Folie de protectie pe aripa spate

Un sincer La Multi Ani! Andrei Rascacea, un fan infocat al tutorialelor Dacia Logan. 
Garantez ca si la voi sunt ciobituri in vopsea in acea locatie. Aceasta folie de protectie care o comercializeaza cei de pe stickermag.ro, trebuia pusa din fabrica, asa cum o au, de altfel, multe alte marci de masini. Ea poate fi comandata accesand acest link Set protectie aripa spate langa usa - Logan , pretul fiind prostitutie avand in vedere utilitatea ei.

35 de comentarii:

  1. De ce nu te duci la un servis,si iti inbraci toata masina in folie? si iesti mai sigur

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si care-i rostul sa o imbraci toata in folie?

      Ștergere
  2. Chiar ma intrebam...cum stai cu rugina la trocarici. Acum am aflat. Se pare ca eu am usile mult mai intregi fata de tine.. :)) Cu exceptie usa dreapta fata. Restu..sunt ok. Ar merita sa bagi ceara IXELL de cavitati in usi, capota motor, spate, si in praguri....scoti bancheta si pe orificiul acela bagi din belsug

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost chemat de Dacia in service si au bagat ei

      Ștergere
    2. in ce perioada ai fost chmat in service?

      Ștergere
    3. 2006 parca, nu mai retin exact. poate chiar 2007...

      Ștergere
    4. nu conteaza daca ai sau nu ceva bagat pe acolo. noi am fi incantati sa vedem un tutorial despre cum se baga si unde se baga. si eventual sa-i dai si o ceara, si sa faci si tutorial bineinteles:)

      Ștergere
    5. ideea e ca peste acea ceara deja s-a pus praful si este stupid sa dau cu ceara peste rahatul ala.
      zic, e stupid sa cheltui niste bani pe o ceara care o dau dijaba pe acolo ;)

      Ștergere
  3. Salut Cristi.chiar ar fi util un tutorial pentru inlaturarea micilor parti de rugina.inlaturare ,chit spray.sau stiu eu cum.e posibil?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este posibil si chiar trebuie sa o rezolv. proiect de viitor

      Ștergere
    2. pe interior? pai nu este atat de ruginita cat sa fi ajuns in interior :)
      vaselina doar previne, nu opreste si nu inlatura rugina ;)

      Ștergere
  4. Sal Cris & all.
    Bun tutorial. Ideal ar fi fost sa aiba din fabrica...dar...economia de piata.
    Cred ca si partea din fata (de langa sigla) a capotei fata si chiar farurile se pot proteja astfel...
    Intrebare: aripile spate au protectie (logan preferance 1.4 din 2007) din plastic doar de la 1/2 rotii in spate(deasupra rotii). Exista protectie si pentru restul aripii? (din dreptul telescopului spre prag).
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la tot ce este logan in spate are protectie(carenaj) doar pe jumatatea din spate. daca gasesti solutia de carenaj si pentru jumatatea din fata, sa ma anunti ;)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. multam ca mi-ai spus, se pare ca mi-a futat blogger linkul :)

      Ștergere
  6. Ulei de motor&Compresor. Suflat la 2.5 bari.
    Nu mai sta apa pe tabla niciodata->Nu rugina.
    Partea proasta e aspectul urat...si praful care se imbiba cu uleiul.
    Metoda sfanta copilasi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fail ! mai bine o dau in fiecare luna cu ceara :)))

      Ștergere
  7. De curiozitate sa scoti acele plastice de pe buzele aripilor si sa vezi acolo rugina. Eu pe dreapta spate aveam plin de rugina sub el. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici macar de curiozitate nu am sa le scot. le am pe masina de 7 ani. de ce ar fi abia acum rugina?

      Ștergere
  8. Sal.
    Am vazut un logan care avea si carenajul pt 1/2 din fata a rotii spate. Nu stiu exact ce an de fabricatie era dar cred ca 2012/2013. Se potriveste oare si la "babutele" noastre?

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut cristi!
    Stiu ca nu este locul potrivit dar altundeva nu stiu!

    Am mai vorbit noi,de un clio 1.5dci 65...am avut probleme cu termostatul ,ramanea blocat...oricum l-am schimbat si nu mai am probleme
    Apoi am vazut ca tot fluctua nivelul la antigel (ba prea plin de dadea pe afara ba aproape gol) si am vazut ca e fisurat radiatorul,o gaurica mica si am crezut ca de aia e asa
    Am pus o solutie lichida cu granule pentru reparatia radiatorului si intradevar mi-a reparat radiatorul,s-a uscat zona etc doar ca a inceput sa fiarba antigelul rau de tot si acul la temperatura statea la jumate deci nu pornea ventilatorul.....si trebuia la 30km sa opresc sa desfac busonul sa iasa aburii...erau multi aburi...apoi dupa un timp a inceput sa se rdice si acul la temepratura peste jumate si pornea ventilatorul dar tot fierbea de rupea si daca vroiam sa completez,desfaceam busonul,antigelul ba crestea ba scadea (nivelul)apoi ramanea undeva jos sub minim... si daca vroiam sa completez nu crestea nivelul deloc,nu stiu unde se ducea atata antigel ca pe jos nu aveam scurgeri
    si atentie;;;; dupa ce scoateam busonul de la antigel ,,,erau bule asa,clocotea..cand am ajuns acasa am observat ca iese fum alb dens miros intepator motorina antigel sa zicem

    Ceva idei?
    Multumesc,sunt disperat ..nu stiu ce sa-i mai fac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai cam futut motorul, l-ai fiert. garantat garnitura de chiulasa fisurata.
      direct la mecanic cu ea, dat jos si rectificat chiulasa, schimb ulei, garnitura de chiulasa, curea de distributie si spera sa nu fie fisurata chiulasa

      Ștergere
    2. aha....asta ma gandeam si eu!
      te intreb pentru ca astazi vreau sa iau piesele
      stiam ca,garnitura safie victor reinz ca asta e cea mai buna....e obligatoriu?
      cat antigel intra (diluat,concentrat) si stiam ceva de cel original dacia (gacerol rx verde)
      la cureaua de distributie ce firma imi recomanzi?
      deci pot sa le pun(suruburile chiulasa) pe cele vechi daca le ung acum..stiu ca trebuie sa pun altele?
      ar trebui schimbat si termostatul?
      termocupla (recomanzi ceva?)

      Ștergere
    3. indicat ar fi sa cumperi piesele dupa ce iti desface motorul.
      nu stiu ce este victor reinz. daca te referi la garnitura de chiulasa, este obligatoriu sa o schimbi, nu stiu alte detalii.
      antigelul sa fie verde, obligatoriu. sa nu fie cel rosu.
      cureaua de distributie sa fie de origine, nu stiu care este ce-a mai buna curea. de preferat sa primesti garantie, intrebi inainte.
      nu stiu ce presupune refolosirea suruburilor de la chiulasa.
      nu stiu sa-ti spun despre termostat.
      nu stiu sa-ti spun despre termocupla.
      eu nu sunt mecanic, din cauza asta te-am trimis la unul :)

      Ștergere
  10. Salut Cristi, a-si vrea sa te intreb: de unde si cu cat ai cumparat fetele de usa ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.tutorialelogan.ro/2013/08/montat-fete-de-usi-stalpi-carenaj-scaun.html
      ai acolo povestea

      Ștergere
  11. Cristi....daca am 250.000km si acum am mobil 1 esp formula 5w30 e bine?
    fac schmbul de ulei si nu stiu ce sa aleg.


    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut! Cristi am si eu un celebru 1.4mpi si de ceva timp am vazut ca atunci cand ploua afara si este uda soseaua, drumul incepe sa imi scartaie ceva (cred ca, cureaua) cand masina sta la relanti... dar nu are lipsa de putere in mers sau de3maraj nimic.. Ce as putea sa fac sa scap de acest sunet?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intinzi cureaua la alternator. este un surub care face treba asta

      Ștergere
  13. Salut Cristi.o intrebare as avea si eu,de ce-mi baga ulei in vasul de expansiune. si totodata formeaza si presiune cam mare in vas.. Sa fie garnitura de chiulasa..!! Ms.

    RăspundețiȘtergere