Se tot vorbeste cum ca la Loganul diesel ambreiajul este hidraulic si nu se poate regla, cum sa nu, uite ca mai sunt si exceptii.
Iar cei care nu au ambreiajul pe cablu, adica hidraulic, pot si ei sa faca o mica modificare urmarind pozele de aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/03/reglaj-inaltime-pedala-ambreiaj_31.html
ai schimbat ambreiajul ?
RăspundețiȘtergereSi la benzinar tot asa e cred vers 1.4 ..dar..se zice ca daca umlbii ca pedala sa prinda mai jos numai intra bine in marcharierre..poate gresesc de aia intreb ...!
RăspundețiȘtergerepaiu: n-am schimbat ambreiajul, am crezut ca prin reglajul pedalei scap de rpoblema... nu a fost asa :(
RăspundețiȘtergerenu stiu cum e la benzinare cu ambreiajul
e la fel stai linistit :D
RăspundețiȘtergeresalut CRISTI am gasit niste sigurante pe capacul de la tabloul de sigurante la logan, acele sigurante sunt de rezerva
RăspundețiȘtergereda GEO, sunt de rezerva
RăspundețiȘtergereCRISTI capacul de la tabloul de sigurante de la logan cum se deschide ca eu am tras de el de unde nu trebuia dar tot l-am deschis,spunemi si mie cum se deschide capacul de la tabloul de sigurante de la logan mai exact
RăspundețiȘtergerein partea de jos a capacului e o mica umflatura, acolo bagi degetul si tragi catre exterior. nu ma fa sa-ti fac un tutorial ca iti fac :)
RăspundețiȘtergereSalut!
ȘtergereEste normal să îmi tremure maneta de la schimbător, când mașina este pornită (la relanti)
Salut, trebuia schimbătorul la ralanti doar daca ai uzura pe la timonerie, bucșe mă refer.
Ștergeresalut CRIS te rog frumos sami faci si mie un tutorial care sa arati cum se deschide capacul de la tabloul de sigurante de la logan multumesc
RăspundețiȘtergereyeap, o sa filmez tutorialul
RăspundețiȘtergeretutorial de dat aripa jos si cu usa sofer poti sa faci? Cu respect , fps.diablow
RăspundețiȘtergereMan .....ii exact ca la benzinare ....si la 1.4 si la 1.6 16v .....iti zic eu ca le-am reglat la Autoeuropa ...
RăspundețiȘtergereMai exact la 1.4 din 2007 noiebrie si 1.6 16v 2009 decembrie ....de 1.6 nu ma pronunt pt ca nu am
RăspundețiȘtergereMihai:
RăspundețiȘtergereCris ia uite c am gasit... http://www.automotorclub.com/forum/viewtopic.php?p=50709#50709
crezi k ai putea face un tutorial pt asa ceva? =))
Anonim: aripa este sudata si in puncte, pe langa suruburi, deci n-ai sa vezi de la mine. usa daca o dai jos, cand o pui la loc trebuie reglata si e chinu dracu sa o mai pui pe pozitie.
RăspundețiȘtergereMihai: ce fac eu aici e pentru amatori, iar aratarea aia de bodykit e doar pentru pasionatii de extrem :)
Mihai ....acel interior initial a costat aproximativ 2000 euro ..ii facut de Robi...care o facut si loganu GGD albastru ...exteriorul a fost la vremea lui 2500 euro ....trebuiau facute matrite pt toate piesele .....
RăspundețiȘtergereAre dreptate Cristi cand zice ca aceea is pasionati numa de extrem.....acele nu vor fi niciodata masini de zi cu zi ...doar de expozitii ..
baga un BULLBAR pe masina...da mai bine:D
RăspundețiȘtergereori ne facem de teren ori nu ne mai facem :)
RăspundețiȘtergereDa ce problema ai cu ambreiaju?
RăspundețiȘtergereeu n-am probleme cu el, ne intelegem bine :P
RăspundețiȘtergerese pare ca ii place iarna, a dat-o'n patinaj artistic
salut CRIS ce rol are mufa aceea EGR pe care o curatai tu,si trebuie curatata des la loganu de 1,5 dci
RăspundețiȘtergeretu aveai benzinar, tu nu ai :)
RăspundețiȘtergereodata la ceva km trebuie curatat, e spre binele motorului
c-am la cati km crezi tu ca ar trebui curatat EGR dupa parerea ta ?
RăspundețiȘtergereCRIS te-ai referit la mine da am logan diesel de 1,5dci 85 de cp,CRIS da asa este ca valva EGR daca nu este curatata nu mai are putere motorul sa traga la loganul diesel
RăspundețiȘtergerenu stiu sa-ti zic, eu am curatat la 50.000
RăspundețiȘtergereGEO: ups, nu stiu de ce stiam eu ca ai benzinar :)
RăspundețiȘtergereexact, nu trage motorul daca e infundat. dar iti ia multi km sa ajungi acolo
ok CRISTI multumesc mult
RăspundețiȘtergeream si eu o intrebare:Crezi ca loganul il mai poti repara ca pe dacia 1300 pe marginea drumului??
RăspundețiȘtergeredepinde ce se strica, daca e legat de injectie n-ai cum, decat daca cunosti simptomele si ai piesele de schimb la tine :)
RăspundețiȘtergeredar pe orice alta parte de defectiuni, da, o repari, bati un cui, pui un plasture si in mijlocul drumului, sau pe marginea lui :)
auzi cris poti sa lasi si tu un id de messenger ceva ca sa te mai intreb cate ceva ca mi-am luat un logan la mana a 2 a si cred ca are cateva probleme de "comportament"
RăspundețiȘtergerecrististreulea e id-ul, numa sa ma prinzi online
RăspundețiȘtergereCRiS ce nu ai demontat de pe a ta masina??
RăspundețiȘtergeredaca schimbi sticla de la oglinda la un logan mai nou cu oglinzile mai mari, si sunt si electrice e la fel??
RăspundețiȘtergerede ce nu ai facut tutorial la montarea senzorului de la placutele de frana ? :D
RăspundețiȘtergerepaiu_dragos spunea...
RăspundețiȘtergerede ce nu ai facut tutorial la montarea senzorului de la placutele de frana ? :D
Buna intrebare, eu am cautat si am gasit tutorial, zilele astea o sa ma apuc sa montez senzorii dupa explicatiile lui Cristi de pe acest post: http://www.loganclub.ro/forum/senzor_uzura_placute_frana-t17718p2.html?highlight=senzor+placute
Atunci cand nu intra din prima in marcharier sau daca masina se deplaseaza incet in timpul manevrei de schimbare viteza > marcharier, se aude sunetul acela ca si cum a intrat cu haraiala in marcharier, de fiecare data apasand ambreajul. Aceste mici inconveniente se pot remedia din reglajul tijei de ambreaj? Dauneaza mult aceasta haraiala unei piese, sa am grije pe viitor sa opresc masina de tot in loc si dupa aceea sa schimb treapta marcharier. Ambreajul meu prinde foarte foarte sus insa pedala de ambreaj este la acelasi nivel cu frana. Multumesc Cristi, toata stima si respectul;)
RăspundețiȘtergeresofer_nebun: motor, cutie, usi si multe altele :)
RăspundețiȘtergereAnonim: prinderea este identica
paiu: penca e filmat din septembrie si am dat u rateu grav, motiv pentru care nu se poate publica. trebuuie sa refac operatiunea, pentru asta astept sa se uzeze placutele
RYCHY88: prin reglajul pedalei nu rezolvi problema, e doar o chestie de comfort reglajul pedalei
@RYCHY88 si eu am gasit acel topic si de asta am intrebat :D
RăspundețiȘtergereacum prinde mai jos cand pleci de pe loc?
RăspundețiȘtergerepai pedala este pozitionata mai jos, deci da, prinde mai jos.
RăspundețiȘtergeredaca te referi la cursa pedalei, atunci nu, a ramas identic. adica tot vre-o 10cm trebuie sa apas pedala ca sa pot schimba viteza
ma refeream atunci cand pleci de pe loc,la al meu cazan 1.4 trebuie sa ridic ambreiajul pana la jumare pana prinde cand plec de pe loc si e enervant mai ales daca ma grabesc...intelegi..
RăspundețiȘtergeredin cauza ca pozitionezi pedala mai jos, nu vei mai ridica pana la jumatate :)
RăspundețiȘtergereUn manual de service pt dci de 50 de kw se poate?
RăspundețiȘtergeream mai multe manuale, da-mi un mail
RăspundețiȘtergereSalut
Ștergerepoti sa-mi trimiti te rog manualul pentru dci:
ionutjelescu@gmail.com
Salut. Facand aceeasi operatiune la Loganul meu de 1.4, m-am trezit ca imi intra destul de greu in viteza, asa ca am strans cele doua piulite pe vechea pozitie (am facut un semn cu markerul la inceput), situatia revenind la normal..:P Tot respectul pentru ceea ce faci, Cristi! La mai multe !
RăspundețiȘtergerecand schimbi ambreiaju te rog sa faci un tutorial, trebuie sa il dau si eu jos ca mi dus simeringu din spatele volantei, daca se poate sa enumeri si de ce chei ai nevoie ar fi super sa nu ma trezesc cu cutia in brate si sa trebuiasca sa fug la magazin dupa ceva cheie:P ms mult
RăspundețiȘtergeresti linistit ca si eu voi ajunge la service :)
RăspundețiȘtergeredin cate am inteles trebuie suspendat motorul, trasa cutia in spate... alea alea
poate reusesti sa faci tutorialu in service:P eu am sa incerc sa o fac de unu singur, imi place sa mai mesteresc una alta, sper sa nu ma lovesc de ceva probleme prea mari
RăspundețiȘtergereda' clar, ai la service abia asteapta sa vina un pacalici cu camera de filmat dupa el ca sa filmeze un tutorial :))
RăspundețiȘtergereba chiar o sa fie foarte bucurosi sa le zic sa stea putin sa fac zoom sau sa mut camera in alt apozitie :))
=))
RăspundețiȘtergereCRIS esti tare.Sincer am invatat de la tine multe chiar daca am un Logan(Berlina) 1.2 16 Valve
RăspundețiȘtergereEsti tare Cris . Daca ai putea face un tutorial despre schimbul filtrului de benzina la un MPI ar fi f. tare!
RăspundețiȘtergeresalut Cris,sunt Andrei din Campina,am vbit si la telefon,am montat telescopul la portbagaj,am alta problema de care uitasem,eu cred ca e rulmentul de presiune de la ambreiaj,dupa ce se incalzeste motorul se aude un tzacanit de la motor,daca il calc si il tin calcat nu se mai aude,rulmentul sa fie ?
RăspundețiȘtergereAnonim: filtru de benzina pe logan mpi? faci misto de mine? mpi-urile au filtrul de benzina in rezervor si pe fiecare filtru in parte.
RăspundețiȘtergerevalentino: foarte posibil
eu am 14mpi 75 cp si este pe cablu
RăspundețiȘtergeretoate benzinarele il au pe cablu
RăspundețiȘtergereai cumva un manual de service pt mcv 1.4 mpi?
RăspundețiȘtergereposibil. da-mi un mail
RăspundețiȘtergererisco_gelu@yahoo.com ms mult de tot
RăspundețiȘtergereFaina ideea.Am modificarea facuta cam de vreo 2 saptamani si doar azi am vazut tutorialu :))
RăspundețiȘtergereE vreo problema daca am pedaua de ambreiaj cu vreo 5mm mai jos decat cea de frana?
daca iti debraiaza fara probleme n-are nimic
RăspundețiȘtergereMerge perfect,nu imi face probleme la bagarea in viteze(oricare dintre ele).
RăspundețiȘtergereMersi pt raspuns,o zi faina iti doresc.
acceleratia e pe cablu? daca nu atunci cum?
RăspundețiȘtergereloganul diesel are acceleratie electronica. de la pedala pleaca fire, nu cablu. cand calci pedala de fapt actionezi un potentiometru
RăspundețiȘtergerece seamana jantele de pe loganul asta cu jantele de BMW seria 6 parca sunt identice dar ca cele de bmw sunt in 5 surube si astea erau in 4
RăspundețiȘtergeresalut, la logan 1.4 cum e bine sa fie pedala de ambreaj k la mie e jos de tot
RăspundețiȘtergerepedala e bine sa fie cum iti place tie :)
RăspundețiȘtergerepoi eu aveam pedalaexact cum o ai tu acuma si mia umblat ala la ea si sta in drept cu acceleratia k cika asa e bine, mie nu mie se pare deloc bine deoarece moare motoru mereu cand plec cu ea dupa loc
RăspundețiȘtergerepai io ce zic, pedala e ok cum iti place tie. zi la idiotul ala ca pedala poate sa fie si langa volan atata timp cat te satisface pe tine.
RăspundețiȘtergereSi la motorul dci euro 4 cum mai reglezi? avand in vedere ca e hidraulic? la masina ta este pe cablu si este euro 3 de aceea se poate face reglajul care l-ai prezentat.
RăspundețiȘtergereasa http://www.tutorialelogan.ro/2011/03/reglaj-inaltime-pedala-ambreiaj_31.html
RăspundețiȘtergereNu pot vedea pozele ma intereseaza si eu am 1.5 dci 2010 si-mi prinde pe capat
ȘtergereMersi Criss
eu le vad, deci este de la tine
Ștergeremultumesc cris
RăspundețiȘtergeresalutare am un benzinar 1.4 mpi din 2005 si ma chinui de 2 sau 3 ani sa reglez ambreiajul .. ba in sus ba in jos ca poate intr-o zi se nimereste si el la o pozitie unde nu tb sa mai fac reglaje
RăspundețiȘtergeredupa ce am consultat mai multi mecanici am aflat ca reglajele la tija sau cablu sunt inutile problema ar fi din cutia de viteze care nu are sincron pe marcharriere
eu n-am avut asemnea probleme... l amine de fiecare data e exact in aceasi pozitie, nu joaca Samba peacolo
RăspundețiȘtergerela 70 de cai e tot la fel ca si ce-a de 65
RăspundețiȘtergereAm lasat si eu pedala mai jos :D. Mersi pt. tutorial!
RăspundețiȘtergereVerifica si la tine, te rog, si spune-mi, pedalele de ambreaj si frana au joc stanga-dreapta, la mine au aproximativ 5mm-1cm. Masina are 45000 km, si mi se pare cam mare jocul.
RăspundețiȘtergereundeva pela 5-10mm au si la mine joc, pedala de frana avand joscul cel mai mare. 89.000km
RăspundețiȘtergerePresupun ca este din fabrica,oricum daca ai ocazia filmeaza pe unde sunt "balamalele" ca as vrea sa le gresez, m-am holbat eu dar nu le-am vazut. Multumesc mult
RăspundețiȘtergerete holbezi mai bine si o sa-ti treaca cand vei constata ca trebuie sa dezasamblezi tot ansamblul ca sa gresezi calumea :)
RăspundețiȘtergerede fapt nu e greu, dar nu e spatiu si e incomod
eu nu am observat joc :-o
RăspundețiȘtergereSalut ! imi poti spune si mie de unde ai luat prelungirea de la bara de fata ?? sau daca este confectionata de tine.Ms anticipat!
RăspundețiȘtergerePoate faci si un tutorial despre cum se monteaza o prelungire la bara fata cat si spate!:D Multa bafta si sanatate !
RăspundețiȘtergereeste un L din cauciuc. acel cauciuc imbraca o placbanda de metal pentru protectie, asa ca a trebuit sa tai anumite laturi din ea pana a ramas doar in forma de L.
RăspundețiȘtergereeu am primit acest cauciuc iar persoana mi-a precizat clar ca nu intentioneaza sa vanda sau sa mai faca cadouri :)
uite cateva poze in detaliu http://good-times.webshots.com/album/562840055SeRpEO?start=84
stie cineva cum se monteaza un carlig de remorcare
RăspundețiȘtergerecel de origine are exact 4 gauri deja facute in lonjeroanele spate. doar ca sunt acoperite cu antifon.
RăspundețiȘtergeredaca folosesti un alfel de carlig decat cel de origine, dumnezeu cu mila
ce ai filmat tu, nu e ambreiaj hidraulic. cel hidraulic nu e pe cablu
RăspundețiȘtergerecris vreau sa te intrb am 99.000 km si mi se aude o bataie pe roata din fata dreapta doar pe drumuri accidentate . Ce poate fi?
RăspundețiȘtergerepot fi multe, in principiu capatul de bara se defecteaza mai des.
Ștergerehttp://www.tutorialelogan.ro/2011/07/verificat-joc-la-capat-de-bara.html
Salutare! Am si eu o mare belea mare. Acum 3 zile am reusit sa achizitionez un kit de ambreiaj am reusit sa-l montez fara sa dau cutia jos(logan 1.4) nu stiu restul daca merge,bun toate bune si frumoase dupa o munca care s-a lasat cu multe zgarieturi,nervi si alte cele m-am trezit ca am aceeasi belea ca la cel vechi,adica: atunci cand ridic piciorul de pe ambreiaj si e pe liber scoate un sunet ingrozitor gen ca un diesel din 1900 toamna.Am tot reglat piulitele alea de langa furca in speranta ca rulmentul aproape de "soare" dar acelasi trancanit :( stie cineva de ce .... face asa? Fac cinste daca ma salveaza cineva e foarte enervant sunetul...:( Multa bafta! P.S face numai cand se incalzeste
RăspundețiȘtergerecand ai spus "kit de ambreiaj" eu imi imaginez placa de presiune, disc de ambreiaj si rulment de presiune, da?
Ștergeregalagia ar putea fi facuta de rulmentul de presiune.
Ajutati un om obsedat nu-i dau de cap heeeeelllllpppp!!!!!!
RăspundețiȘtergere1,4 72000 km furca de ambreiaj vibreaza destul de tare la relanti - ar fi asta un lucru normal? iar cand schimb viteza in mers se simt vibratii in pedala de ambreiaj si pedala prinde mult mai sus acum - in viteze intra normal - ai avea o idee despre cum as putea sa rezolv problemele astea (in urma cu 2 zile mergea normal iar toate astea s-au intamplat simultan)
RăspundețiȘtergereps m-am gandit sa-ti cer o parere pt ca si alta data cand am apelat la tine m-ai putut ajuta
-multumesc si mult respect
daca a urcat pedala in sus insemna ca ai uzura si mai mult ca sigur o sa trebuiasca sa-l schimbi.
Ștergerede problema la furca nu o sa scapi, o sa-ti scartie dupa ce se incalzeste, exact ca la mine :)
multumesc pt. raspuns
RăspundețiȘtergeresalut - te rog daca cumva stii - se poate pune inapoi furca de ambreiaj pe rulmentul de presiune fara a desface motorul ? (am scos cablul de ambreiaj si furca s-a miscat accidental in sus iar de atunci imi aluneca ambreiajul si am impresia ca asta e cauza)
RăspundețiȘtergeremultumesc
n-am nici ce-a mai mica idee, eu mi-am schimbat ambreiajul la service
Ștergeremersi
RăspundețiȘtergeresal am si eu ceva intrebari ,asta mi se intimplacam de doua saptamini incoace si tare as vrea sa aflu si parerea ta,deci-am un benzinar din 2006(87000km)nu am umblat pina acum la ambreaj deloc dar asa cum spuneam mai inainte ceva se intimpla si cred ca e de la el,cind schimb vitezele chiar daca dau drumul la pedala mai usor cupleza brusc ,iar cind dau in mansalier tremura cam tare cea ce nu facea inainte .tu ce parere ai ?
RăspundețiȘtergereapropo am inteles de la uni ca ambreajul se uzeaza cam pe la 80000,tu stii ceva in acest sens ,multumesc anticipat.
RăspundețiȘtergereai inteles gresit! ambreiajul se uzeaza din cauza soferului. stiu pe cineva cu 240.000km cu acelasi ambreiaj. eu l-am schimbat la 74.000km cand a inceput putin sa patineze.
Ștergeredaca tin eu bine minte, problema este de la arcurile de pe discul de ambreiaj. cel mai bine mergi la un mecanic
ok ,iti multumesc pentru sfat am sa ma duc si va spun ce aveam.
RăspundețiȘtergerela versiunile pe benzina ce fel de ambreiaj este? si acolo este cam sus
RăspundețiȘtergeredoar pe cablu
ȘtergereLa relanti pedala de ambreiaj din cauza jocului cred scoate un zgomot ca un fel de tzacanit si se aude numai interior. Daca o apas putin de tot cu piciorul(1cm) sau o trag in sus putin se opreste. Crezi ca daca pun un burete sau un caucic pe acolo afecteaza? Treaba asta e mai demult dar abia acum m-am gandit sa fac ceva.
RăspundețiȘtergeremi-a mai spus cineva despre aceiasi problema. am verificat la mine si n-am aceatsa problema. banui ca nu e problema daca pui ecva pe acolo, doar sa nu blochezi pedala :)
Ștergeresalutare! am logan 1.4 benzina+GPL, intrebarea mea este: pedala de acceleratie cum o reglez? ca parca e moarta,incercati si voi sa ridicati de ea sa imi ziceti daca e la fel :)
RăspundețiȘtergeresi la 70cp tot sufa are nu este hidraulica
RăspundețiȘtergereIn afara de cursa propriu zisa a pedalei care se modifica poate afecta in vreun fel cutia in rau? La mine e posibil ca rulmentul de presiune sa fie dus si ca sa aiba efect aceasta modificare am desfacut tija aproape 1cm. Acum e mai bine nu mai zmunceste masina la schimbarea vitezei decat putin. Exista posibilitatea ca sa fie vreo problema doar din cablu si rulmentul sa aiba scapare? Nu am bani acum de reparatii..Mersi!
RăspundețiȘtergeredoar ai ajustat pozitia pedalei si atat, nimic altceva. orice alta problema are alta cauza
ȘtergereAcum sa vedeti ... oi fi prima femeie care scrie, dar imi asum riscul pentru ca e bine sa inveti ... vad ca pe-aici se lamuresc anumite probleme ale loganului. Posed si eu unul, pe motorina, recunosc ca nu ma pricep deloc la aspectele tehnice, ba chiar nici la condus nu ma prea pricep, dar nevoia ma impinge si uite asa circul si eu pe sosele :) ... mai stau si la cratita, deci nu-mi sariti in cap ... astazi m-am indreptat spre serviciu cu masina din dotare si am parcat, cum numai eu stiu ... :), apoi cand sa plec ce sa vezi... ambreiajul parea ca ingheata dupa ce apasam pedala, parea ,, infranat,, habar nu am cum sa ma exprim .. am intrat in panica oarecum, dar pana la urma am pornit ... pana gasesc ,,buba,, poate ma lamuriti dvs. ... macar sa stiu daca am sanse sa mai plec cu ea ... musai trebuie sa plec .... Multumesc!
RăspundețiȘtergereCristina ... femeia de la volan .... :)
ceau Cristina, nu esti singura care a mai scris pe aici :)
Ștergerecel mai probabil ai ambreiaj hidraulic si ceva nu functioneaza cum trebuie. sigur trebuie sa ajungi la service.
Multumesc pentru raspunsul sosit cu promptitudine, nasol ... chiar inainte de sarbatori.
ȘtergereSarbatori fericite!
Cristina
CRiS tata are un iveco daily din 2012 3.0 EEV 140 CP.Se poate regla ambreiajul?
RăspundețiȘtergerenu stiu, nu sunt mecanic auto
ȘtergereSalut. Ai vreun plan pentru un tutorial despre schimbarea cablului de ambreiaj ?
RăspundețiȘtergereeste in plan, exact atunci cand o sa pice
ȘtergereSalut Ca sa fac amreiajul sa tina mai jos trebuie sa fac cum ai facut tu in tutorial ..? Pe Logan 1.6MPi
RăspundețiȘtergereDupa cum spune si titlul, reglaj pedala ambreiaj, nu reglajul ambreiajului.
RăspundețiȘtergereReglarea ambreiajului nu e ceva ce poti face singur acasa
iar cu acea reglare a pedalei acum iti tine mai jos ambreiajul?
Ștergerepai daca muti cu totul pedala mai in jos, normal ca prinde "mai jos"
Ștergereeu am rezolvat problema cu durerea de picior pe acceleratie la drum lung...mentionez ca am 1.96 cm. si e fffoarte obositor ....deci eu am prins un arc mai tare de capatul de prindere de la cablul de acc. si celalalt de un surub de prindere care tine compartimentul filtrului de aer... si stau acum su piciorul lasat liber pe pedala fara sa mai obosesc...dacda vrei va trimit si o poza , la care cere. bafta si trebuie sa zic ca domnul Cristi e un zeu pt. mine, nu stiam nimic pana sa descopar tutorialele lui. Sa ne traiesti Cristi ca trebuiesti!
RăspundețiȘtergeremai spune de 2-3 ori ca sunt zeu si o sa gasesc coada la poarta, sa vada un zeu :))
Ștergerema bucur ca ti-au fost de folos aceste tutoriale
Cristi , tu esti macar unul din putinii care ma ajuta ...esti mai eficient decat prea cautatul Arsenie Boca si ne educi ff bine fara sa faci o dogma ca altii (vezi mai sus). Keep on....
RăspundețiȘtergereAm schimbat kitul de ambreiaj la Logan 1.4 2008 si acuma am pedala moale zici ca nu e ...si tind să cred că poziția ei acum e ceva mai jos decât cea de frana ....ar trebui să fac ceva reglaje ?
RăspundețiȘtergereeste normal sa functioneze mai usor pedala si este normal sa fie si o idee mai jos, este disc nou.
ȘtergereMi se pare puțin cam aiurea acuma :) e moale rău și e mai jos decât pedala de frana , presupun că aș putea să o urc puțin mai sus
RăspundețiȘtergeredaca este pe cablu, poti. te plangi ca pedala este prea moale? nai toate tiglele pe casa... asa trebuie sa fie
ȘtergerePe cablu , da :) cât despre moale.... Acum am kit exedy si fata de original e mult mai moale... Probabil că nu schimbăm kitul însă am tras pe cineva dintr-un sant si la un moment dat mi-a ieșit fum de sub capota ( miros de cauciuc încins ) .
RăspundețiȘtergeremiros de ambreiaj :)
ȘtergereCablul de ambreiaj se regleaza conform manualului de service logan astfel.Cursa de deplasare a furcii trebuie sa fie la motoarele 1.4mpi de 28-33mm iar la cele 1.6mpi de 30-35mm.Un altfel de reglaj duce la vibratii in pedala si uzura ambreiajului.
RăspundețiȘtergereTare as dori daca poti CRIS un tutorial cu demontarea cutiei de viteze la 1.4 mpi in vederea schimbarii ambreiajului.Personal m-ar interesa chiar daca ai filmat la un service sau la un prieten.
RăspundețiȘtergereSalut. Azi am tras putin spre mine de pedala de ambreiaj si mi-a sarit arcul,inclusiv cablul...E normal sa sara asa daca tragi de pedala spre tine?
RăspundețiȘtergereMi-a spus cineva ca de vina ar fi cablul...tu ce parere ai?
Multumesc anticipat
parerea mea e ca au sarit din locasul lor. ma indoiesc ca este cablul de vina, as da vina pe soarta.
Ștergereorice treapta de viteza dupa 2500 de turatii motorul se tura dar nu prindea viteza. Concluzie ar fi fost ambreiajul.am lăsat masina 8 luni pe tușă pentru ca mai am încă un logan. Dupa 8 luni am slabit 3 ture piulita de la cablu ambreiaj si masina trage perfect . Oare a avut efect slabirea piulitei? Sau dupa 8 luni se stat si-a revenit doar pentru o perioadă de 50-100 km. Mâine o testez pe o distanță de 25 km in toate treptele
RăspundețiȘtergeresau doar ai avut ceva pe ambreiaj de patina si din cauza ca a stat, s-a uscat si acum adera din nou
ȘtergereSalutare! Ai idee de ce imi trosneste arcul de la pedala de ambreiaj? Se aude si cand o calc si cand iau piciorul de pe ea...stiu ca nu e o problema f oarte mare dar m-a exasperat trosnitul ala,parca se simte si in talpa cum se detensioneaza arcul cand trosneste...
RăspundețiȘtergereSalut, nu știam să existe arc la pedala de ambreiaj. Mai degrabă este din cauza cablului
ȘtergereAre un arc destul de marisor care se plimba pe un fel de bucsa,un capat este prins de pedala de ambreiaj iar celalalt vine prins in corpul acela de metal de la pedala de frana
ȘtergereCel putin asa este la mine...
RăspundețiȘtergereProbabil ai ambreiaj hidraulic, la mine e pe cablu, niciun arc
Ștergeretot pe cablu este si la mine,am un 1.4 din 2005...daca te bagi putin sub bord si te uiti sub pedala o sa-l vezi :)))
RăspundețiȘtergerete referi la arcul de pe lateralul pedalei, imposibil sa fie de la el
Ștergereda,la ala ma refeream...si se pare ca de acolo era,azi dimineata m-am bagat acolo si am dat putin cu un spray cu vaselina si nu se mai aude absolut nimic :-D! acum sa vad si cat o dura :)
Ștergerecacat, am inteles eu gresit. cand ai spus ca trosneste, ma asteptam sa mearga greu pedala si sa scape cand trosneste. de fapt, la tine era doar sunetul... da, atunci poate sa fie de la el
ȘtergereSalutare vreau sa iau un sandero din 2010 si mi sa spus ca ambreiaju va tine sus am condus un logan zilele trecute si la fel ținea sus ce probleme va fi daca regleze ambreiaju sa tina mai jos de jumate
RăspundețiȘtergereSalut, nu sunt niciun fel de probleme
ȘtergereSalut, tija asta de la ambreaj e legata in stanga de un fier negru (la minutu 0:47).
RăspundețiȘtergereEh, de cateva luni bune, la calcarea pedalei de ambreaj scoate un sunet metalic, un tacanit asa, si am realizat ca de acolo vine, de la fieru ala negru. Ai idee ce ar putea fi? Chiar si cu motoru oprit scartaie ceva acolo daca apas ambreaju.
salut, la asta te referi?
Ștergerehttps://www.tutorialelogan.ro/2018/06/schimbat-cablu-de-ambreiaj-si-gresat.html
O DOAMNE DA!!!!!!
ȘtergereMersi mult de tot, vad ca e destul de complicat de schimbat, sa vad daca au chef baietii la service sa-l schimbe. Dar macar am aflat ca nu e nimic grav.
ȘtergereSalutare, am un mcv 1.6 16v benzina, din 2006. Absolut nici o problema in toti acesti ani, merge si trage impecabil, acum nu mai poate mai mult de 185/kmh :), am pus pe ea 1.2 tone si sa descurcat cu brio, dar am ceva recent la ea, a deranjeaza ambreiajul. Am fost in service sa schimb toate lichidele, inclusiv cutie, dupa asta ceva are ambreiajul. Intra si iese greu din viteza 1a si a 2a, vibreaza cand demarez de pe loc(nu foarte deranjant)
RăspundețiȘtergeresalut, asa cum ai spus, ambreiajul
ȘtergereSalut, am si eu un logan 1.4 benzina,2006, 95.000 km. Cineva din service mi-a reglat pedala de ambreiaj sa prinda mai jos. Acum, in vitezele 3 si 4 la accelerari continue si constante, cand trec de 2000 ture, motorul se tureaza brusc pana aproape de 3000 dupa care scade si incepe sa creasca turatia din nou dar constant. Viteza in timpul turarii bruste pana la 3000 ture creste normal, lin, nu pe masura turatiei. Asta inseamna ca patineaza ambreiajul si cauza poate fi reglarea pedalei facuta in service? Problema a aparut imediat dupa reglare, inainte nu facea asa. Multumesc mult
RăspundețiȘtergeresalut, exact, patineaza ambreiajul. ori chiar este gata si trebuie inlocuit, ori a fost reglat prost
ȘtergereMultumesc CRIS!
ȘtergereSalut cristi, am un logan 1.4mpi din 2007. Ai putea să-mi trimiți şi mie cartea de service? Bulanceaflorin11@gmail.com
RăspundețiȘtergere