Montat telescoape pe capota portbagaj

Acum vre-o 2 ani mi-am montat un telescop de 55cm si 310Nm. Pana nu demult nu ma deranja faptul ca se torsioneaza capota din cauza lui, asta pana am vazut acele mici telescoape dragute care mi-au facut cu ochiul. Asa ca mi-am comandat doua bucati sa testez, am mai comandat ulterior inca doua si uite asa a aparut acest tutorial.
Telescoapele de 120N le-am achizitionat de la un prieten, 13 lei bucata, cele de 150N la 15 lei bucata si se pot comanda pe adresa de mail telescoape@gmail.com
Telescoapele sunt garantate la 50.000 de deschideri daca sunt lasate sa isi faca treaba singure, asa ca e de preferat sa nu fortezi deschiderea lor(ridicarea capacului portbagajului).

Intre timp a aparut o problema si se pare ca nu nu doar la mine. Din cauza montajului, prinderea de pe brat se indoaie si se rupe.


Montajul acelor prinderi trebuie facuta invers. Partea rotunda se prinde pe brat si cealalta piese pe caroserie cu acel cioc catre bancheta spate.




Si un mic update. In urma cu aproximativ doi ani am pus aceste telescoape de mobila sa ridice capota spate. Sincer, ma asteptam sa cedeze mai repede, avand in vedere ca nu sunt gandite sa lucreze in conditii de exterior. Ce am observat in timp ce faceam testele cu telescoape si cu repozitionarea arcurilor, e faptul ca nu toate telescoapele lucreaza la fel, desi au aceiasi putere si par identice. Initial am pus un telescop de 150N si unul de 120N si mi s-a parut ca pe final loveste putin prea tare, asa ca am incercat un telescop de 100N si nu mi-a placut. Am pus un alt telescop de 120N si iata rezultatul.