Pages

Schimbat culoare emblema dacia

Am tot fost intrebat cum am facut sa am sigla de pe masina negru cu rosu. Asa ca l-am contactat pe Alex de pe stickermag.ro sa-mi furnizeze materialul necesar pentru filmarea acestui tutorial.
De-a lungul timpului, Alex mi-a facut o gramada de stickere, cum ar fi cele din filmarea Tiunig iextrem pe Logan.
Este unul din putinii care isi pierd timpul cu stickere personalizate, la cererea clientului, in cazul meu  blow off care apare si la ei pe site.
De fapt, ce vreau eu sa va spun e faptul ca puteti apela cu incredere, nu veti fi dezamagiti.
Rama laterala, cea cromata, este vopsita in negru cu spray.



Poate va vin si alte idei

Montat suport ochelari pe plafon, in locul manerului

Stiu ca mai am deja un suport de ochelari, tot cel de origine si care este amplasat langa oglinda retrovizoare. Dar ma stresa ideea ca tineam in torpedo inca o pereche de ochelari de rezerva pentru pasager. Alteori m-am trezit ca am uitat ochelarii la lucru sau pe te miri  unde, cei de rezerva fiind bineveniti.
Asa ca am dat o geana pe DaciaShop, identificat PORT OCHELARI ORIGINAL DACIA si montat rapid pe masina. Initial speram sa potriveasca gaurile cu cele existente pe caroserie. Din pacate nu potrivesc, diferenta este de vreo 3-4cm.
Ce nu am spus in tutorial, sa aveti grija ca in spatele plafonului sunt gauri, deci grija mare cu centrarea sa nu nimeriti cu suruburile in ele.
Este suportul de origine si pentru acest montaj nu este necesar si SUPORT PORTOCHELARI LOGAN, el se prinde direct pe tabla.

Atasez si codul pentru acest suport 8200826850.



Si un mic update cu dimensiunile de prindere, pozitionare si mai multe imagini


Voiam doar sa va arat cat de mare este gaura de pe caroserie din spatele mochetei de pe plafon si cam ce toleranta aveti la pozitionarea acestui suport.

Etansat sprituitoare pe capota

Pe mine nu m-a deranjat apa care se scurgea pe sub sprituitoarele care nu etansau pe capota, in stanga nu picura pe nimic critic iar in dreapta garnitura de la buson si-a facut treaba foarte bine. Asa ca nu mi-am batut capul cu o rezolvare.
Asta pana mai multi dintre voi mi-ati atras atentia ca au fost probleme la masinile voastre din cauza cas-a scurs apa pe rampa de injectie GPL iar la dci injectorul 4 ruginit si care s-a rupt la scos.
Multi au fost radicali, lipit cu silicon si asta intradevar pare solutia ce-a mai simpla. Am mai vazut undeva o poza cu niste burete care nu absoarbe apa, fixat strategic si care dirija acele scurgeri de apa in laterale.
Eu zic ca solutia aleasa de mine este cat se poate de eleganta si deloc definitiva.


Si cum Sorin este un ghibiț, revin cu un update


In caz ca doriti sa achizitionati acea garnitura de la buson, codul este 8200091118.