Operațiunea nu este deloc grea, cu excepția senzației că se rupe plasticul. Iți este de folos scoaterea lor dacă vrei să cureti tubulatura de praf, să pui alte inele de altă culoare sau în cazul meu, să le vopsesc argintii.
Salut, O intrebare probabil stupida: ce vopsea ai folosit sa le faci argintii si nu s-a sters de pe ele in timp? Imi place foarte mult cum arata asa vopsite ca si ale tale dar mi-e teama ca in timp se sterg si sa nu raman cu ele semi-vopsite. (am patit-o cu capacele de la roti cu vopsea multi-porpose si a trebuit sa mi le schimb ca aratau groaznic dupa vreo 2 luni) Mersi
spray auto, nimic special. in schimb am dat si un strat de primer. primerul este ca si grundul pentru tabla. daca dai cu primer, adera foarte bine la plastic si vopseaua adera foarte bine la primer. primerul il gasesti la cei specializati pe fabricarea de vopsele la comanda. adica vrei sa-ti vopsesti o usa in culoarea masinii, duci o mostra si ei iti prepara. pretul e undeva pe la 10 lei 100ml si ajunge pentru toata bara fata
Mersi mult; cand mai prind niste banuti o sa fac; luna asta mi-am pus filtru de polen si filtru de hota, poate luna viitoare (am postat si un tip pentru cei care vor)
Salut Cris , felicitari pentru video-urile facute! Am si eu o problema cu loganul meu 1.4 mpi, de cateva saptamani indicatorul temperaturii lichidului de racire sta doar la 2 liniute (cel paralel cu indicatorul nivelului de carburant),am parcurs si distante scurte si distante lungi si nici o schimbare ... am citit pe alte forumuri si cica ar fi blocat termostatul sau sonda de apa ...ceva de genu asta ...daca ma poti ajuta sa remediez problema as ramane recunoscator. Felicitari inca o data pentru munca depusa !
Ms Cris pentru raspunsul rapid, am citit toate posturile alea si am inteles ca trebuie scos lichidul de racire pe la capacelul ala ... si apoi umblat la termostat, dar am o problema nu ma prea pricep la mecanica auto ... si nu am vazut nici un termostat pe acolo :D am facut niste poze...daca poti si vrei sa imi lasi o adresa de email sau sa le incarc eu pe un site pozele si sa imi incercuiesti tu in paint pe unde sa afla termostatul respectiv ... multumesc mult
Salut Cris. Am si eu o problema. Fara sa vreau am rupt un capacel ditr-ala . Problema este ca am incercat sa scot inelul sa curat eu pe acolo si mi-a cazut capacelu' in gaura aia:).. ai idee cun pot sa o scot ? am incercat cu o sarma din capatul careia i-am facut un carlig dar degeaba:(. ps : la tot mai multe turoriale!
lateral sau la mijloc? daca e la mijloc numai daca dai jos bordul. sau cred ca e posibil sa scoti casetofonul... nu, sigur nu, numai bordul jos. pe laterale merge sa bagi mana pe sub bord pana ajungi la conducte. dar precis e la mijloc, doar acolo putea sa cada jos
lateral... pe partea stanga...O sa mai incerc dimineata sa o scot . nersi furmos pentru inca o lamurire:) O sa te anunt maine daca am reusit. ps: maine sper sa imi iau cotiera , sper sa nu fiu nevoit sa te deranjez iar , tutorialul cu cotiera trebuie sa-l pun pe telefon:) o seara (dimineata) placuta
buna cris si eu am un beculet sub radio la duster si acel bec te avertizeaza k nu ai pusa centura si piune incontinu si e inervabil doar la scaunele din fata
Salut Cris , felicitari pentru tutorialele facute,sint foarte bune!am si eu o intrebare:nu stii de unde as putea sa iau aeratoare tip gratar?am vazut pe un site dar acum nu mai gasesc sit-ul!
credca se refera la alea care seamana cu alea de pe skode fabia dar nu cred ca sunt pt logan pt ca loganul are aeratorele rotunde iar alea sunt patrate :D
habar n-am, dar oricum ma indoiesc ca ai gasi. aia insemn adeja tinichigerie, suduri. sau tu te referi la praguri false? adica ornamentale? oricum nici la alea nu stiu
ase ma :) iti zic cum sa faci usor si sa nu lasi urme. pui folie autocolant in culoarea masinii in zona unde vine pragul dupa care il prinzi cu silicon sanitar. cand o sa vrei sa dai pragurile jos, dai si folia si nu ramane urme pe vopseaua originala. sa nu faci ca meseriasii aia care le-au prins in holtzsuruburi
primerul este o baza. baza are aderenta la plastic si vopseaua are aderenta la baza. vopseaua nu prea are aderenta la plastic si se cojeste dupa un timp. este exact ca si vopseaua la masina, nu se aplica direct pe tabla. prima data se da un strat de grund dupa care se vopseste.
Salut cris, spune si mie pls ce fel de spray ai folosit pt vosirea inelelor de la aeroterma? O serie ceva, marca eu știu.... Eu am luat un gri dar nu e așa reușit ca al tau... Multam...
SALUT!Felicitari pentru ceea ce faci, faci un lucru excelent. Am o intrebare...de cateva zile nu mi se mai stinge martorul din bord pentru airbagul de la sofer...ai cumva idee cum pot rezolva acest lucru? Si propunere de tutorial daca vrei...Montare satelit comanda radio.. ITI MULTUMESC MULT!
am o vorba "cu airbag-ul nu ne jucam". deci te duci si faci o diagnoza la service pentru asta. posibil sa fie doar o eroare banala. in cel mai rau caz panglica de la volan. trimite-mi satelitul de comanda radio si fac tutorialul :)
Multumesc de raspuns. Foarte prompt :) Am vazut si o alternativa - un fel de aeroterma portabila alimentata de la bricheta (vreo 50 de lei la Real). Problema e ca nu stiu daca rezista instalatia electrica la cei aprox. 200W cat zice ca ar consuma scula aia... (200W/12V=17A. Nu mai stiu cat are siguranta de la bricheta, dar oricum pare cam mult). A incercat cineva cu aeroterma de genul asta?
Vin cu o intrebare mai indiscreta...daca tot a aparut logan 2...stie cineva daca se potrivesc aeratoarele si la ph1? Par mai dragute si nu sunt foarte scumpe:D
salut!apar si eu cu o problema la aeratoarele astea, cand dau drumul la ventilatie vine o gramada de praf,se poate pune ceva,yn fel de filtru sau o plasa cum ar fii de tantari nu stiu ceva sau un tutorial cu asa ceva.multumesc anticipat,este vorba de dacia sandero prima varianta la fel cala logan cred.
chiar doua filtre: 1. http://www.tutorialelogan.ro/2009/09/montaj-fitru-polen-in-habitaclu-la.html 2. http://www.tutorialelogan.ro/2010/07/tutorial-montaj-filtru-sub-capota.html
salut! tot eu vin cu o intrebare este vorba de dacia sandero de culoare rosu pasion crezi ca, daca vopsesc aeratoarele si consola centrala la culoarea masinii crezi ca va fii design sau tiganime multumesc anticipat.
salut cristi!vin tot eu cu o intrebare despre sandero, astazi m-am apucat sai fac curatenie cu un aspirator de masina lam alimenata de la beicheta,cand a-m tras scaun din fata cetre spate nu am observat ca, firul de la aspirator intrase intre sina si sacun si la dezizolat punand in scurt plusu cu minusu, dar nu sa auzit nici un zgomot a amutit cd-playerul si nici aspiratorul nu a mai pornit, am pus contactul din nou, nici asa nu mai pornit sd-playerul si nici aspiratorul alimentat de la bricheta sa se fii ars vreo siguranta la tabloul de sigiranta sau ce poate sa fie .multumesc.
sunt spray-uri pentru curatatul instalatiei AC. mergi la un magazin cu profil auto si ceri spray-ul. sa nu efectuezi operatiunea de curatare cand este frig
chestia aia metalica nu am pierdut-o, am aruncat-o eu :). lipsa ei nu produce galagie si nu e ca si cum s-ar invarti singura acea aerisire. tablita aceea iti perminte rotirea in trepte, cam atat. ce-i drept, eu am facut treaba asta cand am dat jos bordul, primul film, minutul 4:00 http://www.tutorialelogan.ro/2013/07/rezolvat-greieri-si-sunete-din-bord-la.html
In legătură cu aerisitoarele pe care intereseaza pe logan potrivesc de pegeot 308 ff putin trebuie luat cu cuterrul din locasul aerisitoarele si arata ff fain
Salut, arată bine, deloc practice. La prima vedere potrivesc, arată perfect pe bord. Dar în spate unde se face îmbinarea cu conductele de la ventilație, nu potrivește deloc, scade debitul de aer considerabil. Se poate țigăni ca să nu scape aerul pe lângă îmbinare, dar nu este ușor, deloc practic...
Salut Cristi, As vrea sa curat cat se poate canalele de aer, adica vreau sa scot si inelele exterioare, acele clapite de dirijare a aerului dar vroiam sa stiu daca se poate scoate si inelul de plastic care in filmuletul tau a ramas montat in bord. Am mumt praf in canale, tot la tine am vazut un filmulet super, cel cu montarea filtrului de habitaclu, masina nu avea asa ceva si este jale in ea.
Inca ceva, am rasfoit prin clipuletele tale dar nu am gasit, ai cumva si un tutorial pentru montarea barelor de portbagaj? :)
salut, sa scoti acele inele de pe plansa de bord se face greu si risti sa le strici putin. arat cum se scot dar in cu totul alta parte, aici http://www.tutorialelogan.ro/2013/07/rezolvat-greieri-si-sunete-din-bord-la.html scoaterea lor nu te ajuta prea mult, tubulatura in sine este greu de curatat fara sa le dai jos. sa le dai jos se poate doar daca demontezi bordul. acolo sa vezi cat praf gasesti...
la duster pe condola ce e beculetul ala care se aprinde beculetul nou intre radio si butoanele de la geam .. aa ?
RăspundețiȘtergerenu stiu de ce ai tu impresia ca stiu cea are duster pe bord :)
RăspundețiȘtergereSalut,
RăspundețiȘtergereO intrebare probabil stupida: ce vopsea ai folosit sa le faci argintii si nu s-a sters de pe ele in timp? Imi place foarte mult cum arata asa vopsite ca si ale tale dar mi-e teama ca in timp se sterg si sa nu raman cu ele semi-vopsite. (am patit-o cu capacele de la roti cu vopsea multi-porpose si a trebuit sa mi le schimb ca aratau groaznic dupa vreo 2 luni) Mersi
spray auto, nimic special. in schimb am dat si un strat de primer. primerul este ca si grundul pentru tabla. daca dai cu primer, adera foarte bine la plastic si vopseaua adera foarte bine la primer.
RăspundețiȘtergereprimerul il gasesti la cei specializati pe fabricarea de vopsele la comanda. adica vrei sa-ti vopsesti o usa in culoarea masinii, duci o mostra si ei iti prepara. pretul e undeva pe la 10 lei 100ml si ajunge pentru toata bara fata
Mersi mult; cand mai prind niste banuti o sa fac; luna asta mi-am pus filtru de polen si filtru de hota, poate luna viitoare (am postat si un tip pentru cei care vor)
RăspundețiȘtergeresalut sunt interesat de un tutorial cu schimbarea kitului de ambreaj
RăspundețiȘtergeresalut,
RăspundețiȘtergereneah, prea complicat pentru mine :)
Salut Cris , felicitari pentru video-urile facute! Am si eu o problema cu loganul meu 1.4 mpi, de cateva saptamani indicatorul temperaturii lichidului de racire sta doar la 2 liniute (cel paralel cu indicatorul nivelului de carburant),am parcurs si distante scurte si distante lungi si nici o schimbare ... am citit pe alte forumuri si cica ar fi blocat termostatul sau sonda de apa ...ceva de genu asta ...daca ma poti ajuta sa remediez problema as ramane recunoscator. Felicitari inca o data pentru munca depusa !
RăspundețiȘtergeresalut Andrei, 99% e de la termostat.
RăspundețiȘtergerevezi aici mai multe detalii http://www.loganclub.ro/forum/showpost.php?p=732145&postcount=86
Ms Cris pentru raspunsul rapid, am citit toate posturile alea si am inteles ca trebuie scos lichidul de racire pe la capacelul ala ... si apoi umblat la termostat, dar am o problema nu ma prea pricep la mecanica auto ... si nu am vazut nici un termostat pe acolo :D am facut niste poze...daca poti si vrei sa imi lasi o adresa de email sau sa le incarc eu pe un site pozele si sa imi incercuiesti tu in paint pe unde sa afla termostatul respectiv ... multumesc mult
RăspundețiȘtergeream at un mail pe traianvuia, dar m-am gandit ca probabil nu e unde trebuie.
RăspundețiȘtergerepe tutorialelogan sau crististreulea [at] gmail.com
Salut Cris. Am si eu o problema. Fara sa vreau am rupt un capacel ditr-ala . Problema este ca am incercat sa scot inelul sa curat eu pe acolo si mi-a cazut capacelu' in gaura aia:).. ai idee cun pot sa o scot ? am incercat cu o sarma din capatul careia i-am facut un carlig dar degeaba:(.
RăspundețiȘtergereps : la tot mai multe turoriale!
lateral sau la mijloc? daca e la mijloc numai daca dai jos bordul. sau cred ca e posibil sa scoti casetofonul... nu, sigur nu, numai bordul jos.
RăspundețiȘtergerepe laterale merge sa bagi mana pe sub bord pana ajungi la conducte.
dar precis e la mijloc, doar acolo putea sa cada jos
lateral... pe partea stanga...O sa mai incerc dimineata sa o scot .
RăspundețiȘtergerenersi furmos pentru inca o lamurire:)
O sa te anunt maine daca am reusit.
ps: maine sper sa imi iau cotiera , sper sa nu fiu nevoit sa te deranjez iar , tutorialul cu cotiera trebuie sa-l pun pe telefon:)
o seara (dimineata) placuta
buna cris si eu am un beculet sub radio la duster si acel bec te avertizeaza k nu ai pusa centura si piune incontinu si e inervabil doar la scaunele din fata
RăspundețiȘtergereSalut Cris , felicitari pentru tutorialele facute,sint foarte bune!am si eu o intrebare:nu stii de unde as putea sa iau aeratoare tip gratar?am vazut pe un site dar acum nu mai gasesc sit-ul!
RăspundețiȘtergeren-am auzit, n-am vazut, nu cunosc :)
RăspundețiȘtergeredar suna interesant
credca se refera la alea care seamana cu alea de pe skode fabia dar nu cred ca sunt pt logan pt ca loganul are aeratorele rotunde iar alea sunt patrate :D
RăspundețiȘtergeream vazut undeva si arata superb,plus ca mai poti pune o mirositoare buna:}}
RăspundețiȘtergereun tutorial cu montarea pragurilor nu stii unde gasesc?
RăspundețiȘtergerehabar n-am, dar oricum ma indoiesc ca ai gasi. aia insemn adeja tinichigerie, suduri.
RăspundețiȘtergeresau tu te referi la praguri false? adica ornamentale?
oricum nici la alea nu stiu
la praguri false,din fibra
RăspundețiȘtergerease ma :)
RăspundețiȘtergereiti zic cum sa faci usor si sa nu lasi urme.
pui folie autocolant in culoarea masinii in zona unde vine pragul dupa care il prinzi cu silicon sanitar.
cand o sa vrei sa dai pragurile jos, dai si folia si nu ramane urme pe vopseaua originala. sa nu faci ca meseriasii aia care le-au prins in holtzsuruburi
ok,mersi ,dar tine siliconul ala?
RăspundețiȘtergereda, tine 100%. doar sa sti ca intra mult :)
RăspundețiȘtergeredam inteles mersi mult!bafta in continuare:)
RăspundețiȘtergereSalut Cris. Pot sa aplic pe aeratoare si pe manerele de la usi folie de carbon argintie. merita efortul ?
RăspundețiȘtergerepe aeratoare o sa-ti rogi moartea. pe manere e mai ok
RăspundețiȘtergereDeci in final ma rezum doar la vopsit. Dar ce tip de vopsea ai folosit? Vad ca "a dat" identic ca la Prestige. Spunei-mi te rog toti pasii. :d
RăspundețiȘtergere- degresat cu benzina
RăspundețiȘtergere- dat un strat de primer si lasat 10 minute
- spray ordinar argintiu de la magazin in 3 straturi
- lasat la uscat
Multumesc Cris. Am fugit la magazin. :d
RăspundețiȘtergerela solenza cum se scot aeratoarele????
RăspundețiȘtergeremai exact http://tutorialesolenza.blogspot.com/2011/07/tutorial-scos-inele-aeratoare-la.html
RăspundețiȘtergereeste un tutorial aici despre cum se poate schimba proiectorul de ceata? sau trebuie mers la service?
RăspundețiȘtergerenu este un tutorial cu proiectoare pe aici
RăspundețiȘtergereSalut.Ma gandeam sa imi montez pe Logan un turbo,dar motorul este 1.6 16v se poate oare ?daca da ,ce fel de turbina?
RăspundețiȘtergeredaca nu o sa te deranjeze costurile si consumul, e ok :)
RăspundețiȘtergerea Cris se poate sa se puna lumini in aeratoare ai un tutoral sa poti sa faci tutorialul sau nu
RăspundețiȘtergereeu nu ma ocup cu prostii, dar uite unu pictistit aici http://tutorialesolenza.blogspot.com/2011/08/inelele-aeratoare-iluminate.html
RăspundețiȘtergereScuze ca intreb...sunt un necunoscator, dar solutia asta primer e aceasi ca si diluantul? :D scz de deranj.....
RăspundețiȘtergereprimerul este o baza. baza are aderenta la plastic si vopseaua are aderenta la baza.
RăspundețiȘtergerevopseaua nu prea are aderenta la plastic si se cojeste dupa un timp.
este exact ca si vopseaua la masina, nu se aplica direct pe tabla. prima data se da un strat de grund dupa care se vopseste.
Salut cris, spune si mie pls ce fel de spray ai folosit pt vosirea inelelor de la aeroterma? O serie ceva, marca eu știu.... Eu am luat un gri dar nu e așa reușit ca al tau... Multam...
RăspundețiȘtergerespray ordinar argintiu, nimic special
RăspundețiȘtergereSALUT!Felicitari pentru ceea ce faci, faci un lucru excelent.
RăspundețiȘtergereAm o intrebare...de cateva zile nu mi se mai stinge martorul din bord pentru airbagul de la sofer...ai cumva idee cum pot rezolva acest lucru?
Si propunere de tutorial daca vrei...Montare satelit comanda radio..
ITI MULTUMESC MULT!
am o vorba "cu airbag-ul nu ne jucam". deci te duci si faci o diagnoza la service pentru asta. posibil sa fie doar o eroare banala. in cel mai rau caz panglica de la volan.
RăspundețiȘtergeretrimite-mi satelitul de comanda radio si fac tutorialul :)
merci mult pentru sfat...asa am sa fac..
RăspundețiȘtergereCat despre satelitul de comanda stai sa imi cumpar si eu:P
Sa ai o zi suuppper in continuare!!!
Eu astept tutorialul cu montarea unei statii de CB, eventual a unui amplificator de 100 W, alimentarea lui si traseul ales pentru cablul de antena.
RăspundețiȘtergerestai linistit ca n-ai sa vezi de la mine :)
RăspundețiȘtergeresalut! am vazut ca aeratoarele sunt o sursa de zgomot puternic in bord(cel putin la mine).pot fi reduse la tacere?!Multumesc
RăspundețiȘtergereda, introduci burete roata la aerator.
RăspundețiȘtergereinteresant, eu nu am aceasta problema, deloc
Salut,
RăspundețiȘtergereM-ar interesa daca a reusit cineva sa monteze aeratoare pt locurile din spate. E o mare lipsa asta la Logan...
Multumesc anticipat,
Andrei
aeratoare ma indoiesc ca ai putea. dar poti face asta http://www.loganclub.ro/forum/cum_mi_am_facut_incalzirea_pentru_locurile_din_spate-t5328.html
ȘtergereMultumesc de raspuns. Foarte prompt :)
ȘtergereAm vazut si o alternativa - un fel de aeroterma portabila alimentata de la bricheta (vreo 50 de lei la Real).
Problema e ca nu stiu daca rezista instalatia electrica la cei aprox. 200W cat zice ca ar consuma scula aia... (200W/12V=17A. Nu mai stiu cat are siguranta de la bricheta, dar oricum pare cam mult).
A incercat cineva cu aeroterma de genul asta?
Vin cu o intrebare mai indiscreta...daca tot a aparut logan 2...stie cineva daca se potrivesc aeratoarele si la ph1? Par mai dragute si nu sunt foarte scumpe:D
RăspundețiȘtergeresalut!apar si eu cu o problema la aeratoarele astea, cand dau drumul la ventilatie vine o gramada de praf,se poate pune ceva,yn fel de filtru sau o plasa cum ar fii de tantari nu stiu ceva sau un tutorial cu asa ceva.multumesc anticipat,este vorba de dacia sandero prima varianta la fel cala logan cred.
RăspundețiȘtergerechiar doua filtre:
Ștergere1. http://www.tutorialelogan.ro/2009/09/montaj-fitru-polen-in-habitaclu-la.html
2. http://www.tutorialelogan.ro/2010/07/tutorial-montaj-filtru-sub-capota.html
salut! tot eu vin cu o intrebare este vorba de dacia sandero de culoare rosu pasion crezi ca, daca vopsesc aeratoarele si consola centrala la culoarea masinii crezi ca va fii design sau tiganime multumesc anticipat.
RăspundețiȘtergeremie nu-mi place, dar este parerea mea si gustul meu :)
Ștergereimportant este sa-ti placa tie :)
salut cristi!vin tot eu cu o intrebare despre sandero, astazi m-am apucat sai fac curatenie cu un aspirator de masina lam alimenata de la beicheta,cand a-m tras scaun din fata cetre spate nu am observat ca, firul de la aspirator intrase intre sina si sacun si la dezizolat punand in scurt plusu cu minusu, dar nu sa auzit nici un zgomot a amutit cd-playerul si nici aspiratorul nu a mai pornit, am pus contactul din nou, nici asa nu mai pornit sd-playerul si nici aspiratorul alimentat de la bricheta sa se fii ars vreo siguranta la tabloul de sigiranta sau ce poate sa fie .multumesc.
RăspundețiȘtergeresigur s-a ars siguranta
ȘtergereCeau cristi.bogdan de la deta te deranjeaza cu o intrebare,aeratoarele de logan 2 merg pe logan 1?
RăspundețiȘtergereyeap, sunt identice. chiar si cele de pe duster potrivesc
ȘtergereAtaaaat,tre sa-mi iau ca parca dau bine cu nichelu ala.
RăspundețiȘtergeresall
RăspundețiȘtergerecum pot scapa de aierul acela mai urat cand pornesc aierul conditionat?
doar cand porneste miroase dar dupa aceia nu mai miroase
sunt spray-uri pentru curatatul instalatiei AC. mergi la un magazin cu profil auto si ceri spray-ul. sa nu efectuezi operatiunea de curatare cand este frig
Ștergeresalut daca pui in spatele aeratorului acel filtru de hota se reduce praful ?care iese in timp de dai la maxim
RăspundețiȘtergerese duce unde? acel filtru de polen opreste praful sa intre in habitaclu, dar nu te scapa de cel care a intrat deja
ȘtergereSalut.. pune un tutorial cum se pune o nuca noua cu un manson ,,,,,, mss
RăspundețiȘtergeree programata operatiunea
Ștergerecum desfac cablul de la repartitorul de aer al aerotermei
RăspundețiȘtergerepe aici in tutorial arat http://www.tutorialelogan.ro/2011/05/tutorial-schimbat-lumini-consola-la.html
Ștergereinceputul filmului 2
Salut,numele meu este Sorin,am vazut pe alte siteuri ca se potriveste foarte bine la Logan aeratoarele de la Peugeot 308 !
RăspundețiȘtergeregresit, nu chiar foarte bine :)
Ștergeretrebuie sa tai din ele si cam 80%-90% din utilitatea lor s-a dus pe pula, nu mmai directioneaza aerul corespunzator
Cris , cum si ce operatii ai folosit pentru a vopsi aeratoarele ca la prestige , le-as vopsi si eu dar ma tem sa nu se exfolieze . Multumesc.
RăspundețiȘtergeresunt sigur ca am mai scris. le-am degresat, dat un strat de primer, 3 straturi de vopsea
ȘtergereSalut Cristian am o intrebare te rog , aeratoarele cromate cele de logan 2 merg puse pe primul logan aparut ? am unul din 2006 si doresc sa stiu
RăspundețiȘtergereAm citit comentariile si am vazut ca a mai intrebat cineva si se potrivesc , mersi mult !
Ștergerepropun un filmulet pentru aeratoare demontaj si zgomot https://www.youtube.com/watch?v=8QGbAv2CG2Y
RăspundețiȘtergerechestia aia metalica nu am pierdut-o, am aruncat-o eu :). lipsa ei nu produce galagie si nu e ca si cum s-ar invarti singura acea aerisire. tablita aceea iti perminte rotirea in trepte, cam atat.
Ștergerece-i drept, eu am facut treaba asta cand am dat jos bordul, primul film, minutul 4:00 http://www.tutorialelogan.ro/2013/07/rezolvat-greieri-si-sunete-din-bord-la.html
In legătură cu aerisitoarele pe care intereseaza pe logan potrivesc de pegeot 308 ff putin trebuie luat cu cuterrul din locasul aerisitoarele si arata ff fain
RăspundețiȘtergerenu potrivesc perfect, nu e 100% ce trebuie. nu e nici macar 90% ce trebuie, deci nu, multam
RăspundețiȘtergeresalutare, a reusit cineva sa le schimbe cu cele de peugeot 308? daca da, cum se face? multumesc!
RăspundețiȘtergereSalut, arată bine, deloc practice. La prima vedere potrivesc, arată perfect pe bord. Dar în spate unde se face îmbinarea cu conductele de la ventilație, nu potrivește deloc, scade debitul de aer considerabil.
ȘtergereSe poate țigăni ca să nu scape aerul pe lângă îmbinare, dar nu este ușor, deloc practic...
Salut Cristi,
RăspundețiȘtergereAs vrea sa curat cat se poate canalele de aer, adica vreau sa scot si inelele exterioare, acele clapite de dirijare a aerului dar vroiam sa stiu daca se poate scoate si inelul de plastic care in filmuletul tau a ramas montat in bord. Am mumt praf in canale, tot la tine am vazut un filmulet super, cel cu montarea filtrului de habitaclu, masina nu avea asa ceva si este jale in ea.
Inca ceva, am rasfoit prin clipuletele tale dar nu am gasit, ai cumva si un tutorial pentru montarea barelor de portbagaj? :)
Merci frumos, te salut!
salut, sa scoti acele inele de pe plansa de bord se face greu si risti sa le strici putin. arat cum se scot dar in cu totul alta parte, aici http://www.tutorialelogan.ro/2013/07/rezolvat-greieri-si-sunete-din-bord-la.html
Ștergerescoaterea lor nu te ajuta prea mult, tubulatura in sine este greu de curatat fara sa le dai jos. sa le dai jos se poate doar daca demontezi bordul. acolo sa vezi cat praf gasesti...