Vitezometrul trece prin valorile 50-90-130-170 !!! Deci e bun al tau!
Meniu diagnosticare Bord Logan
Cum se intra in meniul de diagnosticare al Calculatorului de Bord si ce semnifica valorile afisate
1. Se tine apasat butonul de RESET in timp ce se pune contactul (pozitia M) si se mentine apasat butonul de RESET timp de 5 secunde. Daca se porneste motorul (pozitia D) va fi disponibila si informatia de la pct. 7. 2. Turometrul şi Vitezometrul incep sa baleieze. 3. Se elibereaza butonul de RESET, apoi se apasa scurt pe el, trecand astfel cu fiecare apasare prin cele 5 ecrane de informatii, dupa cum urmeaza: 4. Prima apăsare: Toţi martorii luminoşi ai bordului se aprind (doar la primele versiuni de software – in prezent nu mai exista acest test), pe ecranul LCD apare ceasul şi versiunea de software a CB, turometrul si vitezometrul incep sa baleieze aproape toata scala de turatii, respectiv viteze. 5. A 2-a apăsare: Se aprind toate segmentele afişorului LCD 6. A 3-a apăsare: Se afişează nr. de litri din rezervor (dacă e vreun defect la senzor apare “—”) 7. A 4-a apăsare: Se afişează debit carburant în litri/oră dacă e motorul pornit (dacă e vreun defect apare “–”). La primele versiuni de software al TdB (Tablou de Bord) valoarea era afisata si daca ea era mai mica de 1 litru pe ora. La versiunile actuale nu se afiseaza decat valori mai mari de 1 litru pe ora, necesitand fie turarea motorului, fie cresterea sarcinii (de ex. prin pornirea AC). 8. A 5-a apăsare: Se afişează eventuale defecte memorate la senzori (toate defectele afişate în meniul de defecte de senzori memorate sunt defecte care au fost detectate dar nu mai sunt confirmate prezente, adică au avut loc) - 8.1 “- – -TO” – circuit deschis senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t o”) – dacă motorul e rece nu se ţine seamă de el (este normala aceasta eroare cand se porneste motorul rece, probleme sunt doar daca eroarea re-apare dupa un reset cu motorul cald) - 8.2 “- – -TC” – scurtcircuit senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t c”) - 8.3 “-JO- -” – circuit deschis senzor jojă carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “j o”) - 8.4 “-JC- -” – scurtcircuit senzor jojă carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “j c”) - 8.5 “D- – - -” – absenţă semnal la senzorul de debit carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “d”)- se ţine seamă de el numai dacă există CB instalat (doar la versiunile de soft 6002 si 7102) În caz de mai multe defecte memorate sau prezente, acestea sunt afişate pe o singură şi aceeaşi linie a afişorului.
Pentru a executa urmatoarele actiuni se apasa lung butonul RESET in timp cat sunteti in meniul de diagnosticare: - se şterg defectele memorate - se reseteaza datele parţiale din CB (Km parcursi si Litri consumati – restul deriva din ele) - se iese din secvenţa de autodiagnosticare - se reseteaza circuitul de afisare a nivelului de combustibil (serveste la rezolvarea afisarii incorecte a volumului de combustibil din rezervor) Apoi se aduce contactul la pozitia A sau S (stop).
Daca nu se doreste efectuarea actiunilor expuse mai sus se aduce contactul la pozitia A sau S (stop) pentru a iesi din meniul de diagnosticare si a reveni la functionarea normala a tabloului de bord.
Trebuie facut testul cu motorul cald, dupa resetarea tuturor erorilor.
bynladen, mancatias ochii, belestei mai tare si o sa vezi ca lui ii apare acul aproape de 18-, deci nu e bine deloc. A spus din greseala 150, dar unii numa' nu stiu sa zica multam.
Salut mie i mi apare erroarea imediat dupa combustibilul ramas,,,adica sare peste instant in rest este la fel,,,si aici vine intrebarea ...de ce?nu am instant? Logan 1,4 MPI 2005 benzinar ...versiune cb 6001
tu trebuie sa faci doar asta http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/montat-cb-pe-logan-15dci-preference.html fcai parte din cei norocosi, chiar si consum instant vei avea
nici nu se poate calibra perfect si asta din cauza ca un cauciuc nou ar e9mm iar cand este uzat si trebuie schimbat, adica la 2mm, deja este o diferenta de 7mm doar de la roata
Eu nu sunt din Timisoar:P. Si chiar daca as fi , al meu nu e tiganit ca e abea din 2007 cu 25.000 (cumparat de mine in septembrie cu 5000€ la 18.000 km 1.5 dci MCV). ;). Lasand gluma laoparte , chiar te apreciez pentru munca depusa pentru noi. eu acum incerc sa fac rost de un set de torxuri si sa il izolez fonic.
este o problema daca nu se aprinde. poate vei avea o problema cu uleiul si nu ai acel martor sa-ti indice. posibil sa fie ars ledul. cel mai simplu e sa pui de test alte ceasuri
salut cristache. :) cred ca asta este cel mai banal lucru la logan. sincer, nu am intalnit pana acum in bucuresti posesori de logan sa nu stie chestia asta. pe la tn pe acolo ai intalnit..? respect
Salut. Sa stii ca eu sunt din bucuresti si cand am facut o chestie de genu asta in bucuresti au vazut cateva persoane care au ramas uimite de asa ceva. Si inca ceva cristi sa sti ca sunt anumite softuri de logan benzinar care arata si cat mergi cu masina. Exemplu masina mea un ph2 1.6 mpi85 din 2011 a aratat asa ceva iar dupa nu mai arata. Si daca tot sa discutat despre erori,exista vreo metoda prin care si pot sterge?
pe logan 1.4mpi din 2004 in acel cod al senzorilor am si acel d in loc de prima - (liniuta) la tine, din ce ai zis e lipsa contact senzor de debit carburant, oare pot sa ma folosesc de aceste coduri in eventualul cablaj unui cb? vreau sa ma apuc inainte de toate sa trag cablul de la ecu in bord si pe urma sa achizitionez/montez cb (cipu) si maneta,versiune soft 6001.
Stiu asta, dar ma refeream daca pot sa fac cablajul si sa imi dispara acel d din codul acela ca sa imi dau seama daca e realizat bine. Pe urma este logic ca urmeaza achizitionarea cipului si manetei.
Salut Cris! Am plecat pe ploaie (nu stiu daca are importanta) cu un logan 1.4, mi s-au aburit geamurile si am dat drumul la caldura (la maxim). Dupa un minut, cand vad ca mi-a urcat temperatura la 6 liniute! Opresc repede caldura si dupa vreo 30 de secunde scade inapoi la 4 liniute... nu mi s-a mai intamplat niciodata asa in niciun fel de conditii meteo (nici pe canicula). De la ce ar putea fi? Multam si succes in continuare.
salut am avut si eu aceasi problema la un logan 1.4 mpi din 2007 laureat dar am pus un fir de masa intre caroserie si joja de ulei iar de atunci nu am mai avut probleme. Apropo verifica termostatul si scoate mufa de la sonda de temperatura de pe chiuloasa daca porneste GMV sigur probleme din masa.
Ce vrei sa sti prietene cu 1,2 16v cam acelasi lucru e si la celelalte versiuni inclusiv diagnoza bord ai unde cauta garantez pt asta ia arunca un ochi in dreapta si ai sa vezi in afara de motor totul e la fel ...is curios ce consum scoti la masinuta da un consum adevarat nu povesti pescaresti ok?
nu posed o astfel de "bijuterie" de masina, insa sunt interesat ce versiune de soft au astfel de motoare, ce fiabilitate au si de asemenea cat consuma un astfel de motoras, dat fiind faptul ca loganul 1.2 16V este cea mai "accesibila" masina pe care Dacia ne o ofera.
salut cristache :) dak nu te deranjeaza asi vrea sa.i raspund eu lu` nenea Anonim cu liniutele de la caldura in caz k se mai uita: schimba.i termostatu` .. asa am patit si eu la un logan benzina 1.6 mpi.... pt nenea Anonimu` care e vizibil deranjat de modu` meu de a saluta... : pustiule mesengerist, calculatorist, feisbucist, counterist... nu cred k este problema ta cum, in ce fel si.n ce context folosesc eu o anume formula de salut. sper k m.am facut inteles... asa ca, cristache... te salut si sa ai o zi faina.. :) respect
este 16valve dar nu are 2 axe came. motor prea mic si slab pentru caroseria grea. este echivalentul unui motor 1.4mpi. ca si consum depinde enorm de sofer si traficul pe unde te dai.
aa, am inteles. loganul nu are gradatie rosie la rpm si earam putin nedumerit. oricum am vazut ca la 90 % dintre masinile pe benzina incepe gradatia rosie la 6500.
salut. de mine cred ca zicea ala cu respectu. eu ii respect pe cei care merita. pe cei care nu, ma pish pe ei. referitor la liniutele de temperatura, n-a mai facut de atunci... de aceea sunt tentat sa nu ii fac nimic deocamdata. urmaresc sa vad cum se comporta pe viitor. in schimb, chiar azi, alta nebunie:)). cand am plecat, accelerez si cand vad ca ramane accelerata. opresc motorul, il pornesc iar si vad ca se tureaza foarte tare fara sa ating pedala. imediat i-am uns bine clablul de acceleratie, si am plecat in teste. nu a mai facut dupa asta. sper ca de la cablu sa fi fost. cam astea ar fi singurele probleme pe care le-am avut cu ea (care nu sunt chiar probleme defapt, in adevaratul sens al cuvantului, fata de ce patesc altii). stima.
pt anonim de la ora 22;34 mestere schimba cablul de acceleratie rapid sa blocat ca este rupt undeva in manson si nul vezi unde, se va rupe complect pt 20, 30 de lei nu merita sa stai pe drum se schimba destul de greu la partea de sub bord de la pedala si nu ai fi fericit sa il schimbi pe drum iar cu liniutele ai o problema de masa trebuie doar sa adaugi un cablu suplimentar s-au sa cureti cablul poate chiar sa il schimbi pe cel original..iar ala cu rspectu zicea de mine ca nui inteleg formula de salut cred ca se foloseste prin Ferentari ori a vazut un film cu negri din SUA si ia placut nu doaream s-al jignesc pe mitic doar ma zgarie pe inteligenta atata respect hai pa
hei criss, pentru a-mi izola polita spate pot sa folosesc folie ce se pune sub parchet, folie cu aluminiu? http://www.utilul.ro/poze/offer_1843_0_mare.jpg ceva asemanator
cezarica smecherica ti-ai furat-o sa ma ierti....cristi banuiesti de ce la un logan dci 2007 nu merge aceasta diagnoza?Se petrece in felul urmator tin apasat pun contact , acele baleaza dar nu total ( se opresc pe la 130km/h) dupa care revine in meniul normal nu cel de diagnoza? ce ar putea fi ai idee?
salut cristi. ce parere ai despre satelitul de comanda pentru cd-player cum este la renault. crezi k se poate monta asa ceva pe logan after-market k modele facelift au deja dar noi posesori de logan ph1 nu. eu de ex am un kenowd sti cumva cum se monteaza si dak s-ar potrivi cu cd-player-ul meu. ms
Cris acolo in diagnoza. la cei care au CB de scrie 0.0 unde ai zis ca ii cantitatea de motorina, eu as zice ca ala este consumul instant da am sa verific pe drum ce apare. tu ce parere ai?
ma indoiesc ca am zis ca ar fi cantitatea de motorina unde e scris 0.0, ar insemna ca este gol rezervorul :)) acela nu este consumulinstant, este debitul de motorina care trece prin injectie in decursul unei ore. dar e aproape de realitate cu consumul instant
ultima nu cred ca este o eroare ci un indicator de nivel ulei .acceseasa meniul odata cand dai drumu la ulei si vezi daca liniuta aceea verticala s-a dus in stanga.( eventual si o filmare):D
Consumul ala vad ca la cele mai multe masini reprezinta numarul de liniute din indicatorul digital inmultite cu 5 litri.Ma gandeam daca nu cumva el face aproximari.(Cum o linie inseamna 5 litri). Se intampla sa ai 4 liniute, mergi putin si se fac 3 liniute...asta nu inseamna ca ai consumat 5 litri
Salut, mi s-a aprins astazi martorul Check engine .. m-am uitat pe cartea tehnica spune ca este "martor antipoloare" la ce ma pot astepta... pot sa mai merg cu masina asa ? sunt dependent de ea.. crezi ca o diagnosticare imi poate afecta masina ? eu tot ma gandesc probabil o fi o sonda ceva..
Maine am sa merg... sper sa nu fie ceva naspa.. mai nou si vitezometrul imi face fitze.. in timpul mersului imi cade acul jos iar dupa un timp 1 minut sau ceva de genu revine inapoi.. cred ca ii ceva electric..
Baleierea acelor iti arata cumva viteza maxima cu care s-a mers vreodata? Citiesem parca undeva ca se poate vedea asta ...dar n-am mai gasit cand am cautat.
nu, in nici un caz :) daca e sa o luam asa, rotatiile pe minut ar face acelasi lucru si la mine arata 7000rpm :)) la dci alimentarea o taie la 5000rpm :)
ms esti tare daca as veni sa mil faci u cat mi-ai lua mana de lucru ?...sau mai bn lasa-mi si mie un nr de tel sau un id ceva sa vb ca as mai vrea sa ii mai fac niste chesti pe la el:)
salut cris am o intrebare pentru tine,am un renault clio an fabricatie 2004 65cp 48kw 1461cc diesel, am facut si eu diagnoza cb asa cum ai facut si tu la loganul tau,in ainte sa-l fac aveam in rezervor circa 8 litri de motorina dupa ce am esit afara din diagnoza sonda mia aratat ca nu mai am motorina,sa aprins becul la motorina ai cumva o idee ce sa intimplat,sau nu te pricepi la clio? miai fi de mare ajutor daca mai ajuta cu un raspuns.
dar de ce sa intimplat treaba asta nu trebuia sa afiseze ca in videoul pe care lai facut tu ca doar motorul care il am eu este la fel ca al tau numai ca la mine mia aratat cu totul altceva.
salut cristi ,am observat k te pricepi la masini vroiamsa te intreb daca schimb toba la un logan 1.4 mpi creste consumu de benzina ? e o toba cu silencer ...
si daca ar creste consumul, ar fi cu un maxim 0,2%. o sa creasca consumul din cauz ata penca o sa-i dai blana penca-ti place cum suna. dar efectiv finala nu afecteaza consumul. exact cum nu afecteaza nici puterea motorului, dupa cum cred unii ca ar castiga 1-2 cai din treaba asta
Sal Cris,am un benzinar 1.6 8v din 2007 la care nu am avut nici o problema cu el pana acum,dar de ceva timp la indicatorul apa vad ca mi se ridica greu apa la 4 liniute iar cate o data de la 4 scade la 2 chiar daca afara erau 35 grade,termocupla merge si cand o opresc ia pleaca cateva minute chiar daca motorul este oprit,am resetat cb,dar eroarea imi reapare din nou iar de masa insuficienta nu cred ca este vorba deoarece am pus un cablaj de masa mai gros.Ms!
Ms de raspuns,cred ca am rezolvat-o cu sonda scoasa si curatata,am pus-o la loc si vad ca deocamdata nu mai face figuri,se ridica apa repede iar cand ajunge la 4 lini acolo sta.Ms,s-auzim numai de bine!
salut cris am un logan 2005,1.5dci,cand intru in diagnoza imi indica 6001,dupa aia toate full,dupa aia litri motorina,dupa aia 5 ----- ciar asa apare,dc?are conum instant?si imi mai sta aprins air bag aprin ,air bag off kiar dak pornesc imi sta tot timpul ,si aia d la bujiile incandescente knd pornesk sta aprinsa.ajutama te rog mult.laur ma numesk. Ms cu stima si respect domnul!
ai firul tras pentru consum instant, doar ca softul 6001 nu stie sa-l afiseze. ca sa-ti afiseze trebuie sa ai softul 6002. faptul ca ai aprins un pom de craciun in bord sugereaza un singur lucru: DUTE LA SERVICE! IMEDIAT! si nu in spatele blocului ci la reprezentanta Dacia.
Buna ziua, pe mine m-ar interesa cum am putea face incat pavelele de indicare temperatura apa sa fie afisata cate unu cum e la combustibil. Motorul daca ajunge la 90C sa apare 5 pavele. Cu stima, R
Salut! Am si eu o intrebare, ai putea sa imi spui ce inseamna anumite coduri de la diagnoza?am un logan dci 1.5 din 2006 si mi-a dat 3 erori necunoscute pe tester. ms mult de tot!
n-am logan 2, deci nu stiu, nu vreau sa stiu si nici nu ma intereseaza :) ai putea crede ca sunt rautacios, eu sunt doar sincer, chiar nu ma intereseaza. dcaa voi avea Logan 2, interesul v-a aparea instant
Cris , uitate un pic la problema mea... http://www.girlshare.ro/33448760.4 . Doar cand scade temperatura sub 15 grade se vede asa , cand e peste , se vede perfect .
display pe negativ ii spune. este tutorial http://www.tutorialelogan.ro/2010/12/tutorial-modificat-display-negativ-la.html sau il poti cumpara original de fabrica http://www.okazii.ro/accesorii-auto/altele/display-negativ-dacia-logan--a143264964 George 0741511420. spune-i ca te-a trimis tutorialelogan
Salut...am si eu o problema la computerul de bord,versiunea 7101,motorizare 1.4..nu imi mai indica corect volumul din rezervor..de exemplu cand am plecat de acasa am verificat tinand apasat pe butonul din bord si imi indica 11 litri...dupa ce am parcurs in jur de 30-40 de km...am verificat iar si imi arata 10 litri..eu nu cred ca mi.a consumat doar un litru...am mai avut de curand probleme cu volumul rezervorului,aveam o linie,alimentam de 50lei si tot o linie imi aparea...dupa un timp si-a revenit,dar vad ca acum iar face figuri...nu stiu ce poata sa aiba..daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator....multumesc!
sa inteleg ca tu ai cel mult doua, trei linii in bord, tot timpul. ai frecat plutitorul ala in acea locatie de s-a plictisit(probabil). in principiu conteaza foarte mult inclinatia masinii, de acolo eroare de afisaj
masina era dreapta cand am verificat...sincer cam asa tin revervorul,undeva la 2-3 lini...atat imi permite bugetul...e vreo cale de a rezolva problema asta,ca nu vreau sa ma trezesc pe drum fara benzina :))
Am un Logan 1,5dci cu motor de 85C. In timpul mersului, se aprinde senzorul de bord ce indică funcţionarea bujiilor incandescente. In mod normal, la cateva secunde de la pornire se oprea. Care ar putea fi cauza?
ceau am un logan din 2006 dec 1,6 16 valve si cum a crescut temperatura afara de exe din aprilie nu mai porneste la prima cheie o ia la a doua si ast se intimpla numai vara , iarna nu am probleme porneste la sfert cris ai mai intilnit asa ceva rog cine ma poate ajuta ....am pus tester nu da nicio eroare ...ast ras..
Am patit la diesel problema asta. Rezolvat cu desfundarea furtunului retur rezervor (este legat pe conducta cu soricel) . Nu ma gandeam ca acel furtun poate sa creeze asa mari probleme. Dupa cate am mai citit am inteles ca daca este infundat face vid in rezervor si de aici probleme cu pronirea.
Salutare, sunt intr-o dilema, Logan 1.5 Dci, de ceva timp am obs. ca atunci cand apas pe butonul de la stergator sa vad consumul instant, km de parcurs, etc. nu imi ia nici o comanda. ce poate fi? cum pot verifica daca este de la buton sau de la altceva? Multumesc mult!
cris o mare problema am si eu de care nu ma putut ajuta nimeni de la nici un service pana acuma, am un logan din 2006 diesel problema ar fi ca acesta se opreste in mers, iar pornirea o face la sfert apoi e valabil si dimineata la rece
Salut CriS, scuza-ma ca te deranjez cu intrebarea mea, am vazut ca esti in concediu. Am un logan 1.4 mpi din 2005 chel, si vreau sa imi montez o instalatie de aer conditionat pe ia din dezmembrari, am gasit ceva prin chitila pe langa Bucuresti, 2500 lei montata si data in functiune. Ideea cu care te deranjez,este daca tu ai auzit pe cineva de acest up date si daca este multumit? iar a doua indormatie de care am nevoie de la tine si daca poti sa-mi raspunzi este daca trebuie resoftat calculatorul de bord. Multumesc mult!
Am o eroare pe ceasuri. Km de la pompa nu sunt egali cu km de la ultima resetare. Vreau sa le schimb cu totul. Merge sa pun ceasurile albe de pe ph2 dci? Eu am un dci din 2006 euro 3. (versiunea de soft e din ecu si ceasurile doar citesc sau softul este integrat in ele?)
nu inteleg asta "Km de la pompa nu sunt egali cu km de la ultima resetare". nu potrivesc ceasurile, difera softul. tu ai 6xxx si cele de pe PH2 au 8xxxx
Am vers 7112. E vorba de km de la pompa care pot fi resetati independent de km parcursi. Nu stiu exact cum sa explic. Ideea e ca am doua contoare de km. Unul imi arata km de la pompa (desenul cu pompa si ......) si inca unul in care este afisat doar km
6xxx este cu euro 3, 7xxx este cu euro 4. sunt convins ca ai si intercooler, nu? buun, deci la eroarea la care te referi tu, este CB-ul, care este aproximativ, nu este exact. iti afiseaza date cu aproximatie deoarece conditiile de trafic si stilul de condus afecteaza direct acele date. schimbarea ceasurilor nu rezolva absolut nimic.
Nu am intercooler. Dar masina este 100% euro 3 48kw/65cp cu aer si fara abs si cand intru in diagnoza imi arata vers 7112. Masina nu o am de noua. (sa nu fie schimbate ceasurile de vechiul proprietar). Diferenta dintre cele doua contoate de km este de fix 10 km/100. Stiu ca mai am si problema sa se reseteze singure dar se reseteaza toate mai putin ceasul. Ms
mai mult ca sigur vechiul proprietar a schimbat ceasurile. nu prea inteleg ce vrei tu sa-mi explici, omiti informatii si nu am o imaginatie atat de buna cat sa umplu acele goluri
Salutare. Am schimbat placa acelor din cauza ca am distrus acele contacte care fac legatura cu display-ul. Inainte aveam versunea 6001 si imi arata toate functiile,inclusiv consumul instant. Am cumparat de la cineva alta placa pe care in diagnoza imi arata 7001. Am pus acel cip de pe 6001 pe acesta si îmi arata doar km, to si la nivelul benzinei 2 si sub 2 este litera G. In timpul mersului sub kilometrii apare litera M. Oare nu este bun cipul la aceasta placa?
intre placa pe care aveai cu softul 6002, nu 6001 si noua placa cu softul 7001, sunt diferente fizice, deci difera foarte mult, nu e ok cum ai facut tu. nici n-am auzit sa existe 7103, probabil la tine a iesit o struțo-cămilă prin combinatia facuta. trebuie sa cauti o placa care are softul 6001 sau 6002 pe care pui chipul de pe vechea placa.
chiar si la cel cu versiunea de CB 6002, consumul pe gaz afisat nu este deloc corect, eroarea este de aproximativ 10%, verificat si testat deja pe vreo 4 masini, inclusiv pe masina pe care o am la firma. avand in vedere ca loganul 2015 comunica pe can, evident ca totul este diferit. oricum, consumul afisat de CB este doar orientativ, niciodata exact.
Multumesc mult. La modelul 2007 îmi gresea cu 200 ml la un plin de gaz 42 l...e mai mult decât perfect. Nu mai am pompa de Benz originala si a luat- razna... Deci nu am sanse pt mcv 2015 sa am si pt gaz...
poti vorbi cu oricine citeste si iti raspunde. eu sunt notificat pe mail ori de cate ori scrie cineva ceva. ti-am sters adresa de mail pe care tocmai ai pus-o, doar ca sa te feresc de spam, probabil nu stiai ca asa te trezesti cu spam pe mail. daca vrei sa o publici din nou, n-am absolut nimic impotriva. este normal sa adune litri de gaz si benzina, ECU calculeaza tot ce se arde, este normal. altfel trebuia sa fie doua calculatoare de bord separate care sa-ti arate individual statisticile de pe gaz si de benzina
Salut! La logan 1,5 motorina din 2014, cum pot afla cati litri de combustibil mai am in rezervor? La vechiul logaan din 2005 puteam sa aflu cu butonul reset + contact. Exista vreo cobinatie de butoane la modelele noi? Multumesc.
salut. Am o problema ciudata. de cava timp nu imi mai arata consumul, km ramasi, iar liniutele de combustibil dupa o resetare CB la 200-300 km dispar 3 din cate sunt afisate (ex: daca am 7 liniute dispar 3 raman 4, daca am 5 dispar 3 raman 2...). ai idee ce anume are? pompa, un senzor .... multumesc
Salut. Logan Diesel Aprilie 2017, model Ambition. Nu am consum instant. Problema este ca nu mi mai afișează consumul mediu in mod continuu. Cand il afișează cand nu. Daca este in viteza si ridic picior de pe acceleratie, dispare afisazul. Am facut reset calculator, cum e indicat aici. Mi a arătat litri rezervor 29, si o chestie ciudata cu un d la mijloc. Ce poate fi? Mulțam!
Salut, nu știu nimic despre Logan 2. Daca e ca la Logan 1, atunci: - 8.5 “D- – - -” – absenţă semnal la senzorul de debit carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “d”)
Salut . Se poate schimba skin-ul la navigație , adică are mai multe tipuri (eu nu am reușit să le găsesc)? Par cam spălăcite. Sau are o problema navigația? Cum draq știi ce temperatura are lichidul de răcire motor , nu mai are nici un indicator ,doar cel de depășire (maxim ,avarie sau cum s-o mai numi) ? Sandero Stepway 2017 0,9 Tce .Mulțumesc.
Salut Cris. daca am luat niste ceasuri de la un laureat 2006 sa pun la un preferance 2005 inclusiv maneta cu buton doar fac plug and play si trag firul. mai trebuie sa fac si altceva?
am cumparat de pe china o diagnoza mini obd 2. acolo imi arata instantul si consumul mediu si cati km fac cu un litru. crezi ca am cablajul tras din fabrica?
Sigur și toate firele trase, dacă este diesel. Daca este benzinar, citește din ECU cantitatea de combustibil ce trece prin injecție, inclusiv ce merge înapoi pe retur
Vitezometrul trece prin valorile 50-90-130-170 !!! Deci e bun al tau!
RăspundețiȘtergereMeniu diagnosticare Bord Logan
Cum se intra in meniul de diagnosticare al Calculatorului de Bord si ce semnifica valorile afisate
1. Se tine apasat butonul de RESET in timp ce se pune contactul (pozitia M) si se mentine apasat butonul de RESET timp de 5 secunde. Daca se porneste motorul (pozitia D) va fi disponibila si informatia de la pct. 7.
2. Turometrul şi Vitezometrul incep sa baleieze.
3. Se elibereaza butonul de RESET, apoi se apasa scurt pe el, trecand astfel cu fiecare apasare prin cele 5 ecrane de informatii, dupa cum urmeaza:
4. Prima apăsare: Toţi martorii luminoşi ai bordului se aprind (doar la primele versiuni de software – in prezent nu mai exista acest test), pe ecranul LCD apare ceasul şi versiunea de software a CB, turometrul si vitezometrul incep sa baleieze aproape toata scala de turatii, respectiv viteze.
5. A 2-a apăsare: Se aprind toate segmentele afişorului LCD
6. A 3-a apăsare: Se afişează nr. de litri din rezervor (dacă e vreun defect la senzor apare “—”)
7. A 4-a apăsare: Se afişează debit carburant în litri/oră dacă e motorul pornit (dacă e vreun defect apare “–”). La primele versiuni de software al TdB (Tablou de Bord) valoarea era afisata si daca ea era mai mica de 1 litru pe ora. La versiunile actuale nu se afiseaza decat valori mai mari de 1 litru pe ora, necesitand fie turarea motorului, fie cresterea sarcinii (de ex. prin pornirea AC).
8. A 5-a apăsare: Se afişează eventuale defecte memorate la senzori (toate defectele afişate în meniul de defecte de senzori memorate sunt defecte care au fost detectate dar nu mai sunt confirmate prezente, adică au avut loc)
- 8.1 “- – -TO” – circuit deschis senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t o”) – dacă motorul e rece nu se ţine seamă de el (este normala aceasta eroare cand se porneste motorul rece, probleme sunt doar daca eroarea re-apare dupa un reset cu motorul cald)
- 8.2 “- – -TC” – scurtcircuit senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t c”)
- 8.3 “-JO- -” – circuit deschis senzor jojă carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “j o”)
- 8.4 “-JC- -” – scurtcircuit senzor jojă carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “j c”)
- 8.5 “D- – - -” – absenţă semnal la senzorul de debit carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “d”)- se ţine seamă de el numai dacă există CB instalat (doar la versiunile de soft 6002 si 7102)
În caz de mai multe defecte memorate sau prezente, acestea sunt afişate pe o singură şi aceeaşi linie a afişorului.
Pentru a executa urmatoarele actiuni se apasa lung butonul RESET in timp cat sunteti in meniul de diagnosticare:
- se şterg defectele memorate
- se reseteaza datele parţiale din CB (Km parcursi si Litri consumati – restul deriva din ele)
- se iese din secvenţa de autodiagnosticare
- se reseteaza circuitul de afisare a nivelului de combustibil (serveste la rezolvarea afisarii incorecte a volumului de combustibil din rezervor)
Apoi se aduce contactul la pozitia A sau S (stop).
Daca nu se doreste efectuarea actiunilor expuse mai sus se aduce contactul la pozitia A sau S (stop) pentru a iesi din meniul de diagnosticare si a reveni la functionarea normala a tabloului de bord.
Trebuie facut testul cu motorul cald, dupa resetarea tuturor erorilor.
http://vreausainvat.wordpress.com/2010/08/31/meniu-diagnosticare-bord-logan/
Cu stima'
Dan
pfoai cate detalii mancate'ar tata :x
Ștergeredaca te uiti la mine, decalajul la kilometraj pe final este de aproape 7-9km/h :)
tocmai ce tia spus si el;)..banuiesc ca nu ai vazut...nu e 150 cum spui tu ci 170 deci la tine e foarte ok.o seara placuta
Ștergerebynladen, mancatias ochii, belestei mai tare si o sa vezi ca lui ii apare acul aproape de 18-, deci nu e bine deloc.
ȘtergereA spus din greseala 150, dar unii numa' nu stiu sa zica multam.
acum am vazut sincer.imi cer scuze si sa stii ca in sinea mea ii sunt recunoscator lui cris cu multe, cu ajutorul tutorialelor lui am invatat multe;)
ȘtergereCriss, hei criss , o intrebare importanta, se poate face asta si la versiunile preference?
Ștergerebenzinar sau dci? din ce an? te intreb penca e posibil sa ai deja instalatia electrica trasa si ai nevoie doar de schimbarea chip-ului.
ȘtergereSalll Dan..!!!Cum ne putem auziii ????
Ștergereimi dai un mail :) asta penca nu ma pun sa fac public numarul de telefon :)
ȘtergereSalut mie i mi apare erroarea imediat dupa combustibilul ramas,,,adica sare peste instant in rest este la fel,,,si aici vine intrebarea ...de ce?nu am instant?
ȘtergereLogan 1,4 MPI 2005 benzinar ...versiune cb 6001
ms anticibat si bft la mai multe tutoriale
pentru ca nu ai tras din fabrica firul pentru debit combustibil
ȘtergereLa mine la logan 1.6 16v 2007 apare 7102 . Si nu am consum instant. Doar media......
Ștergeredoar la softul 6002 iti arata si instantul
Ștergeresal cris.eu am versiune de soft 6001,daca montez CB tot asa o sa arate,sau o sa arate alta versiune?
RăspundețiȘtergereconteaza anul de fabricatie, motorizare si versiunea de logan. deci trebuie sa verifici
Ștergere1.5 dci preferance din dec.2005
Ștergeretu trebuie sa faci doar asta http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/montat-cb-pe-logan-15dci-preference.html
Ștergerefcai parte din cei norocosi, chiar si consum instant vei avea
da,probabil c apoti, nu am incercat. dar conform spuselor lui Dan mai sus, este posibil
ȘtergereSalut, logan 1.4, an 2006(octombrie-noiembrie cred),versiune soft 6001, daca montez CB o sa imi arate toate datele?Merci anticipat Cristi :)
Ștergeree posibil sa ai si consum instant
ȘtergereCum ai pus folia de corbon pe bord ca vrea sa imi pun ji eo
Ștergeream platit 120lei celui care a pus-o :)
Ștergerepentru folia de pe vitrina ceasuri ?
Ștergereda, pentru folia aia imitatie carbon
Ștergerenici un bord nu este calibrat corespunzator..la toate era eroare cu + 5 km/h
RăspundețiȘtergerenici nu se poate calibra perfect si asta din cauza ca un cauciuc nou ar e9mm iar cand este uzat si trebuie schimbat, adica la 2mm, deja este o diferenta de 7mm doar de la roata
ȘtergereMa Cristi , era necesar sa iei toate loganurile din Timisoara?:))
RăspundețiȘtergeredoar cele care erau la intalnire. si chiar pe al tau nu l-am luat penca era tiganit :))
ȘtergereEu nu sunt din Timisoar:P. Si chiar daca as fi , al meu nu e tiganit ca e abea din 2007 cu 25.000 (cumparat de mine in septembrie cu 5000€ la 18.000 km 1.5 dci MCV). ;).
ȘtergereLasand gluma laoparte , chiar te apreciez pentru munca depusa pentru noi. eu acum incerc sa fac rost de un set de torxuri si sa il izolez fonic.
credeam ca esti acel alex din timisoara, singurul pe care nu l-am filmat si asta din cauza ca e tiganit bordul la el :))
Ștergeresall cris.am un logan 1.5dci si la pornire nu se aprinde becu de ulei dc?si e vreo problema daca nu se aprinde?cam ce ar trebui ssa fac in primu rand?
Ștergereeste o problema daca nu se aprinde. poate vei avea o problema cu uleiul si nu ai acel martor sa-ti indice.
Ștergereposibil sa fie ars ledul. cel mai simplu e sa pui de test alte ceasuri
salut cristache. :) cred ca asta este cel mai banal lucru la logan. sincer, nu am intalnit pana acum in bucuresti posesori de logan sa nu stie chestia asta. pe la tn pe acolo ai intalnit..? respect
RăspundețiȘtergeredaca ai stii cate mailuri primesc cu aceasta intrebare...
ȘtergereSalut. Sa stii ca eu sunt din bucuresti si cand am facut o chestie de genu asta in bucuresti au vazut cateva persoane care au ramas uimite de asa ceva. Si inca ceva cristi sa sti ca sunt anumite softuri de logan benzinar care arata si cat mergi cu masina.
ȘtergereExemplu masina mea un ph2 1.6 mpi85 din 2011 a aratat asa ceva iar dupa nu mai arata.
Si daca tot sa discutat despre erori,exista vreo metoda prin care si pot sterge?
salut, de preferat DDT2000 cu care nu doar stergi erorile, vezi exact si ce erori stergi.
Ștergerepe logan 1.4mpi din 2004 in acel cod al senzorilor am si acel d in loc de prima - (liniuta) la tine, din ce ai zis e lipsa contact senzor de debit carburant, oare pot sa ma folosesc de aceste coduri in eventualul cablaj unui cb? vreau sa ma apuc inainte de toate sa trag cablul de la ecu in bord si pe urma sa achizitionez/montez cb (cipu) si maneta,versiune soft 6001.
RăspundețiȘtergereschimbarea cipului presupune sa fie deja scris cu softul de CB, adica versiunea 6002.
ȘtergereStiu asta, dar ma refeream daca pot sa fac cablajul si sa imi dispara acel d din codul acela ca sa imi dau seama daca e realizat bine. Pe urma este logic ca urmeaza achizitionarea cipului si manetei.
RăspundețiȘtergereprobabil ca da, o sa dispara acel d
ȘtergereSalut Cris!
RăspundețiȘtergereAm plecat pe ploaie (nu stiu daca are importanta) cu un logan 1.4, mi s-au aburit geamurile si am dat drumul la caldura (la maxim). Dupa un minut, cand vad ca mi-a urcat temperatura la 6 liniute! Opresc repede caldura si dupa vreo 30 de secunde scade inapoi la 4 liniute... nu mi s-a mai intamplat niciodata asa in niciun fel de conditii meteo (nici pe canicula). De la ce ar putea fi?
Multam si succes in continuare.
logic era sa scada liniute de la bord daca ai dat drumul la caldura, in nici un caz sa creasca. n-am idee ce ar putea fi :(
ȘtergereSalutare tuturor!
ȘtergereCris pe cand tutoriale cu inlocuirea antigelului si al lichidului de frana?
in vre-o aproximativ 2 ani :)
Ștergeream avut si eu problema asta. am fost la service si mi-a schimbat firul de masa (de la baterie la caroserie). problema rezolvata.
ȘtergereAm vazut asta la mai multe loganuri si din cate am inteles,cica ar fi ceva de la electrica.
Ștergeresalut am avut si eu aceasi problema la un logan 1.4 mpi din 2007 laureat dar am pus un fir de masa intre caroserie si joja de ulei iar de atunci nu am mai avut probleme. Apropo verifica termostatul si scoate mufa de la sonda de temperatura de pe chiuloasa daca porneste GMV sigur probleme din masa.
RăspundețiȘtergereCristi nu te enerveaza asta cu respectu lui?
RăspundețiȘtergerenu :))
Ștergeree felul lui de a saluta. unii spun "pa", altii "buna", eu zic "ceau" sau "o zi faian sa ai" :)
pt 1.2 16v nimic? :(
RăspundețiȘtergerenu avem pe nimeni in club in timisoara cu 1.2 16v
ȘtergereCe vrei sa sti prietene cu 1,2 16v cam acelasi lucru e si la celelalte versiuni inclusiv diagnoza bord ai unde cauta garantez pt asta ia arunca un ochi in dreapta si ai sa vezi in afara de motor totul e la fel ...is curios ce consum scoti la masinuta da un consum adevarat nu povesti pescaresti ok?
RăspundețiȘtergerenu posed o astfel de "bijuterie" de masina, insa sunt interesat ce versiune de soft au astfel de motoare, ce fiabilitate au si de asemenea cat consuma un astfel de motoras, dat fiind faptul ca loganul 1.2 16V este cea mai "accesibila" masina pe care Dacia ne o ofera.
Ștergeresalut ... am si eu o intrebare .... daca intru in diagnoza si pornesc motorul pot sa plec cu masina de pe loc ?? se intampla ceva ???
RăspundețiȘtergerepoti porni motorul si poti pleca sa pleci normal. dupa ceva timp iasa singur din diagnoza si totul functioneaza normal
Ștergeresalut cristache :) dak nu te deranjeaza asi vrea sa.i raspund eu lu` nenea Anonim cu liniutele de la caldura in caz k se mai uita: schimba.i termostatu` .. asa am patit si eu la un logan benzina 1.6 mpi.... pt nenea Anonimu` care e vizibil deranjat de modu` meu de a saluta... : pustiule mesengerist, calculatorist, feisbucist, counterist... nu cred k este problema ta cum, in ce fel si.n ce context folosesc eu o anume formula de salut. sper k m.am facut inteles... asa ca, cristache... te salut si sa ai o zi faina.. :) respect
RăspundețiȘtergerecredeam ca pot sa modific debitul la injectorul 3 sau sa schimb timpul de injectie si cel de durata de injectie.....dar nu , nu se poate..nasol..:)))
RăspundețiȘtergereeste 16valve dar nu are 2 axe came. motor prea mic si slab pentru caroseria grea. este echivalentul unui motor 1.4mpi. ca si consum depinde enorm de sofer si traficul pe unde te dai.
Ștergerehei criss, am 16valve, ai idee la cat e limitata turatia, eu unu nu am dat mai mult de 4000, salut:)
RăspundețiȘtergeresi nici sa nu-i dai ca intra in decuplare si aflii care e limita :))
Ștergere6000-6500rpm maxim :)
ms
Ștergerebai cris, gluma, gluma dar eu nu prea am inteles=)) chiar nu trebuie sa-i dea mai mult?
Ștergerepai nu poate sa-i de-a mai mult de 6000-6500rpm, decupleaza ECU :)
Ștergereaa, am inteles. loganul nu are gradatie rosie la rpm si earam putin nedumerit. oricum am vazut ca la 90 % dintre masinile pe benzina incepe gradatia rosie la 6500.
Ștergere1.6 16v taie alimentarea la 6200rpm :P
Ștergeregradatia incepe de la 6000rpm la benzinare si 4500 la diesel
salut. de mine cred ca zicea ala cu respectu. eu ii respect pe cei care merita. pe cei care nu, ma pish pe ei.
RăspundețiȘtergerereferitor la liniutele de temperatura, n-a mai facut de atunci... de aceea sunt tentat sa nu ii fac nimic deocamdata. urmaresc sa vad cum se comporta pe viitor.
in schimb, chiar azi, alta nebunie:)). cand am plecat, accelerez si cand vad ca ramane accelerata. opresc motorul, il pornesc iar si vad ca se tureaza foarte tare fara sa ating pedala. imediat i-am uns bine clablul de acceleratie, si am plecat in teste. nu a mai facut dupa asta. sper ca de la cablu sa fi fost. cam astea ar fi singurele probleme pe care le-am avut cu ea (care nu sunt chiar probleme defapt, in adevaratul sens al cuvantului, fata de ce patesc altii).
stima.
pt anonim de la ora 22;34 mestere schimba cablul de acceleratie rapid sa blocat ca este rupt undeva in manson si nul vezi unde, se va rupe complect pt 20, 30 de lei nu merita sa stai pe drum se schimba destul de greu la partea de sub bord de la pedala si nu ai fi fericit sa il schimbi pe drum iar cu liniutele ai o problema de masa trebuie doar sa adaugi un cablu suplimentar s-au sa cureti cablul poate chiar sa il schimbi pe cel original..iar ala cu rspectu zicea de mine ca nui inteleg formula de salut cred ca se foloseste prin Ferentari ori a vazut un film cu negri din SUA si ia placut nu doaream s-al jignesc pe mitic doar ma zgarie pe inteligenta atata respect hai pa
RăspundețiȘtergerehei criss, pentru a-mi izola polita spate pot sa folosesc folie ce se pune sub parchet, folie cu aluminiu? http://www.utilul.ro/poze/offer_1843_0_mare.jpg ceva asemanator
RăspundețiȘtergereda, poti
Ștergerecezarica smecherica ti-ai furat-o sa ma ierti....cristi banuiesti de ce la un logan dci 2007 nu merge aceasta diagnoza?Se petrece in felul urmator tin apasat pun contact , acele baleaza dar nu total ( se opresc pe la 130km/h) dupa care revine in meniul normal nu cel de diagnoza? ce ar putea fi ai idee?
RăspundețiȘtergeren-am mai auzit, esti primul. habar n-am ce ar putea fi
Ștergerecu ce sa mi-o fur?:))
RăspundețiȘtergeresalut cristi. ce parere ai despre satelitul de comanda pentru cd-player cum este la renault. crezi k se poate monta asa ceva pe logan after-market k modele facelift au deja dar noi posesori de logan ph1 nu. eu de ex am un kenowd sti cumva cum se monteaza si dak s-ar potrivi cu cd-player-ul meu. ms
RăspundețiȘtergerema indoiesc ca ar merge si pe alte modele, dar poti incerca :)
Ștergeresalut cris. se poate sa faci un tutorial pentru curatarea turbo'ului si verificarea acestuia? salut
RăspundețiȘtergeregreu, foarte greu. sansele sa rup suruburile la desfacere sunt foarte mari si chiar nu-mi vine sa-mi bat cuie'n talpa :)
ȘtergereCristi esti tare, parca ai fi Ed China din emisiunea Wheelers Dealers de pe Discovery.
RăspundețiȘtergereda, dar asta e mai smecher ca ala:))
Ștergerede fapt el m-a copiat pe mine :))
ȘtergereCris acolo in diagnoza. la cei care au CB de scrie 0.0 unde ai zis ca ii cantitatea de motorina, eu as zice ca ala este consumul instant da am sa verific pe drum ce apare. tu ce parere ai?
RăspundețiȘtergerema indoiesc ca am zis ca ar fi cantitatea de motorina unde e scris 0.0, ar insemna ca este gol rezervorul :))
Ștergereacela nu este consumulinstant, este debitul de motorina care trece prin injectie in decursul unei ore. dar e aproape de realitate cu consumul instant
a aparut o noua motorizare? (5:38) - 1.4 moi? :))
RăspundețiȘtergerema tu cauti scandal :))
Ștergereultima nu cred ca este o eroare ci un indicator de nivel ulei .acceseasa meniul odata cand dai drumu la ulei si vezi daca liniuta aceea verticala s-a dus in stanga.( eventual si o filmare):D
RăspundețiȘtergereConsumul ala vad ca la cele mai multe masini reprezinta numarul de liniute din indicatorul digital inmultite cu 5 litri.Ma gandeam daca nu cumva el face aproximari.(Cum o linie inseamna 5 litri). Se intampla sa ai 4 liniute, mergi putin si se fac 3 liniute...asta nu inseamna ca ai consumat 5 litri
RăspundețiȘtergereSalut, mi s-a aprins astazi martorul Check engine .. m-am uitat pe cartea tehnica spune ca este "martor antipoloare" la ce ma pot astepta... pot sa mai merg cu masina asa ? sunt dependent de ea.. crezi ca o diagnosticare imi poate afecta masina ? eu tot ma gandesc probabil o fi o sonda ceva..
RăspundețiȘtergereeu ma gandesc sa mergi la un service si sa-ti spuna exact ce este.
ȘtergereMaine am sa merg... sper sa nu fie ceva naspa.. mai nou si vitezometrul imi face fitze.. in timpul mersului imi cade acul jos iar dupa un timp 1 minut sau ceva de genu revine inapoi.. cred ca ii ceva electric..
RăspundețiȘtergere:)) versiunea mea de soft este 6001 :))
RăspundețiȘtergereBaleierea acelor iti arata cumva viteza maxima cu care s-a mers vreodata? Citiesem parca undeva ca se poate vedea asta ...dar n-am mai gasit cand am cautat.
RăspundețiȘtergerenu, in nici un caz :)
Ștergeredaca e sa o luam asa, rotatiile pe minut ar face acelasi lucru si la mine arata 7000rpm :))
la dci alimentarea o taie la 5000rpm :)
multumesc de raspuns. Inseamna ca am citit eu gresit sau era vorba de alta masina :)
RăspundețiȘtergerecei de la www.dimsport.ro stiu sa faca
RăspundețiȘtergeresall mar interesa si ep mmine sa pun pe un logan 1.4 mpi din 2007 calculator de bord se poate?...si daca da cat mar costa?:D
RăspundețiȘtergerehttp://www.tutorialelogan.ro/2012/06/montat-cb-pe-logan.html
Ștergerems esti tare daca as veni sa mil faci u cat mi-ai lua mana de lucru ?...sau mai bn lasa-mi si mie un nr de tel sau un id ceva sa vb ca as mai vrea sa ii mai fac niste chesti pe la el:)
RăspundețiȘtergerestai linistit, nu veni, n-am timp de mine daramite de altii :)
Ștergeresalut cris am o intrebare pentru tine,am un renault clio an fabricatie 2004 65cp 48kw 1461cc diesel, am facut si eu diagnoza cb asa cum ai facut si tu la loganul tau,in ainte sa-l fac aveam in rezervor circa 8 litri de motorina dupa ce am esit afara din diagnoza sonda mia aratat ca nu mai am motorina,sa aprins becul la motorina ai cumva o idee ce sa intimplat,sau nu te pricepi la clio? miai fi de mare ajutor daca mai ajuta cu un raspuns.
RăspundețiȘtergeregarantat este pura coincidenta :)
Ștergeresi acuma dupa ce fac rezervorul macar jumate isi revine toata treaba??
RăspundețiȘtergerepoti pune si doar 10litri si se rezolva :)
Ștergeredar de ce sa intimplat treaba asta nu trebuia sa afiseze ca in videoul pe care lai facut tu ca doar motorul care il am eu este la fel ca al tau numai ca la mine mia aratat cu totul altceva.
RăspundețiȘtergereeste diferenta de soft, nu de motor. faptul ca ai intrat in diagnoza si ti s-a aprins becul de combustibil eu zic ca este pura coincidenta.
Ștergeresalut cristi ,am observat k te pricepi la masini vroiamsa te intreb daca schimb toba la un logan 1.4 mpi creste consumu de benzina ? e o toba cu silencer ...
RăspundețiȘtergeren-are nici o treaba
Ștergereadika toba stock originala cu una sport ... unii spun k ,creste altii k nu are treaba ..
Ștergeresiiii tu nu pui penca e posibil sa creasca consumul?
Ștergerepoi depinde de cat o sa creasca... k imi ia cam 6,4 -7 maxim
RăspundețiȘtergeresi daca ar creste consumul, ar fi cu un maxim 0,2%. o sa creasca consumul din cauz ata penca o sa-i dai blana penca-ti place cum suna. dar efectiv finala nu afecteaza consumul. exact cum nu afecteaza nici puterea motorului, dupa cum cred unii ca ar castiga 1-2 cai din treaba asta
Ștergereok ms de sfat :) abia astept sa o montez pe ea
ȘtergereSal Cris , am facut plinul si se incapataneaza sa indice prima liniuta "plina" ; tre sa aplic metoda descrisa cu diagnoza?
RăspundețiȘtergerecrezi ca ai ceva de pierdut? aplica diagnoza, dar ma indoiesc ca rezolvi problema.
Ștergerenu stiu ce ai putea face
A functionat! Acum indica "full" ! Multam!
RăspundețiȘtergerecum pot schimba litrometrul? Nu mai afisaza corect citi litri mai am in rezervor.
RăspundețiȘtergereplutitorul? ridici bancheta spate su sub ea este un capac mare negrul. nu stiu cum dai jos capacul ala dar sub el ai acces la plutitor
ȘtergereSal Cris,am un benzinar 1.6 8v din 2007 la care nu am avut nici o problema cu el pana acum,dar de ceva timp la indicatorul apa vad ca mi se ridica greu apa la 4 liniute iar cate o data de la 4 scade la 2 chiar daca afara erau 35 grade,termocupla merge si cand o opresc ia pleaca cateva minute chiar daca motorul este oprit,am resetat cb,dar eroarea imi reapare din nou iar de masa insuficienta nu cred ca este vorba deoarece am pus un cablaj de masa mai gros.Ms!
RăspundețiȘtergereproblema este de la termostat, functioneaza continuu si nu inchide circuitul ca s amentina apa la temperatura optima
ȘtergereMs de raspuns,cred ca am rezolvat-o cu sonda scoasa si curatata,am pus-o la loc si vad ca deocamdata nu mai face figuri,se ridica apa repede iar cand ajunge la 4 lini acolo sta.Ms,s-auzim numai de bine!
RăspundețiȘtergeresalut cris am un logan 2005,1.5dci,cand intru in diagnoza imi indica 6001,dupa aia toate full,dupa aia litri motorina,dupa aia 5 ----- ciar asa apare,dc?are conum instant?si imi mai sta aprins air bag aprin ,air bag off kiar dak pornesc imi sta tot timpul ,si aia d la bujiile incandescente knd pornesk sta aprinsa.ajutama te rog mult.laur ma numesk. Ms cu stima si respect domnul!
RăspundețiȘtergereai firul tras pentru consum instant, doar ca softul 6001 nu stie sa-l afiseze. ca sa-ti afiseze trebuie sa ai softul 6002.
Ștergerefaptul ca ai aprins un pom de craciun in bord sugereaza un singur lucru: DUTE LA SERVICE! IMEDIAT! si nu in spatele blocului ci la reprezentanta Dacia.
Care este pinul de debit carburant la un Logan 1.2 din octombrie 2011? Ma poti ajuta?
RăspundețiȘtergereeu nu, dar poti intreba pe ce de la www.imbunatatiri-logan.tk
ȘtergereBuna ziua,
RăspundețiȘtergerepe mine m-ar interesa cum am putea face incat pavelele de indicare temperatura apa sa fie afisata cate unu cum e la combustibil. Motorul daca ajunge la 90C sa apare 5 pavele.
Cu stima, R
cand o sa reusesti, sa ne spui si noua cum ai facut
ȘtergereSalut! Am si eu o intrebare, ai putea sa imi spui ce inseamna anumite coduri de la diagnoza?am un logan dci 1.5 din 2006 si mi-a dat 3 erori necunoscute pe tester. ms mult de tot!
RăspundețiȘtergerepoti sa le scrii aici, poate vede cineva si raspunde. eu sigur nu stiu :(
ȘtergereSalut. Ce stii despre loganul 2 de 1.2cu gpl se poate activa coputerul de bord? Ms
RăspundețiȘtergeren-am logan 2, deci nu stiu, nu vreau sa stiu si nici nu ma intereseaza :)
Ștergereai putea crede ca sunt rautacios, eu sunt doar sincer, chiar nu ma intereseaza. dcaa voi avea Logan 2, interesul v-a aparea instant
Are computer,e varianta laureat dar nu imi afisraza dekt km, temp exterioara,ceasul.
RăspundețiȘtergereCris , uitate un pic la problema mea... http://www.girlshare.ro/33448760.4 . Doar cand scade temperatura sub 15 grade se vede asa , cand e peste , se vede perfect .
RăspundețiȘtergerecontact imperfect la display. eu zic sa-ti iei un display pe negativ, e undeva la 40 lei
ȘtergereUnde pot gasi un asa display? si se monteaza greu/usor?
Ștergeredisplay pe negativ ii spune. este tutorial http://www.tutorialelogan.ro/2010/12/tutorial-modificat-display-negativ-la.html
Ștergeresau il poti cumpara original de fabrica http://www.okazii.ro/accesorii-auto/altele/display-negativ-dacia-logan--a143264964
George 0741511420. spune-i ca te-a trimis tutorialelogan
Mersi
ȘtergereSalut...am si eu o problema la computerul de bord,versiunea 7101,motorizare 1.4..nu imi mai indica corect volumul din rezervor..de exemplu cand am plecat de acasa am verificat tinand apasat pe butonul din bord si imi indica 11 litri...dupa ce am parcurs in jur de 30-40 de km...am verificat iar si imi arata 10 litri..eu nu cred ca mi.a consumat doar un litru...am mai avut de curand probleme cu volumul rezervorului,aveam o linie,alimentam de 50lei si tot o linie imi aparea...dupa un timp si-a revenit,dar vad ca acum iar face figuri...nu stiu ce poata sa aiba..daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator....multumesc!
RăspundețiȘtergeresa inteleg ca tu ai cel mult doua, trei linii in bord, tot timpul. ai frecat plutitorul ala in acea locatie de s-a plictisit(probabil).
Ștergerein principiu conteaza foarte mult inclinatia masinii, de acolo eroare de afisaj
masina era dreapta cand am verificat...sincer cam asa tin revervorul,undeva la 2-3 lini...atat imi permite bugetul...e vreo cale de a rezolva problema asta,ca nu vreau sa ma trezesc pe drum fara benzina :))
RăspundețiȘtergereAm un Logan 1,5dci cu motor de 85C. In timpul mersului, se aprinde senzorul de bord ce indică funcţionarea bujiilor incandescente. In mod normal, la cateva secunde de la pornire se oprea.
RăspundețiȘtergereCare ar putea fi cauza?
este un martor comun pentru mai multe defecte. deci mergi la service si faci o diagnoza, eroarea este scrisa si ramane acolo
Ștergereceau am un logan din 2006 dec 1,6 16 valve si cum a crescut temperatura afara de exe din aprilie nu mai porneste la prima cheie o ia la a doua si ast se intimpla numai vara , iarna nu am probleme porneste la sfert cris ai mai intilnit asa ceva rog cine ma poate ajuta ....am pus tester nu da nicio eroare ...ast ras..
RăspundețiȘtergereparca s-a mai plans cineva de o chestie de genul aceasta... nu stiu rezolvare :(. nici motiv
ȘtergereAm patit la diesel problema asta. Rezolvat cu desfundarea furtunului retur rezervor (este legat pe conducta cu soricel) . Nu ma gandeam ca acel furtun poate sa creeze asa mari probleme. Dupa cate am mai citit am inteles ca daca este infundat face vid in rezervor si de aici probleme cu pronirea.
ȘtergereSalutare, sunt intr-o dilema, Logan 1.5 Dci, de ceva timp am obs. ca atunci cand apas pe butonul de la stergator sa vad consumul instant, km de parcurs, etc. nu imi ia nici o comanda. ce poate fi? cum pot verifica daca este de la buton sau de la altceva? Multumesc mult!
RăspundețiȘtergerecu o alta maneta este cel mai simplu sa verifici
Ștergerecris o mare problema am si eu de care nu ma putut ajuta nimeni de la nici un service pana acuma, am un logan din 2006 diesel problema ar fi ca acesta se opreste in mers, iar pornirea o face la sfert apoi e valabil si dimineata la rece
RăspundețiȘtergeren-au stiut aia la service ce sa-i faca... de unde as stii eu ce are?! :(
ȘtergereSalut! Imi poti spune te rog de unde ai literele cromate de la emblema volanului? Multumesc!
RăspundețiȘtergerepentru modelele din 2014-2015 stii cum as putea vedea restul de rezervor, in speta meniul de diagnosticare ? mersi
RăspundețiȘtergereN-am idee, este deja euro 5 si cu can
ȘtergereSalut CriS, scuza-ma ca te deranjez cu intrebarea mea, am vazut ca esti in concediu.
RăspundețiȘtergereAm un logan 1.4 mpi din 2005 chel, si vreau sa imi montez o instalatie de aer conditionat pe ia din dezmembrari, am gasit ceva prin chitila pe langa Bucuresti, 2500 lei montata si data in functiune.
Ideea cu care te deranjez,este daca tu ai auzit pe cineva de acest up date si daca este multumit? iar a doua indormatie de care am nevoie de la tine si daca poti sa-mi raspunzi este daca trebuie resoftat calculatorul de bord. Multumesc mult!
Te costa putin aceasta modificare si este posibila.
ȘtergereAlte detalii nu stiu sa-ti spun :(
salut.eu am un opel corsa c din 2006 si nu are C.B.....am inteles ca pot sa ii pun pentu ca are la casetofon functia B.C....ma poti ajuta te rog
RăspundețiȘtergerenu stiu eu sa-ti spun nimic depsre corsa
Ștergereo idee....un sfat??/ multumesc
RăspundețiȘtergereun sfat sau o idee, dar despre ce?
Ștergeredespre C.B la opel corsa c
Ștergerebun, acolo erai Unknown si n-am facut legatura. singurul sfat pe care ti-l pot da este www.clubopel.com , altu nu stiu :(
ȘtergereAm o eroare pe ceasuri. Km de la pompa nu sunt egali cu km de la ultima resetare. Vreau sa le schimb cu totul. Merge sa pun ceasurile albe de pe ph2 dci? Eu am un dci din 2006 euro 3. (versiunea de soft e din ecu si ceasurile doar citesc sau softul este integrat in ele?)
RăspundețiȘtergere??
Ștergerenu inteleg asta "Km de la pompa nu sunt egali cu km de la ultima resetare".
Ștergerenu potrivesc ceasurile, difera softul. tu ai 6xxx si cele de pe PH2 au 8xxxx
Am vers 7112. E vorba de km de la pompa care pot fi resetati independent de km parcursi. Nu stiu exact cum sa explic. Ideea e ca am doua contoare de km. Unul imi arata km de la pompa (desenul cu pompa si ......) si inca unul in care este afisat doar km
Ștergere6xxx este cu euro 3, 7xxx este cu euro 4. sunt convins ca ai si intercooler, nu?
Ștergerebuun, deci la eroarea la care te referi tu, este CB-ul, care este aproximativ, nu este exact. iti afiseaza date cu aproximatie deoarece conditiile de trafic si stilul de condus afecteaza direct acele date.
schimbarea ceasurilor nu rezolva absolut nimic.
Nu am intercooler. Dar masina este 100% euro 3 48kw/65cp cu aer si fara abs si cand intru in diagnoza imi arata vers 7112. Masina nu o am de noua. (sa nu fie schimbate ceasurile de vechiul proprietar). Diferenta dintre cele doua contoate de km este de fix 10 km/100. Stiu ca mai am si problema sa se reseteze singure dar se reseteaza toate mai putin ceasul. Ms
RăspundețiȘtergeremai mult ca sigur vechiul proprietar a schimbat ceasurile.
Ștergerenu prea inteleg ce vrei tu sa-mi explici, omiti informatii si nu am o imaginatie atat de buna cat sa umplu acele goluri
Salutare. Am schimbat placa acelor din cauza ca am distrus acele contacte care fac legatura cu display-ul. Inainte aveam versunea 6001 si imi arata toate functiile,inclusiv consumul instant. Am cumparat de la cineva alta placa pe care in diagnoza imi arata 7001. Am pus acel cip de pe 6001 pe acesta si îmi arata doar km, to si la nivelul benzinei 2 si sub 2 este litera G. In timpul mersului sub kilometrii apare litera M. Oare nu este bun cipul la aceasta placa?
RăspundețiȘtergereSalut. Am gresit, numărul versiunii de acum este 7103.
Ștergereintre placa pe care aveai cu softul 6002, nu 6001 si noua placa cu softul 7001, sunt diferente fizice, deci difera foarte mult, nu e ok cum ai facut tu. nici n-am auzit sa existe 7103, probabil la tine a iesit o struțo-cămilă prin combinatia facuta.
Ștergeretrebuie sa cauti o placa care are softul 6001 sau 6002 pe care pui chipul de pe vechea placa.
Vreau sa te intreb daca stie cineva cum se face aceasta diagnoza de bord pentru Dacia Dokker?
RăspundețiȘtergereSunt Andrei, va salut! Ma poate lamuri cnv de ce la logan benz si gaz de fabrica 2015 i-am facut cb si indica doar pe benzina cb-ul?
RăspundețiȘtergerepentru ca nu o sa puna nimeni un senzor de CB si pentru instalatia de gaz.
ȘtergereVersiune 6002 La alt Logan aceeadi versiune am pus gaz tomasseto si fct si pe gaz perfect
ȘtergereE prbabil ca inginerul de la inst de gaz da fi legat calc intre ele cumva?
ȘtergereAfiseaza valori aferente diferite,adica gaz consuma ~2% mai mult
RăspundețiȘtergerechiar si la cel cu versiunea de CB 6002, consumul pe gaz afisat nu este deloc corect, eroarea este de aproximativ 10%, verificat si testat deja pe vreo 4 masini, inclusiv pe masina pe care o am la firma.
Ștergereavand in vedere ca loganul 2015 comunica pe can, evident ca totul este diferit.
oricum, consumul afisat de CB este doar orientativ, niciodata exact.
Multumesc mult. La modelul 2007 îmi gresea cu 200 ml la un plin de gaz 42 l...e mai mult decât perfect. Nu mai am pompa de Benz originala si a luat- razna... Deci nu am sanse pt mcv 2015 sa am si pt gaz...
ȘtergereCând am zis 2% am vrut sa spun 1-2 litri % de km
RăspundețiȘtergereSunt nou venit aici. Doar cu tn pot vb Cris? Apropo.. îmi aduna litri de gaz cu Benz la distanta km pana la pompa....
RăspundețiȘtergerepoti vorbi cu oricine citeste si iti raspunde. eu sunt notificat pe mail ori de cate ori scrie cineva ceva.
Ștergereti-am sters adresa de mail pe care tocmai ai pus-o, doar ca sa te feresc de spam, probabil nu stiai ca asa te trezesti cu spam pe mail. daca vrei sa o publici din nou, n-am absolut nimic impotriva.
este normal sa adune litri de gaz si benzina, ECU calculeaza tot ce se arde, este normal. altfel trebuia sa fie doua calculatoare de bord separate care sa-ti arate individual statisticile de pe gaz si de benzina
Salut!
RăspundețiȘtergereLa logan 1,5 motorina din 2014, cum pot afla cati litri de combustibil mai am in rezervor? La vechiul logaan din 2005 puteam sa aflu cu butonul reset + contact. Exista vreo cobinatie de butoane la modelele noi?
Multumesc.
nu stiu cum se poate face la euro 5
Ștergeresalut. Am o problema ciudata. de cava timp nu imi mai arata consumul, km ramasi, iar liniutele de combustibil dupa o resetare CB la 200-300 km dispar 3 din cate sunt afisate (ex: daca am 7 liniute dispar 3 raman 4, daca am 5 dispar 3 raman 2...). ai idee ce anume are? pompa, un senzor .... multumesc
RăspundețiȘtergeren-ai mai scris treaba asta si in alt loc? sigur ai scris, ti-am raspuns acolo
Ștergeresalut am un logan 1,5 dci euro 5 si imi sta turatia la relanti peste o mie
RăspundețiȘtergeresalut, recomand sa faci odiagnoza. posibil sa fie de la curatarea DPF, adica ceva normal
Ștergeresalut, poate ma ajuti si pe mine cu un sfat sau poza
RăspundețiȘtergereunde este situat termostatul la un logan dci
ms
paote cineva
salut, furtunul din partea de sus a radiatorului se duce direct in termostat
ȘtergereSalut. Logan Diesel Aprilie 2017, model Ambition. Nu am consum instant. Problema este ca nu mi mai afișează consumul mediu in mod continuu. Cand il afișează cand nu. Daca este in viteza si ridic picior de pe acceleratie, dispare afisazul. Am facut reset calculator, cum e indicat aici. Mi a arătat litri rezervor 29, si o chestie ciudata cu un d la mijloc. Ce poate fi? Mulțam!
RăspundețiȘtergereSalut, nu știu nimic despre Logan 2. Daca e ca la Logan 1, atunci: - 8.5 “D- – - -” – absenţă semnal la senzorul de debit carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “d”)
ȘtergereS-a rezolvat. Dupa reset. Multumesc pt sfaturi. Un om fericit
RăspundețiȘtergereSalut. Am si eu o nelamurire.
RăspundețiȘtergereCum imi dau seama care este consumul instant? Care este iconita lui?
Salut, simplu, doar softul 6002 știe consum instant. Intri in diagnoza și vezi ce versiune de soft ai.
Ștergere
RăspundețiȘtergereSalut . Se poate schimba skin-ul la navigație , adică are mai multe tipuri (eu nu am reușit să le găsesc)? Par cam spălăcite. Sau are o problema navigația? Cum draq știi ce temperatura are lichidul de răcire motor , nu mai are nici un indicator ,doar cel de depășire (maxim ,avarie sau cum s-o mai numi) ? Sandero Stepway 2017 0,9 Tce .Mulțumesc.
nu stiu nimic despre logan 2, sandero2, duster2
ȘtergereOk ,nu-i bai .
ȘtergereSalut Cris. daca am luat niste ceasuri de la un laureat 2006 sa pun la un preferance 2005 inclusiv maneta cu buton doar fac plug and play si trag firul. mai trebuie sa fac si altceva?
RăspundețiȘtergeresalut, ar trebui sa functioneze fara probleme
Ștergeremersi frumos. dupa paste le montez. daca merg ai un vin de dragasani
Ștergeream cumparat de pe china o diagnoza mini obd 2. acolo imi arata instantul si consumul mediu si cati km fac cu un litru. crezi ca am cablajul tras din fabrica?
ȘtergereSigur și toate firele trase, dacă este diesel.
ȘtergereDaca este benzinar, citește din ECU cantitatea de combustibil ce trece prin injecție, inclusiv ce merge înapoi pe retur
E benzinar de 1.4
RăspundețiȘtergere