Anulat dim display

Cristi C. mi-a trimis un mail in care-mi spunea ca si-a anulat dim-ul pe care-l face display-ul cand aprinzi pozitia.
Din start mi-am zis ca este o porcarie. Dar dupa ce am gandit-o cateva minute, am inceput sa-i cam dau dreptate. Eu am display-ul pe negativ si daca aprind pozitia/faza scurta pe timp de zi, aproape ca nu mai vad ce scrie pe acel mic ecran. Dar cu aceasta modificare chiar se vede impecabil.
Si tot din cauza ca este pe negativ, dupa ce faci aceasta modificare, lumina degajata de acel display nu este foarte puternica si nu este deranjanta pe timp de noapte.
Acum depinde si de gusturi, modificari facute... Daca ai displayul cu fundal iluminat si ti-ai trantit niste leduri de-ti poti face lejer o radiografie, aceasta modificare este ce-a mai proasta alegere care o poti face.
Gata cu scrisul, oricum majoritatea nu citesc textul acesta, ei doar vizioneaza tutorialul. De parca scriu pentru mine tot carnatul asta :)


47 de comentarii:

  1. cand aprinzi faza scurta scade in intensitate?
    ca daca nu..... omori retina :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scade intensitatea cand aprinzi pozitia. cand aprinzi faza scurta e doar profund impresionata :)

      Ștergere
  2. Ca sa nu mai fi nevoit sa zgarii folia ceasurilor poti sa lipesti (pe folie bineinteles) o bucata de scotch de hartie pe care sa trasezi cu creionul pozitia acelor. La finalul lucrarii, dupa pozitionarea acelor, banda de scotch se poate desprinde si sterge eventualele urme de adeziv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oricum zgarietura este acoperita de plastic si nu se vede. dar este foarte ok idee ta!

      Ștergere
  3. putem face ceva ceasurilor de la logan ca atunci cand pui contactul sa se duca acele la capat si sa revina ca la skoda octavia si altele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu ce scop? la altele isi fac un test

      Ștergere
    2. salut Cristi , daca foloseai putin sacaz sau pasta decapanta iesea lucru bine facut

      Ștergere
    3. n-am precizat in filmare, dar fi sigur ca am folosit ;)

      Ștergere
    4. dintre cele doua(sacaz sau pasta decapanta), as folosi doar sacazul...pasta decapanta nu e buna ca e acida si corodeaza firele necositorite IN TIMP... ATENTIE, ca acea pasta la topire, intra pe cablu, printre lite, in ciuda faptului ca au fost cositorite doar varfurile cablului taiat!

      Ștergere
  4. https://www.youtube.com/watch?v=bgah7lleYuA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai gresit locatia?
      dar daca tot ai adus vorba, suna de 10 ori mai ok https://youtu.be/-tLO5-hchMY , simt mai multa pasiune in interpretare. sau doar imi place mie stilul Kempes

      Ștergere
    2. Nu cred ca a gresit locatia, se auzea o ploaie deasa pe fundal :D

      Ștergere
  5. janeee de ce palpaine led-ul rosu ala atat de repede ? Iar strici masina ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este ledul care anunta blocarea motorului. adica puteam incerca sa pornesc motorul, dar fara scucces. e ca si cum ai incerca sa pornesti motorul fara cipul de pe cheie, adica o protectie in plus.
      multe alarme stiu aceasta functie

      Ștergere
  6. mereu citesc scrisul, e interesant, păi cu să bag ceva în mine fără să citesc eticheta? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum se vede pe timp de noapte? Nu este lumina prea puternica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este foarte simplu sa testezi, pui doar contactul pe timp de noapte

      Ștergere
    2. Nu ma refeream la modul de testare, ci eram curios cum se vede pe timp de noapte.

      Ștergere
    3. pai este foarte simplu sa vezi cum se vede pe timp de noapte. astepti noapte si pui contactul. fix asa o sa se vada

      Ștergere
    4. Eu am display-ul normol nu pe negativ si de aia intrebam cum se vede la cele cu negativ

      Ștergere
  8. nu este foarte puternica este foarte ok.

    RăspundețiȘtergere
  9. pe dacia club e o schema care regleaza acel dim in functie de lumina exterioara.

    RăspundețiȘtergere
  10. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=83601&view=findpost&p=1735334

    RăspundețiȘtergere
  11. un alt aspect care mi-a atras atentia, aspect care e din aceeasi idee cu tutorialul.
    toata lumea posesoare de Logan s-a confruntat cu problema resetarii CB...
    in postarea #45, userul Fratie, a urcat o schema in care precizeaza ca un electrolitic NU este montat de fabrica...fix alimentarea bordului...
    acel condensator ar asigura acel delay la alimentare, lucru care ar impiedica resetarea(parerea mea).


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. postarea #45 din linkul postat mai sus de catre colegul Kert Hoffa!

      Ștergere
    2. nu cred ca toata lumea are aceasta problema,la mine nu se reseteaza nici daca scot mufele de la ceasuri. nu se reseteaza nici jurnalierul,nu m-am uitat daca este montat acel condensator, cu prima ocazie cand o sa il desfac o sa ma uit de curiozitate,cred ca la unii este montat din fabrica si la altii nu poate este si in functie de nivelul de echipare,am avut bateria deconectata aproape o zi intreaga cand am schimbat ambreiajul si chiar am ramas mirat ca nu sa resetat bordul.

      Ștergere
    3. pune si ia contactul rapid de cateva ori. vei avea o surpriza :)

      Ștergere
    4. @Cristi Costache, atunci de ce crezi ca a aparut modulul care face acea intarziere in alimentarea tabloului de bord? parca a fost realizarea lui mariuscond de pe Daciaclub.

      Ștergere
    5. yeap, Marius a aratat pe DC cum se face s anu se mai reseteze CB-ul

      Ștergere
    6. Ha,ha...si eu care credeam ca dl. Ardiles este specialist in electronica. Stai jos...4...esti praf.

      Ștergere
  12. Am spus cum este la mine. nu stiu cum este la altii.

    RăspundețiȘtergere
  13. dupa montarea acelor diode intensitatea luminii a scazut dramatic pe tot panoul de bord.as fi dorit un tutorial care sa ma ajute la crestere intensitatii luminii din bord pe tip de zi, am sa fac aceasta modificare care va rezolva partial problema mea.sunt sigur ca exista solutii pentru cresterea intesitatii luminii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca faci aceasta modificare iti va rezolva problema, displayul va lumina la capacitatea maxima.

      Ștergere
    2. daca faci montajul cu 3 piese electronice postat de catre colegul kert hoffa, 3 postari mai sus, acest lucru va face, va aprinde mai tare sau va diminua iluminatul displayului in functie de lumina exterioara.

      Ștergere
  14. Un tutorial cu schimbat planetare noi, ai prin portofoliu??
    Ca ne mananca astia cu service-ul lor.
    Ms frumos !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am si sper sa nu am curand asa ceva

      Ștergere
  15. Salut,
    Prima data mi-am pus luminile ceasurilor direc pe contact. Intradevar, dispay-ul care la mine este albastru pe negativ ziua nu se vedea deloc.
    Astazi am facut modificarea pentru anulat dim display.
    Dupa montarea ceasurilor am constatat ca ceasul din stanga (cel care indica turatia) si-a modificat culoarea. Din albastru bate acum in roz. Si acul care avea culoarea rosie bate si el in roz.

    https://drive.google.com/folderview?id=0B2-kUaprF5EDfjdFbW5VeGdjMl9kR1M2aFFQaFkzQUFWQVduWjB4WkpSRFpqWEdtOXV5TTQ&usp=sharing

    Are cineva o explicatie?


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu le-am combinat pe ambele. precis divera ceva voltaj pe acolo si ledul isi schimba culoarea

      Ștergere
    2. 1. depinde ce diode ai pus....
      2. tu(sau cel care ti-a schimbat culoarea tdb), ai dezlipit leduri portocalii care se "alimenteaza" la 1.7-1.8V, le-ai inlocuit cu leduri albastre care se "alimenteaza" la 3.4V...ori alimentand un led de 3.4V la 1.7V, circuitul lui de stabilizare curent e dimensionat pentru cele portocalii, automat ii stabileste un curent ca pentru led portocaliu, prin led-ul albastru trecand un curent muuult mai mic...
      3. alta explicatie ar fi e ca ledurile tale sunt din loturi diferite, si sunt chinezesti.

      Ștergere
    3. acuma or sa zica unii zpecialisti ca nu se calculeaza nici o tensiune pentru nici un led, ca si-o stabileste singur, ca led-ul e dioda zenner, ca driver, dar pe mine nu ma intereseaza pentru ca curent mic....
      ideea era sa-ti gasesc explicatie, ti-au fost oferite 3.

      Ștergere
  16. Salut, facand aceasta modificare exista vreun risc de scurtcircuit sau de supraincalzire la un interval mai mare de utilizare?Imi cer scuze daca mai exprimat gresit sau am pus o intrebare proasta.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu prea are cum sa se supraincalzeasca. scurt circuit nici atat

      Ștergere
    2. intr-adevar, intrebarea este cam ilogica dar se accepta si e buna.
      cel mai rau caz si putin probabil este ca dioda dintre 10 si 11 sa se strapunga si sa intre in conductie ca un strap intre 10 si 11...lucru care ar face ca atunci cand aprinzi pozitiile sa ti se puna contactul...
      alta posibilitate ar fi ca dioda de la pozitii, 11, sa se strapunga si aia si s-ar repeta situatia de mai sus si invers: cand pui contactul sa se aprinda si pozitiile,
      cea mai mica probabilitate sa ti se intrerupa dioda de pe 11 si nu ti s-ar mai aprinde bordul cand pui pozitiile.
      cea cea mai mica posibilitate e sa se intrerupa ambele diode si bordul s-ar aprinde doar cu contactul(situatia de mai sus reformulata).

      Ștergere
  17. Salut Criss, am uitat sa fac semn la ace cum ai facut tu inainte sa le demontez, este vreo problema?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le poti regla http://www.tutorialelogan.ro/2010/01/tutorial-demontare-ceasuri-bord-la.html
      daca functioneaza ok ceasurile, n-ai stricat nimic

      Ștergere
  18. Si cand am demontat acele le am dat putin din greseala in sensul acelor de ceasornic, se poate defecta, deregla ceva?

    RăspundețiȘtergere