Acum vreo 3 luni in urma va aratam cum am Ajustat suport motor 1.5dci, reducerea trepidatiilor din caroserie. Sincer sa fiu, ma asteptam ca dupa treaba aia sa nu mai am treaba vreo 2 ani asa. Dar de vreo saptamana a inceput masina sa trepideze putin diferit si deja ma gandeam ca sigur a aparut vreo problema pe altundeva. Am ridicat capota si surpriza, curgea oloiul din suportul motor.
E clar, dupa 3 ani de cand a inceput sa trepideze, aveam pretentia sa mai tina vreo 2 ani. Sunt optimist, nu? :))
Operatiune executata in vreo 10-15 minute, foarte simplu, foarte usor.
E clar, dupa 3 ani de cand a inceput sa trepideze, aveam pretentia sa mai tina vreo 2 ani. Sunt optimist, nu? :))
Operatiune executata in vreo 10-15 minute, foarte simplu, foarte usor.
Bucsele de la cadru motor,ai schimbat vreodata?
RăspundețiȘtergerebucsele alea se schimba cu tot cu jug. nu, nu l-am schimbat
ȘtergereLoganul ne are bucsi la cadrul motor.
ȘtergereNu are.
Ștergerecacat, asa e, ai dreptate :))
Ștergeream ramas setat de la vechiul mercedes care avea 4 bucse pe cadrul motor :)
si la mine face tot asa si tot din acela-si motiv, multumiri pentru tutorial o sa iau masuri, (tu inca ai gumele de iarna pe masina !? )
RăspundețiȘtergereda, n-am gasit pe cineva suficient de motivat sa mi le schimbe :))
ȘtergereAm un BMW e39 si mie ciuda ca nu e schimbatul asa de usor incat sa il faci acasa la fel ca la logan.
RăspundețiȘtergerePai ce BMW se strica?
RăspundețiȘtergereIn ce sectiune este filmarea cu schimbarea distributiei?ar fi trebuit sa fie la intretinere dar nu o gasesc nicaieri
RăspundețiȘtergereeste fix la Intretinere - Schimbat distributia 1.5dci euro 3, 65 cai, fara AC
Ștergeresus in dreapta ai o casuta "Cauta pe acest blog". scrii cuvantul cheie, dai enter si in stanga iti apar link-uri ;)
Salut, tot respectul mare fan. Am si eu un logan 1.6 mpi din pasiune pentru aceasta masina am facut site-ul www.tuning-logan.com este de tip galerie/blog am si un forum doresti sa facem un parteneriat?
RăspundețiȘtergeresalut, si cum aivrea tu sa facem acest parteneriat?
ȘtergereDaca ma poti ajuta cu materiale gen poze videoclipuri, sau daca ai vrea sa pui la site-ul tau link cu forum ar fi chiar o idee grozava pe langa tutorialele pe care le ai sa ai si un forum. Ma poti contact la adresa de mail sandubogdan0@gmail.com sau pe adresa cu care am postat acest comentariu, multumesc anticipat pentru timpul acordat
ȘtergereSalut cristi. Am un logan 1.5 dci de 65 de cai si e cam puturos. Prinde greu viteza si mai mult de 140 nu ia decat daca prind vant puternic din spate:)). Ceea ce vreau sa te intreb e, cum as putea sa ii maresc puterea inafara de chiptuning? As putea sa ii pun o turbo mai mare sau alte componente pt a l readuce la viata?
RăspundețiȘtergeresalut, doar adaugarea unui turbo mai mare implica din start un soft custom, adica chiptuning personalizat pe masina ta si aproximativ 4-500 euro. doar softul, nu include pretul turbinei si manopera.
Ștergereii poti pune un intercooler, ajungi pe la 250-300 euro si o sa castigi vreo 3 cai.
viteza maxima nu o atingi din cauza de motorina proasta, filtrul de aer si motorina imbacsite sau cel mai plauzibil de la depunerile cauzate de mersul mai la consum.
Nu am nevoie de viteza maxima. Ci sa ajunga , sa dau un exemplu, la 120 ceva mai repede. Dar daca ii fac doar un chiptunning ar da vreun rezultat?
Ștergereun plus de 20 cai si 50Nm castigati din chiptuning as spune ca este o diferenta enorma. dupa resoftare, am parcurs cu aproape 4 secunde mai repede distanta de la 0-100km/h
ȘtergereSa inteleg ca ai acelasi motor de 65 de cai ? Si inca o intrebare, consumul creste chiar daca nu iti schimbi stilul de mers? Adica schimbatul vitezelor pana in 3000rpm ?
Ștergerela acelasi stil de condus, consumul scade. http://www.tutorialelogan.ro/2009/08/asa-inceput-totul.html
ȘtergereAm inteles. Iti multumesc frumos pentru raspunsuri. Multa bafta!
ȘtergereCristiii nu mai smuci când strângi un șurub odată o sa plângi pt asta
RăspundețiȘtergeresunt obisnuit :)
ȘtergereUn pret te rog pt suport.ms
RăspundețiȘtergereputin sub 200lei am dat pe el
ȘtergereSalut Cristi, de unde l-ai achizitionat? Un link ceva
Ștergerehttps://goo.gl/P17c1y
ȘtergereEu am schimcat primul suport (tot dci/65cp) la 35oooKm, tremura ca naiba.
RăspundețiȘtergereAcu' am 135oooKm si parca a inceput sa tremure nitel, cred ca se cere schimbat.
Intrebare: cam cit este acum distanta dintre cei 2 "dinți" care se ating cind tamponul este praf (daca o poti masura asa... bagind ceva de dimensiune cunoscuta intre ei)? Intreb pentru ca la mine cu motorul oprit (pe loc drept) e cam 2mm. Initial cind il montezi de nou, e ok, dar dupa citeva zile/100km se cam pleoștește...
la mine este al treilea suport. primul tot undeva pe la 35.000km l-am schimbat si eu.
Ștergereacum, dupa 3 saptamani si vreo 800km, distanta intre cei 2 "dinti" este de aproximativ 6-7-8mm
Din cauza suportului motor aveai cumva si batai la denivelari?
RăspundețiȘtergerenu prea
ȘtergereCe pistol e acela?
RăspundețiȘtergerehazet 9012-1 spc
ȘtergereSalut.. am schibat recect distributia si la o luna masina a inceput sa trepideze si am constatat ca unul din cele 3 suruburi care tine motorul cele de sus de pe motor se invarte in gol.. intrebarea mea este daca pun pasta blocatoare pentru suruburi ar tine?? sau trebuie sa inlocuiesc tot acel suport de pe motor??
RăspundețiȘtergeresalut, pasta blocanta doar ajuta la blocarea suruburilor sa nu se slabeasca. in niciun caz nu ajuta la lipirea lui pe pozitie.
Ștergerenasol moment, sper ca ai facut la un mecanic distributia si poti merge peste el sa-i ceri socoteala pentru smulgerea filetului.
saaau, poti sa refaci filetul si pui un surb mai gros
intai o sa incerc prima varianta, iar daca nu tine o incerc pe a doua
RăspundețiȘtergereSalut,
RăspundețiȘtergereAm dCi Euro4 si caut suport pentru ea de ceva vreme.
Spune-ne te rog de unde ai achizitionat?
La Unix gasesc la preturi intre 195 de lei pana la 420 lei, pentru modelul meu.
Cu respect, Lenard
salut, l-am cumparat din magazin de piese auto, nu online. daca esti timisorean, langa Caprice https://goo.gl/Ccymlf
ȘtergereSunt din Bv.
ȘtergereMersi, ii sun imediat.
Stii cumva, daca au site, sau un nr de telefon, ca nu ii gasesc pe net?
ȘtergereDaca au, imi poti da?
Mersi
pe ei nu-i poti gasi? https://www.facebook.com/pages/Original-Wst-Auto-srl/157423517776013
ȘtergereStrada Sf. Apostoli Petru si Pavel 42A
Timisoara
0372 919 262
Multumesc.
ȘtergereSalut,
RăspundețiȘtergereAm facut rost de piesa, dar ai idee la ce cuplu trebuie sa strang suruburile de prindere pe caroserie?
Mersi anticipat.
salut, asta nu stiu sa-ti spun. doar dac agasesti pe vreun manual ceva. oricum, tare
ȘtergereAm schimbat si ey suportul din dreapta, si s-a redus vibratia, dar cred ca va trebuie sa schimb si cel din stanga de langa cutie..
RăspundețiȘtergereIn partea dreapta nu mai simt vibratii in caroserie sub suport, dar in partea stanga cand ating se simte o vibratia destul de puternica.
Ai schimbat cumva suportul din stanga?
EU am 217000 km.
cand cel de jos este dus, direct il si auzi, nu doar il simti
ȘtergerePoti sa imi spui ce se aude mai exact cand e dus ala si respectiv ala antirasturnare? Si unde se afla ala din stanga cum ajung la el mai usor?la mine cand e motorul se aude un huruit oribil ca si o vibratie foarte puternica mai ales cand e rece motorul si banuiesc ca ala ar fi, orice sfat e binevenit multumesc frumos!
Ștergeresuportul de motor din stamga bate in caroserie cand este dus. imagineaza-ti un ciocan care oveste sasiul.
Ștergerela bieleta antirasturnare trosneste cand schimbi vitezele sau loveste cand iei piciorul de pe acceleratie(loveste in schimbator)
Iarasi sunt EU.
RăspundețiȘtergereDupa ce am schimbat cel din dreapta s.a redus mult vibratia, si am zis ca.l schimb si cel de sub baterie, dar acum am ajuns sa am din nou vibratii destul de accentuate in volan si bord.
Cel de antirasturnare e verificat este in regular.
Ce sa mai fac acum? SA pun pe cel vechi inapoi, ma refer la cel de sub baterie?!
De unde mai poate veni vibratia?
Parca spuneam ca cel de sub baterie il si auzi cand este defect, nu doar simti vibratia.
ȘtergereVibratiile de motor apar si din cauza unor defectiuni ale motorului, nu trebuie sa fie neaparat doar din suportii motor.
Suportii absorb mare parte din vibratiile motorui dar au si ei o limita. O functionare defectuasa a injectiei duce la vibratii mai mari. Gen ftrul de motorina sau aer imbacsite, uzura in injectoare, rulment aproape gripat la alternator, uzura in injectoare insemnand ca sunt detonatii mai puternice pe un piston ca pe altul.
Salut! am o intrebare mai stupida: la peste 50km/h incep sa simt o vibratie cadentata in toata masina ca si cum as avea o roata cu vreo galma/bolfa. Cand accelerez se simte mai tare si rotile scot un sunet ciudat ca de punte de camion. Dar cauciucurile nu au nimic. Am suspendat rotile si la fel se simte in gol la peste 50/h. Ce ar putea fi? ce sa verific? Eu banuiesc bieletele de directie care nu au fost schimbate, nici pivotii sau chiar fuzetele sa nu fie indoite. Multumesc!
Ștergeremai degraba vreo planetara stramba. cu rotile suspendate nu are cum sa faca acea vibratie din cauza unor elemente de directie
ȘtergereSalut, astăzi am schimbat și eu tamponul dreapta la al meu E4 cod Orange(ma rog era de origine identic cu cel din fabrica 240 ron) , evident cu ajutorul acestui tutorial. Ușor de schimbat, ma rog după ce am desfăcut șuruburile de la suport dai și caută ranga 15 minute. După ce am găsit ranga am invelito într-o cârpă pt nu afecta baia de ulei. A durat câteva minute pt a insuruba noul șurub în suportul de aluminiu cu grije pt a nu strica filetul mai ales ca motorul se scurgea spre peretele de foc.
ȘtergereDin păcate vibrația la ralanti este în continuare prezenta iar atunci când opresc motorul se zdruncina violent și trepideaza toată masina.
Am să schimb și tamponul antirasturnare care am înțeles ca da aceleași simptome, tot cu unul de origine ca sa nu fac compromisuri.
Dacă nici după acea nu se schimba nimic rămâne varianta cu ceva de la motor dar în loc de mecanic o sa vadă un preot sa scoată draci din ea :)).
Felicitări pentru tutorial și spor la treaba pt cei care se apuca de schimbat.
Claudiu.
asta-ti recomand, nu prostia aia neagra imbracata in cauciuc
Ștergerehttp://www.daciashop.ro/bieleta-anticuplu-dci
Multumesc! totusi ma intreb de ce a aparut abia acum dupa 10 ani acea vibratie mai ales ca in ultimii ani am facut km putini pe drumuri excelente. Posibil sa fie planetara, pe viraje nu face zgomote de planetara iar eu plec de pe loc si merg batraneste de fel. Ar mai fi rotile cu ET35 care le am de ceva ani si bucsele de la bara stabilizatoare duse.
ȘtergereNu trebuie sa te intrebi de ce tocmau acum, sunt totusi 10 ani, cauciucul imbatraneste indiferent de numarul de km. Eu sunt la a patra bieleta antirasturnare in 10 ani si 145.000km
ȘtergereMersi pentru informație și promptitudine, sper ca luna viitoare sa reușesc să o schimb intre timp poate o găsesc și în Constanța la un preț bun (cu toate că scrie exclusiv daciashop).
RăspundețiȘtergereSalut Cristi. Am un logan 1,5 dci euro 3 si am aceasi problema cu tamponul hidroelastic de la motor. Intrebarea mea este daca am AC, difera tamponu sau este acelasi indiferent daca am sau nu AC?
RăspundețiȘtergeresalut, conteaza linia de pe suportul de pe masina, cumperi identic.
Ștergerenu stiu daca difera
Salut Cristi. Tamponul original de pe masina are 2 linii albastra iar eu am gasit doar cu o singura linie albastra, tot original cu aceleasi specificatii(coduri). Crezi ca este vreo provlema?
ȘtergereMultumesc frumos.
salut, asta nu stiu sa-ti spun
ȘtergereSalut Cristi.Am si eu un logan aceeasi motorizare ca tine. De ceva vreme se simte o vibratie in masina.Sunetul provine de undeva de jos in zona saxofonului. Am schimbat tompoanele la esapament si nu s-a schimbat nimic.Esapamentul nu are nicio fisura,este osibil sa fie sin cauza suportului acela de la cutie ?
RăspundețiȘtergeresalut,
Ștergerebieleta antitorsiune o auzi doar cand schimbi viteze, accelerezi sau faci frana de motor. deci nu este de acolo.
poate sa fie din suportul motor
te referi la acest suport hidroelastic ?
ȘtergereExact, suportul hidroelastic slabit
ȘtergereSalut! Acum cateva zile am schimbat suportul hidroelastic iar vibratiile din caroserie si bord au diparut dar cele din volan tot nu s-au diminuat. Bieleta antirasturnare ar putea avea vreo legatura in povestea asta?
RăspundețiȘtergereSalut, bieleta antirasturnare o sfinții doar in schimbător
Ștergeremersi fain :D
ȘtergereEu am cumparat unul aftermarket la 150 de lei si a rezistat doar un an maxim ,acum am luat original renault cod 8200592642 sa vedem cat rezista?
RăspundețiȘtergereSalut Cristi! cum se manifesta acest suport dupa 3 ani ? inca este ok ?
RăspundețiȘtergeresalut, exact cum trebuie sa fie, foarte ok :)
Ștergeremultumesc pentru info :)
ȘtergereSalut, am si eu aceasta vubratie dar pe langa asta cand opresc motorul se zguduie tare si face un zbomit ciudat. Oare sa fie tot de la acest tampon?
RăspundețiȘtergeresalut, il schimbi si o sa-ti dai seama daca este tot de acolo.
Ștergeredaca nu, atunci este si de aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/03/schimbat-suport-cutie-logan-diesel.html
ce dubios arata tamponu nou, zici ca a fost reconditionat, au sters literele de pun tampon original
RăspundețiȘtergere