Demontat consola centrala, carenaj volan, cupola de la ceasuri si ceasuri la Logan PH2, Sandero si Duster

Desi am avut ocazia sa filmez de mai multe ori acest tutorial, nu stiu de ce nu am facut-o. Chiar ieri m-a intrebat cineva daca trebuie data jos si consola centrala si cele doua ornamente laterale ca sa poata ajunge la ceasuri.
Asa ca am completat colectia de tutoriale si cu acesta, fiind diferente considerabile fata de loganul PH1.
Aceasi configuratie o gasiti si la Sandero si Duster.

46 de comentarii:

  1. Nu demontezi degeaba, asteptam continuarea cu ce montezi acolo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima data cand mi-am demontat bordul la PH2 l-am sunat pe Cristi! M-a incurajat sa trag mai tare si am reusit. Se monteaza/demonteaza foarte usor, dar ca de obicei: "prima data e mai greu :P" Mersi CriS!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. exact motivul demontarii bordului, asa cum a scris si mar ghi in primul comentariu :))

      Ștergere
  4. Iartama pentru intrebare, dar ce CD player este acela ce se potriveste si la comnzile volanului !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel original din fabrica, cu tot cu comenzi pe volan din fabrica

      Ștergere
  5. pe ce masina ai facut experimentul? Sandero sau mcv, nu de alta dar am vazut ca maneta de la stergator avea si optiunea de a spala si luneta

    RăspundețiȘtergere
  6. minutul 3,52 dovedeste clar ca si omul are nevoie de combustibil...
    iar noi urmarim cu mare atentie toate tutorialele

    RăspundețiȘtergere
  7. Parerea mea, daca ai face tutoriale si despre alte marci de automobile in afara de Dacia ai avea mult mai mare succes. E parerea mea stricta si personala. Sincer as vrea din toata inima sa faci pentru BMW, detin unul si mie sila sa merg la service pentru orice kkat de senzor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am in curte un peugeot 206sw(al tatalui meu) si un ford fiesta(al surorii) si n-am facut niciun tutorial pe ele, nu sunt masinile mele.
      ce fac eu este hobby, nu un tel in viata ;)

      Ștergere
    2. Sincer mi-as fi cumparat Logan nou in favoarea BMW-uli dar... atunci aveam impresia ca marca germana e net superioara, acum m-am convins. Ca om de rand e foarte greu de intretinut, ma rog sa nu se strice ceva la ea si sa n-am destui bani so repar si evantual sa trebuiasca sa o vand. Masina noua e masina noua!

      Ștergere
    3. cea mai buna masina este cea pe care o poti intretine ;)

      Ștergere
    4. Mare adevar ai grait. Poate invata si altii acest lucru si nu se mai arunca la ori ce masina si dupa se uita la ea sau merg cu defecte pe ele!




      Ștergere
  8. cristi un tutorial buton start stop engine nu faci ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu in viitorul apropiat, cel mai probabil niciodata.
      acel buton trebuie sa aiba o logica, nu trantit pe bord si pe care trebuie sa-l apesi abia dupa ce ai infipt cheia in contact si ai rasucit-o in pozitia ignition.

      Ștergere
    2. pai m ai inteles gresit cristi nu ma refer la chinese shit ul ala eu ma refeream la real deal ala cu care o pornrsti si o opresti prin calacare ambreiaj si apasare buton ,si mai are si un chip ca la interfon pe care il numai atingi unnde pui tu transponderu

      Ștergere
    3. ia uimeste-ma cu un link. pentru ca la contact ajung fire de curent de putere, cine cupleaza si decupleaza contactul de la ele?

      Ștergere
  9. Cristi ce se intampla unde sunt tutorialele saptamanale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am mai pus tutoriale de vreo 3 luni si tu abia acum ti-ai dat seama? :D
      cand o sa am vreun tutorial nou, il pun, vineri apare unu

      Ștergere
  10. Mi am dat seama dar nu am indraznit sa te intreb.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am un logan 1,4mpi 2006,la relanti imi trepideaza masina,motorul,schimbatorul...iar cand e rece dupa ce parcurg 100-200 de metri,in momentul cand franez mi se opreste motorul iar dupa ce se incalzeste nu se mai opreste.Va rog sa ma ajutati cu cateva raspunsuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, sunt multe posibile probleme: filtrul de aer imbacsit, benzina proasta, bujii vechi si defectuoase, mizerie in corpul clapeta

      Ștergere
  12. Am schimbat bujii,filtru aer,am folosit benzina buna.....face la fel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. posibil sa fie de ECU, catalizator...
      ai facut o diagnoza?

      Ștergere
  13. Buna seara cris am si eu o intrebare mica am vazut cum ai demontat consola dar partea aia din dreapta cu airbag cum se demonteaza ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, doar aca daijos bordul, este prins in suruburi

      Ștergere
  14. Multumesc ! Dar mai am sa te intreb ceva la fetele de usi se poate schimba materialul acela ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. adica sa dau jos materialul de pe fetele mele de usi si sa le lipesc la loc?
      te-ai gandit tu bine :))

      Ștergere
  16. Salut! Imi poti recomanda si mie o mocheta sau ceva textil, care se poate lipi pe plafon(interior)? Vreau sa il fac negru si nu stiu ce material sa folosesc. M-am gandit la mocheta de subwoofer dar cred ca este prea groasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, ceva ce poti modela dupa forma plafonului, deci mai greu. cel mai probabil alcantara se preteaza la ce vrei sa faci

      Ștergere
  17. salut, la un logan 1,5 dci din 2009 cand ajungi la 130km/h incepe sa 'sune' ceva prin bord, cum pot dezactiva sunetul? multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, ori intrerupi acel fir, ori dezactivezi functia din UCH. cu placere
      5. Speed alarm - alarma la depasirea vitezei - destinata pentru tarile arabe
      - pragul este 120Km/ora neajustabil
      - alarma se declanseaza la atingerea pragului, dureaza cam 8 secunde si reporneste la fiecare km parcurs
      - alarma este emisa de buzzer-ul din UCH
      - trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH
      - nu este recomandabila activarea acestei functii, nu este suficient de flexibila:
      - alarma nu se poate opri decat prin incetinire
      - pragul de declansare este unul singur
      - pentru orice modificare este necesara o noua operatiune de legare la interfata OBD si oprirea functiei din DDT2000

      Ștergere
  18. salut in uch sunt 2 mufe de culoare alba si neagra. in cea neagra sunt 2 mufe verde si naro , in care din cele 2 mufe este firul nr 22? mersi frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, probabil te referi la pinul 22 de la mufa neagra a tabloului, adica ceasurile de bord, nu UCH...
      https://player.vimeo.com/video/142045486 ca punct de reper

      Ștergere
    2. Salut , daca anulez firul nr 22, cel verde din mufa neagra, din spatele ceasurilor (tai firul fiinca nu am reusit sa il scot din mufa, la fel ca si tine) ce mai anulez? unde se duce firul verde, nu se poate anula din part cealalta? merci frumos

      Ștergere
    3. salut, acel fir verde se duce pana in senzorul de viteza de pe cutia de viteze. deci il tai si nu o sa-ti mai arate viteza pe bord

      Ștergere
  19. k ,atunci ce fir trebuie scos sau taiat pentru a nu mai suna atunci cand ajung la viteza de 125km/h. multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sau pui diagnoza DDT2000 si dezactivezi functia. sau tai firul din pinul EHI-A6 al UCH, mufa maro din interiorul celei negre. poti vedea aici in al doilea film, lanha 7 este firul tau http://www.tutorialelogan.ro/2009/08/pornire-stergatoare-la-spritarea.html

      Ștergere
    2. mersi frumos de ajutor. am scos firul nr. 6 cel verde din mufa naro.

      Ștergere