Pe mine nu m-a deranjat apa care se scurgea pe sub sprituitoarele care nu etansau pe capota, in stanga nu picura pe nimic critic iar in dreapta garnitura de la buson si-a facut treaba foarte bine. Asa ca nu mi-am batut capul cu o rezolvare.
Asta pana mai multi dintre voi mi-ati atras atentia ca au fost probleme la masinile voastre din cauza cas-a scurs apa pe rampa de injectie GPL iar la dci injectorul 4 ruginit si care s-a rupt la scos.
Multi au fost radicali, lipit cu silicon si asta intradevar pare solutia ce-a mai simpla. Am mai vazut undeva o poza cu niste burete care nu absoarbe apa, fixat strategic si care dirija acele scurgeri de apa in laterale.
Eu zic ca solutia aleasa de mine este cat se poate de eleganta si deloc definitiva.
Asta pana mai multi dintre voi mi-ati atras atentia ca au fost probleme la masinile voastre din cauza cas-a scurs apa pe rampa de injectie GPL iar la dci injectorul 4 ruginit si care s-a rupt la scos.
Multi au fost radicali, lipit cu silicon si asta intradevar pare solutia ce-a mai simpla. Am mai vazut undeva o poza cu niste burete care nu absoarbe apa, fixat strategic si care dirija acele scurgeri de apa in laterale.
Eu zic ca solutia aleasa de mine este cat se poate de eleganta si deloc definitiva.
Si cum Sorin este un ghibiț, revin cu un update
In caz ca doriti sa achizitionati acea garnitura de la buson, codul este 8200091118.
Salut pe parbriz sus de tot ai pos folie ?
RăspundețiȘtergerefolie llumar 5% in pozele astea se vede mai bine https://picasaweb.google.com/104072069706870899482/CarCameraDR32
ȘtergereSalut! Metoda de etansare am aplicat-o si eu numai ca am pus masticul sub capota, in jurul stuturilor si am presat bine ca sa "urce" pana sub sprituitoare (raduvl).
RăspundețiȘtergereideal este sa astupi gaura din locul de unde vine apa, nu unde iasa. dar este ok si cum ai facut tu :)
ȘtergereSalut! Mi-ai dat tu odata un link in care erau niste poze cum ai pus aparatorile de noroi, mi.l mai poti da odata?
RăspundețiȘtergerehttps://picasaweb.google.com/104072069706870899482/AparatoriDeNoroi
Ștergerede ce ai trecut iar la cele de citroen de ce ai renuntat la cele de logan 2
RăspundețiȘtergerei le-am pus la socrumiu in ideea ca imi iau eu altele... si mi-am tot luat :))
ȘtergereRamane de vazut la vara cand bate soarele si se incalzeste daca nu cumva o sa curga cauciucul ala.
RăspundețiȘtergereprobabil tu esti tata pesimistilor :)
Ștergereai vazut tu un mastic sa curga pe la vreo masina? :)
Ma gandesc la o garnitura dintr-un cauciuc subtire, ar merge oare ?
RăspundețiȘtergereesti primul care o sa afle :)
ȘtergereSalut, foarte util tutorialul Cristi. Insa totusi nu crezi ca este deja prea tarziu sa mai protejezi injectorul 4? (niciodata nu e tarziu) Daca vei ajunge la el sa il scoti, vei fi un caz fericit daca va ceda usor. La mine dupa 4 ani fara protectie la spritatoare, acel injector 4 nu a vrut sa iasa neam', s-a lasat cu ruptura dupa 2 ore de munca la el si luat cu binisorul, am trimis chiuloasa la erodat sa se macine ce a mai ramas din injector.
RăspundețiȘtergeredupa cum spuneam si in tutorial, la mine acea garnitura de la buson a fost intotdeauna pusa cum trebuie si nu o singura data am gasit apa acolo ;)
Ștergereatunci, jos palaria, acuma fug la masina sa intorc garnitura, nu stiam de faza asta, multumesc mult de idee. Peste tot unde am vazut, am vazut garnitura asezata gresit"
ȘtergereAm acasa un cauciuc subtire de grosime < 1 mm cel mult, special pentru mansoane si capete terminale cablu, este tip rola si moale, nu cat de moale este masticul folosit de tine. Este putin elastic daca tragi de el..., o sa incerc sa confectionez o garnitura din acest cauciuc, poate da rezultate. Daca nu, tot la mastic din portiera apelez.
RăspundețiȘtergeresalut de unde pot cumpara acest mastic , asi dori sa-l inlocuiesc la usi
RăspundețiȘtergeresa ne spui si noua unde ai gasit, daca gasesti
Ștergeresa stapanesti sanatos camera de filmat :D
RăspundețiȘtergereFelicitari pt tutorial.
RăspundețiȘtergereAm descoperit si eu ca garnitura de la buson ulei ,era invers.
Esti tare ,succes si multumesc.
masticul acela se gaseste la fabricile care se ocup cu canfetionarea cablajelor auto este un mastic negru fff rezistent la apa va spun pt ca eu lucrez cu asa cva ;)
RăspundețiȘtergereSALL CRISS
RăspundețiȘtergeresuper tutorialul,dar oare ae ceva daca pun o garnitura de butelie sectionata in doua???
mis tare curios
ce te opreste sa testezi? asa iti satisfaci curiozitatea :)
ȘtergereAsa e si la Ford Focus 2 numai ca acolo se duce apa la bujii, as fi recunoscator sa stiu de unde pot cumpara acest mastic.
RăspundețiȘtergereAu baietii de la daciashop mastic original Dacia. http://www.daciashop.ro/caroserie/mastic-etansare-Dacia
Ștergerecum dracu am ratat eu acest produs de la ei?
Ștergeregata, am facut comanda :D
Felicitari Man super Tutoriale chiar acum ies sa execut operatiunea .
RăspundețiȘtergerem-am uitat prin poze la profilul tau. imi place cum ti-ai aranjat masina, e super accesorizata, roti late, geamuri fumurii, volan in piele...foarte misto, dar cred ca ai bagat ceva banuti de-a lungul timpului
RăspundețiȘtergerein 8 ani nu am ajuns la 1000 euro :)
Ștergerevrei sa te si cred!!!?
Ștergerevrei sa-ti fac un calcul amanuntit cu tot ce-am cumparat? am facut in vara si eram putin sub 900 euro
Ștergereglumeam,e treaba ta cat ai cheltuit.
Ștergerecred ca ai altceva mai bun de facut,decat sa-mi faci mie calcul.
bafta la tot ce faci!
ai cateva ''infundaturi'' pe capota....
RăspundețiȘtergereiarna trecuta a alunecat un pieton pe gheata si s-a proptit pe capota. este indoita pe toate nervurile posibile si nu se poate indrepta iar de bagat kit in ea... sigur nu bag
ȘtergereCe fel de camera video ti-ai luat?
RăspundețiȘtergeresamsung nu stiu cum :)
Ștergereo sapuniera
apropo de apa care se scurge, la mine in spate in partea stanga apa se scurge normal pe santul acela si curge in spate pe la baza stopului, in partea dreapta apa se scurge pe undeva pe langa stop si ajunge sub masina, care ar putea fi problema? sau asa trebuie? pentru ca nu am fost atent la acest aspect pana acum...am un logan facelift din 2009
RăspundețiȘtergereeste normal :)
ȘtergereOk, multumesc mult de raspuns si la cat mai multe tutoriale ! :)
Ștergerehttps://plus.google.com/photos/104072069706870899482/albums/5866775749040938577
RăspundețiȘtergerela proiectul asta ai renuntat?
da, dupa o saptamana am renuntat la scaune. erau inuman de comode si te tineau foarte bine, dar nu erau practice, fiind scoica, ca sa te dai jos si sa urci in masina trebuia sa dai mereu scaunul in spate/fata
ȘtergereLa stergatorul de pe partea dreapta am vazut ca ti-a sarit vopseaua,poti sa faci un tutorial sa li imbunatatesti.
RăspundețiȘtergereinlocuite cu altele :)
Ștergerestiu pe cineva care le-a sablat, vopsit electrostatic si dupa nici 2 ani erau la fel...
eram sigur ca ramane mai sus de capota ,cristi prea complicat si multa munca,eu am dat de la anceput sub ele cu silicon,am pus tip perdea dar sa nu se mai demonteze silicon direct pe langa ele ,pe sus si dedesubt si gata ,nu mai are moarte,iar de dezlipit se dezlipeste usor sau cu o lama de cater.
RăspundețiȘtergereDar cand o speli cu turbojetul cu presiune nu-ti intra apa?
RăspundețiȘtergeream filmat azi, revin cu filmarea :)
Ștergeresi ca sa nu te tininsuspans, raspunsul este nu :)
Salut! Nu vreau sa fiu indiscret, dar unde este antigelul din borcan ca din filmare se vede ca e cam gol?
RăspundețiȘtergereeste la minim de 2 ani si n-are cine sa completeze :)
Ștergereapropo de asta,parca ziceai de-un tutorial cu schimbul de antigel!
Ștergeresa vina caldura, amu nu ma pun sa fac lucrari complexe, e frig :)
ȘtergereSalut Cristi,
RăspundețiȘtergereExact acest test l-am facut si eu (cu bidonul de apa) iar rezultatul a fost identic.
Saptamana asta o sa ma ocup de problema.
Iti multumesc pentru sfat si am si eu o intrebare la tine:
- ce fel de folie ai pe laterale fata/spate si cam ce fel de transparenta ai folosi?
Multumesc pentru raspuns.
https://picasaweb.google.com/104072069706870899482/FolieLlumar34
Ștergerepleonasme mai multe ca in tutorialul acesta n-am auzit de cand sunt.mai multa atentie cristi.
RăspundețiȘtergeren-are nimic. nu te ajuta cu nimic daca nu se exprima 100% corect gramatical, daca nu iti da informatia corecta...
Ștergeresuntem satui de jurnalisti care au luat cursuri de public speaking dar iti spun numai aberatii, cum gasesti pe site-urile astea auto
Salut Cristi! O intrebare te rog:Referitor la acea garnitura de la busonul de ulei, ai ideie de unde pot sa cumpar si la ce pret aceasta garnitura pt. ca desi am cumparat masina de noua nu a avut aceasta garnitura. Multumim inca o data pt. tutoriale si iti doresc Numai Bine!
RăspundețiȘtergeredezmembrari auto? de pe acolo as cumpara eu
ȘtergereSalut Cristi, ai idee de unde pot cumpara din Timisoara si eu garnitura de la buson, se pare ca nu toate dci-urile o au din fabrica.
RăspundețiȘtergerereduceri de costuri... dezmembrari auto
Ștergerenici eu nu am acea garnitura
RăspundețiȘtergereinjectorul nr 1 nu 4;)
RăspundețiȘtergeresalut cristi, as vrea sa-mi schimb si eu discurile de frana. cum imi dau seama ce sa cumpar, masurand diametrul celor vechi? ce trebuie sa am in vedere? sa nu ma trezesc ca nu se postrivesc...
RăspundețiȘtergeredaca ai discuripline, pur si simplu ceri discuri plione. daca aidiscuri ventilate, ceri ventilate. atat :)
Ștergereda, dar stiu ca sunt de mai multe diametre, 238mm, 259mm, parca. conteaza asta?
Ștergeremersi.
adica disc plin sau ventilat :)
Ștergeream vazut bine ca ai folie pe fata? daca da , este legala ? si ce transparenta are ?
RăspundețiȘtergerehttps://picasaweb.google.com/104072069706870899482/CarCameraDR32
ȘtergereSalut Cristi,
RăspundețiȘtergereAm un 1.5 dci PH1 alb.
Ma bate gandul sa vopsesc barile fata/spate negru total.
Deoarece nu dispun momentan de finantare, ma gandesc sa le vopsesc singur acasa.
Crezi ca e o treaba buna sa folosesc o vopsea mata la spray? Ma gandesc ca nu va prinde bine pe toata suprafata.
Ce parere ai?
Multumesc
daca le vopsesti tu acasa, in primul rand trebuie matuite si curatate bine, si dat cu spraiul cate putin de tot, mai lasi un pic, iar ii dai, altfel te trezesti ca incepe sa o ia la vale vopseaua, si o sa se vada numai picaturi asa. exerseaza pe o tabla inainte.
ȘtergereNu iti recomand sa faci cu spray pe asa suprafata mare,la spray negru mat daca nu aplici un strat uniform pe toata suprafata risti sa ramai cu pete mai lucioase unde e mai gros stratu.stiu chestia asta din experienta ca am lucrat la vopsitorie auto.daca chiar vrei neaparat sa le faci cu spray cum zice si colegu de mai sus tre sa pregatesti suprafata si pregatitu difera de la o bara alba vopsita la o bara neagra nevopsita.
RăspundețiȘtergereMultumesc
ȘtergereCred ca renunt la idee deoarece am gasit un "om de bine angajat pe la Mioveni" care a acceptat sa ii dau eu barile mele + diferenta pentru un set negru mat asa cum vin in fabrica
nu mai arati de la filmari?
RăspundețiȘtergereieri am fost o leguma, pur si simplu am picat la pat si am uitat :(
Ștergerefeonul e de pe mercador ? :))
RăspundețiȘtergereDoru, Oradea ;)
Sal Cris,spune-mi te rog,ce este in vasul(borcanul)acela care este langa baterie...parca eu nu am asa ceva la dci meu :)?
RăspundețiȘtergereeu am servo mecanic, tu ai electric, adica ai logan 1.5dci dupa mai 2006.
ȘtergereMerge mai usor ala electric?
RăspundețiȘtergeree la fel, doar ca este actionat electric
ȘtergereOk,merci.
RăspundețiȘtergereIn sfarsit am primit si eu garnirura cu pricina .Am gasit la un site de dezmembrarin renault din brasov.30 ron piesa 30 ron transport.Un singur regret am .Ar fi trebuit sa ma informez cu mult, mult timp in urma de existenta acestei garnituri.Dar este ok si asa. Am observat ca injectorul are deja o nuanta usor maronie .Ceea ce nu este tocmai ok avand in vedere ca celelalte injectoare si-au pastrat nuanta.ai dezvaluit cu intarziere secretul acestei garnituri'cu intarziere Iti multumesc si eu.
RăspundețiȘtergerede anul trecut, de cand am vizionat tutorialul cu montat filtru de habitaclu am inceput sa raresc drumurile la service,binenteles trebuie sa cunosti si un pic de mecanica
RăspundețiȘtergereSalut Cristi,
RăspundețiȘtergereAm gasit apa pe podea, sub mocheta de la locul pasagerului din fata (dreapta). Cred ca este de la condensul aerului conditionat. Am pus mana pe acolo, pe dedesubt si era ud. Cineva mi-a sugerat ca este din cauza infundarii unor gauri de scurgere a apei pluviale de la exterior, apa ce se colecteaza la baza parbrizului. Eu cred totusi ca e de la aerul conditionat. Cristi, ce parere ai? Ai facut vreun tutorial referitor la rezolvarea acestei probleme cu apa de la aerul conditionat? Daca da, "arata-mi-l", te rog. Multumesc anticipat.
eu nu am AC,deci este un tutorial.
Ștergeresi ai dreptate, este de la AC. te bagi sub masina si fix unde este cotul tevii de evacuare gaze in partea din fata, deasupra ei este o mica tabla de aluminiu prinsa de caroserie, cam cat o palma. sub acea tabla este gaura de drenare a condensului care evident, la tine este obturata.
o sarma si desfunzi. nu stiu sa-ti zic exact ce si cum, dar sigur trebuie sa desfunzi gaura.
neaparat sa lasi masina in soare cu toate cele 4 geamuri deschise un deget, sa se evapore toata apa din masina, altfel o sa o manance rugina :(
Am gasit in cele din urma gaura cu pricina.(am urcat masina pe doua borduri suprapuse cat sa am loc sa ma bag dedesubt pe mijlocul masinii). Gaura (care este burdusita cu un cauciuc cu capac care se deschide in jos, capac care favorizeaza infundarea cu mizerii si frunze) se afla aproape pe mijlocul masinii, inaintea tablei de aluminiu de protectie/reflexie caldura de la toba de "foc" - toba rotunda, intermediara. Era infundata. Cred ca a curs vreo 1/2 litri de apa de acolo dupa ce am am desfundat-o. Apropo de acest cauciuc care e pus acolo la gaura. Nu ar fi indicat sa il scot de acolo si sa ramana direct gaura, mai "libera" in acest mod? Cauciucul ala cu capac cam favorizeaza infundarea gaurii respective. M-am gandit ca o masura suplimentara care sa ajute la reducerea rscului de a se infunda gaura, este sa lipesc o plasa cum este cea de tantari la termopane pe gura de intrare a aerului in habitaclu de la baza parbrizului, situata intre stergatoare. Ce parere ai? E buna ideea sau nu? Ma gandesc ca in timp o sa se infunde si va trebui sa o curat cand si cand dar in acest mod nu vor mai ajunge frunze si alte chestii in instalatie. Pentru asta, va trebui sa tot desfac grilele alea din plastic de la baza parbrizului. Mentionez ca mi-am pus filtru de habitaclu dar asta s-a intamplat abia anul trecut. Vreau sa spun ca la gaura aia de scurgere a condensului (de sub masina) nu am umblat niciodata. Acum cu gaura desfundata si filtru de habitaclu montat nu ar mai fi nevoie de "filtru" la gaura de admisie de la baza parbrizului? Ce parere ai?
RăspundețiȘtergereAm scos de pe podea de la pasager bucata de scartaitoare cu pasla lipita de ea (cred ca e pe post de antifonare) si am pus-o la soare sa se usuce iar mocheta din interior am lasat-o desfacuta in sus cateva zile sa se usuce. O sa mai bag in habitaclu zilele astea un dezumidificator electric sa isi faca treaba. Iti multumesc Cristi pentru raspuns si iti doresc spor la toate in continuare si sanatate multa tie si familiei tale.
daca ai deja filtru pe grila de plastic de sub capota motor, nu mai trebuie sa puinimic pe gaura admisie aer habitaclu. dar daca cumva pui si pe acea gaura o sita de tantari, nu strica.
Ștergereeu n-as scoate dopul pe unde se scurge apa d ela condens, mai bine verifici tot la doi ani si cureti de mizerie.
Salut!
RăspundețiȘtergereAm schimbat si eu sprituitoarele vechi cu unele tip perdea, de Logan 2. Toate bune si frumoase (cea din partea pasagerului parca arunca putin cam sus atunci cand masina sta pe loc, dar in rest e ok) numai ca atunci cand le-am scos am observat ca pe marginea aceea tabla s-a zgariat putin. Nu pe sub capota, nu pe deasupra, la vedere, ci chiar pe muchia aceea foarte subtire. Am dat cu putina vopsea, folosind un ac si apoi am pus sprituitoarele noi. La tine s-a zgariat?
da io mai stiu.... am scos de nu stiu cate ori si nu m-am uitat niciodata
ȘtergereSi nu esti curios sa aflii? Rugina prinde la Logan mai ceva ca mucegaiul la branza :)) Eu am dat un mic retus pe acea muchie, dar nu am asteptat decat 15 minute si apoi am pus sprituitoarele noi. Pentru ca nu am garaj, aman operatiunea pentru la primavara, cand voi scoate iarasi sprituitoarele, voi vedea daca si cata rugina a prins acea muchie si voi remedia si sigila cu silicon sanitar transparent. Pana atunci... sper doar ca-n cazul cel mai rau sa prinda o rugina superficiala.
ȘtergerePS. De multa vreme iti urmaresc tutorialele si iti multumesc ca-ti sacrifici timpul si masina pentru noi, astia mai natafleti!
nu sunt deloc curios, sunt sigur ca nu e de bine :))
ȘtergereSe pare ca problema exista si la modelele noi din fabrica. Dupa cum ti-o fi norocul. Am Logan de anul trecut si nu mi-am pus problema ca apa s-ar putea infiltra pe sub diuze. Am facut testul cu multa apa din bidon si am gasit picaturi scurse pe capacul de la motor in stanga, iar in dreapta broboane prelinse pe furtun. Doar in partea stanga ar putea fi o problema ca ajung pe bobina in rest se usuca. Am sa extrag diuzele insa sunt sa-l prinzi bine de toate cele 4 aripioare. Daca folosesti cleste risti sa le pliezi si o sa ai nevoie de unele noi. Nu sunt scumpe un set original face cam 20 lei daca sti unde sa-l comanzi. Puteai face un inel mult mai subtire din mastic daca te jucai mai mult cu el, probabil nu era proaspat. De asemenea, puteai folosi putin silicon sanitar transparent aveai avantajul ca puteai sa-l stergi imediat cu buretel umed.
RăspundețiȘtergere