Desi am aceasta modificare de aproximativ 2-3 ani, nu am facut public deoarece aveam ceva probleme. Cand ploua sau ningea, mi se aprindea usor becul de frana in bord si asta din cauza ca mufa de imbinare a senzorului era prea aproape de metal. Am incercat sa o departez de metal si a fost o oarecare imbunatatire, macar s-a redus din intensitatea luminii martorului din bord.
Initial am avut tras fir pentru senzor de uzura si la roata din dreapta, dar mi-am zis ca este inutil, asa ca a ramas doar pe partea stanga.
Andrei, daca-mi aduc bine aminte, m-a sunat sa-mi spuna ca functioneaza perfect acest senzor. Cum se comporta: la franare palpaie putin becul in bord(contactul este putin superficial); dupa cateva franari deja se aprinde bine martorul din bord, ulterior ramanand aprins continuu.
Dupa aproape doi ani de cand am montat acest senzor de uzura placute, am gasit buba :)
salut cris am si eu o intrebare cezici daca inlocuiesc acea folie de pe stalpi cu folie de carbon ?? ca astea din fabrica au inceput sa se cojeasca?
RăspundețiȘtergeresi trebuie sa-ti zic eu ceva? inlocuieste-o, clar :)
ȘtergereEu stiam ca Aveo are 195/60/15 .....oricum stabilitatea nu vine (numai) din "latimea" cauciucurilor, mai conteaza si tipul suspensiei, garda la sol etc etc.....insa mai ales, soferul ;) ....parerea mea, nu dati cu paru
RăspundețiȘtergeredepinde de care versiune de Aveo vorbim. eu zic despre acesta http://libi.orasultau.ro/is-524-524-911-3-vand-chevrolet-aveo-fa38f5e746ea0542a0d92eda28f488b9.jpg
Ștergereaici e echipata cu roti pe 14", dar varianta ce-a mai ieftina venea cu 155 R 13 si era expusa in show room-ul chevrolet in Timisoara.
uitate la poza aia si iti dai seama cat de mici sunt rotile comparativ cu dimensiunile caroseriei.
foarte util acest tutorial...multumesc
RăspundețiȘtergerePS...la discurile de frana pline se uzeaza mai repede placuta din exterior si daca pui senzorul pe int. nai facut nimic...nu stiu cum e la discurile ventilate
Salut , Cat de durabil este un logan diesel in timp doar cu consumabile si distributie schimbata mah refer la cel de 85-90 cp , ar duce 10 ani?
RăspundețiȘtergeredurabilitatea nu se calculeaza in ani, ci in numar de km si in special pe ce drumuri circula si soferul din spatele volanului.
Ștergerenu numai km și drumul contează, contează și proprietarul, o mașina îngrijita poate tine mai mult de o viata spre exemplu mioriticele dacii 1300-1310-berlina-break care mai mult au dispărut din cauza programului rabla
Ștergeresi eu am spus "soferul din spatele volanului." :)
ȘtergereCris dupa cate ai facut la masina asta cu cat ai dao? nu de vanzare asa un pret anupe,dupa cat ai muncit...
RăspundețiȘtergeresi stii testul acela cu franare logan fara abs,daca masina nuare dotarea de abs, de unde are genti de aluminiu, cat ai dat pe ele?
vand www.tutorialelogan.ro , 10.000 euro, masina cadou :))
Ștergererotile sunt pe 16 de pe renault scenic si am dat la schimb cu rotile de tabla stoc
Salutare mestere faina treaba ai facut din nou si este chiar ft simplu dar nici prin cap nu mea trecut... o intrebare daca tot ai pus in stanga in drepta nu era logic sa fie? doar sunt doua fire in set acum ai sa imi raspunzi ca uzura e egala la ambele roti doar daca revin la fel etrieri zic eu ,si atunci ca sa fie treaba oabla tot mai bine e sa pui la ambele roti ca doar asta e scopul lor sa nu demontezi rotile pt a verifica uzura placutelor dar acum ca legea te obliga sa schimbi anvelopele iarna deci de doua ori in 12 luni tot vezi placutele si atunci devine doar moft aceasta inbunatire ...sper sa nu te superi pt afirmatie te salut de la Oradea
RăspundețiȘtergereai punctat ce trebuia, dau rotile jos cel putin de 2 ori pe an si le verific de fiecare data, dar sa fie si senzorul acolo.
Ștergereprima data cand am pus senzori de uzura placute, am tras la ambele roti http://www.loganclub.ro/forum/showpost.php?p=546874&postcount=27
dar pur si simplu am uitat sa filmez atunci :)
unele modele de bmw / mercedes au un singur senzor de uzura fata si unu singur spate . asa ca daca ei ai considerat ca nu e nevoie de ce ar avea loganu , si oricum in momentu cand se aprinde senzoru nu trebuie sa fii in poarta service-ului ca nu mai merge frana.
Ștergereasta in cazul in care respecti manualul de intretinere si schimbi placutele, lichid frana, garnituri si faci reviziile la timp.
Ștergerepenca daca nu respecti ce zice cartea, ai toate sansele ca unul dintre etrieri sa se blocheze usor si sa-ti uzeze de 2 ori mai repede placutele pe o parte.
vrei poze cu placuta dreapta interior fier pe fier, cea din exterior 1mm iar cele de pe stanga aproximativ 6mm? :)
Foarte util si asta, mi-a placut.
RăspundețiȘtergereeu am abs si an jenti de tabala nu este neaparat sa aiba de aliaj...zic eu
RăspundețiȘtergeremerge si pe masinile fara abs acest senzor?
RăspundețiȘtergereal meu logan nu are ABS :)
Ștergeredeci merge, merge chiar si pe cele cu ABS
MULTUMESC!
Ștergeretrebuie sa dau si bornele de la baterie jos ????
RăspundețiȘtergereeu n-am dat jos borna, nu am avut motiv sa dau
ȘtergereMi se pare mie sau tu ai stopurile vopsite ?
RăspundețiȘtergereeste folie rosie transparenta peste semnalizari si marchariere.
Ștergerede ce ai scos tutorielul my and my elefhant de la voturi?
RăspundețiȘtergereSi la actuatori usa spate cum adica,se poate face sa se deschida usile din actuator ca la portbagaj?
elefantelul era bonus si era pus pe mine. sigur nu vroiai sa-i vezi trompa :))
Ștergereactuatorul de deschidere usa si da, se deschid toate usile cand apesi butonul de pe cheia originala. se mai defecteaza si actuatoarele de pe usi din cand in cand :)
Pai sa zicem ca se deschid toate si te urci numai tu in masina celalalte 3 usi raman deschise?
Ștergerecand zic ca usile se deschid, ma refer ca se deblocheaza ca sa o poti deschide de maner, nu se departeaza de caroserie ca doar sa tragi de ea sa urci in masina.
Ștergeredeci toate usile au un acutator care blocheaza/deblocheaza usile.
Dragi Loganisti,
RăspundețiȘtergereIn sfarsit ati scapat de mine ! :) Spun asta pentru ca acum doua zile am vandut loganelul si mi-am luat Kia Rio 1.5 CRDI. Vreau sa va spun ca nu suporta comparatie desi diferenta de pret nu a fost decat de 100 de euro.Dar totusi...din punct de vedere al suspensiei din ce am vazut pana acum loganul e super tare pentru drumurile noastre in comparatie cu aceasta masina !Dar ,se compenseaza din alte puncte de vedere...De exeplu la motorul de 1.5CRDI ai 110 cai ceea ce e o diferenta enorma fata de logan.....tinuta de drum nu mai spun...in sfarsit....Nu vroiam decat sa va spun ca mi-a facut mare placere sa fiu alaturi de voi Chiar si comentariile rautacioase la adresa mea,imi cer scuze fata de ,,paiu_dragos''pentru ca am facut odata niste comentarii aiurea la nervi...Si pentru CRIS cea mai mare stima si tot binele din lume ! Un OM intradevar deosebit! MULTA SANATATE PENTRU TOATA LUMEA SI TOT CE VA DORITI !
STIMA!!!!!
sa ne traiesti si sa o conduci multi km fara probleme
ȘtergereEte fas.....parca daca nuti luai tu masina, ne durea pe NOI in cot de tine-ai impresia gresita ca i-a pasat cuiva de tine, sau ca macar ai fi reusit sa deranjezi pe careva cu ....cateva comentarii
ȘtergereTe-ai folosit de tutorialul omului din snobism, sa te lauzi cu noua masina- daca nu era asa, postai pe un tutorial mai vechi, nu pe ultimul adaugat ca sa vada toti ce petarda ti-ai luat...Nu cred ca regreti nimic, insa nu asta e important
Nu in ultimul rand, drum intins si multi Km cu petarda, ai cazut din lac in put o sa vezi mai tarziu....si un renault era mai bun
Urat comentariul din partea ta ! Omul a vrut sa fie fair play si tu de colo mai smardoi...Caracter de doi bani !Si cred ca esti chiar paiu dragos la care se referea persoana de mai sus de mai sus.Foarte urat!
ȘtergereNu zau, e urat comentariu pt ca spun adevarul, nui asa? Sa inteleg ca tu esti genul care unde scuipa un fatarnic incepi sa lingi?
ȘtergerePreferi minciuna sau adevarul? de asta ajunge tara unde ajunge, pt ca unii ascund rahatul si putregaiul....Atunci cand un mar e putred scoti putregaiul, cand un brat face cangrena il tai...
Anonimule eu te salut pt faptul ca ai zis ca e un comentariu urat si nu fals...restul cuvintelor nu ma deranjeaza din partea ta pt ca nu sunt nici pe departe adevarate....totusi exista speranta daca unul ca tine recunoaste anumite lucruri...
crdi-urile sunt la fel daca nu mai pacatoase decat dci-urile dar o sa plangi tu la piese de schimb. fratele meu a avut kia si cand a vazut ca nu vine cap de planetara la schimb si vine cu tot cu planetara la 34 de milioane, si decat pe original in 3-5 zile lucratoare, mai avea putin si ii pupa mana celui care i-a cumparat-o.
ȘtergereCa sa nu mai zic ca noul logan dupa parerea mea e net superior raportat la ce primesti pentru bani.
dupa cum se pare,ai schimbat actuatorul use spate!!!
RăspundețiȘtergeretutorialul curent e marfa.multa bafta,si astept urmatorul tutorial.
Salut ,
RăspundețiȘtergereVad ca ai pus la vot montat CB la dci. Eu detin un mpi.
Vreau sa te intreb daca e diferenta mare intre ce o sa postezi tu, adica "montat CB la dci" (sunt convins 95% ca asta o sa iasa la vot) si "montat CB la mpi" ?
Multumesc anticipat!
da, clar e diferenta mare. e diferenta mare chiar si intre tutorialul ce o sa-l postez si majoritatea versiunilor de logan.
ȘtergereConduc numeroase masini de firma . Avem vreo 40 - masini , care mai de care . Majoritatea jeep-uri .pentru drumuri in oras , avem chevrolet aveo , spark si ford fusion . Am condus la aveo de mi-o iesit pe ochi . Stabilitate ....rahat , pe viraje e jale . interiorul e mult mai spatios ca la logan . doar atat .
RăspundețiȘtergerecristi folia de la stopurile spate asa sunt ele sau ai cumparat folia ca sa stiu de unde ai luato
RăspundețiȘtergeream zis ca este folie pusa, am cumparat-o de la alexyno http://www.loganclub.ro/forum/showpost.php?p=1209896&postcount=1706
Ștergereare maimulte culori, nu doar acel albastru transparent din poze
Salut cristi crezi ca poti face un tutorial referitor la cum sa iti pui geamuri electice pe un logan ambiance?Sau daca sti pe cineva care a fcut asa cv ?
RăspundețiȘtergereO zi buna
as putea, nu cred ca o sa fac. daca ar fi trebuit sa pun asa ceva pe masina mea, da, as fi facut, dar sa montez pe masina cuiva doar de dragul unui tutorial, nu merita efortul.
RăspundețiȘtergerePai si cum ai putea sa ma ajuti si pe mine referitor la aceasta problema ??Ai avut vrun prieten de a facut asa ceva .Mar interesa un filmult niste poze o schema etc >
RăspundețiȘtergeream auzit de cateva persoane care si-au montat, dar nu au facut poze, nu au nici un fel de explicatie iar explicatiile la telefon sunt total imprecise, mai ales ca sunt spuse din amintiri
RăspundețiȘtergereAha am inteles dar ai putea sa imi dai o idee cum ar trebui sa fac de unde sa ma alimentez,cum sa pun sigurantele si alte chesti care sunt mai delicate ?
RăspundețiȘtergerepai e simplu sa-ti spun:
RăspundețiȘtergere- dai jos fata de usa si montezi ansamblul
- tragi fire la tabloul de sigurante
- tragi fire la UCH(probabil)
- tragi fire pana la butoane
mai mult de atat nu stiu nici eu
Daca ai ocazia sa vezi sau sa faci asa cv te rog fa un tutorial.O sa iti fiu recunoscator
RăspundețiȘtergereSalut si o zi buna
Bai Cris. de ce pana mea nu baga astia de la Dacia, macar sa platesti toate imbunatatirile pe care le ai facut tu la masina, daca tot se pot face?
RăspundețiȘtergeretotul se reduce la costuri de productie si profit. daca au facut reduceri la 2 suruburi sau la 40cm de cablu pentru stergatoare...
RăspundețiȘtergere...sau la ledurile de la ceasurile din bord, ca erau prea multe...bine ca au pus distrugaciune de "sensor" pt. nepurtarea centurii, ca asta lipsea.
Ștergereflorin din ilfov zice pt stelutu: cum adica la tinuta de drum nu se compara? cu ce e mai buna chia rio? eu zic ca sunt masini comparabile chiar daca difera putin anumite caracteristici. nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar am observat ca in general cocalarii (nu zic de "stelutu") care detin o masina, alta decat logan, urasc loganul din tot sufletul. oare de ce?:) chestia asta spune ceva. cand au logan zic ca e foarte bine ca e "masina romaneasca", ca gasesti piese ieftine neaduse de la mama dreacu, ca e rezistenta etc...
RăspundețiȘtergereiar cand "vand loganul" incepe sa zica ca nu e bun... cauza? ca e "lucrata in romania si romanii nu sunt buni de nimic, suntem o tara de tigani, etc..."
acesti oameni care zic asa sunt de doua categorii: cocalarii (de care tocmai am amintit, sau necocalarii, oameni obisnuiti dar care au convigerea ca tot ce e lucrat in romania, indiferent sub ce licenta (in cazul nostru legenda absoluta RENAULT) nu e bun.
acesti oameni trebuie lasati in pace, sa zaca in suc propriu, iar noi sa ne vedem de treaba noastra.:)
PS: am fiat brava 2.0. pus in vanzare. urmeaza sa achizitionez logan 1.4.
asphalt uscat.
de obicei, cei care zic ca loganul nu e bun sunt cei care nu au condus niciodată o dacie oricum în românia nu exista șoferi prosti doar șoferi care nu au avut o dacie.
Ștergerepentru ca romanul trebuie sa se laude intotdeauna cu achizitiile lui care sunt vezi domnle' mai bune decat ale loganistilor. eu cunosc persoane care platesc rate la touareg si ei stau in garsoniera confort 2 cu chirie. asa ca eu ma multumesc cu loganul meu care este practic si util. nu imi pare rau deloc ca am dat 13000 euro pe ea. chiar daca la banii astia luam passat din 2007. eu am nevoie de masina nu de ceva cu care sa ma laud pe strada.
Ștergeresalut.se poate monta cumva ABS PE UN LOGAN.EU NU AM PE AL MEU AS FI INERESAT.MULTUMESC
RăspundețiȘtergerese poate, da, dar mult prea complicat si pre ascump de implementat
Ștergerefirul de legatura pentru senzor este nulul sau plus la toate modelele are culoarea gri
RăspundețiȘtergeren-am inteles ce-ai vrut sa spui
ȘtergereSalut Cristi! Am vazut de curan un logan tunat fara manerele exterioare de la usi. Sti cumva cum se poate face sa se deschida usile fara asaceva.
RăspundețiȘtergereps: masina era finisata complet si nu am vazut posibile deschizatori
Ștergeren-am idee, dar probabil era rosie, masina jokerului. intreaba-l pe el http://www.loganclub.ro/forum/my_ride_b_61_k_y_s_castigator_campionat_cel_mai_tare_exterior_level_3_editia_2010-t2744p238.html
Ștergerenu era un logan albastru in bucuresti orcim am intrebatmai mult de curiozitate.
Ștergereatunci vezi http://ghettotuning.ro/ in bucuresti, ei fac dinastea. acolo a fost facut si precis si cel albastru ce l-ai vazut
Ștergeremersi :)
ȘtergereFoarte util. Desi am dacia solenza, am primit si eu un "dop" senzor pentru placutele mele ferodo FLS nush cat. Am sa ii pun si eu zilele astea :)
RăspundețiȘtergeresalut cristi cand faci un tutorial cum se monteaza ac la mpi?
RăspundețiȘtergereniciodata :)
RăspundețiȘtergeretare raspunsul:niciodata :)))))))=)))
RăspundețiȘtergerecum pana mea sa faca tutorial de montare AC mah omule?:))))))) tu iti dai seama ce inseamna asta ?si chiar daca ar face sa zicem sincer nu ai stii nici tu sa il montezi dupa tutorialul facut de cristi :)) oricum bafta in continuare
Buna cand pui tutorialul montet CB pe dci?
RăspundețiȘtergereun minut mai tarziu :)
Ștergereculoarea firelor borcan lichid frina la logan benzina sunt aceleasi adica gri si negru
RăspundețiȘtergereera o intrebare sau o confirmare? penru ca la toate este la fel, da
ȘtergereEste util tutorialul si usor de pus in aplicare, multumita tie. Tu testezi pe masina ta noi aplicam. Ma intreb ce o sa facem cand o sa iti iei alta masina.
RăspundețiȘtergereevident, schimbati si voi masina :)
Ștergeresalut cristi. am si eu o intrebare. am tot cautat pe blogul tau dar nu am gasit un raspuns, daca scrie pe undeva imi cer scuze si o sa te rog sa ma redirectionezi catre pagina respectiva. as vrea sa stiu pe unde anume pot sa gasesc si eu mocheta pentru logan deja profilata. am cautat peste tot si nu gasesc nicaieri. in partea soferului mocheta a iesit din cheder si parca ar fi prea scurta ca nu pot sa o mai bag inapoi. ms anticipat.
RăspundețiȘtergeren-ai incercat la reprezentanta dacia, asa-i? :)
RăspundețiȘtergeresau poti incerca la un dezmembrari auto
la reprezentanta dacia banuiesc ca e un pret destul de mare. asa cum e pentru majoritatea pieselor pe care vrei sa le cumperi de la ei. stiu cum sunt preturile pentru ca 90% din reparatiile la masina le-am facut la dacoserv. am incercat si la dezmembrari auto dar tot ce am gasit sunt ba rupte, gaurite, facute varza. a mea nu are gauri. pur si simplu nu mai ajunge dintr-o parte in cealalta. crede-ma ca nici eu nu stiu cum s-a intamplat asta :)
Ștergereo fi intrat la apa :))
Ștergeretot la dezmembrari ai mai multe sanse. insista ca o sa gasesti
salut am si eu o antrebare cand pornesc motorul ami arde siguranta de servo si nu mai functioneaza servo ,ce ar trebui sa ai fac?
RăspundețiȘtergeresa mergi la un mecanic, sau mai degraba electrician
Ștergereinca un tutorial bifat ....super ...dar sunt usor nedumerit..are vreun sens sa montez si la cealalta roata?sa nu fac vreun scurtcircuit ceva ....ajuta cu ceva montajul la ambii etrieri??multumesc
RăspundețiȘtergerenu faci nici un scurt. te legi cu ambele fire in acelasi loc. te ajuta daca cumva placuta de pe dreapta se uzeaza mai repede ca cea de pe stanga. in acest caz te anunta ca le ai uzate undeva :)
Ștergerecand ai spus ca ai regandit prinderea si izolarea firelor ca sa nu se mai aprinda becul in bord,nu te-ai gandit sa folosesti banda izolatoare peste inbinarea mufei si a senzorului???!!!!asa nu mai trebuia toata munca in plus,si nici macar nu mai era nevoie de un fir lasat mai lung( cu bucla)
RăspundețiȘtergerece sa mai bunt tutorial dar prost gandit
numa bine!
banda izolatoare? tu vorbesti serios?
ȘtergereSalut CRiS,
RăspundețiȘtergereO intrebare scurta, daca scot mufa din paharel si fac punte intre cele doua fire cu o sarma ar trebui sa se aprinda martorul din bord, corect? E, daca fac acest lucru risc sa ard ceva?
Si, o alta intrebare, cum ai identificat acel fir ca fiind cel care trebuie?
Multumesc :).
nu arzi nimic, cand scade nivelul lichidului exact intre cele 2 fire se face punte.
Ștergerefirul nu l-am gasit eu, l-au gasit altii iar eu doar am pus in aplicare tutorialul
salut!!! o intrebare daca ma ajuti. am conectat la firul gri un al fir (cu mentiunea ca este destul de gros fata de cel gri) si ma introdus mufa la locul ei. in mod normal, daca ating celalalt capat al firului montat de mine de caroserie sau de orice parte metalica a masinii ar trebui sa se aprinda in bord martorul de frana de mana. asta ca un test inainte de conectarea firului cu senzor sa ma asigur ca functioneaza. sa nu astept momentul in care placutele se vor toci (sunt noi :) si sa constat ca nu se intampla nimic. problema e ca in momentul in care ating firul de caroserie (de ex) nu se intampla nimic si nu imi dau seama daca legaturile sunt bine facute. multumesc!!!
RăspundețiȘtergereatinge firul de disk. caroseria este vopsita si nu facicontact cu metalul :)
Ștergereinca ceva... am facut punte intre firele din mufa si martorul franei de mana sta aprins. :D
RăspundețiȘtergereEN FAIT DANS UN COTER DE PNEU PAS LES DEUX
RăspundețiȘtergereSalut Cristi, am citit undeva ca se poate pune senzor nivel stropgel dar nu am gasit nicaieri cum s-ar putea face.Crezi ca ar fi util?
RăspundețiȘtergereAi face un tutorial cu asa ceva? Ai ceva informatii?
se poate pune, da. nu ma incanta pe mine ideea de a face aceasta modificare. mult prea mult de munca pentru mai nimic.
Ștergeredupa prima ninsoare se aprinde in bord martorul de frana de mana. la m desfacut pana se mai usuca acolo ,am crezut ca nu mai am lichid ,ca placutele le am noi ,la vara mai leg virul .
RăspundețiȘtergeresuntem doi :D
Ștergeresi la mine se vede foarte usor aprins becul de frana in bord, vizibil doar noaptea.
am incercat cat am putut eu sa izolez firele ca sa nu se mai intample asta, dar iata ca s-a intamplat din nou :D
PRoblema tind sa cred ca ar fi legatura de langa borcanul cu lichid de frana ... mai bine puneai fir mai lung care il faceai sul langa borcan cam jumate de metru , asta pentru cazul in care il vei tot schimba il cositoreai si il prindeai totodata in tub termoizolator ! ( Everywhere)
RăspundețiȘtergereM-am hotarat sa deschid un subiect in acest tutorial , legat de franele de la Logan. Personal nu sunt multumit de ce frane am pe un Logan MCV 1.5 dci, 85cp in comparatie cu cealalta masina pe care o am un Megan 1.6, 16v. Cred ca din cauza ca pe Logan franarea spate este pe ferodouri este mai slaba. Ideea ar fi daca s-ar putea monta si la Logan discuri pe spate asa cum sunt pe Megane. Cred ca frana ar fi mult mai eficienta.
RăspundețiȘtergeretrebuie sa gasesti discurile care le poti prinde pe puntea spate si sa fie si compatibil cu sistemul ABS al masinii tale
ȘtergereIn urma cu 5-6 ani am avut un Logan 1.4 cumparat din Ungaria. Nu avea ABS , dar avea o frana ff buna. Cand am luat MCV-ul de la deler m-am intors dupa ce am parcurs 300 de metri sa le spun ca masina nu are frane. A fost pusa pe tester si mi-au comunicat ca are frane f bune si sa nu fac nici un reglaj la feroduri pt ca eroarea la franare era zero si atunci au strans putin frana de mana ca sa am o pedala mai buna. Totusi nu sunt multumit de frana pe care o am pe masina
Ștergereaaaa, stiu care-i problema ta :D
Ștergerefrana de la loganul fara ABS este mult mai "violenta" comparativ cu oricare logan care are ABS. pedala raspunde instant, la cele cu ABS ai impresia ca n-ai frana cand apesi pedala, este moale si se duce in jos.
eu n-am ABS dar conduc si masina colegului care are ABS. nu o conduc des, dar de fiecare data cand ma urc in ea, la prima frana ma trec transpiratiile.
iar el cand se urca in masina mea dupa mai mult timp, intotdeauna ramane fascinat de franele mele :D
deci stai linistit, este normal ce ti se intampla.
daaaaaaaaa, asta e problema si in afara ca am strans cablul de la frana de mana nu am cwe sa-i mai fac...din pacate. Eu am Loganul MCV si Meganul, ambele cu ABS , dar la Logan Frana e moale iar la Megan e "violenta" ( ca sa te copiez).
ȘtergerePrin schimbarea placutelor cu ceva de calitate as rezolva putin problema? Acum am originale nu stiu ce marca sunt...
Ștergerenu placutele sunt problema. poti pune etrieri de van, discuri de van si placute de van si o sa ai o imbunatatire a franei, dar nu la ce te astepti tu :)
Ștergereeu am un mcv de 85 de cai si sunt foarte multumit de frane, depinde de calitatea placutelor si a discurilor. pentru cei care deja ganditi aiurea, tin sa mentionez ca am mers cu multe marci de masina la viata mea.
ȘtergereAm gasit aceste furtune
RăspundețiȘtergerehttp://www.4tuning.ro/magazin/furtune-frana-104/kit-complet-de-4-furtune-logan-sandero-id-2973.html
Are cineva montate asa ceva pe masina? Oricum ar trebui sa le schimb ca am masina de 5 ani
avand in vedere ca sunt cu insertie metalica... merita. sunt folosite cam doar de cei care se dau in regim rally, ele fiind supuse la franri puternice si temperaturi extreme
ȘtergereAm o intrebare ai aer conditionat pe masina (AC)
RăspundețiȘtergerenu
ȘtergereSalut,daca fac si eu chestia asta se aprinde becul de la frana de mana nu altul, nu? Aica nu trebuie facuta vreo modificare un bord sau cv de genu'.
RăspundețiȘtergerepai exact asta spuneam in tutorial, se aprinde becul de la frana de mana. nu trebuie nici o modificare la bord
Ștergereneaparat firul gri? asta este cel de la frana de mana? si cand sunt tocite placutele se aprinde mai slab?
RăspundețiȘtergeremerci
obligatoriu firul gri si da, este cel de la frana de mana.
Ștergerecand se tocesc placutele de frana, lumina in bord se aprinde tare, exact ca si cum ai trage frana de mana.
daca se aprinde usor becul in bord, insemna ca afara ploua sau ninge, adica umezeala si cumva face ceva contact pe acolo :). repet, lumina este mai slaba in acest caz. daca tragi frana de mana ai sa vezi o crestere considerabila a intensitatii luminii
Nu stiu daca ai mai raspuns cuiva, daca da, atunci imi cer scuze ca te fac sa te repeti. De unde ai achizitionat mufa mama pentru senzorul de uzura?
RăspundețiȘtergereeu le aveam in garaj, darle gasesti pela piese auto la sectiunea electrice
ȘtergereOk, multumesc!
RăspundețiȘtergereSalut Cristi, multumesc pentru ca ne-ai aratat cum se face, m-am gandit sa prind firul direct la pinul firului gri ca sa nu mai fie nevoie sa taiem firul si sa punem contactii(min.1:40).
RăspundețiȘtergereM-am gandit sa las imbinarea cu senzorul de uzura cum era(min.3)si sa trag peste ea izolatie termocontractanta.In felul asta nu mai trebuie nici surplus de fir si nici inlocuirea lui. La schimbarea senzorului,doar se taie izolatia terocontractanta si se pune alta. Ce zici ar merge asa?
de ce sa nu merga? ambele variante sunt ok :)
Ștergereeu am pus un fel de regleta sau mufa sa zic asa ,cand se aprinde an bord de la ploie ,scot mufa ,ca altfel ma enerveaza sa vad beculet aprins an bord ,cand trece umezeala salt capota si bag firul,dar cred ca cu prima ocazie demontez ce am montat ,plm....firul de senzor.
RăspundețiȘtergereasa patesc si la usile de pe spate,am buton jos de anchiderea usilor ,exact ca la vechea dacie,(butonul vechi),cand ploua sau spal masina ,asta mai rar ,mi se aprinde usor martorul de usi deschise.
SAL mi-sa aprins becul dintre becul de baterie si cel de frana de mana , c ar putea sa fie
RăspundețiȘtergeredaca s-a aprins, mergi direct la service sa-ti puna diagnoza ca sa citeasca eroarea. acel martor este unul comun pentru mai multe defecte. daca s-a aprins, este garantat ceva defect si nu este deloc bine
Ștergeresal am fost la service si au zis ca este sonda landa si ca ma costa 600 sa mi- o schimbe ,acasa la mecanic
RăspundețiȘtergerenu e cam mult ?,
daca e mercedes, pretul este corect. daca ai alta masina, schimba mecanicul
Ștergeremercedes????????????
RăspundețiȘtergerelogan(golan)1,4 benzina,alti au zis 400
pai si intre 400 si 600lei eu zic ca e totusi diferenta, eu muncesc 3 zile pentru banii aia
Ștergereok ms eu zic ca e mult si 400,ma mai interesez
RăspundețiȘtergereSalum am gasit acesti senzori si la peugeot ul meu in cutia de placute si nu stiu daca se pot monta la fel ca la logan tu stii cumva?
RăspundețiȘtergerenu stiu de ce m-am gandit eu la senzorii de parcare :))
Ștergerein principiu si la tine se poate face la fel, tot la unul din firele de la paharul cu lichid de frana te legi. doar ca nu stiu daca mai pusca culorile. testezi si tu :)
Ok mersi pentru ajutor
RăspundețiȘtergeresalut cristi am si io un logan 1.6 8v model ambition si la placute fata miau dat si senzori daca fac modificarea ca tine martoru de la bord imi sta aprins tot timpul
RăspundețiȘtergereti se pare tie din acest tutorial ca sta aprins tot timpul?
Ștergereo sa-ti stea aprins tot timpul doar cand placutele sunt uzate si trebuie obligatoriu schimbate, pana atunci nu se aprinde nimic
ok merci
Ștergeremaximum respect
Util si simplu de realizat
RăspundețiȘtergereSalut! Vreau si eu sa montez senzorul la un Megane 1 dar difera culorile firelor. Firul pe care trebuie sa ma leg trebuie sa fie de + sau - ?
RăspundețiȘtergeren-am idee cum este la megane :(
ȘtergereDar la logan daca din gresala legi senzorul la firul negru ce se intampla?
RăspundețiȘtergeren-am incercat. nu ma pricep la electrica masinii. stiu,, nu pare, dar eu chiar nu ma pricep :(
ȘtergereOk. Multumesc oricum! :)
RăspundețiȘtergereCris, aceeasi problema am avut-o si eu. S-a rupt acel fir. Cred ca din cauza frigului. Eu am tras curent de la sigurante plus permanent, iar ca avertizor am folosit un led si un senzor de becuri aprinse, gasit prin bazar. Am pus ceva poze pe daciaclub.ro. Dar dupa ce s-a rupt firul, de 2 ori am cam lasat-o balta. Nu stiu ce sa mai fac. Poate vii tu cu vreo solutie
RăspundețiȘtergeremie mi-a fost scarba sa mai pun alt senzor de uzura placute :)
Ștergereultima data cand am schimbat placutele chiar am intentionat sa pun senzorul, doar ca eram presat de timp si n-am mai avut cand. dupaia iar scarba :))
Dar oare ce se poate face ca acel fir sa nu se mai rupa?
RăspundețiȘtergeretestezi mai multe solutii pana o gasesti pe cea castigatoare
Ștergereo pare: ca sa intaresti firul sa pui 2 straturi de banda termo-conractanta pe toata lungimea firului, sau copex cu diametru foarte mmic...
ȘtergereDaaa, merci de raspuns
RăspundețiȘtergere