tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post9100062411108385442..comments2024-03-11T00:42:06.478+02:00Comments on Tutoriale pentru Dacia Logan: Schimbat sonda marchariercristihttp://www.blogger.com/profile/00210450679031578679noreply@blogger.comBlogger120125tag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-12385922054254870392021-09-18T19:53:51.518+03:002021-09-18T19:53:51.518+03:00Salut, nu știu ce să zic, mă cam îndoiesc că este ...Salut, nu știu ce să zic, mă cam îndoiesc că este din cutie.<br />Oricum, te omoară manoperaCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-1512614694064579022021-09-18T18:46:53.072+03:002021-09-18T18:46:53.072+03:00Salut,eu l-am schimbat la mecanic si tot nu merge ...Salut,eu l-am schimbat la mecanic si tot nu merge , mecanicul a zis ca trebuie sa desfaca cutia de viteze ca acolo e problema, tu ce parere ai, ma păcălește sau chiar asa o fi?Mariushttps://www.blogger.com/profile/18065702219062948745noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-68621289925979937072020-09-10T11:25:53.908+03:002020-09-10T11:25:53.908+03:00Mulțumesc oricumMulțumesc oricumTudorhttps://www.blogger.com/profile/08283029293429656713noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-13769753443610708462020-09-10T09:21:34.326+03:002020-09-10T09:21:34.326+03:00Salut, nu știu să-ți spun de unde ar putea fi prob...Salut, nu știu să-ți spun de unde ar putea fi problema :(CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-55445123769542018372020-09-09T18:58:12.817+03:002020-09-09T18:58:12.817+03:00Salut, Cris. Am schimbat sonda de marșarier și tot...Salut, Cris. Am schimbat sonda de marșarier și tot nu se aprinde becul când este în R. Am făcut un contact direct în mufă și așa merge. Am montat în mufă sonda veche care era funcțională și la pasare se aprinde lumina de marșarier dar când este montată în cutia de viteze și este în R, becul nu se aprinde. Cum crezi că aș putea proceda. Mulțumesc! (Logan 1.5, 2007)Tudorhttps://www.blogger.com/profile/08283029293429656713noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-41777041738726840462019-10-21T21:29:37.268+03:002019-10-21T21:29:37.268+03:00Salut si cum ai rezolvat problema ? Aceasi chestie...Salut si cum ai rezolvat problema ? Aceasi chestie se afla si la mine.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08031269870992160575noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-8375886966581736102019-08-24T17:04:21.584+03:002019-08-24T17:04:21.584+03:00eu ti-as sugera sa scoti mufa din sonda , ori dai ...eu ti-as sugera sa scoti mufa din sonda , ori dai roata jos ori brachezi roata spre stanga la maxim si scoti mufa sa vezi daca nu e ulei in ea sau poate este posibil sa ai un scurt in alta parte sau contactul din sonda a ramas pe inchis ( nu stiu sa ma exprim in termeni tehnici). Dupa de scoti mufa pui contactul si constati daca becul se mai aprinde. Daca sta aprins atunci evident nu este de la sonda si buba trebuie cautata pe instalatia electrica. Ti-ai conectata de curand ceva la firu de marșarier? (camera , senzori)?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01924034673711102423noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-50595525825306580972019-08-24T16:48:04.810+03:002019-08-24T16:48:04.810+03:00plasticul de la sonda este galbui, cel de la mufa ...plasticul de la sonda este galbui, cel de la mufa este albastruAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/01924034673711102423noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-35735182461944381952019-08-24T16:42:20.205+03:002019-08-24T16:42:20.205+03:00la mine a iesit ulei pe langa cei doi pini si au a...la mine a iesit ulei pe langa cei doi pini si au ajuns in mufaoriginala ( logan din 2005 , dar difera culoarea este galbuie nu albastra ), dupa cum scria cineva mai sus este posibil sa iti ia foc instalatiaAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/01924034673711102423noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-26635194583205609252019-07-08T22:53:28.617+03:002019-07-08T22:53:28.617+03:00Salut, asa, si? Ai verificat sonda?Salut, asa, si? Ai verificat sonda?CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-18398266831329236152019-07-08T22:20:36.325+03:002019-07-08T22:20:36.325+03:00Salut Cris am un logan 1'4 2006 becul marchari...Salut Cris am un logan 1'4 2006 becul marcharier sta tot timpul aprins cand pun contatctul !!!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12949357049521593274noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-13877985648388812292018-03-27T23:02:59.410+03:002018-03-27T23:02:59.410+03:00salut, probabil ai o problema electrica. posibil c...salut, probabil ai o problema electrica. posibil contactor marsarier defect, posibil lipsa masa la stopul din dreaptaCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-22434803433544426112018-03-27T19:39:30.457+03:002018-03-27T19:39:30.457+03:00Am un mcv si cand pun contactul se aprinde becul l...Am un mcv si cand pun contactul se aprinde becul la macsalier iar cand calc frana se stinge ce sa fieDida fanelhttps://www.blogger.com/profile/15680054835988337485noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-42990194246491334812017-08-27T09:44:29.289+03:002017-08-27T09:44:29.289+03:00Multumesc mult pentru sfat. Multumesc mult pentru sfat. Prietenhttps://www.blogger.com/profile/04566663495378332282noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-12258043442118287772017-08-24T09:21:31.691+03:002017-08-24T09:21:31.691+03:00salut, daca vorbim despre un benzinar, poti pune l...salut, daca vorbim despre un benzinar, poti pune linistit un dop. acea sonda este doar pentru cand este pornit AC-ul ca sa stie ECU sa creasca putin ralantiul.CRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-13526606733243771132017-08-24T08:22:53.738+03:002017-08-24T08:22:53.738+03:00Salut Cris. Dă-mi și mie un sfat.... am schimbat ...Salut Cris. Dă-mi și mie un sfat.... am schimbat de 5 ori sonda de presiune și îmi tot curge lichid de la servodirectie pe alternator..... mia luat o dată foc.....deci dacă anulez sonda si pun un dop în locul ei are ceva ??? Prietenhttps://www.blogger.com/profile/04566663495378332282noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-4527250176043008642017-05-08T15:19:56.798+03:002017-05-08T15:19:56.798+03:00Cam așa ceva cred (P=UxI). Nu e intensitate (amper...Cam așa ceva cred (P=UxI). Nu e intensitate (amperaj) nu e putere (tensiunea e aceeași = 12 V). Voi încerca să deconectez mufa și să încerc pe direct. Vedem ce-o fi. Oricum mulțumesc. Să auzim de bine.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01355512993839756714noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-36382475933161335742017-05-08T14:35:39.770+03:002017-05-08T14:35:39.770+03:00salut, eu zic ca ai lipsa amperaj. adica ai voltaj...salut, eu zic ca ai lipsa amperaj. adica ai voltaj dar nu are putere, consumul de curent fiind prea mare. cel mai probabil sonda nu face contact corespunzator sau firul de la contactor si pana la tripla spate este intrerupt/contact superficial si nu ajunge puterea necesara pentru a alimenta beculCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-11556683547966588302017-05-08T11:22:10.061+03:002017-05-08T11:22:10.061+03:00Salut, din nou. Am încercat cu masa din altă parte...Salut, din nou. Am încercat cu masa din altă parte. Rezultat negativ. Masa comună pentru semnalizare, marcharier și stop e OK (semnalizarea și stopul funcționează). Pentru marcharier are masă și prin sondă (pentru că nu se explică)? Am încercat cu un bec cu sonor și se aude un sonor foarte răgușit și anemic, iar filamentul se îmroșește puțin. Asta mă face să cred că intensitatea e slabă, deci masă proastă. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01355512993839756714noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-1315386214259768392017-05-07T15:17:30.098+03:002017-05-07T15:17:30.098+03:00Mulțumesc pentru răspuns. Voi încerca. M-am gândit...Mulțumesc pentru răspuns. Voi încerca. M-am gândit la varianta asta dar am vrut părerea unei persoane cu mai multă experiență în domeniul ăsta. Toate cele bune.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01355512993839756714noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-29945279178593116592017-05-07T12:44:38.512+03:002017-05-07T12:44:38.512+03:00salut, daca ajunge +12V pe acel fir, s-ar putea sa...salut, daca ajunge +12V pe acel fir, s-ar putea sa fie din alta parte problema. pune un bec pe acel fir si masa din alta parte. posibil sa ai voltajul necesar dar sa nu aiba amperaj, moment in care nu se aprinde beculCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-77359726115639871472017-05-07T09:25:31.378+03:002017-05-07T09:25:31.378+03:00Salut, sunt Iosif.
Am înțeles că la neaprinderea b...Salut, sunt Iosif.<br />Am înțeles că la neaprinderea becului la marcharier ar putea fi de vină sonda. Dar, am cuplat schimbătorul pe poziția marcharier, iar în soclu există tensiune (cu aparat de măsură) dar becul nu se aprinde. Chiar dacă există tensiune, poate fi vorba de sondă? Cred că, din moment ce există tensiune, sonda ar trebui să lucreze (ca un contact) su greșesc? Se poate o lămurire?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01355512993839756714noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-45055863677568853432015-04-03T12:24:57.010+03:002015-04-03T12:24:57.010+03:00Mda...am fost la un mecanic acum si era o sigurant...Mda...am fost la un mecanic acum si era o siguranta arsa 😁 mersi oricumAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/13417494237014397721noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-91842459562196472022015-04-02T22:49:23.709+03:002015-04-02T22:49:23.709+03:00ai ars cumva vreo siguranta pe undeva? dubas ce ai...ai ars cumva vreo siguranta pe undeva? dubas ce ai tu pe acoloCRiShttps://www.blogger.com/profile/01257358323287804014noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2936672642947724217.post-2155665290924189792015-04-02T22:48:21.454+03:002015-04-02T22:48:21.454+03:00Problema este ca nu mai licare nici becul care ind...Problema este ca nu mai licare nici becul care indica bateria,dar porneste,Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13417494237014397721noreply@blogger.com