Acum ceva timp am vazut aceasta bucsa comercializata de matheo66c. Muream de curiozitate sa vad daca am si eu acel joc, am mers la masina si am constat ca joaca si... este neaparat sa o achizitionez si eu.
Inainte sa filmez tutorialul am testat timp de o saptamana sa "vad" daca sunt ceva diferente sau e doar un moft. In momentul in care am montat-o n-am simtit mai nimic, parca nu mai misca atat de tare levierul, dar parea atat de mica diferenta incat am zis ca este doar in mintea mea . Dar in momentul in care am dat-o jos a fost groaznic, diferenta era considerabila.
De retinut ca sunt doua feluri de timonerii, cea pe tije si cea pe cabluri. In tutorial, pe masina mea, timoneria este pe tije si doar la cei cu aceasta timonerie apare problema. Cei care au timoneria pe cabluri se pare ca au scapat, la ei sistemul este diferit. Este foarte simplu de verificat, scoateti acel manson care acopera si daca aveti acel inel alb, sigur aveti pe tije. Daca aveti cum este in poza a doua, nu aveti nevoie de acest inel de metal.
Inainte sa filmez tutorialul am testat timp de o saptamana sa "vad" daca sunt ceva diferente sau e doar un moft. In momentul in care am montat-o n-am simtit mai nimic, parca nu mai misca atat de tare levierul, dar parea atat de mica diferenta incat am zis ca este doar in mintea mea . Dar in momentul in care am dat-o jos a fost groaznic, diferenta era considerabila.
De retinut ca sunt doua feluri de timonerii, cea pe tije si cea pe cabluri. In tutorial, pe masina mea, timoneria este pe tije si doar la cei cu aceasta timonerie apare problema. Cei care au timoneria pe cabluri se pare ca au scapat, la ei sistemul este diferit. Este foarte simplu de verificat, scoateti acel manson care acopera si daca aveti acel inel alb, sigur aveti pe tije. Daca aveti cum este in poza a doua, nu aveti nevoie de acest inel de metal.
Maine aveam de gand sa schimb tot mecanismul...pentru ca am joc si in sus din cauza "mingii" de cauciuc...si o sa fac si ce ai facut tu :D
RăspundețiȘtergerePacat ca nu se poate face smecheria si la cele cu cablu.. ca si la noi este joc si al naibii de zgomotos inca :|
RăspundețiȘtergereSalum am si eu o problema cu schimbatorul de viteze,atunci cand accelerez se misca in fata
RăspundețiȘtergeresi dupa ce am pus bucsa, face la fel si la mine. cand accelerezi si decelerezi se aplica niste forte. acum depinde cat de tare misca levierul la tine...
Ștergeree din cauza de la un suport de motor care se afla sub masina cam pe la jumate unde e caseta de directie. Parca ii zice bucsa anti-basculare sau anticuplu ceva de genu
ȘtergereConfirm si eu ce spune Anonim. Foarte posibil sa fie de la bieleta antirasturnare sau anticuplu. Am schimbat-o si eu la 80.000 km si duoa aceea a fost mult mai rigid schimbatorul. Oricum cred ca e bine ca sa fie schimbata, poate afecta si cutia de viteze daca o lasam asa rupta.
Ștergereasa se misca si la mine(1,4/2007) la accelerare si invers brusc la decelerare daca am zis bine vine catre anapoi ,dar nu ami face zgomote urate cum face la cea de la firma la un mcv ,se aude la schimbat vitezele indiferent care din ele ,tronc,tronc ,
RăspundețiȘtergereAceeasi problema cred ca e si la tine, ca si la comentariul de mai sus. Posibil ca bieleta antirasturnare sa fie rupta.
Ștergerede la zgomotul schimbatorului e bieleta antirasturnare ,...... daca tu zici pe tine nu te contrazic ,dar bieleta antirasturnare e ff buna ,nenea nmecanic ,poate o fi motoru ca e pe fata ha ha cati mecanici sunt pe aici , cum sa fie aia an PLM asa face ia din fabrica si se manifesta mai rau la disel ,plm de meseriasi sunteti buni numai de gura
Ștergereinteresant cristi ,o sa ma uit si eu dar o tabla din aia nichelata daca e pot sa ami fac si la munca ,si o pun imediat ,daca nu gasesc ceva mai bun o schimb si o data pe an .cu ajutorul tau mai ami fac si cate ceva pe la golan,.
RăspundețiȘtergereLa tine nu facea asa urat ,daca auzi la un logan ce am auzit eu ,ca sa ti dai seama la tine se aude 30% din zgomot , vb la modul cel mai serios si merge masina nu are nimik
am uitat sa ti zic cristi,de ce nu ai luat si tu o pastila orbit pana sa dai manusile jos ,pretenasul ala al tau face vanzare la astia nu gluma.
RăspundețiȘtergere1.4 ambiance 2005 de care timonerie are?
RăspundețiȘtergeremai mult ca sigur pe tije.
Ștergeream facut chestia asta in urma cu cateva luni, da eu am facut inelul dintr-o tabla de aluminiu, sii functioneaza perfect, 30 de lei mi se pare cam mult pentru un inel :))
RăspundețiȘtergereSalut daca inteleg bine acea bucsa este fabricata de cineva nu este un chit de reparatie de fabrica hm inseamna ca acel milimetru grosime este doar diferenta de uzura al cuciucului ce inconjoara bila manetei deci peste o vreme vei avea nevoie de o alta bucsa cu un perete mai gros si tot asa pana cauciucl acela se va rupe da este o rezolvare de moment care probabil are mai multe variante mai ieftine cu acelasi efect
RăspundețiȘtergereauzi nu faci si un tutorial "Cum sa vopsesti capacul de la culbutori"?
RăspundețiȘtergerela diesel nu se vede, deci nu ma intereseaza. la benzinare recomand doar vopsirea electrostatic
ȘtergereSalut Cristi,ce grosime are materialul bucsei?
RăspundețiȘtergeren-am facut nici o masuratoare
ȘtergereSalve mi se pare mie s-au ai taiat din maneta domnu Cristi? ,apropo asemenea bucsa poti realiza si din teava de polistiren de dimensiunea necesara scule un bonfaier si un subler sunt convins ca are acelasi efect
RăspundețiȘtergeresigur ti se pare, nu tai eu din levier :)
ȘtergereCris, pentru un rulment, defapt, o camansa de bile, la o furca de scuter, deci nu am cauciuc acolo, doar bile si metal... ce vaselina e mai buna? Sau in cazul cu doar metal , fara cauciuc, nu conteaza.
RăspundețiȘtergerevaselina pentru rulmenti :)
Ștergeredaac te astepti sa-ti dau alt raspuns, adevarul e ca nu stiu :)
Salut! Stiu ca nu e locul potrivit unde sa postez dar as vrea sa stiu daca pe scaune ai huse sau asa e tapiteria? Daca da, de unde le-ai luat si cat ai dat, ca vad ca se potrivesc foarte bine? In comert am cautat si am gasit doar din acelea cu burete pe spate, burete care se rupe foarte repede si mai retine si praful! Multumesc pentru intelegere!
RăspundețiȘtergerehuse si sunt facute de cineva din Banloc jud. Timis, 150lei setul. le am de vre-o 4 ani si nu se vede uzura pe ele. eu le-am prmit cadou
Ștergeream vazut ca tipul mai comercializeaza si asa numitul 'short shitfer'.
RăspundețiȘtergerete-ai gandit sa incerci si asta?
nu, modificarea scade precizia schimbarii vitezelor. in plus, nu ma deranjeaza deloc functionalitatea cum este stoc
Ștergeree cel mai tare sait despre dacia.
Ștergeresa scoti cat mai multe tutoriale.
Salut,iti cer un sfat am gasit aici http://www.autodiagnoza.com/interfete-diagnoza/dacia-renault/interfata-auto-pentru-logan-and-renault-ddt-2000.html interfata si soft pt logan.Intrebarea mea este daca e buna pot anula erori sau afla daca e bolnava masina?Pentru ca mi se pare ieftin vreau si eu un sfat am logan benzinar 1.6
RăspundețiȘtergeredin anunt pare ca are ce trebuie, potriveste la logan si nu numai
Ștergere1.5 dci euro4 care timonerie are?
RăspundețiȘtergerepar a fi eu nostradamus? pune mana si verifica
Ștergerestiu ca sunt rau, dar ma scoate din sarite comoditatea de a intreba.
Ștergeredaca-ti spun ca ai pe cabluri o sa-mi arati buca ca aveai pe tije si invers.
Cris,dupa ce ca arati pe acia toate aleea mura-n gura,uni sunt prea dusi frate,nu sunt in stare sa desfaca sa verifice!!!
ȘtergereMare ti-e gradina Doamne...!
la mine de exemplu e lipit de fostul proprietar mansonul acela si nu-l pot demonta prea usor, asa ca nu e nimic rau in a cere parerea cuiva care detine mai multe informatii.
Ștergerenu e greu sa spui ca mansonul este lipit de fostul proprietar si atunci ceri o parere. dar cand ceri numai o parere, clar vorbim de lene
ȘtergereOameni buni . CARTI , Futui ceapa masii de cap . GOOGLE SI CARTI . Cauta si tu pe google si ai sa gasesti . Garantat .
RăspundețiȘtergereBravo Mat-ule dar... nici macar injinerii de la Dacia nu stiu ce tip este si ce capacitate are compresorul meu de AC, asa ca Gogu si cartile ie iunutile bre' :)
RăspundețiȘtergerePana nu pui mana sa te murdaresti, nu afli!
sal Cris, cum e cu bucsa asta e ok? am inteles ca acuma tremura maneta,merita sa fac si eu,ca joc am sigur?
RăspundețiȘtergeredaca nu era ok baiatul nu-l recomandam. l-am cunoscut si personal cand am fost intr-o vizita la Bucuresti, e un baiat de treaba ;)
Ștergeren-ai inteles,eu ma refeream daca merita modificarea.
Ștergeresti cumva loganu dci euro 3 ca al tau,ce emisia de CO2 are?
am scris deasupra filmului un text unde explicam ca am simtit o diferenta inspre bine :)
Ștergerenu mai retin ce emisii are 1.5dci euro 3
O cutie de vaselina siliconica este 30 lei.O bucsa inestimabila :)) inca 30.Daca merita?Daca sti sa citesti ,,printre rinduri''raspunsul de mai jos ...e de bine pentru tine:)).
ȘtergereSalut Cristi! Am si eu o problema , logan 1.6 benzina din 2006, unde se imbina galeria de evacuare si prima toba cum ar veni acolo la motor , cred ca s a dus ceva si nu stiu ce anume , vreo garnitura ceva pentru ca huruie la relanti , plus ca am observat ca scapa si noxe , cred ca si la diesel e la fel acolo , poate ma ajuti si pe mine cu un tutorial despre demontat partea aia si schimbat ce trebuie....
RăspundețiȘtergerecrezi gresit, nu este deloc la fel ca la un diesel
Ștergeresa verifici sonda Lambda
Ștergeream presupus si eu , nu am studiat un diesel in detaliu...macar imi poti da niste idei
RăspundețiȘtergerenu ti-as putea da idei nici daca aveai diesel. niciodata n-am analizat cum este galeria de evacuare
Ștergeremare lucru nu e , vreo garnitura care s a dus in timp si a cedat altceva nu ar putea sa fie
RăspundețiȘtergereun exemplu la un 1.4 mpi s-a dezlipit acea parte de evcuare care intra in umflatura de la sonda lambda si facea mare galagie cand era la relanti asa ca te bagi sub ea si verifici mult noroc
ȘtergereCristi, fata de 2006 cand ai cumparat masina de noua (banuiesc) si pana acum in 2013, s-a modificat precizia cutiei de viteze, a tijelor si a schimbatorului ?(ceva gen dacia 1310 cand o luai era perfecta, dupa cativa ani mestecai in cutie). Si cand se intampla treaba asta de ce ce poate fi? uzura normala?
RăspundețiȘtergeretu chiar crezi ca pot face aceasta comparatie avand in vedere ca am condus-o zilnic? :)
ȘtergereCe parere aveti daca incerc sa vad daca se potriveste o panza de genul, poate cu mici modificari. Aici: http://www.google.ro/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=q-1CdA903vM5HM&tbnid=xyB1fDytJcuqOM:&ved=&url=http%3A%2F%2Fwww.sculesiechipamente.ro%2FCarote-caramida-gresie-metal-lemn%2FFreza-pentru-gauri-in-lemn-2663-MM-59.html&ei=AkghUcLxHYzQsga8roDIDw&bvm=bv.42553238,d.Yms&psig=AFQjCNGlKK1JUmWymZf1x2jxuWH0c9g0LA&ust=1361221772955722
RăspundețiȘtergereIn locul acelui inel metalic
ȘtergereSalut! Cristi, de unde ai cumparat vaselina siliconica si cat a costat?
RăspundețiȘtergeremagazin auto
Ștergerecat a costat ?
ȘtergereParca am spus si pe tutorial, 30lei
ȘtergereIti dai seama ca acea bucsa doar amana inevitabilul...va face joc si in bucsa de metal si atunci o sa pui una mai groasa,nu?:D
RăspundețiȘtergeresi care e problema? sunt foarte constinet de acest lucru
ȘtergereDeci vei pune alta mai groasa?:DDDD....nu e mai simplu sa pui ansamblul cu totul?
Ștergerein 7 ani acel cauciuc s-a tasat deja. cat crezi ca o sa se mai taseze, pana devine cat o foaie de hartie?
Ștergererepede tu gigi contra :)
Pe acelasi principiu sa inteleg ca nu mai schimbi nici bucsele bara stabilizatoare (tot din cauciuc sunt)? :)
ȘtergereProblema nu cred ca e numai din tasare ci si din erodare....suna stintific nu? mai degraba din ce am vazut in tutorialul tau era foarte ros acolo ( inca s-a tinut bine, stiu ca era un tutorial in care schimbai vitezele rally style :P....ma rog, la una a fost o mica greseala ;) )
bucsele de la bara de stabilizare nu are cum sa le torsioneaze si sa scartie stand pe loc.
Ștergerenu este erodare, crede-ma ca este doar tasare ;)
sa te intreb ceva cristi: cand e motorul rece la mine si vreu sa retrogradez intr-a doua intra putin mai greu, mai ales daca am si viteza putin cam mare pt. a doua. insa am constatat din intamplare ca daca accelerez putin cand cuplez a doua intra foarte usor chiar si daca am viteza prea mare pt a doua. cunosti fenomenul, la tine face asa?
RăspundețiȘtergereeu zic ca etse gros uleiul in cutie. posibil s atrebuiasca schimbat.
Ștergereadca accelerezi, aliniezi sincroanele si schimbarea se face mai usor
uleiul in cutioe cand trebuie schimbat este prea subtire.cred ca te-au bagat prea mult in seama pe aici.......
ȘtergereDupa mine cred ca asta este o greseala a celor de la dacia. La mine jocul asta l-a avut de noua, dar m-am impacat cu gandul ca asta e jocul din nuca si este greu de facut cava. Acum am vazut cum este acolo (nu am desfacut inelul din plastic pana acum) si sunt convins ca acel cauciuc de la inceput nu a intrat fix acolo.
RăspundețiȘtergereNu am vrut sa o zic, dar chiar de noua are joc acolo :)
Ștergereacelasi joc are si clio.aceeasi constructie.nu e panica
ȘtergereStiu ca nu are legatura cu tutorialul dar am nevoie de un sfat ... Am o problema la directie . Atunci cand virez stanga sau dreapta se aude un scartait . Uleiul de servodirectie l-am verificat si este la nivel. Imi puteti spune de la ce ar putea fi , orice sfat este bun venit !
RăspundețiȘtergerela cat de vag ai dat explicatia, raspunsul meu este pe masura "este de la ceva piesa de directie".
Ștergerescartait metalic? cauciuc? este constant sau ca si cum ar scapa in trepte?
ar putea fi de la rulmentii de sus de la telescoape, de acolo se aude in trepte.
daca este a cauciuc sunetul, posibil de la bieletea bara stabilizare.
daca este putin a metalic, un capat de bara sau pivot
cris,eu am spus ca esti prea bagat in seama.....asta este de la caseta de diractie.simplu.nu mai baga oamenii la idei.mai pune niste vaselina siliconica
ȘtergereS-a schimbat la intrarea în viteză?
RăspundețiȘtergeredaca a disparut din joc, tu ce zici? normal ca in acest moment schimbarea vitezelor este mai precisa
Ștergeresuna a cauciuc ... dar se ia usor de volan , constant .
RăspundețiȘtergereverifica capete de bara http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/verificat-joc-la-capat-de-bara.html
Ștergeredaca nu e joc acolo, sanse mari de la pivot. asta nu stiu cum sa-l testezi
testezi cu un levier cu shoc sus jos
ȘtergereSper sa faci un tutorial si cu schimbarea filtrului de aer la un benzinar
RăspundețiȘtergereVai de mine prietene iti trebuie tutorial sa desurbezi cateva surubele sa scoti filtrul ala a mai are si niste clipsuri de metal pardon ..dar daca tot esti curios cauta pe aici pe undeva gasesti cum se scoate capacul filtrului cauta doar
ȘtergereAm rezolvat rapid problema asta cu o bucata de 33mm taiata dintr-o teava de plastic pentru scurgere cu diametru de 50mm, taiata si logitudinal si unsa cu lubrifiant pentru imbinari conducte, intra perfect acolo.
RăspundețiȘtergereasta chiar merita de tinut minte
ȘtergereSalut ! foarte util tutorialul... As vrea sa te intreb ceva chiar daca nu are legatura cu acest tutorial. Eu am un prestige din 2008 si sub frana de maana am doar un buton functional pentru blocat/deblocat geamuri spate.. vad ca u le ai pe amandoua, pt ce este al doilea , ce face?? :P
RăspundețiȘtergereeu le folosesc pentru incalzirea in scaune :)
Ștergeresalut. ai idee cam care ar fi turatia mxima de schimbare a unui logan pe benzina daca vreau sa pastrez un consum mic? nici sa il subturez dar nici sa manance jar.
RăspundețiȘtergeremersi.
nu din schimbatul vitezelor la turatia optima scoti consum mic.
Ștergerecauta-l pe Gerhard Plattner, el iti spune cum scoti un consum mic
poti incerca la 1700rpm
ȘtergereCristi cand ti se misca asa schimbatorul cum simteai ca iti intra in viteze?Acuma ca ai facut asta iti intra la fel in viteze ca si cum iti intra inainte cand aveai acel joc ?Mersi astept rsp de la tine
RăspundețiȘtergeredupa ce am pus acel inel, a crescut precizia. intratul in viteza nu are nici o legatura cu acel inel.
ȘtergereVarianta de 2 lei :))
RăspundețiȘtergerehttp://www.loganclub.ro/forum/vand_buc_351_e_eliminat_jocul_schimbatorului_de_viteze_351_buc_351_e_pentru_short_sifter-t40526.html?p=1422857#post1422857
chris cand stai la stop mai tremura maneta ca inainte sau nu ai observat?
RăspundețiȘtergereinelul te scapa de joc, nu de vibratii. e diesel, tremura :))
ȘtergereSe poate realiza bucsa respectiva si din teava pvc folosita la instalatii sanitare cu diametrul de 50 mm si costa 1.5 - 2 lei cum zicea cineva mai sus :)
RăspundețiȘtergeresal cristi vreau sa te inreb ce diametru au discurile de frana simple la logan din 2005 benzinar.am vazut ca sunt si cu 238 si 259.ast. rasp.sal
RăspundețiȘtergeremerg amandoua, cel mai sigur ai 238 acum.
ȘtergereSuper tare! Chiar ma gandeam cum sa scap de jocu` ala de la schimbator! Mersi tare mult Cris!
RăspundețiȘtergerePoate gasiti careva o varianta de 2 lei si la vaselina ?
RăspundețiȘtergereParca n-as da 30 lei pe o cutie intreaga...
untura, seu de oaie...
Ștergeresi multa ceapa.
ȘtergereBuna ideea de a scapa de joc cu introducerea unui obiect acolo dar 30 de lei e cam mult, asa ca am luat o camera de bicicleta uzata am taiat-o si am introdus-o acolo , o buc in fata si una in spate si a disparut coplet jocul. 0 lei interventia. multa bafta si spor la tutoriale.
RăspundețiȘtergeredin tabla ce analtime are ,daca gaura e de 50mm,a mea din 2007 tot pe tje este,are caroseria aia din plastik alba,ma asteptam sa fie pe cabluri ,ca na e mai noua
RăspundețiȘtergerevre-o 3-4cm
ȘtergereEu cum am vazut inelul ala mi-a venit in minte setul de carote de rigips.. drept ptr care am si incercat si..a si mers..
RăspundețiȘtergereLaureate, 1,4 2006, trebuie bucsa?
RăspundețiȘtergereMultumesc anticipat
crezi ca suntem cititori in stele sau in globul de cristal? mai mult ca sigur da, iti trebuie
ȘtergereBuna ziua!Eu am un logan 1.5 dci,2006,tata a murit si mama nu are carnet,eu i-au carnetul peste un an,ce pot sa ai fac sa il mai intretin,ce ma sfatuiti?Mentionez ca la ora actuala are 45.010 km!
RăspundețiȘtergereapai un an nu este mult. sa ai grija sa fie rotile umflate si odata la 2-3 luni sa-i dai o tura de bloc :)
Ștergerenu tu, rogi pe cineva :)
Multumesc!Nu are nimic daca nu are facut nimic la zi,fiindca nu a fost nevoie,bagam bani degeaba,oricum cam o sa coste nu?
Ștergerepai probbail ccand o sa poti circula cu ea o sa fie nevoie sa schimbi uleiu, distributia, asigurarea, ITP. astea neaparat si cam da, o sa te coste.
ȘtergereMultumesc pentru timpul acordat!
ȘtergereEu de fapt sunt de la sat,am scoso pe linie si dupa cateva ture scotea fum ca la nebuni si cand se misca masina scartaie ceva,probabil ceva de la frana?Vara trecuta cand sa scot masina am gasit blocata frana de mana dar am reparato,nu am schimbat nimic!
Ștergereda, atunci clar este blocat ceva pe la frane :(
Ștergeresal cris, am achizitionat de curand un logan si am o mica problema: la drumuri cu gropi crapaturi mari sau piatra cubica mi se cam mica volanul in mana, oscileaza putin stanga dreapta. mentioez ca nu are servodirectie. asa fac cele fara? ca toate piesele (bielete, bucsi etc) sunt in regula.
RăspundețiȘtergerecu sau fara servo, la fel face volanul pe drumuri proaste :)
Ștergeresal cristi crezi ca este vreo problema daca pun discuri de 259 in loc de 238 pe un logan din 2005 benzina.majoritatea vanzatorilor au discuri de 259 diametru.
RăspundețiȘtergeren-am idee ce insemna acele dimensiuni :(
Ștergerenu stiu sigur ce reprezinta. posibil a fie diametrul discului si daca e mai mare, nu intra de etrier...
cel mai simplu este sa dai roata jos masori diametrul discului cu o ruleta asta ca sa elimini toate necunoscutele ecuatiei ......de ce sa faci unele masini au venit cu discuri de 238 mm altele cu discuri de 259 mm apoi verifici ce fel de discuri ai ventilate sau neventilate (pline) si dupa toate astea stii ce comanzi
Ștergereverifica aici daca vrei ceva de calitate:http://www.daciashop.ro/frana/discuri-frana
stii cumva daca se potrivesc fetele de usi de pe ph2 pe ph1?:D
RăspundețiȘtergerecu micimodificari, potrivesc. modificarea se face la tija de la manerele de deschidere a usilor din interior. doar la cele din fata.
Ștergeresi tu n-ai fi tentat?
Ștergerete referi la astea? http://goo.gl/3sgt4
Ștergeresunt pe teava, asteapta sa vina caldurica :P
Se potrivesc panourile usi de pe ph2 pe ph1,cu mici modificari la tija de la clapetele de deschidere usi.
RăspundețiȘtergereCriss,zi-mi te rog,ce parere ai despre bucsa ptr levier din pvc???de ce nu din pvc?
RăspundețiȘtergeren-am nici o parere, pui ce vrei tu :)
ȘtergereOk,poate e mai bine sa nu pun nimic :)
RăspundețiȘtergerenimic este cea mai proasta idee
ȘtergerePai eu tineam cont de recomandarea ta,si cum...nu ai zis"nimic",nimic pun :)
RăspundețiȘtergerespuneam ca nu am o parere despre cea de plastic sau de metal, n-am zis sa nu pui nimic :))
Ștergereai inteles ce ai vrut tu. nu am o parere despre care e mai buna, deci alegi ce pui. sa nu pui este o alegere proasta
Am pus de PVC,era mai usor de procurat.
RăspundețiȘtergereLa mine nu era deloc vaselina la levierul de la schimbator...si nici eu nu am avut la indemana sa pun,am pus fara...este grav???:):)
Am montat bucsa fara vaselina:):)
RăspundețiȘtergereImi spui si mie cum se demonteaza nuca de la schimbator?
RăspundețiȘtergereaplici metoda "tragi ca inecatul" pana cedeaza. grija s anu rupi oglinda cand scapa
Ștergeremersi
ȘtergereCa tot veni vorba de tras ca inecatul... am tot vazut in multe tutoriale ca spui de asta.:)) dar tot nu am inteles.. ce inseamna sa tragi ca inecatul, sau cum se face?
RăspundețiȘtergere:)) e doar o expresie.
Ștergeree un fel de "tragi ca apucatul, in disperare, fara mila"
Am si eu o intrebare la cei care v-ati montanta o astfel de bucsa. Eu am facut una din teava de PVC dar problema este urmatoarea si anume imi apar vibratii foarte mari in momentul in care masina este turata sau subturata. La voi au aparut aceste vibratii? Masina este un PH2 de 1,6 MPI. Astazi voi incerca sa fac o "bucsa" dintr-o camera de cauciuc sau ceva de genul asta pentru a mai elimina din vibratii. O sa revin cu un comentariu dupa ce pun noua bucsa. Toate cele bune.
RăspundețiȘtergereteava de PVC este prea groasa ca bucsa de metal folosita de mine si nu mai permite acelei bucse din cauciuc sa absoarba vibratii.
Ștergereeu am rezolvato an fix 3 minure dupa ceas,am avut un set de freze de regips pt doze, ultima freza de 40 parca era , am taiat din ia cu foarfeca de tabla ,cam 12-13 mm din partea cu dinti ,am dat cu vaselina si am bagato,la un coleg am ancercat sa ma uit si lipise cu super glue burduful ala ,ia m zis sanatate si virtute .... cine dreacu te a pus sa lipesti asta,asa aramas la el .
RăspundețiȘtergerela mine acum sta mai strans schimbatorul nu mai are asa joc .
Acum, te rog pune pe cineva sa traduca ce ai vrut sa spui in comentariul tau!
Ștergereati traduc daca stii ce anseamna freza de regips pt. doze si daca stii cum arata + fi 40 daca tii cat e .
RăspundețiȘtergeretai di ea ca e prea analta si o bagi acolo , astia care nu pricep repede si nu le vin idei din ce sa fac ,mai bine lasat io asa ca stricati masina .
Au ochiu,auu limba romana :)))))
ȘtergereSall Cris, Am si eu jocul acesta , dar la mn nu este din acel loc , mi se misca bila.Ce ar trebui sa-i fac??
RăspundețiȘtergeren-am nici ce-a mai mica idee
ȘtergereProbabil cauciul acela este tasat/umflat de la lubrifianti.
ȘtergereSingura solutie , este alta maneta :)
sau poti intoarce bucsa de cauciuc scotand-o de pe suporturile de plastic ...
RăspundețiȘtergereIncercata de mine,nici un rezultat!
Ștergerela mine merge (pentru moment) mersi
Ștergerecristi cand ai de gand sa schimbi oratania aia de maciulie?parca e un cap de monstru
RăspundețiȘtergerecand se rupe de tot :)
Ștergeresunt ca femeile, imi place mare :))
Salut Cristi,
RăspundețiȘtergereUn tutorial cu schimbarea bucselor timoneriei din zona CV? Jocul de acolo pleaca. Am schimbat si eu la 16V bucsele de sub levier si am montat si bucsa minune vanduta pe forum Logan :). Situatia s-a imbunatatit f putin. De altfel, dupa 65K km, am observat ca bucsele de sub levier erau intacte iar jocul provine din selectorul (cautatorul) CV. Am vazut ca e 20 Ron bucsa pe daciashop, pt cautator viteze.
Numai bine si felicitari pt. tutoriale!
le-am vazut si eu pe daciashop, proiect de viitor :)
ȘtergereZICETI-MI SI MIE CE DIMENSIUNU ARE BUCSA ACEEA FA ROG FRUMOS
ȘtergereAm comandat si eu o bucsa si am si primit-o. Ruginita, facuta dintr-o tabla de cea mai slaba calitate, subtire, manopera din topor... Numai la 30 de lei + 10 lei transport Posta Romana!
RăspundețiȘtergereZICETI-MI SI MIE CE DIMENSIUNU ARE BUCSA ACEEA FA ROG FRUMOS
RăspundețiȘtergerebuna cris!te rog daca se poate cumparami si mie 2 cutii cu vaselina siliconica,pentru ca in bacau nu se gaseste.spunemi cum pot sa te contactez.multumesc mult de tot
RăspundețiȘtergereda-mi un mail cu numele si adresa de livrare. gasesti adresa de mail la "Comanda DVD-ul"
ȘtergereSALUT CRISTI,
RăspundețiȘtergereNu stiu cum se face ca in zona de unde esti TU se gasesc toate minunatiile!.Ba VASELINA asta grozava,ba clipsurile acelea de montat direct pe fir (pe care le folosesti la toate montajele),de care as avea MARE nevoie!.
As putea indrazni sa TE ROG sa mai cumperi inca o cutie din acea vaselina - daca NU ai fost deja la magazin si sa mi-o trimiti si mie?.
Evident ca suport toate cheltuielile.
Cu toate ca lumea crede ca in BUCURESTI se gesesc de toate si la preturi mici,sa stii ca NU-I asa!
P.S. Ma BUCUR ca esti atat de tanar pt ca ne poti arata multi ani de acum inainte o gramada de lucruri pe care le putem face cu mana noastra si sa iasa si bine. Sa fii sanatos si la mai multe VideoTutoriale.
MULTUMESC MULT
fruncea, zona unde locuiesc este fruncea :))
Ștergeretu fiind cine, daca nu te semnezi n-am nici ce-a mai mica idee cine esti si daca am mai vorbit.
conectori gasesti aici http://goo.gl/rzhkL
cristi schimba bucsele timonerie sub masina unghiul acela 90grade(2 bucse plastic) si bucsa cautator viteze si PA joc asa am facut eu la a mea...merge ca din fabrica !!!
RăspundețiȘtergerehttp://www.daciashop.ro/bucse-timonerie ?
Ștergereda cris ...alea doua si cu aceasta...http://www.daciashop.ro/bucsa-cautator?keyword=busa%20cautator%20viteze&category_id=66...eu am scapat de joc merge ceas acum ...spor la treaba daca te apuci!
Ștergeregrija mare la siguranta aceea de la bucsa cautator viteze ...daca nu e pusa bine sare si mai gasesti doar treapta a 3 a si a 4 a :)))
RăspundețiȘtergerechestia asta se poate face la dacia gratis daca te duci,lasi masina an cervice,apoi intri antr o camera ati da si o femeie dai la buci ,mancarica ,bauturica ,nu va ti dus eu am fost, cu dreacu e scump o cutie de vaselina la 30 de lei ,si o ai pt.masina ta an plm. o tabla o gasesti si pe strada o tai de 3 cm si. fi. 40sau 50 parca si aia e ,cum poti sa spui ca e scumpa vaselina .... la ce va ti mai luat masina ... lasativa de sportul asta ...soferia
RăspundețiȘtergereIncep sa apara pe tot net-ul pareri ale baietilor ce au fentat bac-ul, care dupa proba de la limba romana, subit, au terminat cu emotiile bac-ului si a restului de probe si au dat fuga repede pe faleza sa-si mai odihneasca intelectul. In cativa ani ne vom lua traducatori ca sa ne intelegem intre noi.
RăspundețiȘtergeresalut, cam de o saptamana se aude un zgomot ciudat din cutia de viteza (banuiesc) la sandero al meu 1.4 are 86.000km. problema se prezinat in felul urmator: se aude un zgomot ca si cum ai bate cu ciocanu intr-o oala, un singur "tronc" doar in treapta a 2a si doar cand scot din viteza. adica indiferent ca e motorul pornit sau nu, bagata in treapta a2a si imping schimbatorul in liber se aude acel "tronc". ce-i drept am fost weekendul trecut pe timis la pescuit si drumul era foarte offroad, si cam de atunci e problema asta. banuiesc ca are legatura una cu alta, acuma nu cauza ma intereseaza in mod deosebit ci care ar putea fi problema si solutia. merci!
RăspundețiȘtergerete bagi sub masina si vezi daca nu ai prins ceva pe acolo, desi ma indoiesc.
Ștergerealtceva nu stiu sa-ti spun
SAlut imi zici si mie de te rog dimensiunile bucsei ??
RăspundețiȘtergereeu nu am masurat-o, dar era cineva pe aici mai sus care dadea ceva dimensiuni
Ștergeresalut cris am si eu o problema cu loganul meu din 2005 benzinar ... distanta la levierul schimbatorului de viteza sa micsorat ex intre vitezele 1 3 si 5 era de 3-4 cm intre ele acum este foarte mica la fel si intre 2 4 si marsarier care ar fi cauza. Multumesc
RăspundețiȘtergereunii se bucura daca se intampla asta :)
Ștergeren-am idee :D
baga tabla de aluminiu la dimensiunile necesare si nu mai are moarte din teava daia de irigatie
RăspundețiȘtergereSalut de unde ai cumparat acea vaselina. ?
RăspundețiȘtergeremagazin cu profil auto
ȘtergereAm montat si io bucsa si nu imi vine sa cred ce diferenta e
RăspundețiȘtergeremie peste noapte a inceput sa-mi scartie la intrarea in treapta 1 si putin in 2 (cam pe acelasi lung de linie). am scos mansonul si am observat ca e cam uscat. putina urma de vaselina.
RăspundețiȘtergeredupa mine, cel mai sigur asta e motivul. crezi ca mai poate fi si altceva?
pui vaselina si revii cu feedback, pana atunci ne uitam la poze cu gagici si țâțe goale. asta in loc sa ne gandim la posibile defecte :)
Ștergeresalut cris am logan 2005 1.4. imi joaca schimbatorul in viteza a5a dupa 90/h. am schimbat bucsile levier de jos alea mici de sub masina si limba aia de cauciuc care face legatura intre cutie si motor. ce imi recomanzi? ce crezi ca ar putea avea?
RăspundețiȘtergereai pus si bucsa care o prezint eu in tutorialul de mai sus?
Ștergerenu prea am inteles de ce doar in treapta 5. joaca cand o misti tu sau misca singura?
nu am pus bucsa aceea. io am joc cam 1 cm la levier. dar in viteza peste 90/h se misca 1 cm in fata si spate :(
RăspundețiȘtergeren-am idee de la ce ar putea fi :(
Ștergerevibreaza asa
RăspundețiȘtergeremai vreau sa te intreb ceva: in tutorialul cu taiat levierul de la schimbator sa il scurtezi cum lai facut sa stea fix acolo sa nu se miste? pentru ca eu aveam maciulia aia nashpa si acuma am pus maciulie daia model mai nou dar nu am si plasticul ala care intra pe levier, si de la cel vechi nu se potriveste. am pus niste banda izolier si lam fortat acolo prin apasare. vara se misca cand se incalzeste in masina. ce imi recomanzi?
RăspundețiȘtergerenu era masina mea, nu m-a interesat cum si-a fixat maciulia. dar iti pot spune ca avea una cumparata de pe nu stiu unde si mereu ramanea cu ea in mana.
Ștergereacum si-a pus maciulie de duster cu 6 trepte. si cu asta ramane in mana. i-am zis sa puna poxipol daca o vrea fixa, dar nu m-a ascultat :)
aha mersi cris. foarte bune tutorialele am invatat multe de la tine. multa bafta in continuare si sa faci cat mai multe tutoriale.
RăspundețiȘtergereHello . Could you tell me the size of that sleeve (ring ) ? Can I buy it somewhere ?
RăspundețiȘtergerehi, it's home made. i buyied from a guy from romania.
Ștergerei don't know any size of it :(
Salut! Ai idee daca merge timoneria de la alt model de Renault pe logan?(timonerie cu tije) Vreau sa gasesc o solutie sa fac timoneria mai precisa si mai scurta ("sport") fara sa tai tija, ma gandeam ca poate merge un kit de "short sifter" de la altceva, sau macar adaptat
RăspundețiȘtergeren-am idee. dar short shifter se practica deja. se sudeaza o bucata de teava. cauta short shifter, gasesti pe logan club.
Ștergereiar despre scurtarea tijei nu vad unde este problema. ori pui o tija mai scurta, ori tai din ea, este acelasi lucru. ca tai din ea nu e ca si cum i-ai schimba proprietatile...
salut, cristi, am un logan 1.5 din 2006 iar de cateva saptamani am observat ca intra si iese greu din viteza, mai ales cand motorul este rece. ai idee ce ar putea fi?
RăspundețiȘtergeresalut, probabil de la uleiul lipsa din cutie. sau vechi
ȘtergereSalut, ai idee cum sa demontez mai ușor tot ansamblul cu levier cu tot ( ca in pozele din postarea asta ) ?
RăspundețiȘtergeresalut, din pacate, nu stiu
ȘtergereSalut. Mai găsesc așa ceva la ora asta?
RăspundețiȘtergereSalut, contacteaza-l, posibil să mai fabrice
ȘtergereDe unde pot cumpăra bucsa?
RăspundețiȘtergereai sus in text doua link-uri, unul cu postarea unde vinde si al doilea cu userul ui de pe forum
ȘtergereVreau si eu link de la bucsa link ul de mai sus nu este valabil
RăspundețiȘtergereambele linkuri sunt valabile, doar ca ai nevoie de cont pe acel forum.
Ștergere