Schimbat opritor usa

Am fost atentionat ca a aparut un nou model de opritor usa care ar trebui sa fie mult mai fiabil ca cel cu care a venit masina. Cand au fabricat acest opritor, cei de la ASAM s-au inspirat de la alte modele de masini care au aceste opritoare foarte fiabile. Ba mai mult, se pare ca au renuntat la vechiul obicei de a importa produse slab calitativ si s-au pus pe produs piese de calitate. Speranta moare ultima, asa ca speram.
Inainte sa incercati salbirea acelor suruburi de pe stalp, aplicati 2-3 socuri folosind un ciocan si un dorn, garantat o sa fie mult mai usor de slabit.
Daca din greseala ati ajuns sa cititi pana aici, pretul pe bucata este de 56lei, au fost achizitionate de pe DaciaShop si se pot comanda accesand acest link. Daca nu ati citit, nu este nicio problema, intrebati-ma cat costa si de unde sa cumparati si am io ac de cojocul vostru :)

30 de comentarii:

  1. Am luat unul acuma 1 an 1 bucata si sa rupt cand a dat a scapat portiera in panta un prieten sa rupt bratul ala subtire ca e din otel casant si am luat altul original produsele de asam se fac in iasi e o fabrica sa vedem cat tine al tau sau deschide portiera mai tare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum un an aceste produse nu erau disponibile pe piata. Sunt disponibile de la sfarsitul anului trecut.

      Ștergere
  2. Mi se pare mie, sau acest opritor incearca sa inchida usa singur?

    RăspundețiȘtergere
  3. sal unde gasesc si eu bec pentru butoane si consola logan ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, la magazinele de piese auto. Sau puteti cauta dupa modelul becului 12V T1 1/4 80mA.
      Mai ideal e sa pui leduri, nu mai ai probleme

      Ștergere
    2. Cris am o intrebare! Ce semnifica grupul de litere ex:logan SD/LSDA1P ?(am un logan 1,2 75cp din 2010

      Ștergere
    3. salut, si pe unde este scris acel grup de litere? posibil sa fie coduri interne ale productaorului

      Ștergere
  4. La usa din spate nu ai mai pus cauciuc pentru izolare de praf ? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vizualizeaza de la minutul 14:45, este acolo, l-am pus atat de rapid ca nici n-ai observat :D

      Ștergere
  5. Da corect , este , l-ai pus in fast forward :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesant, unde il mai pot gasi? pe daciashop e lipsa stoc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai da, te-ai miscatincet, au fost altii mai rapizi :D
      or sa mai fie pe stoc zilele urmatoare, de fac comenzi, se aprovizioneaza...

      Ștergere
  7. Pastreaza si opritoarele originale, calitatea reperelor fabricate de ASAM este asa cum ne-am obisnuit. Inca o chestie, opritoarele trebuie gresate IN role nu PE role. Tija trebuie sa invarta rolele, nu sa alunece pe ele, ca se lenevesc si o sa-si faca sant acolo in role, cu tot cu unsoare. Ce-au uns tu acolo e remediu tip praf in ochi folosit pe scara larga de mecanici fara sa le ceri asta, ca sa-ti ia ochii si sa sari cu un bacsis. No offence, mie pe mecanici mi-e ciuda, tu faci treaba buna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am filmat gresarea, am insistat in interiorul rolelor, motiv pentru care sunt atat de unse si pe exterior :)

      Ștergere
  8. Am fi recunoscatori daca ai face un tutorial si cu schimbarea semeringului de pe partea distributiei la un 1.4 MPI. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Salutare! Ai idee daca acest opritor de Logan se potriveste si pe modelul de Laguna 1 ph2 ? Astept un raspuns, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, sanse maxime sa nu fac, nu sunt mecanic auto

      Ștergere
  10. Salut eu am un LOGAN 1 PH2 si am reusit sa demontez sa gresez opritorul de la usa fata stanga care de ceva vreme scartaia groaznic si sa o montez la loc fara sa dau jos fata de usa. Am folosit o bucata de sarma sa trag inapoi opritoru. Felicitari pentru tutoriale!

    RăspundețiȘtergere
  11. Salutare! Multumesc pentru acest tutorial. Poti sa-mi spui te rog ce surub ai folosit la inlocuirea celui original (care tine tija pe stalp). Ma intereseaza diametru (metric) si pas filet (daca se poate). La mine am folosit Loctite pentru asigurarea lui si acum sunt la un pas de a-i distruge capul asa ca vreau sa imi asigur rezerva in caz de..Multam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, nu stiu sa-ti spun dimensiunile. stiu doar ca tot de pe la logan era si acel surub.

      Ștergere
  12. La mine nu se mai desfac piulitele de la usa din stanga fata , se invarte surubul cu totul,amandoua suruburile se invart , ce ar trebui sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu există o procedură standard, trebuie să improvizezi cumva

      Ștergere
  13. Te rog dacă ai o idee de cum se pot regla balamale de la ușa șoferului. Nu pot regla din șuruburi deoarece jocul este din acele cuie ca niște nituri pe care culisează usa când o deschizi.
    Mulțam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, prin schimbarea acelor cuie. Nefiind gresate, s-a făcut șanț in cuie și ai joc

      Ștergere
  14. Dacă scot opritor ul și nu îl mai pun...se întâmplă ceva la ușile fata ma refer...pt ca am că tot atât se deschid nu mai mult...logan 1.5 2006

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se numeste "opritor" cu un motiv. evident ca usa se deschide mai larf fara acel opritor...
      spuneam si in filmare ca am pus o bucata de burete ca atunci cand deschid usa sa nu se propteasca in aripa fata ca sa se zgarie si sa se indoaie.

      Ștergere
  15. Am urmărit atent videoclipul..dar repet la mine deschis la maxim chiar împinsă rămân 2 cm...si la usa șoferului ii identic cu opritor...dacă îmi dai adresa sa îți trimit poza...de aici întrebarea mea ce pot păți în afara de asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. altceva nimic, doar sa indoi tabla

      Ștergere
    2. M am uitat atent și am observat ca la ușile din fata deschise la maxim se opresc în opritorul balamalelor și dîn aceasta cauza nu am cum sa indoi tabla în schimb la ușile din spate nu

      Ștergere