Rezolvat problema noroi buson combustibil

De cand am primit masina am avut aceasta problema cu noroiul adunat acolo. Initial am astupat ambele gauri si am facut rau. Gaura din partea de jos este doar de scurgere combustibil sau apa care ajunge acolo si este ghidat printr-un tub ca sa curga sub masina. In schimb ce-a de-a doua gaura consider ca este total inutila, motivul pentru care m-am trezit cu noroi acolo de nu stiam cum sa-l curat, in statia peco fiind.


65 de comentarii:

  1. Nu ai putea astupa gaura cu hot glue mai bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prea complicat :)
      banda aia izololatoare e acolo de cativa ani. in schimb gaura de jos trebuie desfundata mai des

      Ștergere
  2. o sa faci numai rugina acolo de la aerul ala sub presiune... din cauza atomilor de oxigen care se lovesc cu putere de moleculele de vopsea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta deja imi suna stupid... , SI la viteze mai mari ?? , Atomii de aer iti ia vopseaua dp masina ? ...

      Sa fiu pe subiect , Ma intreb dc in gaura de sus nu bagi o bucata de cauciuc mai tare, sau silicon ... incat sa astupi gaura... cred ca e mult ma bun decat putina banda izoliera ...

      Ștergere
    2. depinde de viteza.. si de cat alcool a folosit. Daca astea doua sunt in proportie mare e posibil sa ia vopseaua cu tot cu tabla...

      Ștergere
  3. Faina carcasa cheii de la masina. :) De unde ti-ai luat-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am primit-o cadou de la Vali :D
      este originala dacia si la un moment dat se gaseau de cumparat in comert

      Ștergere
  4. Eu curat acolo cand spal si masina la spalatorie.. este vro problema? ar putea sa imi intre apa in rezervor pe furtunasul acela mic de langa buson?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nut-i intra apa in rezervor. oricum e de preferat sa nu-ti bage apa in incuietoare penca rugineste si mai rau, iarna ingheata.

      Ștergere
  5. Cu mastic e bun, decat banda.
    Si...cum s-a ajuns sa ai noroi pana la sfert de buson? De cat ai tu rezervorul ca sa nu alimentezi si sa gasesti noroiul ala? :)) Sau a pus cineva noroiul?! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce pot sa zic, este diesel, consuma putin si un plin imi ajunge o luna. unde locuiesc, pe atunci era asfaltat cu pamant, cum dadea putin ploaia se imuia asfaltul si pe atunci chiar a plouat mult :)

      Ștergere
  6. la sandero an 2008 nu mai exista gaura aia de sus,iar probleme cu noroi/mizerie nu am avut niciodata

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici eu nu am gaura la Logan 2009.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu am asa ceva ,masina 2007

    RăspundețiȘtergere
  9. Puiteai cel mai bine sa bagi niste silicon sanitar .. si era pe viatza.. chiar daca mai curatati ..
    siliconu ramanea
    fara banda izolatoare

    RăspundețiȘtergere
  10. cris mai treci si tu pe la o spalatorie auto mai des si se poate rezolva acea depunere de mizerie cu un simplu jet.

    RăspundețiȘtergere
  11. Da Cristi, si eu desfund acea gaura de jos, insa pe partea interioara a acelei gauri de jos am un fel de țațana unde este bagat un furtun din fabrica, si este bridat/pozat/legat in jos pe conducta de la rezervvor pana langa punte unde se termina si acolo curge controlat lichidurile de evacuare, drenaj.... tu sigur nu ai acest furtunas?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine a spus ca n-am acel furtunas? il am, din cauza asta curgea sub masina :)

      Ștergere
  12. Un dop facut dintr-o bucata de cauciuc sau ceva cred ca ar fi mai bun dupa mine, banda se poate desprinde cu timpul.
    Nu stiam de unde se tot aduna mizerie acolo...no acuma stiu. Multam ca ne-ai aratat si noua.

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut mestere am impresia ca tu crezi ca cei care au facut acele gauri sunt idoti si le-au facut ca sa intre mizerie pe acolo eu cred ca au un scop bine definit inainte sa le fi infundat trebuia sa te documentezi ce rol au oricum mizeri iti intra prin alta parte drept dovada ca a fost acolo o gramada de noroi ,in fine masina mea este din 2005 si nu am noroi acolo si nu am avut niciodata probabil ca nu sa format tocmai ca la mine nu sunt infundate nu doresc sa te critic dar nu cred sa fi facut bine in ce ai facut si cred ca nu te-ai documentat indeajuns, precis acele gauri una are rolul de scurgere a ce poate curge mai precis aia de jos si cea din lateral de aierisire deci nici un nu era recomndat sa fie infundate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avand in vedere ca din 2007 gaura aia pozitionata mai sus a disparut, probabil si-au dat seama ca au facut o greseala.
      daca te mai uiti inca o data la tutorial, nu am astupat gaura de jos, doar am desfundat-o penca era obturata, pentru care era noroi strans acolo.
      gaura de aerisire? tu vorbesti serios? realizezi ca acel capac care acopera acolo nu inchide deloc ermetic, da?
      concluzionez ca aia care au proiectat acea parte nu au fost niste idioti, doar au facut o greseala mare.
      tu nu ai avut acolo noroi penca nu circuli pe drumuri de pamant sau pe drumuri cu mult praf. noroiul care l-ai vazut acolo in acest tutorial s-a strans in 2-3-4 ani, nici nu mai stiu

      Ștergere
    2. Lasa-l Cristi! Dorea si el sa se afirme cu o replica sub anonimat vb aiurea. Cred ca acum nu mai poate de fericire ca a dat si el o replica pe blog. :))
      Daca il face pe el fericit...era gaura de aerisire. Asa gauri de aerisire au tot facut la Loganele astea, sper ca la cel nou sa fie bine reusit.

      Ștergere
    3. Alo tu crezi ca vorbesc aiurea?cu ce ti-ar fi mai cald daca as posta un nume s-au mai stiu e ce pseudonim crezi ca ma cunosti? iti spun ca nu si nu doresc acest lucru nu am jignit pe nimeni cu afirmatiile mele acum daca mesterul sa simtit ofensat imi pare rau nu asta a fost intentia mea doar am spus ce cred si sustin in continuare NU CRED CA ACELE GAURI AU FOST FACUTE DEGEABA ca la modele mai noi nu mai este cea din lateral este alta problema uni ar fi cazul sa se documenteze si apoi sa loveasca in cineva

      Ștergere
  14. carcasa este de la sandero,nivelul de chipare orange?parca...:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am un Logan din 2005. Azi m-am uitat special, convins ca o sa am ce curata, dar ca sa vezi eu nu am acea gaura pe care tu ai astupat-o. Repet, il am din 2005.

    RăspundețiȘtergere
  16. eu as fi folosit niste mastic auto sa astup gaura.

    RăspundețiȘtergere
  17. nici eu nu am acea gaura. nu toate loganele sunt identice. mai difera unele componente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cineva mi-a zis ca aceasta gaura poate fi gasita doar la cei pe motorina, benzinarele nu au gara cu problema mea :)

      Ștergere
    2. a mea are si e benzinar si e mai tanara decat a ta

      Ștergere
  18. un prieten care a mers cu masina mea, logan 1.4 a spus ca e mult mai silentioasa decat a lui, tot logan 1.4, acelasi an, a mea cu mai multi km, ambele fara mochete de-alea pe la motor. cum iti explici cristi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu cand ma urc in masina colegului am impresia ca e mai silentioasa a lui. el cand se urca in a mea zice ca a mea e mai silentioasa.
      difera mult ce ulei se foloseste, stilul de condus, pe ce drumuri a condus...

      Ștergere
  19. Au si benzinarele (cel putin unele) ca a mea are si e pe benzina. 1,4 2006.

    RăspundețiȘtergere
  20. Logan 1.4 mpi din 2004 nu are aceea gaura, iar logan 1.4 mpi din 2007 are aceea gaura

    RăspundețiȘtergere
  21. ABS Plus 1.4mpi din 2007 are ambele gauri.
    De fiecare data cand spal masina, deschid usita aia si spal si busonul si tot ce e in jur. Presiunea apei de la retea e suficienta, important e sa nu apuce sa se usuce prea mult timp noroiul. O singura data s-a obturat gaura de scurgere (cea de jos), a fost suficient sa bag un jet de apa fix acolo si s-a rezolvat.
    Daca la fiecare spalare dai cu buretele sau peria, cu sampon si cu un jet de apa, parerea mea e ca nu mai e nevoie sa astupi nicio gaura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS: Valabil si in alte locuri cu probleme: la baza aripilor din fata, in compartimentul motorului stergatoarelor. Noroiul nu trebuie lasat sa se acumuleze, si gaurile de scurgere nu se vor mai bloca.

      Ștergere
    2. https://www.dropbox.com/s/xmrevslske5zj16/2013-10-29%2012.28.50.jpg

      Asa arata.

      Ștergere
  22. Salut. Ai cumva idee cum se monteaza un modul radio pe inchiderea centralizata, pentru ca aceasta sa se inchida/deschida pe cheie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e mai simplu sa cumperi o alarma care stie din start chestia asta si eu zic ca ajungi la aceiasi bani

      Ștergere
    2. Daca vrei sa iti pui alarma, pot sa iti dau eu niste detalii . Eu mi-am montato singur de aproximativ 1 an de zile si functioneaza fb.

      Ștergere
  23. In cazul precizat de tine trebuie sa schimb si actuatorii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. absolut nu! alarma se leaga la actuatorii deja existenti

      Ștergere
  24. ce sa zic de gaurile astea.. daca te uiti atent prin/sub toata masina(orice masina, nu numai asta) o sa vezi tot felul de gauri/cute/denivelari/agatatori, unele cu rost altele fara, asa si cu gaura aia, poate ca au facut-o ca se le fie lor mai usor, sa agate de-acolo, sau cine stie, mortzii masii...

    RăspundețiȘtergere
  25. ce zici cristi, daca ii pun o mocheta sub capota portbagajului, o sa dea vreun rezultat "vizibil", sau e doar autosugestia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rezultat "vizibil" la ce? :))
      eu am de vreo 3-4ani si pe langa o izolatie termica foarte buna, aspectul este mult schimbat. ca si izolatie fonica nu stiu ce sa spun, nici unul din cei pe care i-am carat in portbagaj, inainte si dupa pusul mochetei, nu s-a plans de zgomote :))

      Ștergere
    2. si zici ca chinejii aia din geamantane au zis ca e liniste in portbagaj,a?:))

      Ștergere
  26. in gaura aia cred ca aveau de gand sa puna furtunul de la vaporizator rezervor. am vazut la noul Logan un furtun in gura aia.

    RăspundețiȘtergere
  27. sal cristi, ai idee unde se monteaza bucsa asta? http://www.bestautovest.ro/bucsa-caseta-directie-logan.html

    RăspundețiȘtergere
  28. tutorial "montat oglinzi electrice" pt cei care au manuale? n-ar merge?:)

    RăspundețiȘtergere
  29. exista deja un tutorial cu acest lucru . http://www.tutorialelogan.ro/2013/08/montat-oglinzi-electrice-cu-semnalizare.html :))

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu am diesel dar nu am gaura aceea. explicatia posibila e ca au folosit matrite pentru alte modele Renault si din motive de cost, nu au facut schimbari( speculez si eu....)

    RăspundețiȘtergere
  31. cristi, o mica intrebare daca se poate:)
    am un logan 1.4 si dupa ce l-am lovit in fata "un pic" i s-a schimbat la service mai multe chestii pe acolo, radiator, ventilator, furtune etc, ce au mai schimbat ei pe acolo, am constatat ca imi urca mai greu ca inainte la 4 liniute. i-o fi pus alt model de termostat, sau asa face ca e nou?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu zic ca ala de l-au pus e defect :)
      la benzinar apa trebe sa urce destul de repede. nu stiu cat de repede, dar mai repede, cam exact cum stiai :)

      Ștergere
    2. asa nenorociti sa fie, sa-mi puna d-ala "semistricat" ?:)
      s-o schimba usor macar? acasa?

      Ștergere
    3. teoretic poti face si distributia acasa, practic trebe sa ai scule, sa stii unde e pozitionat :D

      Ștergere
  32. La mine lichidul care se scurge direct pe roata pentru ca imi lipseste furtunasul. Mi-as pune dar nu stiu cat e de lung si pe unde e pozitionat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca curge combustibil direct pe roata, nu e bine deloc! strica cauciucul.
      pui un furtun lung cat sa curga direct jos sau sa curga doar pe parti metalice, sa nu atinga nimic din cauciuc

      Ștergere
  33. sal cristi deci pana la urma cum se schimba termostatu? stima

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la benzinar sau la dci, penca este mare diferenta. la dci nu prea sunt probleme, deci la mine nu curand, in schimb la benzinare este destul de des http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=9053

      Ștergere
  34. sal .un termostat stricat poate creste consumul de benzina ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. absolut! motorul este unul termic si functioneaza cel mai bine la o anumita temperatura, atata timp cat termostatul este defect si iti raceste continuu, motorul fiind rece consuma mai mult

      Ștergere
  35. La min 4:42 (se vede pt scurt timp) la partea stanga sus, langa buson, este ceva alb cu o gaura la mijloc, coresunde cu rezervorul? adica in caz ca pui furtunul pe ea iti poate intra apa in rezervor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este niciun fel de gaura care comunica cu rezervorul, exceptie ce-a prin care alimentezi.

      Ștergere