Schimbat bucse punte

Cum nu am auzit nicio bataie in spate, ceva acolo sa-mi atraga atentia ca ar trebui sa intervin, sa schimb ceva, nu am avut motiv sa-mi fac probleme. Cand Ioji mi-a aratat cum s-a dezlipit cauciucul de pe bucsa metalica, era clar ca cei putin peste 11 ani si-au pus amprenta pe ele. Pot sa adaug si faptul ca am ajutat considerabil cand am folosit frana de mana(a se citi abuzat).
Totul este relativ usor de facut, asta pana la introducerea noii bucse in punte, fara o presa adecvata ramai amanet langa masina si nu prea ai ce sa-i faci.
Bucsele sunt achizitionate de la WST Auto de pe Str. Sfintii Apostoli Petru si Pavel, fostul Borzesti. pretul e undeva pe la 70lei bucata. Nu ca ar conta, am scris doar ca sa nu mai fiu intrebat.


21 de comentarii:

  1. Vezi ca pica lampa de pe plafon, sau doar asa este prevazut sa stea? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce nu ai pus loctite? Eu il bănuiesc ca este motivul pentru care orice masina adusa din străinătate nu troncane in primii 2 ani pana incep serviceurile romanesti sa lucreze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se poate folosi acelasi sistem cu presa si ptr scos bucsa, doar ca trebuie alte camasi . Asta ca sa nu bati cu ciocanul . Pare simpla operatiunea.

    RăspundețiȘtergere
  4. jocurile mari de la bucsele punte spate deregleaza unghiurile la reglaj directie in principiu.....un lucru esential si nu faptul ca suna la denivelari mai mult sau mai putin.....cand suna nu mai ai bucsa si nici cauciuc....

    RăspundețiȘtergere
  5. Avand in vedere faptul ca timp de 10 ani nu am umblat la acele bucse.ma intŕeb daca nu cumva aceasta este motivul pentru care masina toceste cauciucurile de pe partea dreaptă doar pe exterior?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. absolut, puntea nu mai este retaltiv fixa, sta stramb

      Ștergere
    2. eu stiam ca printre primele loganuri au fost cateva cu puntea stramba din fabrica. am unul care asa toceste de cand il stiu.

      Ștergere
  6. Salut Criș, am și eu o problema cu Logan la 90kmh se aude un huruit din partea din fata iar dacă trec peste 90kmh gen 100kmh nu se mai aude

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, huruitul este specific unui rulment defect/uzat. doar ca este ciudat sa nu se mai auda la viteza mare.
      in cazul tau nu stiu ce sa zic, s-ar putea doar sa intre ceva in rezonanta

      Ștergere
  7. Se poate strange piulita de la bucsa si cu masina jos ai suficient spatiu prin fata rotii nu trebuie sa te chinui sa salti puntea cu cricul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am nevoie de ajutor, va rog. Caut un mecanic experimentat pentru schimbul distributiei la un motor K4M 1.6 16V. Sa aiba sculele potrivite si voie buna. Am toate reperele si vreau sa asist la operatiune, m-am saturat de mecanici tepari 😐. In Timisoara sau pe-aproape. CRIS, cum e mecanicul din film? Il cunosti, l-ai recomanda? Are atelier acasa? Crezi ca se baga? MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, este un mecanic foarte bun, il cunosc, il recomand, nu are atelierul acasa. dupa cum ai enuntat mesajul, ma indoiesc ca se baga. cu placere

      Ștergere
  9. salut!

    ma numar printre fericitii posesori de logan cu geometrie improprie la puntea spate.
    am auzit pareri cum ca s-ar putea regla, in anumite limite, "geometria " puntii spate din cele 3 suruburi ale bucsei spate. cica ar avea o oarecare toleranta respectivele suruburi.

    ai fost cel mai aproape de locul faptei cand ti au schimbat bucsele ... ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, sa zicem ca s-ar putea regla unghiul de fuga din acea toleranta ale suruburilor. adica reglaj stanga/dreapta. oricum este minimal si ma indoiesc ca face diferenta.
      daca este din cadere, doar schimbata puntea

      Ștergere