Schimbat suport motor 1.5dci euro 3

Acum vreo 3 luni in urma va aratam cum am Ajustat suport motor 1.5dci, reducerea trepidatiilor din caroserie. Sincer sa fiu, ma asteptam ca dupa treaba aia sa nu mai am treaba vreo 2 ani asa. Dar de vreo saptamana a inceput masina sa trepideze putin diferit si deja ma gandeam ca sigur a aparut vreo problema pe altundeva. Am ridicat capota si surpriza, curgea oloiul din suportul motor.
E clar, dupa 3 ani de cand a inceput sa trepideze, aveam pretentia sa mai tina vreo 2 ani. Sunt optimist, nu? :))
Operatiune executata in vreo 10-15 minute, foarte simplu, foarte usor.


75 de comentarii:

  1. Bucsele de la cadru motor,ai schimbat vreodata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bucsele alea se schimba cu tot cu jug. nu, nu l-am schimbat

      Ștergere
    2. Loganul ne are bucsi la cadrul motor.

      Ștergere
    3. cacat, asa e, ai dreptate :))
      am ramas setat de la vechiul mercedes care avea 4 bucse pe cadrul motor :)

      Ștergere
  2. si la mine face tot asa si tot din acela-si motiv, multumiri pentru tutorial o sa iau masuri, (tu inca ai gumele de iarna pe masina !? )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, n-am gasit pe cineva suficient de motivat sa mi le schimbe :))

      Ștergere
  3. Am un BMW e39 si mie ciuda ca nu e schimbatul asa de usor incat sa il faci acasa la fel ca la logan.

    RăspundețiȘtergere
  4. In ce sectiune este filmarea cu schimbarea distributiei?ar fi trebuit sa fie la intretinere dar nu o gasesc nicaieri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este fix la Intretinere - Schimbat distributia 1.5dci euro 3, 65 cai, fara AC
      sus in dreapta ai o casuta "Cauta pe acest blog". scrii cuvantul cheie, dai enter si in stanga iti apar link-uri ;)

      Ștergere
  5. Salut, tot respectul mare fan. Am si eu un logan 1.6 mpi din pasiune pentru aceasta masina am facut site-ul www.tuning-logan.com este de tip galerie/blog am si un forum doresti sa facem un parteneriat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, si cum aivrea tu sa facem acest parteneriat?

      Ștergere
    2. Daca ma poti ajuta cu materiale gen poze videoclipuri, sau daca ai vrea sa pui la site-ul tau link cu forum ar fi chiar o idee grozava pe langa tutorialele pe care le ai sa ai si un forum. Ma poti contact la adresa de mail sandubogdan0@gmail.com sau pe adresa cu care am postat acest comentariu, multumesc anticipat pentru timpul acordat

      Ștergere
  6. Salut cristi. Am un logan 1.5 dci de 65 de cai si e cam puturos. Prinde greu viteza si mai mult de 140 nu ia decat daca prind vant puternic din spate:)). Ceea ce vreau sa te intreb e, cum as putea sa ii maresc puterea inafara de chiptuning? As putea sa ii pun o turbo mai mare sau alte componente pt a l readuce la viata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, doar adaugarea unui turbo mai mare implica din start un soft custom, adica chiptuning personalizat pe masina ta si aproximativ 4-500 euro. doar softul, nu include pretul turbinei si manopera.
      ii poti pune un intercooler, ajungi pe la 250-300 euro si o sa castigi vreo 3 cai.
      viteza maxima nu o atingi din cauza de motorina proasta, filtrul de aer si motorina imbacsite sau cel mai plauzibil de la depunerile cauzate de mersul mai la consum.

      Ștergere
    2. Nu am nevoie de viteza maxima. Ci sa ajunga , sa dau un exemplu, la 120 ceva mai repede. Dar daca ii fac doar un chiptunning ar da vreun rezultat?

      Ștergere
    3. un plus de 20 cai si 50Nm castigati din chiptuning as spune ca este o diferenta enorma. dupa resoftare, am parcurs cu aproape 4 secunde mai repede distanta de la 0-100km/h

      Ștergere
    4. Sa inteleg ca ai acelasi motor de 65 de cai ? Si inca o intrebare, consumul creste chiar daca nu iti schimbi stilul de mers? Adica schimbatul vitezelor pana in 3000rpm ?

      Ștergere
    5. la acelasi stil de condus, consumul scade. http://www.tutorialelogan.ro/2009/08/asa-inceput-totul.html

      Ștergere
    6. Am inteles. Iti multumesc frumos pentru raspunsuri. Multa bafta!

      Ștergere
  7. Cristiii nu mai smuci când strângi un șurub odată o sa plângi pt asta

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am schimcat primul suport (tot dci/65cp) la 35oooKm, tremura ca naiba.
    Acu' am 135oooKm si parca a inceput sa tremure nitel, cred ca se cere schimbat.
    Intrebare: cam cit este acum distanta dintre cei 2 "dinți" care se ating cind tamponul este praf (daca o poti masura asa... bagind ceva de dimensiune cunoscuta intre ei)? Intreb pentru ca la mine cu motorul oprit (pe loc drept) e cam 2mm. Initial cind il montezi de nou, e ok, dar dupa citeva zile/100km se cam pleoștește...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine este al treilea suport. primul tot undeva pe la 35.000km l-am schimbat si eu.
      acum, dupa 3 saptamani si vreo 800km, distanta intre cei 2 "dinti" este de aproximativ 6-7-8mm

      Ștergere
  9. Din cauza suportului motor aveai cumva si batai la denivelari?

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut.. am schibat recect distributia si la o luna masina a inceput sa trepideze si am constatat ca unul din cele 3 suruburi care tine motorul cele de sus de pe motor se invarte in gol.. intrebarea mea este daca pun pasta blocatoare pentru suruburi ar tine?? sau trebuie sa inlocuiesc tot acel suport de pe motor??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, pasta blocanta doar ajuta la blocarea suruburilor sa nu se slabeasca. in niciun caz nu ajuta la lipirea lui pe pozitie.
      nasol moment, sper ca ai facut la un mecanic distributia si poti merge peste el sa-i ceri socoteala pentru smulgerea filetului.
      saaau, poti sa refaci filetul si pui un surb mai gros

      Ștergere
  11. intai o sa incerc prima varianta, iar daca nu tine o incerc pe a doua

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut,
    Am dCi Euro4 si caut suport pentru ea de ceva vreme.
    Spune-ne te rog de unde ai achizitionat?
    La Unix gasesc la preturi intre 195 de lei pana la 420 lei, pentru modelul meu.

    Cu respect, Lenard

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, l-am cumparat din magazin de piese auto, nu online. daca esti timisorean, langa Caprice https://goo.gl/Ccymlf

      Ștergere
    2. Sunt din Bv.
      Mersi, ii sun imediat.

      Ștergere
    3. Stii cumva, daca au site, sau un nr de telefon, ca nu ii gasesc pe net?
      Daca au, imi poti da?

      Mersi

      Ștergere
    4. pe ei nu-i poti gasi? https://www.facebook.com/pages/Original-Wst-Auto-srl/157423517776013
      Strada Sf. Apostoli Petru si Pavel 42A
      Timisoara
      0372 919 262

      Ștergere
  13. Salut,

    Am facut rost de piesa, dar ai idee la ce cuplu trebuie sa strang suruburile de prindere pe caroserie?

    Mersi anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, asta nu stiu sa-ti spun. doar dac agasesti pe vreun manual ceva. oricum, tare

      Ștergere
  14. Am schimbat si ey suportul din dreapta, si s-a redus vibratia, dar cred ca va trebuie sa schimb si cel din stanga de langa cutie..
    In partea dreapta nu mai simt vibratii in caroserie sub suport, dar in partea stanga cand ating se simte o vibratia destul de puternica.
    Ai schimbat cumva suportul din stanga?
    EU am 217000 km.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand cel de jos este dus, direct il si auzi, nu doar il simti

      Ștergere
    2. Poti sa imi spui ce se aude mai exact cand e dus ala si respectiv ala antirasturnare? Si unde se afla ala din stanga cum ajung la el mai usor?la mine cand e motorul se aude un huruit oribil ca si o vibratie foarte puternica mai ales cand e rece motorul si banuiesc ca ala ar fi, orice sfat e binevenit multumesc frumos!

      Ștergere
    3. suportul de motor din stamga bate in caroserie cand este dus. imagineaza-ti un ciocan care oveste sasiul.
      la bieleta antirasturnare trosneste cand schimbi vitezele sau loveste cand iei piciorul de pe acceleratie(loveste in schimbator)

      Ștergere
  15. Iarasi sunt EU.
    Dupa ce am schimbat cel din dreapta s.a redus mult vibratia, si am zis ca.l schimb si cel de sub baterie, dar acum am ajuns sa am din nou vibratii destul de accentuate in volan si bord.
    Cel de antirasturnare e verificat este in regular.
    Ce sa mai fac acum? SA pun pe cel vechi inapoi, ma refer la cel de sub baterie?!
    De unde mai poate veni vibratia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca spuneam ca cel de sub baterie il si auzi cand este defect, nu doar simti vibratia.
      Vibratiile de motor apar si din cauza unor defectiuni ale motorului, nu trebuie sa fie neaparat doar din suportii motor.
      Suportii absorb mare parte din vibratiile motorui dar au si ei o limita. O functionare defectuasa a injectiei duce la vibratii mai mari. Gen ftrul de motorina sau aer imbacsite, uzura in injectoare, rulment aproape gripat la alternator, uzura in injectoare insemnand ca sunt detonatii mai puternice pe un piston ca pe altul.

      Ștergere
    2. Salut! am o intrebare mai stupida: la peste 50km/h incep sa simt o vibratie cadentata in toata masina ca si cum as avea o roata cu vreo galma/bolfa. Cand accelerez se simte mai tare si rotile scot un sunet ciudat ca de punte de camion. Dar cauciucurile nu au nimic. Am suspendat rotile si la fel se simte in gol la peste 50/h. Ce ar putea fi? ce sa verific? Eu banuiesc bieletele de directie care nu au fost schimbate, nici pivotii sau chiar fuzetele sa nu fie indoite. Multumesc!

      Ștergere
    3. mai degraba vreo planetara stramba. cu rotile suspendate nu are cum sa faca acea vibratie din cauza unor elemente de directie

      Ștergere
    4. Salut, astăzi am schimbat și eu tamponul dreapta la al meu E4 cod Orange(ma rog era de origine identic cu cel din fabrica 240 ron) , evident cu ajutorul acestui tutorial. Ușor de schimbat, ma rog după ce am desfăcut șuruburile de la suport dai și caută ranga 15 minute. După ce am găsit ranga am invelito într-o cârpă pt nu afecta baia de ulei. A durat câteva minute pt a insuruba noul șurub în suportul de aluminiu cu grije pt a nu strica filetul mai ales ca motorul se scurgea spre peretele de foc.
      Din păcate vibrația la ralanti este în continuare prezenta iar atunci când opresc motorul se zdruncina violent și trepideaza toată masina.
      Am să schimb și tamponul antirasturnare care am înțeles ca da aceleași simptome, tot cu unul de origine ca sa nu fac compromisuri.
      Dacă nici după acea nu se schimba nimic rămâne varianta cu ceva de la motor dar în loc de mecanic o sa vadă un preot sa scoată draci din ea :)).
      Felicitări pentru tutorial și spor la treaba pt cei care se apuca de schimbat.
      Claudiu.

      Ștergere
    5. asta-ti recomand, nu prostia aia neagra imbracata in cauciuc
      http://www.daciashop.ro/bieleta-anticuplu-dci

      Ștergere
    6. Multumesc! totusi ma intreb de ce a aparut abia acum dupa 10 ani acea vibratie mai ales ca in ultimii ani am facut km putini pe drumuri excelente. Posibil sa fie planetara, pe viraje nu face zgomote de planetara iar eu plec de pe loc si merg batraneste de fel. Ar mai fi rotile cu ET35 care le am de ceva ani si bucsele de la bara stabilizatoare duse.

      Ștergere
    7. Nu trebuie sa te intrebi de ce tocmau acum, sunt totusi 10 ani, cauciucul imbatraneste indiferent de numarul de km. Eu sunt la a patra bieleta antirasturnare in 10 ani si 145.000km

      Ștergere
  16. Mersi pentru informație și promptitudine, sper ca luna viitoare sa reușesc să o schimb intre timp poate o găsesc și în Constanța la un preț bun (cu toate că scrie exclusiv daciashop).

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut Cristi. Am un logan 1,5 dci euro 3 si am aceasi problema cu tamponul hidroelastic de la motor. Intrebarea mea este daca am AC, difera tamponu sau este acelasi indiferent daca am sau nu AC?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, conteaza linia de pe suportul de pe masina, cumperi identic.
      nu stiu daca difera

      Ștergere
    2. Salut Cristi. Tamponul original de pe masina are 2 linii albastra iar eu am gasit doar cu o singura linie albastra, tot original cu aceleasi specificatii(coduri). Crezi ca este vreo provlema?
      Multumesc frumos.

      Ștergere
    3. salut, asta nu stiu sa-ti spun

      Ștergere
  18. Salut Cristi.Am si eu un logan aceeasi motorizare ca tine. De ceva vreme se simte o vibratie in masina.Sunetul provine de undeva de jos in zona saxofonului. Am schimbat tompoanele la esapament si nu s-a schimbat nimic.Esapamentul nu are nicio fisura,este osibil sa fie sin cauza suportului acela de la cutie ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut,
      bieleta antitorsiune o auzi doar cand schimbi viteze, accelerezi sau faci frana de motor. deci nu este de acolo.
      poate sa fie din suportul motor

      Ștergere
    2. te referi la acest suport hidroelastic ?

      Ștergere
    3. Exact, suportul hidroelastic slabit

      Ștergere
  19. Salut! Acum cateva zile am schimbat suportul hidroelastic iar vibratiile din caroserie si bord au diparut dar cele din volan tot nu s-au diminuat. Bieleta antirasturnare ar putea avea vreo legatura in povestea asta?

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu am cumparat unul aftermarket la 150 de lei si a rezistat doar un an maxim ,acum am luat original renault cod 8200592642 sa vedem cat rezista?

    RăspundețiȘtergere
  21. Salut Cristi! cum se manifesta acest suport dupa 3 ani ? inca este ok ?

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut, am si eu aceasta vubratie dar pe langa asta cand opresc motorul se zguduie tare si face un zbomit ciudat. Oare sa fie tot de la acest tampon?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, il schimbi si o sa-ti dai seama daca este tot de acolo.
      daca nu, atunci este si de aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/03/schimbat-suport-cutie-logan-diesel.html

      Ștergere
  23. ce dubios arata tamponu nou, zici ca a fost reconditionat, au sters literele de pun tampon original

    RăspundețiȘtergere