Curatat noroi sub cheder de la baza parbriz

Gabi din Dragasani mi-a trimis doua poze unde se vad depuneri mari de mizerie sub acel cheder. El zicea ca nu este prima data cand a curatat.
Interesant, la mine dupa aproape 9 ani abia daca s-a adunat ceva praf pe acolo.

31 de comentarii:

  1. Salut cristi! In legatura cu chederul ala care suneai in tutorial a unii au probleme cu el si nu sta pe pozitie. Din nefericire am si eu problema asta de ceva timp. Cum as putea remedia problema ai fro idee?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am o solutie in aceasta problema deoarece eu n-am avut probleme acolo. neavand, n-am cautat solutii

      Ștergere
    2. Ai doua solutii :fie cumperi unul nou/folosit de la schrott.Sau lipesti cu silicon/mastic portiunea dezilipita.Dar in timp va ceda din nou,mai ales daca iti speli masina la spalatorie automata.

      Ștergere
    3. nu lipiti, mai bine renuntati la el daca nu mai sta...
      si asa acolo retine apa si va aparea vesnica rugina.

      Ștergere
  2. E coroziune pe baza bratelor de la stergatoare sau mi se pare mie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-a dus vopseaua si a ramas metalul la vedere care s-a oxidat

      Ștergere
    2. n-ar fi rau un tutorial de vopsire brate...
      completare la cel cu intarirea arcului de la bratul stergatorului....

      Ștergere
    3. oricum vopsirea ar fi electrostatic si nu se preteaza un tutorial pe tema asta :)

      Ștergere
  3. Puteai sa verifici si la uși si portbagaj, si pe acolo se strânge cate ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am dat chedrele de la usi jos de n ori, nimic deosebit.
      cel de la portbagaj este lipit din fabrica pe pozitie si nu-mi vine sa-l scot asa doar de curiozitate :)

      Ștergere
    2. Cel de la portbagaj nu e lipit, e presat exact cum sunt cele de la usi. Iti spun pentru ca eu l-am dat jos ca sa prind capitonajul pe care l-am improvizat acolo.

      Ștergere
    3. confirm spusele Irenei Tanase!
      la mine era pus aiurea, cu taietura in lateral, mi-era ca intra apa si l-am repozitionat. l-am pus cu taietura langa cuiul de incuiere si problema s-a rezolvat....

      Ștergere
  4. Salut Cristi, a-si vrea sa te intreb daca ai avut probleme cu injectoarele pana acuma.
    Eu am un dci cu 140.000 km si de la 2500-3000 rpm scoate cam mult fum , bine ca si inainte scotea da nu ca acum. Ce parere ai sa imi fac griji sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca aveam probleme, aparea pe aici.
      depinde ce fum scoti, negru sau gri? negru e de la motorina, gri de la ulei

      Ștergere
  5. Salutare. Acum 2 saptamani am hotarat sa schimb ambele chedere de la parbriz pentru ca acestea s-au scurtat din cauza caldurii. Masina mea are peste 6 ani. Din cauza chederului de jos am avut mari probleme cu vibrartia ornamentului negru din partea pasagerului. De la 90 de km in sus ornamentul ala vibra ca dracu pentru ca acel cheder nu mai era sub acesta. Surpriza mare a fost la chederul de sus. Am gasit RUGINA. In partea pasagerului rugina avea o lungime de 4 cm su o latime de 1 cm, iar in partea soferului o lungime de vreo 3 cm si o latime de 2 mm. Am dat pe ambele chedere 90 de ron, ambele de origine. Asa ca verificati si chederul de sus. Multa bafta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. io cand imi spal singur masina, dau jos acele chedere(chederele de pe latealul parbrizului si care se prelungesc pana in spate)!
      ia sa verific eu, ca am un bazait de rezonanta, nu cumva acele plastice de la baza parbrizului sunt problema?
      chestia cu scurtatul celui de la baza parbrizului, este buna, a fost scurtat intentionat pentru ca vara s-ar fi dilalat(pe lungime) si ar fi iesit...

      Ștergere
  6. eu am avut probleme cu chederul de noua (logan preferance 2009). cei de la spalatorie au zic ca la majoritatea masinilor le pica chederul ala la spalare.

    RăspundețiȘtergere
  7. trebuiai sa speli si chederul pe interior ca sa etanseze perfect. chedrul are si el praf.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu spuneam in tutorial ca l-am spalat si pe el pe interior? :)

      Ștergere
  8. Salut Criss!
    Cand o sa faci un tutorial cu scimbat antigelul ? ar fi foarte util
    ms mult si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ai filmat cand ai aerisit instalatia de racire cand ai schimbat distributia?

      Ștergere
    2. mentionez ca acel tutorial nu am apucat sa-l vad pana la capat...
      cand o sa-l revad il vad cap coada....nu vreau sa-l mai vad in "rate"

      cred ca io-s printre putinii care vad tutorialele in rate...

      Ștergere
    3. in mare parte am spus cum se aeriseste instalatia de racire.
      la tutorialul cu distributia, a patra filmare

      Ștergere
  9. super tutorial. si la mine nu sta un capat din chederul asta... poate o sa-l schimb
    ce fain s-a transformat camasa dupa minutul 2:54..... :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut!
    Ce parerere ai despre aditivul pentru uleiul de motor Super Dura Lube? Ai folosit? Crezi ca merita?
    Multumesc si multa bafta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am folosit, nu stiu daca este bun sau nu

      Ștergere
  11. Mie nu-mi mai functioneaza vitezometrul, aveti idee care ar fi problema?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de regula problema este de la ceasuri, dar la fel de bine ar putea fi si de la senzor care n-amidee unde este.
      cel mai simplu e sa pui de test alte ceasuri, 2-3 minute, doar cat sa vezi daca functioneaza.
      saaau, poti intra in diagnoza si daca misca acul, clar e din senzor. http://www.tutorialelogan.ro/2012/05/diagnoza-bord.html

      Ștergere