A venit si randul becului de marsarier, 7,5W model P21W soclu BA15S si de culoare alb. L-am achizitionat de la Liviu.
Pe timp de zi lumina este foarte vizibila, mai stridenta ca si becul stoc. Pe timp de noapte camera nu a filmat absolut nimic, ma asteptam sa nu se vada mare lucru darnuma asteptam sa fie bezna totala.
Ce-a de-a doua camera a filmat ea ceva, se poate observa diferenta de culoare si intensitate a luminii.
Pe timp de zi lumina este foarte vizibila, mai stridenta ca si becul stoc. Pe timp de noapte camera nu a filmat absolut nimic, ma asteptam sa nu se vada mare lucru darnuma asteptam sa fie bezna totala.
Ce-a de-a doua camera a filmat ea ceva, se poate observa diferenta de culoare si intensitate a luminii.
Faine becurile cu led
RăspundețiȘtergereAm si eu o rugaminte.. imi puteti spune si mie modelurile de becuri din tripa de pe spate sa`mi cumpar si eu pe led, model facelift 2012..si nu sunt sigur daca sunt tot acelasi.. Multumec frumos!
Ștergere- al treilea stop de frana, ceata, marsarier si semnalizari cu becuri albe P21W (BA15S) http://bec-led-auto.blogspot.ro/p/p21w-ba15s.html
Ștergere- semnalizari galbene PY21W (BAU15S) http://bec-led-auto.blogspot.ro/p/py21w-bau15s.html
- pozitie/frana P21/5W (BAY15D) http://bec-led-auto.blogspot.ro/p/p215w-bay15d.html
macar asta sa fie buba la logan si nu altele ,cu becurile scapam mai ieftin cat dau pe 4 becuri cu smd merg cu benzina 0 saptamana ,antradevar sant bune mai ales iarna ca e consumul foarte mare la celelante asta numik de zis.,dar parca prea piperate chinezaraiele astea
RăspundețiȘtergerestii cum se zice: all are made in china.
Ștergeredar asta nu insemna ca tot ce este facut in china trebuie sa fie prost ;)
am auzit ca pretul este 65 de lei e adevarat??
RăspundețiȘtergereda, 65lei este pretul becului.
Ștergeresal Cristi....vad k incet incet dispar becurile stock d p masina ta... ideea e, ce modificare o sa faci la uch , k ziceai la moment dat k e posibil sa intre in protectie....? cu respect
RăspundețiȘtergererabdare, vine si acel tutorial cu toate detaliile :)
ȘtergereUCH-ul are treaba doar daca legi mai multi consumatori pe o singura alimentare. De exemplu: daca legi la plafoniera din fata, alte 4 plafoniere.
RăspundețiȘtergereDaca pur si simplu inlocuiesti un bec existent cu un led, nu se intampla nimic.
nu este valabila teoria si la semnalizari ;)
Ștergeresal.la plafoniera am 7 becuri care mi se aprind cand deschid usa.3 la plafoniera si 4 la picoarele fiecarui pasager.iar UCH-ul nu a dat nici un semn.imi pare rau ca nu am cum sa public pozele.
RăspundețiȘtergeredepinde de consumul becurilor. asa pot spune si eu ca am vre-o 75 de leduri puse pe plafoniera si n-am probleme :)
ȘtergereAm gresit,trebuia sa specific ca la alimentarea de la plafoniera......am legat si celelalte 4 becuri(leduri)
RăspundețiȘtergereHai salut mare mester vad ca iti plac extrem de mult becurile astea cu led si ca te stradui sa ne demostrezi diferenta dintre cele 2 becuri asta este o pasiune cum rar vede omu .. din toate cel de mers inpoi mi se pare ca schimbarea lui este intradevar utila celelalte sunt mai mult design nu eficienta care sa merite schimbarea binenteles asta e parerea mea
RăspundețiȘtergereconteaza si consumul de curent, acesta fiind motivul esential. dar evident, si designul puncteaza :)
Ștergerebecurile testate de mine pana acum sunt de 7,5W si sunt cel putin egal sau mai bune decat becul stoc. stai sa vezi cand voi pune becurile cu led de 11W :)
Mihai:
RăspundețiȘtergereCris un tutorial cu banda aceea de led din porbagaj???:|
te-am descoperit si cu asta:))
poate intr-o viata viitoare, e mult de munca. si sunt 3 benzi cu leduri, nu una :)
Ștergerein plus, tare imi e frica ca o sa de-a foc careva la masina cu aceasta modificare
Cris cand faci un tutorial cu montarea unui eleron
RăspundețiȘtergerepoate in viitor :)
Ștergerevisez de vre-o 6 ani la asa ceva
Salut Cristi am vazut ca se poate instala pe masinile diesel instalatii gpl
RăspundețiȘtergerehttp://www.nordservice.ro/Instalatii-GPL-Diesel-Craiova_1_8.htm
fi si tu mai atent la ce citesti: Cei care sunt interesati de montarea acestor tipuri de instalatii, sunt rugati sa astepte omologarea RAR a acestora. Vom afisa pe acest site, imediat ce vom avea certificatele de conformitate pentru montaj.
ȘtergereSalut Cris
RăspundețiȘtergereAm studiat tutorialele tale , am si realizat unele chestii dupa ele,vazand ca nu ai un tutorial despre ridicarea automata a geamurilor la incuierea masinii m-am gandit sa realizez un montaj care sa faca asta.
Asa ca l-am conceput , l-am simulat pe calculator , l-am si realizat practic , merge,ramane sa reglez pe masina intrarea protectiei la capatul de cursa al geamului in functie de curentul consumat de motoarele geamurilor
Eu l-am realizat doar pentru 2 geamuri (fata) ,ca atat am ,dar cu minime adaugiri il pot face si pentru spate.
Saptamana urmatoare sper sa il pot testa si pe masina ,.
Daca vrei sa filmezi un tutorial cu asa ceva , am sa iti trimit si tie un montaj realizat , cu specificatia legaturilor electrice,care sunt simple
Cu respect Cristi. Ce recomanzi, plăcuţe de frâne originale Renault cu 115 lei, sau cele neoriginale cu cca. 50 lei. Argumentează te rog. Mulţumesc mult.
RăspundețiȘtergerein nici un caz cele de 2 lei, pe langa ca sunt dure si iti termina rapid discurile, au si prostul obicei sa scartie urat cand franezi.
ȘtergereEste off topic dar si eu vreau sa aflu ce a intrebat Atti. Sti cumva un model de placute care nuuzeaza discul?
RăspundețiȘtergereeste o intrebare aiurea deoarece un anumit tip de placute este compatibil cu anumite modele de discuri. discul de origine cu placutele de origine sunt compatibile, pentru restul nu stiu sa-ti zic
ȘtergereMulţumesc pentru răspuns. Am o nelămurire. Am primit în cutie doar un singur senzor de uzură şi doar două şuruburi noi cu pastă de fixare, plăcuţele fiind pentru Renault Clio şi Renault Megane.
RăspundețiȘtergeresi care e nelamurirea? :))
Ștergereeu as fi verificat cutia acolo la magazin. ca e doar un senzor, nu-i bai, dar pentru doar 2 surube faceam putin scandal :)
salut cristi. sunt dany, cu loganul cu 143000 km cu bataile de la roata stanga fata. am fost la alt service si mi-a gasit suportii de etrier, si-au facut un joc si din cauza lor sunt bataile alea. ai vre-o idee la ce pret sunt suportii de etrier. ai vre-o idee din ce cauza s-au dus?
RăspundețiȘtergereapai depinde unde e uzura aia. normal in interiorul etrierului trebuie sa fie 2 table care tin fixe placutele si tot ansamblul etrierului. daca acele table nu si-au facut treaba, etrierii au miscat in voie si si-au facut loc. desi sincer, putin probabil, tare cred ca este vorba doar despre acele table, sunt slabite. loveste cu piciorul in roata, se aude cum lovesc placutele in discul de frana? sigur se aude...
ȘtergereAm să trag şi eu firul pentru senzor, însă sunt total dezamăgit de acest Logan de 10.000 E (Prestige), întrucît aveam senzor de uzură la plăcuţe de frână în urmă cu 15 ani până şi la Oltcit TRS.
RăspundețiȘtergeredaca avea senzorul din fabrica, nu mai costa 10.000euro. intelegi tu asta? :)
Ștergeresalut cristi sunt tot eu dani cu loganul cu 143000 km. are ceva daca pui apa pe roti atunci cand sunt incintate? se poate defecta si din cauza asta? ms
RăspundețiȘtergeresunt dany. cei de la service mi-au spus ca s-au dus niturile de pe etrieri si cica din cauza asta si-au facut joc.
RăspundețiȘtergerenu exista nituri la etrieri!
Ștergerecumva se refera la acele 2 culise de care povestesc eu aici? http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/intretinere-etrieri.html
cristi nu stiu daca st acele culise, cert este ca cei de la service mi-au spus ca trebuie sa schimb suportii de etriere ca este posibil sa raman fara frane. tu ce ma sfatuiesti?
Ștergeree posibil sa ramai fara frane sau vei ramane fara frane? :))
Ștergerepenca asta pare doar o tactica de convingere :))
dar daca ei zic, totusi e nasol si e o vorba foarte buna: cu franele nu te joci.
ori noi dra sigur suntscumpe, ori de la dezmembrari auto
cam ce preturi au?
RăspundețiȘtergereeu nu vand piese de masina. ai aici cateva preturi de la ce am achizitionat eu http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/montat-etrieri-de-logan-van-pe.html
Ștergerepentru restul exista google :)
ms mult ptr raspunsuri si te rog sa ma scuzi daca te-am deranjat cu atatea intrebari. daca o sa mai am nevoie vreo data de ceva am sa te intreb. eu ma numasc dany din Motru ca sa sti cu cine o sa vorbesti.
ȘtergereLa cati KM ai cu masina CRiS, sigur sunt uzati carbunii de la alternator ... Eu la 130.000km mai am 1-2 mm de carbune ... am schimbat rulmenti la alternator si am vazut. Nu am schimbat carbuni ca nu am gasit pe loc ... Se pot schimba si fara sa dai jos alternatorul cred eu .. prin laterala ... dai capacul jos de plastic negru si e loc sa extragi placuta cu carbunii. Nu m-am bagat ca nu sunt mecanic .. ma pricep doar un pic .Dar daca pot sa scot placuta ma pricep sa ii lipesc cu ciocanul de lipit si singur. Am logan DCI 48KW . Daca faci un tutorial cu schimbatul acestor carbuni fara sa dai jos alternatorul ar fi super .. eu zic ca se poate .. e loc ... La service mi-au zis ca NU SE POATE ...asta pt ca manopera doar demontat-montat alternator e 100LEI..schimbat carbuni 50 lei.. Mai sa fie . Pe carbuni am dat 15 lei ...logic nu dau atat pe manopera ..THENX.
RăspundețiȘtergerebuna idee :)
Ștergeredar pana n-am eu probleme acolo, nici nu ma baga :)
corect. tot la service am ajuns ca facea urat de la rulmenti.. printre altele . Dupa 10.000km s-au busit rulmenti iar ... la 120.000km am schimbat rulmenti ca suierau... acum la 130.000 hodorogeau ... si s-a mancat si rototul si cu rulmenti noi tot juca asa ca am schimbat rotorul ...si rulmenti ...distractia: 300 rotor .. 50 rulmenti..150 lei maopera. DACA PUI RULMENTI PROSTI STRICI ROTORUL .. avea santuri ca urme de frecare sub rulmenti si logic gata. Carbunii NU SE POT SCHIMBA INDIVIDUAL. Se schimba cu tot cu placuta respectiva ... sunt facuti sa nu-i poti da jos pe aia vechi si lipi pe ALTI ...nasol . DECI NU VA CHINUITI SA SCAPATI CU 10 LEI PE CARBUNI ... dar electicianul mi-a aratat ca sunt uzati doar jumatate ... adica mai duc pana la 260.000km .. daca o tine masina atat .. cu rotor nou carbunii intra mai mult in locasul lor ... si logic mai au loc de "ros" ...la rotorul vechi era uzata zona de contact cu carbunii 1 mm minim ...mancat din cupru de pe rotor. deci tine alternatorul ... cu un set de carbuni.
ȘtergereINTREBARE: LA ELECTROMOTOR DUPA CAT TIMP SE ROD CARBUNII IN PRACTICA ... POATE -A SCHIMBAT CINEVA SI NE ZICE CATI km AVEA ...
carbunii se duc in functie de cat de des pornesti masina :)
Ștergerela un taximetrist relativ repede. la un om normal mult mai tarziu
La ELECTROMOTOR e in functie de cate ori pornesti masina pe zi si la TAXI e intradevar jale .Si macar un taximetrist ar fi bine sa zica cat l-au tinut carbunii aia.. La Alternator merge o aproximare a uzurii cu cati KM faci cu masina.
ȘtergerePS: "Respect" CRis ca raspuzi la toti .
hei criss, nu pot deschide usa spate stanga :(( nu stiu ce are, actuatorul functioneaza perfect, se vede siguranta cum sare, am incercat s trag de manerul din interior, am tras pana la limita sa se rupa, ce s fac?
RăspundețiȘtergeremai andrei, de ce vrei tu sa fi puternic ca un politist
RăspundețiȘtergereia vizioneaza acest tutorial, dupa care te pui in fund si razi de te pisi pe tine :)http://www.tutorialelogan.ro/2012/05/blocaj-protectie-copii-usi-spate.html
da faza e ca nu mai pot deschide usa deloc:)), e blocata, nu o pot deschide nici din interior nici din exterior :))
RăspundețiȘtergerema tu faci economie de cuvinte :)
RăspundețiȘtergerede ce n-ai zis de prima data ca nu poti nici din exterior, te joci cu sentimentele noastre :)
eu as lasa asa cateva zile, poate se mai aseaza de la gropi. daca nu, scoti banchetele, manerul deschidere usi din interior, surubul care tine fata de usa la mijloc si dai jos fata de usa. spor :(
si dupa ce dau fata usii ce fac :-???
RăspundețiȘtergerebagi pula, mana zic, bagi mana pacolo la incuietoare si o deblochezi :)
Ștergeresalut cristi, sa te intreb si eu ceva( stiu ca s-a mai dicutat de curand , dar sunt nelamurit). de ceva timp nu-mi sta masina la relanti (e pe benzina). inainte, cand o porneam o lua la sfert motorul si statea putin turat pana se incalzea. acum, nici nu mai porneste la sfert, si nici nu sta frumos la relanti. da sa se opreasca si vibreaza tare. senzorul de pe volanta l-am curatat. am inteles ca ar putea fi de la motorasul pas cu pas. nelamuririle mele sunt: 1. daca e de la asta se poate deregla ceva daca il scot?(ca am inteles ca trebuie infiletat capul nustiu cate spire). 2. ce trebuie curatat mai exact, capul conic si corpul clapetei pe interior?
RăspundețiȘtergeremersi si te salut.
http://www.loganclub.ro/forum/curatare_motoras_pas_cu_pas-t12354.html
Ștergerepentru ca eu nu stiu nici un detaliu
in locul tau mai puneam 40 lei si puneam xenon pe marsalier + ceata :)
RăspundețiȘtergerehttp://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=products.view&product_id=30012
eu ziceam ca vreau sa vad si sa fiu vazut, nu sa le fac radiografie celor din spate :)
ȘtergereUn magazin online de unde pot cumpara aceste becuri ?
RăspundețiȘtergerehttp://bec-led-auto.blogspot.ro/p/p21w-ba15s.html
ȘtergereSalut ,am si eu o intrebare poate ma poti ajuta ,la mine nu se aprinde becul imi poti spune ce sa fac?
RăspundețiȘtergereverifici singurante, verifici becul... in ultima instanta sonda de pe cutie. http://www.tutorialelogan.ro/2010/11/tutorial-schimbat-sonda-marcharier.html
Ștergere