9 martie 2019
Daca imi spunea cineva ca nu a vazut masina care circula in sensul giratoriu, i-as spune ca este nebun sau beat, nu ai cum sa nu o vezi! Mai ales ca era noapte si sunt faruri.
N-am baut nimic si oricat de idioata pare scuza, chiar nu l-am vazut. Singura expicatie pe care o am este ca ne-am sincronizat atat de bine ca viteza si unghi, incat a stat perfect ascuns dupa stalpul usa/parbriz, un unghi mort. Am avut senzatia ca s-a teleportat in fata mea, ca a aparut din senin in sens...
Pe filmare se poate vedea ca am trecut acea insula cu indicatoare avand frana la podea, lucru ce a dus la spargerea jantei din stanga, brat si jug indoit, pivot smuls si cel mai probabil si alte elemente de directie indoite care nu se vad cu ochiul liber, lonjeron deplasat in jos. Alte daune la vedere: capota, bara fata, far, aripa fata, aripa spate stanga si dreapta, stop spate stanga, bandouri usi dreapta, bara spate, oglinda dreapta. Zgarieturi de la indicatoare...
In urma colitzunii din fata, masinile au ricosat si s-au lovit una de alta si in spate. Pe partea dreapta indicatoarele au rupt oglinda, zgariat aripa spate, smuls bandourile.
Nici Peugeot-ul 407sw nu a scapat prea usor, sunt destule avarii si in cazul lui
Imediat dupa accident s-au oprit doua masini ce erau in trecere, s-au asigurat ca nu sunt victime, nu este nevoie de ajutor si la un moment dat au plecat.
Soferul de pe cealalta masina a sunat la 112 si din cauza ca sotia s-a lovit cu piciorul stang de bord si acuza dureri, pe langa echipajul de Politie a ajuns si o Salvare.
Desi soferul nevinovat avea tot dreptul sa fie nervos si sa urle, nu a facut-o, a fost chiar calm, spre surprinderea mea. Tot respectul!
Echipajul de pe salvare au examinat sotia, i-au spus ca piciorul nu este rupt dar ar trebui sa faca o radiografie, pentru orice eventualitate.
Dupa cateva minute au ajuns si Pompierii care au curatat drumul de obiectele mici, cele mari le-am adunat noi intre timp.
Politistii au constatat cum s-a intamplat, au facut poze la daune, facut testul de alcoolemie si la amandoi a fost 0,00mg/l. A doua zi am finalizat completarea declaratiilor, la sediul Politiei.
Vinovat 100%, 60 zile pieton, amenda 435lei in 15 zile. Amiabila se poate face doar intre 2 parti implicate in accident. In cazul de fata sunt 3 parti: eu, el si ADP(semnele de circulatie). Asigurarea mea a ajuns si la ADP pentru repararea indicatoarelor.
Am sa o repar pe partea de mecanica si tot ce presupune siguranata. Ideea e sa fie costurile de reparatie cat mai mici iar asta nu o sa implice o revopsire totala(cam asta necesita in acest moment), inlocuirea barelor fata/spate si a altor elemente care nu tin de siguranta.
O reparatie asa cum as simti nevoia sa o fac, ar depasi cu mult suma de 1000 euro, aproape pretul ei de dinaintea accidentului. Deci nu, nu o sa se intample si asa cum spune titlul, GAME OVER.
Mai sunt vreo 2-3 tutoriale si update-uri nepublicate, vor aparea si ele in urmatoarea perioada.
Multumesc firmei de Tractari WAT care a ajuns la locul accidentului in mai putin de 15 minute. Urcarea pe platforma s-a facut greoi din cauza pivotului smuls, a fost nevoie de carucior, ridicat de cateva ori pe cric si repozitionat... Complicata treaba, Seba a dat dovada de profesionalism si a dus masina la destinatie. Inca o data multumesc!
Las numarul aici 0721.269.801, nu strica sa-l ai in telefon, nu stii cand o sa fie nevoie de el. Eu aveam doua si ambele erau deconectate...
15 martie 2019
Dupa cum spuneam, nu am sa o repar, doar o carpesc ca sa pot circula cu ea in deplina siguranta. Practic am cumparat din dezmembrari o alta capota, aripa stanga fata(in culoare), jug, carenaje roata stanga, mici plastice si bara fata. Desi parea intacta bara, pe langa zgarieturi, in final am realizat ca are lipsa un colt, unul destul de important, fix pe stanga. Am primit stopul stanga spate cadou,este crapat in partea de jos.
Pe partea de directie s-au inlocuit aproape toate componentele: bielete bara stabilizare, bucse bara stabilizare, ambele brate, capat bara stanga, bieleta stanga. Toate noi si de origine.
Burduful de pe planetara, spre cutie, doar a sarit colierul de pe el si s-a scurs uleiul din cutie, nu a fost rupt. L-am pus la loc, cumparat 3 litri de ulei si am rezolvat. A fost spart burduful dinspre roata, avea aproape 7 ani vechime, aftermarket. Am inlocuit cu unul nou, nu de origine.
Am mai cumparat ambele faruri noi, de origine, sticla de la oglinda dreapta.
Lonjeronul a fost stramb, tabla indoita. Trase, convinse cu ciocanul sa revina la pozitia initiala si in final au iesit liniile mai bine ca din fabrica. Bara este lipita de de aripile fata si totul arata bine. Multumesc celor implicati pentru rezultat! La plecare i-am certat putin, nici macar n-au spalat-o :P
Mai putin capota, are culoarea gresita, bleumarin cu folie alba.
28 martie 2019
Sambata noaptea am avut accidentul, joi seara am adus-o acasa pe roti aproape functionala. Aproape functionala deoarece mai trebuia facuta geometria.
Pe vineri trebuia sa-mi mai vina un far si cum am demontat-o ca sa mai aranjez una, alta pe acolo, a ramas asa pana miercuri, cand a venit si farul. Am asamblat-o integral si joi am dus-o sa-i faca geometria, dupamasa am predat-o sotiei in stare de functionare.
Intre timp am dat jos folia de pe capota si am constatat ca, de fapt, este gri inchis metalizat, nu albastra. Neimportanta culoarea, partea proasta e ca a fost indoita, chituita si vopsita... se stie ca nu rezista si o sa crape in acele locuri si a crapat.
Am tratat pentru rugina si am vopsit la spray pe acolo unde s-a indreptat tabla. Exact, indreptat, n-am inlocuit tabla, exceptie capota si aripa fata.
Concluzia e ca distractia m-a costat, pana acum, 2600lei si 60 zile pieton(30 zile daca o sa dau examenul 13 din 15). De ce am spus "pana acum"?! Pai bara fata este neagra, capota este gri cu chitul crapat pe ea si cu adezivul de la folie, bandourile de pe usile dreapta indoite, zgariate si cu prinderile rupte, stop spate stanga crapat, aripa spate stanga indoita si zgariata, bara spate zgariata, usile derapta infundate si zgariate, aripa spate dreapta zgariata si cu rugina puscata, sticla de pe oglinda dreapta tot sparta este, inca mai lipsesc ceva plastice prin fata, janta este praf.
Luna urmatoare o sa cumpar plasticele lipsa. Sanse minime sa vopsesc bara, o sa ramana neagra iar capota, in cel mai fericit caz, o sa primeasca o folie rosie. Restul de zgarieturi, indoituri si pe unde a iesit rugina, poate urmatorul proprietar, eu sigur nu.
Cum s-ar spune, am carpit-o sa mai mearga o vreme. De reparat in niciun caz, ajungeam aproape la 2000 euro total iar acei bani nu merita sa-i bag in ea.
26 aprilie 2020
Pentru ca sunt foarte multe persoane care ma intreaba ce am mai facut la masina, pai am facut plinul cu motorina de multe ori, m-a dus vreo 3000km in concediu in afara tarii, i-am pus cateva stickere si cam atat.
Am raspuns de mai multe ori ca nu merita sa o repar. Trei usi trebuie inlocuite, hai sa spunem ca doar doua din cauza de rugina(spate stanga si fata dreapta), usa spate dreapta este usor infundata si cel mai probabil se poate aduce la linie. Capota fata este chituita si crapata, deci si o alta capota fata. Revopsita integral, piese, materiale si manopera ma ajung pe la 1500 euro. Au fost cativa care au insistat ca se poate in doar 1000 euro. OK, hai sa spunem 1000 euro, desi sunt convins ca la acei bani nu o sa iasa cum mi-as dori. Daca e sa vand masina exact in starea in care este ea acum, adica vizibil lovita serios pe stanga, rugina in multe locuri, o vechime de 14 ani si depusa ceva munca sa o aduci intr-o stare buna, primesc 1000 euro?! Hai sa punem altfel problema, vrei sa cumperi o masina in acest moment, ai da 1000 euro pe masina exact cum este ea acum?! Stiam ca nu, nici eu n-as da 1000 euro pe o masina. Daca eu n-as cumpara o asemenea masina, de ce as alege sa cheltui atatia bani pe ea?! Chiar si daca investesc 1000 euro in ea, este tot o masina lovita pe care nu as primi 1000 euro.
Daca imi spunea cineva ca nu a vazut masina care circula in sensul giratoriu, i-as spune ca este nebun sau beat, nu ai cum sa nu o vezi! Mai ales ca era noapte si sunt faruri.
N-am baut nimic si oricat de idioata pare scuza, chiar nu l-am vazut. Singura expicatie pe care o am este ca ne-am sincronizat atat de bine ca viteza si unghi, incat a stat perfect ascuns dupa stalpul usa/parbriz, un unghi mort. Am avut senzatia ca s-a teleportat in fata mea, ca a aparut din senin in sens...
Pe filmare se poate vedea ca am trecut acea insula cu indicatoare avand frana la podea, lucru ce a dus la spargerea jantei din stanga, brat si jug indoit, pivot smuls si cel mai probabil si alte elemente de directie indoite care nu se vad cu ochiul liber, lonjeron deplasat in jos. Alte daune la vedere: capota, bara fata, far, aripa fata, aripa spate stanga si dreapta, stop spate stanga, bandouri usi dreapta, bara spate, oglinda dreapta. Zgarieturi de la indicatoare...
In urma colitzunii din fata, masinile au ricosat si s-au lovit una de alta si in spate. Pe partea dreapta indicatoarele au rupt oglinda, zgariat aripa spate, smuls bandourile.
Nici Peugeot-ul 407sw nu a scapat prea usor, sunt destule avarii si in cazul lui
Imediat dupa accident s-au oprit doua masini ce erau in trecere, s-au asigurat ca nu sunt victime, nu este nevoie de ajutor si la un moment dat au plecat.
Soferul de pe cealalta masina a sunat la 112 si din cauza ca sotia s-a lovit cu piciorul stang de bord si acuza dureri, pe langa echipajul de Politie a ajuns si o Salvare.
Desi soferul nevinovat avea tot dreptul sa fie nervos si sa urle, nu a facut-o, a fost chiar calm, spre surprinderea mea. Tot respectul!
Echipajul de pe salvare au examinat sotia, i-au spus ca piciorul nu este rupt dar ar trebui sa faca o radiografie, pentru orice eventualitate.
Dupa cateva minute au ajuns si Pompierii care au curatat drumul de obiectele mici, cele mari le-am adunat noi intre timp.
Politistii au constatat cum s-a intamplat, au facut poze la daune, facut testul de alcoolemie si la amandoi a fost 0,00mg/l. A doua zi am finalizat completarea declaratiilor, la sediul Politiei.
Vinovat 100%, 60 zile pieton, amenda 435lei in 15 zile. Amiabila se poate face doar intre 2 parti implicate in accident. In cazul de fata sunt 3 parti: eu, el si ADP(semnele de circulatie). Asigurarea mea a ajuns si la ADP pentru repararea indicatoarelor.
Am sa o repar pe partea de mecanica si tot ce presupune siguranata. Ideea e sa fie costurile de reparatie cat mai mici iar asta nu o sa implice o revopsire totala(cam asta necesita in acest moment), inlocuirea barelor fata/spate si a altor elemente care nu tin de siguranta.
O reparatie asa cum as simti nevoia sa o fac, ar depasi cu mult suma de 1000 euro, aproape pretul ei de dinaintea accidentului. Deci nu, nu o sa se intample si asa cum spune titlul, GAME OVER.
Mai sunt vreo 2-3 tutoriale si update-uri nepublicate, vor aparea si ele in urmatoarea perioada.
Multumesc firmei de Tractari WAT care a ajuns la locul accidentului in mai putin de 15 minute. Urcarea pe platforma s-a facut greoi din cauza pivotului smuls, a fost nevoie de carucior, ridicat de cateva ori pe cric si repozitionat... Complicata treaba, Seba a dat dovada de profesionalism si a dus masina la destinatie. Inca o data multumesc!
Las numarul aici 0721.269.801, nu strica sa-l ai in telefon, nu stii cand o sa fie nevoie de el. Eu aveam doua si ambele erau deconectate...
15 martie 2019
Dupa cum spuneam, nu am sa o repar, doar o carpesc ca sa pot circula cu ea in deplina siguranta. Practic am cumparat din dezmembrari o alta capota, aripa stanga fata(in culoare), jug, carenaje roata stanga, mici plastice si bara fata. Desi parea intacta bara, pe langa zgarieturi, in final am realizat ca are lipsa un colt, unul destul de important, fix pe stanga. Am primit stopul stanga spate cadou,este crapat in partea de jos.
Pe partea de directie s-au inlocuit aproape toate componentele: bielete bara stabilizare, bucse bara stabilizare, ambele brate, capat bara stanga, bieleta stanga. Toate noi si de origine.
Burduful de pe planetara, spre cutie, doar a sarit colierul de pe el si s-a scurs uleiul din cutie, nu a fost rupt. L-am pus la loc, cumparat 3 litri de ulei si am rezolvat. A fost spart burduful dinspre roata, avea aproape 7 ani vechime, aftermarket. Am inlocuit cu unul nou, nu de origine.
Am mai cumparat ambele faruri noi, de origine, sticla de la oglinda dreapta.
Lonjeronul a fost stramb, tabla indoita. Trase, convinse cu ciocanul sa revina la pozitia initiala si in final au iesit liniile mai bine ca din fabrica. Bara este lipita de de aripile fata si totul arata bine. Multumesc celor implicati pentru rezultat! La plecare i-am certat putin, nici macar n-au spalat-o :P
Mai putin capota, are culoarea gresita, bleumarin cu folie alba.
28 martie 2019
Sambata noaptea am avut accidentul, joi seara am adus-o acasa pe roti aproape functionala. Aproape functionala deoarece mai trebuia facuta geometria.
Pe vineri trebuia sa-mi mai vina un far si cum am demontat-o ca sa mai aranjez una, alta pe acolo, a ramas asa pana miercuri, cand a venit si farul. Am asamblat-o integral si joi am dus-o sa-i faca geometria, dupamasa am predat-o sotiei in stare de functionare.
Intre timp am dat jos folia de pe capota si am constatat ca, de fapt, este gri inchis metalizat, nu albastra. Neimportanta culoarea, partea proasta e ca a fost indoita, chituita si vopsita... se stie ca nu rezista si o sa crape in acele locuri si a crapat.
Am tratat pentru rugina si am vopsit la spray pe acolo unde s-a indreptat tabla. Exact, indreptat, n-am inlocuit tabla, exceptie capota si aripa fata.
Concluzia e ca distractia m-a costat, pana acum, 2600lei si 60 zile pieton(30 zile daca o sa dau examenul 13 din 15). De ce am spus "pana acum"?! Pai bara fata este neagra, capota este gri cu chitul crapat pe ea si cu adezivul de la folie, bandourile de pe usile dreapta indoite, zgariate si cu prinderile rupte, stop spate stanga crapat, aripa spate stanga indoita si zgariata, bara spate zgariata, usile derapta infundate si zgariate, aripa spate dreapta zgariata si cu rugina puscata, sticla de pe oglinda dreapta tot sparta este, inca mai lipsesc ceva plastice prin fata, janta este praf.
Luna urmatoare o sa cumpar plasticele lipsa. Sanse minime sa vopsesc bara, o sa ramana neagra iar capota, in cel mai fericit caz, o sa primeasca o folie rosie. Restul de zgarieturi, indoituri si pe unde a iesit rugina, poate urmatorul proprietar, eu sigur nu.
Cum s-ar spune, am carpit-o sa mai mearga o vreme. De reparat in niciun caz, ajungeam aproape la 2000 euro total iar acei bani nu merita sa-i bag in ea.
26 aprilie 2020
Pentru ca sunt foarte multe persoane care ma intreaba ce am mai facut la masina, pai am facut plinul cu motorina de multe ori, m-a dus vreo 3000km in concediu in afara tarii, i-am pus cateva stickere si cam atat.
Am raspuns de mai multe ori ca nu merita sa o repar. Trei usi trebuie inlocuite, hai sa spunem ca doar doua din cauza de rugina(spate stanga si fata dreapta), usa spate dreapta este usor infundata si cel mai probabil se poate aduce la linie. Capota fata este chituita si crapata, deci si o alta capota fata. Revopsita integral, piese, materiale si manopera ma ajung pe la 1500 euro. Au fost cativa care au insistat ca se poate in doar 1000 euro. OK, hai sa spunem 1000 euro, desi sunt convins ca la acei bani nu o sa iasa cum mi-as dori. Daca e sa vand masina exact in starea in care este ea acum, adica vizibil lovita serios pe stanga, rugina in multe locuri, o vechime de 14 ani si depusa ceva munca sa o aduci intr-o stare buna, primesc 1000 euro?! Hai sa punem altfel problema, vrei sa cumperi o masina in acest moment, ai da 1000 euro pe masina exact cum este ea acum?! Stiam ca nu, nici eu n-as da 1000 euro pe o masina. Daca eu n-as cumpara o asemenea masina, de ce as alege sa cheltui atatia bani pe ea?! Chiar si daca investesc 1000 euro in ea, este tot o masina lovita pe care nu as primi 1000 euro.
Imi pare rau sa aud/vad prin ce necaz ai trecut...
RăspundețiȘtergereImportant este ca esti/ sunteti bine... tabla se-ndreapta sau... se-nlocuieste!
Pacat de ce s-a intamplat. Important ca sunteti bine si de ce nu, poate fi inceputul unui nou proiect. Sunt convins ca si alte modele de masini au defectele lor si te-ai dovedit mai mult decat capabil sa le gasesti si sa le imbunatatesti.
RăspundețiȘtergereA fost o calatorie frumoasa in toti acesti ani si o multime de oameni au invatat foarte multe din tutorialele tale. Masina aia ar trebui expusa intr-un muzeu Dacia, dar n-avem asa ceva :-)).
Iti urez multa bafta in ceea ce-ti propui sa faci in continuare.
Dupa cum arata masina nu mai e de reapart, decat daca vrei neaparat avand valoare sentimentala foarte mare! Poate e vremea pentru Logan 2!
RăspundețiȘtergereImi pare rau, i se poate intampla oricui... Pe de alta parte ma bucur ca sunteti teferi
RăspundețiȘtergereMa bucur ca ai apelat la noi, Cristian. Ne bucuram sa citim asemenea recomandari.
RăspundețiȘtergereEste totusi atins lonjeronul?
am trecut insula cu frana calcata. s-a strambat bratul, jugul si acestea au tras dupa ele si lonjeronul in jos. se vede in poza de dinaintea amortizorului, cea unde se vede conducta de frana, sub ea este cuta de pe lomjeron
ȘtergereImi pare nespus de rau ca s-a terminat aici. Ai investit mult timp si bani pentru aceasta masina ca sa se sfarseasca asa. Poate pe viitor un nou proiect cu Logan 2 sau de ce nu poate cu timpul te razgandesti si repari SMD-ul. Oricum multumim frumos pentru tutoriale chiar ne-au ajutat foarte mult si mult succes in continuare.
RăspundețiȘtergereSunt putine cuvintele in care pot sa-ti spun cata apreciere am fata de tine, pentru cata pasiune si munca ai revarsat aici.
RăspundețiȘtergereImi pare enorm de rau pentru incident si regret ca jocul s-a terminat.
Multe multumiri pentru ca ai impartasit si altora atat de multe lucruri si sper sa-ti fie mereu bine!
Deci, merge la remat?
RăspundețiȘtergeredeci, nu
ȘtergereAm citit ultima propoziție și nu îmi sunase bine, de-aia am întrebat. Foarte frumos. Mulți oameni nici măcar nu se gândeau, dar dvs. dați dovada de devotament și implicare. Felicitări.
Ștergerenicieu nu m-am exprimat corect. nu am sa o repar, dar am s-o capesc ca sa ma mami duca pana vin si restul de bani necesari pentru o alta.
ȘtergereDupă cum se vede deja au început reparațiile si probabil unele clipuri noi.. păcat de SMD... i se poate întâmpla oricui nu trebuie sa acuzati pe nimeni cu nimic daca erați acolo si in aceași situație poate puteati sa comentați legat de accident in schimb este bine ca nu este mai grav si pe viitor cat mai putine incidente neplăcute spre deloc. Succes in continuare cu SMD si speram sa o revedem curând pe drumuri.
RăspundețiȘtergereDomnule Cristi, imi pare rau pentru ce s-a intamplat... poate o veti repara si veti continua tutorialele cu acest logan deoarece am si eu acasa si este masina mea favorita, in viitor devenind a mea.. eu va urmaresc tutorialele de la primul pana la ultimul ramanand in fan in continuare al dumneavoastra.. va multumim pentru toate tutorialele create de dvs. si sa urez sanatate si toate cele bune si astept noi tutoriale poate cu legendarul TM 80 SMD Dacia Logan din 2007 si poate un logan mai nou, poate un logan 2. Sanatate si aveti grija in viitor de dumneavoastra si de masina ! Toate cele bune ! Salut!
RăspundețiȘtergeresalut, chiar din 15 ianuarie 2006 ;)
ȘtergereDomnule Streulea, slavă Cerului că ești bine, sănătos! Cât despre mașină...îmi pare sincer rău! Ziceai că ai mai avut parcă un Mercedes, în schimb la mine, loganul 1.5 DCI din ianuarie 2006 a fost prima mea mașină și am să rezonez mereu de câte ori va veni vorba de această mașină, indiferent de câte denumiri va mai căpăta (solnițe, scrumiere, cotețe, cuști de ...nu merită dezvoltat!) Datorită site-ului, datorită răbdării tale, a pasiunii pentru o mașină impecabilă, datorită acurateții filmărilor și clarității explicațiilor, am reușit fac/ schimb singur multe...de aceea MULȚUMESC! Zic asta deoarece îmi doresc să ai resursele necesare să poți păstra site-ul, ar fi de mare ajutor pentru cei cu resurse și cunoștințe de mecanică limitate (ca și mine de altfel). Nu mă pot abține fără să întreb: mașina ta înainte de accident, cu toate câte avea instalate, aplicate, îmbunătățite, verificate și ținute din scurt la fiecare zgomot/bătaie/scârțâială, valora „aproape” 1000 euro??
RăspundețiȘtergeresalut, site-ul ramane cel putin o perioada, cativa ani. masina la fel.
Ștergerenu tine nimeni cont de imbunatatirile aduse, vede pe piata 1.5dci din 2006 la 1500 euro, apai acolo isi seteaza pretul de referinta.
Cu masina ce se va intampla?
RăspundețiȘtergereo carpesc si o pastrez :)
ȘtergereAdica nu iei alta inca?
ȘtergereThan good you are Ok. Maybe is time for new Dacia. Perhaps Duster tutorial ;)
RăspundețiȘtergerepossibly, you never know what future have for us :)
ȘtergereAsta inseamna ca nu vei mai face tutoriale?
RăspundețiȘtergereOricum multumesc pentru toate tutorialele utile de pana acum.
daca vrei te mint sau te bag in ceata. o sa mai fac tutoriale. nu o sa mai fac tutoriale.
Ștergerenici eu nu stiu :))
Ce răspuns clar:)))
ȘtergerePacat ca SMD a sfarsit asa , numai cata pasiune si cate ore de munca au fost investite in masina asta.
RăspundețiȘtergereAi pierdut controlul in sensul giratoriu ,sau nu a tinut frana ?
Daca te hotarasti sa o repari, poate faci un tutorial cu reparatia,
n-am pierdut niciun control iar franele si-au facut datoria exact cum trebuia. am scris la descriere ce s-a intamplat.
Ștergerenu o repar eu.
Motrul mai porneste?
RăspundețiȘtergereSalut Cristi,
RăspundețiȘtergereImi pare rau sa vad evenimentul acesta, dar ma bucur ca sunteti bine.
Sper doar sa continui proiectul cu tutoriale, chiar daca o vei face pe o alta masina.
Legat de SMD, daca deschizi un cont pentru capital de reparatie cred ca vor fi oameni dornici sa dea o mana de ajutor, cu mai mult sau mai putin dupa posibilitati.
nici macar bateria nu a fost atinsa, motorul nici atat
ȘtergereImi aduc aminte de tutorialul cu distanta de franare, copilul tau avea cativa anisori, se vede pe filmare.
RăspundețiȘtergereSaptamana trecuta m-am uitat la tutorialul cu poampa de motorina si pornirea greoaie al altui logan.
Simteam nevoia sa iti multumesc pentru tutoriale, chiar daca nu detin un logan. (golf 1.9)
Sper sa nu renunti si sa continui seria tutorialelor cu viitoarea ta masina.
Aaaa, mi-am adus aminte cand ai avut curajul sa-i pui in rezervor ulei de gatit :)
Chiar m-am uitat cu placere la filmarile tale.
Sa nu renunti!
multumesc de gandurile si sfaturile pozitive ;)
ȘtergereBonjour Cris
RăspundețiȘtergereVraiment désolé pour toi, ça m'attriste beaucoup, je suis un fidèle lecteur des aventures de ta LOGAN depuis plusieurs années.
Bon courage.
Je sais que tu sauras surmonter cette épreuve et que tu repartiras sur de nouvelles bases avec un autre modèle DACIA.
Gilles
Bonjour,
Ștergeremerci pour vos bonnes pensées.
Un număr de telefon dacă se poate
ȘtergereTout à fait d'accord avec Gilles....
RăspundețiȘtergereCourage et merci pour ta collaboration nous permettant d'améliorer nos Dacia.
Meilleures salutations Dominique
RăspundețiȘtergereSorry, Mr. Cristi! In astfel de momente e tare greu sa-ti gasesti cuvintele... Sunt insa convins ca toti prietenii care te cunosc si iti admira munca vor sa-ti fie alaturi! Masinuta asta a ta e deja o legenda! Bafta multa si respect pentru toata munca depusa!
RăspundețiȘtergerecad esti atasat de un lucru si se pune si suflet mai greu ai putea sa te desparti de el
RăspundețiȘtergereHomosapiens blanarus:-)) tu sa fi sănătos și întreg ca tabla se indreapta, daca nu se cumpara alta noua :-)
RăspundețiȘtergerePare foarte rău pentru ce s-a întâmplat. Este bine că ai reușit să o scoți la drept înapoi și ca nu ai pățit ceva mai grav. Pe viitor, atenție mai sporită! La cât mai puține incidente! Toate bune!
RăspundețiȘtergereOricum nu aveai tutoriale pe parte de tinichigerie😁. Multumiri pt tot, tine site-ul online inca nu am intampinat toate problemele.
RăspundețiȘtergereSalut Cristi, se putea intampla oricui, bine ca nu sunt victime...totusi sper sa nu dezarmezi si sa ne ajuti in continuare.... am o problema tehnica, acum o saptamana am schimbat la un atelier auto flansele si rulmentii de amortizor, deoarece fostul mecanic de la mpower titan service, mi-a pus rulmentii invers....deh meseriasi de service autorizat, am zis ca daca tot desfac amortizorul sa-i pun rulmenti si flanse de origine....am crezut ca am scapat dar nu, trag la fel de greu de volan iar astazi am observat ca atunci cand misc de volan se invarte si capacul ce prinde amortizorul pe oala caroseriei....amortizorul nu ar fi trebuit sa se invarta in el insusi? nu stiu cum sa ma exprim...Mentionez ca nu am servodirectie iar inainte de a schimba la flansele originale, directia mergea destul de usor....Oare ce ar putea fi?
RăspundețiȘtergereMultumesc frumos, seara placuta!!!
salut, sunt destul de sigur ca nu este nicio problema. daca ceva nu este ok, vei auzi niste eliberari de tensiune atunci cand virezi.
Ștergerealtceva nu-mi vine in minte. sau poate rulmentii sunt de proasta calitate
Sall Cris , as avea si eu o intrevare cum pot face la un logan 1,4 . Cand inchid cu keya masina in iala se inchide doar usa respectiva , cum pot face sa se inchida toate usile simultan ? Ms mult
RăspundețiȘtergereSalut, trebuie sa înlocuiești actuatorul simplu, cel actual, cu unul principal și să tragi fire de la el la celelalte 3 usi
ȘtergereDraga Cristian ( tizul meu )
RăspundețiȘtergereAcesta intamplare ne arata ca de fapt oboseala si stresul sunt omniprezente in viata de zi cu zi.
Faptul ca nu ai vazut masina care venea din stanga se numeste ORBIRE TEMPORARA si are la baza oboseala si stresul (in principal, mai sunt si altele pe care nu le insir aici)
Nu esti singurul care a suferit de asa ceva. Sunt multe personae care din cauzele enumerate mai sus pierd din vedere obiectele care sunt apropiate si se concentreaza ( fara voia lor ) pe cele aflate la distanta si care reprezinta pt ei un potential pericol.
Ma bucur ( pt tine ) ca esti sanatos is ca nu a avut nimeni de suferit fizic sau psihic in urma acestui accident. Cred ca asta e un motiv de multumire relativa. Fierul se indreapta sau se schimba, omul …...mai greu.
iti doresc mult noroc si succes la refacerea SMD-ului.
Bafta
cand o sa postezi pe youtube cum ai repari masina??
RăspundețiȘtergerela un moment dat
ȘtergereSuper, chiar arata bine,( capota ar trebui vopsita ).
RăspundețiȘtergereCat a costat toata reparatia ?
exact cum se vede in poza, undeva pe la 2000lei
Ștergerecum se prezinta masina pe drum acum la viteza ?
RăspundețiȘtergereeste in garaj, nu circula. abia maine este programata sa-i fac geometria.
Ștergereo sa se comporte ca si inainte, n-are nicio treaba
Eu cred, ca o sa se comporte mai bine, are articulatie nou si suspensie noua.
Ștergeremulta bafta, te-ai miscat repede cu baietii astia.
RăspundețiȘtergeresalut cris de ce oare nu au sarit airbagurile ?
RăspundețiȘtergeresalut, pentru ca era defecta folia de la airbag volan
ȘtergereSalut cris când se circulă mașină
RăspundețiȘtergeresalut, circula deja
ȘtergereIt's never a game over. It's just a different level you have to play.
RăspundețiȘtergereSalut Cristi!
RăspundețiȘtergereO nelămurire am, scuze dacă ai menționat asta deja dar nu mi-am dat eu seama. Spui că asta e doar o cârpeală, nu o ,,reparație,,. Ce ar fi trebuit să însemne o reparație atunci?
salut,
Ștergerereparatia trecea mult de 1500euro.
carpeala a constat in inlocuirea directiei cu una noua, indreptarea lonjeronului si inlocuirea doar a elementelor vizuale gen capota, aripa, faruri.
reparatia presupunea sa rezolv si toate zgarieturile, rugina si rvopsirea integrala a masinii.
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereCeva noutati? :)
RăspundețiȘtergereuite amu ma pun pe scris
Ștergeresugerez sa păstrezi site-ul, sau macar sa fie o categorie "tutoriale Logan" și cealaltă pentru următoarea :D ai mai auzit ceva de Peugeot de atunci?
RăspundețiȘtergeresalut, nu stiu ce s-a intamplat cu cealalta masina
ȘtergereSalutare, nu sunt un fan Logan sau Dacia, nu am Logan si nici macar nu imi place masina, cu toate astea, cred ca am vazut marea majoritate a tutorialelor pe care le-ai facut.
RăspundețiȘtergereAm apreciat ingeniozitatea de care ai dat dovada, adica, cine a mai pus cornering la Logan :)) si deasemenea dorinta de a lucra singur la masina.
Intr-adevar, din punct de vedere financiar nu se merita sa investesti si sa repari masina, e veche si ieftina dar cred ca valoarea ei consta in faptul ca e o masina cunoscuta, o masina care i-a inspirat pe altii sa faca ce faci tu.
Imi pare rau pentru ce s-a intamplat, dar mie nu mi se pare "GAME OVER" mi se pare ca este o mare oportunitate pentru site-ul tau. Strange donatii, ai destul de multi follow-eri, sunt convins ca marea majoritate ar dona cate 1 euro pentru a vedea filmulete cu masina in procesul de reparatie.
Indiferent ce o sa faci in continuare, eu iti doresc multa bafta!
salut, multam pentru aprecieri!
Ștergereasta cu merita sa o repare pentru ca "e o masina cunoscuta"... pai nu o repar pentru altii, daca o fac, este doar pentru mine :))
n-am apelat si nu voi apela niciodata la donatii.
chiar ii spuneam sotiei, in gluma, ca trebuia sa accept ajutorul tuturor celor care s-au oferit sa ajute dupa accident. probabil de acei bani imi cumparam un duster 2 full :P
Am avut și eu accident cu Loganul din dotare. Unu cu mare audi. Eu nu am pățit nimic și el varza. Am luat alt Logan și mai nou și mai dotat. Loganul e cea mai buna mașină. Eu zic sa o tii și să mai bagi bani in ea că e super buna! Bafta
RăspundețiȘtergereSalut.
RăspundețiȘtergereImi pare foarte rau pentru cele intamplate...
Chiar intr-o zii mi-a trecut prin cap, cat timp, suflet si bani am investit pentru imbunatatiri in Loganul meu, ce naspa ar fi sa ma loveasca Doamne fereste cineva...
Pentru tot efortul, tutorialele tale si pentru ca ai fost un reper pentru noi, in semn de multumire vreau sa ajut pentru sustinerea site-ului si repararea masinii sau achizitionarea unui nou Logan. Sigur nu sunt singurul, te rog accepta ajutorul nostru acum, pentru tot ajutorul ce ni l-ai oferit tu in toti acesti ani! Salutari din Medias!
salut, apreciez ;)
ȘtergerePoi deschide un cont :))
RăspundețiȘtergereSalut, nu stiam ca ai patit treaba asta si imi pare rau pt masina insa ma bucur ca tu esti bine si la fel si pt cei din cealalta masina.
RăspundețiȘtergereImi pare bine ca nu ai dat masina, daca o pastrezi te servesti mai bine de ea decat de banii care i-ai lua vanzand-o.....in plus nu cred in "game over", nimic nu se pierde- totul se transforma deci nu cred ca o vei lasa asa poate doar temporar- in plus cele 60 de zile sunt o ocazie buna sa meditezi la teme pt tutoriale sau chiar sa le faci.
Si sper ca sa ti se intoarca macar putin ( daca nu tot ) din binele care l-ai facut si tu altora, cu tutorialele.
Salut. Important este ca sunteți bine. Și eu am pățit ceva asemănător în 2010. L am reparat și este f bine și acum. Model diesel Ambition, 2007. Din păcate, sistemul ne obliga sa-l schimbam, ITP la un an.
RăspundețiȘtergereAici intervii: ce e ok acum? În trei pistoane, de 90, GPL din fabrica? Sau sa mergem tot pe diesel?
salut, nu te pot ajuta cu aceasta decizie, iti apartine in totalitate.
Ștergereeu, probabil, as merge pe 90, desi as alege oricand dci
Imi pare rau pentru necazul Dumneavoastra. Sper sa va recuperati cat mai repede.
RăspundețiȘtergeremultam, dar fara "dumneavoastra", nu este cazul la mine.
Ștergereau fost doar daune materiale si atat, s-au reparat in 5 zile.
Imi pare rau sa aflu ca masina in care ai investit timp, pasiune si rabdare a fost avariata in asa hal incat nu-ti mai vine sa faci mai nimic cu ea...
RăspundețiȘtergereImi pare rau pentru ca am postat acea intrebare despre servo-directie pe prima pagina, si abea apoi am accesat GAME OVER, unde am citit ce s-a intamplat.
Ma bucur pentru ca nu ai patit tu ceva fizic.
Iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru a ne usura munca noua, celor care se mai ocupa de masina lor, si nu o dau pe mana unui "dorel". Inca mai exista DOREI pentru auto... constrans de timp, socrul meu a trebuit s schimbe uleiul la un Renault Megane, si la service, s-a intamplat aproape ca in reclama cu mecanicii si tipa care vine la service cu un WW broscuta... Tipul asta nu gasea filtrul de ulei... dupa cateva minute i-am aratat eu unde este filtrul. Apoi a ridicat masina pe elevator, si cu o lanerna, cauta filtrul de ulei pe langa caseta de directie... Mi-am spus "clar.. tipul este meserias", i-am luat lanterna din mana si i-am luminat filtrul de ulei... Acest DOREL al masinilor are service in parcarea veche subterana de la Piata Universitatii.
Iti multumesc inca o data pentru munca depusa, si sper sa revii cu tutoriale pentru Loganel.
Si eu îți sugerez cu tot dragul sa deschizi un cont si să accepți aprecierile celor care ,doresc să-ti arate aprecierea pentru tot ce ai făcut cu atâta răbdare și pasiune.
RăspundețiȘtergeremultumesc pentru suport ;)
Ștergerepe cand un upgrade la masina?
RăspundețiȘtergereCând o să am toți banii :)
ȘtergereDe ce nu îți deschizi un cont de paypal sa donam pentru reparatia masini sau un upgrade cu alta
RăspundețiȘtergereMulțumesc de gândurile bune, dar nu.
ȘtergereAu încercat alții să inițializeze ceva asemănător ca să îmi cumpere o mașină nouă, 30 lei de persoană și targetul era de 1000 persoane.
Exact cum era de așteptat, au fost sub 50 de persoane.
Deci nu, dar mulțumesc
Foarte trist . Cristi . Pacat de masina. Bine ca ai scapat teafar tu si sotia ta. Sa sti ca ne-ai invatat multe despre faimoasa masina Dacia
RăspundețiȘtergereÎmi pare rău, e chiar trist. Dar, iartă-mă ca îți zic, ai fost nedrept, prea dur și rece la expresia de final "nu merita" .Stiu, e doar un lucru, un obiect, dar ți-a fost alături 13 ani? te-a dus în orice loc ai dorit, și iată ca te-a protejat și în momentele accidentului. Merita sa bagi banii, dar nu o vei face. Atât am dorit sa transmit
RăspundețiȘtergerepoti spune ca sunt nedrept, dur si rece, doar ca ca eu sunt sunt cat se poate de realist. pana la urma este un fier care si-a facut treaba in toti cei 13 ani. inca si-o face.
Ștergeresunt atasat emotional de ea? ABSOLUT! am sa plang cu lacrimi de crocodil cand o sa plece de la mine, oriunde s-ar duce.
imi pare rau pentru cele intamplate,,, :(
RăspundețiȘtergereSalut!
RăspundețiȘtergereCaut si eu un manual de utilizator format electronic pt dacia logan 1.6 16v 105cp 2008
salut, din pacate, nu te pot ajuta, nu am un asemenea manual
ȘtergereVopseaua de pe capota a crapat doar in locurile cu chit, restul capotei ok?
RăspundețiȘtergerePe capotă motor nu tine kitul, tot timpul crapa
ȘtergereSalut. Nu am mai intrat de ceva ani la tine pe site :( La vremea respectiva aveam un logan ca al tau si am facut la el exact ce ai facut si tu. Am mai avut un Stepway 1.5 2015 la care a cedat motorul dupa ce a iesit din garantie. La 72000km. Acum am luat iar un Logan 2011 1.6 8v. Am zis sa incerc si benzina. Imi pare rau pentru cele intamplate. Sper doar ca orice ai face sa depui aceasi pasiune si sa o impartasesti cu noi. Sa auzim de bine. Succes!
RăspundețiȘtergeresalut cris ,apropo de kit ,incearca cu fibra de sticla pentru incarcat,nu va crapa in veci ,kitul este mai mult pentru finisat in strat foarte subtire si cu siguranta crapa daca-l dai in strat gros !
RăspundețiȘtergereSalut Cristi.Acum am citit despre accident.Sunt al 51- ulea care este gata sa se achite de datoria fata de tine.Doar deschide contul si postează-l.De rest se vor ocupa soferii care au fost ajutati de tutorialele tale.Cu drag!
RăspundețiȘtergereLa postarea de mai sus adaug.Locuiesc in Bucuresti si îmi este mai greu sa vin la tine cu contributia.Stii ca şi faptele bune nu raman nepedepsite.
RăspundețiȘtergereOricând ai drum prin Bucuresti m-as simti onorat sa iti fiu gazda.Cu drag Vali Paraschiv.
multam de gandurile bune, dar trebuie sa refuz.
Ștergereinca o data multumesc ;)
Salut,Cristi.Ce mai este cu tine,omule? Toate bune?Ce ai mai rezolvat cu masina? Asteptam cu drag vesti de la tine si alte tutoriale.Multa sanatate tie si familiei.
RăspundețiȘtergeresalut, totul este ok :)
Ștergeream pus la detalii sus, masina este functionala,dar nu cum ar trebui sa fie, fara vopsit, indreptat tabla si alte cele
Asteptam video cand poti😎
ȘtergereImi pare rau pentru ce s-a intamplat....
RăspundețiȘtergereEu am un logan benzina,as vrea sa-mi cumpăr si un renault megan 2 1.5 diesel .
Probleme la diesel mai mult ca la benzina,costuri mai mari...
Cum am ajuns la tine pe canal?Hmmm prin 2010 can a murit tata...Doar ce isi luase un logan 1,5..Din probleme financeare l-am vandut cu juramantul sa cumpar altul cand o sa fie ceva buget.2013 dupa indelungi vizionari ale clipurilor cu masina aoci la tine pe canal am luat un logan 1,5.L-am facut cum ai explicat tu in video-urile tale,dar cea mai tare treaba a fost cand am facut inchiderea geamurilor fara cheie...senzational...Prin 2015 am vandut loganul...era deja sticacios si mi se stricau turbinele pe ea aproape la fiecare schimb de ulei.
RăspundețiȘtergereDupa 5 ani am piedut legatura cu tine(am trecut pe opel si benzina..sa nu mai aud niciodata de diesel),si imi pare rau de masinuta cu atat mai mult cu cat ai facut multi romanasi....mecanici desavarsiti prin video_urile acestea.Daca stiai sa te promovezi acum aveai o vila cu piscina si conduceai Ferrari...Ceea ce ai prezentat tu pe canalul acesta altii il fac pe bani frumosi.
Mult succes in continuare.
Am urmărit cu interes acest blog, deosebit de util. Păcat că nu mai avem parte și de alte tutoriale. Oricum, arhiva acestui blog va oferi soluții tehnice, pentru încă o perioadă bună de timp, posesorilor de autoturisme Logan.
RăspundețiȘtergereSănătate, mult noroc și numai bine realizatorului și tuturor vizitatorilor, în aceste vremuri de mare cumpănă pentru întreaga omenire.
Salut Cristi! Pe noua capotă ai montat banda LED pentru iluminat compartimentul motor?
RăspundețiȘtergeresalut, nu am mai pus nimic din ce avea vechea capota, nici macar mocheta fonica
ȘtergereSalut,scuze de deranj.
RăspundețiȘtergerePoti pune pe logan 1.4 din 2007 pilot automat?
Salut, eu n-am pus, nu voi pune niciodată, dar se poate pune. Este vorba de un motoraș electric ce se poziționează pe cablul de acceleratie, se monteaza maneta de control, modulul de control se leagă la instalația electrică. In Romania prețul era undeva pe la 1500lei, fără montaj
ȘtergereSalut Cristi!
RăspundețiȘtergereFolia rosie de unde ai cumparat-o?
Merci!
Salut, de pe Okazii https://okazii.ro/folie-protectie-oraguard-stoneguard-100-transparenta-a170402548
ȘtergereCristi imi pare rau sa vad cum moare aceasta masina pe care am urmarit-o pe tutoriale logan din 2008 pina in prezent.
RăspundețiȘtergereDaca vei dori ca show-ul sa continue ti-as sugera sa o dai la rabla, obtii un voucher de 6500 ron si iti poti achizitiona un logan 2 la care sa faci alte tutoriale la fel de interesate ca si la logan ph1.
Eu am un ph2 pe care nu-l mai vand ca nu are ac dar ma cam bate un gand sa incerc la rabla si sa fac upgrade la logan 2.
Salut, am luat în calcul și programul rabla. Totul e ok, banii nu sunt o problemă, doar lipsa lor :P
ȘtergereCristi e bine sănătos. L-am vazut de curând la cumparaturi, loganul se misca. Imi venea sa merg sa il salut. Dupa atatea tutoriale era ca o veche cunoștință, acum imi pare rau. Te salut Cristi. Next time te trag de maneca.
RăspundețiȘtergerePs: Era cu soția si mi-a fost frica.
:))
ȘtergereTrebuia să arunci un like de la distanță, erai în siguranță :P
Salut,multumim de prezentare păcat ca sa intamplat accidentul si a fost șifonat destul de mult Loganul si aparitia ruginii din interior spre exterior a pus capac,dar mai importanta e viata omului si e bine ca sunteti teferi si sănătoși,masina e o legenda si va ramane asa,nu se stie niciodata ce oportunități apar in viata si i se mai acorda o șansa,multumesc.
RăspundețiȘtergereSalut am urmărit și eu cu interes filmulețele tale m-au ajutat mult la ora actuala am trei dacia Logan de 1.4 unu 2005 unul 2006 lovit serios în spate model laureat și unul 2009 cu GPL pentru ca loganu din 2009 are duar închidere centralizata și abs as vrea sa iau de pe cel lovi aerul condiționat și servodirectia ai putea sa îmi dai un nr de telefon pe mail sa discutam despre proiectul meu mar ajuta mult mutumesc
RăspundețiȘtergereSalut, dacă eram mecanic auto sau mă ocupam cu ceva asemănător, te puteam ajuta. Dar nu sunt, nu știu ce implica mutarea AC-ului și a servo directiei.
ȘtergereDupă mine, ar trebui doar mutate de pe una pe alta, ulterior activarea AC-ului și din calculator
Salut,cu partea mecanica ma descurc cu partea de activare nu prea știu dacă suporta calculatorul trebuie schimbat sa duar activate funcții suplimentare gen ac închidere din cheie bc-ul și altele am văzut ca ai activat bc-ul la unele modele ce tester se pretează pentru asa ceva multumesc
RăspundețiȘtergereDin calculator doar se activează, nu se schimba. Eu zic sa mergi la cineva care știe ce face ca sa activezi AC-ul, nu este suficient sa ai diagnoza, trebuie sa știi sa o și folosești
ȘtergereSalut!
RăspundețiȘtergereStie cineva ce face acest buton din portbagaj la al meu Logan din 2005 Laureate 1.6 mpi?: https://i.imgur.com/3qRTgqD.jpg
Salut, contactorul pentru becul din portbagaj
ȘtergereAdica? Ce facr mai exact daca l apas? L am apasat de mai multe ori si n am obs nimica
ȘtergereNormal ca n-ai observat nimic, becul in portbagaj este aprins atunci când ai capota deschisa. Dacă-l apeși cu degetul, trebuie sa sa astepti 20 minute până se stinge.
ȘtergereCând deschizi portbagajul, ai lumina, de la acel contactor primește semnalul
Are Logan 2005 1.6 mpi 8v filtru de combustibil? Daca da cand se schimba?
RăspundețiȘtergereBenzinarele nu au filtru.
ȘtergereIn pompa de benzina exista o sită și pe fiecare injector mai o sită
Multumesc pentru ajutorul acordat. Crezi ca vei putea relua vreodata sa faci tutoriale ca inainte de accident?
ȘtergereCu placere.
ȘtergereNu cred nici la biserica, sunt sigur ca nici inainte de accident n-am mai facut tutoriale ca inainte, nu mai permite timpul, s-au schimbat prioritatile
Macar tine te rog site ul in viata, e de foaaaarte mare ajutor
ȘtergereSal Cristi
RăspundețiȘtergereAm tot cautat la tine pe site un tutorial cu reconditionare burete scaune logan si nu il gasesc. Poate nu l-am vazut aici la tine dar nu imi mai amintesc. Daca este, ma poti ajuta?
In alta ordine de idei, cred ca este bine sa mentii site-ul activ, spre multumirea a sute de loganisti care apreciaza sincer eforturile tale din ultimii ani.
Si desi ai declarat GAME OVER, cred ca pentru orice gamer (si activitatea asta a fost un fel de joaca, utila si apreciata) vine NEXT LEVEL!!!
Numai bine
Adi
Salut, nu am un asemenea tutorial. Nu am avut probleme cu scaunul soferului, cel mai uzat dintre ele.
ȘtergereCel mai pe aproape ar putea sa fie ceva de genul http://www.tutorialelogan.ro/2019/07/montat-suporturi-scaune-audi-vw-bmw-mercedes.html
Salut, am un logan laureate 2005
RăspundețiȘtergereSi cand stau langa masina cu cheia scoasa se inchide singura uneori (nu apas din greseala pe buton), de cele mai multe ori nu se inchide singura.
E optiune sau dc face asa? Daca da cum fac sa mearg bn, ce piesa trb inlocuita?
Salut, este o protecție a mașinii. Dacă descui ușile și timp de 30 secunde nu deschizi una dintre ele, se încuie automat. Dacă deschizi una dintre usi in acel interval de 30 secunde, nu se mai încuie.
ȘtergereRepet, doar daca masina este incuiata și o descui, abia atunci se aplică acea procedură.
Pai nu prea merge bn, creca a imbatranit, ce piesa trb sa schimb?
ȘtergereMicrocontactoarele de pe cheie.
ȘtergereSă schimbi cheia cu totul te costă pe la 400-500lei
Salut, Cristi. Te derannjez si eu cu o intre are, dar sa nu razi de mine. Am observat ca tu ai un sistem de a ridica masina de fata, in sensul ca impingi cricul dinspre in fata, nu te te foloseste de pragurile masini ptr cric, ci numai ptr. capre. Unde fixezi cricul? Si daca ar fii posibil sa ridica fata masinii dintro data, dupa care sa folosesc capre de sprijin. Am aceeasi masina ca si tine. Multumesc
RăspundețiȘtergeresalut, pun cricul pe lomjeron, exact unde pun si caprele
ȘtergereSalut.ce masina mai ai/conduci acum?
RăspundețiȘtergereSalut, același Logan
ȘtergereSalut! Ai idee daca usile dp. MCV 2007/2008 se potrivesc pe sedan ph1 2005?
ȘtergereSalut, potrivesc doar ușile față. Dacă te uiți la ușile spate, la MCV sunt drepte, la berlina decupate după forma roții spate
ȘtergereNeyseki iyisiniz, önemli olan sağlık, bende bir logan kullanıcısı olarak yaptığınız çalışmaları beğeniyorum, başarılarınızın devamını dilerim. Türkiye'den sevgilerle.
RăspundețiȘtergereSalut CRiS,
RăspundețiȘtergereVreau sa comand sticle pt. oglinzi exterioare:
https://www.autokarma.ro/piese-auto-dacia-logan-i-berlina-ls-2004-1-6-lsob-lsod-lsof-lsoh-64-kw/caroserie-auto-oglinzi?name_filter=Sticla%20oglinda%20retrovizoare%20exterioara&manufacturer_filter=629
si
https://www.autokarma.ro/piese-auto-dacia-logan-mcv-i-ks-2007-1-6-64-kw/caroserie-auto-oglinzi?name_filter=Sticla%20oglinda%20retrovizoare%20exterioara&manufacturer_filter=548
Nu stiu pe care sa le comand, exista vreo diferenta intre ele? Eu am logan ph1 si mi-am pus niste oglinzi de logan mcv 2007 fara capac, electrice. Pe care sa le comand?
Salut, una este electrica, adică are încălzire în ea, cealaltă nu. Cea cu încălzire are acele dungi in spate ce se vad in poza
ȘtergereCa idee, potrivesc ambele. O oglinda aftermarket costa undeva pe la 30 lei și singura diferență e ca atunci când o dai jos, se rupe urechile de prindere, cam de unică folosință
ȘtergereLa multi ani si multa sanatate! Sa aveti un an nou linistit si plin de realizari.Toate cele bune.
RăspundețiȘtergereExact acelasi lucru am patit si eu acum cateva zile dar nu am facut accident. Cel din sens s a sincronizat cu farurile fix in dreptul stalpului si nu l am vazut. Bine ca mi a atras atentia pasagerul din dreapta(avea vizibilitate din unghiul lui)
RăspundețiȘtergereSalutare vreau sa vorbesc cu tine ai un numar de mobil. Multumesc !
RăspundețiȘtergeresalutare, telefonul meu nu este public, nu sunt mecanic auto
ȘtergereSalut. Conduci vechiul Logan cel cu incident, sau ai altceva ?
RăspundețiȘtergeresalut, loganul il conduce sotia de vreo 3-4 ani.
ȘtergereSalut Cris! Am si eu o problema la tamburul de pe stanga la un Logan 2005 1.6 mpi cu abs, se invarte un prezon in gol (am stricat filetul din tambur).
RăspundețiȘtergereIn cazul meu trebuie sa schimb tot tamburul, sau este destul doar capacul acela exterior de tambur?
Salut, acel capac este tamburul. El se introduce pe ax iar în spatele lui este talerul
ȘtergereEu am introdus prezonul stramb si acuma cand vreau sa strang prezonul se invarte stramb si merge in gol. Ce piese trebuie sa schimb exact?
ȘtergereTamburii sunt dinferiti in functie de ABS cu/fara, motorizare diesel/1.4/1.6/16V?
RăspundețiȘtergereTrebuie sa schimbi tamburul, in el se infiltrează prezonul.
ȘtergereTamburii sunt de berlina, MCV sau Van, atât
Vreau sa mi cumpar un set de tamburi si saboti noi (pt abs). Ce marca aftermarket imi recomanzi? Ma intereseaza sa nu mi se aprinda martorul de ABS in bord.
ȘtergereRepet: sunt tamburi de berlina, MCV și Van.
ȘtergereNu există pentru ABS și fără ABS. Diferența între ABS și non-ABS este un inel care se fixează pe tambur.
Nu știu să-ți recomand tamburi
Am inteles! Mersi!
ȘtergereCati km duce un tambur?
Vreau sa iau unul de la dezmembrari, cum verific daca mai duce tamburul?
Nu există un număr de km la care se schimbă. Am prieten care a trecut de 500.000 km și nu au necesitat schimbate, totul tine de șofer, cat de mult frânează.
ȘtergereVezi după cantitatea de rugina de pe tambur, șanțul de pe interiorul lui
Și eu tot din dezmembrări as lua
ȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
Ștergeresi sabotii dp tambur cati km duc? ca daca tot umblu...multumesc de ajutor
ȘtergereNu există răspuns nici la aceasta întrebare, contează șoferul cat de mult frânează.
ȘtergereSantul trebuie sa fie cat mai mic, "câți mm" este enorm, cel mult 1mm
Multumesc frumos pentru lamuriri. Sper sa postezi tutoriale dinou ca inainte.
ȘtergereSalut Cris!
RăspundețiȘtergereCe parere ai? https://www.youtube.com/watch?v=6AHfXaoh3mY
O fi garnitura de chiulasa dusa?
asa pare
ȘtergereCe altceva ar mai putea fi?
Ștergeredaca este instalatie de GPL pe masina, poate fi membrana de la vaporizator fisurata.
Ștergeresau doar ce s-a schimbat antigelul si nu s-a aerisit instalatia.
ce culoare are antigelul la logan 2005 1.6mpi 8v?
Ștergereeu acuma am verde, dar un baiat de la service mi a zis ca mi trebuie albastru
antigelul de origine Glaceol RX, tip D este verde
Ștergeremersi
ȘtergereCare este diferenta dintre aceste 2 lichide antigel, vad ca au aceasi denumire, dar arata diferit: https://i.imgur.com/YYiQoA1.png
Ștergereambalajul :))
Ștergere;)
ȘtergereVreau sa merg la un service pt o curatare a instalatiei de racire si a vasului, vad ca la motorul meu intra 5.45 l, cati litri sa cumpar de antigel si apa distilata pt aceasta curatare? sa iau doar 3l antigel + 3l apa distilata si instalatia o curata cu apa de la chiuveta?
eu am vazut ca lichidul este verde, curat, de ce ai spala instalatia de racire?
Ștergere100% o sa spele motorul cu apa de la chiuveta.
3+3 litri, da
l-as spala deoarece cred ca mecanicul meu mi a dat buleala cand a schimbat termostatul, mi a completat cu cam 1 l de apa de la chiuveta + niste antigel de avea el prin garaj deoarece nu a recuperat antigelul cand a scos furtunul sa schimbe termostatul si a uitat sa mi zica sa cumpar si antigel cand m a pus sa caut termostat, si daca tot schimb antigelul as curata si instalatia si vasul sa fie treaba treaba
Ștergerepe langa acel litru de la chiuveta nici nu stiu exact ce proportii de antigel mai are masina, vreau sa fie 50-50
Ștergerenu exista 50-50! atentie! antigelul trebuie sa fie in functie de temperaturile pe la are circula masina. daca stii ca temperatura nu scade mai mult de -20, faci in asa fel concentratia cat sa reziste la -30 grade sau -35 grade.
Ștergerenu mai stiu exact ce presupune combinatia 1 la 1, la ce temperatura o sa reziste. scrie pe bidon toate detaliile
-35 sau -36 parca la 50-50, asa o sa pun
ȘtergerePt. a merge la consum pe oras cu un Logan 1.6mpi 8v la cate RPM sa schimbam treptele? Si mergand constant pe oras aproximativ in cate RPM ar trebui sa o tinem?
RăspundețiȘtergereConsumul mic nu tine doar de schimbarea treptelor și de a merge constant o distanta lunga într-o anumită turație.
ȘtergereCel mai simplu e sa ai afișarea consumului instant pe bord, așa îți poți ajusta stilul de condus că sa scoți un consum mic.
Pentru 1.5dci și 1.4mpi am făcut filmări unde explic. La 1.6mpi nu știu date exacte.
Care este diferenta dintre astea 2? https://i.imgur.com/SBFgbTu.png
RăspundețiȘtergereIntreb pt un logan 1.6 mpi 8v euro3
Nu stiu
ȘtergereSalut Cris! Difera cu ceva bratele pt stergatoare dintre logan 2005 si logan 2007?
RăspundețiȘtergereSalut, sunt doua variante, dar neimportant, potrivesc fara nicio modificare
ȘtergereLa ale mele originale din 2005 am vazut ca au niste zimti pe interior la acel inel unde se prinde bratul. Ale mele sunt cam urate si m am uitat la unele de la asam si nu aveau acei zimti la prindere, imi era frica sa nu stea fixe si nu le am cumparat
Ștergerede la ASAM cumperi pe barba ta, sanse mici sa fie si bune de ceva
Ștergereasa e au piese slabe cei de la asam in general nu stiu daca se merita sa cumperi ceva de la ei, mersi ca mi ai spus ca se potrivesc bratele de la 2007 asta ma interesa ca am unele ruginite strambe si cu vopseaua sarita, multam
ȘtergereCu aproximatie, ce viteza crezi ca aveai in momentul coliziunii?
RăspundețiȘtergereStiu pe cineva, tot logan 1, la 25km/h poate 30km/h, frontal, si-a spart doar radiatorul si traversa fata indoita 3cm. Cred ca bara de plastic a atenuat, nici macar nu s-a fisurat, a fost impactul fix pe portiunea neagra(nevopsita) a barii din fata. Masina din fata un passat B5 nu a avut nici o zgarietura.
Aproximativ 50km/h. Impactul nu a fost grav, amândoi am ricoșat și forțele s-au disipat. La mine grav a fost din cauza bordurii pe care am sarit-o și indicatoarele care au frecat toată partea dreaptă
ȘtergereSalut Cris! Te mai deranjez cu o intrebare daca se poate.
RăspundețiȘtergereAm vazut astazi la loganul meu din 2005 ca a intrat putin apa la usa spate dreapta, mocheta, restul usilor, portbagajul sunt uscate, doar acolo s-a infiltrat apa (se vede in poza).
Poze: https://imgur.com/a/IFB27PS
Ai mașina de 16 ani și n-ai văzut niciodată că apa ajunge in acea zona?
ȘtergereApa care ajunge in ușă se scurge acolo pe prag
Am masina de 1 an.
ȘtergereApa ajunge la prag, dar ajunge si deasupra chederului de la usa (daca inchid usa ar veni in interiorul masinii), problema e ca la celalalte 3 usi nu ajunge apa acolo, doar la usa dreapta spate.
Am verificat cele 3 scurgeri, le am mai curatat, dar erau curate.
Chederul de la usa pare ok.
Mie mi se pare ca se scurge apa dintre fata de usa si usa efectiva, se scurge si ajunge pe chederul usii la interior si ajunge in final pe prag.
la interior nu s a scurs, dar nici mult numai are.
S a mai umblat la usa mai demult, nu prea mai are acel mastic de la usa, de acolo cred ca ar fi problema, ca numai etanseaza cum trebuie si se scurge printre fata de usa si usa efectiva.
Asta ar putea să fie problema la tine https://youtu.be/d5MvylihW1I
ȘtergereLa respectiva persoană problema era de la chederul exterior de la geam. L-a schimbat și a rezolvat problema.
Dai jos fata de ușă, torni apă verifici traseul pe care îl are. Nu are voie sa curgă foarte multa apa pe acolo
Asta cred ca este problema si la mine, am acea mica balta identica la interior ca in video.
ȘtergereTe referi la acest cheder orizontal?: https://i.imgur.com/3kzDDvJ.jpeg
Daca da cum se demonteaza?
Exact acel cheder
Ștergerecum se demonteaza?
ȘtergereEste fixat prin presare. Tragi de el în sus, cu simț, altfel îl indoi și așa rămâne
ȘtergereAm mai facut niste teste sa ma conving si da 100% de acolo este problema. Am testat si cu fata de usa demontata. Poze: https://imgur.com/a/4kJHoDq
ȘtergereProblema se pare ca este doar la usile spate, cele dp. fata nu au aceasta problema deoarece sunt altfel de model.
Daca inlocuiesc acel cheder ce se va schimba? Nu vad cum va imbunatatii situatia, tot o sa curga apa pe acolo.
Apa trebuie să curgă pe acolo, așa este gândit chederul, dar nu sa curgă o cantitate atât de mare de apă.
ȘtergereRespectivul a avut un alt cheder de pe o alta ușă, l-a înlocuit și s-a rezolvat problema