Eu am dat bara jos doar ca sa rezolv zgomotele pe care le auzeam cand mergeam pe drumuri mai denivelate.
Am renuntat la suportul de numar, am pus silicon sanitar, cauciuc dintr-o camera de bicicleta, burete adeziv si un tub de etansare. Diferenta de sunet e enorma si se poate auzi destul de clar in film. Cand aveam bara data jos imi parea foarte bine prinsa grila dintre proiectoare, m-am inselat.
Am renuntat la suportul de numar, am pus silicon sanitar, cauciuc dintr-o camera de bicicleta, burete adeziv si un tub de etansare. Diferenta de sunet e enorma si se poate auzi destul de clar in film. Cand aveam bara data jos imi parea foarte bine prinsa grila dintre proiectoare, m-am inselat.
de unde ai luat autoadezivul pe partea dr? merci.
RăspundețiȘtergerePoate oare fi schimbata bara cu una de phase 2 ?
ȘtergereSe potriveste la aripi si faruri?
schimbi bara cu tot cu faruri :)
Ștergerenu inteleg, serios :)
RăspundețiȘtergereautoadeziv pe partea dr?
De fapt cred ca voia sa spun de garnitura neagra "3.5 lei pe ml autoadeziv pe partea dreapta", si chiar asa unde ai gasit-o ca m-ar interesa si pe mine sa o iau sa izolez intre bord si parbriz, asta daca este suficient de groasa.
RăspundețiȘtergereMerci
pai are 1 cm inaltime/latime, nu prea e suficient.
RăspundețiȘtergeream cumparata din Timisoara de la magazinul "Notabil" sau "Surubul"
dar aceasi garnitura am gasit-o si la Ciclop, Brithouse...
nu s-au schimbat prea multe la zgomot e chiar la fel
RăspundețiȘtergerecu mizeria sunt de acord . dar de ce neaparat cu camera de bicicleta??
in tutorial nu se aude diferenta. adevarat ca nu e enorma diferenta, dar e considerabila. sunetul care se mai aude e de la plasa de plastic.
RăspundețiȘtergeren-am zis ca neaparat camera de bicicleta, ai aaveam la indemana. poti folosi orice amortizeaza contactul si e subtire.
inainte sa montezi bara la loc ai mai facut tutorialul pt. demontarea farului si a siglei:)
RăspundețiȘtergere3 in 1 :P
RăspundețiȘtergerenu iti mai pui pleoape?
RăspundețiȘtergereba da, doar ca acum e in germania. revine intr-o saptamana :D
RăspundețiȘtergereAm o intrebare da stii cumva sa ma ajuti. Am avut un mic accident cu o alta masina. S-a rupt bara fata in partea dreapta. Am dat jos sa o schimb cu una noua si am gasit o problema. In urma socului, in partea dreapta a masinii jos am gasit fisurat un "bazin" care e plin cu carbune. Daca stii cumva ce e ala sa imi spui, eventual trebuie sa il schimb ? Multumesc !
RăspundețiȘtergeresalut,
RăspundețiȘtergerehabar n-am :(
Salut! "Bazinul cu carbune"
RăspundețiȘtergereeste pentru recuperarea vaporilor de benzina
eu am pus un telescop in locul tijei :) ai putea sa pui si tu sa faci un tutorial :) eu sunt ff multumit de loganutu meu alb :)
RăspundețiȘtergerein locul tijei de la capota fata spui, nu?
RăspundețiȘtergerenu sunt adeptul datului de gauri prin tabla
la capota :) am uitat sa mentioez
RăspundețiȘtergereare un prieten un duster si are telescop si m`am uitat sa vad cum vine ..am comandat un telescop de duster si l`am pus pe logan :) nu este asa greu .. eu am facelift..la mine are gaura deja :)
RăspundețiȘtergeresi cand vine urmatorul tutorial ? a ? :>
RăspundețiȘtergerein august :D
RăspundețiȘtergerepff mor de nerabdare :))
RăspundețiȘtergerela mine au renuntat de surubu ala care e ascuns de capacu ala de plastic .. aa .. in fine ..am un logan facelift 1.4 dci
RăspundețiȘtergerecristi zimi repedee ce e aia de plastic de joc care este legata de bara ? "tija" aia de plastic ??
RăspundețiȘtergeretija de plastic? te referi la plinta de parchet pozitionata dedesubt pe toata lungimea barii?
RăspundețiȘtergereSal Cristi ai cumva un tutorial cum ai montat plinta de parchet sub bara . Cu respect Cristi din București
Ștergerepentru plinta de parchet nu. in principiu am ondulat cu aer cald acea plinta ca sa dau forma barii. dar nu recomand, trebuia sa o schimb cam de doua ori pe an, se rupea imediat http://goo.gl/MnZiv
Ștergereacum am din cauciuc http://goo.gl/GJNnm
da
RăspundețiȘtergerepai ti-am raspuns deja "plinta de parchet" vopsit ain negru si prinsa pe bara :)
RăspundețiȘtergerems :) dar daca iau de la sandero merge oare la logan ?
RăspundețiȘtergeresi app ,cand vine urmatorul tutorial k am asteptat destul k de lunea viitoare ma duc la munca si am timp sa ma uit :(
RăspundețiȘtergeredaca suporti ideea ca e cu vreo 20 cm mai scurta, e ok :))
RăspundețiȘtergeresau o poti lua pe cea originala, aprox 80lei+transport.
si nu, nu stiu de unde :P
Salut!
RăspundețiȘtergereNu am gasit pe nicaieri garnitura autoadeziva ca cea folosita de tine.
Daca te rog frumos imi trimiti si mie cativa metri?Bineteles cu adaosul de rigoare :).
Multumesc.
nu-ti pui si proiectoare ceata ? k as vrea sa-mi pun dar nu stiu ce modificari trb facute la partea electrica si la maneta aia :D
RăspundețiȘtergeresi nici cum tai bara k sa le montez defapt nu stiu nimic :D =))
as fi foarte interesat de izolare fonica completa a loganului meu . mi se pare o unul din cele mai bune lucruri pe care cristi la facut in aceste tutoriale. si inca ceva ,am pus un filtru de praf mai exact filtru pt hota cumparat din euro pe ialomita langa kapa cu 6 lei in exterior , dar nu e din hartie nici burete, e lavabil se poate spala si in 3 luni de folosinta e incredibil cat praf a strans ! IN TIMISOARA E FOARTE MULT PRAF ! si am reusit sa pun dublu ,nu a afectat cantitatea de aer aspirata de ventilator. succes cristi .ovicetatii
RăspundețiȘtergerefoarte rar as avea nevoie de proiectoare, pot sa zic ca de aproape 5 ani de cand am masina, poate as fi avut nevoie de 2 ori. deci bani aruncati aiurea doar pentru aspect.
RăspundețiȘtergerela mine este trasa toata instalatia electrica din fabrica, doar sa pun proiectorul si sa bag cupla. deci nu te-as ajuta deloc cu instalatia electrica.
fa izolarea fonica ca merita, garantat!
dvd ul contine alte tutoriale?:))e mai ieftin sa vad aici:D
RăspundețiȘtergerenu, DVD-ul nu contine si alte tutoriale. bine'nteles ca e mai ieftin sa le vezi pe internet.
RăspundețiȘtergerenu vand DVD-urile pentru profit, desi castig cam 6.1 lei la fiecare bucata vanduta.
mai scazi drumul la posta, hartia, scotch-ul si da, nu mai sunt 6.1lei.
dupa cum ziceam, calitatea in imagine si portabilitatea fac diferenta :)
ia zi-mi putin cum ai rezolvat problema urechiushei de la spoiler care ai rupto ... ca la mine sta putin mai jos cu 2 mm sub far .. :(
RăspundețiȘtergeream tratat-o cu indiferenta :))
RăspundețiȘtergereSalut Cris, eu am un DCI de 85, venit cu bara de MCV din fabrica. Am un gap de 1 cm aproape intre far si bara. M-am dus la Cobalcescu si mi-au spus ca '' asta este dom'le, toate au boala asta''.
RăspundețiȘtergereMa rog, m-am abtinut sa le zic ceva.
Crezi ca pot sa-i fac ceva in conditiile astea ?
Este vreo diferenta de prindere fata de a ta ??
name of first song?
RăspundețiȘtergereAnonim: era pe undeva pe forumul logan club un utorial pe tema asta. dar iti fac eu un rezumat:
RăspundețiȘtergeredai jos numarul si suportul, destrangi cele 4 suruburi de sub capota si care tin bara, ridici bara in pozitia dorita dupa care infiletezi 2 autofiletante pana in bara de metal din spate. pui la loc suportul de numar si numarul.
Anonim: Cargo - Chemarea strabunilor
Multumesc Cris. Multumesc mult !
RăspundețiȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
RăspundețiȘtergerenici nu trebuia sa ma intrebi aici, trebuia sa-mi dai deja acel mail :)
RăspundețiȘtergereIn minutul 3:18-3:19 se vede plasticul care dirijeaza aerul spre radiator... Ala nu face galagie? Vad ca nu i-ai facut nimic, la mine zornaie si ala de mama-mama...
RăspundețiȘtergereMultumim!
i-am facut, doar ca nu e filmat :)
RăspundețiȘtergereva rog sa-mi spuneti cum demontez aripa fata logan
RăspundețiȘtergereSalut Florin, nu sunt nenea Cristi, ast ain primul rand.
RăspundețiȘtergerein al doilea rand aripa aia e sudata prin puncte, deci taiata cu dalta. sper ca nu vrei tutorial :))
pentru cel care o avut accident si zicea de bazinul cu carbune...acela e un filtru de carbon care preia vaporii de benzina .....si ii duce spre motor ...nu te juca cu el ......poate sa iti ia foc masina daca mergi fara el sau cu vreo mufa rupta sau ceva ......MARE GRIJA !! CRISTI STI DESPRE CE VORBESC !!! STIE CAZUL MASINII ARSE !!!
RăspundețiȘtergerePs: cristi vezi ca is MAT-u :P
MAT'u? cel din acest tutorial http://www.tutorialelogan.ro/2010/08/tutorial-demontat-antena.html ? :))
RăspundețiȘtergeredeci de acolo a pornit totul, nasol :(
Referitor la spatiul acela intre bara si far ...sau bara si caroserie ....acel spatiu sau GAP cum ii zic unii ...se mai poate rectifica .cumva ...destrangi suruburile de sub bara ...nu de tot ....le destrangi si cele de sus ....de pe caroserie (traversa superioara fata ) mai exact ...si apoi te bagi sub masina si intre fiecare surub bagi o bucata de cauciuc ....cam de 3-5mm ..si apoi impingi bara in sus .si incepi sa infiletezi .....si in aceeasi timp rogi pe un prieten sa traga usor bara in sus...apoi dupa ce ai terminat de infiletat jos ....prietenu tau tine bara ...o curbeaza usor spre caroserie spre gaurile de sus ...sa pice la fix si apoi infileteaza partea de sus ..si asa scapi de acea diferenta !
RăspundețiȘtergerePS: is MAT-u
MAT-ule, fa-ti un cont pe gmail.com
RăspundețiȘtergerenu prea am inteles cu ce te ajuta faptul ca pui distantier in partea de jos, teoretic ar trebui sa mareaca GAP-ul dintre aripa si bara.
nu ! GRESIT ! e aceeasi principiu ca si chederu acela de cauciuc pus intre far si bara ta ! presandu-se pe acel cauciuc ..si ridicand bara in sus ...sta in tensiune si partea superioara a barii o sa fie si mai fixa si mai intinsa !
RăspundețiȘtergerePS: mai intra si tu pe mess !
ma pis pe el yahoo messenger, il urasc :)
RăspundețiȘtergerema bag la somn :P
somn usor ! te pisi pe el ! dar macar nu iti inflorim topicu acesta cu discutii !
RăspundețiȘtergerein loc de tubulara de 10 nu poti folosi un torx ? :D asa mi se pare
RăspundețiȘtergeresau torx de 20. dar fiind in partea de jos ai sanse mari sa fie noroi in gaura si nu poti baga torxul, deci e mai ok cu o tubulara de 10 :)
RăspundețiȘtergereSal! Cu ceva timp in urma am avut un accident minor in care mi s-a strambat armatura aia de sub bara data. Problema e ca s-a strambat pe colt dreapata si aia de la casco doar au indreptat-o, iar acum nu se mai infileteaza carlicul de remorcare. Intrebarea mea e, armatura aia e prinsa in suruburi, sau e sudata?
RăspundețiȘtergeree sudata, 100% e sudata pe sasiu
RăspundețiȘtergereCam airea. Oricum ms
RăspundețiȘtergeresalut.....ai putea sa imi faci o izolare fonica? si cam cat m-ar costa?
RăspundețiȘtergeredepinde unde vrei sa antifonezi. plafon, portbagaj, pod pedalier si usi 300 lei + materialele. materialele te ajung undeva la 3-400 lei
RăspundețiȘtergereSalut? Din ce cauza se formeaza gaura de sub far? Sau asa e din fabrica?
RăspundețiȘtergeredaca te uiti la tutorial, la un moment dat zic de ce, minutul 2:19
RăspundețiȘtergerePinul ala sa rupt! ms! Dar nu prea e bine spus "bara cade jos",bara se deformeaza putin si formeaza acele gauri. Dar din ce cauza se rup ca sunt prinse in suruburi si sus si jos si pe aripi?
RăspundețiȘtergerede la vibratii, prea putine suruburi...
RăspundețiȘtergereca sa rezolvi elegant si fara garnituri, destrangi cele 2 suruburi de sus de sub capota, dai numarul si suportul de numar jos, ridici cu cricul de bara de la mijloc pana iti pica bine pe pozitie bara. prinzi bara cu 2 autofiletante in traversa de metal din spatele barii, evident ca in locatia unde suportul de numar acopera cele 2 suruburi.
si asa ai rezolvat acele gauri de sub far
CRIS da ceste guma aceea care o ai tu sub faruri la masina
RăspundețiȘtergereun tub de cauciuc, daca erai atent la tutorial, spun ce este
RăspundețiȘtergerede unde ai luat aceea prelungire de bara de plastic , as vrea si eu una arata bine pe masina !
RăspundețiȘtergerein Praktiker, e plinta de parchet pe care am modelat-o cu aer cald. prindera este cea originala a plintei. costuri totale: 20 lei
RăspundețiȘtergerenu imi vine sa cred ca dintr-o plinta de parchet ai facut aia arata chiar super ... vreau si eu neaparat deci iau o plinta de parchet si cumai prins-o acolo ca nu ma pricep mai deloc ai zis ca se moduleaza cu feonu , asta ca sa se curbeze cred pe bara
RăspundețiȘtergereda, cu feonul o incalzesti sa ca o curbezi pe forma barii.
RăspundețiȘtergereprinderea se face cu exact prinderea originala a plintei, vezi aici cateva poze http://good-times.webshots.com/album/562840055SeRpEO?start=56
am inteles in mare parte cu prima ocazie o sa cumpar plinta de parchet, as mai avea si eu neboie de un ajutor :D jantele mele au ruginit sunt stock de fabrica anul trecut le-am curatat si am dat cu spray nergu de jante dar akum sunt facute praf din nou au ruginit complet. Nu sti cu ce ar trebui sa dau sa tina vopseaua pe ele ?
RăspundețiȘtergerefolosesti capace? probabail ca da, din cauza aia au ruginit. odata ruginite... te pisi pe ele, rezolvi problema cu un spray, asa anual :)
RăspundețiȘtergeresau le vopsesti electrostatic si scapi de problema. insemnand sa numai folosesti capace ulterior, capacele zgarie vopseaua de pe ele
nu cred ca este din cauza capacelor deoarece jantele ruginesc doar in partea aceea unde janta nu este acoperit de capat ma refer pe akolo unde se vede janta din exterior cred ca intelegi cum este treaba :D eu credeam ca este o solutie ceva un spray de se da inainte sa tina vopseaua sa nu rugineasca :D
RăspundețiȘtergerePregatirea suprafetei inainte de vopsire este cea mai importanta lucrare. Ideal este sa sablam dar merge si cu peria de sarma sau smirghel cu granulatia 100. Se degreseaza apoi se aplica un strat de primer, o vopsea anticoroziva. Si grosimea stratului este importanta! Dupa uscarea completa (touch dry) se aplica stratul de vopsea finala, prin spray sau daca cu un burete (prin tamponare) daca vopseaua este la cutie. Recomand cu buretele, pentru grosimea stratului.
Ștergerespray-ul este cea mai slaba forma de vopsea, deci nu va rezista niciodata :)
RăspundețiȘtergereSalut ! de unde ai luat acele chedere de ai pus la usa capota si pe la bara . Am cautat peste tot si nimic !
RăspundețiȘtergeresalut @lin, insemna ca n-ai cautat chiar peste tot, nu? :))
RăspundețiȘtergereda-mi un mail
scz gresisem emailul :D Am trimis acum !
RăspundețiȘtergereCristi spune-mi te rog cu ai rezolvat cu pintenul rupt de la bara?
RăspundețiȘtergerel-am tratat cu indiferenta :)
RăspundețiȘtergerecris vad ca ai ajutore catelu ala cu ct il platesti sa te ajute
RăspundețiȘtergeredupa ce ca tutorialele sunt foarte misto ai si o muzica bestiala pe fundal... super tare.... tine-o tot asa.
RăspundețiȘtergereSi mie mi-a cazut bara, dar mi-ai dat o idee buna cu cricul sa ridic bara si sa-i bag autofiletante, maine ma apuc de treaba.Ms. Apropo mail-ul tau este cristi streulea@gmail.com? As vrea si eu cativa metri de garnitura.O sa-ti dau un mail.
RăspundețiȘtergerecrististreulea sau tutorialelogan at gmail.com
RăspundețiȘtergereazi am facut operatiunea bara, sunt 90% satisfacut de cum a iesit :D
evident ca am si filmat, dar peste vre-o saptamana va ajunge si pe aici :P
Salut! Eu am o problema...sunt din bucuresti si nu gasesc pe nicaieri tubul de cauciuc adeziv pe partea dreapata...de fapt am gasit ceva, se numeste cheder pt usi si ferestre dar nu e asa de gros precum ai pus tu, are numai cativa milimetri...vreo ideee, prin Bucurestiul asta se poate gasi? multam pt raspuns....
RăspundețiȘtergeremariuswsw@yahoo.com
poate faci un tutorial si cu schimbat grila logan cu un de plasa..merci anticipat
RăspundețiȘtergeremie nu-mi place acea plasa, in nici un caz pe masina mea :P
RăspundețiȘtergeredar poate se gaseste vre-un looser sa-mi pice pe mana si l-am executat instant :))
salut cris te rog sa imi spui si mie de unde ti-ai luat insigna de la logan as vrea sa cumpar si eu ms si daca poti un video cum se scoate.. mersi
RăspundețiȘtergere"insigna" e doar un sticker lipit peste sigla originala.
RăspundețiȘtergerecomanzi aici http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=26187
ok ms cris
RăspundețiȘtergereAm totusi o intrebare ,stii cumva cum se demonteaza carenajul de la roata ,trebuie oare sa dau aripa jos sau se poate da jos fara demontarea aripii?
RăspundețiȘtergerenu dai aripa jos ma, te-ai dilit? ti s-a urat cu viata? :))
RăspundețiȘtergeredai roata jos si sunt o gramada de clipsuri peacolo, suruburi... si in final o sa o poti da jos. dar e ceva de lucru
aveti grija cei care aveti proiectoare cand dati bara jos sa nu uitati sa scoate-ti mufa altfel riscati sa rupeti firele din ea si nu e prea placut, mufa este doar pe partea stanga a masinii (partea dreapta atunci cand trage-ti de bara) sper sa va fie de ajutor asta.
RăspundețiȘtergereSalut cristi.
RăspundețiȘtergereDaca scot cromul de la bara, ma refer in special la acel V, imi va ramane vreo gaura ceva pe bara, vizibila?
Multumesc.
nu ramane gaura vizibila , versiunile care nu au acel "V" au gaurile deja date si nu se vad
RăspundețiȘtergereexact cum zice paiu :)
RăspundețiȘtergereSalut Cris de curand am avut un impact cu loganul, am intrat frontal cu vreo 30km/h intr-o bara, de aici bara din fier din spatele celei de plastic sa dus pana in radiator, afectandui doar celule (acele tablinte) fara sa il sparga, insa el este un pic (foarte putin) infundat (concav mai exact) Ideea in sine este ca atunci cand porneste vetilatorul radiatorului, se aude foarte urat, baraie din toate incheieturile gen si pedalele trepida. Pe langa asta o geata mi-a intrat in bordura si acum volanul este inclinat intr-o parte cand rotile sunt drepte. Cam ce ar trebuii sa fac sa fie ok cum era
RăspundețiȘtergereventilatorul ori are un brat rupt, ori o paleta rupta, ori atinge ceva peacolo, ori e indoit. grija ca nu e bine sa faca galagie.
RăspundețiȘtergeren-am inteles prea bine partea cu geata si bordura, banuiesc ca ai prins gheata, ai derapat si ai lovit bordura si ti s-a strambat volanul. sunt 2 cauze:
- ai strambat o piesa de la directie
- doar ai comprimat piese din ansamblul de directie
oricare din ele ar fi, ar trebui sa mergi sa refaci geometria rotilor. doar ti se pare ca ai rotile drepte
Vă rog să îmi dați și mie un sfat? Am avut si eu un incident cu loganul meu. Am găsit mașina lovită în parcare în partea din față, având bara crăpată și traversă inferioară extrema faţă (adică bara de fier ce vine in spatele bării de plastic)înfundată până lângă radiator fără să îl atingă. Cei din service au tras de ia si au mai îndepărtato câțiva centimetri de radiator. Au zis că pot să o las așa că este mascată de bară și nu se vede. Ce sfat îmi dați? Să o schimb? Sau să o las așa? Afectează cu ceva funcționarea sau siguranța autovehiculului? Menționez că masina este un mcv nou de un an de zile achiziționat. Vă mulțumesc frumos.
RăspundețiȘtergeredepinde cine plateste :)
RăspundețiȘtergeredaca platesti tu o lasi asa. daca plateste asigurarea, pui nou
eu o am lasata asa ... cei de la service , nu mi-au inlocuit-o :(
RăspundețiȘtergeresalut omule,foarte util ce faci..eu ma gandeam poate iti vine in minte cum putem intari loganul in caz d accidente,ca sta prost la asa ceva.eu chiar vreau sa mi fac un roolbar pe a mea....salut si numai bine,ma rog sper ca mai inteles.bafta multa
RăspundețiȘtergererollbarul este pentru masinile de curse. daca nu te deranjeaza ca va fi la vedere, da, linistit iti poti fabrica unul
RăspundețiȘtergerecum se numeste chederul ala care l-ai pus pe capota si usi ...nu am gasit pe google autoadeziv poate se numeste altfel :-??
RăspundețiȘtergeretub autoadeziv adeziv D scria pe eticheta :)
RăspundețiȘtergereok mersi caut maine prin oras sa vad daca gasesc pe undeva ...Te-am intrebat ca poate nu se numea asa si ceream degeaba ce nu au oamenii la vanzare :)) si poate aveau dala sub alt nume :))
RăspundețiȘtergereCati metri de tub D ai folosit si ai avut probleme cu el de cand l-ai pus adica s-a intamplat sa t-i se dezlipeasca?
RăspundețiȘtergeream bagat mult, vre-o 15m. vezi aici rezultatul http://www.tutorialelogan.ro/2011/03/reducerea-gaurii-dintre-far-si-bara.html
RăspundețiȘtergereNu am inteles de ce ai renuntat la suportul de numar,care-i faza cu el?
RăspundețiȘtergeredesi l-am prins in 4 suruburi de bara, am lipit numarul cu banda dublu adeziv, tot facea zgomot enorm
RăspundețiȘtergereIti multumesc pentru tutoriale.Am scapat de service pana acum de 3 ori datorita tie. Bafta si la mai multe tutoriale!
RăspundețiȘtergerepe langa eliminarea suportului de numar iti recomand sa stergi dunga neagra din jurul acestuia arata bine
RăspundețiȘtergerenu mai spuneti prostii!!de unde pana unde ati auzit ca loganul e slab la coliziuni!!!??voi credeti toti cocalarii de serviciu de pe site uri!!!??are 3 stele la euroncap!!!ganditi va atunci unul ce are vw golf 3 sau rabbit sau dacia 1310 ce ar trebuii sa faca sa isi puna tot felul de bari!!!??a murit ala de la edy in mercedes ultimu tip cu 1000 de chestii de siguranta!!!!loganul nu nici cel mai bun nici cel mai prost e o masina rezonabila!!!
RăspundețiȘtergereSalut Cristi !
RăspundețiȘtergereMai poti face rost de acel cheder autoadeziv , pe care l-ai folosit si la usi ?
Multumesc. Mihai
il gasesti pe la praktiker, dedeman si alte magazine pe acel profil. e negru, 1cm x 1 cm, aprox 3 lei metrul liniar
Ștergeream si eu o intrebare cum ai montat chestia aia neagra sub bara fata??ms frumos
RăspundețiȘtergereFoarte tare si acest tutorial, dar tare mi-e frica ca, daca mai faci multe modificari, loganul tau o sa se transforme in bugatti veyron =))
RăspundețiȘtergerePs: tine-o tot asa, esti prea tare omule. Marian (Buc.)
super tutorialul..mi-a fost foarte util la demontarea barii pt ca aveam o "falca" a gurii de aer catre radiator rupta.Dar loganul meu 1.4 abs plus are si proiectoare montate din fabrica.Cu suruburile m-am inteles foarte bine pana am ajuns la priza care conecteaza proiectoarele la instalatia electrica....Sub nici-o forma nu m-am prins cum se scoate...se baga probabil o surubelnita cumva dar nu m-am prins ...asa ca am renuntat sa o scot si mi-am facut treaba destul de incomod fara a departa bara de masina....
RăspundețiȘtergereTi-as sugera daca tot faci tutorial pe o demontare a unei parti sa incerci sa prinzi aproape toate problememle care pot aparea acolo (evident rezolvabile de mecanici amatori ca tot romanul surubar)....adica in cazul de fata ....si schimbarea becurilor in proiectoare ....si eventual demontarea lor si mutarea pe o bara noua ....
Apropo mie mi s-au parut foarte utile proiectoarele ...unu pt ca pot inlocui farurile cand mai cedeza becurile din far ...si stim cat de des si de neasteptat o fac...iar doi pe drumuri cu foarte multe gropi...iar eu ma duc foarte des la tara pe drumuri "vai mama lor" si impreuna cu farurile par insuficiente
daca te uitai atent la tutorial, vedeai ca nu sunt proiectoare pe masina mea, deci nu aveam cum sa cuprind toate problemele care pot aparea :)
Ștergeredar puteam simula detasarea mufelor de pe proiectoare, nu? :P
Unde pot gasi, si cum se numeste plasticul care sevede incepand de la minutul 1 si 43 secunde?
RăspundețiȘtergerete referi la acea prelungirea a barii fata?
ȘtergereCa sa poti vedea filtrul de motorina, pe sub masina trebuie sa demontezi acest plastic, sau protectie, ce o fi ea.
RăspundețiȘtergereaaa, am inteles. nu-i stiu denumirea :(
Ștergereai vazut prin magazine?
RăspundețiȘtergeresi-a cumparat colegul la PH2, s-a dus la magazin si a cerut protectii de bara sub, in colt iar ei au stiut ce sa-i de-a.
Ștergerems
RăspundețiȘtergereCum se numesc melodiile,multumesc!
RăspundețiȘtergereCargo - Chemarea strabunilor
ȘtergereCargo - Astazi si maine
Ce dimensiune au suruburile bara\aripa?
RăspundețiȘtergereAsa a venit masina sau le-ai pus tu ?
sunt suruburile originale, n-am adaugat eu nimic
ȘtergereInteresant la multi vine direct pe bara cu niste cleme de plastic, de curiozitate de cat sunt suruburile si daca au piulita ?:D
RăspundețiȘtergereeste o piulita de tabla si folosesc cheia de 10 ca sa dau jos surubul. deci banuiesc ca sunt de 6
ȘtergereSalut ...cati cm are plinta de parchet?.....si cum ai prins-o ce sistem de prindere ai folosit?
RăspundețiȘtergere5cm, sistemul original de prindere al plintei
Ștergerema refere in lungime cati metrii are ?
RăspundețiȘtergere2m lungime, deci e mai lunga cu vre-o 20cm decat ai nevoie
Ștergeredar e plinta de parchet de asta care pui pe jos in caa sau asa se numeste "plinta de parchet" ?
RăspundețiȘtergereda, e plinta de parchet care o folosesti in casa, care o pui pe langa zid :)
Ștergeresi cum o prinzi prin suruburi de bara?(imi poti da niste poze care sa vad mai aproape) asta este id meu:by.alex_13@yahoo.com
RăspundețiȘtergeream incercat sa pun bara dar nu am putut sa o indoi ma tem ca se rupe ...cu ce as putea sa o indoi fara sa se rupa?
RăspundețiȘtergereasta e alta treaba deja. folosesti un feon cu aer cald sa o modelezi. adica o incalzesti si o indoi pe forma barii :)
ȘtergereCris iti spun sincer caci cred ca masca masinii tale a avut de suferit unui accident poate si spoilerul pentruca la loganurile preference nu asa arata masca are un inox deasupra si atat la masca, nu este vopsita in culoarea masinii
RăspundețiȘtergeredar el sia pus bara de MCV....
Ștergereacel inox il dadeam jos si daca nu schimbam bara cu ce-a de MCV. iar schimbarea am facut-o pentru ca am vrut eu, nu a suferit nici un accident :)
Ștergerecum as putea sa o prind prin clame sau prin suruburi bara de spoilar...?sistemul ei original de prindere nul stiu (tu cum o ai prinsa)?
RăspundețiȘtergereacele plastice pe care se fixeaza plinta le-am prins direct cu suruburi de bara, ulterior am clipsat plinta pe acele plastice
Ștergerecum schimb gratarul ala tip fagure din bara fara sa o dau jos. spune-ai tu ca are ceva clipsuri? as vrea sa o schimb si sa pun una noua caci e cam sparta intr-un colt. dar nu vreau sa dau bara jos. am impresia ca se scoate din clipsuri si se trage afara intr-o parte si viceversa ( e dintr-o bucata , nu?) dami pe mail ceva detalii ca nu prea le am cu blogul pe aci. mersi mult.
RăspundețiȘtergeresiiii, care ar fi mailul tau? :)
Ștergereca sa scoti grila veche afara, impingi de ea catre interior de margini tot roata.
dar daca ai grila noua in mana, te prinzi cum trebuie pusa. desi ma indoiesc ca ai putea sa o pui fara sa dai bara jos, mai ai si 2 deflectoare de aer si e cam greu sa faci acel puzzle.
deci e din doua?. vroiam pe mail ca nu prea le am cu calc, dar am ramas putin aici si am vazut. de ce te indoiesti? ce e mai greu de nimerit inapoi clipsurile la gaura? ms.
RăspundețiȘtergeredin doua ce? tu chiar crezi caeu stiu care varianta de grila o ai tu? :)
Ștergere1. http://goo.gl/GBaUM
2. http://goo.gl/Ypuj8
tu vezi grila in poze, dar in spatele grilei mai sunt 2 deflectoare de aer, acele deflectoare dirijeaza tot aerul catre radiator. deci doua deflectoare si o grila.
grila o scoti/bagi usor, dar din cauza celor 2 deflectoare e greu sa faci lego. grila are niste "pinteni" care se infig in bara doar prin clipsare. daac impingi de ea, se declipseaza usor.
eu as da bara jos, dat jos si pus sus mie imi ia 15 minute. avand in vedere ca atunci garantat o vei fixa foarte bine, merita efortul.
am 1.4 mpi 2006 berlina. dar acum am inteles ca are si deflectoare si nu iti da voie sa o scoti. cumnatul meu incearca sa "sustraga"o grila de la un logan de serviciu daca poate sa o scoata cred ca il las sa faca si la mine operatiunea de demontare montare, daca nu poate dau bara jos.
RăspundețiȘtergereCristi,mai ai chederele alea suplimentare si acum pe masina sau sau dezlipit intre timp?
RăspundețiȘtergerepe bara fata nu, au picat aproape imediat.
Ștergerecele de pe usi au stat mai bine de 2 ani, timp in care si-au schimbat pozitia la usile din dreapta, asa ca le-am dat jos
Salut CRiS,cum ai facut acel contun al grilei de culoare neagra.Da foarte bine si m-ar interesa si pe mine daca nu ar fi prea dificil sau costisitor de facut.
RăspundețiȘtergerecontur grila? hmmm, nu prea inteleg la ce anume te referi :)
ȘtergereE vorba de acea parte cromata care inconjoara grila.
RăspundețiȘtergereaaaa, e simplu, dai bara fata jos si din interior se vad niste picioruse mici indoite care tin ornamentul pe pozitie. sau poti trage de ele din afara si le rupi.
Ștergererecomand sa le recuperezi in stare cat mai buna, multi vor sa le cumpere :)
dupa ce le-ai dat jos nu mai trebuie sa faci nimic, atat :)
Salut Cris, sune`mi si mie te rog de unde ai cumparat sau de la ce masina ai luat acel ornament negru de sub bara din fata eu mi`am pus de logan ph2 dar al tau e mai interesant...
RăspundețiȘtergereal meu este dintr-un cauciuc ce n-ai sa-l gasesti de cumparat.
Ștergerehttp://smile.webshots.com/smiles/eca3f09022a10130971d12313f013977
http://smile.webshots.com/smiles/7a85110022a10130486822000abc0d4a
Am mai cautat si la renault kangoo e cam ca a ta...defapt dak nu ma insel identica...:-? am dreptate?
Ștergeren-ai dreptate, cea de kangoo are un model pe ea, se poate pune pe logan, dar se vede ca nu e de acolo.
Ștergerenu crezi? o am in garaj :D
Iar te stresez:))am vb cu asta care are B 61 KYS`ul si mi`a zis ca el avea in clip`ul asta http://www.youtube.com/watch?v=ebB3mrsRJXs plinta neagra de parchet:)) am dat un search pe Google si nu gasesc nimic:))nici un model asemanator cu a lui...crek o las balta:))
Ștergereconfirm si eu, chiar avea plinta de parchet :D
Ștergereia cauta tu prelungirea aia de pe laguna 1 http://www.pozemasini.info/poze-masini/renault/laguna-1/poze-masini-renault-laguna-1-1.jpg
desi nu pare, iti zic eu ca potriveste perfect.
Multumesc mult;);)
ȘtergereCum schimb Emblema de pe volan cu alta model nou LUCIOS?
RăspundețiȘtergeresunt dooua feluri de volane. la unul schimbi asa http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=13210
Ștergeretot zgomotul il facea suportul de numar...care lai dat jos si ai scapat de zgomote..:)
RăspundețiȘtergereai vrea tu sa fi fost numa de acolo:)
ȘtergereCris, au trecut aproape 3 ani de la acest tutorial. Felicitari!
RăspundețiȘtergerete rog sa imi spui: cum au rezistat pana acum acele garnituri/izolatii profil D cu autoadeziv?
Nu s-au desprins de pe tabla? Daca da, banuiesc ca a trebuit sa schimbi toata zona pentru ca nu cred ca tine la relipire.
Acolo (jos la usi) unde ai pus dublu e zona cea mai sensibila...
Ai avut probleme iarna cu rigidizarea cauciucului?
se vede rezultatul aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/03/reducerea-gaurii-dintre-far-si-bara.html
Ștergereproblema acelui tub este grosimea. fiind prea gros la un moment dat trebuie sa cedeze intr-o parte sau alta. combinat cu caldura si vibrati...
pe usi a rezistat aproximativ 3 ani... pana am lasat usile deschise la masina afara in soare plin si caldura enorma. jumatate din ele le-am gasit pe jos cazute, s-au dezlipit :)
Pe mine pentru usi ma intereseaza. Daca au tinut 3 ani, e foarte bine.
Ștergeremersi de raspuns.
Salut, zi si mie te rog ce grosime are buretele ala negru care l-ai lipit pe armatura?Ms.
RăspundețiȘtergereaproximativ 15mm. dar poti pune si de 20-25-30mm, etse burete si se comprima :)
Ștergeresalut ,, incearca si cu garnitura de la geam sau usa termopan mie i-mi vine perfect pt, a astupa gaura
RăspundețiȘtergereDe unde pot achizitiona o subantindere ca a ta bara fata ? dami site ceva dar sa fie de incredere. Mersi
RăspundețiȘtergerece am eu n-ai sa gasesti niciunde de cumparat. gasesti prelungirea bara de origine pe la 130lei, nou nouta
Ștergerebravo CRIS !!!!
RăspundețiȘtergere1)La poziția unde intră tija filetată ptr.tractare ai și tu ulei 2) Radiatorul tău este curat! Ești norocos.Eu a trebuit să il curăț cu o perie moale.Plus demontat cu grijă firul ptr.proiectoare la mine.Am reglat farul din stg.deplasat 2,3,mm.OPERAȚIE REUȘITĂ 100%.Mulțumesc ptr.indicății.!!!
RăspundețiȘtergereCum se da schimba grila aceea din bara ?
RăspundețiȘtergeredai bara jos. este prinsa in clipsuri de plastic
ȘtergereTrebuie sa dau bara jos pentru inlocuirea radiatorului de racire? Au cumva tutorial pentru asta?
RăspundețiȘtergerenu, nu am
ȘtergereCe bun ar fi unul acum...
Ștergere:D
Nu-mi dau seama daca reusesc sa-l scot de acolo pe cel spart fara sa dau bara jos.
pentru 10 minute cat iti ia sa dai bara jos preferi sa te chinui? :)
ȘtergereAi dreptate...
RăspundețiȘtergereSupertari tutorialele tale. Felicitari, esti profesionist, tine-o tot asa !
RăspundețiȘtergereSalut, frumos tutorial
RăspundețiȘtergereCrezi ca pot sa dau bara jos cu chei fixe? Nu am tubulara sau ford.
Trebuie sa dau bara jos din cauza ca este căzută intr-o parte. Oare sa fie de la far acea gaură? Este rupt farul.
O sa las o poză cu acea diferenta dintre far si bara, practic bara este lăsată în jos si se vede prin gaura aia sasiul :(
salut, banui ca ai vrut sa scrii torx, nu ford. deci nu, fara o surubelnita T20 si T30 nu poti da jos bara.
ȘtergereDa torx, scriu de pe telefon vina la autocorector.
ȘtergereMultam :)
Partea pasagerului
https://s9.postimg.org/fbvkrs8ov/f1d677c0_4822_4e0d_b554_b6f0cbc318e9.png
practic, din poza nu-mi dau seama daca este sau nu vreo distanta intre far si bara in partea de jos.
Ștergeredaca te referi la distanta intre capota motor si far, atunci vinovatul este sasiul care e putin deformat
Da la spatiul dintre capota motor si far, pot sa o mai repar? :(posibila urma de accident?
Ștergere100% urma de accident, ma indoiesc ca este vreo prindere rupta de la far.
Ștergeretu nu o poti rezolva, doar un tinichigiu priceput
Multumesc, o sa incer sa dau bara jos poate o Mai sal putin,si aripa pot sa o mai ridic putin, la aripa se observa unde au fost suruburile prinse in vopsea, Sunt deasupra urmei de vopsea
ȘtergereSalut, ai putea sa mi spui te rog cum pot da jos ornamentul cormat de pe bara din fata ? Sau daca ai vreun tutorial cu asta... eu unul nu am gasit nimic. Multumesc!
RăspundețiȘtergeresalut, nu am o asemenea filmare si nu am nici acel ornament cromat.
Ștergerepoti sa slabesti cele 4 suruburi din partea de sus, tragi de bara, bagi mana si indrepti acele mici aripioare de metal cu care sunt fixate ornamentele.
daca vrei sa nu te chinui, ca si timp iesi cel putin la fel d emult, dai jos bara si le poti scoate si fara sa le strici
Cel mai bine demontez bara,deoarece am vazut ca nu e ceva dificil, multumesc pentru ajutor
Ștergere