Fixat carcasa filtru aer Logan 1.4 si 1.6 MPI

Dupa 3-4 ani acele bucse de cauciuc care fixeaza si amortizeaza vibratiile carcasei de la filtrul de aer, imbatranesc si rezultatul este o galagie in plus. Rezolvarea este foarte simpla, o tubulara de 10, 4 saibe de 1mm grosime si problema e rezolvata inca 2-3 ani.

154 de comentarii:

  1. Dorel, vezi ca e filmul de 2 ori.In rest interesant ca intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  2. vai fututi youtubu m@tii. filmul care l-am urcat chiar are 4:50 minute. multam ca mi-ai spus :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ehe am facut in vara treaba asta! Vibra ca toti dracii filtru ala dupa 6 ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce motor e ala ? ala chiar si-a scris numele pe motor ??? ce looser

    RăspundețiȘtergere
  5. puteai sa faci si un tutorial si cu schimbearea filtru de aer 14 16 dar la 16 16 valva e tot ca la disel sau ca la 14 si 16

    RăspundețiȘtergere
  6. salutare cristi!
    din cate am observat in alte tutoriale tu folosesti o camera Sony DCR-HC51(http://www.youtube.com/watch?v=xJj2KdBUAxI) nu ? este cu caseta ...intrebarea mea este cum scoti filmarile de pe caseta si le pui pe calculator??
    mersi pt raspunsuri :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am pus saibe cele mai groase am gasit si am pus cate 3 sau 4 pa suruburile din fata si nu mai am probleme daca pui tot din alea de cauciuc cu timpu se freaca si nu mai sunt bune .

    RăspundețiȘtergere
  8. super! am vazut niste furtune izolate pe acolo poti sa-mi spui care-i treaba?
    E contra condensului ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim : cel de la minutu 06:33 AM . Nu este scris numele pe motor . Daca VEZI BINE ...daca..acela este capacul de la filtrul de aer . Si este vopsit in culoarea caroseriei -dupa cod. Cauta sa vezi cat is 100g de vopsea din aceea .

    Domnu Anonim : de la 11:01 AM. Da sunt izolate , conductele de clima . Cu burete termoizolant . Vara , cand pornesti clima , ajungi la destinatie .lasi masina 2 ore , cand revii , temperatura din habitaclu nu mai e asa mare . E relativ constanta . Inca e racoare. Si iarna -mergand cu aeroterma pe cald, dupa ce lasi masina...dupa 2 ore , inca e caldut in masina . Pe testate .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sa ma laud cat is 100g de vopsea. LOL!
      Sa-ti spun cat a costat vopseaua mea? sau cat e optiune la Audi ca sa o ai pe masina ?
      Revin si eu cu ce a spus anonimu' mai sus, chiar avea rost sa-ti pui numele pe capacu' de la filtru? :)))

      Ștergere
    2. ce va f..e grija ce are ala pe masina, poate sa-si deseneze si o p@@a daca vrea

      Ștergere
    3. Si ce daca a vrut sa isi scrie numele pe capac Razvy acuma pe tine te roade cuda (ca sa nu spun alt cumva) ca tu nu ai avut asa o idee mie chiar imi place bravo MATU-le

      Ștergere
    4. Esti constient ca nu ai nicio LOGICA nu?
      1. poti sa-i zici cum vrei tot tiganit ramane capacul de la filtrul de aer
      2. de cand trece caldura prin tevile de AC???!!!

      Ștergere
  10. Sa inteleg ca e scris numele pe capacul de la motor,tot porcarie pare.Cat poate sa coste 100g de vopsea speciala de Dacie ? e din aur ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Bogdan: as putea face foarte multe tutoriale, saptamanal 2-3, lipseste timpul si cobaiul.

    Anonim: captura real time cu Adobe Premier CS5. si nu, camera mea e un Sony DCR-HC38. aproape acelasi lucru, mici detalii

    Anonim: izolarea conductelor creste eficienta AC-ului. daca in mod normal folosesti ventilatia pe pozitia 3 cu AC-ul pornit, dupa izolarea tevilor vei folosi pozitia 2 la ventilatie.

    MAT: ce are vopseaua cu prefectura? ca io n-aminteles.
    Deci izolarea tevilor de AC... de fapt acel burete raceste/incalzeste masina vre-o 2 ore cat esti plecat cu pluta? damn!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as vrea sa izolez tevile alea de AC si de la filtru de aer ,am burete dar ca sa le fixez am niste bride de plastic .... consideri ca se vor topi de la caldura motorului ????

      Ștergere
    2. nu se va topi buretele, crezi ca se vor topi bridele de plastic? :)
      foloseste cu incredere acele bride

      Ștergere
  12. Cainele moare de drum lung,....... de grija altuia. Nu uitati ca Loganul nu este o masina de care ai nevoie,ci una pe care ti-o doresti !

    RăspundețiȘtergere
  13. deci cristi camera ta este conectata cu un cablu firewire cred, direct la PC deci la tine nu se mai salveaza in casetuta ?? cum faci legatura???

    RăspundețiȘtergere
  14. sal Cris.la DCI suporti de cauciuc de la capac filtru si motor se gasesc?

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce motor are Mat? 1.4 sau 1.6?

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim: ba da folosesc casete miniDV. inregistrarea se face pe caseta in limita celor 60minute. ulterior leg camera la calculator prin firewire si captura se face in real time. real time insemnand ca o filmare de 2:21 minute dureaza 2:21 minute ca sa fie transferat pe comp.

    Anonim: n-am cautat niciodata acei suporti de cauciuc pentru capacul de la dci, desi si la mine's praf :)

    Anonim: 1.4mpi

    RăspundețiȘtergere
  17. iar programul pentru transfer este Adobe Premier CS5?? multam`

    RăspundețiȘtergere
  18. hmm eu am incerat sa suprapun filmele pe casetutza si nu a mers imi dadea o dunga din filmul suprapus si una din cel vechi la tine e la fel??

    RăspundețiȘtergere
  19. adica ai incercat sa filmezi peste filmarea veche. depinde de caseta(folosesc doar sony) si cat de murdar este capul camerei. pe unele casete am suprascris si de 11 ori pana au inceput sa apara artefacte. pe alte casete si cand deja camera are 4 ani, suprascrierea e posibila de 3-4 ori maxim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dap si eu folosesc sony dv premium (mini DV) una cu rosu si negru .... dar tu ce cablu firewire ai eu am unul cu capat firewire (ala care intra in camera )iar celalalt capat un fel de usb ... dar modificat (pt placa)

      Ștergere
  20. Salut tot poporul privitor doua obiectii as avea si eu ,unu daca ati strans acele suruburi pana a devenit rigid tot acel ansamblu frumos vopsit efectele se vor vedea in viitor cand ceva se va rupe ca doar cei care lau proiectat nu au fost dobitoci cand lau gandit flecsibil, a doua obiectie nu vad rostul frumoasei picturi in fine gusturile nu se discuta, probabil cam aceasi problema are si posesorul ca cei care isi scriu numele poreclele etc in parbrizul masini dar in fine noi poporul asta suntem foarte fitosi din natie ori nu ne lasam la alti fitosi de peste hotare oricum ar fi Loganul cel mai bine arata asa cum a fost el proiectat sa nu uitam ca in acest domeniu lucreaza creatori auto cu scoala nu tot felul de amatori va salut din Gross Varden

    RăspundețiȘtergere
  21. acele "saibe" de cauciuc nu au fost eliminate, doar ca si-au facut un joc in timp. in momentul in care s-a pus acea siaba doar s-a umplut acel gol lipsa. in loc de siba metalica se putea pune o bucata de cauciuc.
    cat despre numele scris... fiecare cu gusturile lui :)

    RăspundețiȘtergere
  22. va dau un sfat ca sa nu mai dati la anonim dati la adresa urele nu mai dati asa ca mine sa incerceti sa zica Cristi ca numai anonim asa cum scrie

    RăspundețiȘtergere
  23. am o problema cu inchiderea la torpedo. mai exact cand il inchid ramane un luft care in momentul cand pozitia este aprinsa(noaptea) se vede lumina lampi din torpedo. ceva idei cum pot rezolva ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. desfaci usa de la torpedou (nu conteaza prin ce metode:) ) si prinzi cu niste pocnitori (nituri sau cum vrei sa-i zici :D )de partea interioara a usii o intaritura din aluminiu ca-i mai usor si sta dreapta :)

      Ștergere
  24. cand descoperi cum, sa-mi spui si mie. eu m-am obisnuit cu ideea :(

    RăspundețiȘtergere
  25. cristi cam cati cp are log tau acum

    RăspundețiȘtergere
  26. vre-o 85, daca n-au mai murit intre timp

    RăspundețiȘtergere
  27. si cam ce consum ai urban extraurban?

    RăspundețiȘtergere
  28. 5,4% oras
    5% exterior, maxim 130km/h

    RăspundețiȘtergere
  29. a meu benzinar 1.4 cam 8 in oras si am 4 la drum lung cam 120 mers constant am scos 4

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. jumate din drum ai fost remorcat de cineva mai prietene asa ai reusit tu 4 in afara vai si amar ce aberatii poti scrie pariez ca ai vazut asta pe consum instant dar nici acolo nul scoti numa cand iei piciorul de pe aceleratie sa iti spun o metoda sa te convingi faci plinul pana in gurita parcurgi 10 km s-au 100 cum iti place si refaci plinul asa vei vedea cam ce consum ai dar cu rabdare la fiecare alimentare

      Ștergere
  30. cam cati p are camera 720 c care filmezi ??

    RăspundețiȘtergere
  31. La drum lung 4l/100km ? Hmm. Ai scos tot din ea inafara de scaunu sofer ? Nici un loganist din Tm , cu motor de 1.4 nu are asa consum . Explica te rog cum ai reusit ? Niste detalii daca poti , turatii/ trepte, portiune de drum , etc.

    Referitor la critici , fiecare face ce vrea cu bunul lui personal . Asa consider eu . Poate ma insel.

    Ps: Cristi , am si 1.6 16v ....care il condujc mai RAR.

    NU PREA am vazut tutoriale facute , inafara de cristi . Chiar as fi interesat sa vad un tutorial facut de unu din vizitatorii acestui site.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MAT'ule, COCO a scos cu dizal consum de 12% cand eu la benzinar aveam 10, deci sa nu te mire :)
      Cel mai mic consum in oras l-am avut de 7,2% mediu, iar instant 4,8 daca-ti vine sa crezi. Iar pe extern am avut 5,4% cel mai mic consum, ce-i drept pe autostrada)
      Oricum, va las ca ne fute streu :)

      Ștergere
    2. pai la instant dar ma refer cand o acceleram la drum drept nu o lasam din acc

      Ștergere
    3. si tot asa undeva la 2500 rpm si undeva la 120 km pe autostrada in germania

      Ștergere
    4. si benzinarele consuma mai putin decat dizalurie

      Ștergere
    5. dar acum mai putin de 6 sigur nu scot TESTAT fiindca am probleme cu sonda lambda

      Ștergere
    6. eu am 2 logane unul van(1.4) si unul sedan tot 1.4 si la sedan (an fab 2005) nu am avut nici o problema cu el n-am schimbat nici bateria macar doar distributia consumabilele... pe cand la van deja nu mai merge rotund motorul etc... dar TESTAT sedanul chit ca are 7 ani si 69000 km se duce fata de vanul cu aprox 35000 km

      Ștergere
  32. aloo gara, o dam in offtopic si ... si... va fut :))

    RăspundețiȘtergere
  33. mie mi-a fixat-o la dealer la revizie gratis :D

    RăspundețiȘtergere
  34. suuuper tare :) am pus in aplicare tutorialul inainte ca sa apara =)) uite http://www.loganclub.ro/forum/showpost.php?p=1048783&postcount=192

    RăspundețiȘtergere
  35. Salut cristi Am si eu o intrebare ?
    Am un scrtzit la roata stanga fata cand virez ce sa fie ca nu imi pot da seama??
    ce crezi ca sa dus acolo?
    ms mult si ast raspuns

    RăspundețiȘtergere
  36. avand in vedere ca nu pot aplica acest tutorial ma rezum la a constata ca fiind foarte interesanta ideea cu buretele acela pe conducte ...deci burete termoizolant? sa inteleg ca este un burete special? de unde as putea achizitiona?
    te rog cris sa-mi spui parerea ta despre aceasta imbunatatire adusa loganului
    http://www.ebay.com/itm/360320703623?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  37. Salut Cristi.Eu dupa 6 ani de folosinta am ajuns de am pus si a 3 saiba pe fiecare tampon.Asa este, cam 2-3 ani tine treaba asta dar decat sa cumperi tampoane noi.Util tutorialu.Toate bune.

    RăspundețiȘtergere
  38. Anonim: e simplu, verifica toata directia ca sa gasesti scartaitul :). probabil de la o bucsa.

    dacomaniac: este acelasi burete tubular gri ce se foloseste la izolarea tevilor de la aer conditionat din locuinte.
    http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=16844&highlight=telescop+capota

    RăspundețiȘtergere
  39. un tampon dinala costa pana in 5 lei bucata de ce sa tiganesti pana si aia 20lei la 2-3 ani nu e chiar o catastrofa serios

    RăspundețiȘtergere
  40. scartaitul este de la pivoti baga intr-o seringa ulei si inteapa garnitura de cauciuc a pivotului baga ulei pana iese pe sus garantez pt asta

    RăspundețiȘtergere
  41. Alexandru Mirea6 martie 2012 la 12:10

    Salut Cris. Probabil nu scriu unde trebuie dar nu am gasit un loc in care sa se discute de problema mea :
    Am si eu un 1.5 Dci. Cand pornesc motorul se aude foarte tare toba .
    Am inteles ca mi s-a rupt un " tampon " . Imi poti spune si mie cum imi pot rezolva problema ?
    Multumesc anticipat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte simplu alex, pornesti motorul si te bagi sub masina ca s avezi unde e rupt acel tampon. poti chiar si cu motorul oprit.

      Ștergere
  42. am gasit la obi exact acel burete tubular la care faci tu referire. iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  43. Salut. Stiu ca intrebarea mea nu prea are legatura cu tutorialul dar poate ma poate ajuta cineva.
    Ce problema are maneta de la stergatoare daca nu merge sa spritez si nici butonul de la computer nu merge? (stergerea efectuandu-se corect)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate nu ai activata optiunea cu spritatu.cauta pe aci ca gasesti multe rezolvari la probl.datorita lui cris.computer de bord ai,ca sa-ti mearga?

      Ștergere
    2. acum 2 seri nu aveam probleme si spritatu si da am coputer de bord si mergea si ala ok

      Ștergere
    3. inseamna ca s-a stricat maneta,sau vreun contact imperfect,sau siguranta arsa.sunt multe cauze.pana nu desfaci,n-ai cum sa vezi.

      Ștergere
    4. contact cred ca face pentru ca am legat acel fir la uch si in loc sa intre un computerul de bord stergatoarele mai fac o tura pe geam sau mai multe depinde de cate ori apas. ce siguranta ar putea fi arsa? ar putea sa imi zica cnv cum as putea cauza mai exact si cum as putea sa o rezolv dar fara sa schimb maneta pt ca nu dispun de bani mai ales in perioada asta

      Ștergere
  44. Stelutu_Targoviste6 martie 2012 la 17:35

    Anonim,in legatura cu scartaitul pivotilor si semibieletelor am propus si eu aceeasi solutie cu ceva timp in urma,dar nu ma bagat nimeni in seama...

    RăspundețiȘtergere
  45. cel mai penibil tutorial curand nici prosti nu o sa iti mai viziteze siteul ce o sa te faci de unde reclamae

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la cate a facut cris o sa aiba mult timp reclama!cui nu-i place sa nu-l mai viziteze. arata si mie cine a mai facut ce face el,si moca!!!dar asa e omu...chitra

      Ștergere
    2. daca e penibil fa tu ce a facut el dupa care poti sa comentezi cat vrei !!!! ai inteles????

      Ștergere
    3. ce vrei ma ? smecher anonim =)) ia pune mana si fa tu si sa vedem ce tutoriale faci,ce ai sa faci... "cum se pune lichid de parbriz" ? sau ce ? da ca nu esti in stare sa faci ceva mai bun, ciocul mic!!! ca sa stii si tu , ca rahatul ala de capac face "panarama"

      Ștergere
  46. fratilor in sf putem sa ne laudam si noi romanii k avem o masina k dotari ultra moderne pt noi si pt altii dotarii ce au avut pe masini de prin 2000. putem sa ne bucuram k in sf pe o DACIA se gaseste (senzori de parcare, sistem de navigatie (300 E), geamuri electrice cu butoanele montate corespunzator pe fatele de usi, mai mult de 2 airbaguri, incarzire in scaune (100 E),etc. Ceea ce pt noi romani,este un LUX pt straini este o nimik toata.

    RăspundețiȘtergere
  47. Sal Cris , zimi si mie se merita pana la urma sa-ti achizitionezi un logan diesel nou, lumea din tara se tot plange ca se strica rpd si sunt foarte scumpe la reparatie , aud zilnic ca pica injectoare , pompe de combustibil turbine supape etc. Tu personal dupa 5 ani de condus dieselu tau ce concluzie tragi ? Merita un Logan DCi de 90cp sau 75? zi sincer ca in tine am toata increderea;) ?!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vechile motorizari avea probleme, intre timp au mai remediat. ideea e sa folosesti doar motorina buna, ea fiind vinovata pentru picatul injectiei.
      in cei 6 ani si 91.000km de cand am masina am alimentat 99% de la Mol si inca n-am avut probleme.

      Ștergere
  48. cris nu ai facut daua tutoriale adica nu ai facut un tutorial cu proiectoarele ca mi sa spart proiectorul si cel de al doilea tutorial cu scgimbarea bacului de la plafoniera nu stiu daca poti sa faci tutorialele imi spui tu dar la celalalt proiector sa ars becul la proiector macar sami spui la proiector si de la plafoniera sa ars si la ala poti sa faci tutorialele da tu le faci saptamanal da macar sami spui daca e greu sau faci tutorialele de la plafoniera si de la proiectoarele dar becuri cu led exista de la semnalizare si lalampile din spate si la faruri e la faruri ai facut tutoriale da vreau sa stiu daca extista ca vroiam sa ma duc la o chesitie de tuning ca erau multe masini acolo nu conteaza ce masini

    RăspundețiȘtergere
  49. cris poti sa faci un tutorial cu grila de la bara fata

    RăspundețiȘtergere
  50. Cris
    cum scoti filmele de pe caseta mini dv ce faci in adobe premiere ca m-am chinuit vrea 4 ore si n-am facut nik poate gasesti un tutorial pe net .... mersi

    RăspundețiȘtergere
  51. adica unde gasesc optiunea Real tine ?

    RăspundețiȘtergere
  52. Anonim: nu am proiectoare pe masina, dar daca se iveste ocazia am sa fac. schimbatul becului de la plafoniera o sa fie in acest weekend.

    Anonim: tutorial grila bara fata. sa-i fac ce? taiat, vopsit, plasa, eliminat sigla, slujba la biserica? nu, n-am sa fac nici una din ele.

    Anonim: deci ma contactezi pe mail tutorialelogan@gmail.com , unde ne conversam sa-ti arat :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Stelutu_Targoviste8 martie 2012 la 18:51

    Cum am scris si cu ceva timp in urma,eu cred ca ar fi cat de cat bun si practic un tutorial cu schimbarea oglinzilor exterioare mici cu cele mari de MCV sau ph2 si mai ales cum se schimba mecanismul interior trecand de la cel mecanic la cel electric cu degivrare sau invers.Spun asta pentru ca foarte multi au acele oglinzi caragioase ce seamana mai mult cu cele de Tico.Daca este nevoie ajut si eu cu ceva poze si informatii...

    RăspundețiȘtergere
  54. cristi cand iti montezi senzorii de parcare?

    RăspundețiȘtergere
  55. hei criss, vreau sa imi schimb bateria si am doua probleme, am logan din 2007 motorizare 1.6 16v prestige, pe bateria mea nu este scris, gravat, lipit nimic, da cati amperi sa imi pun, si nu este nici o problema cand schimb bateria adica o schimb pur si sumplu, nu se da nimic peste cap?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in afara ca ti se va reseta ceasul computer de bord nu are nimic

      Ștergere
    2. si kilometrajul partial si daca o sai faci vreodata o diagnoza o sati dea o eroare atata tot;)

      Ștergere
    3. bun, dar de cati amperi sa imi pun?

      Ștergere
    4. cu 60 Ah vine din fabrica

      Ștergere
  56. ce tare e video, sunteti tari cu prezentarea asta.

    RăspundețiȘtergere
  57. acel burete izolator ar afea efect daca ar fi montat pe furtunele de aer cele de la intercooler?

    RăspundețiȘtergere
  58. Salut CRISTI,am o dacie break 1310 CL din 97 si la semnalizarea de pe aripa lampile de semnalizare inauntrul lor la becuri ,cele 2 contacte unde este becul se cam oxideaza si becul in fundul lui rugineste ,si mam gandit daca este posibil sa schimb lampile de semnalizare de pe amandoua aripile de la dacie cu lampi de semnalizare de aripa de logan,stiu ca lampile de semnalizare laterala de logan au doua fire la mine cum ar fi de exemplu cel rosu il conectez la plusul semnalizarii iar minusul la masa masini zic eu asa ,parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  59. cris faci un tutorial de demontat manerele exterioare ma vroia unul sami fare manerul si a reusit sal rupa si sa zic intru pe tutoriale pentru dacia logan si poti sami faci asemenea tutorial dar lau rupt cu forta bruta cand lam gasit era rupt si era pe pertea soferulului ca vroiam sa plec la munca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris a incercat o data sa dea manerul exterior jos,la dat jos si nu a mai putut pune la loc manerul si a ajuns la service cu manerul deci nu cred ca va face un tutorial

      Ștergere
    2. exact, mie unul mi s-a parut inuman sa dau jos manerul de pe usa

      Ștergere
  60. Stelutu_Targoviste10 martie 2012 la 18:37

    De regula regula cam la toate masinile firul rosu e + iar cel negru sau maro -.Daca le pui invers nu-i nici o problema ca doar nu ai lampa lukas cu SMD.Inainte sa-l montezi trebuie sa verifici sa nu-ti dea eroare in bord de bec ars.Daca iti apare asta,scoti borna de la baterie,o lasi cam 15 secunde pana se reseteaza calculatorul si o pui la loc.
    Ordinea de aprindere 1-3-4-2 iar distanta dintre platini,cat sa incapa o carte postala. Asta a fost bonus :)

    RăspundețiȘtergere
  61. salutare cristi,
    dap dupa ce mi-ai transferat tu o particica din filme, am incercat si eu si zicea ca nu imi vede camera .... dar ea era conectata in modul play totul ok dar nu mergea asa ca am reinstalat windows-ul {si asa ca trebuia} si tot asa nu mi-o vede ... am pus driver tot nu merge nimic ... stii ce ar putea fi ?

    RăspundețiȘtergere
  62. stelutu: am in plan si oglinzi de MCV si electrice, dar bugetul de austeritate...

    S.M.V: cu zapezile de saptamanile trecute am reusit sa crap bara spate. pana nu iau alta bara...

    Anonim: mie mi s-a parut inuman sa dau jos manerul de pe usa.

    Bogdan: nu exista sa nu vada :)

    RăspundețiȘtergere
  63. hei criss, langa baterie este o cuite, habr nu am ce e acolo, dar cam o data pe saptamna masina nu porneste adik nu permite electromotorului sa invarta, face un zgomot ciudat in cutia aia, deschid capota, ii dau un pumn la cutia respectiva si masina porneste frumos inca vreo saptamna doua, ai idee ce e pe acolo, sincer mi-e cam teama sa o deschid, chair daca e prinsa cu o clema doua

    RăspundețiȘtergere
  64. aia-i cutia cu sigurante =))=))=)) ai vre-un contact imperfect...desi tare mi-e teama ca nu-i de acolo :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de acolo e credema X_X ca de vreo 2-3 luni face asa,am suspectat electro motroru care este ok, bateria care are 5ani si aia e ok

      Ștergere
  65. Stelutu_Targoviste11 martie 2012 la 12:06

    Dupa cum spunea si cineva mai sus,in acea cutie se afla sigurantele dar si niste relee de protectie.Zgomotul acela ciudat este facut de releul de protectie al demarorului.Daca nu ma insel pe circuitul de pornire nu prea se pune sigurante,nu stiu sigur.Dar fati curaj si deschide acel capac si incearca sa impingi cu mana acele relee si sigurnte fara sa fortezi prea tare.sar putea sa fi iesit vreun releu din soclu din cauza trepidatiilor sau sa fie insusi releul pe duca.

    RăspundețiȘtergere
  66. Salut Cristi, Adi sunt. Mi-am cumparat si eu o toba sport de la un prieten (finala) dar am vazut ca nu mai are sitele in forma de teava pe interior. Sti cumva daca va afecta in vre-un fel treaba asta sunetul? Ms frumos anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  67. Cris parca ziceai ceva de ujn tutorial in weekend-ul asta??

    RăspundețiȘtergere
  68. Cris, ce baterie recomanzi pentru un benzinar de 1.4?
    MERCI! Alin

    RăspundețiȘtergere
  69. andrei: sigur un contact imperfect la un releu sau siguranta in acea cutie. fa-ti curaj, uite ce simplu e http://youtu.be/Rltzh3uTcgo?t=5m7s
    scoti releele pe rand din soclu si cureti contactele, pui putina vaselina si il montezi la loc. la fel si la sigurante. stai linistit, nu te curentezi.
    totul e sa le scoti pe rand ca sa mai stii care de unde e :)

    Adi: fiecare finala are alt sunet, depinde de producator, deci acele site chiar influenteaza sunetul :)

    sofer_nebun: e filmat tutorialul, doar ca am avut mici si multe treburi d efacut si n-am mai avut timp de el. desi am filmat 5 minute si editarea si toate cele dureaza mai vre-o ora. sper ca azi il urc. sau sa astept ziua de vineri? :))

    Alin: la benzinarele de 1.4mpi o baterie de 50Ah si daca ai AC trebe 55Ah. deci 50-55Ah e ok, indiferent ca ai sau nu AC

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ok criss, ms moolt, ma pun pe treaba, multumesc

      Ștergere
    2. deja am rezolvat problema, cam toate releele sau ce or fi alea erau cam instabile, multumesc mult, m-ai scutut de un drum la serice, merge ceas, ms mult

      Ștergere
  70. cris am citit intr.un post anterior ca nu ai gasit aceste garnituri pentru varianta diesel.am cautat in targ la vitan si am gasit.daca vrei iti cumpar eu si le trimit prin posta

    RăspundețiȘtergere
  71. la pretul castigator de numai...? cand mai ai drum peacolo, nu e nici un stres, nu te deplasa psecial pentru asta. multam

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu merg foarte des in targ.duminica iti pot procura 4 bucati garnituri la pretul de 7,5ron bucata

      Ștergere
  72. Salut Cris,
    Ti-am vizualizat toate tutorialele si vreau sa-ti spun ca sunt foarte reusite si extrem de amanuntite. Te pricepi de minune..
    Am o intrebare in legatura cu pleoapele de la faruri, ce metoda ai folosit sa le prinzi? Pe instructiuni am citit ca se prind cu silicon, oare se mai desprinede siliconul dupa far daca o sa vreau sa le dau jos vreodata..?

    RăspundețiȘtergere
  73. am folosit banda dublu adeziva. tine cam 1 an, chiar putin peste un an in acest mod.
    cand vad ca dau sa se dezlipeasca, le dau jos si pun o noua banda. dupa a doua banda le-am aruncat si cu 10 lei am luat alte pleoape noi

    RăspundețiȘtergere
  74. Buna treaba, desi ar fi fost mai 'secsi' niste suruburi cu gat conic, gen prezonu' de la roata, care sa impinga bucsa aia mai bine.
    Care-i faza cu chederu' de la capota ?
    La inceputul filmului e si pe lateral, pe aripi si la sfarsit nu mai e...sau are doar pe dreapta ?!

    RăspundețiȘtergere
  75. nu e ok daca e conic, ideea nu e de a strange central, ci lateral unde e cauciuciul ala.
    si nu stiu ce vedenii ai tu cu chederul ala dar e acolo de la inceput pana la sfarsit :)

    RăspundețiȘtergere
  76. Ai idee unde gasesc banda dublu adeziva...? Vreau maine sa merg sa cumpar si am foarte putin timp la dispozitie, sa stiu unde sa caut.

    RăspundețiȘtergere
  77. praktiker, dedeman si alte cele in domeniu

    RăspundețiȘtergere
  78. Pff, nicio sansa sa ajung pana acolo... in alta parte n-ai idee unde se gaseste..?

    RăspundețiȘtergere
  79. "alte cele in domeniu". sa inteeg ca tu vrei sa-ti spun un magazin pe o raza de 500m in jurul tau?

    RăspundețiȘtergere
  80. :)) Abia acum incep sa te cunosc..

    RăspundețiȘtergere
  81. schimba tampoanele de cauciuc...taranii cu saibe...

    RăspundețiȘtergere
  82. Cris , ultimul tutorial cu schimbat becul la plafoniera nu imi merge , imi da Not Found Erorr 404 :(!!

    RăspundețiȘtergere
  83. asa imi mai da si mie din cand in cand ... nu stiu ce la ce ii :( cred ca ai ajuns la numarul maxim de tutoriale =))

    RăspundețiȘtergere
  84. Auzi,mie mio spus la reprezentanta ca asa trb sa joce nu trb sa o strang...
    \

    RăspundețiȘtergere
  85. da, asa trebuie sa joace deoarece la ei ajung doar masini vechi la care deja joaca acel capac de la filtru..
    si ghici! la o masina noua e fixa, misca putin doar din suportii de cauciuc

    RăspundețiȘtergere
  86. eu am pus garnituri de butelie,au aceeasi dimensiune cu capul surubului si vine fix pe garnitura care este acolo.sper sa tina,si zic eu,e umpic mai flexibila ca o saiba.

    RăspundețiȘtergere
  87. ce avantaje aduce acel burduf ignifug montat innaintea filrtului de aer ?
    unde este prins ?,sau cum este prins?(in zona dinspre bara).

    RăspundețiȘtergere
  88. nu vreau sa par hater, dar e naspa tare capacu ala, pun pariu ca ala e numarul de inmatriculare....si la sfarsit parca face laba la furtunu ala =)))...bravo pentru tutoriale

    RăspundețiȘtergere
  89. cris am pus un cheder pe marginile tablei la motor are ceva daca sta putin tensionata capota?

    RăspundețiȘtergere
  90. da, e grav, nu mai face galagie cum esti obisnuit :)

    RăspundețiȘtergere
  91. ce vrei sa fie urmatorul tutorial ?
    schimbat colector vapori ulei

    montat senzor uzura placute

    schimbat bucsi bara stabilizatoare

    schimbat bielete bara stabilizatorare

    schimbat bieleta directie

    schimbat bascula/brat roata fata

    schimbat rulment si flansa amortizor

    montat cheder capota fata
    le vreau pe toate :D

    RăspundețiȘtergere
  92. salutare .ce parere aveti despre filtrul de aer filcor...cica ar scadea consumul si masina ar merge mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  93. nu dati banii pe prostii, luati bomboane la copii!

    RăspundețiȘtergere
  94. "Anonim4 martie 2012, 16:27", nu mai folosi sony dv premium(cele rosii) si poate o sa ai noroc sa nu fi busit camera,este execrabil acel model.Mergi cu camera la un centru specializat sa-ti curete capul de redare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. folosesc sony dv premium cam de... 6-7 ani. in tot acest timp am folosit vre-o 4 casete panasonic.
      capul de redare este ok, nu pot spune acelasi lucru despre camera, uzura si-a pus amprenta :(

      Ștergere
  95. @Cris: Mie mi-a pus un mecanic o garnitura la capacul de filtru aer (surubul din dreapta fata, de langa 'conducta'), cand am fost sa imi schimbe uleiul+filtru ...iar acum zdrangane cand accelerez (nu tare dar nici incet). Zici ca e diesel. Culmea e ca inainte nu observasem sa faca zgomot, dar s-a repezit el repede plin de bunavointa sa faca asta. Ce imi recomanzi, sa incerc eu sa-l mai strang, sau sa merg inapoi peste el?

    Si eu sunt cam de acord cu tipu care zice ca nu e prea ok sa inlocuiesti garnitura de cauciuc cu saiba de metal, chiar daca le strangi usor.
    Daca as stii unde se gasesc eu as lua unele noi si le-as schimba pe toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am inlocuit garniturile de cauciuc cu saibe! total gresit. am adaugat o saiba care apasa pe garnitura veche reducand acel spatiu care permite vibratiile.
      nenea ti-a pus intr-o parte o garnitura de cauciuc dar nu a pus si la restul. fiind o tensiune mai mare pe celelalte suruburi, zgomote mai mari.

      Ștergere
  96. are sens ce spui, da.
    O sa incerc sa o scot pe aia care a pus-o.
    A, e ok daca ai pus saiba peste garnitura.

    RăspundețiȘtergere
  97. Daca de obicei apreciez foarte mult efortul tau de a face singur anumite operatii la masina si de a mai si arata altora ce si cum pot face ei insisi, de data asta tre' sa-ti zic ca treaba cu saiba e... tiganie. Asta fac mecanicii de la Autoeuropa ca sa te simti sa sari cu o atentie, vezi - doamne ce lucrare de mare angajament ti-au facut ca-ti zbarnaia filtrul!
    Garniturile alea de cauciuc SE SCHIMBA cand sunt asa coapte ca la colegul! Cel mai bine cu alea de la tija de sustinere a capotei. Sau ca rezolvare temporara se pune o alta saiba dar din cauciuc, eventual siliconic dinalea de care se folosesc la para de la dus, ca nu mai imbatranesc asa repede de la caldura. Primele se duc alea din fata. Daca rigidizezi prinderea (ca sa nu-ti inchipui ca garniturile vechi, coapte, contractate si pe deasupra si stranse cu saiba metalica mai lucreaza ceva...) risti ca in timp sa-ti deteriorezi corpul clapeta de la vibratii sau sa rupi picioarele alea de plastic de la carcasa filtrului de aer. Toate vibratiile se duc in corpul clapeta si peste putin timp intreprinzatorii care au vazut filmul tau o sa se planga ca le oscileaza acul turometrului, ca nu sta la ralanti si in final constata ca s-au uzat garnituri sau s-a fisurat corpul clapeta si trage aer fals. In rest, keep up the good job! si mai fa naibii curatenie pe-aici ca e plin de maculatura, off topic gramada, doar 5% are legatura cu tema filmului. Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca nu te superi pentru "observatii" ... Succes in toate!

      Ștergere
    2. stai linistit ca nu ma supar :)
      orice informatie logica si corecta este bine venita ;)

      Ștergere
  98. Nice tutorial. I will do the same on my Megane 1 1,4e. But I have another problem with filter housing. Can not buy anywhere new rubber washer between housing and main nozzle. Can anybody help me, lease see the picture:
    http://www.pohrani.com/f/2A/Kg/3aIQAQq7/010.jpg

    RăspundețiȘtergere
  99. Salut vreau sa te intreb,am inteles treaba cu izolarea conductelor de AC dar cea de la filtrul de aer ? cu ce ajuta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. conductele de aer se incalzesc din cauza motorului. aerul care trece prin furtune s eincalzeste si ajunge cald in motor, deci mai putin aer, ardere mai incompleta si mai putina putere/eficienta.
      daca izolezi conductele in folie de aluminiu, caldura se disipa mai bine si conductele nu se mai incalzesc atat de tare

      Ștergere
  100. Cris,stii ceva despre carcasa filtru aer,noul model.este mai buna decat primul model?

    RăspundețiȘtergere
  101. Am facut si eu aceasta operatiune cu saiba la 1.6 MPI si acum se simt vibratii la schimbarea vitezelor la 3000 RPM.
    Mi-a spus un mecanic de la Dacia sa le pun sub tampon, nu deasupra pentru ca altfel atinge carcasa de motor si pana la urma se strica. Le-am montat asa cum a spus, nu mai vibreaza, dar voi schimba acele tampoane cu unele noi, saiba e doar solutie temporara si atat.

    RăspundețiȘtergere
  102. nu trebuiau schimbate bucsele de la filtru de aer si rezolvai problema?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e mai simplu sa adaugi o saiba si prelunegsti viata respectivelor bucse cu inca 2-3 ani si abia dupa aceea sa le schimbi?

      Ștergere
  103. faci un tutorial si cu schimbarea bucselor?

    RăspundețiȘtergere