      Bravo !

      Ștergere
  7. Mai practic ar fi sa ridice geamurile la a doua apasare pe butonu de incuiat,ca la deschidere portbagaj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii ca nu zici rau?
      o sa modific softul!

      Ștergere
    2. La a 2-a apasare pe buton deschide si portbagajul daca o faci intr-un interval de pana la 4 sec. Crezi ca poti modifica softul astfel incat sa se ridice din a 2-a apasare pe buton dar intr-un interval de la 4 sec. in sus ?
      Complicat ?

      Ștergere
    3. Portbagajul se deschide la a doua apasare pe butonu de descuiat,aici se vorbea de a doua apasare pe butonul de incuiat.

      Ștergere
    4. de fapt sunt doua secunde si aia este o optiune a UCH-ului. Marian modifica softul din modulul care l-am montat aici in tutorial

      Ștergere
    5. o sa modific softul asa: la al doilea impuls pe intrarea de incuiere, intr-un interval de 2 secunde, sa astepte 1-2 secunde(nu prea mult ca actuatoarele nu consuma asa mult si bateria dispune de curent de soc de ordinul sutelor de amperi), apoi sa ridice geamul.
      oricum, stocul de module(mare stoc), s-a epuizat si urmatoarea "generatie" de module va fi "v3"
      in limita timpului, in ciuda faptului ca sunt in medical...deci?ceapa ma-sii.

      Ștergere
  8. De ce nu ar merge modificate butoanele cu impuls originale de logan? Daca s-ar alimenta bobina releului din buton de la b2 UCH, nu ar ridica geamul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate ca da... nu am idee ce si cum

      Ștergere
    2. salutare ,
      atunci ne trebuie cate un modul la fiecare buton pt a se inchide geamurile in momenturl in care inchizi masina?

      Ștergere
    3. absolut! modulul nu ar putea sustine consumul a doua geamuri

      Ștergere
    4. @Mike john, raspunsul este NU!
      sa iti explic:
      microcontrolerul care-i creierul modulului prezentat de Cristi, are intrare speciala pentru ridicare geam la incuiere! intrarea asta este programata in asa fel incat, un IMPULS de +12V cu durata de ordinul 100-200mimisecunde, pe intrarea DEDICATA in microcontroler, sa faca posibila ridicarea geamului, cu masurare curent, cu start timp in cazul in care masurarea nu mai este posibila....

      ori daca culegi acel impuls de la inchidere si i-l "dai" bobinei releului, releul va fi comandat timp de: 1/10 secunde...adica cat timp clipesti tu...
      und mai pui ca impulsul ala pe bobina releului mai produci si o supratensiune de ordinul sutelor de volti, atunci cand impulsul dispare...

      Ștergere
    5. Multumesc pentru raspuns! Ma gandeam ca impulsul care se da prin apasarea butonului sa fie inlocuit cu impulsul venit de pe inchidere, respectiv (B2).Eu am pe Logan butoane cu impuls de Renault 21 si alea au si varianta de ridicare geam normala.

      Ștergere
  9. daca am deja butoane cu impuls se poate face ca la folosirea telecomenzii sa se inchida si geamurile ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se poate, dar nu e neaparat simplu ca si cum ai vrea sa pui doar un fir... tot este nevoie de un modul

      Ștergere
    2. vinde butoanele si ia-ti module! si iti mai raman si bani in plus!

      Ștergere
    3. tu vinzi modulele?daca da vreau si eu unul pt dreapta ca pe stanga am

      Ștergere
    4. da, el le vinde. sus deasupra tutorialului este si adresa lui de mail

      Ștergere
    5. Salut! Si eu am butoane cu impuls. Daca le leg pe direct la tabloul de sigurante sa aibe tensiune tot timpul, mai ramane, ca din buton sa-i dau semnal pe firul roz de la UCH. Corect?
      As putea sa ma leg la vre-unul din fireledin spatele butonului sau trebuie sa hack-uiesc butonul?

      Ștergere
    6. poti pune butoanele cu impuls pe direct, dar nu poti hacui butonul. doar daca pui un modul intermediar care poate da functia de ridicare geamuri

      Ștergere
  10. daca geamul electric se ridica greu ce se poate face? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa te obisnuiesti cu ideea. etse frig afara si motoarele misca mai incet. mai adaugi vechime, oboseala lui, lipsa de ungere si frecarea cu chederul si aia e

      Ștergere
    2. geamul care se ridica greu, deschide-l jumate si apuca-l cu degetele si misca-l in fata-spate(in lungul lui), vei vedea ca are joc... de ce crezi? este slab si macaraua cand il ridica, il ridica de undeva din lateral-dedesuptul centrului de greutate...acel geam ar avea tendinta sa se roteasca in planul in care el culiseaza, deci se pune de-a curmezisul in rama lui..
      SOLUTIA: se desface fata de usa, SE STRRANGE geamul de macara...atata tot! eventual, se mai greseaza pe ici pe colo si gata!

      Ștergere
  11. Am astfel de module de 4 ani, legatura la geamur pe plus permanent de 6 ani. Pe firul ala nr 3 am controlat din curiozitate cu aparatul e masura , si am pe el 4 v. Daca il leg la uch masinii, sa ridice geamul cand incui masina din telecomandanu afecteaza cu ceva acolo? Adica, e normal saam tensiunea asta pe acel fir?.nuam avut probleme niciodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe firul nr.3?
      nu exista 3....
      1,2,4,5 si mai este firul aux care nu intra in mufa...
      daca modulul tau are 5 fire(patru papuci in mufa si unu in "aer"), re acea obtiune de intrare impuls de la inchidere... daca nu, nu...

      Ștergere
    2. nu-ti recomand sa legi nimic la uch masina ca avand acea tensiune pe el(4V), este posibil sa ridice geamurile daca il pui la masa...dar intai de toate, asigura-te ca e cum ti-am scris mai sus....

      Ștergere
  12. Daca am butoanele in portiera ( clio 3 ) modulul trebuie pus acolo ? N-am impuls nici la sofer nici la pasager . Am auzit ca la unele masini functia asta cu impuls se poate "invata". Gen , dai in jos geamul , tii 10 sec , dai in sus 10 sec si apoi gata e cu impuls . AI auzit de asa ceva la vreo masina ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca la Megane 2 se putea seta functia de impuls, doar trebuia sa le inveti.
      eu nu-ti pot da alte detalii

      Ștergere
    2. la megane2, butoanele cu impuls au doua trepte... prima treapta merge normal, treapta a doua(cand apesi mai tare), e functia de impuls...

      Ștergere
  13. am inteles si referitor la modul trebuie in portiera nu ? E chiar ciudat sa nu existe optiunea astea . Am pilot automat si alte chestii si n-au pus si ei asta macar la sofer

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la intrebarea asta doar Marian iti poate raspunde, el stie pe ce masini potriveste

      Ștergere
    2. clio 3 nu! nu merge! la clio3, megane2, Dacia Lodgy(cu comenzi pe usa), dokker, toate care au comenzi duble, au un "calculator" special pentru geamuri! adica, ce vine la buton sunt foar firele de comanda.

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. pai ai putea sa te obisnuiesti cu ideea, zic eu

      Ștergere
    2. cauta un baiat ce cunoaste mai bine Renault, unu care are diagnoza pe CAN...
      el stie mai bine...

      Ștergere
  15. Dacă pe durata închiderii geamului intervine un obstacol în calea geamului : geamul rămâne deschis la acel nivel ? Presupun că dacă nu are un feedback al poziției preluat din microswitch din ușă de pe poziția reală a geamului , așa ar trebui să se comporte. Mă înșel ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. usa nu are nici un microswitch...inafara de "senzorul" de usa deschisa care n-are nici o legatura cu geamul...

      Ștergere
    2. modulul functioneaza simplu:
      primeste impuls de coborare, coboara cat timp vrea utilizatorul sau pana ajunge la capat de cursa cand curentul consumat de motor, este mai mare(cam 8-10A), atunci microcontrolerul(care masoara tot timpul curentul consumat de motor), ii taie alimentarea.
      daca geamul este deschis, primeste impuls de ridicare(sau click/dubluclick de inchidere), face acelasi lucru...masoara curentul si alimenteaza motorul pana cand ajunge la capat de cursa cand creste curentul. la fel face si cu un obstacol, creste curentul, taie alimentarea. nu stie de pozitia geamului.

      Ștergere
    3. este si normal sa fie asa. imagineaza-ti ca stai cu capul afara pe geam si apesi accidental butonul de inchidere geam. sau te pune metricea si scoti deștele pe geam si ti le prinde :)
      daca nu erau module intelgiente, nu le prezentam

      Ștergere
  16. Propunerea mea ar fi: montarea în ușă a unui microswitch magnetic ce ar sesiza închiderea completă a geamului, dacă ar apărea detecția de supracurent e ok să se oprească geamul pentru că pot apărea situații , deși rare, ca geamul să fie oprit din terțe cauze. După 10 secunde dacă nu a detectat și faptul că acel switch este închis ... să mai încerce iar închiderea geamului : ar crește siguranța închiderii tuturor geamurilor. Dacă după 5 încercări nu poate închide geamul ar fi ok să pornească o avertizare sonoră. Evident e doar o propunere... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. băi albanezule, o dai de gard :))

      Ștergere
    2. ai dreptate intr-un fel...dar e scarpinare de ureche stanga cu mana dreapta...sau cu piciorul....
      oricum, nici n-ar trebui microswitch, cel mai pretabil ar fi un senzor hall(mai nou astia-mi sunt dragi), dar cine mickey mouse sta sa traga fire pana in usi?

      sincer, io, la masina mea, mi-as face...dar nu am chef...

      Ștergere
    3. tendința utilizatorului unui asemenea confort de inchidere automată a geamurilșor este să se bazeze pe închidere : de aceea am făcut aceste sugestii. M-ai înțeles că numai feedback-ul de la ușă asigură clar închiderea geamului. Altfel e super ok de folosit aceste module ... doar că obișnuința poate duce la situații stranii în care stai liniștit că geamurile s-au închis... și ele de fapt nu sunt închise. În general dacă tinzi spre un asemenea confort de SIGURANȚĂ a închiderii mașinii trebuie să fie riguros și la autoverificarea închiderii efective. Sper că sugestiile sunt constructive și le-am făcut doar cu scopul de a îmbunătăți.

      Ștergere
    4. ai dreptate, Mircea, insa situatia se complica si nu mai devin asa usor de montat, trebuie sa le monteze unu care are simt tehnic cat de cat, si care intelege cum "muncesc" acele fire insirate...
      intr-alta ordine de idei, cand dai comanda de ridicare a geamurilor langa telecomanda, te cam uiti sa vezi daca sunt ridicate pana la capat...adica feedback-ul de care spuneai mai sus, doar ca e vizual...

      Ștergere
  17. Dar daca in timpul mersului am geamurile deschise si inchid masina (tinand cont ca am si firul ala tras la panoul de sigurante ) ele se inchid dar , dar dupa le pot deschide si sa am masina inchisa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. absolut, n-are nicio treaba una cu alta

      Ștergere
    2. "problema" asta s-a rezolvat prin modificarea softului de ridicare la incuiere, se face cu dublu click....

      Ștergere
  18. Salut Cristi! Spunemi te rog de unde stim ca sant sau nu butoane cu impuls?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crede-ma ca stii. daca n-ai butoane cu impuls, ca sa ridici sau sa cobori geamul, trebuie sa ti apasat cu degetul pe buton.
      la cel cu impuls apesi o data si se ridica sigur, sau coboara

      Ștergere
    2. click! faci doar click(apasare scurta, ca la mouse!)

      Ștergere
  19. Salut Criss , vreau si eu sa imi fac ambele geamuri din fata electrice, masina nu este prevazuta cu geamuri electrice..sunt manuale.. dece am nevoie pe langa macaraua electrica si comutatoare...pentru a-mi putea indeplinii aceasta sarcina ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avand geamuri electrice din fabrica, n-am idee ce presupune respectivul montaj :(

      Ștergere
    2. macarale electrice, comutatoare, mufe(ca sa faci treaba frumoasa), fire, banda izolir cat cuprinde si rabdare

      Ștergere
    3. uite un link catre un user serios de pe okazii!
      http://www.okazii.ro/comunitati/okazia-lui/bob607.html

      am cumparat de la el instalatia pentru geamuri spate!
      daca vrei, da-mi mail(e sus, la anunt), iti dau numarul lui de telefon! mai mult de atat, nu am ce sa-ti mai fac!
      daca esti din capitala, te ajut cu montajul!

      Ștergere
  20. Răspunsuri
    1. pentru logan 2 merg cele de aici http://imbunatatiri-logan.weebly.com/modul-geam-cu-impuls.html

      Ștergere
  21. Sal Cristi & sal all.
    Am comandat de la Marian, 2 module care au venit astazi si le-am montat deja pe masina. Merg ca unse.
    Am un Golan 1.4mpi, Preferance din 2007 cu geamuri electrice (doar) pe fata.
    Nota 10 Cristi (pt. tutorial) si Marian (pt. module).
    P. S. Cristi: in curand ma mut in Timisoara si am sa te contactez, daca nu te deranjeaza. La cat mai multe tutoriale.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ardiles (Marian), poate ne intalnim cand ajung prin Buc. (am un frate si o sora care locuiesc acolo).
    Ms la fel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scuze de intarziere!
      te astept cu drag! nu pleci cu mana goala ;))

      Ștergere
    2. vezi Ema ce de treaba e Marian? ti-o pune in mana :P

      Ștergere
  23. Salut cristi , am un renault clio 2 anul 1999 ( 1,2 benzin ) am si eu nevoie de acest modul cum il pot comanda sau gasi pe ebay etc... ma aflu in italia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti sigur ca functioneaza pe masina ta? marian_ariciuc@yahoo.com le fabrica, contacteaza-l

      Ștergere
  24. Răspunsuri
    1. nu, pentru ca nu au necesitat calibrare :)

      Ștergere
    2. pai daca n-au necesitat... ce sa le prezint? doar ii debusolez. fi sigur ca daca are careva o problema legat de calibrare, o sa te contacteze.

      Ștergere
  25. 3:25 spuneai mare atentie la papuci, nu-i nici o problema daca se greseste ordinea, doar ca nu muncesc modulele...

    Mufa in modul e grav daca se pune invers...mai ales la V3 ca am pus diode transil si alea intra in conductie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. repede te spargi tu cu versiunea 3.0, aia era surpriza :P

      Ștergere
    2. Surpriza la fel ca prezenta secreta de astazi a Elenei Udrea la Inalta Curte de Casatie si Justitie? (Stia toata presa)....

      Ștergere
  26. N-ai spus ca cele doua click-uri in interval de doua secunde.... daca nu vine al doilea click pe inchidere in interval de 2 secunde, expira sesiunea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apai se prind ei rapid de treaba asta. nu pot prezenta si chestii evidente, e ca si cum as spune ca trebuie sa deschizi usa ca sa urci in masina :). sau sa cobori, in functie de Air Ride

      Ștergere
  27. si daca la descuiere apesi de doua ori , iti coboara geamurile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti optimista, sigur nu :))
      in cazul meu, daca apas de 2 ori pe butonul de descuiat usi, mi se deschide portbagajul si asta nu e deloc amuzant :D

      Ștergere
    2. ar fi util sa coboare si geamurile,mai ales in zilele toride de vara. si sunt OPTIMIST. sunt logat pe contul sotiei de gmail si de asta apare ea mereu ;)

      Ștergere
    3. o singura persoana a facut un modul care coboara geamurile cand descui usile, era chiar smecher facut. doar ca omul era un necioplit, un badaran cu care nu puteai discuta normal.
      din cauza caracterului lui nu a vandut module, in final a disparut si pagina unde vindea...
      n-am reusit sa conving pe nimeni sa puna in aplicare treaba asta :(

      Ștergere
    4. Aam inteles, Simona are OO...
      Draga Simona,(mă simona),
      La V4, am proiectat cablajul si am prevazut si intrare de descuiere dar dpdv.soft nu am facut nimic in aceasta privinta...
      Treaba cu deschiderea in zilele toride, ar presupune un senzor de temperatura pentru fiecare modul DS18b20, si care senzor costa doar decat 18,6lei fara tva...
      Problema si mai grava e ca senzorul de temperatura ar fi in modul si modulele pentru geamurile fata ar fi in bord, loc care se incalzeste tare... solutia e sa pubem senzorul in alta parte... sau sa.mai facem un modul care sa comande deschideea la temperaturi mai mari de 60grade C...
      Mi-ar trebui o vara sau un cuptor de vopsitorie dar nu asta e problema....

      Ștergere
    5. Bun, la V4 asta se face! Facem un modul separat, cu un singur senzor ds18b20 care masoara temperatura interioara si daca primeste impuls de descuiere si temperatura in masina este ridicata, sa coboare geamurile...
      Totodata temperatura ridicata sa anuleze functia aia secreta de la V3, functie care este secreta, nu se spune asa orixum...

      Ștergere
    6. Sau facut ca la o apasare mai luuuunga a butonului de descuiere sa coboare gemuile.

      Ștergere
    7. nu ajuta cu nimic o apasare mai lunga, UCH-ul primeste un impuls, nu stie ce e ala un impuls lung :)

      Ștergere
  28. Super poate face si un modul care sa deschida geamurile , pentru timp de vara ar fi super

    RăspundețiȘtergere
  29. Salut. Conteaza ce cauciuc pui pe janta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te referi la dimensiuni sau ca si performante? oricare din ele ar fi, da, conteaza

      Ștergere
  30. salut, daca montezi modulele respective, ti se mai aprinde becul de la buton cand aprinzi pozitia ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. absolut, se alimenteaza becul din buton

      Ștergere
  31. modulele pentru geamurile fata se potrivesc si la cele din spate, sau sunt altele ?

    RăspundețiȘtergere
  32. Salutari Cristi & celorlalti

    De unde se (mai) poate achizitiona acest modul cu tot ce e necesar pt montaj ?

    Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sus in textul de deasupra tutorialului era scrisa o adresa de mail de unde se poate comanda marian_ariciuc la yahoo punct com

      Ștergere
  33. oficial am terminat modulele si nu stiu cand mai fac....de fapt, nu stiu daca mai fac.
    mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  34. Pentru un clio simbol. .Dacă are un singur buton ptr închis și deschis merge? Mă gândesc ca la a doua apăsare se redeschide.ce preț are o azemenea jucărie? . Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sus la descriere ai datele de contact ale omului

      Ștergere
  35. Vreau sa montez si eu un modul de geamuri dar modul este de magazin si nu stiu cum sa il leg la uch la butoane stiu dar nu stiu unde sa pun + la uch si mai am un fir roz si peste nu stiu unde sa il pun iar încă unu care are papuc p el deci e -asta stiu unde treb pus dar +ala rosu si cel roz nu stiu unde se le pun la uch am si alarma dar am inteles k se poate monta la uch nu trebuie direct la alarma legat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si crezi ca daca imi scrii in doua locuri vei primii mai rapid un raspuns sau ca acesta o sa fie diferit?
      cand ai cumparat modulul trebuia sa primesti si un manual. culorile firelor nu sunt un standard, fiecare pune cum il taie macaroana. cel maibine te duci la un electrician sa-ti rezolve modulul

      Ștergere
    2. Cam arogant răspunsul tau

      Ștergere
    3. asa-i? atat de arogant incat ti-am raspuns la ambele mesaje.
      primesc zilnic minim 50 de mesaje la care raspund intotdeauna. ma bucur enorm sa vad aceiasi persoana intreaba acelasi lucru in doua locuri. viata mea nu se rezuma la tutorialelogan.ro. raspund cand pot, cum pot, in limita timpului disponibil. cer prea mult sa ai si tu putina rabdare!?

      Ștergere
  36. Asta am facut nici nu am mai stat pe gânduri sau după rasp mai bn te duci la cineva care se pricepe nu il pui tu de capul tau

    RăspundețiȘtergere
  37. Care e diferența între modulul versiunea 3.3 și 3.3.5?mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. v3.3 doar urca geamurile cand incui usile.
      v3.5 urca si coboara geamurile din cheie http://www.tutorialelogan.ro/2015/09/asta-insemna-sa-fii-mafiot.html

      Ștergere
  38. Modulul v2 merge montat si la sandero 2? Pt ca as vrea sa se ridice geamurile la a 2 apasare de buton nu la prima.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sus la descriere ai adresa de mail a omului, vorbeste direct cu el, eu nu stiu sa-ti raspund

      Ștergere
  39. Răspunsuri
    1. sus deasupra tutorialului este un text. citeste-l, am trecut adresa de mail a omului

      Ștergere
  40. Modulul v3.5 se poate monta pe un sandero stepway 2?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. probabil ca da, asta daca mai fabrica module. da-i un mail si intreaba-l

      Ștergere
  41. Salut,
    Pentru un Logan din 2014 merge modulul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu este logan 2, ar trebui sa mearga

      Ștergere
  42. Salut,
    Pentru un Logan din 2014 merge modulul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna! logan 2...din pacate nu...
      merge un modul universal care implica taierea firelor...nici d-ala nu mai fac...

      Ștergere
  43. salut cris zi si mie te rog de unde mai pot comanda modulu ca am luat legatura cu marian si mia zis ca nu mai face nici un fel de modul si daca ar merge legat la modulul bluetooth de inchidere a usilor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, http://imbunatatiri-logan.weebly.com/modul-geam-cu-impuls.html

      Ștergere