Imobilizat cablu frana de mana

De ceva timp a inceput sa se auda un sunet pe spate. Desi initial ma gandeam ca sunt praf telescoapele spate, au si ele 100.000km, totusi banuiam ca este de la cablul de frana de mana. Tot am sfatuit pe unul altul ce sa faca sa elimine sunetul produs de acest cablu, dar mie nu mi-a facut nimeni :))
Asa ca mi-am facut curaj si in 30 minute am rezolvat foarte usor problema.

159 de comentarii:

  1. si eu am sesizat zgomotul asta la a mea si am pus pe suport un cauciuc exact cum ai facut tu :)) ca un cheder :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta-i tatiii..Si mie-mi suna si acuma sper sa rezolv.Cand treageam frana de mana un pic pe drum rau, nu mai suna. Se aude exact in zona unde pun picioarele cei din spate. Merci mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. nenea, dar de ce nu ai tras frana de mana sa vedem daca ingreuneaza, daca ramane infranata ( cablu blocat ) etc....

    ps: ca de obicei, un tutorial foarte util, multumim nenea cristi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru ca am modificat pozitia cablului cu vre-o 3-4mm, nesemnificativ :)
      unde e util tutorialul? uite ce parere au altii http://goo.gl/0JbJb

      Ștergere
    2. CRiS, lasa-i pe boii aia in pace...faci o treaba foarte buna ;)

      Ștergere
    3. Corect, chiar faci treaba buna, desi nu am logan ci solenza m-au ajutat cateva tutoriale . Mersi si keep going;)!

      Ștergere
  4. Asta e zgomotul care se aude la mine pe partea stanga, deci e si pe partea stanga nu?
    Eu ziceam ca e din usa, sau de la tabla de langa toba...

    RăspundețiȘtergere
  5. "suna ca o troaca masina" :DDD....util tutorialul insa nu uita, chiar tu ai zis intrun tutorial mai vechi- orice iai face, tot dacie ramane....ma rog, uneori troaca :DDDDD....nu dati cu pietre, este doar o gluma...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de fapt spuneam ca tot tractor ramane, dar ma refeream la sunetulde motor :)

      Ștergere
    2. adevarat zici...vara cu ac pornit chiar e tractor

      Ștergere
    3. by renault, bai tâlhare! taci ca te-ai facut si inginer acuma, si mecanic, si critic auto. stii tu pa dreacu.

      Ștergere
    4. lu d-nul anonim ii zic.

      Ștergere
  6. eu am pus mai de mult o bucata de furtun crestat...am imbracat cu el cablul in partile unde facea zgomot si dupa l-am strans cu soricei...asta fiind acum un an si ceva...este ok si acum!

    RăspundețiȘtergere
  7. la mine face bordul galagie in parteaa dreapta pe drum mai rau. La tine nu zdrangane bodrul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dupa prima interventie a fost ok vre-o 2 ani http://tutorialelogan.blogspot.com/2009/09/tutorial-demontare-bord-la-logan.html

      dupa a doua interventie de acum putin peste o luna, absolut nimic http://rides.webshots.com/album/583381986ivDZGY

      Ștergere
    2. mda..iti trebuie timp si rabdare sa faci asa ceva, dar macar nu mai zdrangane ca o troaca :))

      Ștergere
  8. Salut dobitoci de la Dacia nu au gandit atata lucru? mama lor cu cat era mai scump Loganul? adevarul e ca e o masina care sa facut cu foarte multe lipsuri si nu prea isi merita banii am una de 7 ani dar in afara de motor cutie caroseria e deplorabila din toate punctele de vedere fata de ori ce masina vestica rugineste la 4 ani deja era rugina la aripa dreapta spate si sunt sigur fara exceptie ca si astea din seria Logan 2 sunt la fel de matrasite numa mesterul Cristi cat a inbunatatit la ea inbunatatiri care de fapt trebuia sa fie din fabricatie nu ma refer la becuri jante etc la 10000 de eu cat costa la ora actuala un laureate Logan 1 mama ce masina poti achizitiona asa ca va salut colegi de suferinta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai frate, mai pune si tu punct si virgula, nu te supara. de ce ti-ai luat logan? ma intriga faptul ca unii posesori de logan injura propria masina!! e ceva ce nu inteleg. se spune si asa este, masina ideala este cea pe care o poti intretine usor, eu am un logan de 6 ani, diesel...m-as fi bagat la skoda dar mi-am facut "calculelele" si a dat cu rest. in fine, si am mers cu loganul meu pana in spania si inapoi, trag si rulota, am dus-o pe munte, etc si sunt multumit. am ingrijit-o dar nu sunt obsedat de ea, pot sa va spun din experienta de viata, daca privesti un lucru "cu ochi rai" asa o sa-ti raspunda si el. sper sa nu te simti ofensat

      Ștergere
  9. Mircea iti multumesc pentru corecturi dar vezi barna din ochi tai ,ca nu ai scris deloc mai corect dar eu nu iti fac corectura nu are rost eu am emis o parere si am criticat pe cei de la Dacia eu nus tigan sa imi laud calul indiferent ce chior si slab e cred ca in afara de tine mai am o gramada de sustinatori, cel putin in 7 ani am reusit sa imi formez o ideie corecta despre Logan probabil sunt prea pretentios eu care am dat undeva la 10000 pe al meu bidiviu si vreau prea mult pentru banii astia .Nu ma asteptam la ceva minune de masina ,dar vroiam sa nu rugineasca asa repede ,macar atat sa nu se transforme in pom de craciun cand apas pe frana etc defcte care ni lea aratat baciu Cristi asa ca eu sunt obiectiv in a mea parere, stiu ca al tau tie drag dar recunoaste ca aia dat o caruta de bani pe ceva care nusi merita banii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba, mai taci ma in pulla mea din gura, ca ne-ai zapacit cu frustrarile tale, tristule care esti.

      Ștergere
    2. Eu am un logan de 4 ani si e impecabil la caroserie in ceea ce priveste rugina, deci tu trebuie sa intelegi ca la orice masina care apare, primele loturi sunt cele mai nereusite. dar din ceea ce spui sunt convins ca urmatoarea masina pe care o sa dai 10000 de euro o sa fie un passat din 2008, si cand o sa se infunde filtrul de particule sau o sa pice pompa de ulei(lucruri des intalnite la passat pentru anii astia) o sa zici ca nici alea nu sunt bune..... iti doresc drumuri bune si fara incindente:P

      Ștergere
  10. salut Cris ai idee cu ce sa curat lipiciul de pe parasolar pasager de la acele avertismenta?? ca ma mancat undeva sa il dezlipesc pe cel de pe exterior si a ramas urat rau de tot si pe deasupra mai aduna si praf:|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o carpa imbibata cu benzina. pui pe acel adeziv si tii asa 2-3 minute, dupa care freci usor. mai umezesti cu benzina si iara freci.

      Ștergere
  11. cum e loganul tau la 100000 km, zdrangane plasticele, scirtiie usile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot sa-ti spun eu la 250.000(1.5dci 65cp),zdrangane ceva interior dar motorul si cutia merg perfect si nu am schimbat niciun injector,cap hidraulic pompa motorina sau turbina.Una peste alta nu e super confort dar isi face serviciul ireprosabil.

      Ștergere
    2. al meu logan la 99.933km in acest moment, nu scartie nici o usa(chiar le-am uns anual), nu chițăie, nu greiereste, nu zdrangane nici un plastic

      Ștergere
    3. Ce tutorial ne pregatesti la pragul de 100k km? Respect.

      Ștergere
    4. urmareste ziua de vineri seara si o sa fi primul care afla :))

      Ștergere
  12. cristi spune-mi si mie ce fel de arcuri ai pe spate la masina sau ce modificare ai acolo
    acum cateva zile m-am trezit cu arcul stanga spate pe sub masina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.daciashop.ro/arcuri-amortizoare/arcuri/arcuri-sport-Eibach
      o spira taiata pe spate si nu le-am gasit niciodata sub masina

      Ștergere
  13. te-am facut cristiane, eu demult am pus un manson de cauciuc peste cablul ala.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ce daca ai pus demult... daca nu dai informatia public, e ca si cum nu ai fi pus

      Ștergere
    2. daca citeai ce-am scris eu sus deasupra filmului, vedeai ca am tot spus la unu altu' ce trebuie sa faca. mie imi era lene sa fac la mine :))

      Ștergere
  14. Salut Cristi. Astazi am vazut pe Dacia Shop sprituitoare (duze) perdea cica speciale pentru Dacia la 37 Ron. Tu ce parere ai? Cu respect Marian din Pitesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-a spus cineva ca este ce trebuie, nu le-am testat

      Ștergere
  15. chederele din jurul usilor sunt aceleasi cu cel de la capota, adica tot de 1310? :D

    RăspundețiȘtergere
  16. ma refer la cele pe care le-ai pus tu...

    RăspundețiȘtergere
  17. CRISTI, multumesc pt. tutorial. De cand am luat masina am observat cablucrile dar m-am multumit doar sa pun niste banda izolera care in timp se tot roade.

    RăspundețiȘtergere
  18. Salut Cristi, felicitati entru tot ceeea ce faci! Imi poti spune te rog ce camera folosesti? ma intereseaza tot pentru un soi de tutoriale, in care sa explic functionalitatea unor produse. Multam ! Liviu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sony DCR-HC51 depasita tehnologic. filmeaza pe caseta si maxim calitate dvd.

      Ștergere
  19. Nu te-am intrebat niciodata, dar cand ti-ai facut resoftarea ti-ai pus si intercooler? Si inca o intrebare: cand ai filmat unele tutoriale aveai un fel de lampa de control tip neon, am vazut in Dedeman, sunt bune? cat timp tine lumina? Am mare nevoie de asa ceva, mai ales ca m-a prin noaptea de vreo 2 ori surubarind.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu am si intercooler, deci mi-ar place :)
      acea lampa este alimenata direct la curent si este un neon rece.

      Ștergere
    2. loganul tau vine din fabrica cu intercooler....

      Ștergere
    3. al meu? nu, sigur nu vine cu intercooler. este 1.5dci 65cai euro 3. 1.5dci 70cai euro4 are intercooler

      Ștergere
  20. salut lasa-mi si mie te rog un mail sa vorbim in privat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. il gasesti aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/12/acum-poti-comanda-volumul-i-si-ii.html

      Ștergere
  21. salut cristi.cu toate ca o sa par penibil te-ai intreba cu ce ti tu presurile masini fixe fara sa se miste inainte si inapoi. eu pur si simplu m-am saturat sa tot trag cu mana de presul de la sofer at cand imi intra sub ambreiaj. imi doresc sa-mi d-ai o metoda simpla dar eficienta cu care sa reusesc sa prind nemernicul ala de pres. loganul are din fabrica niste chesti pe mocheta masina care ar trebui sa se fixeze presul. dar cum traim in romania, ele nu se nimeresc pe gaurile de la pres. a-m dat alte gauri in pres dar ies. tare mult a-si vrea sa-mi dai o solutie simpla si buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. schimba presurile :)
      ale mele presuri pe toata suprafata de jos au niste "tinte" care se infig in mocheta si nu se mai misca. de fapt se misca si la mine, repozitionez tot la cateva sapatmani. despre ele fiind vorba http://goo.gl/NUXpp

      Ștergere
    2. la presurile originale de logan se potrivesc foarte bine
      am dat pe ele vreo 130 ron cand am luat masina (2007)

      Ștergere
  22. Sal cris am o intrebare, am montat pe logan un volan sport, si are claxon. am pus pe masina niste goarne inafara de claxonul original care e pe maneta. si goarnele as vrea sa le folosesc din butonul volanului, partea proasta e ca atunci cand virez volanul imi rupe firul care duce la buton.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta din cauza ca iti trebuie o folie speciala care stie sa faca asta. acea folie din jurul volanului duce firele la airbag-ul de pe volan.
      http://www.tutorialelogan.ro/2009/09/tutorial-demontare-bord-la-logan.html
      filmul doi, in primele 17 secunde scot acel ceva care are folia in interior.

      Ștergere
  23. daca tu azi bataie in mers de la acel cablu esti tare(si o zic fara nicio rautate).sunt alte zgomote mai sesizabile si mai deranjante decat acel cablu ca de ex:zgomotul rotilor,vantul,motorul etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avand in vedere ca am masina izolata fonic, fi sigur ca aud orice si chiar fac diferenta intre acel sunet si aer, roti, motor :)

      Ștergere
  24. cand urc sau cobor o denivelare, aud si eu la puntea fata o troncaneala. nu foarte tare, si destul de infundat, dar totusi e o bubuiala. ai idee cam ce ar putea sa faca asa?
    ps: nu am jocuri, am verificat.
    mersi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca n-ai joc niciunde, insemna ca acea troncaneala e doar in mintea ta :)

      Ștergere
    2. eu acelasi lucru l-am patit: se auzea o troncaneala dar nu aveam nici un joc,bucsi,pivoti,capete bara absolut nici un joc,dar dupa studii mai amanuntite ce am gasit? suportul superior al arcului dreapta era rasucit pur si simplu,cum?....nu stiu.Demontat telescopul cu tot cu arc tras de suport inapoi si repozitionat la locul lui si a rezultat nici o bataie
      Poate ai si tu aceasi problema
      numai bine!

      Ștergere
    3. deci tu chiar ai verificat dincolo de aparente, foarte bine!

      Ștergere
    4. banii nu ma streseaza cum ma streseaza o cloncanitura la masina :)

      Ștergere
  25. Salut. Am si eu o intrebare. Cand trag frana de mana si cobor din masina se aud mici scartaieli pe spate. Daca frana de mana este jos nu se aude nimic. Nu mai zic cand e trasa frana de mana si coboara cineva, se aude ciudat. Cu masina oprita si frana de mana trasa, am dat o picior la roata spate si se aude acea scartaiala. Masina are 20k km si un an vechime. Ma gandesc sa nu fie de la tamburi? Ce parere ai? Multam fain.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am idee de unde ar putea fi

      Ștergere
    2. trebuie sa schimi ferodourile...

      Ștergere
    3. La 0km? La fel face din prima zi. Acum am 20k km. Nu prea cred.

      Ștergere
    4. cred ca stiu acum la ce te referi, si la mine face la fel, dar se aude incet si nu e chiar suparator. n-am idee de unde e

      Ștergere
    5. nu are absolut nimic, scartaie sabotii pe oala(asa zisa). cu frana de mana trasa , daca impingi masina, scartaie si mai tare. daca tragi frana de mana foarte tare, atunci nu mai face.

      Ștergere
    6. in niciun caz nu trebuie sa schimbi sabotii, asa fac toate masinile unde frana de mana nu e trasa la maxim. mai scapa maieurile cativa milimetri si de acolo e scartaitul acela. Nu e nici o problema.

      Ștergere
  26. Am si eu o problema cu esapamentul pe sandero , s-a erodat o clama mare , din cate am vazut parea sudat ... si imi atinge in tabla aia si la relanti imi face zgomot , daca pun cheder sau cauciuc se poate intamplat ceva ? gen sa se topeasca? :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu rezolvi nimic cu punerea unui cheder, iti baga vibratii in caroserie. cel mai indicat e sa-i sudezi o alta ureche

      Ștergere
    2. si eu am patit asta,este un suport de toata kkoa daca nu sudezi altul nu faci nimmic

      Ștergere
  27. Cris legat de plafoniera merge pur si simplu sa pun una cu 2 sau 3 becuri in locul celei cu un bec??

    RăspundețiȘtergere
  28. da, scoti mufa din plafoniera veche si o bagi in cea cu 3 becuri, nici o modificare

    RăspundețiȘtergere
  29. cris, cum se comporta masina tatalui tau, pe drum cu denivelari fata de a ta? dar inainte sa-i "umbli" la suspensii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un peugeot 206sw cu suspensii stoc, nu s-a umblat deloc la ea. spatele are o cursa de vre-o juma de metru. e foarte pufoasa, foarte confortabila. asta pana iei un viraj si te iau toate transpiratiile.

      Ștergere
  30. sal. o intrebare de la care cred ca o sa radeti toti dar tot intreb farurle de la logan 2 (facelift)se potrivesc pe ca a ta ??? tot respectul !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. potrivesc, trebuie sa schimbi si bara neaparat

      Ștergere
  31. Sal Cristi, toata stima pentru ceea ce faci pt cei care au logan.Poti face te rog un tutorial pentru cum poti elimina jocul la scaunul din stanga, pt cele care au reglaj pe inaltime.am si eu un logan ,iar dupa ce mi-a facut scaunul ffff multi nervi m-am decis sa-i fac ceva sa nu mai miste.din pacate nu am putut filma ce am facut deoarece mi s-a stricat camera de filmat cu ceva timp in urma.se rezolva simplu cu cateva adaptari si niste puncte de sudura.ca sa iti dai seama de unde se misca trebuie sa te ajute cineva care sa stea pe el.multa lume are aceasta problema si sper ca sa poti sa faci un tutorial cd ai timp.sal,cu stima Sorin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel de la sofer macar nu-l aud penca stau pe el, dar cel din dreapta e criminal, ma scoate din minti.
      si eu ziceam ca trebuie ceva puncte de sudura, dar n-am stat sa analizez

      Ștergere
  32. cris, cum iti dai seama ca trebuie schimbat ambreiajul, cam ce simptome are?
    tu l-ai schimbat vreodata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-am schimbat la 74.000km
      la mine patina, acceleram, urca in ture dar masina nu se ducea. parea ca rotatiile pe minut erau separat de cum accelera masina.
      dar ascesta nu este singurul simptom, se poate sa-ti tremure tare la plecarea de pe loc, schimbarea vitezelor sa se faca dur...

      Ștergere
  33. a aparut noul logan ...interesant...oare cate elemente ale noului model va adapta cristi pentru loganurile noastre . interesant ar fi daca s-ar potrivi plasticul acela de la sterbatoarele de parvriz ( cred ca se potriveste ..eventual face sristi o mica adaptare...). daca am putea schimba si cuiele de usi cu modelul cel nou care sunt gen clio. s-ar schimba mult zgomotul de inchidere a usilor...

    RăspundețiȘtergere
  34. salut cristi. m-ar bate un gand necurat sa schimb becurile de la faza scurta si lunga k unele cu xenon. am gasit la un magazin de piese auto niste becuri la 20-30ron setul cica st becuri xenon. akm a-si vrea sa stiu poate cunosti cv despre aceste becuri, ce culoare au si dak le pun dak am probleme cu garcea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la banii aia fi sigur ca sunt niste gunoaie. 4300k este culoarea becului original. 5000k o da usor spre albastru. 6000k e deja albastru si se ia politia de tine.
      oricum, nu este recomandat deloc sa folosesti becuri xenon in farul original. xenonul este asociat cu lupe iar tu ai doar oglinzi

      Ștergere
  35. deci trebuie sa caut becuri sub 4300k si ce consecinte pot avea dak folosesc becuri xenon in farul original.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sub 4300k este deja galbena culoarea si se foloseste pentru ceata.
      deci 4300k cauti. consecintele nu sunt pentru tine, tu o sa vezi foarte bine. in schimb cei din sens opus te vor injura la greu, eu fiind unul dintre ei daca ne intersectam ;)

      Ștergere
  36. deci pot sa-mi pun linistit k nu avem kum sa ne intalnim eu st din olt u din timis deci never:))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am trecut prin Slatina de prea multe ori anul aceasta :)

      Ștergere
  37. oooo iauzi asa knd ai disel iti convine sa colinzi eu unu nu k a mea care mananka ca un bou mai ales akm iarna k niki vara nu e mai bn dar totusi sa vezi mediu 12-13 % fata de 5-6 ca a ta e cv e dublu plm. ma pus dreaq sa-mi i-au 1.6. dar asta e. mai bn polizor decat tractor vb ta. :))
    sunt curios cat o-r manca astea noile de 0.90tce. o fie fie o mare porcarie o sa fie cum a fost 1.4 si 1.2. cred k cel mai bun motor pt logan este 1.6 90 cp si 1.5 85cp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. i-ati caruta mai bine. 2 cai frumosi, maxim 6, si ai scapat de "porcariile" astea, care consuma mediu 12 maxim 13 litri la suta de km.

      Ștergere
    2. am dat azi o tura cu 0.9tce, regim blana cu media 9%. si o fi el 0.9 si in 3 picioare, dar chiar trage smecheria, pe oras e ideala.

      Ștergere
    3. are dreptate Cristi, am fost si eu azi la drive test, motor 0,9tce, 5 pers in masina, si chiar simteai ca inca are putere. Al meu 1,4 nu face asa nici gol. alta chestie misto e ca ptr inca 250 E in plus, ai inca 2 ani garantie(pe langa cei 3 initiali), asta inseamna ca 5 ani n-ar trebui sa te doara capul. In plus ptr oras are functia eco, consumul in oras nu sare de 7.

      Ștergere
    4. pai fratilor v-i se pare putin 7 pe oras la un motor sub un litru? e enorm de mult pe langa dci-ul meu care scoate 4,7 mers normal. motorul de 0.9 nu este fiabil in timp fiind doar in 3 pistoane.

      Ștergere
  38. La cati km/ani se schimba distributia la logan?

    RăspundețiȘtergere
  39. 60.000 km. ea rezista si mai mult, dar incercand asta risti sa se rupa cureaua si sa distrugi tot kit-ul motor (reparatie costisitoare). totusi, am un amic putin mai nesimtit di fire care a stat cu ea 90.000 km si nu s-a intamplat nimic (sa nu faci asta ca e riscant).
    dar chiar si daca nu ai facut km deloc dar a stat nemiscata o perioada lunga, iar trebuie schimbata din cauza ca se poate coace si iar faci o nefacuta. perioada e discutabila si depinde de conditiile in care a fost garata masina. bafta.
    cristi,acum ca i-am raspuns eu , da-mi ok-ul cum da aia de la rar:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine la dci de 85 scrie in cartea tehnica, ca trebuie schimbata distributia la 90000 sau 4 ani.

      Ștergere
  40. parbriz cu rezistenta pt. dezaburire la logan.....
    sti ceva, este pe piata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma indoiesc ca ai sa gasesti asa ceva :)

      Ștergere
  41. il dezaburesti si fara rezistenta. nu e chiar asa necesara.ca sa dezaburesti bine interior, dai pe recirculare aer(adica dai sa-ti vina aer in masina de afara) si dai drumul la ventilatie puternica, caldura regland-o dupa cum iti convine. iar daca e brumat pe exterior il cureti cu sprituitoarele si stergatoarele. daca tot nu e perfect transparent nu-i nimic, se va zvanta in mers dupa mxim un minut.
    deci parbrizul incalzit nu e o dotare imperios necesara cum e pe spate.
    iar pentru gheata iar nu e neaparat necesar, oricum trebuie racaita, iar de topit, se topeste complet atunci cand se incalzeste in masina. solutii instant nu exista.
    te-ai lamurit domnu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parbrizul cu rezistenta nu e util pentru dezaburirea lui ci pentru dezghetare,poate nu chiar cat ai clipi dar in 30-40 sec s-a desghetat complet,un parbriz la un ford transit care avea rezistenta in el si gheata ca lumea.Mentionez ca dupa cele 30-40 secunde am dat o tura cu stergatorul de am inlaturat gheata topita si atat fara sa racai nimic

      Ștergere
  42. chris, spritzuitoare tip perdea originale logan sau cele de C4? ce-mi recomanzi? merci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le recomand pe astea http://www.daciashop.ro/accesorii/diuze-perdea

      Ștergere
  43. Salut!Am si eu o intrebare mi sa rupt urechiusa aia din plastic de la manerul de la torpedou si numi sta bine fixat inchis si imi trancane foarte tare....cum trb sa procedez sa remediez problema?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar daca inlocuiesti... zic eu

      Ștergere
    2. Lipeste banda tip scai-arici neagra cum este la adidasi sau la geaca cu lipici tip prenandez Bison sau Moment la tub cum este pasta de dinti.Este din 2 bucati, una o lipesti pe bord si cealalta pe usa, lasi 15-20 de minute sa se usuce, apoi lipesti si tii apasat pe scai 2-3 minute sa faca priza(ca la pantofi cand lipeau batranii pe vremea lu' Ceasca).Atentie ca scaiul cam suge lipiciul, mai dai un strat daca nu se lipeste din prima.Tot asa am patit si eu, plasticul acela este mai casant in special in sezonul rece.

      Ștergere
    3. foarte tare! la asta nu m-am gandit :D

      Ștergere
  44. pune putin superglue pe margini si nu vei mai avea probleme.niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  45. dar nu o mai am urechiusa aia

    RăspundețiȘtergere
  46. Salu mai am o problema se aude ceva trancanind in bord in partea drapta oare ce ar putea fi...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un pitic care face misto de tine. ai verificat daca sunt stranse cele 2 suruburi? aici le poti identifica http://tutorialelogan.blogspot.com/2009/09/tutorial-demontare-bord-la-logan.html
      l atot ce-am facut eu acolo, dupa 2 ani au aparut din nou piticii in bord, asa ca acum 2 luni l-am dat din nou jos si i-am rezolvat :)

      Ștergere
  47. care suruburi alea din partea de sus a bordul sub plasticu de la stalp pe partea interioara a parbrizului????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt 7 suruburi de toate care tin bordul:
      1 in spate la casetofon
      2 la mijloc sub consola
      2 in laterale sub niste capace
      2 in laterale sub plasticele de stalp intre parbriz si usa.
      verifici toate cu un torx de 20, cel din spate de la cass nu trebuie, deci raman restul de 6

      Ștergere
  48. de unde ai luat loganul de 0.9 de ai mers cu el, test drive de la reprezentanta sau de la cineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost la reprezentanta.

      Ștergere
    2. ce nebun e cristi:)) ia masinele de la reprezentanta si le strica:)) (glumesc)

      Ștergere
    3. eu nu glumesc, chiar am testat masina. eram in ea, ba pe sub ea, iara in ea :))
      are mule plusuri, foarte multe

      Ștergere
    4. ce plusuri zi macar o parare mai amanuntita despre acest model era laureate, acces sau ambiance. ca dotari cum ti se pare cruise control, tare curios sunt cum arata cotiera aia de o vand ei k 100 euro k am vazut k e doar o poza amarata cu ea luata de sus si nu se vede mai nmk. cred k o sa fie o mare supriza si cred k o sa sepaseasca cu mult vanzarile vechiului logan. Ganditi-va numai k cei de la renault nu au pus nmk in plus fata de ceea de isi dorea romanul. a-ti vrut navigatie va pus navigatie, a-ti vrut temporizator la stergatoare a pus, a-ti vrut cruise control a pus , a-ti vrut cotiera va pus, tapiterie de piele a pus. deci au pus special doar cele mai dorite optiuni si la niste preturi bune c-am scumpa este pachetul de cruise control si volan in piele 400euro. dar in rest e acceptabila.

      Ștergere
    5. consider ca vanzarile or sa fie sub vechiul logan. pe acea vreme banii imi permiteau sa achizitionez o masina noua, acum nu :(
      multe plusuri si prea mult de scris. am admirat doar versiunea full, deci nu stiu ce nu o sa fie pe variantele mai ieftine. problema e ca aici vorbim despre cablul franei de mana, problema care sper sa o fi rezolvat la noul logan :)

      Ștergere
  49. am incercat acum vreo 2 zile sa dau plasticele de la stalpi jos dar mie frica ....am tras putin de el din partea de sus sa declipsat umpic si acuma nu se clipseaza la loc...te rog lamureste-ma nu se poate intampla nimica io stiu sa se rupa ceva pe acolo daca dau jos alea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca e frig afara, risti s ale crapi. de preferat sa o faci cand e soare afara si masina a stat la soare sau dupa ce ai facut un drum mai lung cu caldura la maxim :)

      Ștergere
  50. ok dar cum e vremea acuma afara nam sanse sa le scot fara sa se rupa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai bine du-te la un service si spune-le clar ca vrei doar sa-ti straga cateva suruburi. n-o sa-ti ceara mult doar pt atata lucru.

      Ștergere
    2. eu nu as rupe, dar nu pot garanta pentru tine :)

      Ștergere
  51. cristi, daca nu am mocheta izolatoare pe capota motor si portbagaj si improvizez dintr-o mocheta neagra oarecare doar din motive pur estetice e ok nu? presupun ca se poate. riscuri? durabilitate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aia se pune ca sa atenuezi zgomotul produs de motor iar tu vrei sa o pui doar de design? ce inseamna aia?

      Ștergere
    2. are maredreptate al doilea anonim, acea mocheta este izolatie fonica, nu este pusa pentru design. daca vrei sa pui o alta mocheta care izoleaza fonic, este perfect!

      Ștergere
  52. chris un tutorial oglinzi incalzite???:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 250-300lei oglinzile, 70lei instalatia electrica si butonul. prea mult pentru bugetul alocat masinii

      Ștergere
  53. nu trebuia sa pui tutorialul cel nou !?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca il aveam, il puneam :(
      4 tutoriale in derulare. la unul mai am de filmat 2, maxim 3 cadre. al doilea tocmai am terminat de filmat, la al treilea am reusit sa ard modulul, la al patrulea am inceput sa filmez, poate saptamana viitoare finalizez.

      Ștergere
  54. Ai spus mai sus la al 3 ai ars modulu care modul de la ce??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum de la ce l-am ars? de la teste :))
      stai linistit ca am inteles ce ai vrut sa zici, doar ca nu iti zic :)

      Ștergere
    2. sper sa fie modulul de ridicat geamuri cand incui masina ;)

      Ștergere
    3. 'tuva basca voastra, tot stiti :))

      Ștergere
    4. ssss doar eu stiam am o memorie buna si akun vreo luna sau 2 maxim a zis "inventatorul"acestui modul imi scapa numele ;)am mai avut de castigat de pe urma retineri mele:D chiar si de la tine:D

      Ștergere
  55. Răspunsuri
    1. l-am trimis azi inapoi cu mesageria rapida, sper sa revina pana vineri ca sa fac tutorialul :D

      Ștergere
  56. are cineva o bara de MCV de vanzare de culoare alba? ofer bara de berlina si diferenta de pret

    RăspundețiȘtergere
  57. salut cristi mai sus am vazut k ai zis k ai fost la reprezentanta la dacia si ai vazut noile loganuri. vreau sa stiu dak ai vazut si cotiera pe care ei cer 100de euro. k in pozele de pe dacia nu este nikiuna k cotiera sau este una dar este putin de tot luat din ea in poza. se merita banii aia 100 de euro sau e vai si amar de ea. e tot ca cele pe care le avem multi pe masina dar piciorul ala de plastic si dupa-ia cotiera sau e ca la renault turnata frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.youtube.com/watch?v=ioCiJ3PXDSY la 0.49 se vede cotiera cea noua

      Ștergere
    2. deci pe cuvant k e mai frum a mea aia la 70ron decat aia a lor pe care o pun ei. tare curios sunt dak e din plastic sau din metal k dak e din plastic e mai jalnika k cele vechi. sa vedem prima impresie.

      Ștergere
  58. Salut Cristi am vazut in diferite tutoriale cu masina ta ca ti'ai pus chedere suplimentare la usi ( exact pe marginea usii) si vreau sa imi spui de unde ai cumparat asa ceva sunt speciale pt logan sau sunt pur si simpu chedere care se lipesc pe geamurile la casa de exemplu ?? Multumesc si tot RESPECTUL pentru ceea ce faci !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cheder de geamuri profil D, 10mm x 12mm. doar culoare negru. gasesti la praktiker, dedeman...

      Ștergere
  59. Am facut si eu operatiunea. Surpriza mare a fost la mine ca pe partea stanga aveam un fel de cheder bine aplicat, de vreo 10cm, cat tine marginea aia verticala taioasa(minutul 4:20). Tind sa cred ori ca a fost din fabrica, ori ca a fost pus la vreo revizie, pentru ca prea bine e aplicat si vine ca o manusa. Evident pe dreapta nu mai era nimic. Si ma gandesc ca daca a fost din fabrica atunci a cazut in primii 20-30.000m cand nu te uiti pe acolo, ca nu ai motiv.

    RăspundețiȘtergere
  60. sal era bine sa folosesti cateva picaturi de detergent feri de vase sau sapun si cred ca mergea mai usor bafta la celelate activitati .

    RăspundețiȘtergere
  61. Sall Cris buna treaba in ,GENERAL" am facut si EU aceasi treaba chiar azi numai ca eu am pus furtun si pare ca sta mult mai bine multam pt.tot ce faci pt noi si multa bafta in continoare . . .

    RăspundețiȘtergere
  62. bravo cris! te admir si te rog sa continui cu ce-ti trece prin minte ca faci bine!si eu sunt bolnav dupa tehnica si masini dar din pacate nu prea am timp asa ca ma multumesc cu ce vad la tine si pun in aplicare cand am nevoie.cu stima mihai ploiesti,prahova

    RăspundețiȘtergere
  63. Salut cristi. Mai,eu mi-am montat niste bucse pt arcuri achizitionate de la Matheoo, si le-am modificat putin (micsorat) pt ca imi ridica fundul la masina prea sus.....vechea mea poveste. Oricum, acum sunt multumit..
    Cand am montat acele bucse, am constatat ca eu am pe masina pe partea stg un cheder din cauciuc pe marginea de metal de la suportul de la punte. Am facut rost si de a 2a bucata, si am pus-o si pe partea dreapta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact, unele masini au din fabrica, altele au beneficiat de reduceri de costuri :))

      Ștergere
  64. Parca a mai avut cineva problema asta..... :)

    RăspundețiȘtergere
  65. salut Cristi apreciez toata munca pe care o faci poti sa imi spui si mie te rog de pe ce renault sunt jantele mersi

    RăspundețiȘtergere
  66. Salut Cristi , cu frana de mana trasa misc masina de spate pe loc si se aude un scartait groaznic .Las frana de mana jos ,misc iara masina si nu se mai aude nimic (adica ma apas pe porbagaj) .Ce poate fi ?? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar putea fi din mai multe motive. cat timp NU ai trasa frana de mana, nu fortezi nimic, doar se comprima/decomprima amortizorul.
      dar cand tragi frana de mana, fortezi sistemul de franare de pe spate, bucsaraie si alte cele. in principiu acele trosnituri sunt de la sistemul de franare. nimic anormal, la la mine face putin

      Ștergere
  67. Salut Cristi.
    am facut iar o boacana. Azi am tras frana de mana din mers, a tinut 2-3 cm si apoi si-a dat drumu. Acum daca o trag la maxim nu tine deloc nici pe loc. Si se trage foarte usor fara nici o retinere. Totusi, martorul se aprinde in bord. Ce s-as-a intamplat oar?
    A sarit cablu sau s-as-a rupt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma indoiesc ca a sarit cablul. daca nu s-a rupt cablul, sigur s-a rupt altceva. dai jos tot si verifici, incepuand cu plasticul din jurul franei de mana

      Ștergere