Man...eu problema asta am depistat-o de mult....cred ca am 2 ani. initial, am pus niste folie izopren de 1 cm grosime pe sistemul de inchidere...am crezut ca de acolo e zgomotul. Apoi am trecut la inaltarea acelor tampoane cu ceva ...Am gasit acele protectii pt picioare de mobile, adezive, din buere, si le-am lipit acolo. Problema rezolvata.
Mare mester,ai comandat de pe daciaclub un material fonoabsorbant ,te-ai exprimat acolo ca ar fi foarte pufos si foarte gros,nu ne arati si noua unde l-ai montat?Pe capota cumva?
Cristi! precizeaza pe undeva sa iasa in evidenta: sa fie unsa incuietoarea, mai ales piedica anti deschidere(cea care o cautam pe sub capota cand vrem s-o ridicam), sa fie unsa ca sa nu ramana pe pozitia ''deschis'' si sa se deschida capota in mers(problema intampinata des la Supernova).
pai la mine merge foarte frumos, nu s-a blocat niciodata. probabil penca eu ridic capota destul de des? amu un an am dat cu acel spray de la Sonax pe tot mecanismul de acolo. nu ca ar fi fost nevoie, doar preventiv. asta e ca si cu opritorul de la usi, mi se cere sa fac tutorial cu schimbarea lor penca scartie sau pocneste. pai eu am gresat mereu alea si nu fac probleme, deci de ce le-as schimba? mecanismele care se misca trebuie gresate, incuietorile... e ca si schimbul de ulei si filtre, din cand in cand se greseaza si ele. nu spun ca nu este bine ce mi-ai sugerat, doar ca eu pierd din vedere multe lucruri care sunt evidente :)
Salut! Daca dupa aceasta operatiune manerul de deschidere a capotei se actioneaza mai greu, cred ca in timp o sa ai probleme cu cablul care actioneza capota (raduvl).
ce-i drept, se simte o mica rezistenta in plus in manerul de deschidere, dar este normal avand in vedere ca este mai fixa capota pe acea incuietoare, dar nu se deschide foarte greu de sa ai impresia ca se rupe manerul. ideea e ca acea capota nu are voie sa miste in doru lelii si sa de-a in incuietoare, aia garantat o sa se strice
http://www.alexbeagroup.ro/piese-renault/bolt-usa-cremaliera-cu-bucsa-renault-biz2034767 am vazut intr-un clip pe youtube cum aia de la dacia cand termina de asamblat masina, dadea cu un ciocan din cauciuc in boltul de la usa (din linkul de mai sus), ca sa il ajusteze, banuiesc, sa intre perfect in gaura. intrebarea mea e daca asa trebuie sa-l centrez si eu daca il schimb? adica nu e suficient doar sa il montez si atat?...
toti cei care au schimbat acel bolt, doar l-au schimbat, n-am auzit pe nimeni sa ajusteze ceva la el. si eu le-am scos afara si le-am pus la loc si nu a trebuit sa ajustez nimic
Cristi, un tutorial cu rezolvat boltul de la inchiderea usii. Nu stiu o solutie si cunosc multe persoane care au aceasta problema. Usile fac mult zgomot din cauza boltului :(
gasesti de cumparat complet din metal, asa au venit pe loganul facelift. sau dai 3-4-5 sraturi de banda izoliera pe boltul vechi si o tot schimbi la ceva timp.
Salut , daca la asa cava te referi : http://images0.bizoo.eu/image/img360/sale/2012/1/29/Bolt-usa-cremaliera-cu-bucsa-Renault_4832191_1327826210.jpg ... la magazinele de piese agricole (doar acolo am vazut) gasesti niste "batoane" de plastic mai dur , cumperi cat ai nevoie ,mergi la un strungar ,ii dai dimensiunile si te rezolva ;)
Salut Cristi si tot respectul meu pentru ceea ce realizezi Fiind vreme rea afara mi-am bagat Preferance 1.5 Dci la garaj si am inceput sa pun in practica ce am invatat de la tine: inaltat bara fata. izolat fonic arborii dintre usi, montat plafoniera spate, intermitent stop luneta frana, organizat spatiu porbagaj, schimbat stergatoare si modificat arc brat stergator, rezolvat cablu frana de mana. Urmeaza sa schimb becurile (cand o sa am ceva bani in plus). Acum am si eu o intrebare: am o alarma pe senzor de interior (e portabila) si se alimenteaza la bricheta. Am o dilema: in manual scrie : 13.8 V DC negative ground only -..... pot sa o alimentez la bricheta sau la un fir de + permanent sau va trebui sa fac o modificare? Multumesc anticipat si o zi buna.
Salut, ti am vizualiza t toate tutorialele si as vrea sa incep si eu sa le aplic, dar eu acasa in garaj am doar 4 cauciucuri de schimb :)) si as vrea sa stiu ce scule mi ar trebui sa fac ceea ce faci tu :D
torx de 20, 30 si 40. chei fixe de 8, 10 si 13, surubelnita cruce si una linie, patent, chei inelare si fixe de 16, 17 si 18 si cam ai tot ce-ti trebuie sa o faci bucati
Salut Cristi, se pare ca de ceva timp si mie imi zdrangane ceva la masina in fata in timpul mersului dar numai la turatii mici si la gropi sau hopuri imi vibreaza ceva metalic dupa sunet. Aceiasi problema ai avut si tu si s-a dovedit a fi la capota? Ca asa as putea face si eu ca in tutorial sa scap de sunetul de conserva ca sa te citez :)
eu n-am avut probleme cu capota pe fata. vibratia poate venii din orice element care il gasesti in fata. deci doar tu il poti identifica. incearca scutul, poate e slabit un surub sau chiar lipsa
Salut cristi.am si eu o problema cu capota.de ceva timp incoace nu se mai inchide indiferent de inaltimea / puterea cu care incerc sa o inchid. Ai idee de la ce poate fi? Mersi anticipat
Salut Cristi! Din ce motiv crezi ca intre capota mea si grila neagra am o distanta mai mare decat la alte loganuri? practic capota se inchide si nu zdrangane, doar ca sta ca si cum ar fi deschisa. Crezi ca e de la acea tija care o tine incuiata prea sus sau o fi "botul" masinii lasat in jos dintr-un motiv sau altul?(gen accident frontal, eu am masina sh). Mersi!
eu nu cred nici la biserica. dar tu poti lasa incuietoarea mai in jos. oricum, nu stiu ce presupune acel "distanta mai mare", poate este normala si este as ala mai multe masini
Pai la mine am cam 1cm "spatiu", capota inchisa se vede aproximativ cum e la tine deschisa :( Si nu ar fi o problema asta dar cand merg pe ploaie imi intra apa pe baterie...Oricum cat de curand trec la treaba. PS: daca intre timp ai mai facut ceva cu capacul de plastic de la distributie, adica daca ti-ai bagat nasul pe acolo sa il desfaci ca sa inspectezi cureaua sa imi zici si mie, Mersi!
Vreau neaparat sa desfac capacul ala, au trecut deja 4ani, am si o vaga impresie ca ar putea avea urme de ulei. Am vazut ca trebuie sa desfac piesa aia triunghiulara de aluminiu (prinsa in 4 suruburi banuiesc ca de 17 sau 18) apoi sa desfac cele 2 clipsuri. Problema e sa nu aiba vreun arc ceva care sa sara din piesa de aluminiu, si sa nu patesc ca la conductele de turbo sa ma chinui jumate de zi sa le pun la loc. Imi poti oferi putin ajutor? Multumesc!
Iti multumesc Cristi pt. raspuns. Cred ca am sa desfac doar partea de sus a capacului , nu il desfac pe tot. banuiesc ca trebuie sa desfac doar de sus acea piesa, nu mai am treaba cu motorul, nu?
Intre timp m-am prins si eu ce ai vrut sa spui dupa ce am studiat problema mai atent. Trebuie desfacut suportul ala motor de pe caroserie si motor, si eu care aveam impresia ca e o banala prindere a unei piese. Deci nu-i chiar simplu mai ales la faza cu suspendat motoru, ca daca pica un pic in jos e jale cu fixat la loc suruburile. Am doar cric simplu, e safe oare?
Cristi,de ceva vreme mi se deschide foarte greu capota...trebuie tras serios de manerul ala de plastic ca sa se deschida si deja sunt la al-3-lea maner,se poate un tutorial sau un sfat in ceea ce priveste demontarea si gresaseara sistemului de deschidere a capotei?
P.S. eu cred ca problema vine de la cablu,probabil e ruginit pe manta sau mecanismul din fata e prea incarcat de vaselina+praf si de aceea merge asa greu
asta este pretul platit pentru ca ridici rar capota, ceea ce nu e un lucru rau :) eu n-am avut aceasta problema, ba chiar imi misca foarte usor acel cablu in camasa lui. doar daca bagi pe respectivul cablu niste ulei. eventual niste wd40 pentru ca este mai lichid si il poti baga cu presiune. imediat ce ai bagat, trage de manerul de deschidere capota ca sa intinzi lichidul pe o suprafata mai mare. eu as insista pana simt ca efectiv cablu aluneca usor prin acea camasa. pana n-am o problema acolo, nu-mi vine sa-mi dau de lucru
si la mine pana sa vina frigul chiar mergea foarte usor,cu wd40 am dat doar pe sistemul de deschidere si parca merge oleaca mai usor insa ca sa gresez cablul trebuie scos de pe camasa,si asta nu prea stiu cum
Salutare, Cred ca am o problema. Am facut modificarea asta ca sa nu-mi mai zdrangane capota insa acum ca s-a facut frig, cred ca s-a blocat (a inghetat) capota sau cablul pe undeva ca am tras de manerul ala de deschidere si l-am rupt. Cum fac sa deschid capota fara manerul ala din masina? Nu stiu cat dureaza pana gasesc unul de cumparat. Nu stiu de ce am impresia, dar am impresia ca este nasol rau acu pe vremea asta friguroasa. Multumesc!
Salut Cristi am o intrebare.Ieri am vrut sa deschid capota la motor si nu am putut mi sa rup cablul de la capta dar cel din nauntru.am desfacut manerul si nu stiu cum sa il scot afara.ma poti ajuta?Mersi
Cristi ai observat ca ,cu o cheie de 13 desfaci cam tot loganul :))))
RăspundețiȘtergeresi un torx de 20 :)
ȘtergereMan...eu problema asta am depistat-o de mult....cred ca am 2 ani. initial, am pus niste folie izopren de 1 cm grosime pe sistemul de inchidere...am crezut ca de acolo e zgomotul. Apoi am trecut la inaltarea acelor tampoane cu ceva ...Am gasit acele protectii pt picioare de mobile, adezive, din buere, si le-am lipit acolo. Problema rezolvata.
RăspundețiȘtergerela mine pe sfarsitul lui octombrie 2013 am auzit-o prima data :)
ȘtergereSos de maimuta ? :))))
RăspundețiȘtergeretoti avem dala lam putea vinde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RăspundețiȘtergerecamera de bicicleta super glue foarfeca am 3 ani si sta super sau orice fel de cauciuc lipit frumos rotund deasupra in functie de luft SIMPLU :))
RăspundețiȘtergeredupa aceasta operatiune ceva diferente ai sesizat cand vrei sa deschizi capota? se deschide mai greu sau mai usor?
RăspundețiȘtergeream constatat doua diferente:
Ștergere- nu mai face galagie
- se inchide o idee mai greu
"Va arat cum fac eu cu 2 maini" :))))))
RăspundețiȘtergereScoate saibele ca trage la consum:D
RăspundețiȘtergereMare mester,ai comandat de pe daciaclub un material fonoabsorbant ,te-ai exprimat acolo ca ar fi foarte pufos si foarte gros,nu ne arati si noua unde l-ai montat?Pe capota cumva?
RăspundețiȘtergeree in garaj, asteapta sa vina caldura :)
Ștergereps1:orice gaura neunsa nu lasa nimic sa intre..
RăspundețiȘtergereps2:sosul de maimuta bun in TRAFIC!
Cristi!
RăspundețiȘtergereprecizeaza pe undeva sa iasa in evidenta: sa fie unsa incuietoarea, mai ales piedica anti deschidere(cea care o cautam pe sub capota cand vrem s-o ridicam), sa fie unsa ca sa nu ramana pe pozitia ''deschis'' si sa se deschida capota in mers(problema intampinata des la Supernova).
adica parghia de care misti de la 7:22-7:30
Ștergerepai la mine merge foarte frumos, nu s-a blocat niciodata. probabil penca eu ridic capota destul de des?
Ștergereamu un an am dat cu acel spray de la Sonax pe tot mecanismul de acolo. nu ca ar fi fost nevoie, doar preventiv.
asta e ca si cu opritorul de la usi, mi se cere sa fac tutorial cu schimbarea lor penca scartie sau pocneste. pai eu am gresat mereu alea si nu fac probleme, deci de ce le-as schimba?
mecanismele care se misca trebuie gresate, incuietorile... e ca si schimbul de ulei si filtre, din cand in cand se greseaza si ele.
nu spun ca nu este bine ce mi-ai sugerat, doar ca eu pierd din vedere multe lucruri care sunt evidente :)
dar ai idee daca se poate unge mecanismul de la deschidere usa prin gaura de la difuzor, ca sa nu dau fata de usa jos?
Ștergereposibil sa poti http://www.tutorialelogan.ro/2010/07/tutorial-gresat-mecanism-ridicare.html
ȘtergereSalut! Daca dupa aceasta operatiune manerul de deschidere a capotei se actioneaza mai greu, cred ca in timp o sa ai probleme cu cablul care actioneza capota (raduvl).
RăspundețiȘtergerece-i drept, se simte o mica rezistenta in plus in manerul de deschidere, dar este normal avand in vedere ca este mai fixa capota pe acea incuietoare,
Ștergeredar nu se deschide foarte greu de sa ai impresia ca se rupe manerul. ideea e ca acea capota nu are voie sa miste in doru lelii si sa de-a in incuietoare, aia garantat o sa se strice
vaiiiiiiii ce scarbos esti maimuto :)) cu sosul tau cu tot =)))
RăspundețiȘtergereUn prieten a dat cu "sos de maimuta" pe tavanul din casa scarii de la bloc. A doua zi era coscovit varul in locul acela. L-am poreclit "Alien" ! :D
RăspundețiȘtergerehttp://www.alexbeagroup.ro/piese-renault/bolt-usa-cremaliera-cu-bucsa-renault-biz2034767
RăspundețiȘtergeream vazut intr-un clip pe youtube cum aia de la dacia cand termina de asamblat masina, dadea cu un ciocan din cauciuc in boltul de la usa (din linkul de mai sus), ca sa il ajusteze, banuiesc, sa intre perfect in gaura.
intrebarea mea e daca asa trebuie sa-l centrez si eu daca il schimb? adica nu e suficient doar sa il montez si atat?...
toti cei care au schimbat acel bolt, doar l-au schimbat, n-am auzit pe nimeni sa ajusteze ceva la el.
Ștergeresi eu le-am scos afara si le-am pus la loc si nu a trebuit sa ajustez nimic
Cristi, un tutorial cu rezolvat boltul de la inchiderea usii. Nu stiu o solutie si cunosc multe persoane care au aceasta problema. Usile fac mult zgomot din cauza boltului :(
RăspundețiȘtergeregasesti de cumparat complet din metal, asa au venit pe loganul facelift.
Ștergeresau dai 3-4-5 sraturi de banda izoliera pe boltul vechi si o tot schimbi la ceva timp.
Salut , daca la asa cava te referi : http://images0.bizoo.eu/image/img360/sale/2012/1/29/Bolt-usa-cremaliera-cu-bucsa-Renault_4832191_1327826210.jpg ... la magazinele de piese agricole (doar acolo am vazut) gasesti niste "batoane" de plastic mai dur , cumperi cat ai nevoie ,mergi la un strungar ,ii dai dimensiunile si te rezolva ;)
Ștergereda, de ele vorbeam. eu am facut la strungar din plastic dur acum vreo 4 ani si inca inchide foarte bine, nu mai am sunete
Ștergeresau le cumperi din metal se gasesc . mi.e mi le-au schimbat pe garantie la dacia si de atunci nu am mai avut probleme si au 5-6 ani de cand le am puse
ȘtergereCristi de unde ti-ai cumparat bara de mcv ? si cat a costat ?
RăspundețiȘtergerede la casco, 1180lei cu tot cu vopsit, montat, grila si deflectoarele de aer
ȘtergereSalut Cristi si tot respectul meu pentru ceea ce realizezi
RăspundețiȘtergereFiind vreme rea afara mi-am bagat Preferance 1.5 Dci la garaj si am inceput sa pun in practica ce am invatat de la tine: inaltat bara fata. izolat fonic arborii dintre usi, montat plafoniera spate, intermitent stop luneta frana, organizat spatiu porbagaj, schimbat stergatoare si modificat arc brat stergator, rezolvat cablu frana de mana. Urmeaza sa schimb becurile (cand o sa am ceva bani in plus).
Acum am si eu o intrebare: am o alarma pe senzor de interior (e portabila) si se alimenteaza la bricheta.
Am o dilema: in manual scrie : 13.8 V DC negative ground only -..... pot sa o alimentez la bricheta sau la un fir de + permanent sau va trebui sa fac o modificare?
Multumesc anticipat si o zi buna.
asa-ti trebe daca te-ai uitat pe aici, ti-ai dat de lucru :))
Ștergerecat despre dilema ta, tocmai suntem doi cu aceiasi dilema :)
daca gasesc o modalitate de conectare o sa o postez aici
RăspundețiȘtergererespect
http://www.youtube.com/watch?v=YkoXBy2RdPQ
RăspundețiȘtergerela min. 1:00 :))
salut. vroiam sa te intreb ce camera de bord ai pe masina? ms fain :)
RăspundețiȘtergereDR32
ȘtergereSalut, ti am vizualiza t toate tutorialele si as vrea sa incep si eu sa le aplic, dar eu acasa in garaj am doar 4 cauciucuri de schimb :)) si as vrea sa stiu ce scule mi ar trebui sa fac ceea ce faci tu :D
RăspundețiȘtergeretorx de 20, 30 si 40. chei fixe de 8, 10 si 13, surubelnita cruce si una linie, patent, chei inelare si fixe de 16, 17 si 18 si cam ai tot ce-ti trebuie sa o faci bucati
ȘtergereOk mersi mult pentru ajutor :)
ȘtergereAs vrea sa imi vopsesc inelele de la aeratoare si manerele de la usi cu spary cromat. Ce parere ai ?
RăspundețiȘtergeremie nu-mi place cromul pe masina mea si ma intrebi pe mine ce parere am? :D
Ștergereo solutie mai la indemana pentru chedere sa nu se mai lipeasca? tu cu ce dai?
RăspundețiȘtergerede cand l-am descoperit, acum 3 ani, doar asa ceva folosesc si isi face treaba perfect http://www.daciashop.ro/ceara-chedere
ȘtergereSalut Cristi, se pare ca de ceva timp si mie imi zdrangane ceva la masina in fata in timpul mersului dar numai la turatii mici si la gropi sau hopuri imi vibreaza ceva metalic dupa sunet. Aceiasi problema ai avut si tu si s-a dovedit a fi la capota? Ca asa as putea face si eu ca in tutorial sa scap de sunetul de conserva ca sa te citez :)
RăspundețiȘtergereeu n-am avut probleme cu capota pe fata.
Ștergerevibratia poate venii din orice element care il gasesti in fata. deci doar tu il poti identifica. incearca scutul, poate e slabit un surub sau chiar lipsa
Salut cristi.am si eu o problema cu capota.de ceva timp incoace nu se mai inchide indiferent de inaltimea / puterea cu care incerc sa o inchid. Ai idee de la ce poate fi?
RăspundețiȘtergereMersi anticipat
probabil defect ceva la incuietoare, doar cine vede poate diagnostica sigur
ȘtergereAm inteles. Multumesc frumos
RăspundețiȘtergereSalut Cristi! Din ce motiv crezi ca intre capota mea si grila neagra am o distanta mai mare decat la alte loganuri? practic capota se inchide si nu zdrangane, doar ca sta ca si cum ar fi deschisa. Crezi ca e de la acea tija care o tine incuiata prea sus sau o fi "botul" masinii lasat in jos dintr-un motiv sau altul?(gen accident frontal, eu am masina sh). Mersi!
RăspundețiȘtergereeu nu cred nici la biserica. dar tu poti lasa incuietoarea mai in jos.
Ștergereoricum, nu stiu ce presupune acel "distanta mai mare", poate este normala si este as ala mai multe masini
Pai la mine am cam 1cm "spatiu", capota inchisa se vede aproximativ cum e la tine deschisa :( Si nu ar fi o problema asta dar cand merg pe ploaie imi intra apa pe baterie...Oricum cat de curand trec la treaba.
ȘtergerePS: daca intre timp ai mai facut ceva cu capacul de plastic de la distributie, adica daca ti-ai bagat nasul pe acolo sa il desfaci ca sa inspectezi cureaua sa imi zici si mie, Mersi!
am dat jos capacul de la distributie si cureaua arata impecabil dupa 62.000km si 4 ani
ȘtergereSa inteleg ca ai facut si tutorial pe tema asta? :)
RăspundețiȘtergereintelegi ce vrei :))
ȘtergereVreau neaparat sa desfac capacul ala, au trecut deja 4ani, am si o vaga impresie ca ar putea avea urme de ulei. Am vazut ca trebuie sa desfac piesa aia triunghiulara de aluminiu (prinsa in 4 suruburi banuiesc ca de 17 sau 18) apoi sa desfac cele 2 clipsuri. Problema e sa nu aiba vreun arc ceva care sa sara din piesa de aluminiu, si sa nu patesc ca la conductele de turbo sa ma chinui jumate de zi sa le pun la loc. Imi poti oferi putin ajutor? Multumesc!
RăspundețiȘtergerenu este niciun arc, doar 3 suruburi e caroserie si inca 4 pe motor. le dai pe toate jos, suspenzi motorul inainte! si scoti capacul
ȘtergereIti multumesc Cristi pt. raspuns. Cred ca am sa desfac doar partea de sus a capacului , nu il desfac pe tot. banuiesc ca trebuie sa desfac doar de sus acea piesa, nu mai am treaba cu motorul, nu?
RăspundețiȘtergereIntre timp m-am prins si eu ce ai vrut sa spui dupa ce am studiat problema mai atent. Trebuie desfacut suportul ala motor de pe caroserie si motor, si eu care aveam impresia ca e o banala prindere a unei piese. Deci nu-i chiar simplu mai ales la faza cu suspendat motoru, ca daca pica un pic in jos e jale cu fixat la loc suruburile. Am doar cric simplu, e safe oare?
RăspundețiȘtergerein jos se duce putin, se opreste in cadrul motor. in sus il poti ridica si 20cm, e loc suficient de manipulare :)
ȘtergereCristi,de ceva vreme mi se deschide foarte greu capota...trebuie tras serios de manerul ala de plastic ca sa se deschida si deja sunt la al-3-lea maner,se poate un tutorial sau un sfat in ceea ce priveste demontarea si gresaseara sistemului de deschidere a capotei?
RăspundețiȘtergereP.S. eu cred ca problema vine de la cablu,probabil e ruginit pe manta sau mecanismul din fata e prea incarcat de vaselina+praf si de aceea merge asa greu
asta este pretul platit pentru ca ridici rar capota, ceea ce nu e un lucru rau :)
Ștergereeu n-am avut aceasta problema, ba chiar imi misca foarte usor acel cablu in camasa lui. doar daca bagi pe respectivul cablu niste ulei. eventual niste wd40 pentru ca este mai lichid si il poti baga cu presiune. imediat ce ai bagat, trage de manerul de deschidere capota ca sa intinzi lichidul pe o suprafata mai mare. eu as insista pana simt ca efectiv cablu aluneca usor prin acea camasa.
pana n-am o problema acolo, nu-mi vine sa-mi dau de lucru
si la mine pana sa vina frigul chiar mergea foarte usor,cu wd40 am dat doar pe sistemul de deschidere si parca merge oleaca mai usor insa ca sa gresez cablul trebuie scos de pe camasa,si asta nu prea stiu cum
Ștergeren-ai cum sa-l scoti de pe camasa. si oricum, treaba asta o faci la vara urmatoare cand este cald. pana atunci asta e...
Ștergereda ai dreptate,multumesc!
ȘtergereSalutare,
RăspundețiȘtergereCred ca am o problema. Am facut modificarea asta ca sa nu-mi mai zdrangane capota insa acum ca s-a facut frig, cred ca s-a blocat (a inghetat) capota sau cablul pe undeva ca am tras de manerul ala de deschidere si l-am rupt. Cum fac sa deschid capota fara manerul ala din masina? Nu stiu cat dureaza pana gasesc unul de cumparat. Nu stiu de ce am impresia, dar am impresia ca este nasol rau acu pe vremea asta friguroasa.
Multumesc!
la mine nu face absolut nicio problema, acum 2-3 zile am ridicat capota.
Ștergerecineva sa apese pe capota in timp ce tu tragi de manerul rupt
pentru a o ridica , sa incapa prelungirea bara fata, folosim operatiunea invers? adica ridicam incuietoarea capota?
RăspundețiȘtergerestima
daca necesita ridicare, da, ridici si incuietoarea.
ȘtergereSalut Cristi am o intrebare.Ieri am vrut sa deschid capota la motor si nu am putut mi sa rup cablul de la capta dar cel din nauntru.am desfacut manerul si nu stiu cum sa il scot afara.ma poti ajuta?Mersi
RăspundețiȘtergeresalut, din pacate nu, n-am idee cum se poate rezolva aceasta problema :(
Ștergere