Aici, Leonard ne arata cum se schimba filtrele la instalatia GPL Tomasetto stag 200. Din cate vad nu pare deloc complicat, doar trebuiesc urmati cativa pasi.
am si eu o intrebare care ma tot macina: de ce sa iti pui instaatie gpl pe o masina care si asa consuma ff puti pt un benzinar (loganul de 1.4 mpi - spre exemplu )
daca 8-10% e putin pentru tine, ce zici de un consum de 5%? evident, raportat la aceiasi suma de bani, cu GPL ajungi ca si cum ai consuma 5% benzina. echivalezi consumul unui dci.
un tutorial cu reglarea culbutorilor se poate.pt ca eu am instalatie de gaz si trebuie sa fac deuna culbutori.si o intrebare se poate pune CB pe un logan 1.4 2005 cu gaz?gazul nu e din fabrica.
salut Cristache...citind aici nu pot sa ma abtin...nu vreau sa par carcotas sau mai stiu eu ce, dar, frate pe bune, cat de greu e sa montezi niste amarati de senzori de parcare....??????????? :)) imi cer scuze dak deranjez pe cineva, dar e f f f simplu.. respect
intradevar, e foarte usor, dar probabil n-ai observat partea "din iarna am sparta bara spate". e sparta/crapata/fisurata si are numai 1 metru lungime, de la carlig dreapta pana desupra locasului de la esapament. si dintr-o data nu mai este usor
ce nu am priceput si cosiderat normal a fost pasul in care dupa scoaterea filtrului de stare lichida s-a pornit masina pentru ca jetul de gpl sa curete zgura. Mai elegant si SIGUR era ca aceasta mizerie sa fie cutarata cu un aparat sub presiune sau cu un aspirator. Este posibil ca o buna parte din acea mizeria sa fi ajuns deja in plaman.
ma refeream la faptul ca ar putea sa inceapa sa-i placa si lui sa faca tutoriale si sa ramai fara obiectul muncii :) era doar o gluma. toata lumea stie ca Streulea rulllz!
frate daca tu faci imprudenta asta de a sufla mizeria direct cu gpl din instalatie ie, inseamna ca nu ai nici cea mai mica cunostinta de ceea ce se poate intampla la o mica si eventuala scanteie care poate aparea de la fisele de la bujii sau de la starterul de inalta din capatul celalalt al fiselor de bujii. TE LAS PE TINE SA GANDESTI CE SE POATE INTAMPLA. IN REST BAFTA!!!
AAAAAAAAA!!! si am uitat sa-ti spun; fa si tu un tutorial cu schimbatul filtrului din vaporizator (plamanul) asa cum este denumit popular cam de toti. EEE??? BAFTA!!!
in 99% din cazuri problema defectarii turbinei este doar soferul. - ulei prost/vechi/necorespunzator - blana, blana, blana si numai blana. dar tot te tine 70-100.000km - kick down - mers subturat, adica mersul la consum - dat blana si oprit motorul - ai reconditionat turbina in loc sa o schimbi cu una noua - ai cumparat un noua dar facuta in beci pe undeva tto ce ti-am insirat eu aici, este doar din vina soferului. o alta vina ar numarul foarte mare de km, dar banuiesc ca n-ai vre-o 5-800.000km
e frana de motor ce zici tu. "kick down" insemna sa mergi la relanti sau foarte usor accelerat(1100-1200rpm) si sa apesi brusc pedala la fund. fiind turbina cu geometrie fixa, pe la 1800-2100, cand intra acel boost o sa simti un kick(forta bruta) si daca ai uzura sau depuneri in turbina, risti sa rupi ax, zboara vre-o paleta
de asta eram convins ca nu mi-ai zis. deci prima turbina te-a tinut cat te-a tinut. dar nu mi-ai dat detalii despre celelalte doua, chiar m-ai facut curios ce e cu celelalte doua :)
cele doua erau reparate si cred ca din cauza acea na tinut ultimul 10 minute am mer s cu el si sa dus se ambala singur si cand era cheia scoasa si oprit motorul
bucurate ca nu ti-a explodat motorul, ti-a luat-o pe ulei. deci nu ti s-au stricat 3 turbine, doar una era defecta. celelalte doua erau compromise din momentul in care ai acceptat sa le monteze.
una am avut cea originala si dupa aciea am cumpsrat doua turbine reparate acass am trei bucat acum saptamana care vine iau alta sper sa tina o sa fie noua si originala in rest masina este buna mersi pentru sfaturi pentru toata lumea sper sa tinamsacar100000 km
buna am si eu masina mai exact un logan k 1,6 mpi si are gpl din fabrica din 2008 si nu am decat 25000de km la cat se schimba filtru de gaz la km anume sau ani vechime ,si cate filtre sunt multumesc anticipat
o dacia logan cu gpl din fabrica ,filtrele schimbate la timp nu mai trece nici automat nici manual pe gaz,cu butelia plina,am dus o la Bacau la servis Dacia si in 4 ore nu a rezolvatnimic.
sall am si eu o intrebare de fapt cred ka o problema am un logan mcv ci motor de 1.6 normal si am si gpl pe el am facut plinul la gpl azi si imi spune ka sunt pe rosu pe gpl stiti kumva kam kare ar putea sa fie cauza
sal cristy,am si eu o intrebare? am un logan 1,4 benzina si gpl am tot schimbat filtre gpl,fise ,bujii,am reglat colbutorii pe la diferite service-uri,dar tot degeaba. imi tremura ca dracu masina la relanti. imi poti spune ce dracu pot sa-i mai fac . ms dany!!!
si cateodat imi pornese foarte greu. am schimbat si bobina de inductie,k asa au zis baietii de la service ca nu-mi da destul curent.:( ce spui ,sa schimb si "motorasul de relanti" ms dany. cum putem lua legatura face to face:P
pornirea mai groaie este specifica celor care au GPL. te intalnesti dijaba cu mine, eu nu sunt mecanic auto si desi nu pare, chia rnu ma pricep. cu atat mai mult despre GPL :)
te-am inteles gresit :D ajungi pana la ora 18:01 la Galeia 1? acolo este astazi intalnirea logan club timisoara intreaba-ma si saptamana viitoare la ce ora si unde o sa fie, dar asa mai pe la amiaza :)
interesant
RăspundețiȘtergeream si eu o intrebare care ma tot macina: de ce sa iti pui instaatie gpl pe o masina care si asa consuma ff puti pt un benzinar (loganul de 1.4 mpi - spre exemplu )
RăspundețiȘtergeredaca 8-10% e putin pentru tine, ce zici de un consum de 5%? evident, raportat la aceiasi suma de bani, cu GPL ajungi ca si cum ai consuma 5% benzina. echivalezi consumul unui dci.
Ștergerenu-ti pune gpl ca la urma mergi prea ieftin si prea mult
RăspundețiȘtergereun tutorial cu reglarea culbutorilor se poate.pt ca eu am instalatie de gaz si trebuie sa fac deuna culbutori.si o intrebare se poate pune CB pe un logan 1.4 2005 cu gaz?gazul nu e din fabrica.
RăspundețiȘtergerenu este tutorialul meu, n-am in dotare GPL, deci nu te pot ajuta. la al meu dci culbutorii sunt hidraulici.
Ștergerepropunere : un tutorial cu montaj senzori de parcare !
RăspundețiȘtergereii am in garaj din toamna, asteptam momentul potrivit sa-i montez.
Ștergeredin iarna am sparta bara spate...
Am gasit ceva bun de citit aici
Ștergerehttp://www.daciaclub.ro/Montare-senzori-de-parcare-page-1-t52952-s0.html
salut Cristache...citind aici nu pot sa ma abtin...nu vreau sa par carcotas sau mai stiu eu ce, dar, frate pe bune, cat de greu e sa montezi niste amarati de senzori de parcare....??????????? :)) imi cer scuze dak deranjez pe cineva, dar e f f f simplu.. respect
Ștergereintradevar, e foarte usor, dar probabil n-ai observat partea "din iarna am sparta bara spate". e sparta/crapata/fisurata si are numai 1 metru lungime, de la carlig dreapta pana desupra locasului de la esapament.
Ștergeresi dintr-o data nu mai este usor
Cristi, nu ti-e frica sa nu-ti fure Leonard "meseria"? :)
RăspundețiȘtergerenu ti se pare ca eu o vand gratuit pe aici? :))
Ștergeredeci ce sa fure? :))
ce nu am priceput si cosiderat normal a fost pasul in care dupa scoaterea filtrului de stare lichida s-a pornit masina pentru ca jetul de gpl sa curete zgura. Mai elegant si SIGUR era ca aceasta mizerie sa fie cutarata cu un aparat sub presiune sau cu un aspirator. Este posibil ca o buna parte din acea mizeria sa fi ajuns deja in plaman.
RăspundețiȘtergerecorecta remarca !!!
Ștergerepacat ca in timpul filmari auziam si vantul
RăspundețiȘtergerema refeream la faptul ca ar putea sa inceapa sa-i placa si lui sa faca tutoriale si sa ramai fara obiectul muncii :)
RăspundețiȘtergereera doar o gluma. toata lumea stie ca Streulea rulllz!
frate daca tu faci imprudenta asta de a sufla mizeria direct cu gpl din instalatie ie, inseamna ca nu ai nici cea mai mica cunostinta de ceea ce se poate intampla la o mica si eventuala scanteie care poate aparea de la fisele de la bujii sau de la starterul de inalta din capatul celalalt al fiselor de bujii.
RăspundețiȘtergereTE LAS PE TINE SA GANDESTI CE SE POATE INTAMPLA. IN REST BAFTA!!!
AAAAAAAAA!!! si am uitat sa-ti spun; fa si tu un tutorial cu schimbatul filtrului din vaporizator (plamanul) asa cum este denumit popular cam de toti. EEE???
RăspundețiȘtergereBAFTA!!!
buna am un logan dci euro3 si a treia oara sa stricat turbosuflantul ce as putea face ?? de ce se strica ?? ceva sfat ??
RăspundețiȘtergerein 99% din cazuri problema defectarii turbinei este doar soferul.
Ștergere- ulei prost/vechi/necorespunzator
- blana, blana, blana si numai blana. dar tot te tine 70-100.000km
- kick down
- mers subturat, adica mersul la consum
- dat blana si oprit motorul
- ai reconditionat turbina in loc sa o schimbi cu una noua
- ai cumparat un noua dar facuta in beci pe undeva
tto ce ti-am insirat eu aici, este doar din vina soferului.
o alta vina ar numarul foarte mare de km, dar banuiesc ca n-ai vre-o 5-800.000km
"kick down" inseamna retrogradarea treptelor?
Ștergeree frana de motor ce zici tu.
Ștergere"kick down" insemna sa mergi la relanti sau foarte usor accelerat(1100-1200rpm) si sa apesi brusc pedala la fund. fiind turbina cu geometrie fixa, pe la 1800-2100, cand intra acel boost o sa simti un kick(forta bruta) si daca ai uzura sau depuneri in turbina, risti sa rupi ax, zboara vre-o paleta
am auzit si eu ca nu e bine sa calci pedala tare daca esti in treapta mare si ai viteza mica, chiar daca motorul duce, nu e bine.
ȘtergereTE DAI la ea foarte tare, ungerea nu este suficienta, poate nu te dai la ea dar mergi subturat cu motorul si ungerea iar este insuficienta, etc etc.
RăspundețiȘtergerenu e vorba de ungere; ungere are la orice turatii sa stii, problemele sunt altele cand vorbim de supra si subturatie.
Ștergeremersi pentru sfaturi
RăspundețiȘtergeream uitat sati spun prima turbina a tinut pana la 120000 km
RăspundețiȘtergerede asta eram convins ca nu mi-ai zis. deci prima turbina te-a tinut cat te-a tinut. dar nu mi-ai dat detalii despre celelalte doua, chiar m-ai facut curios ce e cu celelalte doua :)
ȘtergereCris , poti sa imi spui si mie te rog de unde ai achizitionat volanul tau , scrie pe el dacia cu litere metalizate daca imi aduc bine aminte . Salut !
RăspundețiȘtergerevolanul este stoc. sigla http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=13210
Ștergerecele doua erau reparate si cred ca din cauza acea na tinut ultimul 10 minute am mer s cu el si sa dus se ambala singur si cand era cheia scoasa si oprit motorul
RăspundețiȘtergerebucurate ca nu ti-a explodat motorul, ti-a luat-o pe ulei. deci nu ti s-au stricat 3 turbine, doar una era defecta. celelalte doua erau compromise din momentul in care ai acceptat sa le monteze.
Ștergereuna am avut cea originala si dupa aciea am cumpsrat doua turbine reparate acass am trei bucat acum saptamana care vine iau alta sper sa tina o sa fie noua si originala in rest masina este buna mersi pentru sfaturi pentru toata lumea sper sa tinamsacar100000 km
RăspundețiȘtergerebuna am si eu masina mai exact un logan k 1,6 mpi si are gpl din fabrica din 2008 si nu am decat 25000de km la cat se schimba filtru de gaz la km anume sau ani vechime ,si cate filtre sunt multumesc anticipat
RăspundețiȘtergerede ce pe gpl in unele situatii motorul da rateuri?
RăspundețiȘtergereo dacia logan cu gpl din fabrica ,filtrele schimbate la timp nu mai trece nici automat nici manual pe gaz,cu butelia plina,am dus o la Bacau la servis Dacia si in 4 ore nu a rezolvatnimic.
RăspundețiȘtergeream un gpl sh cum gasesc un tutorial pt montaj
RăspundețiȘtergerecautand pe internet :)
ȘtergereSalut Cris,
RăspundețiȘtergereEu am pozitionat filtrul de aer GPL sub vasul de expansiune, este dificil de mutat vasul, ma poti ajuta cu un tutorial te rog?
Multumesc anticipat
eu sigur nu, am diesel. filmarile au fost facute de Leonard
Ștergerein cazul asta trebuie sa caut pe net un tutorial de demontare vas de expansiune, multumesc.
Ștergeresall am si eu o intrebare de fapt cred ka o problema am un logan mcv ci motor de 1.6 normal si am si gpl pe el am facut plinul la gpl azi si imi spune ka sunt pe rosu pe gpl stiti kumva kam kare ar putea sa fie cauza
RăspundețiȘtergeresal cristy,am si eu o intrebare? am un logan 1,4 benzina si gpl am tot schimbat filtre gpl,fise ,bujii,am reglat colbutorii pe la diferite service-uri,dar tot degeaba. imi tremura ca dracu masina la relanti. imi poti spune ce dracu pot sa-i mai fac . ms dany!!!
RăspundețiȘtergeredin pacate nu te pot ajuta, n-am nici o idee de la ce ar putea fi :(
Ștergeresi cateodat imi pornese foarte greu. am schimbat si bobina de inductie,k asa au zis baietii de la service ca nu-mi da destul curent.:( ce spui ,sa schimb si "motorasul de relanti" ms dany. cum putem lua legatura face to face:P
RăspundețiȘtergerepornirea mai groaie este specifica celor care au GPL.
Ștergerete intalnesti dijaba cu mine, eu nu sunt mecanic auto si desi nu pare, chia rnu ma pricep. cu atat mai mult despre GPL :)
sa nu ma intelegi gresit:)) si eu sunt din TM, peciu nou mai exact, si ma gandeam kum pot sa fac parte din logan club.? dany
RăspundețiȘtergerete-am inteles gresit :D
Ștergereajungi pana la ora 18:01 la Galeia 1? acolo este astazi intalnirea logan club timisoara
intreaba-ma si saptamana viitoare la ce ora si unde o sa fie, dar asa mai pe la amiaza :)
astazi numai are rost )0 este ora 18:)) pe sapt viitoare ,sal
RăspundețiȘtergeresal cristy,am schimbat bujiile,bobina si fisele,dar nu-mi da scanteie la un piston. logan 1,4 mpi si tremura la relanti,ce ma sfatuiesti?
RăspundețiȘtergerehabar n-am
Ștergerela cati kilometrii se schimba filtrul GPL?
RăspundețiȘtergeredepinde foarte mult de unde alimentezi,cat de curat e gazul. motorului o sa i placa daca schimbi filtrele la 15.000 ;)
Ștergerede unde pot cumpara si eu filtru GPL ?
RăspundețiȘtergereSalut, eu am cumparat filtre de pe www.gaz-magazin.ro si www.rmg-shop.com
RăspundețiȘtergeredin ce cauza imi da rateuri in galerie logan 14 mpi. pe gaz imi da rateuri
RăspundețiȘtergereregleaza supapele.pe gaz trebuie reglate la 30.000.
RăspundețiȘtergere