Montat cheder capota fata

Inca un loc unde cei de la Dacia au facut reduceri de costuri. Dar nu este o problema, important e ca se poate monta cu usurinta un chederul de usa de la vechea dacie 1300/1310, si la un pret modest, aproximativ 16-20 lei.

38 de comentarii:

  1. bravo!!! chiar interesant

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bun tutorialul chiar o sa ma duc sa cumpar un cheder de pe la dezmembrari .. te rog cristi raspundemi si mie la intrebarea pe care ti-am pus-o la intretinere / Tutorial schimbare ferodouri la Logan fara ABS !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta este valabil doar la PH1. Eu am PH2 si problemele de genul asta au disparut, plus ca nu mai baga mizerie cum baga la PH1, motorul este perfect curat datorita acelei buze cromate care vine putin mai sus si etanseaza mult mai bine. Cand am laut loganul asta am vrut sa fac si eu printre primele "imbunatatiri" dar am vazut ca nu isi mai are rostul. Oricum pentru ph1 si Duster la care a reaparut problema sunt foarte utile. Bravo pentru tutorial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar nu e mai ok ca toata greutatea capotei sa fie sustinuta si de un cheder? in ideea ca in partea din fata este sustinuta doar de incuietoare.
      deci tocmai ti-am dat o idee :)

      Ștergere
  4. salut poti face un tutorial cu montare telescop la capota? salut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pot, nu vreau.
      http://www.loganclub.ro/forum/capota_sustinuta_de_tija_telescopica-t16844.html?t=16844

      Ștergere
  5. dar chederul de la usa de logan nu se potriveste ? deoarece am doua de la usile de spate. mai fa tutoriale cu inbunatatiri de astea ieftine . si tine-o tot asa . bafta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte posibil. ce-ar fi sa incerci si sa ne spui si noua? :)

      Ștergere
    2. Da este posibil sa folosesti si chederul de la usa de logan, dar trebuie taiat pentru ca e prea lung

      Ștergere
  6. asta bine inteles daca ai timp deoarece am citit mai sus ca esti ocupat mai tot timpu

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte util tutorialul.....am de 4 ani modificare aceasta, nu stiu cat ajuta la "praf" in sensul ca la mine motorul tot prafuit este; poate mai putin din cauza chederului, poate deloc.....oricum, cel putin dpdv "mental" imi da confort.....motorul merge brici si cu praf si fara praf pe el.....bafta !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca iai astupa si grilele radiatorului si ceva pe la carenajele de la roti sar putea sa nuti mai bage praf:)))

      Ștergere
  8. sal cristi dc nu faci un tutorial knd inchizi masina se se ridice si geamurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ridicarea geamurilor cand inchizi din cheie, necesita un modul iar cei care-l au de vanzare acest modul, au considerat ca n-au nevoie de reclama pe viata in schimbul modulului(60lei).
      iar eu daca fac tutorialul, trebuie sa va zic si de unde sa-l cumparati.

      Ștergere
  9. foarte interesant
    păcat am aflat și eu târziu de acest sait
    am logan de 4 ani și sper să reușesc să fac și eu câteva modificări

    RăspundețiȘtergere
  10. dupa ce mi-am pus si eu cheder ca in tutorialul de mai sus,am observat ca ermetizeaza foarte bine,acum vara fiind temperaturi ridicate caldura degajata de motor iesea si pe acolo unde era chederul,acum nu prea mai iese decat pe la grila si prin alte locuri,cu stima Andr33y

    RăspundețiȘtergere
  11. Cristi ce e cu mizeria aia pe motor?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vrei o analiza detaliata sau asa in mare? :D

      Ștergere
  12. salut cristi, oare si din cauza asta sar putea sa imi dea impresia ca imi clantane injectoarele, desi is noi ? cu stima Vlad

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oare cum ar trebui sa-mi dau eu seama ce motorizare ai?
      banuiesc ca dci iar acel clantanit poate aparea de la motorina mai proasta sau ai impresia ca este din injectoare dar de fapt uleiul din motor este mai uzat

      Ștergere
  13. varianta ii dci si sar putea sa fie si uleiu sau piesele din motor ca are deja 108,100 si ori ce ii posobil,mssss mult de sfoat :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna Cristi! Care e lungimea chederului? e fix un cheder (pt o portiera)? Mai tai din el sau trebuie sa cumpar doua bucati? Prefer sa iau doua decat sa imi ramana spatiu gol la clemele capotei, d`aia zic... Stima si respect! Phanes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chederul este mai lung decat ai nevoie, deci o sa mai tai din el

      Ștergere
  15. Salut...am pus si eu astazi la 16vul PH2ul meu, chedere la motor. Crezi ca exista posibilitatea sa se incinga mai tare motorul decat e normal, sau chiar sa fiarba? Intreb si eu, deoarece nu ma pricep. I-am pus deoarece am vazut mult praf si mizerie intre blana si capota.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. glumesti? nu se intampla nimic :)

      Ștergere
    2. Nu se va incinge nimic, garantat; daca se incinge sigur nu e de la un cheder la motor....racirea motorului e realizata de radiator, iar acel cheder nu are nimic dea face cu asta.....
      Sunt efectiv basme, mai ales pe forum-uri ultra specializate gen Dacia-forum, ale unor pustani sau/si ale unor adulti care nu au pus in viata lor mana sa faca ceva la masina insa la dat cu presupusul romanii sunt foarte tari...la fotbal ne pricepem, la medicina si mai nou vad ca si la ..masini
      Daca nu team convins cu ce am spus, ei bine afla ca am acel cheder pus din 2004 iarna de cand am masina, cand acel forum nici nu exista si motorul nu sa incins niciodata de atunci....de pus, il cam pui degeaba, cel mai mult praf si mizerie iti intra pe jos, prin partea dreapta mai ales, pt ca dacia nu face carenaje in acea zona....

      Ștergere
    3. bv imi place

      Ștergere
  16. am montat acest cheder, din prima am observat ca lipseste ceva....lipseste o vibratie, un zgomot! recomand macar montarea a unei mici bucati de cheder care sa preseze capota in sus, daca nu pe toata buza ca in tutorial.

    RăspundețiȘtergere
  17. atentie ca balonul chederului sa fie moale, eu am pus un cheder cam tare si la socra-miu(cel mai sceptic om a confirmat ca nu mai zdrangane capota) PH1 sta cam sus capota, insa se mai preseaza.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cum de am ratat oare acest tutorial?, habar nu am. Vreau si eu sa imi pun cheder de asta desi la mine va arata naspa pt. ca nu stiu din ce motiv capota parca deja sta mai sus sau e lasata bara fata in jos. Deci trebuie sa aplic simultan si celalalt tutorial al tau cu ridicarea barii negre.

    RăspundețiȘtergere
  19. Am vazut acest tutorial acum citeva zile si azi dimineata cind am alimentat cu lichid de spalat parbrizul am tras un pic de capota, la mine nu se aude nici un zanganit, se inchide f bine capota.

    P.S. am un 1.4MPI 50mii km 2005

    RăspundețiȘtergere
  20. ms mult pt ttorial, cheder pus :) ne ajuti mult cu ele, esti de treaba
    RE,
    Marius

    RăspundețiȘtergere
  21. buna idee iau un cheder da la dezmembrari auto

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu cred ca este indicat acel cheder pentru zona noastra de temperaturi. Mi-e mi sa ridicat temperatura de 4 ori pana la maxim dupa care la o luna de zile a cedat pompa de apa.
    Precizez ca afara era iarna cu -15 grade si mie imi fierbea motoru. Detin un 1,6 16v din 2008 costul reparatiei complete, pompa de apa, curea accesori si distributie sa ridica la 1250 lei asta a fost prin 2010 sa zicem ca poate am fost eu ghinionist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum sa dai vina pe acel cheder? te-ai prostit? problema era clar din total alta parte! cu atat mai mult ca erau temperaturi negative.
      am un preten care are acel cheder de 8 ani pe masina si nu i-a fiert nici o data motorul. mie nu mi-a fiert motorul nici la +35 grade la umbra

      Ștergere
    2. Inseamna ca am fost ghinionist, verdictul a fost prierderi de lichide de racire pe la presetupa pompei de apa. Prima lor intrebare a fost daca mi-a fiert motorul si ca din cauza aceea presetupa a fost fortata si a cedat. Preventiv am schimbat si termostatul pe langa toate celelalte

      Ștergere
    3. Cristian eu am scos chederul (la dci) pus de fabrica transversal si masina e mai sprintena . compartimentul motor primeste aer si daca nu iese pe undeva are rol de parasuta. . motorul la relanti nu se mai aude asa tare dar zgomotul facut de roti in mers este mult mai mare

      Ștergere
  23. Cristian, te felicit pentru initiativa de a ne impartasi din experienta ta.
    Am cumparat un cheder dupa informatiile oferite de tine. M-a costat 35 de lei nou nout (poate-l gaseam si a ieftin dar nu am mai cautat). L-am montat in locul ala unde este evident ca lipsea ceva. Se aude altfel in habitaclu. Este mult mai bine.
    Si sunt convins ca mie n-o sa-mi fiarba motorul niciodata !!!!
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere