tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post6658353944397094163..comments2024-03-11T00:42:06.478+02:00Comments on Tutoriale pentru Dacia Logan: Ajustat suport motor 1.5dci, reducerea trepidatiilor din caroseriecristihttp://www.blogger.com/profile/00210450679031578679noreply@blogger.comBlogger32125tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-74380719981380091542018-06-18T20:02:43.022+03:002018-06-18T20:02:43.022+03:00ar trebui sa ai o sectiune de filmulete MERGE SI A...ar trebui sa ai o sectiune de filmulete MERGE SI ASA :D respectAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-89914388036426410612016-03-11T23:12:55.072+02:002016-03-11T23:12:55.072+02:00foarte buna treaba cu incalirea in masina dimineat...foarte buna treaba cu incalirea in masina dimineata. eu am garaj :DCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-67143996202890634992016-03-11T23:00:08.817+02:002016-03-11T23:00:08.817+02:00Nu Cristi.Face mai urât ,dar culmea după ce se înc...Nu Cristi.Face mai urât ,dar culmea după ce se încălzește.Am verificat injecția și cică e ok.Am 20000 cu injecția reparată.Când e frig afară bate mai puțin.Ulei 2 T folosesc demult,tot după ce am văzut la ține.Ești un exemplu doar!Mai nou am pe ea de vreo 4 luni pornire din telecomandă.Super bună.O pornesc dimineață din casă și când urc bebele în mașină e cald.La vara o laș pe aerul condiționat.Mașină se încălzește instant înăuntru dimineață.Cred ca are o rezistență electrica care intră până se încălzește apă în motor.Al meu e laureate.Cornel Miuhttps://www.blogger.com/profile/15340906736430035588noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-48774745764744753082016-03-10T18:59:46.972+02:002016-03-10T18:59:46.972+02:00Multumesc Cristi!Multumesc Cristi!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04667713042640526523noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-81702373042989948152016-03-10T18:49:49.898+02:002016-03-10T18:49:49.898+02:00ambreiajul este uzat inegal. daca continui sa plec...ambreiajul este uzat inegal. daca continui sa pleci asa mai turat, dupa un timp se niveleaza si nu-ti mai trepideazaCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-65717877050989386582016-03-10T16:10:28.905+02:002016-03-10T16:10:28.905+02:00cristi eu am un logan 1.4 si de ceva timp la pleca...cristi eu am un logan 1.4 si de ceva timp la plecarea de pe loc se aude un trepidat daca o turez putin mai mult nu mai face asa. am verificat bobina,fise bujiile sunt noi nusttiu ce ar putea avea ?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04667713042640526523noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-32169961876328085062016-03-02T12:31:09.091+02:002016-03-02T12:31:09.091+02:00asa se aude bataia la tine? https://www.youtube.co...asa se aude bataia la tine? https://www.youtube.com/watch?v=mQncTN_cdfQ<br />este din injectoare, nu te stresa, asa fac toate cand prin putin auzura. baga ulei 2T si o sa se reduca instant acea bataie pe care o auziCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-43796003531789204442016-03-01T23:32:24.386+02:002016-03-01T23:32:24.386+02:00Sal Criss.Am făcut și eu această ajustare la logan...Sal Criss.Am făcut și eu această ajustare la loganul meu după ce am văzut tutorialul tău.La început am spus ca nu se merită,mai bine îl schimb cu unul nou! Dar după ce am văzut cât costa originalul,pt ca celelalte nu țin decât puțin,m-am apucat de treabă.Chiar se schimba radical situația.Mi-am adus aminte cum mergea când am luat-o nouă.Am și AC pe ea dar nu vor fi probleme,pt ca sun furtune flexibile.Mai rămâne sa-i rezolv bătaia la motor care mi-a apărut acum 3 săptămâni.Cred ca mi-a sărit de la punct.Bate numai când se încălzește bine.Încă nu am verificat distribuția.Asta s-a întâmplat la o pornire dimineață la -15 gc.Ceva s-a întâmplat.Oricum mulțumim pt tutoriale!Cornel Miuhttps://www.blogger.com/profile/15340906736430035588noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-82722705248431987162016-02-12T21:45:31.963+02:002016-02-12T21:45:31.963+02:00Tot respectul CRIS, esti tare, am rezolvat aceeasi...Tot respectul CRIS, esti tare, am rezolvat aceeasi problema, iar camera este OK. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12911750118491833681noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-19129009848338249642016-02-11T06:19:40.545+02:002016-02-11T06:19:40.545+02:00sunt diferite ca aspect clar prinderea p motor ar...sunt diferite ca aspect clar prinderea p motor ar fi aceeasi este acelasi motor si pe caroserie la fel distanta dintre prinderea pe caroserie si cea de pe motor este necunoscuta,la logan cel cu rosu este mai scurt cel cu albastru mai lung cu care ar fi compatibil??Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/14849473538363448233noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-89411241288521395732016-02-10T17:45:29.060+02:002016-02-10T17:45:29.060+02:00yes, that was my ideea when i did this :)yes, that was my ideea when i did this :)CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-20142305381373366772016-02-09T16:14:49.149+02:002016-02-09T16:14:49.149+02:00Sunt diferiteSunt diferiteVrinceanu Andreihttps://www.blogger.com/profile/15908280776479566548noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-23097239348524524222016-02-09T14:04:14.876+02:002016-02-09T14:04:14.876+02:00Creo que es una muy buena opcion, antes de colocar...Creo que es una muy buena opcion, antes de colocar uno nuevo.<br />(I think it's a very good option , before placing a new one.)Jorgehttps://www.blogger.com/profile/10752355374377433854noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-10653246162338496422016-02-08T21:25:46.544+02:002016-02-08T21:25:46.544+02:00a incercat cineva dak se potriveste suportul motor...a incercat cineva dak se potriveste suportul motor de renault clio,kangoo 1.5 dci care sunt diferentele??sigur este mai bun cel de clio reduce mai mult vibratiileAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/14849473538363448233noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-36236426655561049402016-02-08T20:50:42.896+02:002016-02-08T20:50:42.896+02:00salut,
Cristi tot respectul pentru ce faci, insa a...salut,<br />Cristi tot respectul pentru ce faci, insa acest tutorial este o mare plotogarie(sa nu zic mizerie), cum sa faci asa ceva la masita ta???!!!<br />Imagineaza-ti ca asa ceva nu poate sa faca decat un samsar care vinde rable carpite.<br />Acel tampon este un ansamblu hidro-elastic, are ulei inauntru, la tine se vede pe spate ca este zbarcit interiorul din cauciuc,deci este uscat.<br />Varianta ieftina: se gaseste acel suport cu cauciuc plin la 60 ron.<br />Te rog nu mai invata "infractorii" sa subrezeasaca si mai tare masinile noastre si asa terminate de drumurile "europene" din Romania.<br /><br />o zi buna,vali_WMAhttps://www.blogger.com/profile/13160241232188669564noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-29063458471550784812016-02-07T11:45:40.726+02:002016-02-07T11:45:40.726+02:00foarte corect! eu n-am AC :P
foarte corect! eu n-am AC :P<br />CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-28632008316288263572016-02-07T06:43:02.635+02:002016-02-07T06:43:02.635+02:00Daca motorul are trepidatii prea mari risti sa se ...Daca motorul are trepidatii prea mari risti sa se rupa conuctle care fac legatura intre motor si caroserie si nu cedeaza si ele dupa cursa marita a motorului. Aceste probleme au fost la tevile clima la motorul dci110 pe Dacia si NisanAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/16671651140844967888noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-54606927871752950832016-02-06T22:42:08.398+02:002016-02-06T22:42:08.398+02:00Cristi are dreptate daca atinge metalul de cauciuc...Cristi are dreptate daca atinge metalul de cauciuc vibreaza caroseria, acum nu stiu nu am testat si nici nu stiu ce efecte adverse poate avea iar solutia este una temporara asa cum a zis si el.Am facut cateva luni practica la Reno iar inginerul de acolo se luase de un taximetrist care venise cu nu stiu ce problema ca si-a facut distributia la un clio la un service de cartier iar la suportul motor ai o sfoara care e pe baza de limitator astfel incat sa nu permita jocul motorului prea mare nu a zis insa si ce poate afecta, din cauza asta am zis ca nu cred ca e o idee asa buna astaVrinceanu Andreihttps://www.blogger.com/profile/15908280776479566548noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-39357999297770146642016-02-06T19:39:30.471+02:002016-02-06T19:39:30.471+02:00buna intrebare, in niciun caz de la suporti motor....buna intrebare, in niciun caz de la suporti motor. ceva iti intra in rezonanta in acea plaja de turatii si o sa faci fire albe cautand sursa...CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-8102800679608606552016-02-06T19:33:01.309+02:002016-02-06T19:33:01.309+02:00Si atunci trepidatiile mele la 1.4mpi + GPL (am re...Si atunci trepidatiile mele la 1.4mpi + GPL (am reglat deja tachetii), intre 2000...2700rpm, in special dupa chiptunig Dimsport (ulterior schimbat fise, bujii, bobina, curatat corp clapeta, mpp) DE LA CE AR FI? andreypckhttps://www.blogger.com/profile/16051619448528077672noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-18585981273078997882016-02-06T18:58:54.033+02:002016-02-06T18:58:54.033+02:00Sorin: este suport motor hidroelastic, deci nu, nu...Sorin: este suport motor hidroelastic, deci nu, nu cum te gandesti tu.<br />Tanase: sapuniera aia de camera o folosesc de 2 ani :). am filmat o filmare filmata de dupa taiere, doar ca nu este ce trebuie, 7 minute dureaza, ma chinuie focalizarea si abia intelegi ceva... as aca a iesit la montajCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-28815076138827110782016-02-06T18:53:51.713+02:002016-02-06T18:53:51.713+02:00Ei, poate nu stiu eu cum e conceput tamponul ala (...Ei, poate nu stiu eu cum e conceput tamponul ala (Loganul meu e pe benzina). Daca la un tampon nou nu exista contact permanent intre cauciuc si portiunea inlaturata, atunci poate ai dreptate. Cred ca ar prinde bine un update (filmat cu camera, nu cu panarama aia de telefon, sau ce ai folosit la service :P) ca sa fie mai clar ce si cum.Irena Tanasehttps://www.blogger.com/profile/07100467698018002909noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-30292353931647874972016-02-06T18:47:56.057+02:002016-02-06T18:47:56.057+02:00pai undeva in suportul ala tot trebuie sa existe o...pai undeva in suportul ala tot trebuie sa existe o atingere metal-cauciuc; de ce nu s-ar transmite vibratia acolo? cred ca la asta se refereau cei de mai sus.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02227123045404750366noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-16523499540344704002016-02-06T17:52:24.566+02:002016-02-06T17:52:24.566+02:00deci nu ati inteles absolut nimic din filmare...
...deci nu ati inteles absolut nimic din filmare... <br />repet: vibratiile apar pentru ca acea bucata de metal atingea cauciucul! acel metal nu are voie sa atinga cauciucul, intre ele trebuie sa fie distanta. daca acel metal atinge acel cauciuc, baga vibratii in caroserie. acel metal si bucata de cauciuc au rolul de a te atentiona ca suportul motor are uzura si trebuie sa-l schimbi in curand. daca nu ar fi conceput asa, te trezesti ca bate fier pe fierCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-57924662357597142502016-02-06T17:32:56.910+02:002016-02-06T17:32:56.910+02:00Cristi, Andrei are dreptate. Trepidatiile apar nu ...Cristi, Andrei are dreptate. Trepidatiile apar nu pentru ca metalul atingea cauciucul ci pentru ca ajungea sa nu-l mai atinga (din cauza uzurii). De aia avem garnituri de cauciuc intre diverse piese metalice, sau rigide, in general. Sunt sute de componente prin masina, mai ales in interior, pe unde si eu si tu si altii am adaugat garnituri, buretei, tot felul de chestii pe care producatorul nu le-a pus (spre deosebire de alti producatori) ca sa eliminam jocurile, care duc la vibratii si zgomote.<br />Eu as fi adaugat acolo fie o fasie de cauciuc, fie una de tabla de aluminiu, lipita cumva cu poxipol de exemplu, ca sa elimin jocul aparaut din cauza uzurii.Irena Tanasehttps://www.blogger.com/profile/07100467698018002909noreply@blogger.com