Din momentul in care am primit masina am avut aceasta problema. Abia cand dadeau rotile sa se blocheze se aprindeau stopurile de frana de pe spate. Evident ca mi-am dat seama doar dupa o saptamana, asta dupa ce vre-o 4-5 masini in spatele meu au franat de le-au scartait rotile.
Nestiind de unde ar putea fi problema m-am dus la service pe garantie. Am plecat din service dupa 10 minute.
Chiar daca stii ca nu ai probleme, ar fi bine sa verifici si la tine cat de mult trebuie sa apesi pedala ca sa se aprinda becurile din spate.
wawwww tutorialu' asta e chiar misto...cam asa e si la mine cand apas pedala putin de tot..pula nu se aprinde , dupa ce o apas mai mult atunci da...trebuie sa fac si eu asta :P
RăspundețiȘtergereAm facut si eu la Loganul meu pe penultima pozitie, ca pe ultima stateau aprinse continuu, esti meserias Streulea
RăspundețiȘtergereDeci, ca sa se aprinda mai repede, trebuie impinsa tija?
RăspundețiȘtergereMultumesc anticipat
ii mai faci multe modificari cred ca de cand l-ai cumparat in fiecare zi lucrezi la el :)).....oricum GJ ...pt tutoriale :D
RăspundețiȘtergeresuper!! eu am avut probleme cu intrerupatorul asta si am fost la service si mi l-au inlocuit gratuit :)
RăspundețiȘtergereCris, mi se pare mai simplu sa reglezi contactorul fara sa il demontezi :P
RăspundețiȘtergereideea era si cum sa-l schimbi sau sa identifici o eventuala problema :)
RăspundețiȘtergeredar mie mi s-a parut mai usor sa-l ajustez cand era jos
Te rog sa-mi spui de ce nu se aprinde martorul de la bord pentru frana de mana, cand ridic maneta ? Mersi 1
Ștergereno ca asta n-am mai auzit :)
Ștergereori este contactorul defect, ori ars ledul in bord
geo din teleorman te felicita :)))
RăspundețiȘtergeream remediat problema asta acum 3 saptamani...daca mergeam usor cu masina si franam din timp nici nu se aprindeau stopurile si era periculos sa nu ma pupe unu din spate
RăspundețiȘtergerefelicitari pt toate tutorialele Cristi
am vazut si eu problema asta, urmaresc becul seara la luneta, am masina din 2009, are 21000 km si am observat diferenta fata de cum era noua. atunci doar apasam putin pedala si se aprindea becul, acum apas...si mai e pana se aprinde...o fi de la contactor sau uzura placute+discuri?
RăspundețiȘtergerecontactorul nu are legatura cu placutele, discuri sau tamburii spate. deci e de la contactor, doar de la el
RăspundețiȘtergereda super...nici nu mai verific nu mai chem pe nimeni asistent sa-mi dea sfaturi nejustificate il dau jos si-l reglez la o "treapta"....
RăspundețiȘtergerela loganul meu din 2008 nu este reglabil
RăspundețiȘtergeresalut, de cand am asteptat tutorialul acesta :D ca sa fac si eu la fele ca tine cum ating pedala sa mi se aprinda becurile cat ar trebui sa imping inauntu acea tija, la maxim ?
RăspundețiȘtergeresalut cristi cand faci un tutorial cum se activeaza martorul de la centura de siguranta?
RăspundețiȘtergeredacomaniac: ma indoiesc ca la toate loganurile e la fel acea distanta. ai grija sa nu iti stea continuu aprins sau sa se aprinda de la vibratii!
RăspundețiȘtergereAnonim: m aindoiesc ca nu e reglabil
remus: din cauza asta e reglabil, nu la toate e la fel
Anonim: senzorul de centura implica achizitionarea altor cuple cu senzori... asta implica bani, deci momentan nu
am parcat in spatele unui geam eu avand mcv nu vad nimic din interior si este ok la o singura " spira" ..uite asa loganurile noastre devin apropiate de marcile cu renume...
RăspundețiȘtergerep.s.
am citi pledoaria ta vis-a-vis de logan si-ti impartasesc opinia este o masina buna mult mai buna decat o groaza de alte specii...insa lasa de dorit la aceste mici retusuri de pot fi remediate...
am incercat si eu azi sa fac chestia asta dar contactorul nu este la fel al meu nu este reglabil si nu este nici mufa la fel , e mov si are 2 cleme pe lateral + ca nu are decat 2 fire .
RăspundețiȘtergerestiam ca nu e un singur model al acestui contactor
RăspundețiȘtergerela mine nu seamana deloc cu al tau..:))dar e aceeasi filozofie...si la mine era tija aia lunga...am logan 2006 mpi full...dar nu vad eu bine ,dar la loganul meu geamurile sunt mai inchise la culoare...o sa-ti fac o imagine sa ti-o dau pe mess...si nu e logan facelift nou:| k la astea noi poti sa-ti alegi si geamuri mai inchise...e normal?cristi?
RăspundețiȘtergeredin cate stiu eu geamurile nu's optionale, dar poate ma insel
RăspundețiȘtergerecand am luat eu masina erau :D , si volanul era optional =)))
RăspundețiȘtergereinteresant chiar nu stiam si inca cv nu stiu ce dimensiune intra la boxele de pe spate zimi si mie sau mai bn fa un tutorial si daca e necesar de un accesoriu in plis ca cele de pe fata zimi si mie unde gasesc si cum te rog sunt ff debusolat nu stiu ce dracu imi poate intra si ce nu
RăspundețiȘtergereastea sunt cele 2 piese necesare ca sa pui si in spate. ele fiind cele de origine http://www.loganclub.ro/forum/showpost.php?p=886964&postcount=3566
RăspundețiȘtergereboxele sunt identice cu cele din fata, parca 13cm. sau 15cm? nu mai stiu exact.
asta nu insemna ca doar alea le poti pune. poti prinde boxele direct de tabla existenta
daca vrei sa pui muzica atunci folosesti ceva profi cum e dynamat.
RăspundețiȘtergeredaca vrei doar o izolatie fonica folosesti fonomin http://www.loganclub.ro/forum/showthread.php?t=14723
Foarte util acest tutorial!
RăspundețiȘtergereEu am Ambiance 1.2 16V cumparat luna trecuta si avea problema asta! Am reglat si eu contactorul si acum e ok! L-am reglatfara sa il dau jos! E foarte important sa vada si fraierul din spatele tau cand vrei sa pui frana! Nu doar atunci cand ai pedala aproape de fund! E bine sa se aprinda din timp!
Mersi Cris!
domnu cris chestia asta este valabila si la o dacia 1300 din 77
RăspundețiȘtergeree valabila chestia si la o dacie din 1977.
RăspundețiȘtergerems de raspuns , mai fa niste tutoriale amuzante de pilda cum sa cureti presurile sau cum sa acoperi masina cu prelata
RăspundețiȘtergereMersi mult...e a doua oara cand ma salvezi (prima a fost cu inlocuitul becului de far). Cred ca este singurul site de pe internet care m-a ajutat sa economisesc bani. Sunt fanul tau :)
RăspundețiȘtergereNoroc si sanatate
un tutorial pentru schimbat cablu de acceleratie .. ? :D simt ca agata si nu prea stiu cum sa il schimb. multumesc anticipat
RăspundețiȘtergereeu am diesel, adica acceleratie electronica. poate in viitorul apropiat daca prind vre-o victima
RăspundețiȘtergere@CRiS - hai ca am rezovat. Pana la urma mi-am bagat eu nasu si am reusit :)
RăspundețiȘtergereCredeam ca e mai complicat , dar e chiar f simplu.
Multumesc oricum !
Salut Cris, multumesc pentru acest tutorial. Am incercat sa fac la fel ca tine pentru a schimba contactorul. Problema e ca la mine mai este o aparatoare deasupra pedalelor care ma impiedica sa ajung la el. Poti sa ma sfatuiesti cum sa o dau jos fara sa o rup? Pare a fi prinsa cu niste "nituri", chiar nu mi-am dat seama cum s-o demontez.
RăspundețiȘtergereRevin: M-am prins, masca de pedalier e prinsa doar cu niste braduleti :)
RăspundețiȘtergeresalut sunt andrei din bucuresti..te felicit pt tutorial..am reusit sa-mi schimb singur SMD din bord..plus din butoane...acum ma duc sa-mi reglez si frana...si am realizat ca am aceeasi problema la geamuri cum ai avut si tu...felicitari...si am 23 ani..deci se poate...
RăspundețiȘtergereMultumesc pentru tutorialele ce le faci sunt super ok!
RăspundețiȘtergereAm scutit o groaza de bani la SERVICE sau la "MESERIASI"
Ceau Cris, sunt Marian
RăspundețiȘtergereAm o problema cu un Logan,in momentul in care merge semnalizarea dreapta si pun si frana creste cadenta de semnalizare, iar senzorul de frana in acest moment nu se aprinde complet ci doar chior.
este tutorial facut cu aceasta problema. lipsaa masa la triplele spate. cauta ''rezolvat aprins bec ceata in bord''. il gasesti la sectiunea Intretinere. scriu de pe mobil si imi e greu sau caut acum link
RăspundețiȘtergerem-a mancat undeva si pe mine cu tutorialu asta si acum sta aprins pe frana si cand apas se stinge =))) .
RăspundețiȘtergeree bine ca in final ai rezolvat problema :D
ȘtergereDap. Acum e fortza' , decat apas putin pe frana si se aprinde , inainte avea "lag" =)) .
ȘtergereSalut cristi dc mi se ard comutator stop frana am fost la electrician si totul e ok sa fie el de vina comutatorul
Ștergeresalut, comutatoarele nu se ard
ȘtergereCristi, la mine becul ramane aprins si nu se stinge dupa ce iau piciorul de pe pedala, si doar la un moment dat, cand apas de 2-3 ori.
RăspundețiȘtergereSa fie dereglat sau trebuie sa schimb contactorul?
Stima.
posibil si din reglaj, posibil si sa fie defect. prima data verifici daca este din reglaj. daca face la fel, schimbi
Ștergerela 16v 2006 nu este reglabil, trebuie sa ma duc sa-mi iau altul ca asta e busit. l-am desfacut eu, dar nu se vede mare lucru inauntru, un arc si un contact de metal langa mufa. cele de dci sunt diferite de benzina
RăspundețiȘtergereba e reglabil, doar ca difera un pic forma ;)
Ștergeree bine ca ti-ai dat seama si nu mai trebe sa le dai bani la pacalici :D
ȘtergereSal CRiS!
RăspundețiȘtergereChiar acum am venit de la masina si am constatat ca nu mi se aprind becurile de la franare. M-am uitat la contactor cu o lanterna si am constatat ca e un pic diferit fata de ce ai prezentat, in sensul ca difera mufa ( e un LOGAN AMBITION 1,6 , 2005). Banuiesc ca defectiunea este din contactor, precum ai prezentat si tu, dar ar putea fi si din sigurante?
Te felicit pentru tot ceea ce faci! Cu aceste tutoriale pe care le prezinti am rezolvat multe probleme.
vezi pe capacul de la sigurante, este cel pe care scrie STOP. ma indoiesc ca ar fi sigurata arsa. eu la contactor am 4 fire, tu ai doar doua fire. il dai jos si te duci la magazin cu el in mana si cumperi altul
ȘtergereSalut cristi eu am Logan si la fel cu intrerupatorul cand calc frana imi ramane aprins cateva sec si can iau piciorul de pe pedala
ȘtergereProbabil este gripat. Îl poți gresa sau înlocui cu unul nou
ȘtergereSalut.
RăspundețiȘtergereAm un logan din 2006 diesel si nu vad acel contactor deasupra pedalei ca in filmare.
Problema este aceeasi, niciunul din cele 3 stopuri pe frana nu se aprind.
Am o protectie sub bord spre pedale si ma impiedica sa vad mai mult. Am incercat sa pipai cu mana dar nu am gasit nimic.
Ce pot sa fac?
salut, fix din cauza acelei mochete nu vezi contactorul. http://www.tutorialelogan.ro/2014/05/mocheta-insonorizanta-sub-bord-langa.html
ȘtergereMa gandeam. Mersi de raspuns. Incerc acum sa o scot. Daca este ars sau stricat imi pot da seama cu ochiul liber?
Ștergeredoar daca il scoti si-l masori. dar ai verificat cumva siguranta din tablou? este la pozitia "STOP". eventual incearca daca functioneaza motorasul de la pompa stropitoare, este pe aceiasi siguranta
ȘtergereAm rezolvat :) . Am scos mocheta din acele clipsuri si am demontat contactorul, dar discutand cu un "vecin" de parcare, mi-a sugerat sa schimb siguranta cu una de rezerva de pe capac. Am schimbat siguranta de stopuri pe frana de 20 cu una de rezerva de 10. Acum functioneaza. O sa merg maine sa caut o siguranta de 20 sa o pun la loc.
ȘtergereConcluzie pentru cei care au probleme: De verificat siguranta, dar si contactorul.
Ai cumva idee daca mai exista si alt consumator legat la siguranta pentru stop/frana? Ma refer la acea siguranta care are simbolul "STOP" in panoul de sigurante.
RăspundețiȘtergeremotorasul de la sprituitoare, becul de marsarier
ȘtergereIti multumesc frumos pentru acest tutorial.
RăspundețiȘtergereMie mi-a fost de mare ajutor !
Salutare am si eu o problem : de o saptamana se arde, strica contactorul de la frana zilnic nici cei de la service nu si dau seama de ce.
RăspundețiȘtergereCe e de facut o parere
Am uitat sa mentionez am logan 1.4 mpi din 2005 si stropitoarele merg nu am probleme cu ele
Ștergerefoarte buna intrebare... in afara de faptul ca a fost inlocuit cu un contactor de slaba calitate, nu vad ce ar putea fi. in interior este un simplu si banal contact, nimic special, nimic complicat.
ȘtergereSalut, am schimbat si eu contactorul a doua ora si s-a ars.de la ce ar putea fii? Am pus mufa pe direct cu un fir si a mers foarte bine.am laasato asa o perioada si.nu se simtea cum ca ar mirosii a ars
RăspundețiȘtergereprobabil s-a defectat si al doilea contactor. nu trebuie neaparat un motiv
ȘtergereSalut Criss
RăspundețiȘtergereAi idee daca contactorul de stop pe frana de PH2 se potriveste cu cel de PH1....sunt diferite ca functii?
sunt identice
ȘtergereSi conteaza daca este Diesel sau benzina? Berlina sau MCV?...ca tot ce gasesc de cumparat specifica benzina sau diesel..........Multumesc mult ....am invatat multe de la tine
RăspundețiȘtergereo fi, nu stiu ce sa zic...
ȘtergereCriss.........am schimbat siguranta am pus una de 10 noua...am verificat contactorul pe alt logan merge perfect.........zi si mie te rog care este urmatorul pas unde pot verifica o eventuala defectiune,pentru ca nici unul din cele 3 becuri pe frana nu se aprind......am un mcv diesel din 2008
RăspundețiȘtergerecontactor, siguranta, becuri.
Ștergereeventual fir intrerupt pe traseu, dar slabe sanse.
ar mai fi prezenta apei in masina, mai exact ub partea stanga fix sub centura de la sofer. acolo este mufa care imbina instalatia electrica din fata cu cea din spate. scoti chederul de la sofer, dai mocheta la o parte si verifici
Bunnn......multumesc de sfat..am mai citit acum pe aici ca pot verifica in spate la stopul stanga unde este firul de masa ca poate este oxidat pe acolo......oricum multumesc ca raspunzi.......... esti super de treaba
RăspundețiȘtergerenu are nicio treaba lipsa de masa la acel stop, al treilea stop de frana are masa serparat. si daca ar fi masa de vina,n-ai avea semnalizare, pozitii, marsarier, ceata functionale
ȘtergereAi cumva schema electrica pentru diesel .....nu imi vine curent in nici o mufa de la stop.....am 4 fire in contactor si na gndean daca e posibil un releu sau ceva?
RăspundețiȘtergeream, nu stiu daca este pentru diesel sau nu. imi dai un mail ca sa-ti trimit, are vreo 600 mega. Viso se numeste, parca
ȘtergereBuna seara. In aceasta zi am observat o mica problema la loganul meu. La momentul apasarii franei stopul de la haion nu se mai aprinde insa cele de pe stanga dreapta da. Aveti idee daca peoblema ar putea fi tot din acel contactor?
RăspundețiȘtergeresalut, eu as spune ca este de la bec care este ars
ȘtergereAcest comentariu a fost eliminat de autor.
RăspundețiȘtergereSalut, au trecut aproape 8 ani de atunci, nu mai știu.
ȘtergereSalut! Ce marcă ați folosit? Cel original la mine era Vimercati. Am luat Febi chipurile... dar acolo unde trebuia să fie trecuta marca arată ca și cum cineva ar fi șters...
RăspundețiȘtergereMulțumim mult pentru informații și tutoriale, e un ajutor extraordinar pentru orice posesor de Logan!
Salut.am si eu un logan din 2005 si am o proplema cu stopurile de pe spate apas pedala la maxim si tot nu se aprind dar poziitiile pe spate merg ....care sa fiie problema
RăspundețiȘtergereSalut, siguranța arsă sau exact contactorul din acest tutorial
ȘtergereMersi
RăspundețiȘtergerebunbuna seara am citit foarte multe postari in legatura cu problema mea.am un logan di 2007 1.6 bezina si pornesc masina nu aprind nimic apas frana se aprinde bordu si stopurile pe spate ...apas frana se aprind o eliberez se sting functioneaza normal.. nu stiu acum cat bordu e normal sa se aprinda...daca aprind pozitile se aprind toate stopurile pe spate ca si cum am pus piciorul pe frana.....citind di postari am fost si am cumparat un conector sau senzorul de la pedala de la frana pus reglat aceasi problema ..daca e cineva care ma poate ajuta cu un sfat ..am masa pusa pe amandoua stopurile ca inainte se aprindea martorul de la farul de ceata in lipsa masei
RăspundețiȘtergeresalut, iti recomand sa mergi l aun electrician, el stie sa masoare si sa verifice pe unde o ia aiurea plusul
ȘtergereAm rezolvat și ptr alți posesori de Logan aveam un bec la stop cu un singur punct și un singur filament si îmi făcea masa l. Am schimbat și e totultok multumesc
RăspundețiȘtergereSalut am si eu o problema la un logan de 1.4 din2007 imi sta aprinsa mereu stopul pe spate cu pozitia pusa ce problema are?
RăspundețiȘtergeresalut, despre ce ma intrebi tu acolo?
Ștergereeu am inteles ca la unul dintre triplele spate unul din becurile de pozitie este aprins tot timpul. este imposibil, nu are cum sa fie doar la unul.