Pentru aceasta operatie trebuie sa dai neaparat bara fata jos. Cele 3 suruburi si mufele pentru becuri sunt usor de scos. In schimb la cablul de reglaj pe inaltime techinuie putin. La scoatere iasa foarte usor, doar tragi in sus de el. La pus inapoi nu prea ai loc si te chinuie putin, dar doar putin.
Pretul unui far nou este decent, vezi pe www.daciashop.ro
Pretul unui far nou este decent, vezi pe www.daciashop.ro
Am o intrebare.De ce ati renuntat la pleoapele de pe faruri?Arata bine.
RăspundețiȘtergeredaca trebuie sa dai jos faru trebuie s dau si bara jos ?
Ștergereabsolut, n-ai scapare
ȘtergereNu merge doar sa scot cateva suruburi iar apoi sa trag de bara cat sa imi fac loc pentru a scoate farul ?
Ștergerepai doar cateva suruburi scoti, 19 in total :)
Ștergereca sa ajungi la far fara sa scoti toate suruburile, ar insemna sa nu le scoti efectiv pe cele din partea opusa farului, insemnand ca efectiv nu scoti afara 8 suruburi. insemnand ca trebuie sa tragi de bara, tensionezi plastic si cu putin noroc si rupi ceva
he he, esti primul care observa :P
RăspundețiȘtergerenu le-am dat jos, au zburat la 140km/h pe autostrada.
l-au sunat pe taicamiu seara ca a doua zi trebuia sa plece in germania si n-am mai apucat sa le lipesc mai bine, stiind ca doar jumatate se mai tineau pe far.
Interesant si folositor tutorialul.
RăspundețiȘtergereO intrebare: am reusit sa infund usor bara Loganului meu in fata-stanga, s-a reparat dar, din soc, toate cele trei urechi ale farului s-au rupt, parca taiate cu briciul :( Farul e OK, nici macar o zgarietura, dar problema trebuie rezolvata. Sa cumpar altul sau sa incerc sa lipesc urechile cu superglue/picatura/poxipol etc.(care o fi mai bun?). Am gasit far importat din Turcia, cu 95 lei.
Multam de sfat.
am patit acelasi lucru, am lipt urechile cu Loctite 406, dupa un an si inca o demontare a farului lipiturile sunt OK
Ștergeredaca dai jos bara fata, bara de metal din spate sigur este stramba si ea.
RăspundețiȘtergeredaca s-au rupt urechile de la far, insemna ca socul a fost destul de tare.
ma indoiesc ca va tine doar lipit, de la vibratii se va rupe. numai daca intaresti cumva cu ceva, o tabla de exemplu.
de la vibratii se va rupe
la loganul ph 2 se poate schimba doar sticla , ma rog plasticul de la far? am farurile intregi, sticla sparta... si mai ales , daca se poate, cam pe unde sa caut asa ceva? am inteles ca farurile s capsulate si nu se gaseste plasticul ala de deasupra...multam fain
RăspundețiȘtergeren-ai sa gasesti de vanzare doar sticla. si chiar daca ai gasit, e criminal de declipsat
RăspundețiȘtergereOooff...ce frunos ma uitam eu la filmulet si admiram pasiunea lu' Cristi, cand mi-a sarit in ochi plasticul ala de vine de jur-imprejur la radiator si imediat am avut o viziune sumbra de era sa inghit tigarea...am tras izmenele pe mine si am coborat in parcare si am ridicat capota si logic ca nu mai aveam plasticul acolo...tocmai ce am fost cu masina in service acum 3 saptamani sa schimb bara...
RăspundețiȘtergereMi-e si sila sa ma intorc la aia sa ii intreb de treaba asta si sa ma ia la misto...in fond e vina mea ca asa e in romania, daca mergi pe incredere si nu belesti ochii, belesti...
Eu m-am uitat la bara, la cum au vopsit-o si la far, nu mi-a trecut prin cap sa ma uit si la radiator...ce au cautat acolo, nu stiu...
Acuma nu mi-e de kktu ala de plastic, dar oare are ceva daca mai merg fara el ? Banuiesc ca e un deflector sau ceva sa nu se 'invarta' aeru' haotic p'acolo...
he he, man, te-au jecmanit de el. dute si fa scandal, serios. acel deflector dirijeaza tot aerul captat sa treaca prin radiator, eficienta in racire.
RăspundețiȘtergereCablul de reglare a farurilor poate fi prins mai usor inapoi (cu farul inca nemontat) daca se scoate din clipsurile de prindere .
RăspundețiȘtergereCorect ai dreptate
Ștergeresalut ... cer si eu o parere ,ce zici de instalatiile Xenon "ANGEL EYES" la logan ... se merita ?
RăspundețiȘtergeredaca pui xenon pe farurile cu engel eyes e ok, fara xenon nu vezi nimic.
RăspundețiȘtergereeu unul vad foarte bine cu farurile stoc, nu le schimb doar pentru aspect :)
un tutorial cu montarea de proiectoare in bara pt. loganurile care nu au pot vedea undeva ? MS.
RăspundețiȘtergeresalut, la mine nu din pacate. am scris si ieri la cineva motivul, eu am aprins pozitia spate de ceata de vre-o 3-4 ori in 5 ani. deci mie nu-mi renteaza sa imi montez proiectoare doar pentru aspect, e prea scump iar de dragul unui tutorial nici atat :)
RăspundețiȘtergerepe langa proiectoare mai ai nevoie de maneta si de instalatia electrica.
modelul preference ce il am eu are deja instalatia electrica, numa bagi mufa si gata.
ok ms. la mine sa stricat maneta originala si am luat una cu comanda si pt. proiectoare si vroiam doar sa vad daca e complicata montarea ma refer la instalatie...BAFTA!
RăspundețiȘtergerepai la instalare ai probabil instalatia electrica iar la bara ai de dat gaura ca e cam greu sa o si centrezi, sa nu stici nici voseaua si sa fie si frumos si la dimensiunea exacta, cam naspa as zice. prinderea pe pozitie am inteles ca se face cu niste cleme, nu stiu exact.
RăspundețiȘtergereoricum e ceva de munca si iti ia ceva timp dar nu e imposibil si nici nu te rupe de oase :)
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
RăspundețiȘtergereapropo de jegmanit lumea... mie mi-au furat plasticele care dirijează aeru de la intercooler ... ! ... şi am văzut după 2 ani ... :|
RăspundețiȘtergeresall cris...ce parere ai de loganul diesel pe hidrogen?http://www.youtube.com/watch?v=eModcCIXJas
RăspundețiȘtergereuite si aici un generator facut.http://www.youtube.com/watch?v=K__MkVBhPsc&feature=related
RăspundețiȘtergeresalut, un filmuletz pentru reglare faruri in inaltime la logan nu ai ? ca din butonul de sub volan degeaba rasucesc ca le ridica extrem de putin si noaptea nu vad mai nimic in fata ... m-am uitat pe la cabluri cum sunt prinse ( poate le mai strangeam eu dar nimic ... )
RăspundețiȘtergereAnonim: generatorul home made pe diesel este o mare pacaleala. daca tu crezi ca acel puf de hidrogen produs de generator este suficient pentru motor, esti foarte naiv. au facut japonezii hibridul care functiona si cu hidrogen, autonomie cativa zeci de km. iar ei foloseau un recipient sub presiune.
RăspundețiȘtergereMaryan: nu am un tutorial pentru reglat farurile. dar privit farul de sus, este o gaura in care poti baga un imbus ca sa-l reglezi. faza-i ca mie groaza sa ma bag la mine sa reglez farurile doar ca sa filmez un tutorial, deoarece a mele sunt reglate perfect si vad foarte bine
am schimbat duzele la injectoare...stii cumva trebuie sa o bag pe tester?
RăspundețiȘtergeresa vezi ce? daca mai ai pilitura pe instalatie?
RăspundețiȘtergerenu ai vazut nici un senzor de airbag ? sau nu stii unde sunt pozitionati ? stiam ca sunt in far sau undeva pe langa
RăspundețiȘtergeream inteles ca se introduc codurile de pe duze in calculatorul masinii..asa este?
RăspundețiȘtergerepaiu: nu stiu dastea
RăspundețiȘtergereChriSs: doar daca schimbi injectorul trebuei bagate si corectiile. diuzele aveau pe ele vre-o serie? iti zic eu, nu. sus pe injector scrie acea serie (cod corectie)
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereda cris...si pe duze e un cod unic care nu se mai intalneste la nicio duza(ma refer la cele delphi,cele chinezesti nu au nici-un cod,sunt albe).are cod de piesa,cod unic si an de fabricatie.
RăspundețiȘtergereinjectoarele pe logan sunt electronice, daca schimbi diuza de pe el, nu schimbi nici electronica. deci ce scrie pe injector, doar aia conteaza.
RăspundețiȘtergerems cris....esti de apreciat pt tot ce ai facut pt noi,detinatorii de logan.sunt interesante toate videoclipurile pe care le-ai facut!
RăspundețiȘtergerestii,anonimul cu instalatia de hidrogen eu eram..vreau sa te uiti la situl asta http://www.hho-plus.com/product.php?id_product=12 sa-mi spui ce parere ai.o fabrica si o comercializeaza americanii.crezi ca e buna? eu circul foarte mult cu loganul de aceea insist sa-mi spui parerea ta daca se merita sa montez asa ceva pe logan...ms...
RăspundețiȘtergereeu n-am nimic impotriva instalatiei HHO, eu spun doar ca producatorii de masini ar fi implementat deja sistemul daca era atat de rentabil. o reducere de 30% la consum e mult.
RăspundețiȘtergereuitate in film-ul de pe pagina aia si gandeste-o logic.
iti arata ca in timpul functionarii apar bulele de hidrogen, o cantitate relativ mare, pana aici e bun.
acum imagineaza-ti o turbina care baga presiune de aer fortat in motor.
acum compara puful ala de hidrogen cu enorma cantitate de aer care o baga turbina in motor.
recunosc ca nu stiu care e volumul de aer care-l baga turbina intr-o secunda, dar presupun ca e de cel putin 100 ori mai mare decat puful acela de hidrogen :)
100% e rentabil daca ai un recipient cu hidrogen care sa fie eliberat in admisie, asta au facut cei de la toyota, doar ca hidrogenul e greu de tinut sub presiune si e foarte periculos.
cert esta ca nu se vrea sa se renunte la combustibilii conventionali,e vorba de multi bani...oricum iti ms pt raspunsuri si bafta in tot ce faci.
RăspundețiȘtergerepai tu nu trebuie sa renunti la idee pentru ca iti spun eu, pretul pe respectiva instalatie este foarte bun. daca esti convins ca este ideal pentru tine, achizitioneaza, monteaza si promoveaza :)
RăspundețiȘtergereSalut, am suferit si eu anul trecut un accident la masinuta mea. Avarii-capota, faruri, aripa stanga, si bara atat, nu ceva grav problema este ca atunci cand am facuto aia de la reprezentanta dacia miau cerut 2000 de euro ai drak pentru 2 cacaturi ce le avea. Am duso la un service la o cunostiinta problema este ca nu a iesit cum trebe dar macar am platit mult mai putin. Problema la care as vrea daca ai putea sa ma ajuti este ca farurile mele sunt puse stramb unul e mai inafara altul mai inauntru iar ce e mai grav si ma enerveaza maxim este capota care este pusa foarte stramb cand este inchisa bagi mana sub ea este foarte mult loc fata de inainte daca ma intelegi, coltu din stanga este foarte sus iar cel din dreapta foarte jos. Ce as putea sa fac sa scap de aspectul asta foarte urat?, am umblat pe la capota am desfacut niste suruburi din spate si am reglato putin dar tot asa este cred ca am facuto mai rau :D
RăspundețiȘtergereUite id meu te rog intra pe mess daca poti sa iti trm niste poze cu botul masinii, am id tau dar nu stiu daca mai este bun id> andreiandrei922000
RăspundețiȘtergereexact din cauza aia a fost muuult mai ieftin, probabil ai dus-o l aun pierde vara care a lucrat putin si total dezinteresat. mi se cam indoaie ca ai avut doar aripa si capota stramba. farul e stramb din cauza ca e inca indoit ceva peacolo. avand in vedere ca farul e stramb, clar si capota e afectata de ceva stramb.
RăspundețiȘtergereacuma banuiesc ca tu crezi ca eu sunt mecanic auto sau ceva tinichigiu... te dezamagesc, eu lucrez in domeniul IT, repar calculatoare, instalez windowsi, devirusez, chestii dastea :)
uite-te la sta sa vezi consumu la logan cu HHO http://www.youtube.com/watch?v=eModcCIXJas&feature=related
RăspundețiȘtergerescot acelasi consum in oras, dar in nici un caz in treapta 5 la 1300rpm cum merge meseriasul din film. eu scot 2.6% in treapta 4 la 1800rpm si aici vorbesc despre consumul instant, nu de media consumului cum e afisat in acel film.
RăspundețiȘtergeredaca vrei sa scoti consum minim in oras trebuie sa mergi inuman, eu n-am reusit sub 3.6%.
HHO e o frectie la piciorul de lemn, acel puf de Hidrogen e fix pielea pulii in comparatie cu presiunea de 1bar care o baga turbina.
n-ai cum sa ma convingi ca acele cateva bule de hidrogen care le produce prin electroliza sunt suficiente ca sa ajute semnificativ la propulsarea motorului.
na ca m-am infierbantat si cu prima ocazie o sa filmez super consumul pe un logan diesel 1.5dci 65cai resoftat, fara HHO.
sa fim seriosi iti bati joc de masina sa mergi in treapta a 5a cu 60 km/h se infunda toate cele
RăspundețiȘtergerein legatura cu demontarea farului partea cea mai proasta este ca trebuie sa dai si bara fata jos lucru de care m-am lovit fiind nevoit sa schimb un nenorocit de bec de pozitie pe partea stanga unde e bateria ,dupa ce am dat bara jos am vazut ca era de ajuns sa scot plasticu ala de jos si imi avea mana loc dar asa invata omu :))
Multa bafta Cristi si la cat mai multe tutoriale educative
eu miam spart farul intrun gard viu care avea si ceva metal prin el , am schimbat farul fara sa dau jos bara , am folosit o cheie de 10 fixa cu maner scur, mai greu a fost sa-l pozitionez dupa bara de plastic pe care am cam fortato un pic, sunt foarte bune tutorialele tale Cris
RăspundețiȘtergereSalut, Gabi ma numesc si am mai avut o problema mai acum 2-3 luni cu un contant la un stop, ce rugaminte am imi poti spune cum pot regla farurile, cel din stanga bate putin mai sus si defiecare data imi iua p..i de la ceilalti conducatori auto.
RăspundețiȘtergeream mai spus pe undeva, reglajul farurilor e o adevarata stiinta si n-am timp sa o filmez.
RăspundețiȘtergerenu se regleaza la ochi
a :) ma gandeam ca e ca la dacia 1310 niste suruburi in fata blocului si gata :)))
RăspundețiȘtergeredin ce sunt sticlele farurilor? sticla sau plastic?
RăspundețiȘtergerealea originale din pexiglass iar alea ieftine din plastic
RăspundețiȘtergereSAL CRIS.Am si eu un preferance dci ca al tau,si vreau sa montez proiectoare,am gasit mufa,dar nu am blocu de lumini prevazut pt proiectoare,daca il schimb si pun unu pt proiectoare o sa vina curent la mufa?Multam,de la SLATINA OLT te intreb.
RăspundețiȘtergereexact :)
RăspundețiȘtergereinstalatia e deja existenta.
Multumesc mult.Respect maxim pt tutoriale,am reusit sa rezolv multe probleme cu ajutorul tau.Sa-ti dea DUMNEZEU sanatate tie si intregi famili.De la SLATINA.
RăspundețiȘtergeream un far care sta tot timpul aburit.stii cumva cum pot sal fac sa nu se mai abureasca?
RăspundețiȘtergeree crapat ? daca nu 100% e fisurat pe undeva , pune-l pe calorifer ca sa se avapore apa si apoi cauta fisurile/crapaturile si lipestele cu silicon
RăspundețiȘtergereezact cum spuse paiu :)
RăspundețiȘtergereai apa in el iar cand becul degaja caldura, vapori care se depun
schimbare sticla far poti face un tutorial
RăspundețiȘtergerescoaterea sticlei dureza undeva la 2-3 ore daca stii ce trebuie sa faci: macelaresti plasticul, rupi una alta peacolo, tai, folosesti surubelnita, cutter, iti rupi degetele...
RăspundețiȘtergerepusul la loc dureaza 10 minute.
in concluzie: n-ai sa vezi asa ceva de la mine.
foarte util forumul. multumesc.
RăspundețiȘtergereSe potrivesc farurile de la logan ph2 la ph1??
RăspundețiȘtergereda, potrivesc daca schimbi capota, bara fata si tare cred ca si aripile
Ștergeresalut! imi poti spune si mie cum se baga la loc acel reglaj de far(mai intai tot plasticul ala negru si dupa aceea cablul acela)merci mult
RăspundețiȘtergerela minutul 1:40 nu doar explic cum se pune la loc, chiar arat cum se face
ȘtergereSalut cris,azi am abservat ca se misca aman2 farurile .Din ce cauz? s-au slabit ??
RăspundețiȘtergerefoarte posibil. la fel de bine poate fi rupta vre-o ureche de prindere
Ștergereun tutorial cu montat angel eyes de logan nu poti sa faci?
RăspundețiȘtergereangel eyes presupune ori schimbarea farurilor ori introducerea unor lupe care au angel eyes pe ele.
Ștergerenici una din astea nu ma pasioneaza
Cristi,un tutorial ptr reglat faruri ai? ma refer la fascicolul luminii pe timp de noapte.
RăspundețiȘtergerenu am tutorial cu reglaj faruri. stiu cum se face, calcule si toate cele, doar ca n-am locul ideal ca sa si pot filma
Ștergeresalut
RăspundețiȘtergereun tutorial pt inlocuirea motorasului de reglaj din spatele farului crezi ca poti face?
eu nu mai pot ridica farul dreapta la acelasi nivel cu cel din stanga din cauza faptului ca se da peste cap reglajul.
motoras reglaj faruri pe logan? faci misto de mine?
Ștergerereglajul il poti face din reglara inaltimii din butonul interior si din reglajul individual al fiecarui far.
daca ai ajuns prea sus si scapa, este clar ca deja ai reglat farurile prea sus
Se pot regla farurile stanga-dreapta, sau acest lucru se face odata cu montarea lor? Precizez ca le-am verificat in fata unui perete la 7,5m de acesta si lumineaza la aprox 30cm stanga de locul insemnat de mine cu creta, dupa ce in prealabil am insemnat locul luminarii farului iar masina era la o palma de perete.
RăspundețiȘtergerepe far sunt doua reglaje, axa orixzontala si axa verticala.
Ștergerevertical(sus/jos) trebuie sa folosesti un imbus de 6 parca. pozitionat in partea de sus unde este legat vablul de reglaj inaltime faruri.
orizontal(stanga/dreapta) trebuie sa invarti de un surub din pastic. este pozitionat in spatele farului pe partea catre radiator in colt jos.
ca sa faci aceste reglaje doar trebuie sa ridici capota.
poza http://imageshack.us/a/img819/3139/qqi3.png
Primo: respect maxim pentru munca si pasiunea din spatele tutorialelor.
RăspundețiȘtergereSecundo: e foarte clar cum dau jos farurile. Problema mea e ca sunt cam murdare pe dinauntru (pe sticla, nu pe oglinda). Ceva sfaturi pentru curatare? Cum si cu ce ajung la interiorul sticlei ca s-o curat ca lumea? Jet de apa? Doar apa, apa distilata, apa+sampon? Nu vreau sa fac vreo prostie. Multumesc anticipat.
n-am idee cu ce ai putea spala in interior. oricum, daca ajunge apa pe oglina poti fi sigur ca se fute...
Ștergerear merg montate faruri de logan 2 pe logan 1
RăspundețiȘtergereSalut CRiS,am nevoie si eu de un sfat.Am avut parte de o tamponare in care mi-a fost afectat si farul din partea dreapta,s-au rupt prinderile insa sticla nu s-a spart.Cei la care am reparat masina mi-au imprivizat niste prinderi insa lumina farului tremura si nici nu o pot regla nici din interior nici din acel reglaj din far.Existra vre-o posibilitate sa remediez asta,ma gadesc ca o fi scapar cablul de reglaj(acolo nu s-a umblat),reparatiile nu s-au facut cu bara jos si nici farul nu l-am scos,l-au prins doar cu bara pitin departata.
RăspundețiȘtergeredaca tremura insemna ca nu este prinderea improvizata atat de fixa.
Ștergeresau s-a rupt ceva in interior si din cauza asta tremura oglinda.
n-am eu de unde sa stiu ce ai tu acolo exact, doar daca verifici tu
salut ai putea sa faci un tutorial cu demontarea claxonului ? ca am nevoie si nu stiu cum si unde sunt pozitionate mai exacta
RăspundețiȘtergerela mine era un singur claxon si pozitionat ca in aceste poze https://picasaweb.google.com/104072069706870899482/Claxoane
Ștergereeu acum am 3.
dar la fel de bine poti avea doua claxoane in acelasi loc. ba chiar le poti avea in partea dreapta si aceiasi pozitionare. am vazut la un alt logan care avea doua, unul pe stanga si unul pe dreapta.
in principiu tragi careneajul de la roata si te uiti dupa el
eu vreau sa pun unele de audi ca suna mai frumos ci cu alimentare stii de unde vin firele ?
RăspundețiȘtergerevin de la instalatia electrica, ce zici? :)
Ștergerela claxonul existent pe masina ai deja doua fire pentru claxon, te legi la ele
ok mersi mult si scuze sunt mai greu de cap :)))
RăspundețiȘtergeresi scuze ca intreb iara dar ar merge un tutorial ce zici ? :D
RăspundețiȘtergeredupa cum se vede, am pus inca doua claxoane la mine pe masina si nu am filmat tutorialul, asta din cauza ca difera de la un model la altul prinderea, dimensiunea, pozitionarea...
Ștergereok,multumesc pentru atentia si ajutorul acordat :)
RăspundețiȘtergereImi poti spune si mie de unde ai cumparat acea plimta de cauciuc ?
RăspundețiȘtergerede unde am cumparat,omul mi-a zis clar ca nu mai are si nu mai poate face rost :(
ȘtergereOk
RăspundețiȘtergeresi pentru proiectoare trebuie data jos bara ?
RăspundețiȘtergeredaca stii exact ce trebuie sa faci, nu trebuie data jos
Ștergeresalut salut , o intrebare am si eu daca ai schimbat farul si constati ca iti bate aiurea de ex spre panant prea tare se poate face reglaj decat la farul cu pricina ?
RăspundețiȘtergereda, absolut, se face reglaj individual pe fiecare far, sus jos si stanga dreapta
Ștergerems mult , insa mai explicit ???
RăspundețiȘtergeremai explicit... in curand
Ștergeredaca poti sa-mi spui, pe doua diagonale din colturile farului se afla varful becului?, asta pentru reglaj de faruri
RăspundețiȘtergerefaci misto de mine? iti este greu sa te duci pana la masina si sa-i futi doua linii pe far ca sa determini daca becul este in centrul unde se intersecteaza liniile? cedracuțs cu intrebarile astea de doi lei? iti este greu sa-ti misti dosul de pe scaun? intrebari stupide care ma scot din sarite, imi pierd rabdarea si probabil din acest motiv te-a luat sughitul pe la ora 12:26.
Ștergerenu, nu este si asta pot sa ti-o spun fara sa ma deplasez pana la masina.
Buna ziua, am si eu o intrebare. Am scapat din greseala o picatura de lipici pe sticla de la far. Sti cumva o solutie foarte puternica sa o pot indeparta? sau daca se poate inlocui sticla de la far ? si unde gasesc o sticla pentru far?
RăspundețiȘtergerecu lama de cutter. dupa care polishezi farul si la final ii aplici o folie de protectie far.
ȘtergereSalut Cris, mi s-a stricat motorasu de reglare a farurilor , nu stii daca este de cumparat separat asa ceva si daca se poate monta usor sau trebuie alt far?
RăspundețiȘtergeremotoras reglare faruri? banuiesc ca nu este un logan, nu? penca la logan reglajul farurilor pe inaltime din masina se face mecanic prin cablu.
Ștergerepe alte masini nu stiu ce presupune schimbarea motorasului
Da e logan, dar e defect , uite de asta ziceam: http://www.bestautovest.ro/media/catalog/product/cache/1/image/57af64b7763c310af797b7e10158e0ee/m/o/motor_reglaj_far_logana.jpg
Ștergereeste piesa separata care se ataseaza pe far. nu stiu cat de greu se schimba. sigur gasesti de cumparat, tocmai ai gasit, mi-ai dat link cu poza de pe paigina lor
Ștergereciau Cris, mi-a scapat un bec de pozitie in far ...cum il scot mai usor?
RăspundețiȘtergerestima
cel mai probabil daca dai farul jos
Ștergerestima
Ștergerestima
ȘtergereSalut Cristi.Am vazut un tutorial pe You Tube,demontare bara fata si faruri Sandero.Aici nu am gasit acel tutorial si sper sa nu fie o problema ca doresc sfatul tau pe alt tutorial.Am cumparat un set de becuri noi H4(cel de pe dreapta s-a ars) si mi-a explodat in far in momentul in care l-am aprins.Farul e plin de bucati de la sticla becului.Ai o idee cum as putea curata farul fara sa il demontez? Multumesc mult si weekend placut.
RăspundețiȘtergeresalut, doar daca ridici masina cu botul in sus, perpendicular pe sol, si o scuturi bine pana iasa toate bucatelele de bec din far.
Ștergerenu scapi de dat jos farul
salut,
RăspundețiȘtergeream o problema cred eu comuna loganurilor vechi : matuirea plasticului farurilor
ce recomanzi :
second hand sau noi
multumesc
salut, recomand polish si folie de protectie, sigur iesi mai ieftin.
Ștergerenoi din magazin aftermarket sunt cacaturi. in dezmembrari gasesti greu si sa fie doua la fel
Eu daca am scos si chestia aia neagra din far fara sa scot cablul cum pot sa il fac ca nu mai pot sa il ridic farul
RăspundețiȘtergereBagi chestia neagra înapoi în far
ȘtergereBuna ziua ,cum pot sa demontez elementul de reglaj far la logan2,ms
RăspundețiȘtergereSalut, nu știu nimic despre Logan 2. Dacă te referi la sistemul de reglaj care este în interiorul farului, În mod normal nu ai cum să umbli la el, farurile fiind capsate. Dar mai demult cineva îmi spus că a avut o asemenea problemă, era sărit de pe poziție și nu mai putea să regleze farul, s-a chinuit prin gaura existentă de la becuri și a reușit cumva să poziționeze la loc. Asta se întâmpla pe un far de Logan 1 și nu știu dacă este identic interiorul și la Logan 2.
ȘtergereElementul de exterior far unde vine prins cablu metalic de reglaj,nustiu sal demontez
ȘtergereSal, am cumparat pentru logan2 2 faruri si leam inlocuit,insa elementul de reglaj pe far unde vine fixat cablu este putin diferit ,asadar cablu a ramas un pic mai lung si nu mai pot regla,mam gandit sa de montez acel element de reglaj de pe farul vechi sa il pun pe cel nou si nustiu cum se demonteaza sau ce reglaj sa fac sa ajustez din lungimea cablului ms
RăspundețiȘtergereAm inteles acum care este problema ta. Asa cum spuneam, n-am nici cea mai mica idee despre detaliile unui Logan 2
ȘtergereOk,multumesc,o zi buna
RăspundețiȘtergere