Am masina din ianuarie 2006 si am facut 81.200km. Desi iarna care a trecut n-am avut nici un fel de probleme cu pornirea, nici macar la -15 grade, mi-am zis ca ar fi totusi cazul sa verific daca nu cumva am vre-o bujie arsa. Din fericire pentru mine, toate patru sunt bune si nu trebuie sa scot bani din buzunar.
Ma asteptam ca bujia sa fie mare si badarana ca la beninare, dar nu e asa. Cele de pe diesel sunt micute si dragute :). Ca sa le dai jos ai nevoie de o cheie tubulara de 8-9-10 pentru bujii, nu stiu exact dimensiunea deoarece nu am respectiva cheie.
Pana la urmatoarea verificare cand probabil voi fi nevoit sa schimb macar una din bujii, ramane sa vizionati doar tutorialul cu verificarea acestora daca sunt bune.
Daca aveti bujii arse, puteti oricand sa comandati de la DaciaShop.ro.
Pentru schimbatul bujiilor incandescente, intrati aici.
Ma asteptam ca bujia sa fie mare si badarana ca la beninare, dar nu e asa. Cele de pe diesel sunt micute si dragute :). Ca sa le dai jos ai nevoie de o cheie tubulara de 8-9-10 pentru bujii, nu stiu exact dimensiunea deoarece nu am respectiva cheie.
Pana la urmatoarea verificare cand probabil voi fi nevoit sa schimb macar una din bujii, ramane sa vizionati doar tutorialul cu verificarea acestora daca sunt bune.
Daca aveti bujii arse, puteti oricand sa comandati de la DaciaShop.ro.
Pentru schimbatul bujiilor incandescente, intrati aici.
Eu am avut probleme cu injectoarele la 100.000 km, in ultima saptamana pornea greoi, pana nu a mai vrut sa porneasca. In tot acest timp bujiile au avut de suferit primele si s-au ars, a trebuit sa schimb odata cu injectoarele si cele 4 bujii.
RăspundețiȘtergeremi.am dus daci la servis si am scoso mai stricata de cat era ce pot sa fac
ȘtergereSi daca nu is bune bujiile ce indica multimetrul ?
RăspundețiȘtergerenimic
Ștergere@Lumea lu' Titishor,teoretic ar trebui sa indice valoarea 1 care e afisata pe multimetru inainte de a atinge Cristi cele 2 contacte ale multimetrului(min 1:14)...
RăspundețiȘtergeream si eu o intrebare desi nu are treba cu acest filmulet.de 7 zile mi-am luat un logan 1,4 si sunt curios daca este normal ca pedala de acceleratie sa aiba vreun fel de joc si daca da cat crezi ca poti sa imi dai niste raspunsuri sau un tutorial sau cv.mie imi joaca circa 5-7 cm cred cam asa cv nu am masurat(ma gasesti pe adytza_brt@yahoo.com) ms si respect pentru tutoriale chiar am sa incep sa aplic cateva :D
RăspundețiȘtergeresal Cris am si eu o intrebare, pe cat is jantele de pe masina? 15 sau 16....
RăspundețiȘtergeresal Cris,la benzinare le verifici la fel ca in tutorial?
RăspundețiȘtergerelumea lui titisor: daca bujia e arsa nu indica nimic, ramane acea cifra 1
RăspundețiȘtergereAnonim: nu e normal sa ai un asemenea joc la pedala. verifica de unde e
Anonim: 16"
slash21: la benzinar se verifica diferit. doar ca la un benzinar nu e problema, odata la 30.000km le schimbi pentru ca nu sunt scumpe
le-am schimbat eu ieri am dat 70 de lei de la un magazin autorizat dacia.dar sigur le gasesti si mai putin vezi la real am trecut azi si bujile erau 25 de lei toate 4 sau cv de genu
RăspundețiȘtergereSalut Cristi... vreau să te întreb... cu ce program editezi tu filmuleţele !
RăspundețiȘtergereadybrt: bujiile incandescente doar 25lei toate 4? :))
RăspundețiȘtergereAnonim: adobe premier cs5
nu eu vorbeam de cel care vrea sa verifice la benzina si i-am dat alternativa cu schimbatul lor.Stiu si eu diferenta ms :D
RăspundețiȘtergereaaa, da, clar, asta ziceam si eu,la benzinar le schimbi des, sunt ieftine. la diesel sunt pela 25lei bucata, pretminim si cauti dupa ele la banii astia :)
RăspundețiȘtergerein cat timp ziki k va fii gata
RăspundețiȘtergeredaca as stii, ti-as spune. la mine totul este o chestiune de timp.
RăspundețiȘtergeretocmai am analizat scatula si am constatat 2 ciobituri la senzori din cauza transportului si am analizat integrarea display-ului pe undeva prin masina. o sa dureze ceva :)
salut cristi.daca vreau sa dau jos caloriferul de la aeroterma pentru curatare cum procedez?trebuie dat jos bordul?
RăspundețiȘtergereba chiar mai mult, trebuie sa desfaci si blocul de la aeroterma care e in spatele bordului.
RăspundețiȘtergeretrebe sa o faci bucatele :)
spor iti doresc, o sa ai nevoie :)
MIHAI:
RăspundețiȘtergereCris poti (financiar) face un tutoriale despre montarea unei instalatii de xenon h7 pe logan?????
Cred k ar interesa pe mai multa lume acest tutorial.
sunt multumit de lumina farurilor stoc. cel mult mi'as pune becuri Philips Blue Vision si cam atat.
RăspundețiȘtergeream condus logan cu bixenon cu lupe si mereu aveam impresia ca e ars un bec sau ceva.
dupa 1 an de zile si schimbarea a 2 becuri xenon, omul a trecut inapoi pe faruri stoc si becuri Philips Blue Vision si a realizat si el ca in sfarsit chiar are lumina noaptea.
nu recomand montarea xenoanelor direct in far, nu trebuie sa uitam de respectul fata de ceilalti participanti in trafic. si ei trebuie sa vada, nu au nevoie de radiografii frontale
cris. testul bujiilor m-a edificat , nu am probleme.insa cu ocazia asta am constatat ceva.uneori ,dupa ce fac un drum ,fara relevanta scurt sau lung,acel bec din bord care indica faptul ca bujiile sunt pregatite nu lumineaza deloc...mai exact la punerea contactului el este stins..masina porneste perfect...crezi ca este vreo problema la bujii sau bec..?
RăspundețiȘtergerenu e normal sa nu se aprinda, dar desi nu se aprinde, nu e o problema. motorul e suficient de cald cat sa fie ok pornirea. eu unul nu mi-as face griji
RăspundețiȘtergerecristi becurile alea philips blue vision au sticla lor sau ce e aia albastra daca nu ma insel..
RăspundețiȘtergerePentru asa ceva cunosc pe cineva ca a ramas fara talon..nu il interesa pe politai ce fel de lumina dau din moment ce sticla lor erau albastra...deci nu renteaza..tot la galbenituri ramanem :))
lumina data de becurile blue vision este alba, cat se poate de alba :)
RăspundețiȘtergerebecul tot 55W are :)
stiu da e alba..dar nu il intereseaza pe politai cat e de 55 sau ca e lumina alba..el vede bec albastru..asta il intereseaza.
RăspundețiȘtergereAcelasi lucru a zis si pers respectiva iar el
"Cat timp becul e albstru nu ma interesaza culoarea luminii" !
:)) apai daca el e daltonist, n-are decat sa scrie procese verbale.
RăspundețiȘtergereidioti cu sapca de gips sunt peste tot, din pacate. tare cred ca inca au norma zilnica pentru amenzi.
Am avut si eu dar cand a auzit tata patatia care a fost a unui coleg de-al lui de la munca gata pune "lumanarile" inapoi..nu cred ca se merita pentru niste becuri sa dai si amenda ,sa ramai si fara talon samd...
RăspundețiȘtergereCe zici filmezi un tutorial pe tema asta cu domnu politai? :))
RăspundețiȘtergeretu ai impresia ca's masochist? :))
RăspundețiȘtergereIti gasesc eu cobai nu-i problema ! :))\
RăspundețiȘtergerePoate le pun chiar eu din nou :)) !
salll CRIS am si eu o intrebare am pus mana pe niste bani si vreau sa ii investesc in sistemul audio de pe masina si as vrea sa stiu niste criterii cum as putea alege boxele si casetofonul
RăspundețiȘtergeremarfa tutorial dar la benzinar nu ai vreun "cobai";)
la benzinar nu se testeaza bujiile, doar se schimbala un anumit numar de kilometri parcursi.
RăspundețiȘtergeredaca cumva vre-o bujie nu functioneaza bine la benzinar, merge motorul in 3 pistoane si crede-ma ca o vezi simti instant!
cat despre sistemul audio, nu m-ai nimerit, n-am nici ce-a mai mica idee.
Salut Cristi am cumparat un logan 1.4 mpi acum vreo cateva luni si proprietarul de la care l-am luat mi-a spus ca a schimbat distributia la 60 de mii de km cum imi pot da seama daca a schimbat-o sau m-a pacalit
RăspundețiȘtergereori o schimbi ca sa fii sigur, ori suni pe om si ceri factura. sau macar servicele unde a schimbat-o. au aia un regitstru unde sa fie trecuta operatiunea.
RăspundețiȘtergeresau cum ziceam, daca vrei sa fi sigur... o schimbi
sal cristi...sti cumva cum se schimba un repartitor de frana la un logan, ai schimbat aja ceva sau daka nu un pret pt el daka sti cat ar fi unu , multumesc mult.
RăspundețiȘtergereschimbarea repartitorului nu ar trebui sa fie chiar asa greu, dar reglarea lui trebuie sa o faci la cineva care stie. tare cred ca v-a trebui sa si aerisesti instalatia de franare dupa ce ai facut operatiunea.
RăspundețiȘtergereun repartitor costa in jur de 150 lei. dra vezi ca ai putea sa-l deblochezi, pune wd40 din abundenta si misca de el.
c risti tu tiai schimbat injectoarele ca asa par de noi cati km ai la bord ai luat masina de noua nu sti la ce modele se duc injectoarele mai repede la 65 70 85 de cai putere dam detalii daca sti te rog frumos
RăspundețiȘtergerenu le-am schimbat si nici n-am de gand, bag numa motorina buna.
RăspundețiȘtergeream 82279km in 5ani si 8 luni.
toate injectoarele se duc repede, dar la cel de 85 cai se duc mai greu.
foloseste si tu pe ici colo cate un punct, o virgula, e mai usor de urmarit ce ai scris.
Salut, am si eu o intrebare. Daca imi cumpar un dci sh cu in jur de 40.000km si merg cu el turat ca la carte :D, se mai curata injectoarele? In caz ca persoana de la care iau a mers cu el prost sau a bagat motorina de la "baieti" ? Adica mai repar din ce ar fi stricat el(daca a stricat)?
RăspundețiȘtergereinjectoarele nu se curata. daca a folosit motorina proasta, le-a uzat. daca e sa moara injectoarele, vor muri 100%.
RăspundețiȘtergeredaca mergi turat cureti traseul de funingine si cam atat
salut..am un logan dci 70 cp din 1 ian.2008 cu 100de mii la bord si am urmatoarea problema..azi in timp ce mergeam s-a aprins martorul preincalzire bujii si asa a ramas,am tras pe dreapta si am oprit motorul dupa care l-am repornit dar tot aprins a ramas,am verificat bujiile cum ai facut in clip si sunt ok..mentionez ca motorul toarce urat in treapta 1 pana pun a 2-a decand sta aprins martorul de bujii..exclud apa din filtru ptr ca am scos senzorul de apa si tot asa face..ce crezi criss?
RăspundețiȘtergeresalut si eu un logan tot 1.5dci de 65 de cai an de fabricatie 2006,are 88000 de km. am mari probleme cu el.scoate foarte mult fum mai ales cand e in sarcina fumul este negru.dupa o anumita turatie de la 2500 in sus incepe sa scoata un sunet un fel de clantanit care se aude destul de tare si pierde din putere.precizez k acest sunet il scoate si la turatii mai mici atunci cand urci o panta.vream sa stiu daca tu ai avut probleme de genul asta cu masina si o parere despre ce ar putea sa fie.din cate am inteles eu poate fi ori turbina ori injectoarele.ce am mai auzit eu despre loganurile mai ales astea din 2006 e ca toate au injectoare deplhi si pompa de injectie delphi care sunt foarte proaste si se infunda foarte repede am mai vazut pe forum loganuri care am inteles ca s'au stricat din cauza pompei de injectie care dupa un anumit nr de km produce pilitura care infunda injectoarele.ca pret am vb cu cei de la dacia si mi'au spus ca injectoarele costa 55 de mil plus pompa care mai e si aia tot vreo 40 de mil ma duce la o val a reparatiei de aproape 100 de mil cand masina valoreaza tot cam atata.vream sa stiu o parere si daca tu ai avut genul asta de probleme
RăspundețiȘtergerela mine facea de o zi treaba asta si am si dus-o la reparat..diuza retur injector 3 schimbata=350 lei...masina merge acuma perfect porneste la sfert ,nu mai scoate fum si nici nu mai face motoru urat...nu ai idee ce comportament urat i da masinii problema la injectoare...bafta si reparo
RăspundețiȘtergereAnonim: cand se aprind eun martor de eroare te duci direct la service, oricum nu poti sterge eroarea decat din soft. nu stiu de le ce s-a aprins
RăspundețiȘtergereAnonim: daca aveai injectia(injectoarele si pompa) defecta nu-ti mai pornea masina sau pornea foarte greu. ce-mi spui tu acum pare a fi de la filtrul de motorina infundat, EGR infundat sau turbina foarte uzata.
la 88.000km turbina se strica doar din cauza soferului, mers subturat si la consum.
cand o calci simti pe la 20000rpm ca trage? se aude turbina?
pompa de injectie nu se uzeaza dupa un anumit numar de km, motorina proasta o face sa produca acea pilitura.
dar vorba urmatorului Anonim, e foarte posibil sa ai un injector defect.
Cum trebuie sa porneasca un diesel acum la cel putin +25 grade? La sfert? Am fost sa vad un logan azi cu 46k km si cu motorul rece a invartit electromotorul de 3 ori pana a pornit(la prima cheie ce-i drept da totusi....)e normal? Vreau sa iau un logan sh si nu stiu ce sa verific(n-am mai avut diesel)
RăspundețiȘtergerefiind cald afara trebuia sa porneasca usor, asta daca nu e motorul gata.
RăspundețiȘtergeresa nu fie probleme de la injectoare ca aioa e chiar grav
in mod normal trebuie sa invarta de 2 ori si a treia oara sa porneasca..dar posibil ca omu sa nu o mai fi pornit de cateva zile sa se dezamorseze..daca o opreai si il puneai sa o mai porneasca de 2-3 ori si facea la fel,atunci te poti gandi la o problema a injectoarelor care in timp o sa porneasca la a patra invartire,dupaia la a cincia..a sasea pana nu mai porneste deloc...acuma tu poti sa-i faci un test si esti sigur dupaia..bafta!
RăspundețiȘtergerece pot sa'ti spun e ca masina trage destul de bine si peste 2000rpm doar daca apas foarte incet pe acceleratie.faza asta cu fumul foarte negru si bataia aia care se aude exact cum ar bate injectoarele numai ca se aude mult mai tare parca explodeaza ceva in motor se aude diferit mult mai puternic.faza o face cand plec de pe loc si cand schimb viteza in treapta superioara adica din a3 in a 4a atunci cand turatia motorului scade la 1500 si cand incerc sa o accelerez face urat de tot.mai face faza asta doar cand accelerez brutal atunci face la fel daca accelerez usor nu face.de pornit porneste destul de usor subturat nu am mers adica am schimbat oricum peste 2300 de rpm si motorina am bagat numai de la statii petrom rompetrol lukoil.daca si astea au motorina proasta.....tu de unde alimentezi?faza e ca cei de la service nu vor sa schimbe doar un injector ei au metoda standard schimba toate duzele la toate injectoarele schimba si ceva pe la pompa de injectie si ca bonus e neaparat necesar sa dea jos rezervorul cu toate conductele si sa le curete pe toate manopera asta costa cam 14 mil.oricum preturile la piese sunt foooooarte mari dar probabil ca pe asta merg francezii masini ieftine si piese scumpe
RăspundețiȘtergerenu schimbi toate injectoarele,doar diuzele de retur...si asta doar daca sunt duse,iar pt asta trebuie sa le verifici in felul urmator http://www.youtube.com/watch?v=tud4hHrIn3U daca sunt ok atunci te poti gandi la ce este mai rau...daca ai forjato mult timp si ai exploatato in conditii dure poate fi topit un segment pe piston si de acolo vine si rontaitul motorului(acel sunet urat)...o alta varianta ar fi sa cureti EGR-ul sa vezi ce este pe acolo..verifica si turbina sa vezi daca musteste ulei sau duo la curatat...bafta!
RăspundețiȘtergereAnonim: apai daca tu spui ca motorina de la Lukoil este buna...
RăspundețiȘtergereLoganul meu este 1.4 si am probleme cu el la pornire cand este motorul rece.Porneste la adoua cheie iar daca porneste la prima sta subturat cateva secunde.Am scimbat bujiile si tot asa se comporta.Oare ce sa fie problema?
RăspundețiȘtergerear putea ffi motorasul pas cu pas http://www.loganclub.ro/forum/curatare_motoras_pas_cu_pas-t12354.html
RăspundețiȘtergeresal cris,am si eu o intrebarela tn dak poti s ma ajuti,am un dci de 70hp,si de vre-o luna de zile mi s-a aprins martorul ala galben in bord cu sarma aia,motorul e ok nu imi face probleme,porneste bine,ruleaza ok...masina are 90.000km,un mecanic mi-a spus k e de la filtrul de motorina,alt mecanic k e de la bujii k s-ar putea s am una arsa,de la injectoare etc...ai vre-o idee ?ma gandesc ca tu te pricepi cel mai bn la 1.5dci astea din cate tutoriale am vizionat...
RăspundețiȘtergereiti sp eu ce e acel martor in forma de sarmulita .1 cand pui contactul si acel martor ramane aprins timp de 5-7 secunde i dica bujiile adica tipul acela e timpul in care ele se inrosesc. 2 daca acel martor se aprinde inapoi dupa pornirea motoruli si ramane aprins ai o problema (electrica /mecanica ) la unul din injectoare !! asta tI-o spun eu 100% sigur
Ștergereo spui cam gresit, acelasi martor indica si un furtun spart de la turbo, prezenta apei in motorina, egr defect... inca n-am auzit pe nimeni sa aiba acel martor aprins si sa-i fi picat vreun injector
Ștergerepoti sa ai si 3 bujii arese ca nu-ti arata in bord nimic. nu stiu acum ce semnifica acel martor, dar e foarte posibil sa fie cel de la "apa in motorina".
RăspundețiȘtergerepurjat imediat! ieri chiar!
Salut Cristi la mpi se aplica acelasi procedeu de verificare a bujiilor ?
RăspundețiȘtergerein nici un caz!
RăspundețiȘtergeredar cum ?
RăspundețiȘtergereSal Cris unii mecanici de uzina dacia spun ca ar trebui ca la un plin de motorina sa se amestece 500 gr ulei de motor ca din aceasta cauza sar uza pompa si injectoarele ca motorina ar fi prea uscata tu ce parere ai de teoria lor?
RăspundețiȘtergereCris tu stii cum sa poate pune un fltru de motorina de euro 4 in loc de unu de eoro 3,poti sa faci un clip cred ca ar fi foarte util pentru aceia care doresc aceasta modificare.
RăspundețiȘtergereAnonim: logic e foarte ok si sunt convins ca are efect. desi Valentin din Ramnicul Valcea care desi a aplicat aceasta teorie a uleiului de amestec 2T, tot i-au cazut la un moment dat injectoarele si pompa de injectie :(
RăspundețiȘtergereAnonim: nu stiu, dar uite aici pe cineva care a inceput demersurile pentru aceasta modificare http://www.loganclub.ro/forum/am_schimbat_locul_filtrului_de_motorina-t30955.html
Salut Cris,
RăspundețiȘtergereAi idee care ar fi motivul pentru care un dci de 70cp nu mai porneste la prima cheie intotdeauna? Nu se intampla des ci cam o data pe saptamana.
Merci,
Cristi
posibil vre-o bujie, doua, trei arse, le-ai verificat? nu le-ai verificat
RăspundețiȘtergereNu le-am verifica ca e masina tatalui meu si mi-a spus sa ma uit eu pe net ca poate trebuie curatat ceva. Stiam de la benzinare ca daca e arsa bujia face urat motorul, dar din ce am citit aici pe site-ul tau inteleg ca la diesel nu se simte la fel ca la benzinare.
RăspundețiȘtergereO sa le verific asa cum ai verificat tu. Ar fi bine sa fie doar de la o bujie.
Altceva ce ar mai putea sa fie? Ai idee din experienta ta de pana acum sau din ce ai mai povestit cu alti useri?
Anyway, super tare site-ul tau si ideea de a face tutoriale.
Sucees in continuare,
Cristi
deci cheia pt desfacut bujiile la dci este de metric 10 tubulara lunga si subtire altfel nu incape acolo. referitor la injectie sunt de acord cu Cristi, depinde in cea mai mare masura de motorina folosita iar Lukoil este alegerea cea mai gresita. Am un dci de 85 de cai din 2008 luat de nou si merge ceas. legat de pornire la a treia invartire al meu asa face de nou, deci dupa cum am vazut si la altii asa sunt dci-urile de 1.5
RăspundețiȘtergerecum se schimba bujiile
RăspundețiȘtergereeu am o problema la lampa din portbagaj.sta tot timpul aprinsa.ce pot sa fac?am verificat deja intrerupatorul din portbagaj.nu-i de acolo...multumesc.
RăspundețiȘtergereeu am avut o problema cu injectoarele.pornea numai cu spray la filtru de aer.am duso la mecanic si mi-a schimbat diuzele.acum merge bine.m-a costat 21 de mil cu tot cu manopera.cam mult nu?
RăspundețiȘtergeredai in goarna la masina si nu o sa ai probleme cu injectoarele
Ștergereeu am masina din 2006 am 110000 km
la mine porneste si intr-o bujie de la prima cheie daca nu e mai frig de -5
Anonim: esti sigur ca intrerupatorul este bun si isi face treaba? cum ai verificat ca becul nu se stinge? eu zic sa te inchizi in portbagaj si sa armezi masina din cheie. becul ar trebui sa se stinga in urmatoarele 2-3 secunde. de preferat sa ai si pe cineva pe langa tine ca sa te scoata :)
RăspundețiȘtergereAnonim: nu e cam scump, de-a dreptul te-a jefuit. sper doar ca ti-a dat garantie macar 6 luni, deoarece nu cred ca o sa te tina doar atat. insemnand ca probabil nu ti-a spalat rezervorul, conductele de motorina...
mi-a dat si factura.sunt toate duzele de uzina.acolo scrie ca fiecare costa 420 de roni,plus manopera 400 de ron.mi-a dat garantie 1an.e posibil sa ma fi jefuit.nu ma pricep.o sa-l vand.nu mai vreau sa aud de dacia logan.parerea mea e ca sunt cele mai proaste masini.multumesc oricum.bafta!
RăspundețiȘtergeregresit anonimule, nu dacia este prosta, doar motorina care o bagi in masina, ea e raspunzatoare pentru defectarea injectoarelor.
RăspundețiȘtergereSalut,
RăspundețiȘtergereCris, spune-mi si mie te rog care e procedura de dat cu spray la pornire, mai exact unde anume se da...azi a murit de tot dci-ul
Multumesc
damn! de preferat sa nu dai cu spray la pornire :(
RăspundețiȘtergerescoti furtunul din filtrul de aer si ii dai un jet. de preferat nu mai mult de un jet.
http://tutorialelogan.blogspot.com/2010/01/tutorial-schimbare-filtru-aer-la-logan.html
minutul 0:40
Salut Cris,
ȘtergereLa min 0:40 apar cumva ambele furtune. Tb inainte sau dupa filtru dat spray-ul?Mersi!
la minutul 0:40 apare un singur furtun, cel pe care fac zoom. acel furtun este admisia turbo.
ȘtergereMultumesc frumos,
RăspundețiȘtergerea pornit
de curand am schimbat si eu diuzele la injectoare.acum porneste bine.doar dimineata pe gerul asta la minus 15 grade porneste dupa ce invarte de 4-5 ori.dar porneste.insa scoate putin fum alburiu pana se incinge.problema e ca uneori scoate alteori nu.si mai e ceva.in viteza a cincea nu depaseste 140km/h,accelerata la blana.o fi din motorina sau din bujii?tu ce parere ai?multumesc.
RăspundețiȘtergerepornirea putea fi de la bujii, dar faptul ca nu accelereaza sigur nu e de la bujii
RăspundețiȘtergeredaca armez din cheie becul se stinge in portbagaj,dar apoi daca deschid tot din cheie se aprinde si becul fara sa ridic portbagajul.deci sta aprins cu portbagajul inchis.sa-l ia dracu nu mai inteleg nimic.masini de cacat.au facut si romanii o masina de face scarba.cine vrea sa arunce banii,sa-si cumpere un logan.stai numai cu mana in buzunar...asta e..mi-am luat teapa.bafta.
RăspundețiȘtergeredaca te ducea mintea putin iti dadeai seama ca functioneaza in acelasi regim ca si plafoniera si ca este legat la computerul masinii. cat despre mana aia cu care stai in buzunar nu pot sa imi dau seama ce faci cu ea....
Ștergeream facut greseala sa ma duc la un mecanic de duminica sa.mi schimbe si mie sonda de la mers inapoi.am curatat-o pe cea veche si merge,insa cand a demontat-o a curs uleiul din cutie cam 1,5l.dupa ce a montat-o boul a bagat uleiul in motor!deci a trebiuit sa schimb si uleiul la motor cu ocazia asta.problema e ca acum scoate un fum alburiu cu miros de ulei.care poate fi cauza?Multumesc!e diesel masina.
RăspundețiȘtergerenumele lui era Dorel? :))
RăspundețiȘtergereai circulat cu uleiul ala in motor?
ori ai prea mult ulei in motor, ori e bulita asta http://www.tutorialelogan.ro/2011/12/tutorial-nou-cu-intrebarea-aveti-vre-o.html
ori semeringuri din cap supape... multe de testat
am circulat cam 10 metri.pe urma si-a dat seama boul si am golit tot uleiul.am pus alt ulei insa nu am schimbat si filtrul.poate fi si din asta?ce sa-i fac?daca a gresit natura cu el nimeni nu poate face nimic...sa nu faceti ca mine.Multumesc!
RăspundețiȘtergerecineva m-a invatat sa pun niste zapada sub teva de esapament si s-o pornesc,s-o tin accelerata putin apoi sa vad daca a ramas ulei pe zapada.am tinut-o pornita cam 20 de min.zapada a ramas imaculata,nici un strop de ulei sau de funingine...cred ca e doar abur.dupa vreo 15 min iesea mai putin fum.tot alb.cred ca mi-am facut griji degeaba...macar sa mearga pana o vand...nu mai vreau sa aud de dacie.
RăspundețiȘtergerebun tutorialul, dar ma intreb ce e cu muzica aia de pe fundal ???
RăspundețiȘtergereoare chiar trebuia hard rock-ul ala agresiv ?
nu inteleg....
Anonim: ai avut prea mult ulei in motor si ti-a intrat in toate gaurile de prin egr si admisie. dupa ce se arde tot uleiul ala nu vei mai avea fum albastru.
RăspundețiȘtergereAnonim: Cargo numai hard rock agresiv nu este :)
salut cris ,
RăspundețiȘtergeream si eu o problema cu dci`ul meu..acum 1 luna , toate bune si frumose, pana cand nu mi`a mai pornit masina..fiind pe drum, am chemat un mecanic sa imi dea curent crezand ca e de la baterie..dar nu a pornit nici asa si atunci i`a dat cu spray si a pornit dupa un caaaar :| de atunci a pornit masina , dar acum 1 sapt nu a mai vrut deloc si am dus`o la service la dacia. Prima data au zis ca sunt bujiile, le`au schimbat , apoi au zis ca a inghetat motorina pe conducte , au curatat rezervorul , degeaba pornea la cald insa la rece ,pauza. Dupa au bagat un aditiv pentru a curata pompa de injectie cica . Acum n stiu ce mai urmeaza :|
avand in vedere ca mi`au luat o gramada de bani pentru chestiile astea. Maine o sa ma duc iar la ei sa vad daca a avut efect aditivul ala . imi poti spune te rog parerea ta . Merci mult
si eu zic ca e motorina proasta sau poate chiar filtrul de motorina infundat.
RăspundețiȘtergeredar e posibil sa ai injectoarele uzate si pierde presiune si ECU nu da drumu la pornire.
la fel de bine poate sa fie si de la reulatorul de presiune... prea multe cauze si eu nu sunt mecanic ca sa-ti zic exact.
Daniel:
RăspundețiȘtergereSalut Cristi! Ti-am mai scris despre o eroare la tutorialul cu filtru de polen(glow plug heater circuit A), am verificat acum bujiile cu un cablu, iar surpriza mea este ca la una nu da acele scantei!! Intrebarea mea este daca e bine sa le schimb pe toate 4 (asa am mai citit pe net, ca sa fie toate la fel si sa se incalzesaca in acelasi timp) sau sa o schimb doar pe cea care nu este buna?? Probabil de aici tot imi dadea eroarea pe tester, chiar daca eu o stergeam. Si mai am o intrebare ce marca de bujii sa cumpar, care ar fi mai bune, BERU ??? si daca ai avea un cod pt ele, ca pe net gasesc coduri diferite. Multumesc mult!
salut, he he, dupa cum ziceam eroare de la bujie, dar nu ma asteptam sa fie arsa si doar sa nu functioneze in parametrii normali sau ca ai pornit motorul fara sa incalzesti bujiile.
RăspundețiȘtergerenu stiu care sunt bune, dar la cat de rar se ard... merita luate bujii ok. eu as schimba doar pe cea arsa :)
http://www.promotiipiesedacia.bizoo.ro/vanzare/1906247/Bujie-incandescenta-Beru-Dacia-Logan-Sandero-1-5dci
Daniel:
RăspundețiȘtergereMultumesc pt raspuns!! Am cumparat 1 buc marca Beru, made in Germania (in ambalaj original Dacia), vanzatoarea mi-a confirmat ca Loganul vine echipat din fabrica cu acest model. Inca nu am inlocuit-o ca sa confirm si eu marca de bujie de pe masina.
La cea noua pot sa va dau o serie: 0 100 226 504 si 82 00 464 077. Pretul a fost de 50 lei/buc in Dr.Tr.Severin, Mehedinti.
Ca o precizare, am mai scris, am un Logan 1,5dci, fab07.2007,model abs+, 49900km si pana acum in afara de consumabile am schimbat: un senzor abs la 35000km, 2buc bielete directie+directie la 41000 iar acum 1 buc bujie incandescenta la 50000km.
bun asa, eu pana la 91.000km am schimbat 2 telescoape fata, un capat bara si bieleta anti rasturnare :)
RăspundețiȘtergereambreiajul nu se pune la calcul, dobitoc la volan :)), el e vinovat :))
Daniel:
RăspundețiȘtergereAstazi am schimbat bujia, eroarea era tot acolo, a trebuit sa o sterg, dar dupa aceea nu a mai aparut!! Acum totul este ok la masina!
Diferenta dintre bujia masini si cea care am cumparat-o(originala dacia) este ca cea a masinii era fabricata in Irlanda iar cea care am cumparat-o eu made in Germania, marca Beru ambele cu aceleasi coduri scrise mai sus de mine!!
Multumesc Cristi pentru indrumare si sfaturi!!
buna ziua. am un logan 1.5 dci 85cp 2008 de care eram foarte multumit. obisnuiesc sa realimentez dupa ce se aprinde becul. dupa o ultima alimentare masina a mai mers aprox 5 zile, in medie 10 km pe zi, dupa care nu a mai pornit decat la a 7a cheie, iar in ziua urmatoare nu a mai pornit de loc. De la service mi-au zis ca am pus benzina in loc de motorina, si au mai schimbat una alta - garnitura de chiuloasa, un injector, un semering, toata distributia (facusem km si tot trebuia schimbata), bara fata si a mai indreptat si plafonul si l-a revopsit. mi-a luat 2800 lei (destul de subtire zic eu). Dupa ce am luat-o din service am constatat ca atunci cand motorul este rece face un zgomot ciudat, de fluierat metalic, care dispare cand se incalzeste. in plus se mai aude cand sta la relanti un zanganit de plastic din partea dreapta a bordului ca din motor care dupa mult timp de mers dispare in relanti dar in gropi tot se aude. am tot amanat sa ma duc inapoi la service pentru ca nu prea am timp.
RăspundețiȘtergereieri, in mers, s-a aprins martorul de la bujii. ramane aprins. din ce am citit in cartea de service poate insemna apa sau un scurt ceva. si merge... in salturi asa in treptele inferioare la acceleratie constanta 2000 rpm.
am uitat sa va mai zic ca de cand am luat-o cand calc frana se aprind martorii de semnalizare si ceata.
intrebarea mea este urmatoarea> merita sa mai tin masina asta care mergea extraordinar de bine inainte si care acum s-a transformat intr-un stres care mananca bani?
sunetul metalic pare a fi de la o rola. ori rola intainzatoare de la distributie, ori cea de la accesorii. dar tot atat de bine poate fi si rola defazoare care e pozitionata pe alternator.
RăspundețiȘtergereplasticul e specific plasticelor de sub bara fata, dar posibil sa il auzi in interiorul masinii si atunci este de la bord, cel mai sigur e destrans.
becul de la bujii e grav daca se aprinde, foarte posibil sa fi avut apa in motorina. ar fi bine sa mergi sa verifici.
cat despre a se vinde/a nu se vinde, tu stii cel mai bine :). eu unul nu as vinde
la mine bateria a tinut 7 ani si bujiile 5 ani
RăspundețiȘtergeresalut crirs. Am si eu o problema mi s-a aprins martorul in bord de la bujii si mi-a ramas aprins. poate sa fie de la bujii? sau apa in motorina? ce ma sftuiesti sa fac, sa ma duc pana la service?
RăspundețiȘtergeresigur nu e de la bujii. mai degraba apa in motorina. fugi la service, nu mai cere sfaturi
RăspundețiȘtergereOk ms mult o sa ma duc acuma
RăspundețiȘtergereSalu Doru ma numesc. Am Logan 1,5 Dci. azi am schimbat filtrul de motorina iar cand am dat la cheie nu npornea. Am dat la pompita de sub capota si intrun final a luato am facut doua ture cu ea am oprito am tat iar si a luato. peste aproximativ o ora am tinut aproximativ 10 secunde contactul pentru a o lua. Stie cineva ce se intampla ???
RăspundețiȘtergereeu zic ca nu ai pus bine una din conducte pe filtrul de motorina si trage aer fals
RăspundețiȘtergerebogdan, revin cu martorul de la bujii si bataia metalica. batea un injector, motorul mergea in 3, foarte nasol. am dus-o la un service f smecher, mi-a luat 200 lei si mi-a zis ca l-a reparat. dupa doua saptamani in care a mers perfect aceeasi poveste.
RăspundețiȘtergeres-a aprins iar becul, iar a inceput sa troncane (in special dimineata cand e motorul rece ti se rupe sufletul cand o auzi) imi venea sa o dau de mal. am sunat la service, mi-a zis ca daca a crapat iar trebuie luat un injector nou ~ 1200 lei. am gasit alt mecanic care mi-a zis ca e suficient sa schimb doar duza injectorului~150 lei. rezolva schimbatul duzei problema? din cate am inteles restul injectorului se ocupa doar de parte electrica, iar duzele sunt cele care se schimba de obicei.
injectorul se strica de la ceva, probabil span dela pompa de motorina sau chiar ai motorina foarte proasta in rezervor. e suficient sa schimbi doar duza
RăspundețiȘtergerecristi am un dci si am citit ca uni baieti baga ulei 2t in motorina ce parere ai de acest lucru ionel multumesc anticipat
RăspundețiȘtergereda, stiu ca se baga si face bine la ungerea pompei de injectie. cam 200ml la un plin
RăspundețiȘtergerece zici daca bag si eu ulei ai cauzeaza la ceva
RăspundețiȘtergereii cauzeaza ungere la pompa de injectie, dar parca am mai spus asta odata.
RăspundețiȘtergerecel mult scoti putin mai mult fum, dar cam atat. 200ml la 50litri de motorina e ceva de genul 2-3 stropi la un litru de motorina
buna cristi la un logan 15 dci 2007 pe la 30 000 km a inceput sa oscileze relantiul foarte putin si nu mereu acum la 1oo km aceasi prablema persista ce parere poti sa imi dai multumesc
RăspundețiȘtergerenu esti coerent, deloc. n-am inteles mare lucru din ce mi-ai spus.
RăspundețiȘtergerebuna cristi am un logan 15dci pe la 30 000km a inceput sa oscileze turatia la relatiu [galopeaza] foarte putin si nu mereu din cand in cand acum am peste 100 000km si de atunci pana acum la pornire oscileaza turatia si cand este cald motorul face lafel dar nu mereu cand vrea el oscileaza intre 800 si 9oo-950 r\min la service nu stie ce sa spuna cu tot cu laptop multumesc imi cer scuze nu stiu sa postez cu nume
RăspundețiȘtergereasaaaa, 1oo nu e acelasi lucru cu 100.000, asta nu intelegeam :)
RăspundețiȘtergereori e o problema la regulatorul de presiune, desi trebuia sa moara de tot intre timp, ori e ceva... deci sigur e ceva :)
nu stiu sa-ti zic ce-ar putea fi :(
logan mcv 1.5 dci 70cp, 307.000 km, septembrie 2007.
RăspundețiȘtergerede aproximativ 30.000 km, imi tremura la relantiu.. doar la relantiu, in mers
nu am probleme doar o lipsa de putere. masina a stat la fiecare 1000 km cu motorul pornit 5-7 ore. probleme prea mari nu am avut.
mai suspectez fulia de la alternator dar deocamdata nu mai face urat.
ambreajul nu este schimbat dar nu mai are mult, per total sunt multumit de aceasta masina care nu m-a lasat in drum niciodata.
cea mai mult sufera la confort dar asta e, macar e o masina fiabila cu costuri de intretinere foarte mici.
te rog cris daca ai timp sa imi spui ce suspectezi la problema nr 1.
multumesc
cam tot pe la 30.000km am schimbat si eu suportii motor, trepida la relanti, mai ales dimineata, de mi se facea rau in masina.
RăspundețiȘtergeredar poate fi de la filtrul de motorina, motorina proasta, filtru aer infundat...
tremura doar din cand in cand nu tot timpul.
RăspundețiȘtergerema gandeam daca poate fi de la egr infundat si blocat pe inchis sau deschis, consumul a scazut la 4,5/100km. am facut ultima oara 1000 km consum mediu 4,2.
urmeaza sa schimb toate filtrele si uleiul, o sa iti spun dupa cum este.
mie de 30.000 km imi tremura nu de la 30.000km.
RăspundețiȘtergerepoate nu ai inteles:)
am inteles bine :)
RăspundețiȘtergeredeci suporti motor e o mare posibilitate
ok, multumesc pentru raspuns. o sa verific sa vad daca asta este cauza.
RăspundețiȘtergeream si eu o intrebare am un logan 1,5 dci si dupa un drum lung de 150 de km am gasit pe linga bujiea incandescenta nr 4,adica in jurul bujiei in acellocas motorina de jur imprejurul bujiei ce poate fi?
RăspundețiȘtergeree de rau, te duci la service neaparat. sau poti verifica tu daca nu curge pe langa vre-un furtun ce alimenteaza injectoarele si atunci il schimbi tu acel furtun
Ștergeremcv ul meu de la munca are 250.000 k si nu sa dus nici un injector pana acum ,chiar nimic la motor doar consumabile ,un amortizor doua ,ca la orice masina dar nu mai retin bine anul e 2006 sau 2007 masina e pe firma si e de cursa lunga face tara mult .
RăspundețiȘtergeredisel e masina ca despre el e vorba am uitat sa mentionez mai sus /.
RăspundețiȘtergerebuna cris am si eu o antrebare am un logan 15 dci din 2008 si de vreo saptamana dau mai mult la automat decat ai necesat care sa fie cauza
RăspundețiȘtergerefoarte posibil 1-2-3 bujii arse, ai sus tutorialul, verifica
Ștergeresal am si eu o problema asemanatoare nu imi pleac la prima cheie decat daca ii ciupesc acceleratia putin si la a doua pleaca la sfert si am observat ca se intampla in general atunci cand e cald afara. Am testat bujiile la plusul de la baterie si a fost ok. Am mai observat ca in mers la aprox 2000 turati da foarte usor in nas pana sa incalzesca motorul. Nu tot timpul se intampla treaba asta si imi e ca daca ma duc la service masina se prezinta bine (parca e un facut cand ajung cu ea in service merge totul perfect)
RăspundețiȘtergeremi-a mai zis cineva chestia asta, identica problema. nu-mi aduc aminte cum a rezolvat problema :(
ȘtergereBuna Cris,felicitari ptr tutoriale,sunt nou la postari,dar va urmaresc de ceva vreme.Iti multumesc ptr munca si sfaturile tale (am economisit multi bani urmarind tutorialele).Am o problema:am gasit o bujie incandescenta care era arsa,am scos-o afara si surpriza,electodul a ramas lipit pe chiuloasa.Cum il pot scoate? Poate sa cada in interior? Astept raspuns,mersi.
RăspundețiȘtergerenasol :(
Ștergerenu stiu sa-ti zic, probabil vei ajunge la service. daca pica in interior, tare cred ca se da jos chiulasa
VICTORIE!!!! Am pus Wd 40,apoi am infiletat corpul bujiei in chiuloasa (electrodul bujiei era tot lipit pe chiuloasa).Astazi,dupa 3 zile eram hotarit sa rezolv cumva,(am pregatit bormasina,burghie,extractor si alte scule),am incalzit putin motorul si am desfiletat bujia si...SURPRIZA!!!! ...wd 40 si-a facut treaba si electrodul a fost impins inapoi in corpul bujiei incandescente (cred ca datorita compresiei electrodul a fost puscat in sus),am pus alta bujie si totul este OK.Nu stiu daca este o metoda recomandata,dar am scapat de service,asa ca cine pateste la fel ca mine (electrodul bujiei incandescente sudat,lipit pe chiuloasa),poate incerca metoda.La mine a mers.
RăspundețiȘtergeresalut,cat rezista bujiile la dci,daca pui de firma?
RăspundețiȘtergerecat rezista la ce? eu le am de aproape 7 ani, bujiile din fabrica.
Ștergereconteaza cate porniri faci. oricum, nimeni nu-ti garanteaza xx numar de porniri
in 3 buji porneste usor?
RăspundețiȘtergeredaca nu e frig afara nici nu-ti dai seama ca e una arsa
Ștergeresunt mult mai bune bujiile beru decat bosch
RăspundețiȘtergeresal, ti-am cerut parerea la bujii, ca spui?
RăspundețiȘtergeresi eu am raspuns aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/07/verificat-bujii-incandescente-la-diesel.html?showComment=1352554841754#c8027927111607543175
Ștergerelamureste-ma ca nu inteleg, scz
Ștergereeu am bujiile de origine de 7 ani pe masina. bujiile la dci se defecteaza din cauza numarului de porniri. sincer sa fiu, nu cred ca e diferenta de "calitate" intre o bujie ieftina si una de firma.
Ștergerela mercedes am schimbat 3 bujii in 19 ani si alea din cauza electromotorului care era in scurt. cine stie cati ani mai aveau ele in spate, masina fiind din 1971. sa nu crezi ca erau bujii de firma pe el, chiar daca era mercedes.
1,5 dci 70 cp, intrerupe la relanti. la tester mi-a dat eroarea df 025 - conexiune diagnostic cutie de preincalzire-circuit deschis. mentionez ca am curatat mufa de la cutia de preincalzire si nu s-a imbunatatit cu nimic. masina porneste un pic mai greu,dar la prima cheie. help
RăspundețiȘtergeresalut, nu stiu sa-ti spun, prea tehnic pentru mine :(
Ștergerepornirea grea la logan se datoreaza doar injectoarelor
RăspundețiȘtergeresi cum ai ajuns tu la concluzia asta?
Ștergeredaca este frig afara si ai 2=3 bujii arse, fi sigur ca invarte de ameteste pana porneste.
ai avut filtrul de motorina infundat? probabil ca nu, din nou motiv de pornire grea.
catalizator infundat? si de la el porneste greu
am un dci 70 cp;am fost la service si mi-a zis ca am 2 bujii arse,am mai circulat asa,iar acum nu mai porneste la rece,doar cand e motorul cald;e posibil sa se fi stricat si altceva in afara de bujii?
RăspundețiȘtergereCe parere ai Cris?Imi spunea cineva de ''cutia de incalzire''( a motorinei,cred)
nu are nici pe dracu. ford transit nu are deloc bujii pentru pornire
Ștergereo sa ai nevoie de o cheie dinamometrica.
RăspundețiȘtergerestrangerea bujiei este de 25 N
este urmatorul lucru pe lista de cumparaturi de la daciashop.ro :D
Ștergeresalut . am un hyundai accent disel crdi si porneste greu cind este cald motorul . ce pot sa fac sa incerc bujiile incandescente ? vad ca eu le am puse pe toate legate in serie. cum pot sa le verific ?multumesc
RăspundețiȘtergeredaca sunt in serie si una este arsa, nu functioneaza nici una.
Ștergeredar fiind cald motorul, nu are nevoie de bujii ca sa porneasca. in alta parte ai probleme
si cum le verific ? ca in tutorial ? multumesc
RăspundețiȘtergeredaca sunt in serie cum spui, oricare o masori o sa para arsa, in caz ca este una arsa. doar daca le scoti pe rand si le masori.
Ștergererepet, problema cu pornirea la cald nu este din bujii! daca motorul este cald, pornirea este obligatoriu usoara si nu necesita ajutorul bujiilor.
incearca un test de dimineata la prima pornire, sa nu ti deloc pe bujii, pur si simplu te urci la volan, calci ambreiajul si dai direct la automat. afara fiind undeva la 15 grade, trebuie sa porneasca la a doua, a treia invartire.
eu am un mpi dar as vrea sa stiu
RăspundețiȘtergerebujia incandescentaarde combustibilul???????????????
bujia incandescenta doar incalzeste camera de ardere ca sa usureze aprinderea motorinei la pornire si atat
Ștergeresalut Cris,am o mica problema!la desfacerea bujiilor incandescente,mai ales la prima bujie din dreapta,am desfacut-o destul de greu ,dar nu pot sa o scot si nici nu mai merge sa o infiletez la loc, se invarte in loc. ai vreo explicatie?ms
RăspundețiȘtergeremai mult ca sigur s-a rupt :(
Ștergeredirect la sevice :(
si daca o scoate oare e dus filetul din int bloc mot.oricum ms. ,,faine tutoriale''
RăspundețiȘtergereeu zic ca este bujia rupta, filetul din bloc nu are nimic
Ștergereeu prima oara cand am schimbat o bujie am bagato stramb iar acum 2 sapt cand le-am schimbat pe toate mi-a iestit extrem de greu: am stricat filetul in chiuloasa
RăspundețiȘtergerenaspa, mers la service pentru rectificare. nu stiu ce presupune :(
Ștergeream fost la un nene care are strung si mi-a bagat un tarod, am rezolvat problema foarte usor si foarte ieftin......daca ma duceam le fervice cn stie ce ma puneau aia sa fac
RăspundețiȘtergereSalut baieti!
RăspundețiȘtergereAm o problema la Logan disel 1.5 : la pornire cand se pune contactul nu se mai aprinde martorul de la bujiile incandescente...... Ma poate ajuta cineva ?
te ajuta un electrician. probabil releu defect si n-am idee pe unde e :(
Ștergeream si eu o problema ,mi sa rupt piulita de p bujie knd am desfacut-o,se desface f greu..cum mai scot bujia?..logan dci
RăspundețiȘtergeredirect la service, ai nevoie de scule pe care nu le are nimeni pe acasa
ȘtergereSalut! E posibil ca la un logan 1.5 din 2005 la plecarea de pe loc chiar daca accelerezi sa inceapa sa trepideze ca si cum ar murii motorul, si chiar sa moara daca nu calc ambreajul si sa accelerez iar sa fie de la bujii? Mentionez ca nu face mereu asa.
RăspundețiȘtergerela diesel bujiile ajuta strict pornirea, atat. problema ta este din alta parte, probabil ambreiaj sau probleme la injectie
ȘtergereOk, multumesc. O sa incerc sa ma duc la service pentru curatarea injectoarelor. Cred k e ok nu?
Ștergereeu zic ca prima data sa faci o diagnoza, partea cu curatarea este egala cu zero. spera sa fie din alta parte problema, nu de la injectoare
ȘtergereOk. O sa ma duc in service pt o diagnosticare. Multumesc.
ȘtergereSalut vreau sa tiu daca aveti ideie cum pot schimba rulmentul fata . Ce presa sa folosesc ce scule etc
RăspundețiȘtergereSalut, așa cum ai găsit tutorial acesta, îl cauți și pe cel cu schimbat rulment față
ȘtergereBuna seara ! In ultimele doua saptamani se intampla ceva ciudatenii cu masina mea ( 1,5dci/AC/2006). Intr-o dimineata (pe la 11), cald afara , motor rece, la pornire aud un bazait suparator in compartimentul motor, zona baterie-cutie cu relee ( sa fie un releu , ma gandesc ), inchid capota si plec . Nu stiu cand a disparut zgomotul . Apoi, in trei zile diferite la prima pornire / pe zi porneste si AC-ul , culmea, fara sa raceasca aerul , fara sa -l pot opri din butonul ON/OFF. Se opreste singur dupa 15-20min.Dupa aceea instalatia de AC isi face treaba perfect cand doresc sa ma racoresc(!) La DIAGNOZA mi-au gasit doar doua bujii incandescente arse . E bine si asa . Ce parere ai (aveti) ?
RăspundețiȘtergereMultumesc !
salut, ca cel mai probabil unul dintre releele din cutia de langa baterie a luat-o prin padure
ȘtergereCum se masoara releul bujiei incandescenta la logan, 1.5 dci, 2007
RăspundețiȘtergereMă îndoiesc că se măsoară, releul funcționează sau nu, diagnoza știe să-ți spună dacă este funcțional sau nu
ȘtergereContează codurile de pe bujiile incandescente??
RăspundețiȘtergeresalut, foarte buna intrebarea, nu m-am gandit niciodata la acest aspect. sunt destul de sigur ca nu conteaza
Ștergere